Vasta alkaneen vuoden kunniaksi ExPUA meni sitten hakkaamaan oikein autistisella raivolla päätään teräsbetoniin niin kovaa, että varmaan jo niinkin paksuun umpiluiseen kalloon tuli murtumia.
Jätkä tyhmyyksissään ei vain tajunnut olla hiljaa, vaikka hänelle useamman kommentoijan taholta annettiin ystävällinen neuvo että "pidä nyt helvetti jo turpasi ummessa!" mutta kun assburgerille ei mene jakeluun, että hän jää kiinni valheistaan - niin kuin on aina jäänyt, niin pulla se vain jatkoi ja jatkoi.
ExPUAn kannattaisi jo todellakin tajuta, että neitsytsetä ei voi feikata olevansa panomies, koska fuskaamisesta jää kiinni. Aina.
Ei neitsyydessä mitään pahaa ole, se lienee aika yleistäkin miesten keskuudessa. Olipa vallitsevana sitten naisten hypergamia tai ei, niin osa miehistä jää silti aina täysin kokemattomaksi. Ne oikeat ytmit ja jopa ketmit saa naiset, ja ätmit jää ilman. Ei siitä voi syyttää naisia, ei edes itseään tasokkaampia miehiä. Jos jotain pitää syyttää, niin syyttäkää luontoa.
Katso mitä tahansa eläinlajia, ja huomaat että suuri osa uroksista ei pääse parittelemaan ikinä, vaan vain ne vahvimmat. Urokset joutuvat myös käymään verisiä taisteluja keskenään päästäkseen pukille. Näissä taisteluissa osa jopa menettää henkensä. Sen sijaan lähes 100% naaraista tulee astutuksi, jopa ne heikot, eikä tarvi muuta kuin katsoa kuka uroksista tappelun voittaa ja antaa sille. Luonnon laki. Minkäs teet...
Älkää neitsytsedät hävetkö itseänne, siinä että elämä jakoi teille huonot kortit jo alkuunsa ei ole mitään pahaa. Niin vain on... Mutta älkää tehkö itsestänne pellejä ExPUAn tapaan - se on säälittävää. Varsinkin kun ExPUAhan hyvin paljon tekee pilaa samassa veneessä kanssaan olevista neitsytsedistä ja katkeruuksissaan myös ketmeistä.
Lukekaa alla olevista ketjuista, kuinka idiootti puhuu itsensä suohon, eikä edes tajua sitä ennen kuin on aivan liian myöhäistä... Voin olla varma, että samanlainen idiotismi pullan taholta on tapahtunut irl lukemattomia kertoja, ja hänelle on naurettu, mutta hän ei ole tajunnut että hänelle nauretaan.
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14035039/raportti-back-with-a-bang!
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14043319/panomiehet-heti-kertokaa
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14041050/entas-oravapillut-ym-
ExPUA on epätoivoinen neitsytsetä
60
182
Vastaukset
- ExPUAnTinkimätönTotuus
ExPUA paljastaa naisten valheellisuuden. Sen kuinka naiset luovat tunteidensa ympärille eräänlaisen sanaverhon, joka vain näyttää järjelliseltä tekeleeltä, mutta on todellisuudessa tyhjää täynnä. Sanat ja teot on syytä pitää erillään ja ExPUA tuokin kirjoituksissaan esiin tämän valheellisuuden verhon.
- TässäTotuus
Sen kun paljastaa, mutta jättäisi satuilematta niistä värikkäistä seikkailuistaan milloin minkäkin kuuman kissan pikkareihin, koska ne eivät ole uskottavia.
Ja edelleen - se nyt vaan on luonnon laki, että osa uroksista jää neitseiksi. Näin on tarkoitettu olevan. - Luisvittoni
Tuo yleistys vie pohjan pois pullan jutuilta.
- Pohjattomia
Luisvittoni kirjoitti:
Tuo yleistys vie pohjan pois pullan jutuilta.
Niissä mitään pohjaa ole muutenkaan. Ole koskaan ollutkaan.
