Tämä aihe on roikkunut sen verran ilmassa, että pitäähän tästä nyt oma aiheensa tehdä.
Esim. Tuossa juuri eräs kyseli, että miten naiselle voisi tehdä kaupassa aloitteen. Tätä ennen minulle eräässä tapahtumassa teki aloitteen nuori nainen, joka tekee sivutoimisia mallihommia ja löytyypähän hänen nimensä myös IMBD:n tietokannastakin. Myös kassaneitien pokaamiset voidaan luokitella päivätoimintaan.
Joten on siis selvää, ettei se ole mikään mahdottomuus, ja naisetkin voivat niin tehdä.
Mutta onko se silti ennemmän iskemisen poikkeus, kuin sääntö suomalaisessa, juron hypergamisessa pariutumiskulttuurissa?
Itselläni ei ole siitä pahemmin muunlaista kokemusta, mutta olen miettinyt josko sitä kokeilisi. Baarit ovat lihatiskin maineestaan huolimatta, tai juuri siksi melko vaivalloisia paikkoja iskutoimiin, ja kaikki vvaihtoehdot ovat pohdinnan arvoisia.
Mitä mieltä palstalaiset ovat tästä aiheesta?
Onko vinkkejä, tai omaako joku kokemusta, minkälaisia, minkälaista?
Naisten iskeminen päivällä /ei-baariympäristössä
17
<50
Vastaukset
- Plei-jeri
No senkus tietäisi! :(
- pienionkaunista
En jaa PUA-vinkkejäni julkisesti!
- Ex-------PUA
Hyvä.
- Seisokki39
Tein kerran aloitteen linja-autossa naiselle ja siitä tuli 7 vuoden suhde.
- Ex-------PUA
Minkälainen se aloite oli?
- Ex-------PUA
Olen joskus vuosia sitten itse tehnyt bussissa aloitteen.
Asuin silloin vielä maalla, ja samaa matkaa kulki erään kaverin pikkusisko.
Sen kanssa aloin jutustelemaan, ja lopult vaihdoimme numerot, ja kävimme treffeilläkin.
Se vaan että nyt kun liikun kaupungin julkisilla, ei niissä ole tuollaista mahdollisuutta. Jotenkin eri asia mennä kolisevalla kyydityksellä missä kaikki on nyrpeitä ja katsoo ikkunasta ulos, kuin että istuu onnikassa joka menee idyllisen maaseutukierroksen läpi. Täysin erilaista. (Nykyisin tosin naiset eivät enää asu edes maalla, joten sellaisen reissun voi heittää ilman pelkoa kohtaamisista).
- suomihuonotähän
Kehoitan taas unohtamaan Suomen ja yleensäkin länsi- ja pohjois Euroopan. Latinomaissa erotiikka kukkii päivisinkin...esim. Italiassa todella kova sana flirttailu ja piiitkät katseet päivisinkin, toisin kuin täällä zombielandiassa, jossa pitää kellon näyttää puoltayötä ja kaikkien olla kännissä enne kuin päästään asiaan...
- Ex-------PUA
Helkkarin hyvin sanottu! :D
Täällähän iso ongelma on naisten epäsosiaalisuus ja juro kulttuuri muutenkin.
- Seisokki39
Olen saanut aina pakit kun olen tehnyt selvinpäin aloitteen. Siellä linja-autossa olin humalassa menossa festareille kaverin kanssa ja se onkin ainoa kerta kun onnistui edes humalassa. no se suhde päättyi jo 5 v sitten.
- totuustotuus
Eipä se pokaaminen enää onnistu päivällä tai illalla, selvinpäin tai kännissä. Nykyään suomalaisille naisille ei kelpaa mikään mutta itseään pitävät täydellisinä.
- palstailija
Kaikki selvinpäin tehdyt iskuyritykset on hyviä. Baarit on niin noloja paikkoja ylipäätänsä. Pelimiesten temmellyskenttiä, joista saattaa myös satunnaisesti joku estoistaan vapautunut känniääliö iskeä jonkun pubiruusun yhden illan iloksi.
Kynnys selvinpäin iskemiseen on vaan useille ylitsepäääsemättömän tuntuinen, kuten minulle. Nuorena se kannattaisi opetella, silloin kun itsessä on vetovoimaa jäljellä. Vanhemmiten voi muuttua rohkeammaksi, kun ei ole mitään menetettävää/ hävettävää. Tuli juuri todistettua kuinka joku lipevä äijänkäppänä yritti kovasti pyytää hehkeältä absin työntekijältä puhelinnumeroa. Kas kummaa tyttö ei lämmennyt :).
Arkielämässä tulee niitä hetkiä, kun selvästi on aistittavissa, että jotain on nyt ilmassa. Viimeisimpänä suosimani kaupan kassaneiti, joka sekoilee sanoissaan ja punastelee.- Ex-------PUA
Tässä on paljon asiaa mihin voin yhtyä!
