Havainto valkoritareista (miksi?)

Ex------------PUA

Eräs seikka minkä olen huomannut, on se, että valkoritarit ovat erittäin usein varustettuja naisen logiikalla, sekä naisellisella maneerilla. Tämä näkyy niin palstalla kuin sosiaalisissa tilanteissa. He jäljittelevät täsmälleen sitä miten naiset toimivat samoisssa tilanteissa.

Mistä tämä johtuu?

Onko se syy vaiko seuraus naisten hännnystelystä?

Jälkimmmäisessä tapauksessa ns. ajattelu tapahtuu ja kehittyy ympäristön ja sosiaalisten piirien muovaamalla tavalla (seura tekee kaltaisekseen-malli). Periaatteessa tästä voi palauta miehuuteen, mutta se vaatii totuttelua.

133

244

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TänkOmDet

Lika barn leka bäst.

• IRestMyCase

Outsider piti maskuulinisia naisen kasvoja seksuaalisesti viehättävämpinä kuin feminiinejä.

• Ex----------PUA

Lainatakseni outsideria: Hahaa, 1 :-D

• ätmilogiikkaa

Valkoritarit, nuo miesasian petturit! Pitävät hauskaa naisten kanssa, kehtaavatkin! Väittävät nauttivansa naisten seurasta! Täytyy olla valehtelua, aivopesun tulosta! Kyllähän jokainen tietää, että suurinta iloa on olla miehekäs mies joka huutaa vuodesta toiseen palstalla "lutka kurppa paskahousutäti spermaviemäri"!

Nuo alhaiset ja petolliset valkoritarit - vaihtaneet sellaisen elämän naisten kanssa olemiseen! Se on femakkojen juoni, jälleen meitä kilttejä ja kunnollisia miehiä vastaan suunnattu, siitä ansaitsevat vihamme samoin kuin kaikki yli 25-vuotiaat huorat (=ei-neitsyet)!

• Hahaa, 1 :-D

• Ex------------PUA

• NormaaliaElämää
        Ex------------PUA kirjoitti:

Totta, ne ovat miesasian, mutta myös koko mies-sukupuolen pettureita, jotka eivät saa mitään palkinnoksi siitä, paitsi päänsilittelyä.

Taas aiheesta, saako valkoritaroimaton mies naista tai voiko hän pitää heidän kanssaan hauskaa, on tässä juttua: http://keskustelu.suomi24.fi/t/13906124/lyhyt-raportti-viikonlopusta#comment-81391628

Valkoritari = wannabeäijän nimitys miehelle joka diggaa naisia.

Jos oikeasti diggaa naisten seuraa, diggaa sitä myös silloin kun ei saa. Koska se saaminen ei oo pääasia kuten teillä pua- ja wannabe-pua-jätkillä vaan hauskanpito. Joskus myös ihan ystävyys, joka on plussan puolella seksillä tai ilman.

Jos diggaa ennemmin äijäilyä, miesseuraa ja huorittelua, niin sen kun diggaa, muttei kannata hakata päätä seinään sillä että toiset saa helpommin.

• Ex------------PUA
        NormaaliaElämää kirjoitti:

Valkoritari = wannabeäijän nimitys miehelle joka diggaa naisia.

Jos oikeasti diggaa naisten seuraa, diggaa sitä myös silloin kun ei saa. Koska se saaminen ei oo pääasia kuten teillä pua- ja wannabe-pua-jätkillä vaan hauskanpito. Joskus myös ihan ystävyys, joka on plussan puolella seksillä tai ilman.

Jos diggaa ennemmin äijäilyä, miesseuraa ja huorittelua, niin sen kun diggaa, muttei kannata hakata päätä seinään sillä että toiset saa helpommin.

Tosimies ei ole valkoritari, vaan valkoritari nimenomaan on se wannabeäijä.

NAisen logiikalla käännät asiat päälaelleen, ja kutsut naisellisen maneerin omaavaa miehimystä tosimieheksi, vain koska saat siillä pidettyä itsekkäistä syystä puolulaisen - vähän kuin kaveriaalueella olevan miehen, joka uskotellaan "nauttimaan" yksipuoleisen kaverisuhteen iloista.

Väite siitä, että joku mies haluaisi aktiivisesti, pääasiassa naisten kanssa, kaverialueelle tarkoittaa kahta asiaa:
        Se on valhe, tai mies ei ole heteroseksuaali.

• sepieniero

Tosimies ei ole valkoritari, vaan valkoritari nimenomaan on se wannabeäijä.

NAisen logiikalla käännät asiat päälaelleen, ja kutsut naisellisen maneerin omaavaa miehimystä tosimieheksi, vain koska saat siillä pidettyä itsekkäistä syystä puolulaisen - vähän kuin kaveriaalueella olevan miehen, joka uskotellaan "nauttimaan" yksipuoleisen kaverisuhteen iloista.

Väite siitä, että joku mies haluaisi aktiivisesti, pääasiassa naisten kanssa, kaverialueelle tarkoittaa kahta asiaa:
        Se on valhe, tai mies ei ole heteroseksuaali.

On miehiä, joiden mielestä naiset on hauskaa seuraa myös muuhun kuin seksiin - ja on miehiä joiden on vaiea sitä uskoa. Ensin mainitut saavat myös enemmän ja helpommin sitä pillua.

• Ex----------PUA
        sepieniero kirjoitti:

On miehiä, joiden mielestä naiset on hauskaa seuraa myös muuhun kuin seksiin - ja on miehiä joiden on vaiea sitä uskoa. Ensin mainitut saavat myös enemmän ja helpommin sitä pillua.

Erittäin harvoin naiset ovat henkisiltä kyvyiltään niin kiinnostavia, että kukaan heteroseksuaalinen mies ajattelisi noin.

"Ensin mainitut saavat myös enemmän ja helpommin sitä pillua."

Valkoritarin logiikkaa: kun olen kiltisti kaverialueella, saan tinsaa.

• NäinMeillä
        Ex----------PUA kirjoitti:

Erittäin harvoin naiset ovat henkisiltä kyvyiltään niin kiinnostavia, että kukaan heteroseksuaalinen mies ajattelisi noin.

"Ensin mainitut saavat myös enemmän ja helpommin sitä pillua."

Valkoritarin logiikkaa: kun olen kiltisti kaverialueella, saan tinsaa.

"Erittäin harvoin naiset ovat henkisiltä kyvyiltään niin kiinnostavia, että kukaan heteroseksuaalinen mies ajattelisi noin."

Paljon harvemmin mies on henkisesti yhtä kiinnostava kuin nainen. Miesten kanssa kyllä on monesti mukava heittää sellaista perusläppää ja sainailtojen juttuja mutta valitettavan harva mies on oikeasti älyllisesti ja henkisesti stimuloivaa seuraa.

"Valkoritarin logiikkaa: kun olen kiltisti kaverialueella, saan tinsaa."

ATM:n logiikkaa: kun et kaveeraa naisten kanssa niin saat todennäköisemmin. Vai olikohan se kuitenkaan niin? Kyllä olemalla naisten kanssa saa aivan taatusti todennäköisemmin kuin jos ei ole naisten kanssa.
        Vinkki: Sieltä kaverialueelta voi myös mennä eteenpäin...

• Ex----------PUA
        NäinMeillä kirjoitti:

"Erittäin harvoin naiset ovat henkisiltä kyvyiltään niin kiinnostavia, että kukaan heteroseksuaalinen mies ajattelisi noin."

Paljon harvemmin mies on henkisesti yhtä kiinnostava kuin nainen. Miesten kanssa kyllä on monesti mukava heittää sellaista perusläppää ja sainailtojen juttuja mutta valitettavan harva mies on oikeasti älyllisesti ja henkisesti stimuloivaa seuraa.

ATM:n logiikkaa: kun et kaveeraa naisten kanssa niin saat todennäköisemmin. Vai olikohan se kuitenkaan niin? Kyllä olemalla naisten kanssa saa aivan taatusti todennäköisemmin kuin jos ei ole naisten kanssa.
        Vinkki: Sieltä kaverialueelta voi myös mennä eteenpäin...

"Paljon harvemmin mies on henkisesti yhtä kiinnostava kuin nainen. Miesten kanssa kyllä on monesti mukava heittää sellaista perusläppää ja sainailtojen juttuja mutta valitettavan harva mies on oikeasti älyllisesti ja henkisesti stimuloivaa seuraa."

"itte oot!!"-defenssi.

"ATM:n logiikkaa: kun et kaveeraa naisten kanssa niin saat todennäköisemmin. Vai olikohan se kuitenkaan niin? Kyllä olemalla naisten kanssa saa aivan taatusti todennäköisemmin kuin jos ei ole naisten kanssa."

Kyllä.

Kysy vaikka naisilta, he "eivät halua pilata ystävyyttä" miehen kanssa joka on siirretty kaverialueelle.

"Vinkki: Sieltä kaverialueelta voi myös mennä eteenpäin.."

Silloin kun vielä sinne pahaa aavistamatta jouduin, onnistuin pääsemään sieltä pois.

Sittemmin olen tullut siihen tulokseen, että on parempi olla joutumatta sinne alunperinkään.

Joka tapauksessa, tuo ei ole miehestä kiinni, vaan naisesta joka on se joka päättää kuka saa ja kenelle annetaan.

On erittäin epätodennäköistä, että tuo muuttuu miksikään, joten siksi tuohon halpaan ei kannata mennä.

• NäinMeillä

"Paljon harvemmin mies on henkisesti yhtä kiinnostava kuin nainen. Miesten kanssa kyllä on monesti mukava heittää sellaista perusläppää ja sainailtojen juttuja mutta valitettavan harva mies on oikeasti älyllisesti ja henkisesti stimuloivaa seuraa."

"itte oot!!"-defenssi.

"ATM:n logiikkaa: kun et kaveeraa naisten kanssa niin saat todennäköisemmin. Vai olikohan se kuitenkaan niin? Kyllä olemalla naisten kanssa saa aivan taatusti todennäköisemmin kuin jos ei ole naisten kanssa."

Kyllä.

Kysy vaikka naisilta, he "eivät halua pilata ystävyyttä" miehen kanssa joka on siirretty kaverialueelle.

Silloin kun vielä sinne pahaa aavistamatta jouduin, onnistuin pääsemään sieltä pois.

Sittemmin olen tullut siihen tulokseen, että on parempi olla joutumatta sinne alunperinkään.

Joka tapauksessa, tuo ei ole miehestä kiinni, vaan naisesta joka on se joka päättää kuka saa ja kenelle annetaan.

On erittäin epätodennäköistä, että tuo muuttuu miksikään, joten siksi tuohon halpaan ei kannata mennä.

""itte oot!!"-defenssi."

Minun omiin kokemuksiini perustuva havainto naisista on ihan yhtä pätevä tai epäpätevä kuin sinun esittämäsi käsitys naisista.

"Kysy vaikka naisilta, he "eivät halua pilata ystävyyttä" miehen kanssa joka on siirretty kaverialueelle."

Puhumme kahdesta eri asiasta. Sinä puhut tilanteesta jossa einsin luodataan mahdollista kiinnostusta mutta päädytään kuitenkin kaverialueelle. Minä puhun tilanteesta jossa miehen tuttava- ja elämänpiirissä on paljon naisia jolloin on mahdollista että tulevaisuudessa eteen tulee otollisia tilaisuuksia siirtyä suhteessa syvemmälle tasolle jos molemminpuolinen kiinnostus herää.

"Sittemmin olen tullut siihen tulokseen, että on parempi olla joutumatta sinne alunperinkään."

Ei sinun pidäkään sinne heti joutua vaan ensin pitää olla neutraalilla maaperällä. Jos heti kättelyssä katsotaan kaikki "kortit" eli mitataan mahdollinen kiinnostavuus niin toki peli on sen jälkeen aika selvä. Neutraalilta alueelta voit kuitenkin myöhemmin herättää naisen kiinnostuksen kun et ole heti mitannut mahdollisuuksiasi silloin kun nainen ei ole vielä tuntenut sinua ja kaikkia hyviä puoliasi niin hyvin.

"Joka tapauksessa, tuo ei ole miehestä kiinni, vaan naisesta joka on se joka päättää kuka saa ja kenelle annetaan."

Vaikka nainen olisikin se joka lopullisen päätöksen tekee, mies voi omilla toimillaan parantaa tai huonontaa mahdollisuuksiaan.

• Ex----------PUA
        NäinMeillä kirjoitti:

""itte oot!!"-defenssi."

