10 Neitsyttä on 2 joukkoa

1Westsider

Joista toiselle sanotaan: "Tulkaa minun Isäni siunatut"
ja toiselle joukolle sanotaan: " Minä en ole teitä koskaan tuntenut"
Ne ovat hirvitttävät sanat kuulla.
Suosittelen lämpimästi kuunneltavaksi:
"https://www.youtube.com/watch?JwEECnKiDMl"

57

253

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1Westsider
      • NYTTEN SE SITTEN LÖYTY - SE OIKEA - LINKKI . . .

        . . . vahingossa - TOISELLA SELAIMELLA (Google Chrome) . . .

        ---------------------------------------------------------

        10 Neitsyttä on 2 joukkoa

        1Westsider

        25.2.2016 1:17

        Joista toiselle sanotaan: "Tulkaa minun Isäni siunatut"

        ja toiselle joukolle sanotaan: " Minä en ole teitä koskaan tuntenut"

        Ne ovat hirvitttävät sanat kuulla.

        Suosittelen lämpimästi kuunneltavaksi:

        ------------------------------------------------------------

        Veli Tuomi ---> Kymmenen neitsyttä - kaksi joukkoa

        https://www.youtube.com/watch?v=JwEECnKiDMI

        ------------------------------------------------------------

        .

        MUTTA - KENELLE SANOTAAN >> KOSKAAN << ? . . .

        ""ja toiselle joukolle sanotaan: " Minä en ole teitä KOSKAAN tuntenut"

        Ne ovat hirvitttävät sanat kuulla.""

        SE KÄYDÄÄN LÄPI . . . MYÖHEMMIN TÄNÄÄN . . .


      • Rakkaat USKON siskot ja veljet !

        Jumala SANOO . . .

        . . . MIKSI ETTE KUUNNELLUT TUOTA - Veli Tuomen - seurapuhetta ?

        Seurapuhe on äänitetty 3.11.2015 Sievin seurakuntakodissa. Puhe on ollut ns. ex tempore -puhe.

        ---------------------------------------------------------------------

        EI NÄITÄ TOISTEN PUHEITA - ILMAN MITÄÄN TARKOITUSTA - KUUNNELLA !

        TÄMÄN ASIAN KÄSITTELY . . . jatkuu, sitten kun - Jumala - ANTAA KÄSKYN !

        ---------------------------------------------------------------------

        Siunausta ja Herran rauhaa !


      • MUTTA - KENELLE SANOTAAN >> KOSKAAN << ? . . .

        ""ja toiselle joukolle sanotaan: " Minä en ole teitä KOSKAAN tuntenut"

        Ne ovat hirvitttävät sanat kuulla.""

        SE KÄYDÄÄN LÄPI . . .

        TÄSSÄ ALUSTUSTA siihen - MITÄ ON TULOSSA !

        .

        SEURAAVA VAROITUS PANNAAN - PIAN - TÄYTÄNTÖÖN . . .

        . . . sillä mitä hyötyä on - ESIMERKKI VAROITUKSESTA - jos ei siitä saa RANGAISTUSTA . . .

        .

        Jumala SANOO . . .

        . . . HÄN ON VAROITTAVA - ESIMERKKI HENKILÖ !



        Jeesus_valitsi_tekstin

        5.2.2016 0:45

        Rakkaat uskon siskot ja veljet !

        Arvatkaapa ketä yksilöä - Jumala - hieman kouluttaa, tällähetkellä !

        JA - ME MUUT katselemme vierestä, HÄNEN KAIVAMISTAAN . . . :(

        JÄNNITETÄÄN kaivaako - itsensä HELVETTIIN ASTI . . . ikävä juttu seurata.

        HÄN ON VAROITTAVA - ESIMERKKI HENKILÖ !

        ------------------------------------------------------------------------

        KOULUTUS ON . . . PARHAILLAAN KÄYNNISSÄ . . . ;)

        NIIN ON JUMALA SANONUT . . . SE ON HERRAN TAHTO . . . !

        ------------------------------------------------------------------------

        Jumala SANOO . . . HÄNELLE . . .

        . . . KIROAT PAIKKOJA . . . OMAN MIELESI JA HALUJESI . . . MUKAAN . . . !

        . . . JULISTAT myös . . . SAASTUNEEKSI . . . !

        . . . OLET . . . TÄYNNÄ . . . KATKERUUTTA JA VIHAA . . . !

        . . . OLET KAIVANUT . . . ITSELLESI . . . KUOPAN . . . !

        . . .

        Jumala KYSYY . . . HÄNELTÄ . . .

        KUINKA . . . SYVÄN . . . KUOPAN . . . MEINASIT . . . KAIVAA . . .?

        ****************************************************************

        Jumala SANOO . . . HÄNELLE . . .

        LOPETA JO HYVÄ IHMINEN . . . SE KAIVAMINEN !


      • MUTTA - KENELLE SANOTAAN >> KOSKAAN << ? . . .

        Jumala SANOO . . .

        . . . TÄMÄ seuraava SANOMA - OLKOON SELITYKSENÄ - RIKKOMUKSISTA !

        . . . NYT PUHDISTETAAN ---> "Minä lähetän tuuleni joka puhdistaa, joka siivoaa heidät kuin jätteen ja niin maa puhdistuu."

        . . .

        LAINAUS ---> Mirka Nurkan saama sanoma 14.11.2010

        ""Minun suuni on puhunut. Katso heidän päätöksiään, joita he tekevät, eivät ne ole Minusta. Ne ovat Minusta kaukana, sillä heidän ymmärtämätön sydämensä on pimentynyt. He tekevät pimeyden tekoja, vannovat vääriin nimiin, ja heidän tekonsako kestäisivät Minun edessäni? Pois se, mutta vanhurskas saa elää uskostansa. Ei ole mieleeni kuolevan kuolema, mutta Minä en nimeäni ja kunniaani pilkattavaksi anna. He kysyvät miten me sinua pilkkaamme? ""

        ""Katso pimeä on heidän näkökykynsä, eivät he voi parantua. Koillisesta käy myrskytuuli ja se riepottaa! Minä lähetän tuuleni joka puhdistaa, joka siivoaa heidät kuin jätteen ja niin maa puhdistuu.""

        ""Katso siellä ei näy enää yhtään epäpyhää pahan palvelijaa, missä Minun tuuleni on puhaltanut, Minun henkeni puhdistava tuuli. Puhdistetut saavat levätä vaivoistansa, sanoo Herra Sebaot, sotajoukkojen johtaja.""

        -------------

        SANOMA KOKONAAN . . .

        -------------

        raamatusta

        6.9.2015 18:36

        Mirka Nurkan saama sanoma 14.11.2010

        Mutta kun minä puhuttelen sinua, avaan minä sinun suusi, ja sinun on sanottava heille: Näin sanoo Herra, Herra. Kuulkoon, joka kuulee, ja olkoon kuulematta, joka ei kuule. Hes.3:27.

        Katso, tuomioni on tulossa, on lähellä. Enkö Minä näkisi heidän kauhistuttavia tekojaan ja enkö Minä heitä niistä rankaisisi? sanoo Herra. Katso nuo teot nousevat minun eteeni kuin pahin löyhkä, pahuuden ja pimeyden löyhkä. Minun armoni ei ole mitattavissa, se on ääretön ja niin on ollut Minun tuomioni odotuskin, mutta katso lähellä on se päivä, en enää odota sanoo Herra. Sillä minun kärsivällisyydelläni on rajansa, kun syntimitta on täyteen tullut. Eivät he näe tekojaan, eivät tiedä, että Minä näen kaiken. Katso niin kuin tuli synnyttäväisten lanteisiin minä tulen heidän päällensä. Miksi pitelevät he lanteitaan? Katso, kuinka synnistä rangaistaan pahaa tekeviä.

        Kunpa he olisivat tulleet Minun luokseni, Minä olisin antanut heille anteeksi. Mutta he eivät tahtoneet. Ei, vaan syntiä synnin päälle! Ja tätäkö Minä Herra katsoisin ja tämänkö Minä Herra hyväksyisin! Minä olen vanhurskas ja niin ovat Minun tuomioni. Joka minua hengittää, se saa elää, Minun suuni on puhunut. Katso heidän päätöksiään, joita he tekevät, eivät ne ole Minusta. Ne ovat Minusta kaukana, sillä heidän ymmärtämätön sydämensä on pimentynyt. He tekevät pimeyden tekoja, vannovat vääriin nimiin, ja heidän tekonsako kestäisivät Minun edessäni? Pois se, mutta vanhurskas saa elää uskostansa. Ei ole mieleeni kuolevan kuolema, mutta Minä en nimeäni ja kunniaani pilkattavaksi anna. He kysyvät miten me sinua pilkkaamme? Katso pimeä on heidän näkökykynsä, eivät he voi parantua. Koillisesta käy myrskytuuli ja se riepottaa! Minä lähetän tuuleni joka puhdistaa, joka siivoaa heidät kuin jätteen ja niin maa puhdistuu. Katso siellä ei näy enää yhtään epäpyhää pahan palvelijaa, missä Minun tuuleni on puhaltanut, Minun henkeni puhdistava tuuli. Puhdistetut saavat levätä vaivoistansa, sanoo Herra Sebaot, sotajoukkojen johtaja.


      • Jumala SANOO . . .

        . . . tässä sananpaikkaa, tuolle edelliselle SANOMALLE !

