Raportti: 20v hunajainen säätöni

Ex------------PUA

Arvoisat palstalaiset!

*taputuksia fanfaareja, eläköön-huutoja*

"Eläköön Ex PUA ja hänen hyvät ystävänsä, eläköön!!!*

Kiitos, saanen mennä asiaan?

Ok.

Hiljaittain palstalle ilmaantui positiivishenkinen avaus, missä oli puhe toisaalta palstatotuuksista, mutta toisaalta myös poikkeuksista jotka vahvistavat
säännön (MAT:n): http://keskustelu.suomi24.fi/t/14198155/mat-ei-pade-aina

Tämä innoitti minua siinä määrin, että kirjoitankin nyt 20v säädöstäni raportin
(normaalisti kirjoitan hoidoista, joskus säädöistä, tällä kertaa onkin tavanomaista parempi säätö josta voimme oppia paljon, joten kirjoitan siis hänestä).

Mutta tämä on positiivinen raportti, sillä se kertoo onnesta, ja siten palstalaisetkin ovat onnellisia. Näin myös lisään hyvien ystävieni ja muiden palstalaisten hyvinvointia. Onni onkin viime kädessä se, minkä haluan jakaa arvon palstalaisten kanssa. Minulla kun on mistä antaa. Olenhan ollut säätöni kanssa tekemisissä nyt kuukauden päivät. Pelottavan tiivisti.

Raportti on jaettu kappaleisiin, ja jokainen niistä on kuin pienoisraportti, mikä tuottaa ei vain onnellisuutta, vaan tuo myös opin lukijalleen.

ARVOISAT PALSTALAISET! Saanen aloittaa?

Kiitos!

- Tapaaminen.

PUA-kultti opettaa yhtä sun toista monimutkaista ja toimimatonta.
Ex PUA taas puolustaa näkemystä, jonka mukaan asiat useimmiten ovat punaisen pillerin mukaisia, eli simppelisti perustuvat naisen valintaan ja numeropeliin, sekä tietysti keskinäiselle tasolle.

Näin ollen, mitään "negailuja" yms. hölynpölyjä ei tarvittu.

Avasin hänelle itse asiassa kehumalla hänen ulkonäökään - asia mikä on negauksen vastakohta!

Tosin, tein sen siten, että pidin arvoa itsellänikin.

Vastaus? Hän kiitti siitä, ja kehui myös minun ulkonäköäni.

Myöskään feministien "öööh, voisitko täyttää tämän kaavakkeen, oi jumalatar, jossa annat kirjallisen suostumuksen sinulle puhumisesta" ei käytetty, joten tämäkään sinisen pillerin tapa toimia ei ollut tarpeen.

- Ensivaikutelma.

Hän ei vain kehunut ulkonäköäni, vaan sanoi minua hyvinkin kiinnostavaksi persooonaksi.

Arvon palstalaiset, ensivaikutelma on tarpeellinen, sitä emme saa unohtaa.
Älä pilaa sitä millään puppeilulla, ettet menetä kallisarvoista mahdollisuutta rakastaa nuorta naista, ja tulla hänen palvontansa kohteeksi.
Ole palvottu, äläkä suostu mihinkään muuhun!

- Ikä - mies vs. pojat.

Kun kiusasin häntä siitä, miten (ikäisensä) finninaamaiset pojanklopit tulevat iskemään häntä, hän vain nauroi ja sanoi: "Hyi helvetti!"

Minua hän luuli 23 vuotiaaksi, ja kun kuuli oikean ikäni, totesi hän tyyliin että ikä on pelkkiä numeroita.

Palstatotuus? ;)


- Perhearvot

Onko kyseessä joku "eroperheen isiongelmainen tapaus", kuten yritetään häpäistä naisia jotka naivat miehiä eikä poikia?

Ei.

Vaan joku joka pitää perheestään, jossa on lämmin yhteishenki ja joka on edelleen kasassa!

Itse asiassa, ne isiongelmaiset ja YH-äitien tyttäret ovat todennäköisimmin kaikkein
rappiollisimpia naisia, mitä markkinoilta löytyy, feministejä tai muuten vain huonoja sekä perhearvojen vastaisimpia. Heillä on karmea rataennätys, oli se sitten hypergamiassa, tai hajonneissa parisuhteissa (omissa tai toisten).¨

Hyvän ystäväni IkisM:n suosima 50's malli on täten mahdollista saavuttaa.

- Naisellinen vs. "itsenäinen vahva nainen joka on yhtä hyvä tai parempikin kuin miehet".

Säädölläni oli edessä työhaastattelut taannoin, mitä hän teki?

Hän ei esittänyt "itsenäisen vahvan naisen" roolia, mitä on lähinnä tuskallista todistaa.

Ei, vaan hän pyysi halin ja kertoi miten häntä stressasi se.
Annoinkin hänelle välittömästi tarvittavan määrän tsemppiä ja läheisyyttä, ja palstalaiset voivatkin arvata kuinka kävi?

Hän ei vain selvinnyt työhaastattelusta, vaan sai myös työpaikan!

(Vaikka työttömänä hänellä ei liikoja rahoja ollut, hän ei koskaan yrittänyt elää rahoillani tai vipata. Eikä myöskään kiinnittänyt mitään huomiota rahaan ja statukseen!)

Juoksunsa juossut feministi olisi tuossa tilanteessa luultavasti ollut saamatta paikkaa, syyttänyt siitä kaikkia muita kuin itseään tai jos olisi saanut paikan
olisi hän pitänyt itseään muita, etenkin miehiä parempina. (Samoin kaverini feministiavokki aikoinaan eleli kaverini rahoilla; feministit ovat läpeensä mätiä "naisia").

Näin, taas kaikki vastalauseet on ammuttu alas.

Palstatotuudet on vahvistettu.

Torju kurppapropaganda ja ota itsellesi nuori nainen!

78

316

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sex-pulla

      Sä kun sitä ootkin mun idoli!"!!

      Aion mennä tänään ABCD:lle ranskanpastillien kanssa. Perkaan kyllä tällä kertaa pois kaikki muun väriset, otan vain punaisia mukaan. Kyllä tosiaan on sinun raporteista ihan mahtava hyöty! Vaikka ollaankin tavallaan samiksii.

      Nasuasialoosteri on luvannut antaa kyydin, koska kurppa otti minulta mopon pois hiihtoloman jälkeen. Raportoin sitten!

      *Fani-faarit*

      • Ex------------PUA

        *Nostaa pystyyn peukun ja siteeraa inspiroivasti Tommy Tabermannia*

        "Kuinka paljon sinä uskallat jättää tänään rohkeutta käyttämättä?"

        ;)


    • 13cm

      "Minua hän luuli 23 vuotiaaksi"

      Onneksi olkoon! :D

      • Ex------------PUA

        Kiitos, mutta ihan turha ruveta alkaan iskemään mua. ;)


      • 13cm
        Ex------------PUA kirjoitti:

        Kiitos, mutta ihan turha ruveta alkaan iskemään mua. ;)

        Niin onkin, kuten myös naiset tulevat sen huomaamaan.


      • Ex------------PUA
        13cm kirjoitti:

        Niin onkin, kuten myös naiset tulevat sen huomaamaan.

        En tajunnut tuosta vastauksesta hiventäkään. :D

        Et kai ole vähäsen vihainen kun noin sekavia kirjoittelet? )


      • Miten 57-vuotias voi näyttää 23-vuotiaalta?


      • Ex------------PUA
        RaivoavaKurppa kirjoitti:

        Miten 57-vuotias voi näyttää 23-vuotiaalta?

        Kato mitä ikäkriisiytynyt spermaviemäri! :D

        Iskikö ikäkriisi taas? :D

        PS. Sinä et voi näyttää mitenkään 23 vuotiaalta.


      • Ex------------PUA kirjoitti:

        Kato mitä ikäkriisiytynyt spermaviemäri! :D

        Iskikö ikäkriisi taas? :D

        PS. Sinä et voi näyttää mitenkään 23 vuotiaalta.

        Kato ExPUA moro!

