On tullut todistetuksi, että minä ja hyvät ystäväni olemme palstan alfaurokset, eikä munattomien puolue voi tehdä mitään asialle, vaan heidän osakseen jää vain betamainen lahkeessaroikkuminen sekä tietysti kurpparaivoaminen. :)
BREAKING: Palstan alfauros
97
194
Vastaukset
- hhghgffffj
Todistetuksi? Millä lailla todistetuksi? Onko sinulla edes kuvaa itsestäsi näyttää, niin voitaisiin arvioida näytätkö miltään "alfaurokselta" vaiko kenties omegavässykältä.
- Ex-----PUA
Minusta puhutaan jatkuvasti ja epätoivoisimmat naiset suorastaan aggressiivisesti yrittävät saada huomiotani. Fakta in että aloitukseni tai minua käsittelevät aloitukset keräävät aina lukija- ja vastausennätykset.
Ja Toivotontapaus-nimimerkki on kertonut tästä että miten minä ja Nal aina saamme naisten huomion ja kuinka naiset eivät anna sitä sovinnaisille, kilteille miehille. Vaan ainoastaan avoimen naisvihamieliset kunnian miehet kuten me olemme alfoja.
- 2plus20
ExPUA se on sellainen alfauros jota kukaan nainen ei valitsisi, vaan olisi mieluummin yksin ;D
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14002833/naiset-expua-naisasialooseri-vai-kilttiatm- Ex------PUA
Osu ja uppos! :D
Alfauros, jonka lahkeessa sinunkinlainen vanha ja käytetty lutka roikkuu. Nimeomaan naisilta saatu huomio ratkaisee. Joten mitkään vastalauseet eivät vaikuta, vaan teot, ainahan naiset sanovat että haluavat kiltin ja kunnollisen miehen, mutta huomion saavat vain alfat joita he oikeasti haluavat. Mitä tietysti sinunlainen tyhmä ja vanha huora et ymmärrä, joten nytkin nolaat itsesi samalla kun todistat pointtini. - 1plus18
Ex------PUA kirjoitti:
Alfauros, jonka lahkeessa sinunkinlainen vanha ja käytetty lutka roikkuu. Nimeomaan naisilta saatu huomio ratkaisee. Joten mitkään vastalauseet eivät vaikuta, vaan teot, ainahan naiset sanovat että haluavat kiltin ja kunnollisen miehen, mutta huomion saavat vain alfat joita he oikeasti haluavat. Mitä tietysti sinunlainen tyhmä ja vanha huora et ymmärrä, joten nytkin nolaat itsesi samalla kun todistat pointtini.Vai alat sä saatanan ruma ja kaljuuntunut neitsytsetä haukkumaan mua vanhaks ja käytetyks lutkaks!! VITTU ETTÄ SUA PITÄIS LYÖDÄ KIRVEELLÄ PARITUHATTA KERTAA PÄÄHÄN NIIN PÄÄSTÄIS SUSTA PASKA-AIVOSTA KERRALLA EROON JA SAATAIS PALSTAN ILMAPIIRIÄ PAREMMAKS SAATANA!!!!!!!!!!!! VITTU NIIN MIELELLÄNI UPOTTAISIN KIRVEEN TOHON SUN LANTA-AIVOON HELVETIN VITUN HELVETTI!!!!!!!!!!!
- Ex------------PUA
1plus18 kirjoitti:
Vai alat sä saatanan ruma ja kaljuuntunut neitsytsetä haukkumaan mua vanhaks ja käytetyks lutkaks!! VITTU ETTÄ SUA PITÄIS LYÖDÄ KIRVEELLÄ PARITUHATTA KERTAA PÄÄHÄN NIIN PÄÄSTÄIS SUSTA PASKA-AIVOSTA KERRALLA EROON JA SAATAIS PALSTAN ILMAPIIRIÄ PAREMMAKS SAATANA!!!!!!!!!!!! VITTU NIIN MIELELLÄNI UPOTTAISIN KIRVEEN TOHON SUN LANTA-AIVOON HELVETIN VITUN HELVETTI!!!!!!!!!!!
Ihan arvostettavaa itseironiaa Darkfear numero 2:selta.
- Rumilus.pua
Ex------------PUA kirjoitti:
Ihan arvostettavaa itseironiaa Darkfear numero 2:selta.
Sinähän se olet uusi darkkis, jota kiusataan ja pidetään pilkkana.
Etkö huomaa miten naurettava olet? - Ex-----PUA
Rumilus.pua kirjoitti:
Sinähän se olet uusi darkkis, jota kiusataan ja pidetään pilkkana.
Etkö huomaa miten naurettava olet?Itte oot -defenssi! :D
Kuinka tyhmä sinä voit olla? Tässä on taas esimerkki siitä, että minänhuudatan sinua etkä sinä minua. Mikä myös tekee minusta alfan ja sinusta lahkeessaroikkujan.
Palsta on täynnä todisteita siitä miten olet et vain vanha vaan myös darkkis 2. Yhtä ennalta-arvattava raivoaja kaikin tavoin. - Setämiesraivoa
Ex-----PUA kirjoitti:
Itte oot -defenssi! :D
Kuinka tyhmä sinä voit olla? Tässä on taas esimerkki siitä, että minänhuudatan sinua etkä sinä minua. Mikä myös tekee minusta alfan ja sinusta lahkeessaroikkujan.
Palsta on täynnä todisteita siitä miten olet et vain vanha vaan myös darkkis 2. Yhtä ennalta-arvattava raivoaja kaikin tavoin.Sinä olet se palstan raivoaja ei kukaan muu. ;)
- Ex------------PUA
Setämiesraivoa kirjoitti:
Sinä olet se palstan raivoaja ei kukaan muu. ;)
Darkkismaisesti jälleen tutut kurpparaivon ainekset: nimimerkin vaihto, autistinen jankutus (itte oot-defenssin) ja tietysti passiivis-aggressiivinen hymiö. Sillä sinulla meni jauhot suuhun.
No niin darkkis toinen, lisää kurpparaivoa!
Kokeillaan saatko kaikki klisheet hakattua tähän ketjuun! - Setämiesraivoa
Darkkismaisesti jälleen tutut kurpparaivon ainekset: nimimerkin vaihto, autistinen jankutus (itte oot-defenssin) ja tietysti passiivis-aggressiivinen hymiö. Sillä sinulla meni jauhot suuhun.
No niin darkkis toinen, lisää kurpparaivoa!
Kokeillaan saatko kaikki klisheet hakattua tähän ketjuun!Sattuuko totuus?
Mitä vikaa nimimerkissäni? Pesee ja linkoaa? - Ex------------PUA
Setämiesraivoa kirjoitti:
Sattuuko totuus?
Mitä vikaa nimimerkissäni? Pesee ja linkoaa?Osu ja uppos taas! :D
Lisäksi, matkiminen on suurinta ihailua, vaikka sen tekisikin vara-darkkis.
- fggfgf
Keitä ovat nämä määrittelemättömät "hyvät ystävät"?