        Roomalaiskirje 1 : 18-21 ---> Jumala vapauttaa - TOTUUDEN - pimeydeltä

        18 Jumalan viha ilmestyy taivaasta ja kohdistuu kaikkeen jumalattomuuteen ja vääryyteen, jota ihmiset tekevät pitäessään totuutta vääryyden vallassa.

        19 Sen, mitä Jumalasta voidaan tietää, he kyllä voivat nähdä. Onhan Jumala ilmaissut sen heille.

        20 Hänen näkymättömät ominaisuutensa, hänen ikuinen voimansa ja jumaluutensa, ovat maailman luomisesta asti olleet nähtävissä ja havaittavissa hänen teoissaan. Sen vuoksi he eivät voi puolustautua.

        21 Vaikka he ovat tunteneet Jumalan, he eivät ole kunnioittaneet ja kiittäneet häntä Jumalana, vaan heidän ajatuksensa ovat käyneet turhanpäiväisiksi ja heidän ymmärtämätön sydämensä on pimentynyt.


    • 1Westsider

      Ota tuo ensimmäinen linkki ja siellä alusta klikkaa ruusunkuvake

      • Rakkaat USKON siskot ja veljet !

        ETSIN, mutta en löytänyt - SITÄ SAMAA - mitä tarkoitit :)

        .

        Jumala SANOO . . .

        . . . JOS jollakin on KORVAT KUULLA . . . hän KUULKOON . . . !

        .

        LAPSENI . . . Katsokaa seuraava . . . VIDEO . . .

        . . . KÄSITTELEE TÄRKEITÄ ASIOITA mm.

        ----------------------------------------------

        - Kymmenen neitsyttä ---> Viisaat ja tyhmät

        - Pyhän Hengen OHJAUS - myös UNET on - joskus - OHJAUSTA

        - Elian - HENKI - tulee ---> Johannes Kastajan KAUTTA - (ON TULLUT NYT)

        - Voima ja Voitelu

        - Herääminen

        - LOPUN AJAN HERÄTYS ---> TULEE - MEIDÄN - KAUTTAMME . . . !

        -----------------------------------------------------------------------------

        Markku ja Teija Veilo ---> Kymmenen neitsyttä

        https://www.youtube.com/watch?v=TOBozhJ5Ln0

        -----------------------------------------------------------------------------

        .

        Jumala SANOO . . .

        . . . JOS jollakin on KORVAT KUULLA . . . hän KUULKOON . . . !

        Evankeliumi Markuksen mukaan, Mark. 4: 21-25 ---> Sanan oikea kuuleminen

        Jeesus sanoi: "Ei kai lamppua sitä varten tuoda huoneeseen, että se pantaisiin vakan alle tai vuoteen alle? Lampunjalkaanhan se pannaan! Kaikki kätketty on olemassa vain ilmi tuotavaksi, salassa oleva vain siksi että se tulisi julki. Jos jollakin teistä on korvat, hän kuulkoon." Ja hän lisäsi: "Huomatkaa, mitä kuulette. Niin kuin te mittaatte, niin tullaan teille mittaamaan, vielä sen ylikin. Jolla on, sille annetaan, mutta jolla ei ole, siltä otetaan pois sekin mitä hänellä on."

        ********************************************************************

        ******** JUMALAN ainoa poika, JEESUS KRISTUS=JUMALA ********

        ********************************************************************

        Evankeliumi Johanneksen mukaan, Joh. 1:1, 14, 18 ---> Sana tuli ihmiseksi

        Alussa oli Sana. Sana oli Jumalan luona, ja Sana oli Jumala.

        Sana tuli lihaksi ja asui meidän keskellämme. Me saimme katsella hänen kirkkauttaan, kirkkautta, jonka Isä ainoalle Pojalle antaa. Hän oli täynnä armoa ja totuutta.

        Jumalaa ei kukaan ole koskaan nähnyt. Ainoa Poika, joka itse on Jumala ja joka aina on Isän vierellä, on opettanut meidät tuntemaan hänet.

        ********************************************************************

        Kirjoitin nyt Jumalan tahdon, niin kuin Hän tahtoi.

        Mikä on ilmoitettu . . . se on Jumalan nimissä ilmoitettu !

        "Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään." Matt. 5:17

        Mitä et tiedä . . . se joskus kerrotaan.

        Siunausta ja Herran rauhaa !


      • Rakkaat USKON siskot ja veljet !

        Jumala SANOO . . .

        . . . JOS jollakin on KORVAT KUULLA . . . hän KUULKOON . . . !

        . . . HERÄTKÄÄ . . . !

        . . . LOPUN AJAN HERÄTYS ---> TULEE - MEIDÄN - KAUTTAMME . . . !

        ------------------------------

        Näky :SKORPIONI astiassa joka on täytettu vedellä

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/13915997/naky-skorpioni-astiassa-joka-on-taytettu-vedella

        -------------------------------------------------------------------------------

        Herran pelko on viisauden alku, Pyhän tunteminen on ymmärryksen perusta. - Sananlaskut 9:10

        *****************************************************

        ******** UNOHDAMMEKO TEHTÄVÄMME? ********

        *****************************************************

        MESSIAS on tulossa, ISÄ tulee lihaksi . . . Jeesus Kristuksen toinen tuleminen on lähellä, mutta sitä ennen on . . .

        . . . SUORITETTAVA LOPPUUN . . .

        . . . LÄHETYSKÄSKY ---> VIIMEISTEN PÄIVIEN . . . HERÄTYS . . . !

        NIIN ON JUMALA SANONUT . . . SE ON HERRAN TAHTO . . . !

        *****************************************************

        Siunausta ja Herran rauhaa !


      • Rakkaat USKON siskot ja veljet !

        Jumala SANOO . . .

        . . . JOS jollakin on KORVAT KUULLA . . . hän KUULKOON . . . !

        . . . Elian - HENKI - tulee ---> Johannes Kastajan KAUTTA - (ON TULLUT NYT)

        . . . VOIMA ja VOITELU - ON TULOSSA - (AJALLAAN)

        ------------------------------

        Jumala PUHUU ja NE kuuntelevat, jotka ottavat Herran VASTAAN . . . nöyrästi.

        TIE ON AUKENEVA

        ........NE, jotka Herraa ODOTTAVAT, SAAVAT UUDEN VOIMAN. Jes. 40:31

        . . .

        Jesaja 40: 29-31

        40:29 Hän antaa VÄSYNEELLE VÄKEÄ ja VOIMATTOMALLE VOIMAA yltäkyllin .

        40:30 Nuorukaiset väsyvät ja nääntyvät, nuoret miehet kompastuvat ja kaatuvat;

        40:31 mutta ne, jotka Herraa odottavat, saavat uuden voiman, he kohottavat siipensä kuin kotkat. He juoksevat eivätkä näänny, he vaeltavat eivätkä väsy.

        ---------------------------------------------------------------------------------------

        Jesaja 40:3-8

        40:3 Huutavan ääni kuuluu: "Valmistakaa Herralle tie erämaahan, tehkää arolle tasaiset polut meidän Jumalallemme.

        40:4 Kaikki laaksot korotettakoon, kaikki vuoret ja kukkulat alennettakoon; koleikot tulkoot tasangoksi ja kalliolouhut lakeaksi maaksi.

        40:5 Herran kunnia ilmestyy: kaikki liha saa sen nähdä. Sillä Herran suu on puhunut."

        40:6 Ääni sanoo: "Julista!" Toinen vastaa: "Mitä minun pitää julistaman?" Kaikki liha on kuin ruoho, ja kaikki sen kauneus kuin kedon kukkanen:

        40:7 ruoho kuivuu, kukkanen lakastuu, kun Herran henkäys puhaltaa siihen. Totisesti, ruohoa on kansa.

        40:8 Ruoho kuivuu, kukkanen lakastuu, mutta meidän Jumalamme sana pysyy iankaikkisesti.

        Jesaja 40:25-31

        40:25 "Keneenkä siis te vertaatte minut, jonka kaltainen minä olisin", sanoo Pyhä.

        40:26 Nostakaa silmänne korkeuteen ja katsokaa: kuka on nämä luonut? Hän, joka johdattaa esiin niitten joukot täysilukuisina, joka nimeltä kutsuu ne kaikki; suuri on hänen voimansa ja valtainen hänen väkensä: ei yksikään jää häneltä pois.

        40:27 Miksi sinä, Jaakob, sanot ja sinä, Israel, puhut: "Minun tieni on Herralta salassa, minun oikeuteni on joutunut pois minun Jumalani huomasta"?

        40:28 Etkö tiedä, etkö ole kuullut: Herra on iankaikkinen Jumala, joka on luonut maan ääret? Ei hän väsy eikä näänny, hänen ymmärryksensä on tutkimaton.

        40:29 Hän antaa väsyneelle väkeä ja voimattomalle voimaa yltäkyllin.

        40:30 Nuorukaiset väsyvät ja nääntyvät, nuoret miehet kompastuvat ja kaatuvat;

        40:31 mutta ne, jotka Herraa odottavat, saavat uuden voiman, he kohottavat siipensä kuin kotkat. He juoksevat eivätkä näänny, he vaeltavat eivätkä väsy.

        ---------------------------------------------------------------------------------------

        Siunausta ja Herran rauhaa !