Minun omiin kokemuksiini perustuva havainto naisista on ihan yhtä pätevä tai epäpätevä kuin sinun esittämäsi käsitys naisista.

"Kysy vaikka naisilta, he "eivät halua pilata ystävyyttä" miehen kanssa joka on siirretty kaverialueelle."

Puhumme kahdesta eri asiasta. Sinä puhut tilanteesta jossa einsin luodataan mahdollista kiinnostusta mutta päädytään kuitenkin kaverialueelle. Minä puhun tilanteesta jossa miehen tuttava- ja elämänpiirissä on paljon naisia jolloin on mahdollista että tulevaisuudessa eteen tulee otollisia tilaisuuksia siirtyä suhteessa syvemmälle tasolle jos molemminpuolinen kiinnostus herää.

"Sittemmin olen tullut siihen tulokseen, että on parempi olla joutumatta sinne alunperinkään."

Ei sinun pidäkään sinne heti joutua vaan ensin pitää olla neutraalilla maaperällä. Jos heti kättelyssä katsotaan kaikki "kortit" eli mitataan mahdollinen kiinnostavuus niin toki peli on sen jälkeen aika selvä. Neutraalilta alueelta voit kuitenkin myöhemmin herättää naisen kiinnostuksen kun et ole heti mitannut mahdollisuuksiasi silloin kun nainen ei ole vielä tuntenut sinua ja kaikkia hyviä puoliasi niin hyvin.

"Joka tapauksessa, tuo ei ole miehestä kiinni, vaan naisesta joka on se joka päättää kuka saa ja kenelle annetaan."

Vaikka nainen olisikin se joka lopullisen päätöksen tekee, mies voi omilla toimillaan parantaa tai huonontaa mahdollisuuksiaan.

"Minun omiin kokemuksiini perustuva havainto naisista on ihan yhtä pätevä tai epäpätevä kuin sinun esittämäsi käsitys naisista."

Erittäin tyypillinen lastentarhalaisten käyttämä retorinen keino. Ei muuta.

"Puhumme kahdesta eri asiasta. Sinä puhut tilanteesta jossa einsin luodataan mahdollista kiinnostusta mutta päädytään kuitenkin kaverialueelle. Minä puhun tilanteesta jossa miehen tuttava- ja elämänpiirissä on paljon naisia jolloin on mahdollista että tulevaisuudessa eteen tulee otollisia tilaisuuksia siirtyä suhteessa syvemmälle tasolle jos molemminpuolinen kiinnostus herää."

Eli juuri tämä valkoritarien käyttämä hinautuminen kaverialueelle, ja sen myötä naisen yrittäminen. Ei toimi, sillä hän näkee sinut "vain ystävänä".

"Ei sinun pidäkään sinne heti joutua vaan ensin pitää olla neutraalilla maaperällä. Jos heti kättelyssä katsotaan kaikki "kortit" eli mitataan mahdollinen kiinnostavuus niin toki peli on sen jälkeen aika selvä. Neutraalilta alueelta voit kuitenkin myöhemmin herättää naisen kiinnostuksen kun et ole heti mitannut mahdollisuuksiasi silloin kun nainen ei ole vielä tuntenut sinua ja kaikkia hyviä puoliasi niin hyvin."

Olen jokseenkin samaa mieltä. Mutta ongelmana on se, että naiset tapaat asetella miehiä kahdelle eri tikapuulle. Toinen on kamumiehet ja toinen on panomiehet. On oma hommansa, ettei ajaudu neutraalilta alueelta jommalle kummalle.

"Vaikka nainen olisikin se joka lopullisen päätöksen tekee, mies voi omilla toimillaan parantaa tai huonontaa mahdollisuuksiaan"

Muttei siltikään koskaan kontrolloida naista.

• Ex------------PUA kirjoitti:

Totta, ne ovat miesasian, mutta myös koko mies-sukupuolen pettureita, jotka eivät saa mitään palkinnoksi siitä, paitsi päänsilittelyä.

Taas aiheesta, saako valkoritaroimaton mies naista tai voiko hän pitää heidän kanssaan hauskaa, on tässä juttua: http://keskustelu.suomi24.fi/t/13906124/lyhyt-raportti-viikonlopusta#comment-81391628

Minä olen nimenomaan miesasian ajaja. Pyrin omalta osalta kritisoimaan miehille suunnattua huuhaata, kuten PUA, Manosphere yms., joka on heille vain haitaksi.

• NäinMeillä

"Minun omiin kokemuksiini perustuva havainto naisista on ihan yhtä pätevä tai epäpätevä kuin sinun esittämäsi käsitys naisista."

Erittäin tyypillinen lastentarhalaisten käyttämä retorinen keino. Ei muuta.

"Puhumme kahdesta eri asiasta. Sinä puhut tilanteesta jossa einsin luodataan mahdollista kiinnostusta mutta päädytään kuitenkin kaverialueelle. Minä puhun tilanteesta jossa miehen tuttava- ja elämänpiirissä on paljon naisia jolloin on mahdollista että tulevaisuudessa eteen tulee otollisia tilaisuuksia siirtyä suhteessa syvemmälle tasolle jos molemminpuolinen kiinnostus herää."

Eli juuri tämä valkoritarien käyttämä hinautuminen kaverialueelle, ja sen myötä naisen yrittäminen. Ei toimi, sillä hän näkee sinut "vain ystävänä".

"Ei sinun pidäkään sinne heti joutua vaan ensin pitää olla neutraalilla maaperällä. Jos heti kättelyssä katsotaan kaikki "kortit" eli mitataan mahdollinen kiinnostavuus niin toki peli on sen jälkeen aika selvä. Neutraalilta alueelta voit kuitenkin myöhemmin herättää naisen kiinnostuksen kun et ole heti mitannut mahdollisuuksiasi silloin kun nainen ei ole vielä tuntenut sinua ja kaikkia hyviä puoliasi niin hyvin."

Olen jokseenkin samaa mieltä. Mutta ongelmana on se, että naiset tapaat asetella miehiä kahdelle eri tikapuulle. Toinen on kamumiehet ja toinen on panomiehet. On oma hommansa, ettei ajaudu neutraalilta alueelta jommalle kummalle.

"Vaikka nainen olisikin se joka lopullisen päätöksen tekee, mies voi omilla toimillaan parantaa tai huonontaa mahdollisuuksiaan"

Muttei siltikään koskaan kontrolloida naista.

"Erittäin tyypillinen lastentarhalaisten käyttämä retorinen keino. Ei muuta."

Mitä kypsää on sinun tavassasi korottaa oma kokemuksesi absoluuttiseksi totuudeksi ja sivuuttaa toisen vastakkainen kokemus kokonaan jos se ei sovi sinun käsityksiisi?

"Eli juuri tämä valkoritarien käyttämä hinautuminen kaverialueelle"

Kyse ei edelleenkään ole mistään "hinautumisesta" vaan siitä että mukavien fiksujen miesten lähipiiriin kuuluu ihan luonnostaan myös naisia.¨

", ja sen myötä naisen yrittäminen. Ei toimi, sillä hän näkee sinut "vain ystävänä"."

Vaikka kuinka yrität vängätä vastaan niin hyvin moni nainen tuntee ennestään edes jollain tavalla miehen jonka kanssa ryhtyy myöhemmin seurustelemaan. Läheskään kaikki suhteet eivät ala siitä että joku iskee hänelle aikaisemmin täysin tuntemattoman ihmisen.

"Olen jokseenkin samaa mieltä. Mutta ongelmana on se, että naiset tapaat asetella miehiä kahdelle eri tikapuulle. Toinen on kamumiehet ja toinen on panomiehet. On oma hommansa, ettei ajaudu neutraalilta alueelta jommalle kummalle."

Ongelmasi on että et voi nähdä että suhteeseen voisi päästä kuin vain tuo mystinen "panomies".

"Muttei siltikään koskaan kontrolloida naista."

Miksi ihmeessä kenenkään pitäisi voida kontrolloida toista?

• sitäsemiesasia
        outsider1 kirjoitti:

Minä olen nimenomaan miesasian ajaja. Pyrin omalta osalta kritisoimaan miehille suunnattua huuhaata, kuten PUA, Manosphere yms., joka on heille vain haitaksi.

Suurin osa "miesasiasta" on juurikin paskaa jolla pidetään hierarkiassa alemapana olevat miehet paikallaan ja suunnataan niiden viha sopivampaan kohteeseen eli mamuihin tai naisiin. Etteivät pistä paskaa systeemiä uusiksi.

• Ex------------PUA
        NäinMeillä kirjoitti:

"Erittäin tyypillinen lastentarhalaisten käyttämä retorinen keino. Ei muuta."

Mitä kypsää on sinun tavassasi korottaa oma kokemuksesi absoluuttiseksi totuudeksi ja sivuuttaa toisen vastakkainen kokemus kokonaan jos se ei sovi sinun käsityksiisi?

"Eli juuri tämä valkoritarien käyttämä hinautuminen kaverialueelle"

Kyse ei edelleenkään ole mistään "hinautumisesta" vaan siitä että mukavien fiksujen miesten lähipiiriin kuuluu ihan luonnostaan myös naisia.¨

", ja sen myötä naisen yrittäminen. Ei toimi, sillä hän näkee sinut "vain ystävänä"."

Vaikka kuinka yrität vängätä vastaan niin hyvin moni nainen tuntee ennestään edes jollain tavalla miehen jonka kanssa ryhtyy myöhemmin seurustelemaan. Läheskään kaikki suhteet eivät ala siitä että joku iskee hänelle aikaisemmin täysin tuntemattoman ihmisen.

"Olen jokseenkin samaa mieltä. Mutta ongelmana on se, että naiset tapaat asetella miehiä kahdelle eri tikapuulle. Toinen on kamumiehet ja toinen on panomiehet. On oma hommansa, ettei ajaudu neutraalilta alueelta jommalle kummalle."

Ongelmasi on että et voi nähdä että suhteeseen voisi päästä kuin vain tuo mystinen "panomies".

"Muttei siltikään koskaan kontrolloida naista."

Miksi ihmeessä kenenkään pitäisi voida kontrolloida toista?

Lisää itte oot:ta, mutta vastataan nyt silti:
        "Mitä kypsää on sinun tavassasi korottaa oma kokemuksesi absoluuttiseksi totuudeksi ja sivuuttaa toisen vastakkainen kokemus kokonaan jos se ei sovi sinun käsityksiisi?"

Koska totuus on absoluuttinen ja poikkeus vahvistaa säännön.

Lisäksi valkoritarit ja feministit ovat pääsääntöisesti "uskovaisia", tai patologisia valehtelijoita, jotka voivat väittää kirkkain silmin toiselle, että tämän kokemus ja havainto ei ole totta, tällöin heidän uskottavuutensa on nolla.

"Vaikka kuinka yrität vängätä vastaan niin hyvin moni nainen tuntee ennestään edes jollain tavalla miehen jonka kanssa ryhtyy myöhemmin seurustelemaan. Läheskään kaikki suhteet eivät ala siitä että joku iskee hänelle aikaisemmin täysin tuntemattoman ihmisen."

Mutta erittäin harvoin tämä onnistuu, ja on pikemminkin naisten strategia yksipuoliseen ystävyyteen.

Tämä taas tuottaa naiselle ns. kiertolaisia.

"Miksi ihmeessä kenenkään pitäisi voida kontrolloida toista?"

Joten myönnät ettei tuostrategia edelleenkään muuta sitä, että nainen valitsee ja mies on naisen mielivallan armoilla?

• Ex------------PUA
        outsider1 kirjoitti:

Sen sijaan kannatat huuhaaliikettä, joka perustuu naisten ylivallan ja miesvihan ajamiseen. Sounds legit, bro!

• Valkoritarinumero918389

Expua haluaisi kovasti olla yksi meistä mutta kun ei vaan mies uskalla.

• Mitä_kuuluu_kuohilas

En minäkään uskaltaisi. Koskee varmaan pirusti kun leikkaa itseltään pallit pois.

• Kokoajanpallitvaarassa
        Mitä_kuuluu_kuohilas kirjoitti:

En minäkään uskaltaisi. Koskee varmaan pirusti kun leikkaa itseltään pallit pois.

Pallit voivat pudota jos puhuu naiselle ystävällisesti tai harrastaa seksiä yli 25-vuotiaan tai yil 1 miehen kanssa maanneen naisen (eli huoran!) kanssa.

• Ex----------PUA

Mitäs minä sanoin siitä, naisellisesti logiikasta ja maneerista?