        Minkä ikäinen olet?
        Miltä se anaaliseksi Naisasialooserin kanssa tuntui?


    • pullan.satutuokio

      Ei tuo kuulosta miltään omalta kokemukselta, vaan esseeltä jossa käsitellään jotain epämääräisiä "palstatotuuksia" ja muita pullan pakkomielteitä. Samaa sarjaa NALin raporttien kanssa jossa parikymppiset kamunaiset ja linnakundikaverit seikkailee mitä mielikuvituksellisimmissa tilanteissa.

      • Ex------------PUA

        Totuus sattuu. :)


      • pullan.satutuokio
        Ex------------PUA kirjoitti:

        Totuus sattuu. :)

        Niinpä. Siksi onkin kivempi keksiä satuja, kuin kohdata todellisuus.


      • Ex------------PUA
        pullan.satutuokio kirjoitti:

        Niinpä. Siksi onkin kivempi keksiä satuja, kuin kohdata todellisuus.

        Itte oot-defenssi. :D Kurpparaivo alkaa mennä hillittömäksi.

        Totuus sattuu, edelleenkin. ;)


    • Mikä oli tämän aloituksen funktio paitsi höpöttää höpöttämisen takia?

      Hienoa jos treffeillä menee kivasti, mutta yhden 20-vuotiaan tytön mielipide ei meinaa yhtään mitään siinä, mitä valta osa sen ikäisistä kokee tai ajattelee.

      Otanta on varsin suppea.

      Viimeiset omat deittini kiteyttäen: "Kaikki 18-vuotiaat bi-pojat haluavat panna kurppia."

      • 13cm

        "Kaikki 18-vuotiaat bi-pojat haluavat panna kurppia."

        Tuosta pitää kirjoittaa kolme aa nelosta täyteen.


      • 13cm kirjoitti:

        "Kaikki 18-vuotiaat bi-pojat haluavat panna kurppia."

        Tuosta pitää kirjoittaa kolme aa nelosta täyteen.

        Molemmin puolin vähintään.

        Puntaroida asia miehen äiti-suhteen ja koska kyseessä on bi-seksuaali, myös isä-suhteen kannalta...


      • Ex------------PUA

        Yksittäistapauskortti käytetty, palstan tekopyhän ja järjestelmällisesti kaikkia ikäkriisinsiirtoklisheitä YH-kurpan toimesta, joka nyt vaiin sattuu olemaan 1. käytetty 2. vanha verrattuna säätööni, joka ei ole käytetty ja vanha. :D

        Tämä todistaa palstatotuuden, ja antaa palstan miehille sekä hyville ystävilleni osviittaa siitä, että miten tuon ikäkisiä naisia saadaan. Samalla tämä todistaa että kurppapropaganda ei ole totta.

        Sinä olet juoksusi juossut, ja miehesi valinnut, joten turha ulista.

        Minä ja hyvät ystävämme ansaitsemme vain parasta, ja minä sitä jo saan.


      • Ex------------PUA kirjoitti:

        Yksittäistapauskortti käytetty, palstan tekopyhän ja järjestelmällisesti kaikkia ikäkriisinsiirtoklisheitä YH-kurpan toimesta, joka nyt vaiin sattuu olemaan 1. käytetty 2. vanha verrattuna säätööni, joka ei ole käytetty ja vanha. :D

        Tämä todistaa palstatotuuden, ja antaa palstan miehille sekä hyville ystävilleni osviittaa siitä, että miten tuon ikäkisiä naisia saadaan. Samalla tämä todistaa että kurppapropaganda ei ole totta.

        Sinä olet juoksusi juossut, ja miehesi valinnut, joten turha ulista.

        Minä ja hyvät ystävämme ansaitsemme vain parasta, ja minä sitä jo saan.

        Miksi vertaat minua ja säätöäsi? En minä vertaa sinua miehiini koskaan, vaikka oletkin heihin verrattuna vanha paappa kaikesta päätellen.

        20-v. Nainen joka ei ole saanut miestä ennen... höm. Onhan noita. On myös niitä, jotka ei kerro. :)

        Toivottavasti tyttö saa sinut hieman leppymään. Vanhat ja vihaiset miehet eivät ole seksikkäitä.


      • Ex------------PUA
        Nainen_28v kirjoitti:

        Miksi vertaat minua ja säätöäsi? En minä vertaa sinua miehiini koskaan, vaikka oletkin heihin verrattuna vanha paappa kaikesta päätellen.

        20-v. Nainen joka ei ole saanut miestä ennen... höm. Onhan noita. On myös niitä, jotka ei kerro. :)

        Toivottavasti tyttö saa sinut hieman leppymään. Vanhat ja vihaiset miehet eivät ole seksikkäitä.

        "Miksi vertaat minua ja säätöäsi? En minä vertaa sinua miehiini koskaan, vaikka oletkin heihin verrattuna vanha paappa kaikesta päätellen."

        Itte oot-defenssi kurpalta. :D Minä tiedän sinun ikäsi, ja sinä et tiedä minun ikääni, joten voi sanoa että selvästi osu ja upposi.

        Samoin, se olit sinä joka aloit vertailemaan, mitä teit taas.

        Ja kun kerranse linja otetaan, niin 20v. säätöni ei edes laske 18v tai edes yli 20v poikia miehiksi, joita sinä tapailet.

        Se todistaa taas kerran palstatotuuden, finninaamaiset pojanklopit ovat tasoltaan matalia, ihan kuten käytetyt YH-kurpat kuten sinä.

        "20-v. Nainen joka ei ole saanut miestä ennen... höm. Onhan noita. On myös niitä, jotka ei kerro. :)"

        Lutka vihjaa että myös muut naiset ovat samanalisia lutkia kuten sinä? Taas näitä sinun väsyneitä ja stereotyyppisiä kurpparaivoklisheitä.

        "Toivottavasti tyttö saa sinut hieman leppymään. Vanhat ja vihaiset miehet eivät ole seksikkäitä."

        Itte oot-defenssi taas. :D Taas on osunut ja uponnut, sinä kurpparaivoon ajautunut vanha haaska, kun palstatotuus osoittautui taas todeksi ja ikäkriisi otti vallan.

        Voin sanoa, että sinunlaiset naiset eivät ole seksikkäitä. Kurpparaivo, tai kurppa tai sen raivoaminen ei ole seksikästä, kuten ei myöskään kaunaisuus nuoria naisia kohtaan, kun oma juna on mennyt. Saat ihan itse maksaa hintaa omista typeryyksistäsi.

        Fakta on, että 20v YTN ei ole käytetty, sillä ei ole toisen miehen äpärää ja se ei ole kurppaantunut.


      • Yksi.kysymys
        Ex------------PUA kirjoitti:

        Yksittäistapauskortti käytetty, palstan tekopyhän ja järjestelmällisesti kaikkia ikäkriisinsiirtoklisheitä YH-kurpan toimesta, joka nyt vaiin sattuu olemaan 1. käytetty 2. vanha verrattuna säätööni, joka ei ole käytetty ja vanha. :D

        Tämä todistaa palstatotuuden, ja antaa palstan miehille sekä hyville ystävilleni osviittaa siitä, että miten tuon ikäkisiä naisia saadaan. Samalla tämä todistaa että kurppapropaganda ei ole totta.

        Sinä olet juoksusi juossut, ja miehesi valinnut, joten turha ulista.

        Minä ja hyvät ystävämme ansaitsemme vain parasta, ja minä sitä jo saan.

        Mistä sinä tiedät kuinka monen käyttämä se säätösi on? Ei se iästä ole kiinni kuinka moni sitä mopoa on polkenut. Mitä kauniimpi nainen sen todennäköisempää, että on erittäin käytetty ja myös etnokikkeleiden käyttämä (kauniit naiset aina on). Eihän se sitä sulle koskaan tule kertomaan, mutta näin se vaan on.