      • ******** 10 Neitsyttä on 2 joukkoa ********

        >>> SIIRRETTY TOISESTA KESKUSTELUSTA <<<

        KESKUSTELUSTA: Viisi viisasta ja viisi tyhmää

        -------------------------------------------------------

        1Westsider

        27.2.2016 4:59

        Entäpä jos nuo kaksi ryhmää Jeesus antoi vain vertauksena, hänen paluunsa ajankohdan, sen hetkisen seurakunnan valmiuden hänen tulemukseen.

        Eikö vain ole tuo jako kahteen ryhmään jo nyt näkyvissä ? Öljyttömät luopiotilassa ja toiset lamput kunnossa ja astiassa öljyä palavilla odottajilla.

        ----------------------------------------------------------------------------------------

        Jeesus_valitsi_tekstin

        27.2.2016 12:00

        Rakkaat USKON siskot ja veljet !

        KYLLÄ - Juuri sitä - VERTAUKSEN KAUTTA SELITETÄÄN . . .

        --------

        "nuo kaksi ryhmää Jeesus antoi vain vertauksena, hänen paluunsa ajankohdan, sen hetkisen seurakunnan valmiuden hänen tulemukseen."

        --------

        "Eikö vain ole tuo jako kahteen ryhmään jo nyt näkyvissä ?"

        --------

        TUO JAKO (seurakunta) on jo NYT TEHTY - TÄLLÄ PALSTALLAKIN . . .

        . . . KUTEN - AIKAISEMMIN ILMOITETTIIN - seuraavasti . . .

        ------------------------------------------------------------------------------

        >>> lainaus alkaa... >>>

        Jumalan_henkäys

        3.2.2016 16:58

        KOHTA TAPAHTUU . . . JAKO ---> KAHTEEN OSAAN . . .

        . . .

        NE JOTKA - JUMALA - ON KUTSUNUT TÄLLE PALSTALLE . . .

        . . . JÄÄVÄT JA HEILLÄ JOKAISELLA ON . . . UUDESTISYNTYNEEN . . .

        . . . Pyhän Hengen KUTSU . . . JOTEN ---> HE KYLLÄ JÄÄVÄT . . . !

        >>> ...lainaus loppuu <<<

        ------------------------------------------------------------------------------

        Jumala SANOO . . . 10 Neitsyttä on 2 joukkoa . . .

        . . . UUDESTISYNTYNYT ---> VIISAS neitsyt . . . :)

        . . . NIMIKRISTITTY ---> TYHMÄ neitsyt . . . :(

        .

        VIISAILLA on PUHDASTA öljyä lampussa ---> Pyhä Henki - KIRKAS VALO . . .

        . . . eli ÖLJY ON SAATU - OIKEASTA - AIDOSTA - LÄHTEESTÄ . . . !

        UUDESTISYNTYNEIDEN . . . LAMPUISSA on - OIKEAA OLJYÄ . . . :)

        .

        TYHMILLÄ on LIKAISTA öljyä lampussa ---> EI Pyhä Henki - PIMEÄ VALO . . .

        . . . eli ÖLJY ON SAATU - VÄÄRÄSTÄ LÄHTEESTÄ . . . !

        NIMIKRISTITTYJEN . . . LAMPUISSA on - VÄÄRÄÄ OLJYÄ . . . :(



        Ihmisen HENKI on HERRAN LAMPPU, se VALAISEE sydämen perimmät sopet.

        - Sananlaskut 20:27



        Siunausta ja Herran rauhaa !


    • Jarmo__EiKirj

      Westsider on valitettavasti väärässä. Tuossa on kaikenlisäksi väärä siteeraus Raamatusta. Noita siteerauksia on kaksi, toinen lusteelle ja toinen tyhmille neitsyille Jeesus ei suinkaan puhunut noin kauheaan sävyyn neitsyille, vaan "menkää pois sillä minä en tunne teitä". On aivan eri asiayhteys missä Jeesus käytti jyrkkää ilmaisua "en koskaan".
      Kaikki kymmenen neitsyttä ovat siis lopulta pelastuvaa joukkoa.
      Asiayhteys jossa tämä "en koskaan" mainittiin on rikkaviljankylväjä vertauksessa, Matteus 7:23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'...
      Kun taas Matteus 25:10-13 Mutta heidän lähdettyään ostamaan ylkä tuli; ja ne, jotka olivat valmiit, menivät hänen kanssansa häihin, ja ovi suljettiin. Ja myöhemmin toisetkin neitsyet tulivat ja sanoivat: 'Herra, Herra, avaa meille!' Mutta hän vastasi ja sanoi: 'Totisesti minä sanon teille: minä en tunne teitä'. Valvokaa siis, sillä ette tiedä päivää ettekä hetkeä.
      Lopuksi laitan tähän vahviustukseksi Paavalin sanat:
      1. Tess. 5:9-10 Sillä ei Jumala ole määrännyt meitä vihaan, vaan saamaan pelastuksen Herramme Jeesuksen Kristuksen kautta, joka on kuollut meidän edestämme, että me, valvoimmepa tai nukuimme, eläisimme yhdessä hänen kanssaan.
      Morsian ja 5 viisasta neitsyttä eivät joudu vihaan. Lopunajat jakautuvat kahteen osaan, joista ensimmäinen on 3,5 vuotta kestävät ahdistuksen ajat ja sitä ennen morsian otetaan. Neitsyet siis nukkuvat kun morsian menee... Mutta yhtä kaikki, noita pelastuvaa joukkoa on kolmessa ryhmässä, morsian, viisas neitsyt, joka ei joudu vihaan ja sitten kupeet vyötettyinä vielä odottavat tyhmät kun ylkä palaa häistään. Luukas 12:35-36
      Rikkavilja on sen sijaan kristiuskoon kylvettyä muuta uskontoa, kuten NewAge uskonnot ja muut menestysteologiat.

      • Jarmo sanoi :
        Kaikki kymmenen neitsyttä ovat siis lopulta pelastuvaa joukkoa.
        _________________________
        Niinkö???????????

        Matteus :

        5:5 Yljän viipyessä tuli heille kaikille uni, ja he nukkuivat.
        25:2 Mutta viisi heistä oli tyhmää ja viisi ymmärtäväistä.
        25:6 Mutta yösydännä kuului huuto: 'Katso, ylkä tulee! Menkää häntä vastaan.'
        25:7 Silloin kaikki nämä neitsyet nousivat ja laittoivat lamppunsa kuntoon.
        25:8 Ja tyhmät sanoivat ymmärtäväisille: 'Antakaa meille öljyänne, sillä meidän lamppumme sammuvat.'
        25:9 Mutta ymmärtäväiset vastasivat ja sanoivat: 'Emme voi, se ei riitä meille ja teille. Menkää ennemmin myyjäin luo ostamaan itsellenne.'
        25:10 Mutta heidän lähdettyään ostamaan ylkä tuli; ja ne, jotka olivat valmiit, menivät hänen kanssansa häihin, ja ovi suljettiin.
        25:11 Ja myöhemmin toisetkin neitsyet tulivat ja sanoivat: 'Herra, Herra, avaa meille!'
        25:12 Mutta hän vastasi ja sanoi: 'Totisesti minä sanon teille: minä en tunne teitä.'


      • Jarmo__EiKirj
        pertsa2012 kirjoitti:

        Jarmo sanoi :
        Kaikki kymmenen neitsyttä ovat siis lopulta pelastuvaa joukkoa.
        _________________________
        Niinkö???????????

        Matteus :

        5:5 Yljän viipyessä tuli heille kaikille uni, ja he nukkuivat.
        25:2 Mutta viisi heistä oli tyhmää ja viisi ymmärtäväistä.
        25:6 Mutta yösydännä kuului huuto: 'Katso, ylkä tulee! Menkää häntä vastaan.'
        25:7 Silloin kaikki nämä neitsyet nousivat ja laittoivat lamppunsa kuntoon.
        25:8 Ja tyhmät sanoivat ymmärtäväisille: 'Antakaa meille öljyänne, sillä meidän lamppumme sammuvat.'
        25:9 Mutta ymmärtäväiset vastasivat ja sanoivat: 'Emme voi, se ei riitä meille ja teille. Menkää ennemmin myyjäin luo ostamaan itsellenne.'
        25:10 Mutta heidän lähdettyään ostamaan ylkä tuli; ja ne, jotka olivat valmiit, menivät hänen kanssansa häihin, ja ovi suljettiin.
        25:11 Ja myöhemmin toisetkin neitsyet tulivat ja sanoivat: 'Herra, Herra, avaa meille!'
        25:12 Mutta hän vastasi ja sanoi: 'Totisesti minä sanon teille: minä en tunne teitä.'

        NIINPÄ NIIN!!!! Ajattelusi on aina ollut mustavalkoinen, eikä tämä taaskaan tu muuta näkökulmaa. Olen pahoillani itsesi takia, koska se on armottomuutta.
        Lähtökohta on se että vartaus ei ole Jumalan tekemä vertaus, ellei siinä ole logiikkaa tai se on jotenkin mahdoton käytännössä. Vertaus pitää olla kokonaivaltaisen kelvollinen suhteessa verrattavaan.
        Eli mitä vertauksessa on öljy? Tämä käsitys on hyvä muistaa ja mikä yhteys on Laodikean enekelin sanomalla tämän kanssa?
        He lähtivät ostamaan öljyä, Pyhää Henkeä kuin myös Laodikean seurakunnalle sanottiin, ostakaa minulta kultaa tulessa puhdistettua... JA PALATKAA.
        Miksi mennä ja ohjata ketään yhtään mihinkään, jos siitä ei ole mitään hyötyä? Ajatuksen pitää noudattaa loogista linjaa. Eihän Jumala ole mikään sadisti, joka käskee ostamaan tulessa puhdistettua kultaa tai öljyä astiaan, jos kuitenkin sanoo, "sori, painu helvettiin siitä silmistäni".
        "Niin mutta minä ostin kuten käskit ja palasin kuten pyysit", sanoo pieni ihminen joka kääntyi ja teki kuin käskettiin. "...ja ei kun helvettiin siitä vaan" sanoo suuri ja totinen Rakkauden ja armon Jumala. Ateistit voi ajatella näin suppeasti, ei kristityt, paitsi eräät, anteeksi tästä.
        He palasivat kolkuttamaan astiat täynnä ÖLJYÄ. Ei Pyhä Henki tule keneenkään, ellei sitten ole uudestisyntynyt, joten se siitä.