- Ex----PUA
Erittäin hyvin sanottu. On hienoa että olet huomannut tämän adoektin mm.raporteistani.
Se myös on ilmeinen syy, miksi ne herättää kurpparaivoa. Se herää aina kun osuu ja uppoaa, joten epätoivoinen todistelu niitä vastaan kielii suoranaisesta paniikista.
Jokainen tietää: Jos naiset eivät antaisi, en minä niitä kirjoittelisi.
Näin ollen naisten tekojen ja sanojen välillä on ExPUAn mentävä aukko/ristiriita. - heikostimenee
Eipä vain kykene tunnistamaan omaa valheellisuuttaan ja tekopyhyyttään.
- Ex------------PUA
heikostimenee kirjoitti:
Eipä vain kykene tunnistamaan omaa valheellisuuttaan ja tekopyhyyttään.
Patologisen valehtelijan itte oot-defenssi.
No ei tämä tieto nyt varsinaisesti yllätyksenä tullut
- Samaamieltä
Eipä tosiaankaan. Pulla on tämä;
http://memecrunch.com/meme/3HYV/the-virginity-is-strong-in-this-one/image.jpg - Javielä
Samaamieltä kirjoitti:
Eipä tosiaankaan. Pulla on tämä;
http://memecrunch.com/meme/3HYV/the-virginity-is-strong-in-this-one/image.jpgAhaha! Tässä täydellinen kuvaus expuasta:
http://media-saver.com/wp-content/uploads/2013/08/78aac5a3in-alert-101.jpg?w=500&h=693 - Ex----PUA
Kaivaaki kurppaa ikäkriisi? :D Näemmä ottaa koville että alfa panee nuoria naisia, eikä kurppaa.
Ex----PUA kirjoitti:
Kaivaaki kurppaa ikäkriisi? :D Näemmä ottaa koville että alfa panee nuoria naisia, eikä kurppaa.
Henkilöt joiden kanssa panisin mieluummin kuin sinun, ExPUA:
- Kilttiatm
- Ujoatm26v
- DarkFear
- IkisM (vai miten kirjoitettiinkaan)
- Ratikkakuski
- mies67
- BEM
- MGTOW
- 1212
- HC-Ätmel
- Bicky_Royal
- Liljalaakson_Timppa
- super-atm
- aisuri-eki
- Totuus2015
- Kiusaaminen-kuriin
- Helgamies- Ex------------PUA
RaivoavaKurppa kirjoitti:
- Kilttiatm
- Ujoatm26v
- DarkFear
- Ratikkakuski
- mies67
- BEM
- MGTOW
- 1212
- HC-Ätmel
- Bicky_Royal
- Liljalaakson_Timppa
- super-atm
- aisuri-eki
- Totuus2015
- Kiusaaminen-kuriin
- HelgamiesHyvä.
Ja osanottoni arvon ystäväni. ;) Ex------------PUA kirjoitti:
Hyvä.
Ja osanottoni arvon ystäväni. ;)Ai. Nytkö me ollaan jo ystäviä?
- Pikkumies.pulla
Ai. Nytkö me ollaan jo ystäviä?
Pääset expuan harvaan ystäväjoukkoon.
Expuan ainoat ystävät on tällä palstalla, mutta kukaan heistä ei halua olla sitä. - KilttiATM
- Kilttiatm
- Ujoatm26v
- DarkFear
- Ratikkakuski
- mies67
- BEM
- MGTOW
- 1212
- HC-Ätmel
- Bicky_Royal
- Liljalaakson_Timppa
- super-atm
- aisuri-eki
- Totuus2015
- Kiusaaminen-kuriin
- HelgamiesLupaatko antaa varmasti?
KilttiATM kirjoitti:
Lupaatko antaa varmasti?
Ikävä tuottaa pettymys, mutta olen pelkkä trolli, jonka tarkoitus on huudattaa ExPUA:a koska se provosoituu niin helposti ja sille käytetyn naisen esittäminen menee täydestä. Mutta ei kerrota ExPUA:lle että olen trolli, eihän? :D
- Ex------------PUA
Pikkumies.pulla kirjoitti:
Pääset expuan harvaan ystäväjoukkoon.