- Ex------PUA
Hauska kysyit, kerron mielelläni. Heitä on mm.
- Nal
- Super-ATM
- BEM
- IkisM
- Totuus2015
- Helgamies - Hauskaaon
Ex------PUA kirjoitti:
Hauska kysyit, kerron mielelläni. Heitä on mm.
- Nal
- Super-ATM
- BEM
- IkisM
- Totuus2015
- HelgamiesKunka moni noista on sanonut sinua hyväksi ystäväkseen?.
- Ex------PUA
Hauskaaon kirjoitti:
Kunka moni noista on sanonut sinua hyväksi ystäväkseen?.
Onko paskahoustutäti kateellinen? :D Niin sinulla ei olekaan muita ystäviä kuin multinikit ja ikäkriisi.
- 3plus5
Ex------PUA kirjoitti:
Onko paskahoustutäti kateellinen? :D Niin sinulla ei olekaan muita ystäviä kuin multinikit ja ikäkriisi.
Ei vastausta kysymykseen vaan järjetön eläkeläisvaariraivo ja henkilökohtaisuuksiin menevä haukkuminen = ExPUA:an on osunnut ja uponnut -> Mistä voidaan päätellä vastaus kysymykseen, joka on: EI KUKAAN!
- Naisasialooseri1
Hauskaaon kirjoitti:
Kunka moni noista on sanonut sinua hyväksi ystäväkseen?.
Älä kiusaa hyvää ystävääni tai rupean itkemään :(
- Ex------------PUA
3plus5 kirjoitti:
Ei vastausta kysymykseen vaan järjetön eläkeläisvaariraivo ja henkilökohtaisuuksiin menevä haukkuminen = ExPUA:an on osunnut ja uponnut -> Mistä voidaan päätellä vastaus kysymykseen, joka on: EI KUKAAN!
0% vastausta kysymykseeni.
100% kurpparaivoklisheistä. Ja koska esim. Matkiminen on suurinta ihailua, voidaan taas merkitä minut voitolliseksi, ja etenkin alfaurokseksi, sillä heitä aina matkitaan.
Eikä ihme, ikäkriisiytynyt ja kaveriton kurppa on täysin onnessaan kun voi keskustella muidenkin kuin multinikkiensä kanssa. :D - 16plus3
0% vastausta kysymykseeni.
100% kurpparaivoklisheistä. Ja koska esim. Matkiminen on suurinta ihailua, voidaan taas merkitä minut voitolliseksi, ja etenkin alfaurokseksi, sillä heitä aina matkitaan.
Eikä ihme, ikäkriisiytynyt ja kaveriton kurppa on täysin onnessaan kun voi keskustella muidenkin kuin multinikkiensä kanssa. :DPullaparka kun ei ole saanut vastakaikuina ystävyydenosoituksia "hyviltä ystäviltään" Ei ole enää hauskaa. Säälin sinua :(
- Ex------------PUA
16plus3 kirjoitti:
Pullaparka kun ei ole saanut vastakaikuina ystävyydenosoituksia "hyviltä ystäviltään" Ei ole enää hauskaa. Säälin sinua :(
- Livenä.ystävät
Osui ja upposi siis se ettei sinulla ole oikeasti yhtään ystävää. :(
- Ex------------PUA
Livenä.ystävät kirjoitti:
Osui ja upposi siis se ettei sinulla ole oikeasti yhtään ystävää. :(
- Naisasialooseri1
Minulta ainakin saa vastakaikua jatkuvasti. Olemme yhdessä oikeassa
- että.silleen
Sinä unohdit yhden ystäväsi? Itse olet maininnut ainakin kahdesti hyvän ystäväsi MGTOW:n. Onko ystävyys katkennut?
Harmi, sillä hänessä sulle olis ollut esimerkkiä! - korjasinparitypoa
Naisasialooseri1 kirjoitti:
Minulta ainakin saa vastakaikua jatkuvasti. Olemme yhdessä oikeassa
"Minulta ainakin saa munaa jatkuvasti. Olemme yhdessä oikeasti"
- Säälin.sinua
Siis osui ja upposi ettei sinulla ole oikeasti yhtään ystävää.
- 624642624
Säälin.sinua kirjoitti:
Miksi neitsyytensä säilyttäneellä eläkeläisvaarilla kavereita olisikaan ;D
- Ex-----PUA
että.silleen kirjoitti:
Sinä unohdit yhden ystäväsi? Itse olet maininnut ainakin kahdesti hyvän ystäväsi MGTOW:n. Onko ystävyys katkennut?
Harmi, sillä hänessä sulle olis ollut esimerkkiä!Ei ole hyvä ystävä, vaan neutraali.
- Ex------PUA
Säälin.sinua kirjoitti:
Osu ja uppos! :D Minulla on hyviä ystäviä sinulla multinikit. Ilmankos olet noin kade.
- Ex------PUA
624642624 kirjoitti:
Miksi neitsyytensä säilyttäneellä eläkeläisvaarilla kavereita olisikaan ;D
Minkä ikäinen olet ja miten moni mies on käyttänyt sinua?
- 1plus13
Ex------PUA kirjoitti:
Minkä ikäinen olet ja miten moni mies on käyttänyt sinua?
23 ja 8
- Hame.korviisi
Ex------PUA kirjoitti:
Osu ja uppos! :D Minulla on hyviä ystäviä sinulla multinikit. Ilmankos olet noin kade.
Minulla hyvät ystävät on live-elämässä. Sinulla on ystäviä vain netissä, mutta kukaan heistä ei halua olla sitä.
- Ex------------PUA
1plus13 kirjoitti:
23 ja 8
kurppaantuva lutka! :D
- Ex------------PUA
Hame.korviisi kirjoitti:
Minulla hyvät ystävät on live-elämässä. Sinulla on ystäviä vain netissä, mutta kukaan heistä ei halua olla sitä.
Sori, mutta palsta ei ole oikea elämä ja multinikit eivät ole mielikuvituskkavereita kummempia.
Miksi kukaaan jolla olisi oikeita ystäviä olisi täällä 24/7 ja saisi kurpparaivokohtauksen kun puhun hyvistä ystävistäni? - Hame.korviisi
Sori, mutta palsta ei ole oikea elämä ja multinikit eivät ole mielikuvituskkavereita kummempia.
Miksi kukaaan jolla olisi oikeita ystäviä olisi täällä 24/7 ja saisi kurpparaivokohtauksen kun puhun hyvistä ystävistäni?En ole palstalla 24/7, koska käyn töissä. Sinulla ainoat, kuten totesin, ystävät on palstalla.
Hyvät ystäväni on live-elämässä. - 9plus17
kurppaantuva lutka! :D
Eikö ole mielestäsi lainkaan epäilyttävää että joulukuun aikana niin moni nainen on niin avoimen rehellisesti myöntänyt sinulle ikänsä ja seksikumppaneidensa määrän? :D Tosielämässä kun naiselta ei saisi kysyä edes ikää saati sitten seksikumppaneiden määrää. Tulisi vain litsaria niin henkilökohtaisista kysymyksistä.