      • Jarmo__EiKirj

        Ja kun he tulevat taivaaseen: Ilm. 7:14 Ja minä sanoin hänelle: "Herrani, sinä tiedät sen". Ja hän sanoi minulle: "Nämä ovat ne, jotka siitä suuresta ahdistuksesta tulevat, ja he ovat pesseet vaatteensa ja valkaisseet ne Karitsan veressä.
        He ovat ostaneet öljyn ja tulevat sinne temmattuina... Uskoo ken uskoo!
        Minä uskon armon Jumalaan, jolla on ihana pelastussuunnitelma mahdollisimman monille jotka joutuvat ahdistuksen aikaan. Siksi julistan saamaani pelastussanomaa innokkaasti, koska TIEDÄN että se on AITO.


      • Jarmo__EiKirj

        No sullehan mä onn aina pihalla. En edes jaksa nooteerata su kommentteihin. Ne on ala-arvoisia. Pertsa ja Westsider osaa keskustella mutta toivon teiltä multinikkeilijöiltä että jos kirjoittatte näitä hyökkääviä kirjoituksianne, niin käyttäkää yhtä ja samaa nimimerkkiä. Ette ole muuten yhtään ISIS taistelijoita moraalistesti kummempia. Kumpikin tekee saman, istuu puskassa huppu päässä ja heittä kiven ja pistää pian pään takas alas. Selkärangaton raukka!!!


      • 1Westsider

        Jarmolle kysymyksiä temmattavasta morsiamesta: Montako henkilöä siihen kuuluu? Mitkä Ilmestyskirjan jakeet siitä kertovat? Opettiko Jeesus näistä opetuslapsilleen? Mitkä Raamatun jakeet tuosta tempauksesta kertoo?
        Please. Valoa kansalle.


      • Jarmo__EiKirj
        1Westsider kirjoitti:

        Jarmolle kysymyksiä temmattavasta morsiamesta: Montako henkilöä siihen kuuluu? Mitkä Ilmestyskirjan jakeet siitä kertovat? Opettiko Jeesus näistä opetuslapsilleen? Mitkä Raamatun jakeet tuosta tempauksesta kertoo?
        Please. Valoa kansalle.

        Kiitos kysymyksistä Westsider ja rauhaa.
        Nuo kysymykset kuitenkin ovat laadittu hieman subjektiiviseen sävyyn. Lähden kuitenkin puhumaan asiasta avoimesti, ilman ennakkoluulojani.
        1. Liität kaksi kysymystä yhdeksi, montako tempaukseen kuuluu missä ilmestyskirjan jakeessa siitä mainitaan. Vastaus olisi melkeinpä Kanada, mutta selitän sninulle jollain tapaa:
        Ilmestyskirjassa haet ilmeisesti luvussa seitsemän mainittuja 144000 Jaakobin sukukunnasta merkittyä kansaa. Tämä koko luku ei käsitykseni mukaan ole numeroin merkittävä luku, koska siinä on kyse ensinnäkin kaikista valituista, joiden nimi on merkitty/merkitään Jumalan kirjaan. Kyseessä on kolmesta portista sisälletuleminen maan neljältä kulmalta. Luku 12 on opetuslasten luku ja niissä on kolme nollaa perässä, joka on kansojen luku. Kyseessä on siis jonkinlainen termi "opetuslapsikansat" jos näin voisin asiaa ilmaista. Lisäksi tuo Jaakobin sukukunta on perillisyys, joten me olemme yhtä Israelin kansaa lopuksi, kun katsoo ilmestyskirjan kerrontaa, niin kaikki mitä siellä puhutaan, puhutaan menneessä muodossa. Siellä siis puhutaan Jumalan valittu kansa Israelin kansana. Morsiamen luku on ihan eri asia. Se lukee 3. Mooses 23:17 jakeessa joka on kaksi kahdestatoista, joka on ilmeisen huonosti käännetty alkuperäisestä, koska vertaan sitä aina 4. Mooseksen 13. luvusta alkavaan tarinaan valkoilijoista, jotka Mooses lähetti luvattuun maahan. Sukukunnittain vain 2/12 halusi mennä, joka on morsiamen suhdeluku.
        2. Jeesus sanoi että kerron teille kaiken vertauskuvin, enkä millään muulla tavalla teille puhu. Jeesus siis käyttää vertauskuvaa AINA, joten meidän on mahdotonta saada suoraa selitystä muuten kuin Pyhän Hengen tulkitsemana, joten jokaiselle jää omaksi puntaroitavakseen sanomien tulkintoihin uskomiselle. Jeesus puhui paljon vertauskuvia, kuten tämä 5 5 neitsyttä ja kuninkaan pojan häät ja morsianvertaukset. Kaikki kuitenkin tietää että morsian on morsian ja morsusneito on eri asia, hän ei ole Kristuksen morsian, vaikka olisi kuinka viisas neitsyt. Tempauksesta on taas ilmoitettu varsin monesti ja mielestäni yksi merkittävimpiä epäkohtia posttribulationismille on juuri tuo Luukas 12:35-36 joka varsin selvästi puhuu Kristuksen palaavan häistään kaikkine pyhinensä, joten olkaa te silloin valmiina kupeet vyötettyinä. Ketkä siis vihittiin, jos morsian on maan päällä?
        3. Mitkä jakeet... vaikkapa ensin Jesaja 5:9-16 Minun korviini kuului Herran Sebaotin sana: Totisesti, ne monet talot tulevat autioiksi, ne suuret ja kauniit asujattomiksi. Sillä kymmenen auranalaa viinitarhaa on antava yhden bat-mitan, ja hoomerin kylvö on antava eefan. Voi niitä, jotka aamuvarhaisesta väkijuoman jäljessä juoksevat ja iltamyöhään viipyvät viinistä hehkuvina! Kanteleet, harput, vaskirummut, huilut ja viinit on heillä pidoissansa, mutta Herran tekoja he eivät tarkkaa, eivät näe hänen kättensä töitä. Sentähden minun kansani siirretään maastansa äkkiarvaamatta, sen ylhäiset kärsivät nälkää, ja sen remuava joukko nääntyy janoon. Sentähden tuonela levittää kitansa ammolleen, avaa suunsa suunnattomaksi; ja sinne menee sen loisto, sen remuava ja pauhaava joukko, kaikki sen ilonpitäjät. Silloin ihminen masentuu ja mies painuu maahan, maahan painuvat ylpeitten silmät; mutta Herra Sebaot on oleva korkea tuomiossa, pyhä Jumala on oleva pyhä vanhurskaudessa.


      • Jarmo__EiKirj

        Haluan lisätä vielä monesti pyytämäni huomioon ottaminen Jumalan kuvasta. Älkää tehkö Jumalasta omin säännöin laatikoitua jumalaa, vaan tutkikaa Raamattua, joka kertoo ettei kukaan ole nähnyt Jumalaa ja vain Jeesuksen luonteessa ja kasvoissa näemme Jumalan kasvot. Tätä peilaten voimme antaa Jumalasta kuvan, millainen hän on aina ollut ja miten aina toiminut.
        Otetaan siis luku 144000 uudelleen... elikkä kun katsomme Jumalan näkökulmasta lukua 144000, voi moni jo siitä päätellä että lukuhan täytyy olla symbolinen. Jumala ei käytä tasalukuja valinnoissaan, vaan Hän haluaa pelastaa jokaisen ja merkitä jokaisen ihmisen, eikä mitään tasalukua, tuo luku siis täytyy ehdottomasti olla symbolinen.


      • Jarmo__EiKirj kirjoitti:

        NIINPÄ NIIN!!!! Ajattelusi on aina ollut mustavalkoinen, eikä tämä taaskaan tu muuta näkökulmaa. Olen pahoillani itsesi takia, koska se on armottomuutta.
        Lähtökohta on se että vartaus ei ole Jumalan tekemä vertaus, ellei siinä ole logiikkaa tai se on jotenkin mahdoton käytännössä. Vertaus pitää olla kokonaivaltaisen kelvollinen suhteessa verrattavaan.
        Eli mitä vertauksessa on öljy? Tämä käsitys on hyvä muistaa ja mikä yhteys on Laodikean enekelin sanomalla tämän kanssa?
        He lähtivät ostamaan öljyä, Pyhää Henkeä kuin myös Laodikean seurakunnalle sanottiin, ostakaa minulta kultaa tulessa puhdistettua... JA PALATKAA.
        Miksi mennä ja ohjata ketään yhtään mihinkään, jos siitä ei ole mitään hyötyä? Ajatuksen pitää noudattaa loogista linjaa. Eihän Jumala ole mikään sadisti, joka käskee ostamaan tulessa puhdistettua kultaa tai öljyä astiaan, jos kuitenkin sanoo, "sori, painu helvettiin siitä silmistäni".
        "Niin mutta minä ostin kuten käskit ja palasin kuten pyysit", sanoo pieni ihminen joka kääntyi ja teki kuin käskettiin. "...ja ei kun helvettiin siitä vaan" sanoo suuri ja totinen Rakkauden ja armon Jumala. Ateistit voi ajatella näin suppeasti, ei kristityt, paitsi eräät, anteeksi tästä.
        He palasivat kolkuttamaan astiat täynnä ÖLJYÄ. Ei Pyhä Henki tule keneenkään, ellei sitten ole uudestisyntynyt, joten se siitä.