      • Yksi.kysymys kirjoitti:

        Mistä sinä tiedät kuinka monen käyttämä se säätösi on? Ei se iästä ole kiinni kuinka moni sitä mopoa on polkenut. Mitä kauniimpi nainen sen todennäköisempää, että on erittäin käytetty ja myös etnokikkeleiden käyttämä (kauniit naiset aina on). Eihän se sitä sulle koskaan tule kertomaan, mutta näin se vaan on.

        Oletko ihan varma ettet ole siittänyt minua? Kuulostat ihan isältäni niin monella tapaa. Iskä heitä viiskybää.


      • Nainen_28v kirjoitti:

        Oletko ihan varma ettet ole siittänyt minua? Kuulostat ihan isältäni niin monella tapaa. Iskä heitä viiskybää.

        Tuo siis ex-muffinssille.


    • Eihän tuossa nyt mitään ollut . Nainen hiukan kehui sinua ja antoi halauksen. Nainen myös saa aina lähes töitä jos vaan osaa hymyillä kun joku jännämies pomo tietää että nainen antaa sille pillua myöhemmin. Sosiaaliset naiset halaa sosiaalisia miehiä, jos kehumalla sais pillua niin kehuisin jokaista vastaantulevaa naista.

      • Ex------------PUA

        Tiedätkö sinä mikä säätö on?

        Se ei ole hoito, eikä se ole seurustelu suhde, vaan se on tässä tapauksessa nyt kuukauden jatkunut suhde jossa olemme päivittäin tekemisissä kanssamme (viikonloppuisin vaihtelevasti, kun emme sentään "seukkaa"), ja kumpikin tykkää toisistaan (flirttailemme ja vitsailemme siitä miten "menemme naimisiin"), joten kyseessä eivät olleeet mitkään yksittäiset treffit vaan päivittäinen yhdessä vietetty aika.

        Samoin, hän ei antanut minulle halia, vaan pyysi sitä minulta. Siinä on merkittävä ero.


      • 13cm
        Ex------------PUA kirjoitti:

        Tiedätkö sinä mikä säätö on?

        Se ei ole hoito, eikä se ole seurustelu suhde, vaan se on tässä tapauksessa nyt kuukauden jatkunut suhde jossa olemme päivittäin tekemisissä kanssamme (viikonloppuisin vaihtelevasti, kun emme sentään "seukkaa"), ja kumpikin tykkää toisistaan (flirttailemme ja vitsailemme siitä miten "menemme naimisiin"), joten kyseessä eivät olleeet mitkään yksittäiset treffit vaan päivittäinen yhdessä vietetty aika.

        Samoin, hän ei antanut minulle halia, vaan pyysi sitä minulta. Siinä on merkittävä ero.

        Kamusektori kutsuu. ;)


      • Ex------------PUA
        13cm kirjoitti:

        Kamusektori kutsuu. ;)

        Kyllä. siltä vahvasti näyttää että friend zonelle pudotaan ;)


      • Ex------------PUA
        13cm kirjoitti:

        Kamusektori kutsuu. ;)

        Tyhmän huoran logiikkaa. :D Kylläpäs se totuus sattuu nyt vanhaa huoraa joka ei kestä sitä että minulla on säätönä nuori nainen ja palstatotuus todistettuna.

        Minkä ikäinen olet ja miten moni mies on käyttänyt sinua?


      • 13cm
        Ex------------PUA kirjoitti:

        Tyhmän huoran logiikkaa. :D Kylläpäs se totuus sattuu nyt vanhaa huoraa joka ei kestä sitä että minulla on säätönä nuori nainen ja palstatotuus todistettuna.

        Minkä ikäinen olet ja miten moni mies on käyttänyt sinua?

        19 ja 0


    • eimullamuuta

      Huono raportti. Odotin vähintään että olisit saanut kaksi neitsyt naista kimppakivaan mutta oli vain halailua

      • Ex----------PUA

        No sellaista et tarjonnut sinäkään, mutta minulla on edelleenkin 20v säätö. ;)


      • Cuuba
        Ex----------PUA kirjoitti:

        No sellaista et tarjonnut sinäkään, mutta minulla on edelleenkin 20v säätö. ;)

        20 vuotta kestänyt säätö.. mahtaako siitä tulla lopulta lasta tai paskaa?


      • Ex------------PUA
        Cuuba kirjoitti:

        20 vuotta kestänyt säätö.. mahtaako siitä tulla lopulta lasta tai paskaa?

        Pahoittelut, en tiennyt että olet autisti.


    • paskannvitut

      Tässä nähdään mikä on tämän itsensä alfaksi ylentäneen palstapellen todellinen taso. Raporttia raportin perään miten hän kyttää muita ihmisiä baarissa ja ainoa missä itse on mukana kun saa peräti halauksen.

      • Ex------------PUA

        Oletko tyhmä vai etkö osaa lukea?


    • JuoVodaa

      "Minua hän luuli 23 vuotiaaksi, ja kun kuuli oikean ikäni, totesi hän tyyliin että ikä on pelkkiä numeroita.

      Palstatotuus? ;)"

      Jos olisit näyttänyt enemmän ikäiseltäsi, vastaanottonsa olisi ollut paljon nihkeämpi..? :p

      • Ex------------PUA

        Ei vaan että mies ei rusinoidu, vaan komistuu iän myötä, siitä tuo efekti johtuu. Eli palstatotuus on todistettu.

        20v säätöni esim. pojittelee jopa 24 vuotiaita.

        Ja pitää ihanteenaan itseään ainakin yli 20v. vanhempia miehiä.

        Näin ollen, hän ei tietenkään tajunnut ensin että miksi näytän hänestä niiin komealta, joten hän luuli vielä sinipilleröidysti, että minun täytyy olla vain hieman häntä vanhempi, vaikka todellisuudessa syy oli palstatotuudessa.


      • Ota.Huikka
        Ex------------PUA kirjoitti:

        Ei vaan että mies ei rusinoidu, vaan komistuu iän myötä, siitä tuo efekti johtuu. Eli palstatotuus on todistettu.

        20v säätöni esim. pojittelee jopa 24 vuotiaita.

        Ja pitää ihanteenaan itseään ainakin yli 20v. vanhempia miehiä.

        Näin ollen, hän ei tietenkään tajunnut ensin että miksi näytän hänestä niiin komealta, joten hän luuli vielä sinipilleröidysti, että minun täytyy olla vain hieman häntä vanhempi, vaikka todellisuudessa syy oli palstatotuudessa.

        No onpas hassuja vitsejä sulla taas, taisit vaan kuvitella itsesi baby-feissiksi tuossa sun tarinassasi :)
        Mene ulos välillä niin voit kertoa ihan oikeitakin sattumia joskus :)


      • Ex------------PUA
        Ota.Huikka kirjoitti:

        No onpas hassuja vitsejä sulla taas, taisit vaan kuvitella itsesi baby-feissiksi tuossa sun tarinassasi :)
        Mene ulos välillä niin voit kertoa ihan oikeitakin sattumia joskus :)

        En uskalla poistua kotiovestani.


      • Riiiiiiiiiiii
        Ex------------PUA kirjoitti:

        Ei vaan että mies ei rusinoidu, vaan komistuu iän myötä, siitä tuo efekti johtuu. Eli palstatotuus on todistettu.

        20v säätöni esim. pojittelee jopa 24 vuotiaita.

        Ja pitää ihanteenaan itseään ainakin yli 20v. vanhempia miehiä.

        Näin ollen, hän ei tietenkään tajunnut ensin että miksi näytän hänestä niiin komealta, joten hän luuli vielä sinipilleröidysti, että minun täytyy olla vain hieman häntä vanhempi, vaikka todellisuudessa syy oli palstatotuudessa.

        Puhuit juuri itsesi pussiin. Tyttö luuli sinua 23-vuotiaaksi, mitä pidit kehuttavana asiana. Miksi? Vanhan näköinenhän olisi teorioidesi mukaan parhaimman näköinen.


      • 2plus7
        Riiiiiiiiiiii kirjoitti:

        Puhuit juuri itsesi pussiin. Tyttö luuli sinua 23-vuotiaaksi, mitä pidit kehuttavana asiana. Miksi? Vanhan näköinenhän olisi teorioidesi mukaan parhaimman näköinen.