- Mies3210
9plus17 kirjoitti:
Eikö ole mielestäsi lainkaan epäilyttävää että joulukuun aikana niin moni nainen on niin avoimen rehellisesti myöntänyt sinulle ikänsä ja seksikumppaneidensa määrän? :D Tosielämässä kun naiselta ei saisi kysyä edes ikää saati sitten seksikumppaneiden määrää. Tulisi vain litsaria niin henkilökohtaisista kysymyksistä.
Taidat olla 50v yläluokan mymmeli? Tuskin xPua sinun piireissäsi pillustaa.
- Ex------------PUA
Hame.korviisi kirjoitti:
En ole palstalla 24/7, koska käyn töissä. Sinulla ainoat, kuten totesin, ystävät on palstalla.
Hyvät ystäväni on live-elämässä.Miksi kukaaan jolla olisi oikeita ystäviä olisi täällä 24/7 ja saisi kurpparaivokohtauksen kun puhun hyvistä ystävistäni?
- Ex------------PUA
9plus17 kirjoitti:
Ei tietenkään, olen mestarillinen vetämään esiin tunnustuksia, ja nuo tunnustukset vastaavat juuri sitä mitä olen sanonut: ei se tyhjästä osu ja uppoa. ;)
Jos taas vihjaat että kyseessä on valehtelu, niin menetkö sinä kadullakin sanomaan ihmisille että olet monien käyttämä? Tyhmähän sinä silloin olet, joten miksi minä siitä ottaisin nokkiini, päinvastoin! :D
Lisäksi, se todistaa kaksi asiaa:
A. kurpat ovat patologisia valehtelijoita
B. he ovat oikeasti vanhoja ja käytettyjä koska valehtelet rataennätyksensä.
Mikä taas on punaisen pillerin pussiin menevä fakta - ja naiset omalla esimerkillään säästävät minulta vaivan.
Vaan alkaa olla kyllä selvää, että sinä et taida olla niitä kaikkein terävimpiä kurppia, vaan lienee jo ikä tehnyt tehtävänsä muutenkin. ;D
Joten, taas se osu ja uppos, ja pöytäkirjaan merkitään tappio sinulle, voitto minulle. - 9plus5
Ei tietenkään, olen mestarillinen vetämään esiin tunnustuksia, ja nuo tunnustukset vastaavat juuri sitä mitä olen sanonut: ei se tyhjästä osu ja uppoa. ;)
Jos taas vihjaat että kyseessä on valehtelu, niin menetkö sinä kadullakin sanomaan ihmisille että olet monien käyttämä? Tyhmähän sinä silloin olet, joten miksi minä siitä ottaisin nokkiini, päinvastoin! :D
Lisäksi, se todistaa kaksi asiaa:
A. kurpat ovat patologisia valehtelijoita
B. he ovat oikeasti vanhoja ja käytettyjä koska valehtelet rataennätyksensä.
Mikä taas on punaisen pillerin pussiin menevä fakta - ja naiset omalla esimerkillään säästävät minulta vaivan.
Vaan alkaa olla kyllä selvää, että sinä et taida olla niitä kaikkein terävimpiä kurppia, vaan lienee jo ikä tehnyt tehtävänsä muutenkin. ;D
Joten, taas se osu ja uppos, ja pöytäkirjaan merkitään tappio sinulle, voitto minulle.Lankeat trolleihin 100-prosenttisesti ja sanot MINUA tyhmäksi? Seems legit. I rest my case.
- Ex------------PUA
9plus5 kirjoitti:
Lankeat trolleihin 100-prosenttisesti ja sanot MINUA tyhmäksi? Seems legit. I rest my case.
0% vastausta.
100% "no mä vaan trollasin"-tekosyytä, mitä käytetään kun jäädään kiinni siitä että ollaan tehty itsestään idiootti.
Pointtini tietysti pysyvät, ja niitä et voinut kiistää.
Joten kysyn uudestaan: Jos taas vihjaat että kyseessä on valehtelu, niin menetkö sinä kadullakin sanomaan ihmisille että olet monien käyttämä?
Millä tavoin sinä tuossa häpäiset muita kuin itsesi?
- getoveritloser
Setämiesraivoon se osuu ja uppoaa, mihin muuhun setämiehellä ei sitten uppoakaan..
- voimorjestaas
Paskahoususetä pulla raivoaa, liekeissä vallan.
- Ex------------PUA
Tämä ketju todistaa itse itsensä - mikä ei olisi mahdollista ilman paskahousutädin kurpparaivoamista. :D
- m-i-e-s
Varmaan viikko kun täällä on ehtinyt käymään ja kaikista näistä mahtavista aloituksista, Suomen lahjana maailmalle, ihmisrodun ja kansakunnan lippuna tämä vie kiistättömästi voiton ja vuoden mahtavin (surkein) keskusteluavaus-palkinto. (Aploodit ja jeiiiiii) (On ehdolla myös; Taattua suoli24 laatua-palkintoon) =)
Sen verran surkuhupaisaa, että onneksi olkoon, ole hyvien ystäviesi kanssa palstan alfaurokset. Tämä menee siihen samaan avauskategoriaan, palstan hyvät ystäväni.
Ainoa syy miksi tämä avaus on riittävän surkea, että tähän ylipäätänsä viitsii kommentoida (ja tuhlata aikaa) on tuo kohta "palstan alfaurokset".
Se, että te olette sitä palstalla, voin minä olla sitä oikeassa elämässä (in real life). =)
Miltä tuntuu olla bittiavaruuden, binääri rajapinnan, pikselimössön, ohjelmointikielen alfa? =) Tämä aloitus todistaa yhden pointin http://yle.fi/uutiset/alykkyystason_kasvu_tyssasi_monissa_lansimaissa__suomalaiset_tyhmentyneet_vuodesta_1997_lahtien/7790833- Toivotontapaus
"Palstan alfauros" on ainakin minun laajalti viljelemäni käsite, joka pohjaa siihen, että expua räväköine kommentteineen kiinnostaa palstalaisia paljon enemmän kuin keskustelemaan pyrkivät kirjoittajat (kuten minä, joten kyllä, olen kateellinen. Ja rehellinen).
Kuten elävässä elämässä naiset pyörivät elävän elämän alfojen ympärillä, palstalaiset pyörivät expuan ympärillä.
Sitä voi rationalisoida ihan miten vaan, esim. tyypillisimmillään "sitä on niin kiva kiusata", mutta se ei muuta sitä asiaa että miksi se expua on niin tärkeä, miksi sille pitää uhrata elämästään useita minuutteja, jopa tunteja - käytännössä loputtamasti, ja miksi samalla kaikki mielekkääseen ajatustenvaihtoon pyrkivät keskustelijat ovat ilmaa. - Helpotusta
Toivotontapaus kirjoitti:
"Palstan alfauros" on ainakin minun laajalti viljelemäni käsite, joka pohjaa siihen, että expua räväköine kommentteineen kiinnostaa palstalaisia paljon enemmän kuin keskustelemaan pyrkivät kirjoittajat (kuten minä, joten kyllä, olen kateellinen. Ja rehellinen).