Expuan ainoat ystävät on tällä palstalla, mutta kukaan heistä ei halua olla sitä.Oletko kateellinen hyvistä ystävistäni, kun sinulla ei ole ensimmäistäkään? :D
Kukaan ei olisi muuten noin katkera asiasta. Mutta hei, se on näitä alfan luontaisetuja. - Ex------------PUA
Ikävä tuottaa pettymys, mutta olen pelkkä trolli, jonka tarkoitus on huudattaa ExPUA:a koska se provosoituu niin helposti ja sille käytetyn naisen esittäminen menee täydestä. Mutta ei kerrota ExPUA:lle että olen trolli, eihän? :D
Trolliksi sinä huudat ja ihailet (tuossakin oli paljon minulta matkittuja termejä) aikalailla.
Oletko ymmärtänyt ihan täysin trollaamisen idean?
Ei tarvitse vastata. ;) Ex------------PUA kirjoitti:
Trolliksi sinä huudat ja ihailet (tuossakin oli paljon minulta matkittuja termejä) aikalailla.
Oletko ymmärtänyt ihan täysin trollaamisen idean?
Ei tarvitse vastata. ;)NYT HUUDETAAN!!!!!
- Ex------------PUA
NYT HUUDETAAN!!!!!
Osu ja uppos! :D
Ex------------PUA kirjoitti:
Osu ja uppos! :D
Ai sinuun osu ja uppos se, että minä olenkin trolli, mutta et itse ole tajunnut sitä, vaan olet vain autistisesti huoritellut minua luullen minun oikeasti olevan nainen :D
- Expua.olet.paskaa
UP!!!
Sinä RUNKKARI ÄTMI siis VALEHTELETKIN IHAN KAIKESTA!! HAHHAAAAA!!! Naurettava pelle oot!! Tämä ei jääkään tähän, PIDÄN VITTU HUOLEN ETTÄ TÄMÄ KETJU PYSYY EKALLA SIVULLA JA KAIKKI SAA LUKEA, MIKÄ SAATANAN VALEHTELVA RUNKKUPELLE OOT!!!!!1 - Expua.olet.paskaa
UPPIA! UPPIA!!!!!!!!!!! :D
- Ex---PUA
Yrität luoda epätoivoisesti et vain aikeesi åaljastavaaa shaming languagea vaan myös olkiukkoa.
En ole koskaan syrjinyt ätmejä, vaan olen heidän puolelllaan. Heitä häpäisevät vain naiset jotka yrittävät vahvistaa siten käsitystä, että miehen arvon määrittää se, että saako hän naista (valitseeko nainen hänet) - sitä agendaa vastustan ja lujaa! Samoin se on myös geneerinen shaming language, jonka ei pitäisi antaa hiljentää itseään, sill se paljastaa että siihen turvautuva on ajautunut alakynteen ja olet jo voittanut.
Raporteissani on kaunistelematon totuus naisista, mutta myös vinkkejä siitä miten naisia saa - tai miten kyseinen kaato on saatu.
Sitä en kiistä, etteikö naisen saanti olisi kovaa työtä. Tai hyvää tuuria, sill se on kiinni siitä valitseeko nainen sinut. Arvostankin reilua ja rohkeaa MGTOW-meininkiä jossa mies on vaikka sitten rehdisti ATM kuin tyytyjä-ktm johon myös tyydytään. Niin minäkin tekisin, mutta nyt kävi niin ett olen pahimman yli astunut YKTM - mikä ei tapahtunut yhdessä yössä. Kyllä se aikalailla vaati aktiivisuutta ja mukavuusalueeltaan poistumista. Ikävä kyllä.- Ex----PUA
Ja ai niin, milloin todistat että raporttini ovat valheita ja että olen neitsytsetä?