        Ovi ei auennut tyhmille neitsyille eikä Jeesus tuntenut heitä.Asia on yksiselitteinen.


      • Jarmo__EiKirj kirjoitti:

        Haluan lisätä vielä monesti pyytämäni huomioon ottaminen Jumalan kuvasta. Älkää tehkö Jumalasta omin säännöin laatikoitua jumalaa, vaan tutkikaa Raamattua, joka kertoo ettei kukaan ole nähnyt Jumalaa ja vain Jeesuksen luonteessa ja kasvoissa näemme Jumalan kasvot. Tätä peilaten voimme antaa Jumalasta kuvan, millainen hän on aina ollut ja miten aina toiminut.
        Otetaan siis luku 144000 uudelleen... elikkä kun katsomme Jumalan näkökulmasta lukua 144000, voi moni jo siitä päätellä että lukuhan täytyy olla symbolinen. Jumala ei käytä tasalukuja valinnoissaan, vaan Hän haluaa pelastaa jokaisen ja merkitä jokaisen ihmisen, eikä mitään tasalukua, tuo luku siis täytyy ehdottomasti olla symbolinen.

        Raamttu sanoo noin :

        Ilmestyskirja :
        7:4 Ja minä kuulin sinetillä merkittyjen luvun, sata neljäkymmentä neljä tuhatta merkittyä kaikista Israelin lasten sukukunnista:
        7:5 Juudan sukukunnasta kaksitoista tuhatta merkittyä, Ruubenin sukukunnasta kaksitoista tuhatta, Gaadin sukukunnasta kaksitoista tuhatta,
        7:6 Asserin sukukunnasta kaksitoista tuhatta, Naftalin sukukunnasta kaksitoista tuhatta, Manassen sukukunnasta kaksitoista tuhatta,
        7:7 Simeonin sukukunnasta kaksitoista tuhatta, Leevin sukukunnasta kaksitoista tuhatta, Isaskarin sukukunnasta kaksitoista tuhatta,
        7:8 Sebulonin sukukunnasta kaksitoista tuhatta, Joosefin sukukunnasta kaksitoista tuhatta, Benjaminin sukukunnasta kaksitoista tuhatta merkittyä.


      • 1Westsider
        Jarmo__EiKirj kirjoitti:

        Haluan lisätä vielä monesti pyytämäni huomioon ottaminen Jumalan kuvasta. Älkää tehkö Jumalasta omin säännöin laatikoitua jumalaa, vaan tutkikaa Raamattua, joka kertoo ettei kukaan ole nähnyt Jumalaa ja vain Jeesuksen luonteessa ja kasvoissa näemme Jumalan kasvot. Tätä peilaten voimme antaa Jumalasta kuvan, millainen hän on aina ollut ja miten aina toiminut.
        Otetaan siis luku 144000 uudelleen... elikkä kun katsomme Jumalan näkökulmasta lukua 144000, voi moni jo siitä päätellä että lukuhan täytyy olla symbolinen. Jumala ei käytä tasalukuja valinnoissaan, vaan Hän haluaa pelastaa jokaisen ja merkitä jokaisen ihmisen, eikä mitään tasalukua, tuo luku siis täytyy ehdottomasti olla symbolinen.

        Kiitokset Jarmo veli mielipiteistäsi ja vastauksistasi kysymyksiini. Tutkitaan ja vertaillaan Raamatun sanaan.


      • Jarmo__EiKirj
        1Westsider kirjoitti:

        Kiitokset Jarmo veli mielipiteistäsi ja vastauksistasi kysymyksiini. Tutkitaan ja vertaillaan Raamatun sanaan.

        Jep! Samoin Westsider. Iloitsen aina tutkinnan haluisista uskovista. Kaikki Raamatun salaisuudet eivät ole auenneet ja moni sen kirja on sineteillä lukittu lopuaikoja varten. Sekin sanotaan siellä suoraan, joten miksi me siis vielä kuvittelemme että ymmärrämme siitä kaiken? Siksi Westsider, iloitsen viisaudestasi, joka on itseasiassa nöyryyttä sanan edessä. Ne ovat sanan yläpuolelle itsensä asettaneita, jotka pitävät Raamattua jo luettuna ja selvänä.


      • Jarmo__EiKirj
        pertsa2012 kirjoitti:

        Ovi ei auennut tyhmille neitsyille eikä Jeesus tuntenut heitä.Asia on yksiselitteinen.

        Valitan Pertsa, kun olet edelleen yhtä mustavalkoinen. Asia ei ole LÄHELLEKÄÄÄN yksiselitteinen. Katsos kun neitsyiden tarina alkaa sanoilla "silloin on taivastenvaltakunta oleva..." Eli se sana "silloin" tarkoittaa sitä hetkeä, joka myös tarkoittaa ettei tarina ole päätöksessä, vaan tämä sana "silloin" jakaa irti tämän tarinan vertauksena tuosta kokonaisuudesta ja siksi tarina myös jatkuu oven sulkeutumisen jälkeen.
        Etkö tosiaan yhtään ymmärtänyt sanomaani? Jos he palaavat lamput täynnä öljyä, niin "silloin" on ovi suljettu, koska öljy oli heiltä loppu. Muttei se tarkoita etteikö ovi myöhemmin aukea. Tuossa tarinassa on juuri siksi vihje öljystä, jota voi ostaa.
        Ajatellaas asiaa niin että koska Jumala on kaikki viisaus ja täydellisyys, niin miksi Jumala tekisi epäloogisia vertauksia. Miksi jatkaa vertausta "menää ostamaan öljyä" jos kerran sillä ei ole mitään merkitystä. Ei Jumala yksinkertiasesti tee tällaista. MIelestäni tämä on täysin selvä asia.
        Tarinasta olisi voinut jättää loppuosuus pois, niin silloin asia olisi ollut selvä .Heillä ei olisi ollut paikkaa josta ostaa enää, vaan nyt heidät OHJATTIIN OSTAMAAN öljyä. Tässä on SUURI ERO!!!


    • ristiinnaulitussa

      Toiset on lampaita toiset vuohia . Toiset uhraa elukoita toiset uskoo Jeesuksen uhriin . Jeesuksen veri puhuu parempaa kuin Abelin veri. Tässä on enemmän kuin Salomo suurempi kuin Mooses. 5 seurakuntaa on Jeesuksen vanhurskaita 5 omavanhurskaita. Osa sanoo rauharauha eikä rauhaa Ole kun eivät tunne Jeesuksen sovitusta toiset sanoo Herraherra eikä silti tunne Jeesusta joten ovat ilman morsiuspukua kokonaan. Hindunirvanatkin kaatuilee ja hokee lordlord muttei oo Jeesusta !! Lusteet kasvaa viljan seassa kuulkaa kuten vuohet ja lampaat . Eikä sekään riitä jos rakkaus puuttuu . Autuaita ovat rauhantekijät . Hyvät teot puuttuu ...

    • hallelujahve

      Misty Edwards Youtube . Innostukaa vähån.

    • NopeastiNähty

      Lapsellista roskaa taas kerran. Surullista.

    • filade

      144000 12 juutalaissukukunnista on otettava kirjaimellisesti jotka temmataan taivaaseen Siionin vuorelle (Ilm.7:12:5, 14:1-5) vihanajan juutaisesikoisina, vihanajan puolivälissä, jonka jälkeen alkaa Israelin kansan suureen ahdistukseen ja pelastumiseen johtava 3,5 vuoden "yön" aika, jolloin Israelissa evankeliumin työtä voi tehdä kaksi tuomion profeettaa, heidätkin varjellaan 1260 profetoimisen päivinä.

      Laodekian seurakunnan, tyhmälle juutalaisjoukon pelastuvalle Kristus siis kolkuttaa ahdistuksella, jonka jälkeen hän Messiaana seurakunnan kanssa tulee voimassaan ja järjestää maailmanlaajuiset pidot Siionin Vuorella (Jes.25:6-9, Matt.26:29, Luuk.12:35-38, Ilm.3:20-21).

      • Jarmo__EiKirj

        Tuota väittämää en voi kiistää. Tuo on täysin Raamatun ilmoittama asia, joka kyllä on sikäli ihan kiistaton. Amen ja kiitos tästä "filade" !!!


      • Jarmo__EiKirj

        Kysymys on silti ilmassa, mitä olette mieltä, onko Jumalan ja ihmisen vapaa tahto toteutunut, jos luku on tasan 144000 vai olisko nuo 12th vaikkapa Ruubenin suvusta 12145 ihmistä ja Leeviläisiä 12872 henkilöä jne.