Kuten elävässä elämässä naiset pyörivät elävän elämän alfojen ympärillä, palstalaiset pyörivät expuan ympärillä.
Sitä voi rationalisoida ihan miten vaan, esim. tyypillisimmillään "sitä on niin kiva kiusata", mutta se ei muuta sitä asiaa että miksi se expua on niin tärkeä, miksi sille pitää uhrata elämästään useita minuutteja, jopa tunteja - käytännössä loputtamasti, ja miksi samalla kaikki mielekkääseen ajatustenvaihtoon pyrkivät keskustelijat ovat ilmaa.Luuliko Darkfear olevansa alfa, kun oli kiusaamisen kohde? Ei tainnut.
- Ex------------PUA
Helpotusta kirjoitti:
Luuliko Darkfear olevansa alfa, kun oli kiusaamisen kohde? Ei tainnut.
Tuota kysymystä darkfear 2.sen on hyvä pohtia. ;D
Darkkis antoi trollien kuulla kunniansa, ihan kuten sinä "kiusaat" minua roikkumalla lahkeessa ja poru kurkussa provoisoituen kaikesta mitä sanon, mikä johtaa kurpparaivoon, joka taas on..no saat jonain päivänä tajuta sen itse.
NYT HUUUTOA! :D - Alfa.muka
Tuota kysymystä darkfear 2.sen on hyvä pohtia. ;D
Darkkis antoi trollien kuulla kunniansa, ihan kuten sinä "kiusaat" minua roikkumalla lahkeessa ja poru kurkussa provoisoituen kaikesta mitä sanon, mikä johtaa kurpparaivoon, joka taas on..no saat jonain päivänä tajuta sen itse.
NYT HUUUTOA! :DAivan. Sinä olet koko palstan kiusaamisen kohde.
- Ex------------PUA
Alfa.muka kirjoitti:
Aivan. Sinä olet koko palstan kiusaamisen kohde.
vrt.
"Darkkis antoi trollien kuulla kunniansa, ihan kuten sinä "kiusaat" minua roikkumalla lahkeessa ja poru kurkussa provoisoituen kaikesta mitä sanon, mikä johtaa kurpparaivoon, joka taas on..no saat jonain päivänä tajuta sen itse.
NYT HUUUTOA! :D"
Ja huutoa tuli.
En ole vielä kuullut kunniaani, joten annas palaa!
HUUTOA NYT! :D :D - ujo-ja-arka
Sitä voi rationalisoida ihan miten vaan, esim. tyypillisimmillään "sitä on niin kiva kiusata", mutta se ei muuta sitä asiaa että miksi se expua on niin tärkeä, miksi sille pitää uhrata elämästään useita minuutteja, jopa tunteja - käytännössä loputtamasti, ja miksi samalla kaikki mielekkääseen ajatustenvaihtoon pyrkivät keskustelijat ovat ilmaa."Sitä voi rationalisoida ihan miten vaan, esim. tyypillisimmillään "sitä on niin kiva kiusata", mutta se ei muuta sitä asiaa että miksi se expua on niin tärkeä, miksi sille pitää uhrata elämästään useita minuutteja, jopa tunteja"
Entisenä koulukiusattuna minähän voin lohduttautua tuolla. Olin kiusaajilleni niin tärkeä, että minuun piti uhrata useita välitunteja :D Ja toinen millä voin lohduttautua, on juurikin ExPUA:n käyttämä "matkiminen on suurinta ihailua" sillä kiusaajani matkivat minua. En siis ollutkaan kiusattu hylkiö vaan tärkeä ja ihailtu henkilö :D - Toivotontapaus
Helpotusta kirjoitti:
Luuliko Darkfear olevansa alfa, kun oli kiusaamisen kohde? Ei tainnut.
Darkfearilla oli liikaa ongelmia että olisi kyennyt näkemään tilannetta noin. Olen sitäpaitsi vakuuttunut että darkkiksella oli vain muutama kiusanhenki, ja suurinta osaa palstalaisista ei kiinnostanut koko darkkis vastaan muu maailma -asetelma.
Joka tapauksessa kiusaaminen ei oikeastaan ole kiusaamista, jos se ei tehoa kohteeseen. Kiusaajat pian lopettavat kiusaamisen, jos kohde ei reagoi toivotulla tavalla. Mutta jos "kiusaaminen" jatkuu tästä huolimatta niin kyseessä ei ole enää kiusaamista vaan epätoivoista huomion hakemista.
Kiusaaminen toimi darkkikseen niin hyvin, koska reaktio oli ennustettavissa ja satavarma että sellainen tuli. Darkkis hyppäsi kun häntä hyppyytettiin. Mutta tämä "kiusaus" ei tehoa expuaan vaan hän porskuttaa kuten aina ennenkin, järkähtämättömänä omalla linjallaan. SIKSI expuan "kiusaaminen" ei ole kiusaamista vaan epätoivoista huomion hakemista, epätoivoista yrittämistä että hän murtuisi. Minä taas tiedän että mitä vaan sanookin, expua kääntää sen itselleen edulliseksi, joten väittely hänen kanssaan on turhaa, ja siksi en sitä itse paljoa harrastakaan. - Ex------------PUA
ujo-ja-arka kirjoitti:
"Sitä voi rationalisoida ihan miten vaan, esim. tyypillisimmillään "sitä on niin kiva kiusata", mutta se ei muuta sitä asiaa että miksi se expua on niin tärkeä, miksi sille pitää uhrata elämästään useita minuutteja, jopa tunteja"
Entisenä koulukiusattuna minähän voin lohduttautua tuolla. Olin kiusaajilleni niin tärkeä, että minuun piti uhrata useita välitunteja :D Ja toinen millä voin lohduttautua, on juurikin ExPUA:n käyttämä "matkiminen on suurinta ihailua" sillä kiusaajani matkivat minua. En siis ollutkaan kiusattu hylkiö vaan tärkeä ja ihailtu henkilö :DSiitä vain. En toki halua masentaa, mutta faktahan on se, että olen se jota stalkataan, enkä se joka stalkkaa. Voit kysyä itseltäsi, että kumpi stalkkaa kumpaa? Julkkis tavista, vai tärähtänyt tavis julkkista? Samoin, mieti palstanäkökulmasta, että kumpi näistä edustaa minua ja kumpi sinua.
Tosin, me molemmat tiedämme tuohon vastauksen. ;)
Esim. matkiminen on suurinta ihailua-sanonta ei ole minun keksimä, vaan ihan yleinen sanonta, ja jokainen täysijärkinen kyllä ymmärtää mitä se tarkoittaa. Olisi itsesi kannalta parasta, jos et näyttäisi sivistymättömyytäsi noin.