Toistaiseksi jokainen on jäänyt kiinni siitä, että onkin itse ollut valehtelija. Joten todisteet pöytään, tai ota vuoronumerosi ja mene jonon perille. ;) - Gjky
Ex----PUA kirjoitti:
Ja ai niin, milloin todistat että raporttini ovat valheita ja että olen neitsytsetä?
Toistaiseksi jokainen on jäänyt kiinni siitä, että onkin itse ollut valehtelija. Joten todisteet pöytään, tai ota vuoronumerosi ja mene jonon perille. ;)Miten muka puolustat miehiä kun panet heidän naisiaan?
Yksikään miesten oikeuksia kannattava ei niin tekisi.
Vaikka olisi naisen kertoman mukaan lupa käydä vieraissa.
Mieti itsesi petetyn miehen paikalle. - Äläselittele
Gjky kirjoitti:
Miten muka puolustat miehiä kun panet heidän naisiaan?
Mieti itsesi petetyn miehen paikalle.VASTAA PULLA!
- Siinäpullannaiset
Gjky kirjoitti:
Mieti itsesi petetyn miehen paikalle.Ei se ole pannut ketään ja mitään muuta kuin oikeaa ja vasenta nyrkkiään ja fleshlight -kokoelmaansa... Suikkari on hänelle vielä kaukainen unelma, mutta ehkä hän vielä joskus suomalaisen joogin Ior Bockin tapaan taipuu "saunasolmuun" ja pääsee kokemaan senkin.
- Ex----PUA
Gjky kirjoitti:
Mieti itsesi petetyn miehen paikalle.Nainen antaa, mies saa.
Huomaa että olet nainen, koska poistat täysin sen osapuolen 1. joka antoi 2. teki aloitteen 3. ehdotti treffejä, eli naisen pois.
Minä niemonaan näytin minkälaisia naiset ovat ja minkälaisiia asioita he tekevät ja minkälaisille miehille.
Samoin hänen miehensä oli antanut luvan, enkä ole tässä muutenkaan nainen joten en voi pettää ketään miestä.
Miten se voi olla noin vaikeaa tajuta vai onko kyseessä taas naisten sairas itsekeskeinen moraalittomuus, jossa hyväksytään naisilta kaikki?
Miten moni teistä on tuominnut sen naisen joka pani vierasta miestä?
Niinpä.
Syy kurpparaivolle on ilmeinen: näy - Ex----PUA
Siinäpullannaiset kirjoitti:
Ei se ole pannut ketään ja mitään muuta kuin oikeaa ja vasenta nyrkkiään ja fleshlight -kokoelmaansa... Suikkari on hänelle vielä kaukainen unelma, mutta ehkä hän vielä joskus suomalaisen joogin Ior Bockin tapaan taipuu "saunasolmuun" ja pääsee kokemaan senkin.
Sattuuko kurppaa totuus, kun alfa ei panemaan kurppia vaan näyttää minkälaisia naiset ovat? Joten, todista muumio väitteesi.
- Ex----PUA
Ex----PUA kirjoitti:
Toistaiseksi jokainen on jäänyt kiinni siitä, että onkin itse ollut valehtelija. Joten todisteet pöytään, tai ota vuoronumerosi ja mene jonon perille. ;)Ja ei todistetta!
Joten taas jäi patologinen valehtelija kiinni!
Näin in naisten tyhmyys ja sairaus todistettu: Ne ovat läpeensä selkärangattomia, valehtelevia ällöttäviä lieroja , jotka eivät vain esitä parempaa mitä ovat vaan kun he ovat liian tyhmiä voittamaan toisen totuudella, ne turvautuvat valheisiin ja kun oma mies ei riitä, ne nussitutravat itseään alfoilla. - pelkkäpelleolet
Ex----PUA kirjoitti:
Nainen antaa, mies saa.
Huomaa että olet nainen, koska poistat täysin sen osapuolen 1. joka antoi 2. teki aloitteen 3. ehdotti treffejä, eli naisen pois.
Minä niemonaan näytin minkälaisia naiset ovat ja minkälaisiia asioita he tekevät ja minkälaisille miehille.
Samoin hänen miehensä oli antanut luvan, enkä ole tässä muutenkaan nainen joten en voi pettää ketään miestä.