        Samaa mieltä. Tuolla ExPUA:n logiikalla nuoren naisen luuleminen yli 40-vuotiaaksi olisi myös kehua :D


      • Ex------------PUA
        Ota.Huikka kirjoitti:

        No onpas hassuja vitsejä sulla taas, taisit vaan kuvitella itsesi baby-feissiksi tuossa sun tarinassasi :)
        Mene ulos välillä niin voit kertoa ihan oikeitakin sattumia joskus :)

        Ja kurpparaivo on alkanut, kun totuus sattuu! :D

        Vituttaa kun te kurpat rusinoidutte ja miesten MA kasvaa?


      • Ex------------PUA
        Ex------------PUA kirjoitti:

        En uskalla poistua kotiovestani.

        Näin kurppa varastelee nimimerkkejä sen vmerkkinä että kurpparaivo on alkanut ja palstatotuus on todistettu.

        On hauska nähdä miten kova paikka se on kurpille kun miehen MA nousee iän myötä jaa naisilla laskee.

        No, eiköhän sen kurpat ole huomanneet jo muutenkin. ;)


      • Ex------------PUA
        Riiiiiiiiiiii kirjoitti:

        Puhuit juuri itsesi pussiin. Tyttö luuli sinua 23-vuotiaaksi, mitä pidit kehuttavana asiana. Miksi? Vanhan näköinenhän olisi teorioidesi mukaan parhaimman näköinen.

        Etkö osaa lukea? Selitin sen jo.

        Se todistaa palstatotuuden ja sen että mies ei rusinoidu, vaan komistuu iän myötä.

        Muuten taas mukava huomata miten femakko joutuu myöntämään tappionsa. ;)


      • Ootläskipää
        Ex------------PUA kirjoitti:

        Ja kurpparaivo on alkanut, kun totuus sattuu! :D

        Vituttaa kun te kurpat rusinoidutte ja miesten MA kasvaa?

        Ja sama idioottimainen nörttihuumori senkun jatkuu..


      • 19plus9
        Ex------------PUA kirjoitti:

        Ja kurpparaivo on alkanut, kun totuus sattuu! :D

        Vituttaa kun te kurpat rusinoidutte ja miesten MA kasvaa?

        Viimeisestä lauseesta kysymysmerkki pois ja huutomerkki tilalle kiitos :D


      • Ex------------PUA

        Osu ja uppos! :D

        Tuplaosuma/Raivoaminen on edennyt nyt sitten multinikkausvaiheeseen!


        A-a-a-a-a-a-alpha POWER!


      • Riiiiiiiii
        Ex------------PUA kirjoitti:

        Etkö osaa lukea? Selitin sen jo.

        Se todistaa palstatotuuden ja sen että mies ei rusinoidu, vaan komistuu iän myötä.

        Muuten taas mukava huomata miten femakko joutuu myöntämään tappionsa. ;)

        Eli 23-vuotias mies on sinustakin komean näköinen, kuten itsekin myönsit. Niin minustakin:). 6-0 eli voitto meille. Mutta selitä nyt tätä burgerille jolla on oma sisäinen logiikka.


      • Ex------------PUA
        Riiiiiiiii kirjoitti:

        Eli 23-vuotias mies on sinustakin komean näköinen, kuten itsekin myönsit. Niin minustakin:). 6-0 eli voitto meille. Mutta selitä nyt tätä burgerille jolla on oma sisäinen logiikka.

        Älä laita sanoja suuhuni, vain jos argumentit loppuu, vaikka se olisi ainoa toivosi saada voitto, mitä et koskaan lajitovereinesi minulta ole saanut. ;)


      • Riiiiiiiiiiiiiii
        Ex------------PUA kirjoitti:

        Älä laita sanoja suuhuni, vain jos argumentit loppuu, vaikka se olisi ainoa toivosi saada voitto, mitä et koskaan lajitovereinesi minulta ole saanut. ;)

        Urpo burgeri. Mikä vitun "voitto"?


      • Ex------------PUA
        Riiiiiiiiiiiiiii kirjoitti:

        Urpo burgeri. Mikä vitun "voitto"?

        Älä nyt ole huono häviäjä, ja ajaudu kurpparaivoon. :D


    • Okei_okei

      Muutama kysymys ja huomio:

      1. Mitä tarkoittaa numeropeli?

      2. Jos miehen MA kasvaa iän myötä, miksi on siitä huolimatta ilmeisesti hyvä asia, että sinua on luultu 23 -vuotiaaksi (nehän oli niitä finninaamaisia pojanrimpuloita), eli tämä parikymppinen tyttö luuli sinua ikäisekseen... Eikö hänen olisi pitänyt luulla sinua reilusti vanhemmaksi kuin mitä oikeasti olet, jotta palstatotuus miehen ikääntymisestä toteutuisi?

      3. Miksi puhut siitä ettei hän ole "koskaan elänyt rahoillasi", kun olette olleet tekemisissä vasta kuukauden? Ettehän te ole edes tuttuja vielä, joten et voi sanoa tietäväsi mitään ko. henkilön luonteesta, saati tavoista. Tuo on niin lyhyt aika tuntea joku ihminen, että hän ja myös sinä esitätte jotain parempaa versiota itsestänne, joka ei välttämättä ole yhtään saman kaltainen sen oikean "minän" kanssa. Totuus tulee ilmi vasta paljon, paljon myöhemmin. Tämäkin vain siinä tapauksessa, että alatte oikeaan suhteeseen. "Säätö" ei ole mikään suhde.

      • Ex------------PUA

        No niin, osaisi täällä näemmä joku naiskirjoittaja hillitä hermonsa. :D

        1. Numeropeli on siis sitä, että koska nainen valitsee, pitää miehen tavata mahdollisimman monta naista (yleensä, riippuu tasosta, en ihan hirveästi saa pakkeja, enkä ihan massalähestymisiäkään tee) jotta numerot olisivat suotuisia, eli jotta löytyisi sopiva.

        Tämä poikkeuksellisen oloinen nuori nainen ei todellakaan tullut ihan heti vastaan. Joten eräs raportin tarkoitus oli ilmentää tätä periaatetta.

        2. Se todistaa palstatotuuden: mies ei ikääntyessään rusinoidu, vaan komistuu ja tämä osaltaan vaikuttaa siihen että miehen MA nousee iän myötä.

        Itse asiassa 20v säätöni on YTN aika monellakin mittarilla, mutta hänen luonteensa ja persoonallisuutensa sekä ulkonäkönsä on niin uskomattomalla tavalla synkassa että hetkeen sellaista ei olla nähty edes!

        (Selitin tämän tarkemmin yllä.)

        Raportin eräänä tarkoituksenahan oli osoittaa että palstatotuus pitää kutinsa.

        Näin ollen tämä palstatotuus on nyt osoitettu todeksi.

        3. Täysin totta! On totta että emme ole eläneet kymmentä vuotta yhdessä jne.

        Mutta naiset näyttävät jo ihan alkumetreillä, että mitkä ovat heidän prioriteettinsa miehen ja hänen resurssiensa käytön suhteen.

        Tällöin raha, status ja ulkonäkö näyttelee osaa.

        Status ja ulkonäkö sekä miehen taipumus luopua niistä, kartoitetaan jo hyvinkin varhaisessa vaiheessa, yleensää jonkin verran sen jälkeen kun ulkonäkö ja näennäinen yhteensopivuus on huomattu.

        Se, että nainen jättää nämä kartoittamatta eikä vippaa sinulta rahaa jne. tarkoittaa sitä mitä sanin sen tarkoittaneen.

        Ja kyllä, kyseessä on säätö, kun en parempaakaan sanaa ole keksinyt tätä suhdetta kuvaamaan. Se voi totta kai mennä mihin suuntaan vain, ja mitä tahansa voi tapahtua, ja voi olla että olen tehnyt virhearvion, sitä ei yksinkertaisesti voi sanoa tässä vaiheessa, vain sen mitä tähän mennessä on tapahtunut ja miltä näyttää. Se voi myös mennä ihan juuri näin hyvin, kuin on mennyt tähänkin mennessä; keskinäistä kiinnostusta, viihdymme hullun hyvin keskenämme (päivittäin!), on sitä ns. kemiaa, huonot päivät muuttuvat hyviksi yhdessä jne.