Lisäksi, voidaan sanoa että jos olet itse koulukiusattu, mutta kiusaat muita, olet tällöin ansainnut sen mitä koit. Sait vain saman kohtelun, minkä olisit eri olosuhteissa antanut muille. Joten, sääliä ei heru, päinvastoin, sinun murskaaminen tuottaa uskomatonta nautintoa.
Kaiken kaikkiaan, Toivotontapaus hyvin asian tuossa selittääkkin.
Ja on ihan oikeassa, otan tuon vain esimerkkinä siitä, että olen osunut ja uponnut, ja olen niin träkeä että herätän tunteita ja saan huomiota tavalla tai toisella.
Totuudenpuhujaa yritetään hiljentää. Olen totuuden martyyri.
Mutta se hiljentäminen ei onnitu, sillä saan vihastanne voimaa.
"Joka vihaa se uskoo minuun". ;) - Ex------------PUA
Darkfearilla oli liikaa ongelmia että olisi kyennyt näkemään tilannetta noin. Olen sitäpaitsi vakuuttunut että darkkiksella oli vain muutama kiusanhenki, ja suurinta osaa palstalaisista ei kiinnostanut koko darkkis vastaan muu maailma -asetelma.
Joka tapauksessa kiusaaminen ei oikeastaan ole kiusaamista, jos se ei tehoa kohteeseen. Kiusaajat pian lopettavat kiusaamisen, jos kohde ei reagoi toivotulla tavalla. Mutta jos "kiusaaminen" jatkuu tästä huolimatta niin kyseessä ei ole enää kiusaamista vaan epätoivoista huomion hakemista.
Kiusaaminen toimi darkkikseen niin hyvin, koska reaktio oli ennustettavissa ja satavarma että sellainen tuli. Darkkis hyppäsi kun häntä hyppyytettiin. Mutta tämä "kiusaus" ei tehoa expuaan vaan hän porskuttaa kuten aina ennenkin, järkähtämättömänä omalla linjallaan. SIKSI expuan "kiusaaminen" ei ole kiusaamista vaan epätoivoista huomion hakemista, epätoivoista yrittämistä että hän murtuisi. Minä taas tiedän että mitä vaan sanookin, expua kääntää sen itselleen edulliseksi, joten väittely hänen kanssaan on turhaa, ja siksi en sitä itse paljoa harrastakaan.Tämän tarkkanäköisempää ja parempaa tilannekuvausta ja analyysia tähän ei olisi voinut tehdä.
Olet fiksu mies. :) - ujo-ja-arka
Siitä vain. En toki halua masentaa, mutta faktahan on se, että olen se jota stalkataan, enkä se joka stalkkaa. Voit kysyä itseltäsi, että kumpi stalkkaa kumpaa? Julkkis tavista, vai tärähtänyt tavis julkkista? Samoin, mieti palstanäkökulmasta, että kumpi näistä edustaa minua ja kumpi sinua.
Tosin, me molemmat tiedämme tuohon vastauksen. ;)
Esim. matkiminen on suurinta ihailua-sanonta ei ole minun keksimä, vaan ihan yleinen sanonta, ja jokainen täysijärkinen kyllä ymmärtää mitä se tarkoittaa. Olisi itsesi kannalta parasta, jos et näyttäisi sivistymättömyytäsi noin.
Lisäksi, voidaan sanoa että jos olet itse koulukiusattu, mutta kiusaat muita, olet tällöin ansainnut sen mitä koit. Sait vain saman kohtelun, minkä olisit eri olosuhteissa antanut muille. Joten, sääliä ei heru, päinvastoin, sinun murskaaminen tuottaa uskomatonta nautintoa.
Kaiken kaikkiaan, Toivotontapaus hyvin asian tuossa selittääkkin.
Ja on ihan oikeassa, otan tuon vain esimerkkinä siitä, että olen osunut ja uponnut, ja olen niin träkeä että herätän tunteita ja saan huomiota tavalla tai toisella.
Totuudenpuhujaa yritetään hiljentää. Olen totuuden martyyri.
Mutta se hiljentäminen ei onnitu, sillä saan vihastanne voimaa.
"Joka vihaa se uskoo minuun". ;)En ymmärrä mitä yrität vihjailla, mutta totuus on se, että minä en ole kiusannut muita. En lyönyt koulussa ketään enkä haukkunut, mutta silti minua kiusattiin. Ja nyt vielä sinä yrität lyödä lyötyä haukkumalla mm. sivistymättömäksi, vaikka et edes tunne minua. Mutta, minä kyllä tiedän, että olen kaiken kiusaamisen ansainnut, niin netissä kuin koulussakin, sillä totuus on se, että heikompia kiusataan aina, sillä heikompi aines pyritään tiedostamatta karsimaan tästä maailmasta. Tarkoitukseni ei ole olla marttyyri, vaan realisti.
- Ex------------PUA
ujo-ja-arka kirjoitti:
En ymmärrä mitä yrität vihjailla, mutta totuus on se, että minä en ole kiusannut muita. En lyönyt koulussa ketään enkä haukkunut, mutta silti minua kiusattiin. Ja nyt vielä sinä yrität lyödä lyötyä haukkumalla mm. sivistymättömäksi, vaikka et edes tunne minua. Mutta, minä kyllä tiedän, että olen kaiken kiusaamisen ansainnut, niin netissä kuin koulussakin, sillä totuus on se, että heikompia kiusataan aina, sillä heikompi aines pyritään tiedostamatta karsimaan tästä maailmasta. Tarkoitukseni ei ole olla marttyyri, vaan realisti.
Kurppa multinikkaa ja yrittää nyt pehmentää pudotusta, ensin yritettään selitellä miksi hänen kurpparaivoaminen olisi "onnistunutta koulukiusaamista" palstalla.
- 3244
Tämän palstan alfauros nyt on saavutus, jota voi verrata siihen, että olisi kehitysvammaisten laitoksen älykkäin tai kuurojen yhdistyksen paras sävelkorva.
- m-i-e-s
Kehitysvammoja on monia muotoja ja voin vannoa että pelkästään hoitokoti päiväkummulla on älykkäämpiä ja lahjakkaampia kehitysvammaisia kuin jotkut tällä palstalla notkuvat "normaalit" =)
Autismisäätiöllä osataan jopa pelata divari-tasoista salibandyä.
(Rinnekodin asukkaat harrastavat jopa seksiä, näin bonuksena)
En edes viitsi aloittaa kuuroista, mutta kuurotkin ovat säveltäneet sinfoniaa.
(Sokeat soittaa instrumenttejä) - Ex-----PuA
Kannattaa muistaaa että olet samassa yhteisössä ja täten alempana hierarkiassa. ;)
- Huomattu.on
Ex-----PuA kirjoitti:
Kannattaa muistaaa että olet samassa yhteisössä ja täten alempana hierarkiassa. ;)
Et ole alfa, koska olet sitä vain omasta mielestäsi.