• Ex----------PUA
        Kokoajanpallitvaarassa kirjoitti:

Pallit voivat pudota jos puhuu naiselle ystävällisesti tai harrastaa seksiä yli 25-vuotiaan tai yil 1 miehen kanssa maanneen naisen (eli huoran!) kanssa.

Eli myönnät, että valkoritarointi on sitä, että ollaan naisille ystävällisiä ja katsotaan hänen vikojaan sormienläpi, jotta saadaan häneltä tinsaa?

• plus16

Eli myönnät, että valkoritarointi on sitä, että ollaan naisille ystävällisiä ja katsotaan hänen vikojaan sormienläpi, jotta saadaan häneltä tinsaa?

Eli myönnät expua että olet tinderissä ja baareissa ystävällinen ja katsot vikoja sormien läpi saadaksesi tinsaa.

• MietipäSitä

Vaikka pualle kaikki on peliä, se ei tarkoita et muille ihmisille. Puat voi pelailla ihan keskenään, muut pitää sillä välin kivaa. :D

• Ex------------PUA
        plus16 kirjoitti:

Eli myönnät expua että olet tinderissä ja baareissa ystävällinen ja katsot vikoja sormien läpi saadaksesi tinsaa.

"Itte oot"-defenssi.

Etkä vastannut kysymykseen.

Pöytäkirjoihin merkitään: valkoritarointi on juuri sitä, mitä sen sanotaan olevan.

• Ex----------PUA
        MietipäSitä kirjoitti:

Vaikka pualle kaikki on peliä, se ei tarkoita et muille ihmisille. Puat voi pelailla ihan keskenään, muut pitää sillä välin kivaa. :D

Olkiukko, sen lisäksi ettet vastannut kysymykseen. Ja passiivis-aggressiivinen hymiö, josta voimme päätellä, että taisi hieman niskavillat nyt nousta.

• sepieniero

Olkiukko, sen lisäksi ettet vastannut kysymykseen. Ja passiivis-aggressiivinen hymiö, josta voimme päätellä, että taisi hieman niskavillat nyt nousta.

On 2 eri asiaa: digata naisten seurasta aidosti ja yrittää miellyttää naisia liehittelemällä niitä hampaat irvessä. Valkoritareiksi haukkujat eivät erota noita toisistaan ja kun itse yrittävät, se on aina tota jälkimmäistä, mikä ei johda mihinkään muuhun kuin paskaan fiilikseen kaikille.

Suurin osa, joita valkkareiksi haukutaaan, on kuitenkin noita ykköstyyppejä ja niillä menee yleensä kivasti niin nais- kuin muussakin elämässä.

• Ex------------PUA
        sepieniero kirjoitti:

On 2 eri asiaa: digata naisten seurasta aidosti ja yrittää miellyttää naisia liehittelemällä niitä hampaat irvessä. Valkoritareiksi haukkujat eivät erota noita toisistaan ja kun itse yrittävät, se on aina tota jälkimmäistä, mikä ei johda mihinkään muuhun kuin paskaan fiilikseen kaikille.

Suurin osa, joita valkkareiksi haukutaaan, on kuitenkin noita ykköstyyppejä ja niillä menee yleensä kivasti niin nais- kuin muussakin elämässä.

No niinpä niin! :D

Kuten sanottua, joko et ole heteroseksuaalinen mies tai valehtelet.

Naisen sisäinen maailma on usein niin puuduttavan tylsä, että ei sitä oikein jaksa.

"Suurin osa, joita valkkareiksi haukutaaan, on kuitenkin noita ykköstyyppejä ja niillä menee yleensä kivasti niin nais- kuin muussakin elämässä."

Myönnät siis että tuuoun motiivina on saaminen?

Muutenhan tuo on täyttä soopaa.

Valkoritarit nimenomaan eivät saa naisia, eikä naisten mielistely korreloi sen kanssa että olisi elämässään menestynyt. Tuo on feministiporpagandaa, jonka sinä olet nielaissut koukkuineen - paha sanoa, sillä tuo logiikka on taas täyttä naisen logiikkaa, että kumpi sinä edes olet, valkkari vaiko femakko joka yrittää uskotella että kannnattaa antaa yksipuolinen tukensa naisille koska silloj saa tinsaa ja menestystä elämässään.

Pystytkö siis takaamaan, että mies joka valkoritaroi saa nuo asiat? Minkä annat pantiksi?

• henkinenritari
        sepieniero kirjoitti:

Hyvä kirjoitus! Tämä vaikuttaisi olevan totuus. Täällä ollaan vaan kateellisia miehille, jotka tulevat toimeen naisten kanssa hyvin.

• Valkoritari-höpötykset kumpuavat nk. Manospheren äärilaidasta. Kyseistä sanastoa käyttävät miehet, jotka eivät osaa lainkaan suhtautua naisiin luontevasti. Rationalwiki selittää asian paremmin:
        "The thing that ties these boys' clubs together is their collective obsession with feminism and the weird way in which they express both a strong desire and a profound distaste for women. Much of the animosity centers on self-proclaimed "nice guys" believing that all of their troubles with women are simply because said "evil, golddigging, slutty women" are too stupid to realize how great said men are (the possibility that maybe they're really just losers having never crossed their minds). They also share a similar vocabulary and troubling attitudes concerning sexual assault."
        http://rationalwiki.org/wiki/Manosphere

• eiäärilaitaa

Miehen elämä on niiin paljon helpompaa jos pystyy suhtautumaan naisiin ihmisinä.

• miesvm_1967x_out
        outsider1 kirjoitti:

Valkoritari-höpötykset kumpuavat nk. Manospheren äärilaidasta. Kyseistä sanastoa käyttävät miehet, jotka eivät osaa lainkaan suhtautua naisiin luontevasti. Rationalwiki selittää asian paremmin:
        "The thing that ties these boys' clubs together is their collective obsession with feminism and the weird way in which they express both a strong desire and a profound distaste for women. Much of the animosity centers on self-proclaimed "nice guys" believing that all of their troubles with women are simply because said "evil, golddigging, slutty women" are too stupid to realize how great said men are (the possibility that maybe they're really just losers having never crossed their minds). They also share a similar vocabulary and troubling attitudes concerning sexual assault."

Hyvä artikkeli! Lainaan siitä vielä jotain melko osuvaa

"The "Manosphere" is a loose network of websites oriented towards a particular vision of masculinity, sometimes called neomasculinity. It includes men's rights and many pick-up artist blogs, as well as some bodybuilding and men’s fashion blogs, although the latter aren’t the ones that draw controversy for having a hateful misogynistic rhetoric. The most benign end of the spectrum may include legitimate dating and sex advice, or concern for legal issues affecting men (such as child custody rights) - while the other "radical" end of the spectrum ventures into slut-shaming, women-hating, and (to a lesser extent) homophobic rhetoric resembling that of many Christian and Islamic fundamentalists."

• miesvm_1967x_out
        miesvm_1967x_out kirjoitti:

Hyvä artikkeli! Lainaan siitä vielä jotain melko osuvaa

"The "Manosphere" is a loose network of websites oriented towards a particular vision of masculinity, sometimes called neomasculinity. It includes men's rights and many pick-up artist blogs, as well as some bodybuilding and men’s fashion blogs, although the latter aren’t the ones that draw controversy for having a hateful misogynistic rhetoric. The most benign end of the spectrum may include legitimate dating and sex advice, or concern for legal issues affecting men (such as child custody rights) - while the other "radical" end of the spectrum ventures into slut-shaming, women-hating, and (to a lesser extent) homophobic rhetoric resembling that of many Christian and Islamic fundamentalists."

Kuulostaako tutulta?

• Ex----------PUA
        outsider1 kirjoitti:

Valkoritari-höpötykset kumpuavat nk. Manospheren äärilaidasta. Kyseistä sanastoa käyttävät miehet, jotka eivät osaa lainkaan suhtautua naisiin luontevasti. Rationalwiki selittää asian paremmin:

Sinä olet elävä todiste siitä että valkoritareita on.

• Ex----------PUA
        eiäärilaitaa kirjoitti:

Miehen elämä on niiin paljon helpompaa jos pystyy suhtautumaan naisiin ihmisinä.

Hahahah. Jopas tuli sontaa.

Feministi havaittu.

• Kyllä se helpottaa, jos oivaltaa, että naiset ovat tavallisia ihmisiä ja yksilöitä eivätkä mitään ulkoavaruuden olentoja, joista pitää rakennella toinen toistaan pöhkömpiä teorioita. Ettehän te miehistäkään rakentele mitään älyvapaita, yleistäviä teorioita, joten miksi kahden X-kromosomin väestä pitäisi.

• NäinMeillä

"Eli myönnät, että valkoritarointi on sitä, että ollaan naisille ystävällisiä ja katsotaan hänen vikojaan sormienläpi, jotta saadaan häneltä tinsaa?"

No yleensäkin normaali ystävällinen kanssakäyminen oikeastaan kaikkien ihmisten kanssa, siis myös miesten, edellyttää että hyväksyy heidät vikoineen päivineen. Vai eikö sinusta miehissä ole vikoja tai omituisuuksia?

Minä en tunne yhtään täydellistä ihmistä, en miestä enkä naista. Ja niiden naisten kanssa joiden kanssa olen ollut suhteessa, hyvät puolet ovat aina ylittäneet kirkkaasti huonot puolet. Ja samaan muuten pyrin myös miespuolisten ystävienikin kanssa...

• miesvm_1967x_out
        NäinMeillä kirjoitti:

"Eli myönnät, että valkoritarointi on sitä, että ollaan naisille ystävällisiä ja katsotaan hänen vikojaan sormienläpi, jotta saadaan häneltä tinsaa?"

No yleensäkin normaali ystävällinen kanssakäyminen oikeastaan kaikkien ihmisten kanssa, siis myös miesten, edellyttää että hyväksyy heidät vikoineen päivineen. Vai eikö sinusta miehissä ole vikoja tai omituisuuksia?

Minä en tunne yhtään täydellistä ihmistä, en miestä enkä naista. Ja niiden naisten kanssa joiden kanssa olen ollut suhteessa, hyvät puolet ovat aina ylittäneet kirkkaasti huonot puolet. Ja samaan muuten pyrin myös miespuolisten ystävienikin kanssa...

Mutta palstalla haluat päivästä toiseen puhua vain ihmisten huonoista puolista, niistä puolista siis jotka ovat huonoja vain SINUN mielestäsi.

Eli valehtelet siis noille tuntemillesi ihmisille että he ovat mukamas hyviä ja kivoja mutta et oikeasti ajattelekaan niin ja siksi purkaudut palstalla. Koska sinä olet hyvä ellet täydellinen ja muut ovat huoria tai aisureita. Näinhän tätä oopperaa on täällä ainakin pyöritetty.

• Ex------------PUA
        NäinMeillä kirjoitti:

Et kiistänyt sitä mitä sanoin. ;)

• valkoritareillaisompi

Minä taas naisena olen huomannut että valkoritarit ovat yleensä hyvin varustettuja. Niillä on mahtavat miekat!

• Ex----------PUA

Miten monelle valkoritarile olet antanut?

Vai yritätkö nyt uskotella meille, että heti kun repit munasi irti ja ojennat ne naiselle muovipussissa, ne jostain syystä kasvavat?

• ihanaaihanaaa

Hah, mä tunnen yhden valkoritarin, jolla on omien sanojensa mukaan tosi pieni penis. Mies on ujo ja kokematon, mutta naiset jahtaa sitä. Mies on mukava ja kohtelias, mutta torjuu ne naiset aina, kun ihastuu vaan harvoihin ja valittuihin (jotka on sit varattuja tai jotain).

Mut siis ihana mies ja kaikki tykkää. :D

• Ex----------PUA
        ihanaaihanaaa kirjoitti:

Hah, mä tunnen yhden valkoritarin, jolla on omien sanojensa mukaan tosi pieni penis. Mies on ujo ja kokematon, mutta naiset jahtaa sitä. Mies on mukava ja kohtelias, mutta torjuu ne naiset aina, kun ihastuu vaan harvoihin ja valittuihin (jotka on sit varattuja tai jotain).

Mut siis ihana mies ja kaikki tykkää. :D

"Olet siis tosi upea mies, ja susta saa joku toinen nainen vielä upean miehen!"-tapaus.

Muuten taas ajatus siitä, että naiset pitäisivät miehestä joka on:
        - Ujo
        - Kokematon
        - Sillä on pieni (mikä lienee valkoritarien yhdistävä merkki)

Mutta joka on magneetti naisille, menee taas sarjaan hätävalheet.