      • Koska morsian temmataan ennen vaivanaikaa, uskon että 144000 Jaakobin sukuun kuuluvaa tulee loppuunsaattamaan maailman evankelioinnin. Perusteeni on Danielin 70. vuosiviikko.

        https://www.google.fi/#q=70th week of daniel


      • Jarmo__EiKirj
        yurki1000js kirjoitti:

        Koska morsian temmataan ennen vaivanaikaa, uskon että 144000 Jaakobin sukuun kuuluvaa tulee loppuunsaattamaan maailman evankelioinnin. Perusteeni on Danielin 70. vuosiviikko.

        https://www.google.fi/#q=70th week of daniel

        Tuo on ollut mun mutsinkin teoria jo parikymmentä vuotta, eikä se ole ollenkaan raamatunvastainen, päin vastoin. Pakanakansojen aika päättyy, jonka jälkeen evankeliointivastuu palaa juutalaisille. Tämä kuulostaa ehkä hassulta mutta pakanat ovat evankelioineet jo kaikki pakanakansat, joten Israelille jää evankelioida enää ihan pelkkä oma kansansa. Siksi Jeesus kertoi lähetyskäskyn loppuunsaattamisen olevan myös lopunajan merkki.


      • 1Westsider
        Jarmo__EiKirj kirjoitti:

        Kysymys on silti ilmassa, mitä olette mieltä, onko Jumalan ja ihmisen vapaa tahto toteutunut, jos luku on tasan 144000 vai olisko nuo 12th vaikkapa Ruubenin suvusta 12145 ihmistä ja Leeviläisiä 12872 henkilöä jne.

        Oudoksun kovasti teidän käsitystä kahdesta säkkipukuisesta todistajasta. Harvat enää ymmärtää teidän laillanne. , vaan ymmärtävät ne laillani vanhan ja uuden testamentin seurakunnaksi-


      • 1234567---
        yurki1000js kirjoitti:

        Koska morsian temmataan ennen vaivanaikaa, uskon että 144000 Jaakobin sukuun kuuluvaa tulee loppuunsaattamaan maailman evankelioinnin. Perusteeni on Danielin 70. vuosiviikko.

        https://www.google.fi/#q=70th week of daniel

        Adventisteja ei temmata ennen vaivanaikaa. He joutuvat olemaan mukana kaikissa vaivan ajoissa ja vainoissa. Viimeiset marttyyrit tulevat heistä kun peto saa vallan ja voiman yhdeksi hetkeksi, ennen Jeesuksen toista tulemista. Silloin vainoojina ovat peto ja pedon kumartajat.

        Täytyy seurailla koska näille mainitsemillesi morsiamille tempaus koittaa.


      • Jarmo__EiKirj
        1234567--- kirjoitti:

        Adventisteja ei temmata ennen vaivanaikaa. He joutuvat olemaan mukana kaikissa vaivan ajoissa ja vainoissa. Viimeiset marttyyrit tulevat heistä kun peto saa vallan ja voiman yhdeksi hetkeksi, ennen Jeesuksen toista tulemista. Silloin vainoojina ovat peto ja pedon kumartajat.

        Täytyy seurailla koska näille mainitsemillesi morsiamille tempaus koittaa.

        No onneksolkoon vaan sitten... valintahan se on.


      • Jarmo__EiKirj
        1Westsider kirjoitti:

        Oudoksun kovasti teidän käsitystä kahdesta säkkipukuisesta todistajasta. Harvat enää ymmärtää teidän laillanne. , vaan ymmärtävät ne laillani vanhan ja uuden testamentin seurakunnaksi-

        Ensin vanhan ja uuden liiton seurakunnat saavat vallan antaa vitsauksia niin paljon kuin tahtovat ja sitten ne tapetaan Pyhän kaupungin kaduille ja ne annetaan lojua siellä kolme päivää. Ei tosiaankaan ole kovin loogista. Sen sijaan jos nämä kaksi ovat lihaa ja verta, niin sitten...


      • Jarmo__EiKirj

        Siis korostan ilemstyskirjan 11. luvun sanoja: "ruumiit lojuivat kolme päivää, eikä heitä sallittu haudata. Ja erityisesti tämä "lähettävät lahjoja toisilleen; sillä nämä kaksi profeettaa olivat vaivanneet niitä, jotka maan päällä asuvat" lause tekee heistä kiistattomasti ihmisiä. Profeetta nimikettä ei anneta koskaan kansalle.
        Jakeet 3-14 Ja minä annan kahdelle todistajalleni toimeksi säkkipukuihin puettuina profetoida tuhannen kahdensadan kuudenkymmenen päivän ajan." Nämä ovat ne kaksi öljypuuta ja ne kaksi lampunjalkaa, jotka seisovat maan Herran edessä. Ja jos joku tahtoo heitä vahingoittaa, lähtee tuli heidän suustaan ja kuluttaa heidän vihollisensa; ja jos joku tahtoo heitä vahingoittaa, on hän saava surmansa sillä tavalla. Heillä on valta sulkea taivas, niin ettei sadetta tule heidän profetoimisensa päivinä, ja heillä on valta muuttaa vedet vereksi ja lyödä maata kaikkinaisilla vitsauksilla, niin usein kuin tahtovat. Ja kun he ovat lopettaneet todistamisensa, on peto, se, joka nousee syvyydestä, käyvä sotaa heitä vastaan ja voittava heidät ja tappava heidät. Ja heidän ruumiinsa viruvat sen suuren kaupungin kadulla, jota hengellisesti puhuen kutsutaan Sodomaksi ja Egyptiksi ja jossa myös heidän Herransa ristiinnaulittiin. Ja ihmiset eri kansoista ja sukukunnista ja kielistä ja kansanheimoista näkevät heidän ruumiinsa kolme ja puoli päivää, eivätkä salli, että heidän ruumiinsa pannaan hautaan. Ja ne, jotka maan päällä asuvat, iloitsevat heidän kohtalostaan ja riemuitsevat ja lähettävät lahjoja toisilleen; sillä nämä kaksi profeettaa olivat vaivanneet niitä, jotka maan päällä asuvat. Ja niiden kolmen ja puolen päivän kuluttua meni heihin Jumalasta elämän henki, ja he nousivat jaloilleen, ja suuri pelko valtasi ne, jotka näkivät heidät.Ja he kuulivat suuren äänen taivaasta sanovan heille: "Nouskaa tänne!" Niin he nousivat taivaaseen pilvessä, ja heidän vihollisensa näkivät heidät. Ja sillä hetkellä tapahtui suuri maanjäristys, ja kymmenes osa kaupunkia kukistui, ja maanjäristyksessä sai surmansa seitsemäntuhatta henkeä, ja muut peljästyivät ja antoivat taivaan Jumalalle kunnian. Toinen "voi!" on mennyt; katso, kolmas "voi!" tulee pian.


      • 1234567---

        Kolmet ja puolet vuodet ovat menneen talven lumia.


    • Jaakukassäoot

      No onpas se kaikkivaltias luoja kovin unohtavainen kun ei ole osaa omista tekeleistään koskaan edes tuntenut.

    • kajasdhdh

      25:10 Mutta heidän lähdettyään ostamaan ylkä tuli; ja ne, jotka olivat valmiit, menivät hänen kanssansa häihin, ja ovi suljettiin.
      25:11 Ja myöhemmin toisetkin neitsyet tulivat ja sanoivat: 'Herra, Herra, avaa meille!
      25:12 Mutta hän vastasi ja sanoi: 'Totisesti minä sanon teille: minä en tunne teitä.'

      Kyllä tästä käy selvästi ilmi, että ne öljyttömät neitsyet tulivat hyljätyiksi.

    • By the way! Täytyy sanoa kuitenkin ihan näin kirjautuneena että en minä pidä itseäni täydellisenä raamatuntuntijana, päin vastoin. Täällä monesti tulee ihmisiä jotka saavat mieleni muuttumaan ja ymmärrän etten ole ollut aiempien väittämieni kanssa ihan oikeassa. Jäljillä pyrin kuitenkin olemaan, koska suhtaudun kaikkeen analyyttisesti. Joku voisi puhua tieteellisestä näkökulmasta mutta en lähtisi niin asiaa katsomaan.
      Olen siis monesti törmännyt siihen totuuteen että joudun tarkistamaan mielipiteitäni ja ihailen aina jos joku muukin tajuaa tehdä niin.
      Kyllähän päänsä voi pitää, muttei se tarkoita että se olisi viisain vaihtoehto. Eli niin kauan kun olemme Raamatun sanan alapuolella, niin kauan meidän on syytä olla sanalle kuuliaisia ja nöyriä ymmärryksemme kanssa sille. Emme voi koskaan sanoa että minä tunnen kyllä Raamatun alusta loppuun. Se on syntiä ja valhetta!
      Olkaamme tutkiskelulle avoimia ja kuunnelkaa kaikkia mielipiteitä. Ei niitä tarvitse heti imuroida omakseen, vaan ottaa huomioon, ehkä myöhemmin se sama sanoma avautuu.
      Esimerkiksi noiden säkkipukuisten aikajanasijoittelussa olen hieman ollut hukassa. En tiedä ihan tarkkaan mistä niiden aika alkaa. Tuo päättyminenhän sijoittuu selvästi jonnekin vihan ajan puolelle, mutten ole kyennyt hahmottamaan minne asti tuo toinen voi-huuto sijoittuu aikajanalla. Ensimmäinenhän on ihan heti kun peto julistaa itsensä jumalaksi. Se voi-huutovitsaus koskee pedon merkin ottaneita. Oletan sen olevan aika lyhyt aika toiseen voi-huutoon.