Hyvät ystävisikin häpeävät sinua. - TotuusSattuu
Ex-----PuA kirjoitti:
Jos elämän suurin meriitti on olla itse itsensä alfaksi korottanut keskustelija täällä palstalla niin ei kovin vahvasti mene. Ainakin tästä itsetyytyväisyyden määrästä on pääteltävissä että sen suurempaa "kunniaa" ei ex-Pua ole tainnut elämässään saada.
- Ex------------PUA
Huomattu.on kirjoitti:
Et ole alfa, koska olet sitä vain omasta mielestäsi.
Hyvät ystävisikin häpeävät sinua.Sinulla ei ole hyviä ystäviä, tosin kuin alfalla.
Samoin, jälleen todistat minun olevan alfa, idiootti. :D - Ex------------PUA
TotuusSattuu kirjoitti:
Jos elämän suurin meriitti on olla itse itsensä alfaksi korottanut keskustelija täällä palstalla niin ei kovin vahvasti mene. Ainakin tästä itsetyytyväisyyden määrästä on pääteltävissä että sen suurempaa "kunniaa" ei ex-Pua ole tainnut elämässään saada.
Osu ja uppos! :D Darkkis2. ajautui autistiseen jankutukseen: "en keksi mitä vastata, joten toistan saman kuin edellä ja matkin, koska se on suurinta ihailua, ja alfaa ihaillaan"
Totuus todellakin sattuu, sillä tajuat minun olevan alfa, jolloin itse olet kuvailemassasi hierarkiassa alempana, joten sinulla ei ole sen vertaa meriittejä. - Huomattu.on
Sinulla ei ole hyviä ystäviä, tosin kuin alfalla.
Samoin, jälleen todistat minun olevan alfa, idiootti. :DMinulla on ystäviä live-elämässä enemmän kuin sinulla netissä.
- Näin.se.menee
Sinulla ei ole hyviä ystäviä, tosin kuin alfalla.
Samoin, jälleen todistat minun olevan alfa, idiootti. :DEt pystynyt vastaamaan. Et ole alfa muutakuin omasta mielestäsi.
Olet kiusaamisen kohde ja helppo ärsyttämisen kohde. - Ex------------PUA
Huomattu.on kirjoitti:
Minulla on ystäviä live-elämässä enemmän kuin sinulla netissä.
Itte oot!-defenssi! Sinähän tässä et pysytnyt vastaamaan, joten osu ja uppos! :D
Sanonko terveisiä multinikeillesi, kun tässäkin keskustelet kahdella eri nickillä? - Ex------------PUA
Huomattu.on kirjoitti:
Minulla on ystäviä live-elämässä enemmän kuin sinulla netissä.
Terveisiä alfalta "tosielämän kaverillesi", eli multinikillesi. ;D
- kisunkaa
Alfoilla ei ole tarvetta hokea sitä, sillä todellinen alfa ei tarvitse enempää egonpönkitystä - kaikki tietävät hänen olevan sellainen. ;)
Yleinen naurun aihe kyllä olet ja siten saatkin paljon vastauksia viesteihisi. Viimeksi nauratti: "Sinulla ei ole hyviä ystäviä, tosin kuin alfalla"
Epäasialliset väännöt kiinnostavat ihmisiä tällä palstalla keskimäärin enemmän kuin asialliset keskustelut. - Mies3210
Tämän ketjun viestimäärä todistaa, että Pua on vähintään oikeilla jäljillä. Ei jonkun omegaätmin kanssa ketään kiinnostaisi jankuttaa viestitolkulla.
- Näinonnäreet
Pullan kanssa väännetään siksi, kun hänet on niin helppo saada leikkiin mukaan. Oikeilla jäljillä olemisella ei ole tämän leikin kanssa mitään tekemistä.
- Mies3210
Näinonnäreet kirjoitti:
Pullan kanssa väännetään siksi, kun hänet on niin helppo saada leikkiin mukaan. Oikeilla jäljillä olemisella ei ole tämän leikin kanssa mitään tekemistä.
Eivät naiset tykkää leikkiä omegaätmin kanssa, vaikka se kuinka helppoa olisi. Omegaätmi on ilmaa.
- Ex------------PUA
Näinonnäreet kirjoitti:
Rationalisointihamsteri toimii palstatotuuksien tapaan.
Esim. Mies jolla on rahaa, statusta ja ulkonäköä, nyt vain on enemmän parisuhdeainesta, kuin mies jolla ei niitä ei ole, mutta se ei tarkoita että naiset olisivat hypergamisia.
Naiset myös projisoivat; he itse provoisoituvat ja kilahtelevat siitä mitä minä sanon, ja sitten raahautuvat lahkeessani, samalla selittäen asian päälaelleen kuten sinä juuri teit.
Riiiiight. ;) - Ex------------PUA
Mies3210 kirjoitti:
Eivät naiset tykkää leikkiä omegaätmin kanssa, vaikka se kuinka helppoa olisi. Omegaätmi on ilmaa.
Juurikin näin.
Naisten teot vs. naisten sanat.
Palstan kiltit ja kunnolliset ovat sanoneet tuota jo kauan aikaa, ja heille naiset antavat ihan saman lässytyksen selitykseksi, kuin he antaisivat jännämiehessä roikkumisesta kaverialueelle jämähtäneelle kamupoitsulle.
On ihan luonnollista vastata kun kysytään, etenkin keskustelupalstalla, mutta se vasta onkin jutun jutu, että miksi minulta ja muilta alfoilta kysytään, mutta kilteiltä ja kunnon miehiltä ei koskaan?
Vain he jotka kiinnostavat naisia saavat heidän huomionsa. Piste.
- Ex------------PUA
"Vaan ne pahimmat naisvihaajat myös ovat palstan alfoja, naiskeskustelijoiden ansiosta. Mistä tällä puhutaan? Aina vaan Naisasialooserista ja Ex-puasta ja kaikista niistä jotka ovat mielipiteissään jyrkimpiä. PikkuLikka tai Helka tai Rumamaija kirjoittavat kymmeniä viesteja juupaseipästellessään jokun edellämainitun kanssa.
Vihapuhetta rakastetaan yli kaiken, koska vain vahvoja mielipiteitä vastaan voi omaa sanan säiläänsä terottaa ja tuntea olevansa elossa. Sopu on tylsää. Sopumiehet ovat tylsiä. Jännämiehet ovat jänniä."
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14010555/palstaraati-koolle-tehdako-liike#comment-82204180
Uli uli vaan, kurpat! :D- Mies3210
Kurpat kiihottuvat siitä, että XPua näyttää heille kaapin paikan. Toivovat kohtaavansa livenäkin xPuan, joka sanoo miten asiat ovat ja sitten nostaa kurpan keittiön pöydälle.
Valitettavasti alfa ei joudu kurpannosteluhommiin, mikä katkeroittaa kurpan. - Ex------------PUA
Mies3210 kirjoitti:
Kurpat kiihottuvat siitä, että XPua näyttää heille kaapin paikan. Toivovat kohtaavansa livenäkin xPuan, joka sanoo miten asiat ovat ja sitten nostaa kurpan keittiön pöydälle.