• oumaigodallmighty

Entäs sitten ne miekkailutaidot? Ne vasta ritareilla kehittyvätkin!

• toisilleovetaukeaa

"Olet siis tosi upea mies, ja susta saa joku toinen nainen vielä upean miehen!"-tapaus.

Muuten taas ajatus siitä, että naiset pitäisivät miehestä joka on:
        - Ujo
        - Kokematon
        - Sillä on pieni (mikä lienee valkoritarien yhdistävä merkki)

Mutta joka on magneetti naisille, menee taas sarjaan hätävalheet.

Eihän sitä wannabe-raggariäijät usko millaista elämä sen äijäkulttuurin ulkopuolella on.

• Ex----------PUA
        toisilleovetaukeaa kirjoitti:

Eihän sitä wannabe-raggariäijät usko millaista elämä sen äijäkulttuurin ulkopuolella on.

Sitä sen ulkopuolista aluetta kutsutaan kaverialueeksi.

• FriendsWithBenefitz

Sitä sen ulkopuolista aluetta kutsutaan kaverialueeksi.

Elämä on kivempaa kavereien kanssa kuin ilman. Kaverialueen toinen nimi on muuten "panoreservi".

• Ex------------PUA
        FriendsWithBenefitz kirjoitti:

Elämä on kivempaa kavereien kanssa kuin ilman. Kaverialueen toinen nimi on muuten "panoreservi".

Ei ole.

• Oldiemam

Ihan mielenkiintoista. Olen sitä ikäluokkaa ( 55), että suurin osa tämän keskustelun käsitteistöstä menee täysin ohitse. Sen olin kuitenkin havaitsevinani, että ainakin jossain vaiheessa puheena oli miehen ja naisen välinen ystävyyssuhde (siis ei mikään parisuhde, vaan pelkkä kaveruus). Omassa lapsuudessani ja nuoruudessani sellainen ei kerta kaikkiaan ollut mahdollista: ystäviä oltiin vain oman sukupuolen edustajien kanssa. Mutta ilahduin, kun aikanaan huomasin, että omien lasteni (70-80-luvuilla syntyneet) nuoruusvuosina tilanne oli vallan toinen: tytöllä saattoi olla poikia kavereina ja pojalla samoin tyttöjä. Varsinaiset tyttö- ja poikaystävät olivat sitten erikseen. Minusta tämä oli ihan tervettä kehitystä; uskon, että seurustelusuhteetkin onnistuvat paremmin, jos on jo aiemmin tutustunut toisen sukupuolen maailmaan ihan kaverina ollen.

• MiesTäälläVastaa

Uskon samaan seuraavan sukupolven edustajana. :) Juuri näin. :)

• tahtooOllaRitari

Ymmärränkö nyt jotenkin, että valkoritarius on huono ominaisuus?Ihan outo koko termi, varmaan taas palstalaisten keksintöjä. Eikö ritari ole sellainen herrasmies, joka pelastaa linnanneitoja lohikäärmeiltä ja pahiksilta? Siis hyvä mies.

• kuikelo

Jos valkoritarilla on karvainen perse, niin sitten se on ihan ok.

• MaskuliininenNainen

Siihen on hyvin yksinkertainen syy :)
      Toisilla miehillä vaikuttaa feminiininen energia vahvemmin kuin maskuliininen.
      Jos haluaa tasapainoittaa nämä energiat kannattaa mennä sellaiseen energia hoitoo jossa nämä saaadaan tasapainoitettua.
      Tulevaisuudessa ihmisillä tulee luonnostaan tasapainossa olevat feminiininen ja maskuliininen energia.
      Eli ei ole sitten enää pelkästään maskuliinisia ihmisiä ollenkaan.

• kuikelo

Näytätkö Outi Nyytäjältä?

• MaskuliininenNainen
        kuikelo kirjoitti:

Näytätkö Outi Nyytäjältä?

En. Näytätkö itse jänikseltä ?

• kuikelo
        MaskuliininenNainen kirjoitti:

En. Näytätkö itse jänikseltä ?

En, näytän merilehmältä, miltä sä näytät?

• tuli.maa.tuli

Ritariudesta siis parantuu kristallihoidoilla?

• MaskuliininenNainen
        kuikelo kirjoitti:

En, näytän merilehmältä, miltä sä näytät?

Hmm. Näytän Koalalta ;D

• MaskuliininenNainen
        tuli.maa.tuli kirjoitti:

Minun liika maskuliininen energia muunnettiin henkisin menetelmin, mutta älä kysy miten ;D
        Energiahoitajat varmaan osaavat vastata kysymykseesi.

• MaskuliininenNainen
        tuli.maa.tuli kirjoitti:

En tiedä tarviiko Ritariudesta parantua ollenkaa ;D
        Tykkään miehistä jotka eivät ole niin uhoja.

• HerraPorkkana

En tiedä tarviiko Ritariudesta parantua ollenkaa ;D
        Tykkään miehistä jotka eivät ole niin uhoja.

Jos naisten kanssa pärjään jatkossakin yhtä mainiosti kuten olen tähänkin asti pärjännyt, niin meikäläinen ei aio ikinä edes yrittää paranemista :)

• Ex----------PUA

Olen jokseenkin samaa mieltä tästä.

Valkoritarina tuo feminiininen puolesi vahvistuu, sillä

Periaatteessa ei-feministi, maskuliininen nainen voi olla hyväkin, kun on saanut naisellisuuden haltuun, sillä hän voi tull aparemmin toimeen miehen kanssa.

Tiedän erään tuttavapariskunnan, jossa nainen on maskuliininen ja mies feminiinisempi.

Teimme yhdessä joskus testin, sen testin mukaan olen maskuliininen, kun taas hänen muijansa (myös bi-seksuaali) oli myös sitä, mutta kaveri itse taas feminiinisempi.

Tämä selittynee sillä, että kaveri on YH:n kasvattama, ja täten hän sai paljon feminiinisiä käytösmalleja itseensä kasvaessaan.

(Mielenkiintoista kyllä, etenkin heidän alkuaikoinaan tuo nainen kiusoitteli kaveriani minulla. Saattoi antaa pusun poskelle, ja kehua miten komea olen, ja puhua että olisi kiva mennä joskus kahville. :D - tuo nainen muuten taas kannattaa, paradoksaalista kyllä, mallia jossa "mies on mies ja nainen on nainen")

Samoin valkoritari lienee useimmiten YH:n jälkeläinen, ja hänen tilansa syvenee kun hän kerta toisensa jälkeen ajautuu kaverialueelle, jossa kuuluu olla vähintäänkin sellainen ns. munaton entiteetti.

Itse huomaan, että kiinnostuneet naiset heittäytyvät hyvin feminiinisiksi kanssani. Sen näkee usein sellaisista tyttömäisistä kiinnostuksen merkeistä joita he osoittavat, punastelua, puhumista tavallista hempeämmällä ja korkeammalla äänellä, jne.

• kuikelo

• MaskuliininenNainen
        HerraPorkkana kirjoitti:

Jos naisten kanssa pärjään jatkossakin yhtä mainiosti kuten olen tähänkin asti pärjännyt, niin meikäläinen ei aio ikinä edes yrittää paranemista :)

Hyvä , niin sitä pitää tykätä itsestä sellaisena kuin on, jes ;D

• MaskuliininenNainen

• kuikelo

Hah, nimimerkkisi on kuikelo mutta olet merilehmä?
        Mitä se kertoo luonteenpiirteestäsi. Oletko kaksinaamainen läskiperse.?

Mulla on kyllä enemmän kuin vain kaksi naamaa, on sen verran jakautunut persoona. Ja valitettavasti mulla on oikeasti rasvaton eikä edes kovin karvainen perse. :(

• MaskuliininenNainen
        kuikelo kirjoitti:

Mulla on kyllä enemmän kuin vain kaksi naamaa, on sen verran jakautunut persoona. Ja valitettavasti mulla on oikeasti rasvaton eikä edes kovin karvainen perse. :(

Huomasin kyllä että sulla on jakautunut toi persoona moneen osa-alueeseen ja pojan pyllykin vielä ;D
        Hei sun heiluville vai heiluuko mikään???

• kuikelo

Huomasin kyllä että sulla on jakautunut toi persoona moneen osa-alueeseen ja pojan pyllykin vielä ;D
        Hei sun heiluville vai heiluuko mikään???

No heiluu heiluu, rytmikkään musiikin tahtiin. Huom, nyt en viittaa mihinkään irstaaseen ja groteskiin, olen herkimmistä herkin sielu! :/

• MaskuliininenNainen
        kuikelo kirjoitti:

No heiluu heiluu, rytmikkään musiikin tahtiin. Huom, nyt en viittaa mihinkään irstaaseen ja groteskiin, olen herkimmistä herkin sielu! :/

No miksi sinä herkkä ihminen sitten vertasin minua Outiin? Se ei liittynyt mitenkään valkoritariuteen josta tässä ketjussa oli kyse!
        Jos alkaa ivaamaan , niin saa maistaa omaa lääkettään. Yleensä en provosoidu herkästi, mutta olin niin hyvällä mielellä , että pisti leikiksi :)
        Johon sinä jatkoit asiattomalla kysymyksellä, höh, täh, häh?...
        Minä olen myös herkkä ihminen :)
        Pyydän anteeksi jos loukkasin sinun herkkää sieluasi :D

• kuikelo

No miksi sinä herkkä ihminen sitten vertasin minua Outiin? Se ei liittynyt mitenkään valkoritariuteen josta tässä ketjussa oli kyse!
        Jos alkaa ivaamaan , niin saa maistaa omaa lääkettään. Yleensä en provosoidu herkästi, mutta olin niin hyvällä mielellä , että pisti leikiksi :)
        Johon sinä jatkoit asiattomalla kysymyksellä, höh, täh, häh?...
        Minä olen myös herkkä ihminen :)
        Pyydän anteeksi jos loukkasin sinun herkkää sieluasi :D

Loukkasit? Et ollenkaan, et yhtään mun monista persoonista. Mutta kumman kaa mieluummin, Outi Nyytäjän vai Martti Ahtisaaren?

• MaskuliininenNainen
        kuikelo kirjoitti:

Loukkasit? Et ollenkaan, et yhtään mun monista persoonista. Mutta kumman kaa mieluummin, Outi Nyytäjän vai Martti Ahtisaaren?

Nyt ahistaa, pönttö :D
        Molemmat ovat Älykkäitä ihmisiä jotka ovat saaneet hyvää aikaan elämässään, kunnia heille!

• kuikelo

Nyt ahistaa, pönttö :D
        Molemmat ovat Älykkäitä ihmisiä jotka ovat saaneet hyvää aikaan elämässään, kunnia heille!

Okei, tulkitsen tämän niin, että ei kummankaan kaa. Ymmärrän kyllä täysin. :/
        Mutta joo, ei ole persettä karvaan katsominen. :)

• MaskuliininenNainen
        kuikelo kirjoitti:

Okei, tulkitsen tämän niin, että ei kummankaan kaa. Ymmärrän kyllä täysin. :/
        Mutta joo, ei ole persettä karvaan katsominen. :)

No hyvä, heko,heko :D

• Bi-nainen

Jos mies on aidosti feminiini tyyppi ja sinut sen kanssa, niin kyllähän sillä naisflaksi hyvin käy.

• Fanisi

Nyt en hokaa sua Ex........PUA.
      Kui tinsaa saa jos ei mielistele muijaa? Oon ymmärtäny sun jutuista että pitää esittää taitavaa.

• miesvm_1967x_out

Ei se mistään mitään tiedä vaikka helkkaristi esittää :D Älä kuuntele tommosen kakaran keksittyjä juttuja lainkaan.

• miesvm_1967x_out

Ei se mistään mitään tiedä vaikka helkkaristi esittää :D Älä kuuntele tommosen kakaran keksittyjä juttuja lainkaan.

Johta tulee taas jotain uso ja uppos ja henkilöhyökkäys -skeidaa ja kai tästä passiivis-aggressiivisesta hymiöstäkin on syytä kiljua palsusuoli pihalle :D

• miesvm_1967x_out

Johta tulee taas jotain uso ja uppos ja henkilöhyökkäys -skeidaa ja kai tästä passiivis-aggressiivisesta hymiöstäkin on syytä kiljua palsusuoli pihalle :D

Autotalliin sirkkelöimään, myöhemmin palaan huvittumaan neomaskuliinin uhosta.