      • filade

        Kahden säkkipukuisen (Elia ja Enok) toiminta Raamatun mukaan sijoittuu 3,5 vuoden vihanajan loppuun.


      • Jarmo__EiKirj
        filade kirjoitti:

        Kahden säkkipukuisen (Elia ja Enok) toiminta Raamatun mukaan sijoittuu 3,5 vuoden vihanajan loppuun.

        Kiitos tästä huomautuksesta mutta kysyn sinulta tällä tavoin: Jos sinulle annetaan profetia. Tiedät että olet saanut sen nyt hengessä mutta jää enää kysymys siitä, missä hengessä sait sanoman. Sitten alat punnita asiaa... tottakai! Hylkäät ensin "koko roskan" hulluna, kunnes se tulee uudelleen. Tajuat kohta että kun saat sen, niin siinä ei ole mitään ahdistavaa, vaan mielesi on koko ajan aina äärettömän suuren rauhan ympäröimänä. Kaikki vahvistukset tulevat ympärillesi ilman mahtopontisuutta, pieninä nyansseina, jotka kuin hivelevät käsitystäsi. Sitten pyydät uskollesi kunnon vahvistusta ja vaadit suuria, saatkin vahvistuksen mutta se on edellisiäkin vielä pienempi asia mutta TÄYSIN MAHDOTON ollakseen sattumaa. Pikkuhiljaa kun alat uskoa että kyse on ollut Jumalan Hengestä, niin otat sanoman vastaan ja alat julistaa. Tämän jälkeen tulee vielä yksi vahvistus kuin kiitokseksi kärsivällisyydestä. Näin ei saatana toimi.
        Tällä tavalla olen saanut säkkipukuisten todistajien sanoman Inarinjärven miehestä, jonka työnimenkin sain, "Pohjolan Valo". Muistatteko kun vuosia sen jälkeen Pihon sivuillekin tuli profetia missä joku oli saanut sanat "Solna Polaris", joka on periaatteessa sama sanapari. Eikä tässä kaikki. Löydätte itse vielä näitä jos etsitte.


      • filade kirjoitti:

        Kahden säkkipukuisen (Elia ja Enok) toiminta Raamatun mukaan sijoittuu 3,5 vuoden vihanajan loppuun.

        Rakkaat uskon siskot ja veljet !

        KYLLÄ - Toinen säkkipukuinen TODISTAJA on ---> Elia

        Toisenkin - Jumala - on ilmoittanut . . . (EI ole Enok)

        . . . SAAN KOHTA ilmoittaa MYÖS sen toisen . . . SUUREN Profeetan . . . !

        KESKUSTELEN PARHAILLAAN . . . Jumalan KANSSA . . . ILMESTYSKIRJASTA !

        -----------------------------------------------------------------------------------------

        Jeesus_valitsi_tekstin

        10.2.2016 13:12

        En ole Elia. Mutta Minulla on Jumalan ja Elian voitelu eli kaksoisvoitelu.

        Jumala SANOO . . .

        . . . olen Johannes Kastaja Toinen.

        . . . tehtäväni on todistaa Jumalan olemassa olo ja Raamatun tapahtumia tosiksi.

        .

        NIIN ON JUMALA SANONUT . . . SE ON HERRAN TAHTO . . . !

        .

        Elia tulee vasta myöhemmin ja samaan aikaan myös toinen suuri Profeetta.

        Löytyy kyllä - Raamatusta - nuo ASIAT.

        ********************************************************************

        Kirjoitin nyt Jumalan tahdon, niin kuin Hän tahtoi.

        Mikä on ilmoitettu . . . se on Jumalan nimissä ilmoitettu !

        "Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään." Matt. 5:17

        Mitä et tiedä . . . se joskus kerrotaan.

        Siunausta ja Herran rauhaa !


      • Jarmo__EiKirj
        Jeesus_valitsi_tekstin kirjoitti:

        Rakkaat uskon siskot ja veljet !

        KYLLÄ - Toinen säkkipukuinen TODISTAJA on ---> Elia

        Toisenkin - Jumala - on ilmoittanut . . . (EI ole Enok)

        . . . SAAN KOHTA ilmoittaa MYÖS sen toisen . . . SUUREN Profeetan . . . !

        KESKUSTELEN PARHAILLAAN . . . Jumalan KANSSA . . . ILMESTYSKIRJASTA !

        -----------------------------------------------------------------------------------------

        Jeesus_valitsi_tekstin

        10.2.2016 13:12

        En ole Elia. Mutta Minulla on Jumalan ja Elian voitelu eli kaksoisvoitelu.

        Jumala SANOO . . .

        . . . olen Johannes Kastaja Toinen.

        . . . tehtäväni on todistaa Jumalan olemassa olo ja Raamatun tapahtumia tosiksi.

        .

        NIIN ON JUMALA SANONUT . . . SE ON HERRAN TAHTO . . . !

        .

        Elia tulee vasta myöhemmin ja samaan aikaan myös toinen suuri Profeetta.

        Löytyy kyllä - Raamatusta - nuo ASIAT.

        ********************************************************************

        Kirjoitin nyt Jumalan tahdon, niin kuin Hän tahtoi.

        Mikä on ilmoitettu . . . se on Jumalan nimissä ilmoitettu !

        "Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään." Matt. 5:17

        Mitä et tiedä . . . se joskus kerrotaan.

        Siunausta ja Herran rauhaa !

        Tuo koko ajatus lähtee siitä liikkeelle että kaikkien on maistettava kuolema ja Elia ja Hanok eivät ole maistaneet. Mutta ette ymmärrä että Paavali kertoi opetuksessaan, etteivät suinkaan kaikki joudu maistamaan kuolemaa, vaan meidät temmataan yhdessä Herraa avstaan.
        Kyseessä ei sii ole mikään lainalaisuus!


      • Jarmo__EiKirj kirjoitti:

        Kiitos tästä huomautuksesta mutta kysyn sinulta tällä tavoin: Jos sinulle annetaan profetia. Tiedät että olet saanut sen nyt hengessä mutta jää enää kysymys siitä, missä hengessä sait sanoman. Sitten alat punnita asiaa... tottakai! Hylkäät ensin "koko roskan" hulluna, kunnes se tulee uudelleen. Tajuat kohta että kun saat sen, niin siinä ei ole mitään ahdistavaa, vaan mielesi on koko ajan aina äärettömän suuren rauhan ympäröimänä. Kaikki vahvistukset tulevat ympärillesi ilman mahtopontisuutta, pieninä nyansseina, jotka kuin hivelevät käsitystäsi. Sitten pyydät uskollesi kunnon vahvistusta ja vaadit suuria, saatkin vahvistuksen mutta se on edellisiäkin vielä pienempi asia mutta TÄYSIN MAHDOTON ollakseen sattumaa. Pikkuhiljaa kun alat uskoa että kyse on ollut Jumalan Hengestä, niin otat sanoman vastaan ja alat julistaa. Tämän jälkeen tulee vielä yksi vahvistus kuin kiitokseksi kärsivällisyydestä. Näin ei saatana toimi.
        Tällä tavalla olen saanut säkkipukuisten todistajien sanoman Inarinjärven miehestä, jonka työnimenkin sain, "Pohjolan Valo". Muistatteko kun vuosia sen jälkeen Pihon sivuillekin tuli profetia missä joku oli saanut sanat "Solna Polaris", joka on periaatteessa sama sanapari. Eikä tässä kaikki. Löydätte itse vielä näitä jos etsitte.

        "Tällä tavalla olen saanut säkkipukuisten todistajien sanoman Inarinjärven miehestä, jonka työnimenkin sain, "Pohjolan Valo". Muistatteko kun vuosia sen jälkeen Pihon sivuillekin tuli profetia missä joku oli saanut sanat "Solna Polaris", joka on periaatteessa sama sanapari."

        --------------------------------------------------------------------------------------------

        Jumala SANOO . . .

        . . . Suomen UUDESTISYNTYNEET ovat YHDESSÄ . . .

        . . . "Pohjolan Valo" = "Solna Polaris" . . . !


      • Jarmo__EiKirj kirjoitti:

        Tuo koko ajatus lähtee siitä liikkeelle että kaikkien on maistettava kuolema ja Elia ja Hanok eivät ole maistaneet. Mutta ette ymmärrä että Paavali kertoi opetuksessaan, etteivät suinkaan kaikki joudu maistamaan kuolemaa, vaan meidät temmataan yhdessä Herraa avstaan.
        Kyseessä ei sii ole mikään lainalaisuus!

        ÄLÄ VÄITÄ . . . Jumalalle VASTAAN !!!


      • Rakkaat USKON siskot ja veljet !

        KIRJOITIN ---> ÄLÄ VÄITÄ . . . Jumalalle VASTAAN !!!

        Tuo EDELLINEN koskee tietysti myös minua, joten ME KAIKKI OLEMME SIINÄ SUHTEESSA . . .

        . . . SAMANARVOISIA - Jumalalle - ja - Herran Tahdon - TOTEUTTAJIA . . . ;)

        -------------------------------------------------------------

        En ole Elia. Mutta Minulla on Jumalan ja Elian voitelu eli kaksoisvoitelu.

        Jumala SANOO . . .

        . . . olen Johannes Kastaja Toinen.

        . . . tehtäväni on todistaa Jumalan olemassa olo ja Raamatun tapahtumia tosiksi.

        .

