Kahden miehen loukussa....

Liemessäää

Olen neljä vuotta sitten eronnut nainen pitkästä parisuhteesta, jossa oli alistamista ja henkistä väkivaltaa. Olen kiltti ja kunnollinen, en edellisessä suhteessani edes vilkuillut muita miehiä. Erottuani, minulle aikoi kirjoitella eräs mies, jonka kanssa ollaan oltu pian kolme vuotta seksisuhteessa. Välimme ovat todella intohimoiset ja kyllä juttelukin sujuu ja huumoriakin löytyy. Suhteen alussa ei sovittu pelisäännöistä ja sitten kävikin niin, että jossain vaiheessa ihastuin palavasti mieheen. Mies ei ole milloinkaan ilmaissut suoraan kiinnostustaan, mutta on useaan otteeseen puhunut etelän matkoista ja olen melko varma, että mies on matkaseuraa vailla... Kumpikaan ei vaan saa ehdotettua yhteistä matkaa... Mies on juro ja hiljainen, eikä hänellä ole ollut koskaan pitkää suhdetta. Viimeksi kun nähtiin mies oli tavallista hiljaisempi ja jotenkin kiukkuisen oloinen ja itsekin olin tavallista turhautuneempi, kun en saa kerrottua miehelle tunteistani.

No, nyt olen tavannut oikein kivan miehen, jonka kanssa pidetään yhteyksiä ja ollaan käyty kunniallisesti treffeillä. Pelkään, että tällä menolla menetän molemmat miehet. Kerronko uudelle tuttavuudelle tästä hauskanpitokaverista vai mitä teen. Toki tiedän, että toinen suhteista pitää ilman muuta lopettaa, jos suhteista jompi kumpi näyttää etenemisen merkkejä. En ole milloinkaan leikkinyt ihmissuhteilla ja tiedän, että tässäkin tilanteessa pitää olla molemmille miehille niin rehellinen kuin mahdollista. Paitsi, että miten selvitän tilanteen tuon seksikamun kanssa.... Olen pitkään halunnut häneltä enemmän, puhunko nyt tästä uudesta tuttavuudesta vai mitä? Vai kysynkö seksikamua ensin matkalle.

Se mikä on estänyt aiemmin selvittämästä asioita on se, kun luulen, että seksikamu haluaa vaan pelkkää seksiä minulta, enkä halua nolata itseäni turhilla kyselyillä. Toisaalta en voi lopettaa suhdetta vaan häviämälläkään eli pakko jotain on keksiä. Ja haluan tosiaan selvittää tilanteen tyylikkäästi molempien kanssa. Ikää tässä alkaa olla jo sen verran, että jos haluan saada jotain vakavampaa aikaiseksi, niin en voi säätää pidemmän päälle tällä tavalla.

8

141

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 40v-sinkkumies

      "Alistamista ja väkivaltaa"

      sellaisia miehiä naiset haluaa

    • öljkhujgyftdrfgh
    • aikaaodotella

      Julkinen hammashoito vaatii akuuttia kipua. Tietenkin hammas kerrallaan.

      • vihatakohampaita

        Viiskymppiä kiireisestä hoidosta on toki paljon.


    • katsooperään

      Olisko käytös tuosta kun tietää et tapaat toista.. Piätteks työ eukot meit miehiä iha tyhminä.. :)

    • öjjög

      Antaa aloittajan vaan jankata ihan rauhassa, jos kerran asia vaivaa... Varmaan haluaa selvyyttä asiaan ja asiallisia neuvoja....

    • ikuinen-sinkku

      Hrvoinnainen tietää mitä haluaa. Jos naisella on väkivaltainen alistaja mies niin se haluaa kunnollisen miehen. Kunnollisen miehen kanssa nainen taas tylsistyy äkkiä joten se eroaa ja etsii väkivaltaisen alistaja miehen.

    • Nussimolempia

      Tässä neuvo. TuotanoinTuotanoinTuotanoinTuotanoinTuotanoinTuotanoinTuotanoinTuotanoin

      Lopeta jo.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      311
      3700
    2. 208
      3019
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      72
      2574
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      242
      2034
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      16
      1465
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1371
    7. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      171
      1355
    8. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1347
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      24
      1328
    10. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1277
    Aihe