• miesvm_1967x_out

Autotalliin sirkkelöimään, myöhemmin palaan huvittumaan neomaskuliinin uhosta.

***tu taidan todella tarvita niitä lukulaseja, hämärässä ei enää näe kunnolla mistä näppistä painelee :( Toisaalta vois sytyttää valot mutta ikävä totuus on että lukulaseja huutelee :P

• Ex----------PUA

JA saimmehan me heti esimerkin kateelllisesta, mutta naisellisesta valkoritarista, jota on luultu palstallla naiseksi. :D

Koska todistat sen, että ne ovat keksittyä, vai myönnnätkö olevasi patologinen valehtelija? Sinä et saisi kahden kuukauden mittaista kurpparaivokohtausta niistä, jos et uskois niiden olevan totta.

• Ex----------PUA

Ei sitä naista tarvitse mielistellä, useimmiten mitä enemmän mielistelet, sen huonompi on lopputulos.

Tietysti hyvät naiset ovat sellaisia, etteivät rankaise sinua posiitivisista tunteista ja inhimillisestä lämmöstä.

Mutta toisaalta harva vaatii myöskään valkoritarointia, että saa.

Esim. naisten testit monesti on sellaisia, missä he testaavat että oletko mies vaiko valkoritari. Jos alat mielistellä, häviät. Katalaa mutta totta.

• Ex----------PUA

Lisää naisen logiikkaa: "Jatkan saman asian tekemistä, mutta ihmettelen miksi saan saman lopputloksen."

Olet kyllä klassinen esimerkki sedästä joka on vähän täti. :D

• Ex----------PUA kirjoitti:

Lisää naisen logiikkaa: "Jatkan saman asian tekemistä, mutta ihmettelen miksi saan saman lopputloksen."

Olet kyllä klassinen esimerkki sedästä joka on vähän täti. :D

Palataanpa nyt hieman ajassa taaksepäin, siihen aikakauteen kun olin siellä intin hommissa. Siihen aikaan kun minä olin jo saanut paljonkin piparia ja sinä taputtelit vielä kakkaa ja muovailuvahaa olohuoneen lattiaan..

Ammattiin kuului että joskus juotui ns. edustamaan eli se paras univormu päälle ja eri kaupunkien erilaisiin kokkareisiin tönköttämään aka juopottelemaan koska se oli maan tapa. Siellä oli mukamas valtakunnan valiotkin mutta ihan samanlaisia persereikiä ne olivat kuin kuka muu tahansa. Sillä erotuksella että he olivat kait jonkinnäköisesti vallankahvassa ja päättämässä asioista ja veronmaksajien rahojen kohdentamisesta joten meidän ei sopinut muuta kuin myötäillä, valitettavasti. Mutta ihan yhtä idiootteja olivat kuin kuka tahansa kadulta revitty pieru.

Ammattiin kuului myös se, että vaikka aika moni duunikaveri oli oikeasti ihan hyvä tyyppi ja järjellä varustettu, niin joukkoon mahtui aina muutama rambohuuruinen tiliditomidipipipää. Näille tyypeille oli yhteistä se, että he näkivät maailman hyvin mustavalkoisesti, yksioikoisesti ja heidän täytyi, oli suorastaan pakko tilittää muille juuri näitä "panojuttuja". He eivät kyenneet mitenkään ymmärtämään että asiat voi nähdä muustakin kulmasta kuin heidän omista haaveistaan ja totuuksistaan.

Kaikkein huvittavinta noissa tilityksissä oli että olin useinkin ollut sattumoisin samassa paikassa, yhtä kauan tai kauemmin ja nähnyt heidän räpellyksensä IRL joten tiesin että osa jutuista oli pelkkää uhoamista, osa täysin hatusta vedettyä ja osa johtui siitä etteivät raukat kai itsekään oikein nähneet tai muistaneet miten asiat menivät. He siis loivat oman illuusionsa omasta elämästään, mutta tyypilliseen hekumarambotyyliin, he tarvitsivat aina sen ihailijajoukon jotka jaksoivat kuunneella heidän raporttejaan ja ihastella heidän "muka" suorituksiaan.

Kuulen saman sinussa ja se kieltämättä välillä on aika raskasta. Kuunnella raportointia siitä totuudesta jonka sinä näet mutta voi olla ja todennäköisesti on tai olisi jonkun toisen silmimn aivan erilainen totuus.

En minä ole sinulle kateellinen yhtään mistään, se sun jatkuva hokeminen siitä että olisin on jo sinällään yksi osoitus että olet oman elämäsi hekumarambo. Oikeastaan olen hyvin tyytyväinen että pääsin siitä, toisinaan jopa kaoottisesta elämäntilanteesta tähän rauhaisaan satamaan missä nyt köllötän.

Olen juoksuni juossut, sinulla se vaihe on vielä menossa, huomaan. Mutta ei saisi valehdella muille eikä leikkiä mitään fundamentalistijohtajaa kun ei sitä ole. Eikä ainakaan etsiä opetuslapsia järjettömyyksiin. Valitettavasti muutamat elämänsä kadottaneet ätmit näyttävät suhtautuvan sun juttuihin turhankin vakavasti.

Lopuksi. Minä en todista mitään sinulle koska et sinäkään todista minulle. Facebnook-profiilini olen esittänyt julkisesti, se käyköön minun todistelustani tähän asti. Omaasi et ole esittänyt etkä ottanut yhteyttä vaikka pyysin että hae kaveriksi. No ei kai kukaan oikeasti uskonut että olin edes tosissani :D Koska sinunkaltaisestasi miehestä tiedän että munaa sulla ei ole, suu sen sijaan on hevonvittuakin suurempi.

• miesvm_1967x kirjoitti:

Palataanpa nyt hieman ajassa taaksepäin, siihen aikakauteen kun olin siellä intin hommissa. Siihen aikaan kun minä olin jo saanut paljonkin piparia ja sinä taputtelit vielä kakkaa ja muovailuvahaa olohuoneen lattiaan..

Ammattiin kuului että joskus juotui ns. edustamaan eli se paras univormu päälle ja eri kaupunkien erilaisiin kokkareisiin tönköttämään aka juopottelemaan koska se oli maan tapa. Siellä oli mukamas valtakunnan valiotkin mutta ihan samanlaisia persereikiä ne olivat kuin kuka muu tahansa. Sillä erotuksella että he olivat kait jonkinnäköisesti vallankahvassa ja päättämässä asioista ja veronmaksajien rahojen kohdentamisesta joten meidän ei sopinut muuta kuin myötäillä, valitettavasti. Mutta ihan yhtä idiootteja olivat kuin kuka tahansa kadulta revitty pieru.

Ammattiin kuului myös se, että vaikka aika moni duunikaveri oli oikeasti ihan hyvä tyyppi ja järjellä varustettu, niin joukkoon mahtui aina muutama rambohuuruinen tiliditomidipipipää. Näille tyypeille oli yhteistä se, että he näkivät maailman hyvin mustavalkoisesti, yksioikoisesti ja heidän täytyi, oli suorastaan pakko tilittää muille juuri näitä "panojuttuja". He eivät kyenneet mitenkään ymmärtämään että asiat voi nähdä muustakin kulmasta kuin heidän omista haaveistaan ja totuuksistaan.

Kaikkein huvittavinta noissa tilityksissä oli että olin useinkin ollut sattumoisin samassa paikassa, yhtä kauan tai kauemmin ja nähnyt heidän räpellyksensä IRL joten tiesin että osa jutuista oli pelkkää uhoamista, osa täysin hatusta vedettyä ja osa johtui siitä etteivät raukat kai itsekään oikein nähneet tai muistaneet miten asiat menivät. He siis loivat oman illuusionsa omasta elämästään, mutta tyypilliseen hekumarambotyyliin, he tarvitsivat aina sen ihailijajoukon jotka jaksoivat kuunneella heidän raporttejaan ja ihastella heidän "muka" suorituksiaan.

Kuulen saman sinussa ja se kieltämättä välillä on aika raskasta. Kuunnella raportointia siitä totuudesta jonka sinä näet mutta voi olla ja todennäköisesti on tai olisi jonkun toisen silmimn aivan erilainen totuus.

En minä ole sinulle kateellinen yhtään mistään, se sun jatkuva hokeminen siitä että olisin on jo sinällään yksi osoitus että olet oman elämäsi hekumarambo. Oikeastaan olen hyvin tyytyväinen että pääsin siitä, toisinaan jopa kaoottisesta elämäntilanteesta tähän rauhaisaan satamaan missä nyt köllötän.

Olen juoksuni juossut, sinulla se vaihe on vielä menossa, huomaan. Mutta ei saisi valehdella muille eikä leikkiä mitään fundamentalistijohtajaa kun ei sitä ole. Eikä ainakaan etsiä opetuslapsia järjettömyyksiin. Valitettavasti muutamat elämänsä kadottaneet ätmit näyttävät suhtautuvan sun juttuihin turhankin vakavasti.

Lopuksi. Minä en todista mitään sinulle koska et sinäkään todista minulle. Facebnook-profiilini olen esittänyt julkisesti, se käyköön minun todistelustani tähän asti. Omaasi et ole esittänyt etkä ottanut yhteyttä vaikka pyysin että hae kaveriksi. No ei kai kukaan oikeasti uskonut että olin edes tosissani :D Koska sinunkaltaisestasi miehestä tiedän että munaa sulla ei ole, suu sen sijaan on hevonvittuakin suurempi.

Lisätään nyt vielä että okei, olen sitten ehkä joku helkkarin valkoritari kun olen valinnut naisen kumppanikseni ja hän on valinnut minut. Ja haluan elää elämääni silleen suhtkoht soljuvasti enkä alkaa mitään narsistista äijäuhoa kiljumaan ja lytistämään ihmistä jota rakastan ja josta välitän. Myönnän sen että pidän aika pitkälti ohjaksia käsissäni ja päätän perheen asioista pitkälti mutta toki kuuntelen minulle tärkeää ihmistä, hänen mielipiteitään ja toivomuksiaan miten tätä puljua ja elämää yhdessä pyöritetään siten että se olisi kaikille helpointa, myös lapsille. Useimmiten olemme asioista samaa mieltä ja jos emme ole, yritetään etsiä joku konsensus.

Kai siinä olisi sekin vaihtoehto että pistäisin nyrkin ja hellan väliin mutta en halua tehdä sitä naiselle jota rakastan. Sekö on valkoritariutta? Vai mikä? Keskustelu ja järkevien vaihtoehtojen miettiminenkö on sitä valkoritariutta? Olkoon sitten niin mutta niin toteutan elämääni.

Huomaa kyllä ettei lapsettomat poikamiehet ymmärrä oikeasta elämästä yhtään mitään. No, ehdit kyllä oppimaan kunhan saat ja menetät riittävästi elämässäsi ja alat elämän kaaresta jotakin ymmärtämään.

Minä olen valkoritari, sinä imeväinen.

• NäinMeillä

Ei sitä naista tarvitse mielistellä, useimmiten mitä enemmän mielistelet, sen huonompi on lopputulos.

Tietysti hyvät naiset ovat sellaisia, etteivät rankaise sinua posiitivisista tunteista ja inhimillisestä lämmöstä.

Esim. naisten testit monesti on sellaisia, missä he testaavat että oletko mies vaiko valkoritari. Jos alat mielistellä, häviät. Katalaa mutta totta.

"Esim. naisten testit monesti on sellaisia, missä he testaavat että oletko mies vaiko valkoritari. Jos alat mielistellä, häviät."

Naisen kohteleminen normaalina järkevänä ihmisenä ei ole mielistelyä. Joten se ei myöskään ole "valkoritarointia" vaikka sitä sellaiseksi täällä yritetään jatkuvasti väittää.

• Ex----------PUA
        miesvm_1967x kirjoitti:

Lisätään nyt vielä että okei, olen sitten ehkä joku helkkarin valkoritari kun olen valinnut naisen kumppanikseni ja hän on valinnut minut. Ja haluan elää elämääni silleen suhtkoht soljuvasti enkä alkaa mitään narsistista äijäuhoa kiljumaan ja lytistämään ihmistä jota rakastan ja josta välitän. Myönnän sen että pidän aika pitkälti ohjaksia käsissäni ja päätän perheen asioista pitkälti mutta toki kuuntelen minulle tärkeää ihmistä, hänen mielipiteitään ja toivomuksiaan miten tätä puljua ja elämää yhdessä pyöritetään siten että se olisi kaikille helpointa, myös lapsille. Useimmiten olemme asioista samaa mieltä ja jos emme ole, yritetään etsiä joku konsensus.