        Se pitää sanoa, että on tässä nyt ollut sen verran muitakin säätöjä, että erotuksen kyllä huomaa.


      • Älä.esitä
        Ex------------PUA kirjoitti:

        No niin, osaisi täällä näemmä joku naiskirjoittaja hillitä hermonsa. :D

        1. Numeropeli on siis sitä, että koska nainen valitsee, pitää miehen tavata mahdollisimman monta naista (yleensä, riippuu tasosta, en ihan hirveästi saa pakkeja, enkä ihan massalähestymisiäkään tee) jotta numerot olisivat suotuisia, eli jotta löytyisi sopiva.

        Tämä poikkeuksellisen oloinen nuori nainen ei todellakaan tullut ihan heti vastaan. Joten eräs raportin tarkoitus oli ilmentää tätä periaatetta.

        2. Se todistaa palstatotuuden: mies ei ikääntyessään rusinoidu, vaan komistuu ja tämä osaltaan vaikuttaa siihen että miehen MA nousee iän myötä.

        Itse asiassa 20v säätöni on YTN aika monellakin mittarilla, mutta hänen luonteensa ja persoonallisuutensa sekä ulkonäkönsä on niin uskomattomalla tavalla synkassa että hetkeen sellaista ei olla nähty edes!

        (Selitin tämän tarkemmin yllä.)

        Raportin eräänä tarkoituksenahan oli osoittaa että palstatotuus pitää kutinsa.

        Näin ollen tämä palstatotuus on nyt osoitettu todeksi.

        3. Täysin totta! On totta että emme ole eläneet kymmentä vuotta yhdessä jne.

        Mutta naiset näyttävät jo ihan alkumetreillä, että mitkä ovat heidän prioriteettinsa miehen ja hänen resurssiensa käytön suhteen.

        Tällöin raha, status ja ulkonäkö näyttelee osaa.

        Status ja ulkonäkö sekä miehen taipumus luopua niistä, kartoitetaan jo hyvinkin varhaisessa vaiheessa, yleensää jonkin verran sen jälkeen kun ulkonäkö ja näennäinen yhteensopivuus on huomattu.

        Se, että nainen jättää nämä kartoittamatta eikä vippaa sinulta rahaa jne. tarkoittaa sitä mitä sanin sen tarkoittaneen.

        Ja kyllä, kyseessä on säätö, kun en parempaakaan sanaa ole keksinyt tätä suhdetta kuvaamaan. Se voi totta kai mennä mihin suuntaan vain, ja mitä tahansa voi tapahtua, ja voi olla että olen tehnyt virhearvion, sitä ei yksinkertaisesti voi sanoa tässä vaiheessa, vain sen mitä tähän mennessä on tapahtunut ja miltä näyttää. Se voi myös mennä ihan juuri näin hyvin, kuin on mennyt tähänkin mennessä; keskinäistä kiinnostusta, viihdymme hullun hyvin keskenämme (päivittäin!), on sitä ns. kemiaa, huonot päivät muuttuvat hyviksi yhdessä jne.

        Se pitää sanoa, että on tässä nyt ollut sen verran muitakin säätöjä, että erotuksen kyllä huomaa.

        Mitä ns. kemiaa? Mitä sä sellaisesta paskasta lässytät? Senhän piti olla sun mielestä naisten keksimää.
        Tietenkin on "vain tapahtunut" jo. Miten alfalle voi käydä niin?
        Koska saadaan lukea mollaamis- ja panojutut tästäkin naisesta?


      • Okei_okei
        Ex------------PUA kirjoitti:

        No niin, osaisi täällä näemmä joku naiskirjoittaja hillitä hermonsa. :D

        1. Numeropeli on siis sitä, että koska nainen valitsee, pitää miehen tavata mahdollisimman monta naista (yleensä, riippuu tasosta, en ihan hirveästi saa pakkeja, enkä ihan massalähestymisiäkään tee) jotta numerot olisivat suotuisia, eli jotta löytyisi sopiva.

        Tämä poikkeuksellisen oloinen nuori nainen ei todellakaan tullut ihan heti vastaan. Joten eräs raportin tarkoitus oli ilmentää tätä periaatetta.

        2. Se todistaa palstatotuuden: mies ei ikääntyessään rusinoidu, vaan komistuu ja tämä osaltaan vaikuttaa siihen että miehen MA nousee iän myötä.

        Itse asiassa 20v säätöni on YTN aika monellakin mittarilla, mutta hänen luonteensa ja persoonallisuutensa sekä ulkonäkönsä on niin uskomattomalla tavalla synkassa että hetkeen sellaista ei olla nähty edes!

        (Selitin tämän tarkemmin yllä.)

        Raportin eräänä tarkoituksenahan oli osoittaa että palstatotuus pitää kutinsa.

        Näin ollen tämä palstatotuus on nyt osoitettu todeksi.

        3. Täysin totta! On totta että emme ole eläneet kymmentä vuotta yhdessä jne.

        Mutta naiset näyttävät jo ihan alkumetreillä, että mitkä ovat heidän prioriteettinsa miehen ja hänen resurssiensa käytön suhteen.

        Tällöin raha, status ja ulkonäkö näyttelee osaa.

        Status ja ulkonäkö sekä miehen taipumus luopua niistä, kartoitetaan jo hyvinkin varhaisessa vaiheessa, yleensää jonkin verran sen jälkeen kun ulkonäkö ja näennäinen yhteensopivuus on huomattu.

        Se, että nainen jättää nämä kartoittamatta eikä vippaa sinulta rahaa jne. tarkoittaa sitä mitä sanin sen tarkoittaneen.

        Ja kyllä, kyseessä on säätö, kun en parempaakaan sanaa ole keksinyt tätä suhdetta kuvaamaan. Se voi totta kai mennä mihin suuntaan vain, ja mitä tahansa voi tapahtua, ja voi olla että olen tehnyt virhearvion, sitä ei yksinkertaisesti voi sanoa tässä vaiheessa, vain sen mitä tähän mennessä on tapahtunut ja miltä näyttää. Se voi myös mennä ihan juuri näin hyvin, kuin on mennyt tähänkin mennessä; keskinäistä kiinnostusta, viihdymme hullun hyvin keskenämme (päivittäin!), on sitä ns. kemiaa, huonot päivät muuttuvat hyviksi yhdessä jne.

        Se pitää sanoa, että on tässä nyt ollut sen verran muitakin säätöjä, että erotuksen kyllä huomaa.

        1. Okei tämä selvensi asiaa...

        2. Mutta silti tuo on ristiriitaista, että mies "komistuu" ikääntyessään, jos näyttää kuitenkin nuorelta (eli parikymppiseltä finninaamaiselta pojanrimpulalta). Eikö iäkkään ja charmantin komean herrasmiehen "merkkejä" ole esim. harmaat ohimot (ehkä koko hiukset), runsaampi naamakarvoitus kuin nuorilla miehillä ja "ahavoitunut" eli karhean, paksun ja ryppyisen näköinen iho? Minusta väite miehen komistumisesta vanhetessa on ristiriidassa, jos mies "ei rusinoidu" ja näyttää parikymppiseltä vielä 30 - 50 -vuotiaana (minkä ikäinen sitten ikinä oletkaan... Jos kolmikymppinen, niin siinä tapauksessa ei mikään ihme jos menet parikymppisestä, koska hyvin monet niin miehet kuin naiset näyttää kolmikymppisinä samalta kuin parikymppisinä. Itseäni luultiin yli 30 -vuotiaana 16 -vuotiaaksi, ja tämä tuli oikeasti 16 -vuotiaiden suusta). Jos "rusinoitumattomuus" ja nuorekkuus on hyviä asioita, niin siinä tapauksessa miehenkin ulkonäkö on parhaimmillaan parikymppisenä. Muuten tuossa ei ole mitään logiikkaa.