Valitettavasti alfa ei joudu kurpannosteluhommiin, mikä katkeroittaa kurpan.Juuri näin. :) Heidän stalkkaava lähestymistapansa on kyllä aika creepyä.
- multinikkiii
Jumalan_henkäys
13.10.2015 15:51
Rakas uskonveljeni "raamatusta" !
"ei teistä oo ikinöä ollu mulle apua ja tukea missään asiasssa!!!!"
EIKÖ ?
Jumala kuittaa velkojasi jossain vaiheessa ja rahat tulevat aivan yllättävästi, ihan puskista, joten siitä tietää, että Jumalan Luomaa . . . ;)
******** Minkä Jumala sanoo . . . se toteutuu. ********
Kirjoitin nyt Jumalan tahdon, niin kuin Hän tahtoi.
Mikä on ilmoitettu . . . se on Jumalan nimissä ilmoitettu !
"Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään." Matt. 5:17
Mitä et tiedä . . . se joskus kerrotaan.
Siunausta ja Herran rauhaa ! - 774877
Voisin jatkossa viitata PUAan vain sanalla "henkilö", hän kun niin kovasti kaipaa tunnustusta miehenä, että voisin sen lopettaa. Kehotan muita toimimaan samoin.
- Ex------------PUA
Femakko havaittu.
Sukupuoli-identiteettisi tasapaino voidaan myös päätellä tuosta sinun nimimerkistäsi. Keskitysleirillä nimettiin numeroilla, ja häivytettiin sukupuolet ja persoonallisuudet - mikä tietysti on feminatsin mieleen.
Kaiken kaikkiaan vihanne tekee minua vahvemmaksi, ja palsta vahvistaa narsistisia puoliani. Jos saan vastustusta, niin narsistinen puoleni suorastaan paisuu.
Näetkö minun mahtini? - 774877
Hah, eipä ole femakoksi ennen kutsuttu. :D Tässä olikin vain kyse enemmän tai vähemmän hyväntahtoisesta naljailusta mutta nähtävästi osui ja upposi.
- Ex------------PUA
774877 kirjoitti:
Hah, eipä ole femakoksi ennen kutsuttu. :D Tässä olikin vain kyse enemmän tai vähemmän hyväntahtoisesta naljailusta mutta nähtävästi osui ja upposi.
Että siinä olet tyhmä.
Olin oikeassa, olet femakko ja sen myös hermostunut tekonauru ja passiivis-aggressiivinen "en suuttunut, laitoin hymiönkin"-hymiösi paljasti.
Samoin matkiminen on suurinta ihailua,vaikka et tietäisi mitä "osu ja uppos"-tarkoittaa.
Se, että turvaudut tuohon shaming languageen, tarkoittaa sitä että sinuun osu ja upposi ja nyt yrität ala-arvoisesti vaientaa minut sen avulla - täysin kuten olen sanonut femakkojen toimivan, mutta eihän tyhmä ja kaavamainen huora sellaista tajua, vaan menee kuin elukka, suoraan ansaan.
Joten, taas kaikki mitä olen sanonut, on todistettu. :D Voitto on minun. - 774877
Ilmeisesti näet passiivis-aggressiivisia femakoita joka paikassa. Itse asiassa sinähän siihen ansaan lankesit, reaktio oli juuri mitä odotin, ennalta arvattava, omien sanojesi mukaan kaavamainen huora, kun oletkin. (Seuraavassa viestissäsi mainitaan itte oot-defenssi ja luultavasti shaming language uudestaan)
- Ex------------PUA
774877 kirjoitti:
Ilmeisesti näet passiivis-aggressiivisia femakoita joka paikassa. Itse asiassa sinähän siihen ansaan lankesit, reaktio oli juuri mitä odotin, ennalta arvattava, omien sanojesi mukaan kaavamainen huora, kun oletkin. (Seuraavassa viestissäsi mainitaan itte oot-defenssi ja luultavasti shaming language uudestaan)
Jos se kävelee ja puhuu kuin ankka, se on ankka.
"(Seuraavassa viestissäsi mainitaan itte oot-defenssi ja luultavasti shaming language uudestaan)"
Aivan. Koska sinä turvauduit siihen jälleen ennalta-arvattavaan tapaan, kun et voinut kiistää sitä mitä sanoin - ihan kuten olen sanonut. (Sen lisäksi, ettei siinä edes ollut mitään järkeä).
Tiedätkö miksi sanotaan ihmistä joka toistaa aina saman asian ja ihmettelee kun lopputulos on sama?
On uskomatonta miten kurppa toimii kuin jokin eläindokumentin elukka, joka ei voi lajityyppiselle käytökkselleen mitään. :D - 774877
Kiistää mitä? Sitä etten ole feministi? Miksi minun sinulle pitäisi todistella yhtään mitään, se kun on aivan se ja sama mitä minusta ajattelet (tai mitä lähes kaikista eri mieltä olevista ajattelet, sehän on itsestäänselvää että femakkoja kaikki). Muutenkin erikoista pitää ihmistä femakkona, joka ei erityisemmin edes pidä naisista mutta sinähän tiedät paremmin.
Toisaalta sinun kaksoistandardiesi kyllästämässä maailmassa näet vikaa vain muiden toiminnassa vaikka itse toimit täysin samoin. Joka tapauksessa olinpa minä kurppa taikka femakko, sinä olet keskinkertainen HENKILÖ silti. :D - Ex------------PUA
774877 kirjoitti:
Kiistää mitä? Sitä etten ole feministi? Miksi minun sinulle pitäisi todistella yhtään mitään, se kun on aivan se ja sama mitä minusta ajattelet (tai mitä lähes kaikista eri mieltä olevista ajattelet, sehän on itsestäänselvää että femakkoja kaikki). Muutenkin erikoista pitää ihmistä femakkona, joka ei erityisemmin edes pidä naisista mutta sinähän tiedät paremmin.
Toisaalta sinun kaksoistandardiesi kyllästämässä maailmassa näet vikaa vain muiden toiminnassa vaikka itse toimit täysin samoin. Joka tapauksessa olinpa minä kurppa taikka femakko, sinä olet keskinkertainen HENKILÖ silti. :DSitäkin. Mutta kiistää viestiäni. Etkö sinä lue muiden kirjoituksia vaan öliset puskista väliin? Onko se sinun tasosi keskustelijana, vai onko päässä ongelmia ettet muuten ymmärrä?
"Toisaalta sinun kaksoistandardiesi kyllästämässä maailmassa näet vikaa vain muiden toiminnassa vaikka itse toimit täysin samoin. Joka tapauksessa olinpa minä kurppa taikka femakko, sinä olet keskinkertainen HENKILÖ silti. :D"
SInä olet femakkokurppa, ja keskinkertainen olisi sinulle kehu. Tai ainakin parannus.
Lisäksi ironian määrä on suuri, kun femakkokurppa puhuu että muilla on tuplastandardeja.