Kai siinä olisi sekin vaihtoehto että pistäisin nyrkin ja hellan väliin mutta en halua tehdä sitä naiselle jota rakastan. Sekö on valkoritariutta? Vai mikä? Keskustelu ja järkevien vaihtoehtojen miettiminenkö on sitä valkoritariutta? Olkoon sitten niin mutta niin toteutan elämääni.

Huomaa kyllä ettei lapsettomat poikamiehet ymmärrä oikeasta elämästä yhtään mitään. No, ehdit kyllä oppimaan kunhan saat ja menetät riittävästi elämässäsi ja alat elämän kaaresta jotakin ymmärtämään.

Minä olen valkoritari, sinä imeväinen.

Autistisesta purkautumisesta päätellen, neitsyt-setä on taas suivaantuntut jostain. :D Mutta ilmeisesti edelleenkin seksuaalisesti turhautunut.

Mitä tulee loppukaneettiisi, niin olen mies parhaassa iässä ja saan parhaan MA:n naisia. Ilman valkoritarointia. SInä et.

• Ex------------PUA
        NäinMeillä kirjoitti:

"Esim. naisten testit monesti on sellaisia, missä he testaavat että oletko mies vaiko valkoritari. Jos alat mielistellä, häviät."

Naisen kohteleminen normaalina järkevänä ihmisenä ei ole mielistelyä. Joten se ei myöskään ole "valkoritarointia" vaikka sitä sellaiseksi täällä yritetään jatkuvasti väittää.

Väärin. Tuo femakkopropaganda ei toimi, etenkään yhteiskunnassa jossa naisia asetellaan jalustalle, eli heitä kohdella jopa yli tuon "normaalina ja järkevänä ihmisenä" pitämisen - kuten valkoritarit sen hyvin todistavat, niinn kaikki naisen epänormaali ja idioottimainenkin käytös selitellään parhain päin, ja joskus joku kohtelee naista tasavertaisena, on hän naisvihaaja, sillä eihän naiset pysty samaan kuin miehet.

Miten selität sen että naiset haluavat jännämiehiä jotka kohtelevat heitä kuin paskaa, samalla kun laittavat kiltit ja kunnolliset miehet kaverialueelle?

Autistisesta purkautumisesta päätellen, neitsyt-setä on taas suivaantuntut jostain. :D Mutta ilmeisesti edelleenkin seksuaalisesti turhautunut.

Mitä tulee loppukaneettiisi, niin olen mies parhaassa iässä ja saan parhaan MA:n naisia. Ilman valkoritarointia. SInä et.

Minähän olen avioliitossa joten miksi vaivautua enää pelleilemään sketseillä ja tilittämällä mistään MA:sta? Toki parhaat miehuusvuoteni ovat kenties takanapäin, asia josta en muuten ole ollenkaan vakuuttunut sillä tuntuu että libido ottaa nykyään paremmin kierroksia kuin ikinä.

Enkä kyllä ole seksuaalisesti yhtään turhautunut, päinvastoin seksielämä on tällä hetkellä runsaampaa ja rikkaampaa kuin ikinä. Kypsä aikuinen nainen katsos osaa ottaa miehen aivan eri tavalla huomioon kuin haaveilemasi pikkulikat. Tai no, sinähän vaan roiskaiset mällit jonnekin joten mitäpä sulla väliä. Kuten nuoret kokemattomat miehet teinikiimoissaan tekevätkin ja ihan normaalia ja sallittuahan se on, en minä sitä yritä torpata.

Ehkä sinullekin käy kuten minulle, että kun toivuyt tuosta nuoruuden ori-kiimasta ja opit oikeasti sitä seksiä harrastamaan niin löydät siitä ihan uusia ja todella hienoja ulottuvuuksia. Silloin ihmettelet ehkä itsekin että mikä siinä mällin roiskimisessa muka niin hienoa oli. Kun olet oikean naisen ja ihmisen kanssa.

Toivon että paranet tuosta itsekkäästä teiniamis-asenteestasi ja alat elämään kuin aikuin mies.

• Ex------------PUA
        miesvm_1967x kirjoitti:

Minähän olen avioliitossa joten miksi vaivautua enää pelleilemään sketseillä ja tilittämällä mistään MA:sta? Toki parhaat miehuusvuoteni ovat kenties takanapäin, asia josta en muuten ole ollenkaan vakuuttunut sillä tuntuu että libido ottaa nykyään paremmin kierroksia kuin ikinä.

Enkä kyllä ole seksuaalisesti yhtään turhautunut, päinvastoin seksielämä on tällä hetkellä runsaampaa ja rikkaampaa kuin ikinä. Kypsä aikuinen nainen katsos osaa ottaa miehen aivan eri tavalla huomioon kuin haaveilemasi pikkulikat. Tai no, sinähän vaan roiskaiset mällit jonnekin joten mitäpä sulla väliä. Kuten nuoret kokemattomat miehet teinikiimoissaan tekevätkin ja ihan normaalia ja sallittuahan se on, en minä sitä yritä torpata.

Ehkä sinullekin käy kuten minulle, että kun toivuyt tuosta nuoruuden ori-kiimasta ja opit oikeasti sitä seksiä harrastamaan niin löydät siitä ihan uusia ja todella hienoja ulottuvuuksia. Silloin ihmettelet ehkä itsekin että mikä siinä mällin roiskimisessa muka niin hienoa oli. Kun olet oikean naisen ja ihmisen kanssa.

Toivon että paranet tuosta itsekkäästä teiniamis-asenteestasi ja alat elämään kuin aikuin mies.

Kateushan sinun riehumisen syynä on, tällöin sinun pitää katsoa peiliin.

"Toivon että paranet tuosta itsekkäästä teiniamis-asenteestasi ja alat elämään kuin aikuin mies."

Sanoo teinityttömäisesti raivoa ja kirjoittajava "aikuinen 50 v."mies", joka käyttää "<3", "LOL" ja ":D""ärsytyshymiöitä", ja kirjoittelee yötäpäivää aloituksia minusta, koska sain 22 vuotiasta, ja sinä joudut valkoritaroimaan, eikä siltikään kukaan huoli sinua.

SIinä loistava esimerkki valkoritarista, jonka elämänhallinta ja henkinen kapasiteetti on huippuluokkaa.

Fakta on se, ettet aloittaisi tuo stalkkausta, jos jokin ei sinuun olisi osunut ja uponnut. Patologisena valehtelijana, sinulla tosin ei ole mitään ongelmaa tehdä itsestäsi idioottia, sanoen yhtä ja tehden toista.

Vai siinäkö on ongelma, että kurppataso on paras mihin pystyt? :D No, palstatotuutta todistat silti.

• no.such.thing.as
        miesvm_1967x kirjoitti:

Ei ole mitään sellaista kuin "elää kuin aikuinen mies". Ihmiset liittävät aikuisuuteen jotain mystisiä, keinotekoisia määritelmiä: "Kun teet niin, et ole aikuinen, kun teet näin, olet aikuinen". Kun olet täysikasvuinen, olet aikuinen mies, se on niin yksinkertaista.

• yhteensä13

Väärin. Tuo femakkopropaganda ei toimi, etenkään yhteiskunnassa jossa naisia asetellaan jalustalle, eli heitä kohdella jopa yli tuon "normaalina ja järkevänä ihmisenä" pitämisen - kuten valkoritarit sen hyvin todistavat, niinn kaikki naisen epänormaali ja idioottimainenkin käytös selitellään parhain päin, ja joskus joku kohtelee naista tasavertaisena, on hän naisvihaaja, sillä eihän naiset pysty samaan kuin miehet.

Miten selität sen että naiset haluavat jännämiehiä jotka kohtelevat heitä kuin paskaa, samalla kun laittavat kiltit ja kunnolliset miehet kaverialueelle?

Miten selität sen että naiset haluavat jännämiehiä jotka kohtelevat heitä kuin paskaa, samalla kun laittavat kiltit ja kunnolliset miehet kaverialueelle?"

Kaikki naiset eivät ole jännämiesten perään ja kilttejä ja kunnollisia on myös parisuhteissa. Ei tuota tarvitse tuon kummemmin selittää.

• no.such.thing.as kirjoitti:

Ei ole mitään sellaista kuin "elää kuin aikuinen mies". Ihmiset liittävät aikuisuuteen jotain mystisiä, keinotekoisia määritelmiä: "Kun teet niin, et ole aikuinen, kun teet näin, olet aikuinen". Kun olet täysikasvuinen, olet aikuinen mies, se on niin yksinkertaista.

Ei mene noin tai en ainakaan tarkoittanut noin. Aikuinen mies tarkoittaa hieman kuin "MGTOW" mutta silloin ottaa myös kumppaninsa ja lapsensa huomioon. Eli miehellä on päämäärä ja elämällä on tarkoitus ja mies toteuttaa niitä kulkien kohti päämääräänsä, puskien esteistä läpi tai heivaamalla ne sivuun. Kyse on tahtotilasta, eli on tahto ja tarkoitus saada jokin/jotain tiettyjä asioita aikaiseksi, saada elämä johonkin sopivaan tilaan missä on helppo hengittää.

Kun aikananne saatte esim. lapsia ja kasvatatte ja koulutatte heitä ja valmistatte heistä uusia kansalaisia niin tajuatte ehkä paremmin mitä tarkoitan tahtotilalla ja aikuisuudella kpska niitä tarvitaan silloin. Sama pätee moneen muuhunkin asiaan, omaan työhösi.. mitä tahdot ja mitä olet valmis tekemään, kuinka paljon vaivaa näkemään saavuttaaksesi työssäsi sen mitä haluat.

Itse olen käynyt monenlaisia kouluja ja minulla on 5 ammattia. Uskokaa tai älkää mutta asia on noin. Kyse oli tahdosta joka aiheutti motivaation joka antoi sitkeyttä pyrkiä eteenpäin.

Joten omalla tahdollani ja työlläni olen tehnyt itsestäni sen mitä olen ja mitä elämäni on ja voisin sanoa että olen aikuinen mies vasta kun olen sopivasti kulkenut vastamäkeen. Sitä ymmärtää asioita enemmän, mitä enemmän näkee ja kokee.

Ei mene noin tai en ainakaan tarkoittanut noin. Aikuinen mies tarkoittaa hieman kuin "MGTOW" mutta silloin ottaa myös kumppaninsa ja lapsensa huomioon. Eli miehellä on päämäärä ja elämällä on tarkoitus ja mies toteuttaa niitä kulkien kohti päämääräänsä, puskien esteistä läpi tai heivaamalla ne sivuun. Kyse on tahtotilasta, eli on tahto ja tarkoitus saada jokin/jotain tiettyjä asioita aikaiseksi, saada elämä johonkin sopivaan tilaan missä on helppo hengittää.

Kun aikananne saatte esim. lapsia ja kasvatatte ja koulutatte heitä ja valmistatte heistä uusia kansalaisia niin tajuatte ehkä paremmin mitä tarkoitan tahtotilalla ja aikuisuudella kpska niitä tarvitaan silloin. Sama pätee moneen muuhunkin asiaan, omaan työhösi.. mitä tahdot ja mitä olet valmis tekemään, kuinka paljon vaivaa näkemään saavuttaaksesi työssäsi sen mitä haluat.

Itse olen käynyt monenlaisia kouluja ja minulla on 5 ammattia. Uskokaa tai älkää mutta asia on noin. Kyse oli tahdosta joka aiheutti motivaation joka antoi sitkeyttä pyrkiä eteenpäin.

Joten omalla tahdollani ja työlläni olen tehnyt itsestäni sen mitä olen ja mitä elämäni on ja voisin sanoa että olen aikuinen mies vasta kun olen sopivasti kulkenut vastamäkeen. Sitä ymmärtää asioita enemmän, mitä enemmän näkee ja kokee.

Minäkin olen ensimmäisen elämänkumppanini joutunut hautaamaan vasta 21-vuotiaana. Ehkä olisi ollut helppo jäämään kotiin itkemään ja syömään lyrikoita tai mitä lie siihen aikaan olikaan nuo lääkkeet. En jäänyt. Itkin itkuni ja aloin elämään uudestaan. Otin vastuun itsestäni ja elämästäni. Myönnän että oli välivuosia joihin tuo hirvittävä tapahtuma vaikutti niin että olin lipeämässä otteestani mutta onneksi oli sopiva lähipiiri, turvaverkko joka keskeytti itsetuhoni.