Olen ensinäkin samaa mieltä tuosta että baarit ovat noloja paikkoja, ja niin ylikilpailutettuja, että ne ovat lähes ansoja miehille, koska niissä naisen seksuaalinen valta on huipussaan, ja parinvalinta jos tapahtuu, tapahtuu se periaatteella "tämän viikon paras kulli", tai sitten sitä ei tapahdu ollenkaan vaan "olen vain viettämässä aikaa täällä kaverien kanssa, ja nostattamassa itsetuntoani miesten aloitevelvollisuutta ryöstöviljelemällä, hihiii!".
Se krapulainen ulkoilmatilaisuus jossa olin, ja jossa tuon osa-aikamallinäyttelijättären sain haaviin, oli sellainen silmänavaaja että.
Sekin on hiljainen ja mukava nuori nainen, joka sanoi ettei ollut viihteellä vaan vietti kaverinsa kesken mukavan koti-illan.
Joten siinä taas nähtiin, että ne naiset jotka eivät käy baareissa, ovat tavattavissa jossain muualla. Jos et kuulu heidän sosiaaliseen piiriinsä, ei vaihtoehtoja paljon ole.
Ja onneksi olkoon kassatypystä. Toivotaan että nappaa. Yleensä jos heidän kanssa nappaa, niin se on menoa sitten. Ne eivät jakele numeroitaan tai muita huvikseen. Tai ainakin minulla se on ollut aina seksiä sisältävää säätämistä.
- Kilttiatm
Selvinpäin naiset oikein pelästyy kun joku tulee juttelee ja pyytää treffeille. Sitten kun on vielä aika ruma niin nainen miettii varmasti että tuo on varmaan hullu.
- Hiljastaon
Oon miettinyt tätä aika paljon viime aikoina. Oon ilmeisen hyvännäkönen (mulle sitä tutut ja tuntemattommat koko ajan hokee) ja osaan puhua ja pukeutua, mutta eipä naiset juuri avoimesti katsele kutsuvasti tai muutenkaan (joten en ehkä ole kuitenkaan riittävän kiinnostavan näköinen. Tosin mulle on sanottu, että olen pelottavan hyvännäköinen ja käsketty liittyä hunkseihin. V******ko näistä tietää.) vaan lähinnä välttelevät katsomasta ja valtaosa on yleensä uppoutunut kännykkäänsä luurit korvilla. Lisäksi tukee aika paljon pelimies -syytöksiä ihan baarissakin jos meen juttelemaan, joten hieman arveluttaa mennä julkisesti teurastettavaksi keskellä päivää... mutta kaiken kaikkiaan se, että joskus näkee kivan näkösen mimmin ja huomaa sen vilkuilevankin, niin se tekee kyllä siitä eteenpäin kaikkensa ollakseen huomaamatta. Mee nyt siinä juttelemaan... muuta kuin pyytämään anteeksi, että katseeni tarttui sinuun :D
- Ex-------PUA
No vanhemmiten minulle on käynyt samaa.
Se, että on hyvännäköinen ei valitettavasti auta miehillä. Katseet lisääntyy, aloitteet tosin aika vähän siinä suhteessa.
Etunasi on nyt se, että jos et ihan hermorauniona ole, niin tavallinen jutustelu riittää, ja sitten numeron nappaaaminen.
On testattu PUA-oppeja ja toisaalta hyvän ulkonäön miehen toimintaa, jossa hän toimi ei-pleijerimäisesti, eli ei kovinkan itsevarmasti, niin rumempi PUA ei saanut millään määrällä itsevarmuutta naisen numeroa, siinä missä nainen antoi hyvännäköiselle miehelle numeron lähes kesken hänen lauseensa.
Raha, ulkonäkö ja status on niitä juttuja.
Joten sinulla on jo valtaosa taistelusta voitettu.
Tässä itse lähinnä mietin, tällä kysymyksellä tosin sitä, että mikä sitten olisi hyvä näissä neutraalimmissa tapauksissa lähestyä naisia.
Samoin, miten se onnistuisi muissa paikoissa kuin ns. tilaisuuksissa ja kassoilla.
Jotenkin tuntuu että kaupungilla naisen lähestyminen olisi tässä epäsosiaalisten naisten kulttuurissa sosiaalinen itsemurhalento, mutta otetaan nyt silti asia puheeksi jos jotain toivoa olisi.
Voisin olla valmis testaamaan, ja ehkä jopa raportoimaan, jos jonkun hyvän suunnitelman saa aikaan.
- Ex-------PUA
Tuli tässä mieleeni. että eräs mikä tätä lähestymistapaa tukee, on se, että tällä tavoin voidaan iskeä pahaa aavistamattoman naisen "romanttinen fantasia"-hermoon, jolloin hän kokee tavanneensa arjessa sen "ah unelmien miehen, kkun sitä vähiten osasi odottaa".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903265
- 883043
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191842- 301767
- 211701
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341379- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319