        3. Ei naisetkaan näytä todellista luontoaan kuukaudessa. Ei edes oikeassa seurustelu -suhteessa, jos se on kestänyt vasta kuukauden. Tiedän sekä miehiä että naisia, jotka ovat olleet niin ihania ja sydänkäpysiä, kunnes ovat paljastuneet vasta muutaman vuoden avo-/avioliiton jälkeen lähinnä luonnevikaisiksi.


      • Ex------------PUA
        Älä.esitä kirjoitti:

        Mitä ns. kemiaa? Mitä sä sellaisesta paskasta lässytät? Senhän piti olla sun mielestä naisten keksimää.
        Tietenkin on "vain tapahtunut" jo. Miten alfalle voi käydä niin?
        Koska saadaan lukea mollaamis- ja panojutut tästäkin naisesta?

        Siksi käytin termiä ns. kemiaa.

        On totta että se, ja itsetunto sekä itsevarmuus ynnä muut ovat psykosoosia jota naiset tarjoilevat.

        Meinasin lähinnä sitä, että tulemme todella hyvin toimeen keskenämme, pidämme toisistamme ja viihdymme myös keskenämme.

        Jo ihan alkumetreiltä saakka.


      • Ex------------PUA
        Okei_okei kirjoitti:

        1. Okei tämä selvensi asiaa...

        2. Mutta silti tuo on ristiriitaista, että mies "komistuu" ikääntyessään, jos näyttää kuitenkin nuorelta (eli parikymppiseltä finninaamaiselta pojanrimpulalta). Eikö iäkkään ja charmantin komean herrasmiehen "merkkejä" ole esim. harmaat ohimot (ehkä koko hiukset), runsaampi naamakarvoitus kuin nuorilla miehillä ja "ahavoitunut" eli karhean, paksun ja ryppyisen näköinen iho? Minusta väite miehen komistumisesta vanhetessa on ristiriidassa, jos mies "ei rusinoidu" ja näyttää parikymppiseltä vielä 30 - 50 -vuotiaana (minkä ikäinen sitten ikinä oletkaan... Jos kolmikymppinen, niin siinä tapauksessa ei mikään ihme jos menet parikymppisestä, koska hyvin monet niin miehet kuin naiset näyttää kolmikymppisinä samalta kuin parikymppisinä. Itseäni luultiin yli 30 -vuotiaana 16 -vuotiaaksi, ja tämä tuli oikeasti 16 -vuotiaiden suusta). Jos "rusinoitumattomuus" ja nuorekkuus on hyviä asioita, niin siinä tapauksessa miehenkin ulkonäkö on parhaimmillaan parikymppisenä. Muuten tuossa ei ole mitään logiikkaa.

        3. Ei naisetkaan näytä todellista luontoaan kuukaudessa. Ei edes oikeassa seurustelu -suhteessa, jos se on kestänyt vasta kuukauden. Tiedän sekä miehiä että naisia, jotka ovat olleet niin ihania ja sydänkäpysiä, kunnes ovat paljastuneet vasta muutaman vuoden avo-/avioliiton jälkeen lähinnä luonnevikaisiksi.

        2. Se on palstatotuus.

        Palstatotuuden mukaan miehen ja naisen vanheneminen on eri asia keskenään.

        Miehellä se näkyy miehistymisenä ja komistumisena, joten siksi tuollainen nuori tyttö voi olla hieman hämmentynyt että miksi mies on hänestä hyvännäköinen, mutta ei silti näytä vanhalta.

        Tosiaan 24v. on hänelle vielä poika.

        3. Tuo on täysin totta. Siksi totean vain, että on mennyt hyvin tähän mennessä, mutta muuten mennään päivä kerrallaan, sillä kuten sanoit niin eihän sitä koskaan tiedä.

        Se vaan on juttuna myös, että kyllä kokenut mies kuten minä aika nopeasti näen naisesta, mikä tämä on naisiaan.

        Etenkin nuorilla naisilla on kova karsinta miehistä, koska kysyntä on korkeimmillaan, tällöin he monesti näyttävät todellisen luonteensa kun pelaavat pelejään.

        Tämä nuori nainen taas on hyvin avoin ja hänessä on tiettyä sympatiaa että se saa jopa minua "rauhoitettua".


      • Ex------------PUA kirjoitti:

        Siksi käytin termiä ns. kemiaa.

        On totta että se, ja itsetunto sekä itsevarmuus ynnä muut ovat psykosoosia jota naiset tarjoilevat.

        Meinasin lähinnä sitä, että tulemme todella hyvin toimeen keskenämme, pidämme toisistamme ja viihdymme myös keskenämme.

        Jo ihan alkumetreiltä saakka.

        "Siksi käytin termiä ns. kemiaa.
        On totta että se, ja itsetunto sekä itsevarmuus ynnä muut ovat psykosoosia jota naiset tarjoilevat."

        Mitä ne sitten on........selitä mulle noi termit sitten, niin kuin sinä ne ymmärrät/tunnet ja kerro mitä nimitystä niistä käytät?

        Muuten joudun sanomaan, että puhut pelkkää p*skaa...


      • Okei_okei
        Ex------------PUA kirjoitti:

        2. Se on palstatotuus.

        Palstatotuuden mukaan miehen ja naisen vanheneminen on eri asia keskenään.

        Miehellä se näkyy miehistymisenä ja komistumisena, joten siksi tuollainen nuori tyttö voi olla hieman hämmentynyt että miksi mies on hänestä hyvännäköinen, mutta ei silti näytä vanhalta.

        Tosiaan 24v. on hänelle vielä poika.

        3. Tuo on täysin totta. Siksi totean vain, että on mennyt hyvin tähän mennessä, mutta muuten mennään päivä kerrallaan, sillä kuten sanoit niin eihän sitä koskaan tiedä.

        Se vaan on juttuna myös, että kyllä kokenut mies kuten minä aika nopeasti näen naisesta, mikä tämä on naisiaan.

        Etenkin nuorilla naisilla on kova karsinta miehistä, koska kysyntä on korkeimmillaan, tällöin he monesti näyttävät todellisen luonteensa kun pelaavat pelejään.

        Tämä nuori nainen taas on hyvin avoin ja hänessä on tiettyä sympatiaa että se saa jopa minua "rauhoitettua".

        2. Minä kun olen käsittänyt, että palstatotuuden mukaan komea nuoriin naisiin (tai kaiken ikäisiin naisiin) vetoava mies on iäkkään näköinen - esim. joku George Clooney, eikä esim. Elijah Wood, joka vielä 35 -vuotiaana näyttää parikymppiseltä. Ei se vaan voi olla noin niin kuin sinä nyt sanot, koska se on ristiriidassa eikä tue palstateoriaa.

        3. Tiedän monta tapausta, jotka on olleet niin suloisia jopa vuosikausia kestäneissä seurustelu -suhteissa ja muuttuneet hirviöiksi papin aamenen jälkeen. Tunnen monta todella suosittua naistenmiestä jotka osaa muuten lukea niin miehiä kuin naisia, mutta ovat tällaisiin haksahtaneet. Ihminen osaa ja jaksaa esittää juuri niin pitkään kuin kokee tarpeelliseksi. Laskelmoivia ihmisiä on olemassa, ja eivät he paljastu ennen kuin vasta sitten kun on liian myöhäistä... Mutta voihan se toki olla oikein kiva tyttö. Ei pointtini ollutkaan muu kuin vain huomauttaa ettet sinä voi sanoa vielä oikein mitään hänen luonteestaan ja siitä maksattaako hän miehellä asioita, koska et tunne häntä oikeasti ollenkaan. Et vielä.


      • Riiiiiiiiii
        Ex------------PUA kirjoitti:

        No niin, osaisi täällä näemmä joku naiskirjoittaja hillitä hermonsa. :D

        1. Numeropeli on siis sitä, että koska nainen valitsee, pitää miehen tavata mahdollisimman monta naista (yleensä, riippuu tasosta, en ihan hirveästi saa pakkeja, enkä ihan massalähestymisiäkään tee) jotta numerot olisivat suotuisia, eli jotta löytyisi sopiva.