Surun ja kiukuttelun (miksi pelastitte haistakaa vittu) jälkeen pääsin taas jaloilleni ja avasin uuden sivun elämässäni. Sivuja on auennut ja sulkeutunut jne. mutta opin ottamaan vastuun itsestäni ja kasvoin ulos kakaruudesta. Joten katson että voin sanoa olevani aikuinen mies.

• Ex------------PUA kirjoitti:

Kateushan sinun riehumisen syynä on, tällöin sinun pitää katsoa peiliin.

"Toivon että paranet tuosta itsekkäästä teiniamis-asenteestasi ja alat elämään kuin aikuin mies."

Sanoo teinityttömäisesti raivoa ja kirjoittajava "aikuinen 50 v."mies", joka käyttää "<3", "LOL" ja ":D""ärsytyshymiöitä", ja kirjoittelee yötäpäivää aloituksia minusta, koska sain 22 vuotiasta, ja sinä joudut valkoritaroimaan, eikä siltikään kukaan huoli sinua.

SIinä loistava esimerkki valkoritarista, jonka elämänhallinta ja henkinen kapasiteetti on huippuluokkaa.

Fakta on se, ettet aloittaisi tuo stalkkausta, jos jokin ei sinuun olisi osunut ja uponnut. Patologisena valehtelijana, sinulla tosin ei ole mitään ongelmaa tehdä itsestäsi idioottia, sanoen yhtä ja tehden toista.

Vai siinäkö on ongelma, että kurppataso on paras mihin pystyt? :D No, palstatotuutta todistat silti.

Tää sälli on taas ihan hukassa.

Ärsytyshymiötä pukkaa :D :D

• Rivonainen

"Ei sitä naista tarvitse mielistellä, useimmiten mitä enemmän mielistelet, sen huonompi on lopputulos."
        Huh mikä kommentti!
        Kyllä se on ihan toisinpäin hyvä mies!
        Jokainen on otettu mielistelystä jos se on rehellistä!
        En tiedä kuka tykkäisi huonosta arvostelusta?
        Sinulla on kyllä välillä omituinen ajatusmaailma, jota ihmettelen syvästi.
        Minusta tuntuu että miehet kiihottuvat rivoista naisista : D niinpäin se menee.

BTW oletko rekisteröinyt jo nämä sanontasi

-Kateushan sinun riehumisen syynä on
        -teinityttömäisesti raivoa ja kirjoittajava "aikuinen 50 v."mies"
        -joka käyttää "<3", "LOL" ja ":D""ärsytyshymiöitä"
        -kirjoittelee yötäpäivää aloituksia minusta, koska sain 22 vuotiasta
        -loistava esimerkki valkoritarista
        -osunut ja uponnut
        -Patologisena valehtelijana, sinulla tosin ei ole
        -kurppataso on paras mihin pystyt
        -palstatotuutta

Ellet vielä ole niin kehoitan pikaisesti rekisteröimään ettei tule patenttikiistoja. Katsohan esimerkkiä

http://www.ts.fi/uutiset/turun seutu/824857/Kaksi yritysta kiistelee Laitilasanan kaytosta markkinoinnissa

Tosin en viitgsi alentua käyttämään noin kuluneita fraasejasi joten pidä hyvänäsi. Mutta joku muu saattaa yrittää hyödyntää. Ärsytyshymiööö.. NYT :D

• Ex----------PUA
        yhteensä13 kirjoitti:

Miten selität sen että naiset haluavat jännämiehiä jotka kohtelevat heitä kuin paskaa, samalla kun laittavat kiltit ja kunnolliset miehet kaverialueelle?"

Kaikki naiset eivät ole jännämiesten perään ja kilttejä ja kunnollisia on myös parisuhteissa. Ei tuota tarvitse tuon kummemmin selittää.

Hyvin harvoin näet kiltti ja kunnollista miestä, etenkään ei-hypergamisessa/ei-tyytymis-suhteessa, aivan kuten näet harvemmin jännämiestä ilman naista.

• Rivonainen kirjoitti:

"Ei sitä naista tarvitse mielistellä, useimmiten mitä enemmän mielistelet, sen huonompi on lopputulos."
        Huh mikä kommentti!

On paljon mahdollista, tilanteesta riippuen.

• Ex----------PUA
        miesvm_1967x kirjoitti:

Osu ja uppos! Et pystynyt vastamaan viestiini tai kieltämään sitä mitä sanoin.

Mutta olit silti tarpeeksi tyhmä todistamaan pointtini:

"Ärsytyshymiötä pukkaa :D :D"

vrt.

teinityttömäisesti raivoa ja kirjoittajava "aikuinen 50 v."mies", joka käyttää "<3", "LOL" ja ":D""ärsytyshymiöitä"

Nyt, kerro lisää miten muiden pitää olla aikusia miehiä?

• Ex----------PUA
        miesvm_1967x kirjoitti:

BTW oletko rekisteröinyt jo nämä sanontasi

-Kateushan sinun riehumisen syynä on
        -teinityttömäisesti raivoa ja kirjoittajava "aikuinen 50 v."mies"
        -joka käyttää "<3", "LOL" ja ":D""ärsytyshymiöitä"
        -kirjoittelee yötäpäivää aloituksia minusta, koska sain 22 vuotiasta
        -loistava esimerkki valkoritarista
        -osunut ja uponnut
        -Patologisena valehtelijana, sinulla tosin ei ole
        -kurppataso on paras mihin pystyt
        -palstatotuutta

Ellet vielä ole niin kehoitan pikaisesti rekisteröimään ettei tule patenttikiistoja. Katsohan esimerkkiä

http://www.ts.fi/uutiset/turun seutu/824857/Kaksi yritysta kiistelee Laitilasanan kaytosta markkinoinnissa

Tosin en viitgsi alentua käyttämään noin kuluneita fraasejasi joten pidä hyvänäsi. Mutta joku muu saattaa yrittää hyödyntää. Ärsytyshymiööö.. NYT :D

"Ärsytyshymiööö.. NYT :D"

vrt.

"teinityttömäisesti raivoa ja kirjoittajava "aikuinen 50 v."mies", joka käyttää "<3", "LOL" ja ":D""ärsytyshymiöitä""

Kurppa67 - kun ikä on vain numero.

• Ex----------PUA
        Rivonainen kirjoitti:

Huh mikä kommentti!

Naiset nimenomaan pitävät huonosta kohtelusta, sillä he laittavat kaverialueelle miehet jotka kohtelevat heitä hyvin, mutta palkitsevat seksillä jännnämiehet jotka kohtelevat heitä kuin paskaa.

• Rivonainen

Naiset nimenomaan pitävät huonosta kohtelusta, sillä he laittavat kaverialueelle miehet jotka kohtelevat heitä hyvin, mutta palkitsevat seksillä jännnämiehet jotka kohtelevat heitä kuin paskaa.

On luonnollista valita kaunein ja kovin, vahvin mies.
        Kautta aikain nainen on valinnut sen vahvimman :)
        Se on taas ihan eti asia miten kaksi henkisesti kypsymätöntä ihmista toisiaan kohtelevat. Sillä molemmissa on syytä siihen mitä suhteessa tapahtuu, kumpikaan ei ole syytön!!!

• Ex------------PUA
        Rivonainen kirjoitti:

On luonnollista valita kaunein ja kovin, vahvin mies.
        Kautta aikain nainen on valinnut sen vahvimman :)
        Se on taas ihan eti asia miten kaksi henkisesti kypsymätöntä ihmista toisiaan kohtelevat. Sillä molemmissa on syytä siihen mitä suhteessa tapahtuu, kumpikaan ei ole syytön!!!

No niin, tulihan se sieltä.

Eli naiset pitävät lempeyttä heikkoutena, ja valitsevat jännämiehen.

Naiset ovat henkisesti aikuisia pikkulapsia, ja täten he ovat myös kiimavittunsa viemiä elukoita, joita tulisi rankaista ankarastii ja säännöllisti, sekä pitää heitä holhouksen alaisina.

• Rivonainen

No niin, tulihan se sieltä.

Eli naiset pitävät lempeyttä heikkoutena, ja valitsevat jännämiehen.

Naiset ovat henkisesti aikuisia pikkulapsia, ja täten he ovat myös kiimavittunsa viemiä elukoita, joita tulisi rankaista ankarastii ja säännöllisti, sekä pitää heitä holhouksen alaisina.

Sähän kuulostat hirviöltä :(
        Oletko henkisesti jälkeenjäänyt!

• Ex----------PUA
        Rivonainen kirjoitti:

Sähän kuulostat hirviöltä :(
        Oletko henkisesti jälkeenjäänyt!

Sanoo nimimerkki "Rivonainen".

• NäinMeillä

"Väärin. Tuo femakkopropaganda ei toimi, etenkään yhteiskunnassa jossa naisia asetellaan jalustalle, eli heitä kohdella jopa yli tuon "normaalina ja järkevänä ihmisenä" pitämisen"

Missä näin tapahtuu?

" - kuten valkoritarit sen hyvin todistavat, niinn kaikki naisen epänormaali ja idioottimainenkin käytös selitellään parhain päin, ja joskus joku kohtelee naista tasavertaisena, on hän naisvihaaja, sillä eihän naiset pysty samaan kuin miehet."

Minä en ole havainnut ainakaan tällä palstalla mitään tuollaista. AInoa mitä olen havainnut on se että kaikki eivät hyäksy täällä viljeltyjä stereotypioita joissa KAIKKI naiset ovat aina sellaisia tai tällaisia. Naisissa on idiootteja, ihan kuten miehissäkin. Mutta on myös monia hyvin järkeviä ja mukavia naisia. Sen sanominen ei ole mielistelyä tai "valkoritarointia" paitsi joidenkin todellisuudentajunsa menettäneiden mielestä.

"Miten selität sen että naiset haluavat jännämiehiä jotka kohtelevat heitä kuin paskaa, samalla kun laittavat kiltit ja kunnolliset miehet kaverialueelle?"

Naiset eivät yleisesti halua jännämiehiä tai hyljeksi tavallisia miehiä. Jännämiehiä harrastavat naiset ovat pienin vähemmistö joille myös fiksut naiset pyörittelevät päätään. En oikein tajua mitä kiltti ja kunnollinen mies menettää jos ei saa tuollaista naista jonka arvostelukyky on täysin kateissa.

• AikuistenYmmärrystä
        miesvm_1967x kirjoitti:

Hyvä että palstalla on näitä elämää nähneempiäkin miehiä vähän oikomassa poikasten uhoa. Ettei ihan kaikki älyttömyydet jäis niin pitkäksi aikaa vieläkin kokemattomampien totuuksiksi.

• OmaTeoria

Vähän vanhempana palstalaisena tuntuu vähän siltä, että nämä valkoritarit ovat monesti miehiä, joilla on usein varsin hyvätasoinen kumppani. Siinä on sitten mukavaa kaveerata, flirttaillakin muiden myös vähän heikompitasoisten naisten kanssa. Näillä tyypeillä on hyvä status ja sen myötä itsetunto ja siten kai ovatkin sen naisensa saaneet. Lyhyesti sanottuna näillä miehillä on mistä jakaa.

Tekisin kuitenkin tiukan eron näiden miesten ja perinteisten YTM-miesten välillä, koska YTM-mies käyttäisi hyväkseen saamansa tilaisuudet ja panisi niitä naisia. Valkoritari ei näin tee, koska on loppupeleissä uskollinen omalle naiselleen. Toisaalta valkoritarin seksuaalinen MA ei välttämättä riittäisi ihan heti samanlaisen uuden naisen löytämiseen jos tulisi ero nykyisen kanssa esim syrjähypyn kautta.

Tämä ajatuskulku koskee keski-ikäisiä ja sitä lähestyviä ihmisiä. Kun puhutaan alle 30-ikäluokasta niin en mene sanomaan mitään.

• Mielestäni varsin hyvä tulkinta vaikkei ihan joka kohdalla osu ainakaan minuun. Mutta yleispätevästi, suurinpiirtein pitkälti noin.

• NäinMeillä

"Vähän vanhempana palstalaisena tuntuu vähän siltä, että nämä valkoritarit ovat monesti miehiä, joilla on usein varsin hyvätasoinen kumppani."

Näin on sillä kohtelemalla naisia normaaleina fiksuina kanssaihmisinä saa usein varsin tasokkaan naisen. Tasokkaat ja fiksut naiset usein haluavat että heitä kohdellaan myös ihan ihmisenä, ei vain miehen haluaman elimen kantotelineinä.