Miten se voi olla noin vaikeaa tajuta vai onko kyseessä taas naisten sairas itsekeskeinen moraalittomuus, jossa hyväksytään naisilta kaikki?
Miten moni teistä on tuominnut sen naisen joka pani vierasta miestä?
Niinpä.
Syy kurpparaivolle on ilmeinen: näyMiten moni nainen on esim. täällä kehunnut panneensa vierasta miestä? Edelleenkin toisen miehen naista paneva ei ole miesten puolella. Jos olisi, hänellä löytyisi selkärankaa kieltäytyä tilaisuudesta. Sinä olet täysin kullisi vietävissä selkärangan ollessa lakritsia. Saat niin harvoin että olet valmis viis veisaamaan siitä mitä olet aiemmin sanonut esim varatuista.
- Ex----PUA
pelkkäpelleolet kirjoitti:
Miten moni nainen on esim. täällä kehunnut panneensa vierasta miestä? Edelleenkin toisen miehen naista paneva ei ole miesten puolella. Jos olisi, hänellä löytyisi selkärankaa kieltäytyä tilaisuudesta. Sinä olet täysin kullisi vietävissä selkärangan ollessa lakritsia. Saat niin harvoin että olet valmis viis veisaamaan siitä mitä olet aiemmin sanonut esim varatuista.
Et vastannut mitenkään viestiini, vaan jatkat taas tuota "nainen on pettäessäänkin viaton ajopuu" -rationalisointihamsterointiasi.
Samoin, et tarjonnut pyydettyjä todisteita.
Voitto on jälleen minun.
Sinä osoitat että se mitä näytin naisista, pitää paikkansa. Olette umpikieroja selitysten keksijöitä, jotka olette vielä kyllin tyhmiä syyttämään siitä mitä teette muita.
Nyt jokainen mies näkee, että suhteessa ollakseen pitää miehen:
- Hyväksyä naiselleen vieraat miehet, joita nainen tulee haalimaan seksuaalisen valtansa kautta
- Naisen joutuessa vastuuseen hän ei kanna sitä ja muut hänen kaltaisensa toimivat nais-solidarisuutta noudattaen, myös syyttäen miestä.
Tämä jos jokin on punainen pilleri. - Uuvattihunter
Et ole ikinä ollut ollut miesten puolella, muutoin kuin sodassasi naisia vastaan, mihin ei kenenkään normaalin ihmisen ole järkeä osallistua kun parametrisi sen käymiseen ovat häiriintyneitä.
Itse olet muuten sellainen mies mies joka pakkomielteisesti määrittää oman arvonsa naisen saamisen kautta!
Tekopyhä paska!
Sinun autistiset ja sekopäiset "punaisen pillerin" totuutesi eivät kuvaa todellisuutta ja nämä "totuutesi" ovat niin järjettömän yksisilmäisiä, että pitäisi olla joku kuolaava vajakki jos niitä uskoo.
Neuvoistasi kaatamiseen taas ei liene ollut yhtään mitään hyötyä kenellekään, niin yleismaailmallista höttöä ettei tosikaan.
Mutts siitähän sinä kiksisi saatkin jos joku on niin tyhmä, että sinun spedeilysi nielee.
Lopputekstisi on niin tekopyhää jeesustelua täynnä, että meinaa lentää oksennus.
Hyvin trollattu jälleen!
Ihmettelen vain miten sä jaksat? Istutko kenties jossain rullatuolissa hoitokodissa, eikä sulla ole muuta keinoa saada huomiota? - Ex------------PUA
Uuvattihunter kirjoitti:
Et ole ikinä ollut ollut miesten puolella, muutoin kuin sodassasi naisia vastaan, mihin ei kenenkään normaalin ihmisen ole järkeä osallistua kun parametrisi sen käymiseen ovat häiriintyneitä.
Itse olet muuten sellainen mies mies joka pakkomielteisesti määrittää oman arvonsa naisen saamisen kautta!
Tekopyhä paska!