        Elia tulee vasta myöhemmin ja samaan aikaan myös toinen suuri Profeetta.

        Löytyy kyllä - Raamatusta - nuo ASIAT.

        -------------------------------------------------------------

        Jumala SANOO . . .

        . . . säkkipukuiset TODISTAJAT ovat . . . Elia ja Mooses . . . !

        . . . Suomen UUDESTISYNTYNEET ovat YHDESSÄ . . .

        . . . "Pohjolan Valo" = "Solna Polaris" . . . !

        *****************************************************************

        Jumala SANOO . . . TULEVISTA TAPAHTUMISTA seuraavasti . . .

        . . . AIKAJÄRJESTYKSESSÄ ASIAT ETENEVÄT SEURAAVASTI . . .

        ---

        ***** ENSIMMÄINEN TODISTAMINEN *****

        Aluksi todistetaan - UUDEN TESTAMENTIN mukaisesti - JUMALAN OLEMASSA OLO ja RAAMATUN TAPAHTUMIA TODEKSI.

        ME Suomen UUDESTISYNTYNEET - TODISTAMME . . . TEKEMÄLLÄ niitä samoja TEKOJA, joita - Jeesus ja opetuslapset sekä APOSTOLIT - TEKIVÄT . . . !

        NE - JOTKA USKOVAT - tuon todistuksen ---> VIISAITA = UUDESTISYNTYNEITÄ !

        ---

        MESSIAS TULEE - Jeesus Kristuksen Toinen Tuleminen . . . :)

        YLÖSOTTO TAPAHTUU ---> TOINEN otetaan . . . TOINEN jätetään.

        VIISAAT lähtevät . . . TYHMÄT jäävät - seuraamaan TOISTA TODISTUSTA.

        ---

        ***** TOINEN TODISTAMINEN *****

        KAKSI SÄKKIPUKUISTA todistavat - VANHAN TESTAMENTIN mukaisesti - JUMALAN SANAA, kuten myös ILMESTYSKIRJA asian kertoo.

        Elia ja Mooses - TODISTAVAT . . . TEKEMÄLLÄ niitä samoja TEKOJA, joita - HE aikaisemmin Raamatun mukaan - TEKIVÄT . . . !

        *****************************************************************

        NIIN ON JUMALA SANONUT . . . SE ON HERRAN TAHTO . . . !

        . . . . . . . .

        EN KIRJOITA - OMIA AJATUKSIANI ja MIELIPITEITÄNI - VAAN SEN MITÄ . . .

        . . . Jumala KÄSKEE SANOA . . . !

        KESKUSTELEN PARHAILLAAN . . . Jumalan KANSSA . . . ILMESTYSKIRJAN TAPAHTUMISTA.

        EN OLE . . . KOSKAAN LUKENUT - ILMESTYSKIRJAA - kokonaan LÄPI, vaan pelkästään Jumalan valitsemia kohtia - ILMESTYSKIRJASTA.

        EN OLE . . . KOSKAAN YRITTÄNYT TULKITA - ILMESTYSKIRJAA - ENKÄ OLE MYÖSKÄÄN - KOSKAAN LUKENUT KENENKÄÄN VALMISTA TULKINTAA - ILMESTYSKIRJASTA.

        . . . . . . . .

        Jumala SANOO . . .

        . . . JOS jollakin on KORVAT KUULLA . . . hän KUULKOON . . . !

        Evankeliumi Markuksen mukaan, Mark. 4: 21-25 ---> Sanan oikea kuuleminen

        Jeesus sanoi: "Ei kai lamppua sitä varten tuoda huoneeseen, että se pantaisiin vakan alle tai vuoteen alle? Lampunjalkaanhan se pannaan! Kaikki kätketty on olemassa vain ilmi tuotavaksi, salassa oleva vain siksi että se tulisi julki. Jos jollakin teistä on korvat, hän kuulkoon." Ja hän lisäsi: "Huomatkaa, mitä kuulette. Niin kuin te mittaatte, niin tullaan teille mittaamaan, vielä sen ylikin. Jolla on, sille annetaan, mutta jolla ei ole, siltä otetaan pois sekin mitä hänellä on."

        .

        RAKKAAT LAPSENI - Apostolinen siunaus TEILLE KAIKILLE

        . . . . . . . .

        Herramme Jeesuksen Kristuksen armo,

        Jumalan rakkaus

        ja Pyhän Hengen osallisuus olkoon sinun kanssasi.

        Aamen.

        ********************************************************************

        ******** JUMALAN ainoa poika, JEESUS KRISTUS=JUMALA ********

        ********************************************************************

        Evankeliumi Johanneksen mukaan, Joh. 1:1, 14, 18 ---> Sana tuli ihmiseksi

        Alussa oli Sana. Sana oli Jumalan luona, ja Sana oli Jumala.

        Sana tuli lihaksi ja asui meidän keskellämme. Me saimme katsella hänen kirkkauttaan, kirkkautta, jonka Isä ainoalle Pojalle antaa. Hän oli täynnä armoa ja totuutta.

        Jumalaa ei kukaan ole koskaan nähnyt. Ainoa Poika, joka itse on Jumala ja joka aina on Isän vierellä, on opettanut meidät tuntemaan hänet.

        ********************************************************************

        Kirjoitin nyt Jumalan tahdon, niin kuin Hän tahtoi.

        Mikä on ilmoitettu . . . se on Jumalan nimissä ilmoitettu !

        "Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään." Matt. 5:17

        Mitä et tiedä . . . se joskus kerrotaan.

        Siunausta ja Herran rauhaa !


    • prohojo

      horparohvahhorahorpahoijjjjvvv

    • 1Westsider

      Veljet ovat esitelleet nuo kaksi säkkipukuista Eenokiksi ja Eliaaksi. Kyllähän niillekin löytyy puoltoa Raamatusta. Mutta kun itse Ilmestyskirjan 11:4 Esittelee heidät näin selvästi:
      "Nämä ovat ne kaksi öljypuuta ja ne kaksi lampunjalkaa, jotka seisovat Maan Herran edessä. Ja kun Maan Herran edessä seisoo Sakarja 4: mukaan ne kaksi seurakuntaa,
      Eli vanhan ja Uuden testamentin seurakunnat, jos vertaukset oikeasti ymmärretään.
      Eikä ainakaan kaksi ukkelia, annettiinpa heille mikä tahansa nimi.

      • Rakkaat USKON siskot ja veljet !

        EN KIRJOITA - OMIA AJATUKSIANI ja MIELIPITEITÄNI - VAAN SEN MITÄ . . .

        . . . Jumala KÄSKEE SANOA . . . !

        JOS OLISIN ELÄNYT SILLOIN KUN - RAAMATTUA - KIRJOITETTIIN . . .

        . . . NIIN OLISIN KIRJOITTANUT TÄTÄ - RAAMATTUA - JOTA NYT LUEMME !

        .

        SIIS . . . Jumala SANOO . . .

        . . . säkkipukuiset TODISTAJAT ovat . . . Elia ja Mooses . . . !

        SE JOKA VÄITTÄÄ VASTAAN . . . VÄITTELEE - itse Jumalan KANSSA . . . !

        .

        ÄLÄ VÄITÄ . . . Jumalalle VASTAAN !!!

        .

        Siunausta ja Herran rauhaa !


    • 1Westsider

      Myöskin nämä ovat Ilmestyskirja 11: "Pyhä kaupunki" samat seurakunnat.
      Ja se "Suuri kaupunki "on: "tämä maailma" jota hengellisesti kutsutaan Sodomaksi ja Egyptiksi ja jossa heidän Herransa ristiinnaulittiin, jonka kaduilla heidän ruumiinsa viruvat. ja ihmiset eri kansoista ja sukukunnista ja kielistä ja kansanheimoista näkevät heidän ruumiinsa kolme ja puoli päivää. Kunnes yhtäkkiä viimeisen pasunan soidessa koko Seurakunta nousee katoamattomana ja me muutumme. Kor 15:

      58. Sentähden rakkaat veljeni, olkaa lujat, järkähtämättömät, aina innokkaat Herran työssä, tietäin, että teidän vaivannäkönne ei ole turha Herrassa.

    • 1Westsider

      Jeesus opetti kaikki vertauksin, niin myöskin ilmestyskirja.
      Vertauksilla on vain se yhteinen ominaisuus, että ne kohoaa ylös ja menee helposti "ylihilseen".

    • 1Westsider

      Kuten hän , Jeesus, opetti Jumalan valtakunnan salaisuuksista.

      Markus 4:11 Niin hän , Jeesus, sanoi heille, opetuslapsilleen,: "Teille on annettu Jumalan valtakunnan salaisuus, mutta noille ulkopuolella oleville kaikki tulee vertauksissa,
      12. että he näkemällä näkisivät, eivätkä huomaisi, ja kuulemalla kuulisivat eivätkä ymmärtäisi, niin etteivät kääntyisi ja saisi anteeksi"

    • Kritiks

      Varjeltuimpia Jumalan valtakunnan salaisuuksia ovat lopunajan salaisuudet, kuten seurakunnan tempaus, ylösotto.

    • Jarmo__EiKirj

      Homma lähteny sen verran taas lapasesta etten viittiu puhuu mitään.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      81
      1840
    2. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Maailman menoa
      237
      1639
    3. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      91
      1523
    4. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      106
      1328
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      164
      1105
    6. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      64
      1083
    7. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      32
      932
    8. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      62
      916
    9. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      856
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      95
      817
    Aihe