• NäinMeillä kirjoitti:

"Vähän vanhempana palstalaisena tuntuu vähän siltä, että nämä valkoritarit ovat monesti miehiä, joilla on usein varsin hyvätasoinen kumppani."

Näin on sillä kohtelemalla naisia normaaleina fiksuina kanssaihmisinä saa usein varsin tasokkaan naisen. Tasokkaat ja fiksut naiset usein haluavat että heitä kohdellaan myös ihan ihmisenä, ei vain miehen haluaman elimen kantotelineinä.

Mitä? Palstallahan alkaa järkikin jo juoksemaan. Positiivistä virettä, hienoa :)

• Ex----------PUA
        miesvm_1967x kirjoitti:

Mitä? Palstallahan alkaa järkikin jo juoksemaan. Positiivistä virettä, hienoa :)

Jälkeenjäänyt neitsyt-setä on oikea "mies" päättämään siitä asiasta. :D

"Kun kaikki muutkin ovat saamattomia valkoritareita ja uskovat kaiken minkä femakot sanovat, ovat he yhtä järkeviä kuin minä <3 LOL :D :D:D"

Jälkeenjäänyt neitsyt-setä on oikea "mies" päättämään siitä asiasta. :D

"Kun kaikki muutkin ovat saamattomia valkoritareita ja uskovat kaiken minkä femakot sanovat, ovat he yhtä järkeviä kuin minä <3 LOL :D :D:D"

Tekis kyllä mieli alkaa stalkkaamaan taas ja laskea kuinka monta kertaa olet tämän saman oksentanut palstalle mutta en siis tod. jaksa.

• Ex----------PUA
        miesvm_1967x kirjoitti:

Tekis kyllä mieli alkaa stalkkaamaan taas ja laskea kuinka monta kertaa olet tämän saman oksentanut palstalle mutta en siis tod. jaksa.

Olet sairas.

Olet sairas.

En ole joten en alkanut stalkkaamaan :D Luulin että olet sentään fiksu mutta et ole jos et osaa tuon vertaa lukea.

En ole joten en alkanut stalkkaamaan :D Luulin että olet sentään fiksu mutta et ole jos et osaa tuon vertaa lukea.

Sulla menee nyt toi argumentointi aika heikoksi, papukaijarunot on heitetty ja kun aikuinen mies hieman painostaa henkisesti niin henkselit repee heti. Pistetään nyt vaikka se ärsytys LOL tähän.

Sulla menee nyt toi argumentointi aika heikoksi, papukaijarunot on heitetty ja kun aikuinen mies hieman painostaa henkisesti niin henkselit repee heti. Pistetään nyt vaikka se ärsytys LOL tähän.

Ja olen muuten lämittänyt puukiuastani jo pari tuntia että aika mennä saunaan ja unohtaa tämmönen kakarakeskustelu. Mitäs ne oli muuten joskus ne puhuvat banaanit.. taidat olla samaa heimoa?

• Ex------------PUA
        miesvm_1967x kirjoitti:

Että sinä olet kyllä tyhmä.

Sinähän tässä raivoat ja roikut puntissa, koska olen osunut arkaan paikkaan ja nyt epätoivoisesti yrität kostaa sitä. Se tarkoitta sitä, että olen jo ownannut sinut, koska nyt sinä olet kuin piski joka jahtaa panokaravaania räyskytäen. Se jo että joudut turvautumaan siihen, todistaa että minä voitin.

Valehteletko siis tietoisesti vai onko tyhmän huoran logiikkaa jonka jaat kurppien kanssa?

"Pistetään nyt vaikka se ärsytys LOL tähän.

vrt. ¨

#teinityttömäisesti raivoa ja kirjoittajava "aikuinen 50 v."mies", joka käyttää "<3", "LOL" ja ":D""ärsytyshymiöitä

• Ex------------PUA
        miesvm_1967x kirjoitti:

" Luulin että olet sentään fiksu mutta et ole jos et osaa tuon vertaa lukea."

"Tekis kyllä mieli alkaa stalkkaamaan taas ja laskea kuinka monta kertaa olet tämän saman oksentanut palstalle"

Oletko sinä oikeasti noin raivoissasi että näytät tyhmyytesi, vai oletko sinä noin paatunut patologinen valehtelija?

• SemmoisiakinOn

Valkoritari voi olla myös 30-vuotias "kunnon mies" joka on kasvatettu herrasmieheksi, mutta ei ole kovin kiinnostunut seksistä ja on kiinnostunut vain hyvin harvoista naisista. Kaipaa enemmän yleistä ylemmän sosiaaliluokan piirien sosiaalista hyväksyntää kuin esim. pillua. Ja kohteliaalla käytöksellä saa sitä.

• Hihittelijä

Kinastelkaa pojat, saatte tupakkaa.

• 2626

Valkoritari??? Mikä vitun pöljä sinä olet? No, et ainoa tällä
      palstalla.

• ruskoritari

No ruskoritareistako täällä pitäisi puhua?

• MiesTäälläVastaa

"Jos oikeasti diggaa naisten seuraa, diggaa sitä myös silloin kun ei saa. Koska se saaminen ei oo pääasia kuten teillä pua- ja wannabe-pua-jätkillä vaan hauskanpito. Joskus myös ihan ystävyys, joka on plussan puolella seksillä tai ilman.

Diggaan ystävystyä naisten kanssa. Kaikki eivät sitä usko, mutta seksitön ystävyys naisen kanssa on hauskaa!

"On miehiä, joiden mielestä naiset on hauskaa seuraa myös muuhun kuin seksiin - ja on miehiä joiden on vaiea sitä uskoa. Ensin mainitut saavat myös enemmän ja helpommin sitä pillua."

Kuulun ensinmainittuihin miehiin. Naiset ovat hauskaa seuraa! :) Katkerien miesten logiikalla naisille tulee olla kiltti vain sen aikaa, että pääsisi sänkyyn ja jollei pääse, oli turhaan kiltti ja aika meni hukkaan. Katkera mies ei ymmärrä, ettei naisille tarvitse olla erikseen kiltti, riittää kun on oma itsensä. Ja naiselle voi olla kilttinä muutenkin, vaikka ollakseen kaveri. :) Tätä voi olla vaikeaa käsittää, jos ajattelee kaikista naisista seksilähtöisesti, naisen ollessa turn off jollei anna.

Hauska viestiketju! :D Suorastaan työnnätte naiset ritarien syliin. :) Sitten valitatte, kun naiset eivät viihdy seurassanne vaan menevät ritarien kainaloon. Tajuamatta itse työntäneenne naiset ritareille, joiden ei tarvitse kuin seistä paikoillaan. :)

Mikä tässä on vaikeaa tajuta? Mies on naisesta kiva mutta ei herätä aivan tarpeeksi kipinää. Nainen haluaa olla silti ystävä, koska mies on kiva, mutta ei halua sänkyyn koska tietää seksin rikkovan ystävyyden. On jokaisen miehen oma asia, haluaako olla naisen kanssa ystävä vai ei. Nainen tahtoi ystävyyttä, entä sinä?

"Silloin kun vielä sinne pahaa aavistamatta jouduin, onnistuin pääsemään sieltä pois."

:D

"Eli juuri tämä valkoritarien käyttämä hinautuminen kaverialueelle, ja sen myötä naisen yrittäminen. Ei toimi, sillä hän näkee sinut "vain ystävänä"."

Ei sinne kaverialueelle tarvitse hinautua! :D Ellei nainen taluta sinne... :) Naista ei tarvitse aina "yrittää", voi olla ystäväkin. ;) Ystävyys voi joskus muuttua syvemmäksi ja sitä kautta päästä sänkyyn... mutta on jokaisen miehen oma asia, haluaako tätä. :)

"Mutta ongelmana on se, että naiset tapaat asetella miehiä kahdelle eri tikapuulle. Toinen on kamumiehet ja toinen on panomiehet. On oma hommansa, ettei ajaudu neutraalilta alueelta jommalle kummalle."

Ongelma on siinä, että ajattelette naisia seksin saanti välineinä ja tavaroina joista on pelkkää vaivaa.

"Pallit voivat pudota jos puhuu naiselle ystävällisesti tai harrastaa seksiä yli 25-vuotiaan tai yil 1 miehen kanssa maanneen naisen (eli huoran!) kanssa."

Otan riskin jatkossakin! :D Eivät ole vielä pudonneet..... ;)

Naisille, ystävänä tai puolisona, voi olla ystävällinen ja katsoa heidän vikojaan sormien läpi, vaikkei saisikaan. :)

Naisia inhoaville miehille kysymys: Minkälaisista miehistä naiset pitävät enemmän? Ritarillisista asiallisen ystävällisesti keskustelevista miehistä, jotka haluavat olla ystäviä naisen kanssa? Vai miehistä, jotka puhuvat näin: "Miten monelle valkoritarile olet antanut? Vai yritätkö nyt uskotella meille, että heti kun repit munasi irti ja ojennat ne naiselle muovipussissa, ne jostain syystä kasvavat?" Kumpi miestyyppi mahtaisi sytyttää naisen? ;D

"Eihän sitä wannabe-raggariäijät usko millaista elämä sen äijäkulttuurin ulkopuolella on."

"Sitä sen ulkopuolista aluetta kutsutaan kaverialueeksi."

Minulle kelpaa kaverialue naisten kanssa! :)

• miestäällämyös

Loistava kommentti. Juuri näin. Miksi ihmeessä se olisi kauheaa olla ystävä naisen kanssa?

• MiesTäälläVastaa

"Ymmärränkö nyt jotenkin, että valkoritarius on huono ominaisuus?Ihan outo koko termi, varmaan taas palstalaisten keksintöjä. Eikö ritari ole sellainen herrasmies, joka pelastaa linnanneitoja lohikäärmeiltä ja pahiksilta? Siis hyvä mies."

Sellaisena minäkin näen ritarin. Ei siinä ole huonoa!

"En tiedä tarviiko Ritariudesta parantua ollenkaa ;D"

Ei tarvii. :)

"Esim. naisten testit monesti on sellaisia, missä he testaavat että oletko mies vaiko valkoritari. Jos alat mielistellä, häviät. Katalaa mutta totta."

Aloittajan kaltainen mielistelijä paljastuu seksin vaatijaksi, ystävällinen paljastuu ritariksi. :)

• MiesTäälläVastaa

"Vähän vanhempana palstalaisena tuntuu vähän siltä, että nämä valkoritarit ovat monesti miehiä, joilla on usein varsin hyvätasoinen kumppani. Siinä on sitten mukavaa kaveerata, flirttaillakin muiden myös vähän heikompitasoisten naisten kanssa. Näillä tyypeillä on hyvä status ja sen myötä itsetunto ja siten kai ovatkin sen naisensa saaneet. Lyhyesti sanottuna näillä miehillä on mistä jakaa.............. .............tämä ajatuskulku koskee keski-ikäisiä ja sitä lähestyviä ihmisiä. Kun puhutaan alle 30-ikäluokasta niin en mene sanomaan mitään."

On ritareita nuoremmissakin miehissä. Ei kaikki synny ritareiksi vasta 40-50 kymppisinä. :)

• OmaTeoria

En minä sitä epäile etteikö olisi. Se loppukaneetti tuli vain siitä, kun omaan lähipiiriin ei kuulu nykyisin juurikaan alle 30-vuotiaita. Näin ollen ei tule myöskään mitään tosi elämän havaintoja tai tietoja, millaisia sen ikäisten ihmissuhdekuviot ovat.

• MiesTäälläVastaa

Hyvin kommentoit! :) Täydensin vaan hyvää kommenttia. :)

• Niin, parempi se vaan on miehekkäiden miesten leikkiä toisten miesten kanssa miesten miehekkäitä leikkejä. Naisista voi vaikka tarttua jotain feminiinisiä bakteereja.

Mutta sitä minä en ymmärrä, miksi teillä silti koko ajan on naiset mielessä.

• Luuserinmanipuloija

Se on fiksaatio näillä luusereilla. Jos heillä ei ole nainen/nettiporno mielessä kokoajan niin heilllä ei oo mitään sitten elämässään. Toinen fiksaatio että näin he tuntevat itsensä heteronormiseksi "mieheksi" kun luulevat että naiset on miehellä mielessään 24/7. 3 fiksaatio on että nämä reppanat ovat addiktoituneita naisista mutta vain seksi mielessä. Naisten ajatukset ei näitä lahjattomia misogynistejä kiinnosta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      87
      3237
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      2957
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2465
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2293
    5. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      74
      2199
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      2026
    7. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      36
      1753
    8. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1626
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      20
      1613
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1450
    Aihe