Sinun autistiset ja sekopäiset "punaisen pillerin" totuutesi eivät kuvaa todellisuutta ja nämä "totuutesi" ovat niin järjettömän yksisilmäisiä, että pitäisi olla joku kuolaava vajakki jos niitä uskoo.
Neuvoistasi kaatamiseen taas ei liene ollut yhtään mitään hyötyä kenellekään, niin yleismaailmallista höttöä ettei tosikaan.
Mutts siitähän sinä kiksisi saatkin jos joku on niin tyhmä, että sinun spedeilysi nielee.
Lopputekstisi on niin tekopyhää jeesustelua täynnä, että meinaa lentää oksennus.
Hyvin trollattu jälleen!
Ihmettelen vain miten sä jaksat? Istutko kenties jossain rullatuolissa hoitokodissa, eikä sulla ole muuta keinoa saada huomiota?Kerrohan, että mikä tarkaalleen on se asia, mikä ei pidä paikaakansaa - näiden tapahtumien valossa - totuuksissa joita julistan?
Eikö sinusta ole tärkeää, että miehille kerrotaan se totuus, että he ovat sodassa naisten kanssa, ja naiset käyttävät tuota tietämättömyyttä häikäilemättä hhyväkseen? - Siinäpullannaiset
Ex----PUA kirjoitti:
Sattuuko kurppaa totuus, kun alfa ei panemaan kurppia vaan näyttää minkälaisia naiset ovat? Joten, todista muumio väitteesi.
Olet jo itse todistanut neitsyytesi noissa aloitukseen linkatuissa ketjuissa. Ei tässä enää kenenkään tarvi mitään todistella sinulle... No niin, mars saunaan siitä itseäsi taivuttamaan. Ehkä vielä onnistut. Muista raportoida kehityksestäsi palstalle.
- pelkkäpelleolet
Ex----PUA kirjoitti:
Et vastannut mitenkään viestiini, vaan jatkat taas tuota "nainen on pettäessäänkin viaton ajopuu" -rationalisointihamsterointiasi.
Samoin, et tarjonnut pyydettyjä todisteita.
Voitto on jälleen minun.
Sinä osoitat että se mitä näytin naisista, pitää paikkansa. Olette umpikieroja selitysten keksijöitä, jotka olette vielä kyllin tyhmiä syyttämään siitä mitä teette muita.
Nyt jokainen mies näkee, että suhteessa ollakseen pitää miehen:
- Hyväksyä naiselleen vieraat miehet, joita nainen tulee haalimaan seksuaalisen valtansa kautta
- Naisen joutuessa vastuuseen hän ei kanna sitä ja muut hänen kaltaisensa toimivat nais-solidarisuutta noudattaen, myös syyttäen miestä.
Tämä jos jokin on punainen pilleri.Edelleenkään et ole mielestäni meidän miesten puolella. Varattuihin koskeminen halpamaista, eikä tuo selittelysi sitä muuksi muuta.
- Ex------------PUA
Ja arvatenkin, samaa älämölötystä ja kurpparaivoamista, mutta ei jälkeäkään perusteluista tai argumentaatiosta. :)
- Lopeta.jo
Ja arvatenkin, samaa älämölötystä ja kurpparaivoamista, mutta ei jälkeäkään perusteluista tai argumentaatiosta. :)
Ole jo hiljaa neitsytsetä. Teet itsestäsi vain vielä suuremman pellen. Voisit tatuoida otsaasi "olen neitsyt", kun kerta noin kiihkeästi haluat asian maailmalle toitottaa. Kaikki tietää jo ettet ole saanut ikinä, etkä tule saamaan.
- Ex------------PUA
Lopeta.jo kirjoitti:
Ole jo hiljaa neitsytsetä. Teet itsestäsi vain vielä suuremman pellen. Voisit tatuoida otsaasi "olen neitsyt", kun kerta noin kiihkeästi haluat asian maailmalle toitottaa. Kaikki tietää jo ettet ole saanut ikinä, etkä tule saamaan.