Ja se että olet sellainen todistaa että olin taas oikeassa.
Vastaa: Tiedätkö miksi sanotaan ihmistä joka toistaa aina saman asian ja ihmettelee kun lopputulos on sama? - osuijaupposiyms
"Tiedätkö miksi sanotaan ihmistä joka toistaa aina saman asian ja ihmettelee kun lopputulos on sama?"
Ex-PUA:ksi. - 774877
Sitäkin. Mutta kiistää viestiäni. Etkö sinä lue muiden kirjoituksia vaan öliset puskista väliin? Onko se sinun tasosi keskustelijana, vai onko päässä ongelmia ettet muuten ymmärrä?
"Toisaalta sinun kaksoistandardiesi kyllästämässä maailmassa näet vikaa vain muiden toiminnassa vaikka itse toimit täysin samoin. Joka tapauksessa olinpa minä kurppa taikka femakko, sinä olet keskinkertainen HENKILÖ silti. :D"
SInä olet femakkokurppa, ja keskinkertainen olisi sinulle kehu. Tai ainakin parannus.
Lisäksi ironian määrä on suuri, kun femakkokurppa puhuu että muilla on tuplastandardeja.
Ja se että olet sellainen todistaa että olin taas oikeassa.
Vastaa: Tiedätkö miksi sanotaan ihmistä joka toistaa aina saman asian ja ihmettelee kun lopputulos on sama?Mitä minun siitä pitäisi kiistää? Minun mielestäni olet väärässä ja ärsyttävä henkilö, joka toistaa itseään. Saat olla sitä mieltä kuin olet eikä minua kiinnosta takertua jokaiseen hölynpölyysi.
Osoita käyttämäni kaksoisstandardit? Ja vaikka minä olen sinun mielestäsi keskinkertaista huonompi, se ei tee sinusta sen parempaa saati saa minua viittaamaan sinuun muulla sanalla kuin henkilö. Tai todista mitään muuta kuin sen, että olet harhainen ja näet feministejä kaikkialla. Tällähän ei ollut mitään tekemistä naisten oikeuksien kanssa, joten väitteelläsi ei ole mitään totuuspohjaa. :D - Ex----------PUA
osuijaupposiyms kirjoitti:
"Tiedätkö miksi sanotaan ihmistä joka toistaa aina saman asian ja ihmettelee kun lopputulos on sama?"
Ex-PUA:ksi.Sanoo paskahousutäti, jonka nimimerkki on osu ja upposi. :D
Miten monta klishettä jotka olen nimennyt toistit tuossakin? - Ex------------PUA
774877 kirjoitti:
Mitä minun siitä pitäisi kiistää? Minun mielestäni olet väärässä ja ärsyttävä henkilö, joka toistaa itseään. Saat olla sitä mieltä kuin olet eikä minua kiinnosta takertua jokaiseen hölynpölyysi.
Osoita käyttämäni kaksoisstandardit? Ja vaikka minä olen sinun mielestäsi keskinkertaista huonompi, se ei tee sinusta sen parempaa saati saa minua viittaamaan sinuun muulla sanalla kuin henkilö. Tai todista mitään muuta kuin sen, että olet harhainen ja näet feministejä kaikkialla. Tällähän ei ollut mitään tekemistä naisten oikeuksien kanssa, joten väitteelläsi ei ole mitään totuuspohjaa. :DEi sinun tarvitse kiistää mitään, jos myönnät minun olevan oikeassa.
"Osoita käyttämäni kaksoisstandardit?"
Käytätkö tästä syystä multinikkiä? Noh, jokainen tietää että se on se sama paskahousutätikurppa, joten voin vastata.
Esim. sinä käytät shaming languagea ja henkilöhyökkäystä, mutta muut eivät saa käyttää sitä sinuun.
Sinusta on ok toistaa itseäsi ja kurpparaivoklisheitäsi, mutta joku joka sinulle toistamisiin sanoo siitä on se joka on toistaja?
Kaikki tuollaista missä itsekeskeinen idiootti kuvittelee olevansa muiden osapuolella, tai on vain liian tyhmä tajutakseen mitä tekee.
Samoin perustelin jo miksi olet feministi. - 774877
Jos olisit oikeassa, voisin myöntää. Mutta multinikkiä en tosiaan käytä, joten kertoisitko keneksi paskahousutätikurpaksi minua epäilet? Tässähän oli kyse siitä, että sinä saat käyttää moninaisia tapoja saada toinen näyttämään huonolta, muut eivät, siksi en sinusta henkilökohtaisesti pidä. Jos katsotaan kuka tässä aloitti sinun mainitsemasi toimintamallit, niin se olet sinä. Hermostuit siitä, että aion kutsua sinua henkilöksi, niin pahasti, että täytyi nähtävästi vetää femakko-kortti esiin ja sen jälkeen kaikki muut kootut klassikot.
"Olin oikeassa, olet femakko ja sen myös hermostunut tekonauru ja passiivis-aggressiivinen "en suuttunut, laitoin hymiönkin"-hymiösi paljasti."
Tässäkö oli se perustelu sille, että olisin feministi? Hyvät perusteet hei... - 774877
774877 kirjoitti:
Jos olisit oikeassa, voisin myöntää. Mutta multinikkiä en tosiaan käytä, joten kertoisitko keneksi paskahousutätikurpaksi minua epäilet? Tässähän oli kyse siitä, että sinä saat käyttää moninaisia tapoja saada toinen näyttämään huonolta, muut eivät, siksi en sinusta henkilökohtaisesti pidä. Jos katsotaan kuka tässä aloitti sinun mainitsemasi toimintamallit, niin se olet sinä. Hermostuit siitä, että aion kutsua sinua henkilöksi, niin pahasti, että täytyi nähtävästi vetää femakko-kortti esiin ja sen jälkeen kaikki muut kootut klassikot.
"Olin oikeassa, olet femakko ja sen myös hermostunut tekonauru ja passiivis-aggressiivinen "en suuttunut, laitoin hymiönkin"-hymiösi paljasti."
Tässäkö oli se perustelu sille, että olisin feministi? Hyvät perusteet hei...Ei vastausta.
- 12121212
Minkä ikäinen ExPUA on?
- Ex------------PUA
Onko tuo sinun nimimerkkisi vai oletko varastanut sen taas, sairas kurppa?
- 12121212
Onko tuo sinun nimimerkkisi vai oletko varastanut sen taas, sairas kurppa?
0 % vastaus kysymykseen
100 % PUA-raivoa :D
Miten voi olla niin vaikeaa vastata: Minkä ikäinen olet?
Ja minun vastaus sinun kysymykseesi: Laitoin vain randomisti numeroita nimimerkin kohdalle.
- 15plus17
ExPUA ei ole alfauros vaan yksiössä asuva kaljuuntunut HC-ATM
Kuinka pitkä olet ja minkä verran tililläsi on rahaa ExPUA?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh432997Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta612931- 422357
- 311853
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251709Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa721654- 481576
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä771255- 361236
- 791070