        Tämä poikkeuksellisen oloinen nuori nainen ei todellakaan tullut ihan heti vastaan. Joten eräs raportin tarkoitus oli ilmentää tätä periaatetta.

        2. Se todistaa palstatotuuden: mies ei ikääntyessään rusinoidu, vaan komistuu ja tämä osaltaan vaikuttaa siihen että miehen MA nousee iän myötä.

        Itse asiassa 20v säätöni on YTN aika monellakin mittarilla, mutta hänen luonteensa ja persoonallisuutensa sekä ulkonäkönsä on niin uskomattomalla tavalla synkassa että hetkeen sellaista ei olla nähty edes!

        (Selitin tämän tarkemmin yllä.)

        Raportin eräänä tarkoituksenahan oli osoittaa että palstatotuus pitää kutinsa.

        Näin ollen tämä palstatotuus on nyt osoitettu todeksi.

        3. Täysin totta! On totta että emme ole eläneet kymmentä vuotta yhdessä jne.

        Mutta naiset näyttävät jo ihan alkumetreillä, että mitkä ovat heidän prioriteettinsa miehen ja hänen resurssiensa käytön suhteen.

        Tällöin raha, status ja ulkonäkö näyttelee osaa.

        Status ja ulkonäkö sekä miehen taipumus luopua niistä, kartoitetaan jo hyvinkin varhaisessa vaiheessa, yleensää jonkin verran sen jälkeen kun ulkonäkö ja näennäinen yhteensopivuus on huomattu.

        Se, että nainen jättää nämä kartoittamatta eikä vippaa sinulta rahaa jne. tarkoittaa sitä mitä sanin sen tarkoittaneen.

        Ja kyllä, kyseessä on säätö, kun en parempaakaan sanaa ole keksinyt tätä suhdetta kuvaamaan. Se voi totta kai mennä mihin suuntaan vain, ja mitä tahansa voi tapahtua, ja voi olla että olen tehnyt virhearvion, sitä ei yksinkertaisesti voi sanoa tässä vaiheessa, vain sen mitä tähän mennessä on tapahtunut ja miltä näyttää. Se voi myös mennä ihan juuri näin hyvin, kuin on mennyt tähänkin mennessä; keskinäistä kiinnostusta, viihdymme hullun hyvin keskenämme (päivittäin!), on sitä ns. kemiaa, huonot päivät muuttuvat hyviksi yhdessä jne.

        Se pitää sanoa, että on tässä nyt ollut sen verran muitakin säätöjä, että erotuksen kyllä huomaa.

        Ääliö, kiersit taas kysymyksen numero 2. eli saman minkä noin 5 kertaa aikaisemminkin. Eikö sinua hävetä, kun et ymmärrä luettua tekstiä?


      • Ex------------PUA
        MGTOW kirjoitti:

        "Siksi käytin termiä ns. kemiaa.
        On totta että se, ja itsetunto sekä itsevarmuus ynnä muut ovat psykosoosia jota naiset tarjoilevat."

        Mitä ne sitten on........selitä mulle noi termit sitten, niin kuin sinä ne ymmärrät/tunnet ja kerro mitä nimitystä niistä käytät?

        Muuten joudun sanomaan, että puhut pelkkää p*skaa...

        Mutta onko niitä?


      • Ex------------PUA
        Riiiiiiiiii kirjoitti:

        Ääliö, kiersit taas kysymyksen numero 2. eli saman minkä noin 5 kertaa aikaisemminkin. Eikö sinua hävetä, kun et ymmärrä luettua tekstiä?

        Itte oot-defenssi. :D

        Idiootti sinähän tässä et sitä ymmärrä, vaan kyselet samaa kysymystä kuin joku autistinen kurppa joka ei ymmärrä puhetta tai kirjoitusta, vaikka olen sen selittänyt. :D


      • Ex------------PUA
        Okei_okei kirjoitti:

        2. Minä kun olen käsittänyt, että palstatotuuden mukaan komea nuoriin naisiin (tai kaiken ikäisiin naisiin) vetoava mies on iäkkään näköinen - esim. joku George Clooney, eikä esim. Elijah Wood, joka vielä 35 -vuotiaana näyttää parikymppiseltä. Ei se vaan voi olla noin niin kuin sinä nyt sanot, koska se on ristiriidassa eikä tue palstateoriaa.

        3. Tiedän monta tapausta, jotka on olleet niin suloisia jopa vuosikausia kestäneissä seurustelu -suhteissa ja muuttuneet hirviöiksi papin aamenen jälkeen. Tunnen monta todella suosittua naistenmiestä jotka osaa muuten lukea niin miehiä kuin naisia, mutta ovat tällaisiin haksahtaneet. Ihminen osaa ja jaksaa esittää juuri niin pitkään kuin kokee tarpeelliseksi. Laskelmoivia ihmisiä on olemassa, ja eivät he paljastu ennen kuin vasta sitten kun on liian myöhäistä... Mutta voihan se toki olla oikein kiva tyttö. Ei pointtini ollutkaan muu kuin vain huomauttaa ettet sinä voi sanoa vielä oikein mitään hänen luonteestaan ja siitä maksattaako hän miehellä asioita, koska et tunne häntä oikeasti ollenkaan. Et vielä.

        2. Se ei ole ristiriidassa, sillä mies ei rusinoidu.

        Ei hän kutsunut minua pojanklopin näköiseksi, vaan hyvännäköiseksi ja hän pitää nimenomaan miehen näköisiä miehiä hyvännäköisinä. Selitin tämän jo aiemmin.

        Tämä kaikki johtuu siitä, että palstatotuus on todennettu.

        3. Tuo on jossittelua.

        Nyt on kuitenkin kuukausi takana, ja kuten sanoin, näyttää valtaosa naisista todellisen luonteensa hyvin nopeasti, etenkin näin kokenut naistenmies kuten minä kyllä osaan poimia sen sieltä.


      • Ex------------PUA kirjoitti:

        Mutta onko niitä?

        "Siksi käytin termiä ns. kemiaa.
        On totta että se, ja itsetunto sekä itsevarmuus ynnä muut ovat psykosoosia jota naiset tarjoilevat."

        Noh, noh.... Toveri Ex-Pua, nyt taidat pelata "shakkia", minun kanssani?

        Periaatteessa hieno ja yksinkertainen siirto, jolla yrität siirtää todistustaakan minulle.....hmmm....luultavasti sinut tuntien keksit taas jotain keplotteluja lisää, mutta.....

        1. Itsetunto; Itsetunto eli omanarvontunto tarkoittaa tietoisuutta omasta arvosta, itsekunnioitusta; itsekunnioitus; ihmisen kunnioitus itseään kohtaan.

        2. Itsevarmuus; Luottamus omiin kykyihin.

        3. Kemia; hieman epäselvempi, koska tämä vaihtelee hieman yksilöittäin, riippuen yksilön persoonasta/luonteesta ainakin, mutta joku lyhenne tietenkin tälläiseen kahden ihmisen väliseen tunteeseen tarvitaan.

        https://www.google.fi/?gws_rd=ssl#q=kahden ihmisen välinen kemia
        https://www.google.fi/?gws_rd=ssl#q=kahden ihmisen välinen vetovoima
        https://www.google.fi/?gws_rd=ssl#q=kahden ihmisen välinen yhteys

        4. ynnä muut; ???

        Kysymykseni sinulle oli;

        "Mitä ne sitten on........selitä mulle noi termit sitten, niin kuin sinä ne ymmärrät/tunnet ja kerro mitä nimitystä niistä käytät?"

        Capiche, Toveri Ex-Pua?


    • Ex------------PUA

      En ole koskaan päässyt naisen päälle ähkimään

      • 4plus11

        Ja sen huomaa kyllä.


      • Ex------------PUA

        Osuu taas! :D

        Raivoaminen on edennyt nyt sitten multinikkausvaiheeseen!