Ja taas, eedelleenkin samaa shaming language-älämölötystä ja kurpparaivoamista, mutta ei jälkeäkään perusteluista tai argumentaatiosta. :)
Olet patologinen valehtelija, ja pahasti näemmä ikäkriisiytynyt sellainen, kun nuoret naiset ottavat noin sinua päähän - täysin kuten olen sanonut.
Sinä totta kai haluaisit hiljentää totuudenpuhujan, mutta tuo raivosi paljastaa, että silloin kun jotkut suuttuvat totuuden puhumisesta, elävät he valheessa.
Ja arvaa mitä silloin tehdään?
JATKETAAN SITÄ! :D - Lopeta.jo
Ja taas, eedelleenkin samaa shaming language-älämölötystä ja kurpparaivoamista, mutta ei jälkeäkään perusteluista tai argumentaatiosta. :)
Olet patologinen valehtelija, ja pahasti näemmä ikäkriisiytynyt sellainen, kun nuoret naiset ottavat noin sinua päähän - täysin kuten olen sanonut.
Sinä totta kai haluaisit hiljentää totuudenpuhujan, mutta tuo raivosi paljastaa, että silloin kun jotkut suuttuvat totuuden puhumisesta, elävät he valheessa.
Ja arvaa mitä silloin tehdään?
JATKETAAN SITÄ! :DKaikki tietää jo että olet neitsytsetä.
- Äläsny
On se rohkea mies kun uskaltaa nimettömänä haukkua muita anonyymi palstalla :)
- Naishenkilö
En hyväksy naisen pettävän miestään. En myöskään arvosta miestä, joka pettää tietoisesti varatun naisen kanssa. Parisuhteiden väliin ei mennä.
Vapaat touhutkoon keskenään.
Olen kieltäytynyt varattujen ehdotuksilta, olen mieluummin ilman. Olen sanonut että suhde hoidettava kuntoon tai lähtekää eri suuntiin. Enkä halua heti eronnuttakaan, laastariksi en halua.
Hyviä ja mukavia miehiä on paljonkin, eli nämä surkeat tapaukset eivät ole pilanneet mieskuvaani. - Paljastettupulla
Tämä ansaitsee olla huomionne kohteena, joten UP!
- Jookostakookosta
Kerro pulla vielä erogeenisesta naisesta, siitä mielikuvitusnaisestasi?
- Ex------------PUA
Jookostakookosta kirjoitti:
Kerro pulla vielä erogeenisesta naisesta, siitä mielikuvitusnaisestasi?
Täällähän siis taas todisteita kurpparaivosta ja minun palstaherruudesta ja alfa-asemasta!
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14046432/hyvin-paksu-penis-ja-erittain-tiukka-pillu - Ei_enää_raivoamista
Täällähän siis taas todisteita kurpparaivosta ja minun palstaherruudesta ja alfa-asemasta!
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14046432/hyvin-paksu-penis-ja-erittain-tiukka-pilluNiin. Sinun pitäisi vaan päättää ettet raivoa enää.
- SeUlkoistaa
Huvittavaa on se, että toi ex---pua on irl juuri sellanen mieskurpparaivoaja ja jne mistä syyttää naisia täällä. Eikä todellakaan ole mikään alfa.
- 11211
Eihän se nyt täällä pyöris, jos se alfa olis.
- MikäSaavutus
No mut hei - sehän on palstan alfa ja kingi!
- Mikäihmesaavutus
MikäSaavutus kirjoitti:
No mut hei - sehän on palstan alfa ja kingi!
Ei ole edes palstan alfa, eikä kingi. Trollaaminen ei tee alfaksi eikä kingiksi.
- MikäSaavutus
Mikäihmesaavutus kirjoitti:
Ei ole edes palstan alfa, eikä kingi. Trollaaminen ei tee alfaksi eikä kingiksi.
On se idiotismissa alfa ja kingi...
- helmiä.sioille
:) Trolli se on, joka elää palstahuomiosta. Ja aivan sama mulle, että onko se neitsyt tai ei.
Tässä internetin ihmeelliseessä maailmassa on jokaisella mahdollisuus olla mitä vaan. Erityisesti tällaisilla anonyymeillä nettipalstoilla. Heh, helvetin moni vetää aikamoisia nettirooleja myös niillä ei-anonyymeillä sivustoilla. Sekin on huvittavaa kun tietää mikä se todellisuus niiden tapauksessa on.
Sitä vaan ihmettelen, että miten jaksatte kerta toisensa jälkeen antaa sille sitä mitä hän täältä hakee.- Koskaolemmekilttejä
Me ollaan niin kilttejä. Me tiedetään että se on yksinäinen ja surullinen hyypiö, joka saa jotain kiksejä siitä, kun pääsee riitelemään jonkun kuvitteellisen kurppanaisen (ehkä oman äitinsä?) kanssa, joten annamme hänelle sitä mitä hän tahtoo.
- helmiä.sioille
Koskaolemmekilttejä kirjoitti:
Me ollaan niin kilttejä. Me tiedetään että se on yksinäinen ja surullinen hyypiö, joka saa jotain kiksejä siitä, kun pääsee riitelemään jonkun kuvitteellisen kurppanaisen (ehkä oman äitinsä?) kanssa, joten annamme hänelle sitä mitä hän tahtoo.
Nojaa... Itse en ainakaan ruoki yhdenkään addiktin addiktiota. Kaikkein vähiten silloin kun addikti ilmiselvästi kärsii addiktiostaan.
Mutta joo. Kyllähän siitä Johanna Tukiaisestakin jaksettiin jauhaa ihan vitusti, vaikka mimmi ilmiselvästi kärsi omasta addiktiosta ja oli enemmän avun kuin sen huomion tarpeessa. Ja mitä enemmän sen toilailuille huomiota annettiin, sen syvemmälle se vajosi. Ihmiset ovat joskus julmia. :( - Koskaolemmekilttejä
helmiä.sioille kirjoitti:
Nojaa... Itse en ainakaan ruoki yhdenkään addiktin addiktiota. Kaikkein vähiten silloin kun addikti ilmiselvästi kärsii addiktiostaan.
Mutta joo. Kyllähän siitä Johanna Tukiaisestakin jaksettiin jauhaa ihan vitusti, vaikka mimmi ilmiselvästi kärsi omasta addiktiosta ja oli enemmän avun kuin sen huomion tarpeessa. Ja mitä enemmän sen toilailuille huomiota annettiin, sen syvemmälle se vajosi. Ihmiset ovat joskus julmia. :(Rinnastus Tuksuun on aika osuva... Julkkiksissahan on näitä tämän kaltaisia (esim. Matti Nykänen, Jasmin Mäntylä, Vesa Keskinen, Tauski ja tietysti Tuksu) jotka sekoilevat ihan sen vuoksi, että pääsevät lööppeihin. He varmaan luulevat katoavansa, jos ei ole säännöllisesti mainintaa seiskan sivuilla. Expua on selvästi samaa ihmistyyppiä. Hänelle vain se seiska on tämä palsta. Tämä palsta ja täällä oleva "kohu" on hänelle elinehto, samalla tavalla kuin noille turhille julkkiksille naama lööpeissä.
- Ex------------PUA
Edelleenkin, silmitön määrä raivoamista ja ikäkriiseilyä, mutta 0% ja kpl todisteita.
Ei se valhe totuudeksi muutu, vaikka kuinka sitä jankuttaisi "olen pikkutyttö joka haluan tahtoni läpi, byäääh!!!!"-tyyliin.
:D
Sattuuko se totuus oikeasti noin paljon?- Lopeta.jo
Ole jo hiljaa neitsytsetä. Me kaikki tiedetään jo että sinuun sattuu, mutta ei se ole meidän vika. Syytä vanhempiasi, kun eivät osanneet käyttää ehkäisyä.
- Ex-----------PUA
Miksi naiset ette voi antaa pillua minulle? En halua kuolla neitsyenä :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848495
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264598- 504158
- 573669
- 513156
- 502920
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262626- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292066