        A-a-a-a-a-a-alpha POWER!


    • vihatipunen

      Jotenkin typerää, että aikuinen mies käyttää sanaa "säätö". Eikö tuossa iässä pitäisi jo olla jotain muuta kuin säätöjä ja puskapanoja..

      • Ex------------PUA

        Ethän sinä tiedä minun ikääni. ;)

        Toiseksi, anna parempi sana.

        On tuo minustakin aika ärsyttävä sanavalinta, mutta en keksi parempaakaan, koska nimitystä ei taida olla sellaiselle tutustumisen ja seurustelun edeltävälle ajalle, jossa kuitenkin ollaan jonkinlaisessa suhteessa koska päivittäin ollaan tekemisissä kuitenkin ja se sama kuhertelu on jatkunut samanlaisena viikkotolkulla.


      • Lol.teinix
        Ex------------PUA kirjoitti:

        Ethän sinä tiedä minun ikääni. ;)

        Toiseksi, anna parempi sana.

        On tuo minustakin aika ärsyttävä sanavalinta, mutta en keksi parempaakaan, koska nimitystä ei taida olla sellaiselle tutustumisen ja seurustelun edeltävälle ajalle, jossa kuitenkin ollaan jonkinlaisessa suhteessa koska päivittäin ollaan tekemisissä kuitenkin ja se sama kuhertelu on jatkunut samanlaisena viikkotolkulla.

        Oletko sitten alaikäinen?


      • ystävä.sä.lapsien
        Ex------------PUA kirjoitti:

        Ethän sinä tiedä minun ikääni. ;)

        Toiseksi, anna parempi sana.

        On tuo minustakin aika ärsyttävä sanavalinta, mutta en keksi parempaakaan, koska nimitystä ei taida olla sellaiselle tutustumisen ja seurustelun edeltävälle ajalle, jossa kuitenkin ollaan jonkinlaisessa suhteessa koska päivittäin ollaan tekemisissä kuitenkin ja se sama kuhertelu on jatkunut samanlaisena viikkotolkulla.

        No ei tuo nyt mikään SÄÄTÖ ole, jos teillä ei ole seksiä! (Mulla on 5 erittäin hyvää miespuolista ystävää, joiden kanssa vähintään kirjoittelen joka päivä. Seksiä ei ole ollut. Ei ne nyt mitään säätöjä ole, vaan ystäviä!!!) Tuo nainen ei tosiaankaan miellä sua miksikään säädöksi, kysy vaikka siltä!! Kyllä teidän tilanteen olis pitänyt jo vähitellen ajautua seksiin, jos sitä olisi tiedossa..


      • kurpparaivohälytys
        ystävä.sä.lapsien kirjoitti:

        No ei tuo nyt mikään SÄÄTÖ ole, jos teillä ei ole seksiä! (Mulla on 5 erittäin hyvää miespuolista ystävää, joiden kanssa vähintään kirjoittelen joka päivä. Seksiä ei ole ollut. Ei ne nyt mitään säätöjä ole, vaan ystäviä!!!) Tuo nainen ei tosiaankaan miellä sua miksikään säädöksi, kysy vaikka siltä!! Kyllä teidän tilanteen olis pitänyt jo vähitellen ajautua seksiin, jos sitä olisi tiedossa..

        Säätö mikä säätö, eli äläpä nyt raivoa siellä. :D


      • Jackal_5on
        Ex------------PUA kirjoitti:

        Ethän sinä tiedä minun ikääni. ;)

        Toiseksi, anna parempi sana.

        On tuo minustakin aika ärsyttävä sanavalinta, mutta en keksi parempaakaan, koska nimitystä ei taida olla sellaiselle tutustumisen ja seurustelun edeltävälle ajalle, jossa kuitenkin ollaan jonkinlaisessa suhteessa koska päivittäin ollaan tekemisissä kuitenkin ja se sama kuhertelu on jatkunut samanlaisena viikkotolkulla.

        "Ethän sinä tiedä minun ikääni. ;)"

        No mutta puhut iästäsi siihen sävyyn, ettet tosiaankaan kuulosta olevan alle tuon 23n vuoden, tai ainoastaan jokusen hassun vuoden yli sen. Annat sitä paitsi selvästi ymmärtää kommentointityylisi, sekä epäsuorasti jatkuvan kurpittelusi ja muun naisten ikääntymistä koskevan nälvintäsi kautta, että tämä kaksikymppinen nainen on huomattavasti sinua nuorempi.

        "Toiseksi, anna parempi sana."

        Mikset voi vaan sanoa kumppani, kaveri, tai partneri ja lisätä siihen jotain spesifointia tyyliin kuhertelu-, flirtti-, tai muu vastaava etuliite, jos koet olennaiseksi rajata suhteenne luonnetta jollain tapaa? Säätö kuulostaa siltä, että näet kyseisen henkilön pelkkänä omien mielihalujesi välineenä, mikä toki saattaa sinun tapauksessasi olla täysin tarkoituksellista.


      • Ikis__M
        ystävä.sä.lapsien kirjoitti:

        No ei tuo nyt mikään SÄÄTÖ ole, jos teillä ei ole seksiä! (Mulla on 5 erittäin hyvää miespuolista ystävää, joiden kanssa vähintään kirjoittelen joka päivä. Seksiä ei ole ollut. Ei ne nyt mitään säätöjä ole, vaan ystäviä!!!) Tuo nainen ei tosiaankaan miellä sua miksikään säädöksi, kysy vaikka siltä!! Kyllä teidän tilanteen olis pitänyt jo vähitellen ajautua seksiin, jos sitä olisi tiedossa..

        Tuosta täytyy olla samaa mieltä eli jos "säätö" niin nimenomaan paneskelukumppani josta toki voi tulla enemmänkin mutta taas jos tapailee ns. kunnollista naista ei sitä tulisi ajateltua "säätönä" vaan mahdollisena seurustelukumppanina, se voisi olla vaikka kamunainen siihen asti kunnes tulee joksikin muuuksi.


    • kinesteesi_mies

      Kiva kuulla että sinulla menee hyvin. Kukin tavallaan onnelliseksi tulee. Jos tuo on sinun tapasi, niin ei voi olla muuta kuin onnellinen puolestasi. Se todistaako tuo jotain, onkin sitten ihan eri juttu.

    • Hohhhoijaaa

      Kuka on niin hölmö, että uskoo sanaakaan tästä aloittajan "sadusta"? Ei sillä, etteikö vanhempien miesten ja nuorempien naisten suhteet ole aina mahdollisia (kuten päinvastaisetkin), mutta kahjon aloittajan kohdalla tuskin koskaan niin käy. Mutta saahan sitä aina fantasioida ja satuilla.

    • Realistinainen

      Ok. Tämä kertoi aloittajasta tarpeellisen näin harvakseltaan palstalla vierailevan silmissä. Toki on ollut jo tiedossa mutta mutta. Huh huh mikä tapaus. Vänkäri. Viimeisen sanan mies. Voittaja. Fanaattinen. Kiusaaja. Haukkuja.

    • Valolaukaiseepsykoosin

      Ap:n kirjoittelua jonkin verran seuranneena on pakko todeta, että nyt ei ole lääkitys kohdallaan. Ilmaisun hajanaisuus viittaa psykoosin syvenemiseen, asioiden esittämisen logiikka ontuu vahvasti, ja erilaiset suuruusharhat, kuviteltu valta ja koettujen taistelujen voitollisuus valtaavat alaa. Mielen pirstoutuneisuus ilmenee jopa kiistelynä itsensä kanssa. Surullista, mutta samalla sosiaalipornon tapaan kiehtovaa, kun joku joku menettää järkensä valon nettipalstalla..
      Vielä parisen viikkoa sitten kirjoittelua oli huvittavaa seurata, mutta nyt alkaa jo hieman ahdistaa. Tietääkö joku, onko virtuaalimaailman tunneprojektiolle jotain omaa termiä, tai onko ilmiö yleinen?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 121
      2803
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      73
      2576
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2121
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1489
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1449
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1413
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe