Petri Paavola otti vastaan suuren lahjoituksen

PaavolaOnTekopyhä

Petri Paavolan toiminnasta paljastuu kaikenlaista hämärää.

Hän on nyt tehnyt artikkelin siitä, kun joku oli lahjoittanut hänelle 40 mottia koivuklapeja. Paavola kehuu lahjoittajaa laupiaaksi samarialaiseksi uusimmassa artikkelissaan 'Tämän päivän laupias samarialainen'.

Artikkelissa tulee esille eräitä kummallisia seikkoja, jotka jopa horjuttavat tarinan uskottavuutta.

Ensimmäinen asia on se, että joku työtön on yhtäkkiä saanut sydämeensä ajatuksen tuoda 100 km matkan 40 mottia polttopuuta Petri Paavolalle ja tehdä päivän puutöitä asian kanssa. Onko kuitenkin ollut niin, että Petri Paavola on ollut aloitteellinen tai ainakin viestinyt tarpeesta? Sitten joku hänen seuraajistaan on ryhtynyt kalliiseen lahjoitukseen.

Laupias samarialainen pelasti hegenvaarallisesti loukkaantuneen ja ryöstetyn ihmisen. Petri Paavolaa ei kukaan pelastanut hengenvaarasta, vaan hänen omaan kolehtipussiin tehtiin iso lahjoitus, jolla Paavola voi elää leveämpää elämää.

Petri Paavola esiintyy tekopyhänä. Petri Paavola kuulostaa amerikkalaiselta saarnamielehtä, meidän ajan menestysteologilta, joka mainostaa sitä, millaisia lahjoituksia hänen seuraajansa ovat hänelle tehneet. Paavola on samanlainen eksyttäjä, kuin ne menestysteologit, joista hän itse varoittaa.

66

1406

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • afasdfasdfasfd

      Motti maksaa kotiin tuotuna noin 50 euroa per motti. Lahjoituksen arvo on yhteensä noin 2000 euroa.

      • Veljenvartija

        Oho! Ihan hirveä synti. =(


    • Eipä se ihmisestä eksyttäjää tee jos lahjoituksen ottaa vastaan. Jos Paavola opettaa jossain väärin tuo se esiin Sanan valossa, äläkä käy kiinni henkilöön.

      • Ei.PP.fani

        Ei se ole meiltä muilta pois kun PP polttopuita saa. Ei kannata olla kade kenellekään!


      • asdfdsfasdf

        Paavolan harhaopit on tuotu esille monissa keskusteluissa. Minun mielestä Paavolan ei olisi pitänyt julkaista tietoa saamastaan lahjoituksesta.


      • Ei.PP.fani
        asdfdsfasdf kirjoitti:

        Paavolan harhaopit on tuotu esille monissa keskusteluissa. Minun mielestä Paavolan ei olisi pitänyt julkaista tietoa saamastaan lahjoituksesta.

        No oishan se kyl viisaampaa niin ollu...!


      • näin_se_on_nähtävä
        asdfdsfasdf kirjoitti:

        Paavolan harhaopit on tuotu esille monissa keskusteluissa. Minun mielestä Paavolan ei olisi pitänyt julkaista tietoa saamastaan lahjoituksesta.

        En tiedä onko Petri Paavola narsisti, mutta kyllä on aika kummaa kertoa, miten paljon muut hänelle rahaa antavat. Sitä haluaa tulla muidenkin arvostamaksi, että kertoo, miten häntä palvotaan. Ottakohan Paavola itsestään selfieitä ;-D


      • Tällaista
        Ei.PP.fani kirjoitti:

        No oishan se kyl viisaampaa niin ollu...!

        Siinä on vähän niin kuin sellaista, että katsokaas kun mulle annetaan rahaa. Olen niin hyvä saarnamies. Tai että kun tämäkin lahjoitti minulle, niin haluatko sinäkin ollaa laupias samarialainen ja lahjoitaa myös mulle.

        Tämä on suurellinen rahan saamisen julkinen kehuminen on verrannollista vähän niin kuin siihen, että älkää toitottako kaduilla omia lahjoituksianne:

        Mt 6: 1 "Varokaa tuomasta hurskaita tekojanne ihmisten katseltavaksi, muuten ette saa palkkaa taivaalliselta Isältänne. 2 "Kun siis autat köyhiä, älä toitota siitä niin kuin tekopyhät tekevät synagogissa ja kujilla, jotta ihmiset kiittelisivät heitä. Totisesti: he ovat jo palkkansa saaneet. 3 Kun annat almun, älköön vasen kätesi tietäkö mitä oikea tekee, 4 jotta hyvä tekosi pysyisi salassa. Isäsi, joka näkee myös sen, mikä on salassa, palkitsee sinut.


      • RaamatunTotuusLoistaa
        asdfadsfasfd kirjoitti:

        Tässä näitä Paavolan harhaoppeja on yltäkyllin:

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/14132055/onko-petri-paavola-todella-ovela-eksyttaja

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/14216244/petri-paavola-antoi-vaaran-profeetan-merkin

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/14217300/petri-paavolan-harhaoppi-taivaskaynneista

        Jumalan miehiä ja naisia on aina haukuttu, vainottu, tapettu ja puhuttu kaikenlaista pahaa - ja VARO uskovainen, jos ihmiset puhuvat sinusta jatkuvasti hyvää ja olet ns. hyvä jätkä kaikkien mielestä - silloin olet takuulla Jumalan vihollinen.

        Raamattu sanookin, maailmanystävyys on Jumalan vihollisuutta!

        Matt 5:
        10 Autuaita ovat ne, joita vanhurskauden tähden vainotaan, sillä heidän on taivasten valtakunta.

        11 Autuaita olette te, kun ihmiset minun tähteni teitä solvaavat ja vainoavat ja valhetellen puhuvat teistä kaikkinaista pahaa.

        12 Iloitkaa ja riemuitkaa, sillä teidän palkkanne on suuri taivaissa. Sillä samoin he vainosivat profeettoja, jotka olivat ennen teitä.


      • SaastaisenHedelmä

        Olet varmaan ylpeä kommentistasi - se kertookin sinusta kaiken!


      • ViatontakinVoidaanSyttää
        asdfadsfasfd kirjoitti:

        Tässä näitä Paavolan harhaoppeja on yltäkyllin:

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/14132055/onko-petri-paavola-todella-ovela-eksyttaja

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/14216244/petri-paavola-antoi-vaaran-profeetan-merkin

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/14217300/petri-paavolan-harhaoppi-taivaskaynneista

        Nämä linkit, jotka toit, eivät totea Paavolaa harhaoppisiksi, vaan nuo ovat täynnä juupas - eipäs vääntöjä.

        Kuka mitäkin mieltä niissä on ja niissä on paljon myös yksittäisiä pitkiä otaksumia ja monologeja.

        Esim ensimmäisessä linkissä miltei yksi ihminen, Rapanhapakko esiintyy yksittäisenä yleisenä syyttäjänä pitkien saatanallisten monologien ja syytösten tuojana. Pitemmittä puheitta - Hänen nimimerkkinsä kertoo, mikä hän on miehiään.


      • saviseutulainen
        asdfadsfasfd kirjoitti:

        Tässä näitä Paavolan harhaoppeja on yltäkyllin:

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/14132055/onko-petri-paavola-todella-ovela-eksyttaja

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/14216244/petri-paavola-antoi-vaaran-profeetan-merkin

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/14217300/petri-paavolan-harhaoppi-taivaskaynneista

        Lukekaa Petri Paavolan omia kotisivuja ja perehtykää hänen opetuksiinsa. Koetelkaa hänen opetuksensa Raamatun valossa.
        Älkää perustako käsitystänne P.P:sta Suomi 24:n tai minkään muunkaan keskustelupalstan perusteella.
        Siinä teette virheen.


      • totta.on

        Mielenkiintoinen tämäkin mustamaalauskamppanja. Mistäköhän on nyt saanut tuulta purjeisiinsa tämä trollaaja. Yksi tosiasia on, että jos on oikea jumalan sanan levittäjä olet automaattisesti myös vihattu henkilö. Tätähän raamattu meille opettaa. Näyttää pitävän paikkansa.


      • tyurtiuu
        totta.on kirjoitti:

        Mielenkiintoinen tämäkin mustamaalauskamppanja. Mistäköhän on nyt saanut tuulta purjeisiinsa tämä trollaaja. Yksi tosiasia on, että jos on oikea jumalan sanan levittäjä olet automaattisesti myös vihattu henkilö. Tätähän raamattu meille opettaa. Näyttää pitävän paikkansa.

        Oletteko, arvostelijat, itse tehneet polttopuita? Se on fyysisesti raskasta ja aikaavievää. On vaikeaa yrittää hankkia toimeentulonsa saarnaamisesta ja samalla kaataa puita, sahata niitä pötköiksi ja hakata klapeja ja pinota niitä. Vaikka taitaahan hän itsekin polttopuita tehdä, sen minkä jaksaa - oli hänellä joku videokin siitä. Jos joku on arvostanut Paavolan työtä niin paljon, että on halunnut antaa omia puitaan ja aikaansa tai rahaansa, se on hänen asiansa. Hyvä, että Paavola on kiitollinen. Rumaa olisi, jos ei olisi. Vilkaiskaapa tämä videonpätkä. Jos sen lopussa näkyvä koti on saarnaajan oma, ei näytä ainakaan miltään loistopalatsilta. https://www.youtube.com/watch?v=etPQRRZSaR8

        Minäkin ottaisin mielelläni vastaan klapilahjoituksia, mutta en ole tehnyt mitään, minkä takia joku haluaisi niitä minulle lahjoittaa.


      • otsasihiessä
        tyurtiuu kirjoitti:

        Oletteko, arvostelijat, itse tehneet polttopuita? Se on fyysisesti raskasta ja aikaavievää. On vaikeaa yrittää hankkia toimeentulonsa saarnaamisesta ja samalla kaataa puita, sahata niitä pötköiksi ja hakata klapeja ja pinota niitä. Vaikka taitaahan hän itsekin polttopuita tehdä, sen minkä jaksaa - oli hänellä joku videokin siitä. Jos joku on arvostanut Paavolan työtä niin paljon, että on halunnut antaa omia puitaan ja aikaansa tai rahaansa, se on hänen asiansa. Hyvä, että Paavola on kiitollinen. Rumaa olisi, jos ei olisi. Vilkaiskaapa tämä videonpätkä. Jos sen lopussa näkyvä koti on saarnaajan oma, ei näytä ainakaan miltään loistopalatsilta. https://www.youtube.com/watch?v=etPQRRZSaR8

        Minäkin ottaisin mielelläni vastaan klapilahjoituksia, mutta en ole tehnyt mitään, minkä takia joku haluaisi niitä minulle lahjoittaa.

        Koti on eurolla ostettu eli ei hiellä tienattu.


      • otsasihiessä
        tyurtiuu kirjoitti:

        Oletteko, arvostelijat, itse tehneet polttopuita? Se on fyysisesti raskasta ja aikaavievää. On vaikeaa yrittää hankkia toimeentulonsa saarnaamisesta ja samalla kaataa puita, sahata niitä pötköiksi ja hakata klapeja ja pinota niitä. Vaikka taitaahan hän itsekin polttopuita tehdä, sen minkä jaksaa - oli hänellä joku videokin siitä. Jos joku on arvostanut Paavolan työtä niin paljon, että on halunnut antaa omia puitaan ja aikaansa tai rahaansa, se on hänen asiansa. Hyvä, että Paavola on kiitollinen. Rumaa olisi, jos ei olisi. Vilkaiskaapa tämä videonpätkä. Jos sen lopussa näkyvä koti on saarnaajan oma, ei näytä ainakaan miltään loistopalatsilta. https://www.youtube.com/watch?v=etPQRRZSaR8

        Minäkin ottaisin mielelläni vastaan klapilahjoituksia, mutta en ole tehnyt mitään, minkä takia joku haluaisi niitä minulle lahjoittaa.

        Eikös tuo ole yleistä????? Toisten hiellä ja varoilla eläminen. Vanhuksille ja sairaille ihmisille ei enää liikene ihmisten hiet ja varat. Terveille kylläin.


      • euronkoti
        tyurtiuu kirjoitti:

        Oletteko, arvostelijat, itse tehneet polttopuita? Se on fyysisesti raskasta ja aikaavievää. On vaikeaa yrittää hankkia toimeentulonsa saarnaamisesta ja samalla kaataa puita, sahata niitä pötköiksi ja hakata klapeja ja pinota niitä. Vaikka taitaahan hän itsekin polttopuita tehdä, sen minkä jaksaa - oli hänellä joku videokin siitä. Jos joku on arvostanut Paavolan työtä niin paljon, että on halunnut antaa omia puitaan ja aikaansa tai rahaansa, se on hänen asiansa. Hyvä, että Paavola on kiitollinen. Rumaa olisi, jos ei olisi. Vilkaiskaapa tämä videonpätkä. Jos sen lopussa näkyvä koti on saarnaajan oma, ei näytä ainakaan miltään loistopalatsilta. https://www.youtube.com/watch?v=etPQRRZSaR8

        Minäkin ottaisin mielelläni vastaan klapilahjoituksia, mutta en ole tehnyt mitään, minkä takia joku haluaisi niitä minulle lahjoittaa.

        -Jos sen lopussa näkyvä koti on saarnaajan oma, ei näytä ainakaan miltään loistopalatsilta.

        Et kai kuvittele videon lopussa olevaa rakennusta heidän kodiksi?


    • markku.lievonen

      Niimpä. Toivottavasti puut ovat kuivia. Niin, mikä polttopuuhun tulee, niin eihän tämä liene edes uutisen arvoinen asia. Nykyisin metsien raivaukseen liityy polttopuu/kin. Aikoinaan minulle tarjottiin raivausurakka, josta tuli yli 250m3 hyvää "ilmaista" polttopuuta, joiden jäännöksiä polttelen edelleen.
      Koneellisesti tehtynä 40m3 määrä on erittäin nopea tehdä ja rahallisesti vähäinen. Ainoastaan polttomuun välittjillä puu on arvokasta tavaraa.

      Muuten, maamme puulämmitys on kohta todellisissa ongelmissa saastuttamisen / uusavuttomuuden tähden. Ei varastoja ja siten poltettava puu on kosteaa ja silmin nähtävä savu hormissa on runsasta.Kostean puun polttaminen tulisi lakisääteisesti kieltää ja samoin kunnollinen varasto olla pakoillinen. Kuiva puu oikealla polttotavalla poltettuna ei muodosta savutusta. Esim. eilen lämmitin varaajan, niin naapuri ei tiedosta koko lämmitystä. Lämmitys on lähes hajutonta/kin käänteispalotekniikalla.

      5. Maa on saastunut asukkaittensa alla, sillä he ovat rikkoneet lait, muuttaneet käskyt, hyljänneet iankaikkisen liiton.

      Niin, puun polttamiseenkin liittyy selkeät lait kuin myös ihmisen kehitykseen ja koko JUMALAN luomistyöhön. Niistä poiketen aina ongelmoituu.

      • markku.lievonen

        Harmi kun ei tullut jostain syystä edes mieleen laittaa nettiin oikein kuvan kanssa lahjoituksena saatua puumäärää. Oli muute mahtava pino.


      • adfadfasdf

        Petri Paavola kuvaa kehuartikkelissa, miten meni koko päivä puusavotassa, kuorma-auto ja konttikin tilattiin jne. Lahjoituksen taloudellinen arvo lienee tuo, mitä edellä on kerrottu eli noin 2000 euroa.


      • pinovaikasa

        Eihän tuo ole puupino, vaan kasa.


      • adffasffasdfsd
        pinovaikasa kirjoitti:

        Eihän tuo ole puupino, vaan kasa.

        Joo kasa se on.


      • jutut.vinksahtaneita
        markku.lievonen kirjoitti:

        Harmi kun ei tullut jostain syystä edes mieleen laittaa nettiin oikein kuvan kanssa lahjoituksena saatua puumäärää. Oli muute mahtava pino.

        " markku.lievonen
        29.5.2016 9:10
        Harmi kun ei tullut jostain syystä edes mieleen laittaa nettiin oikein kuvan kanssa lahjoituksena saatua puumäärää. Oli muute mahtava pino."

        Ai kävit oikein paikan päällä katsomassa ja kyttäämässä vai?

        Kuka tää Lievonen oikein on? Joku paikallinen mielenterveyspotilasko?


    • jotainrajaa

      Niin, mitä kehumista oon siinä että varakkaana henkilönä ottaa polttopuuta vastaan, ja vielä" pastorina ja opettajana" !! Kehua tälläisellä vielä julkisesti.!

      Eikö Jeesus opettanut antamaan liiastaan niille joilla ei ole, eli eikö voisi liiastaan lahjoittaa polttopuut jollekin vähävaraiselle työttömälle perheelle tai eläkeläiselle.

      Oikea uskova ei edes ottaisi tuollaisia lahjoituksia vastaan, mutta säälittävää että juuri pastorit ym. julistjat juuri ovat lahjoituksia vailla, he suorastaan kerjäävät niitä tilinumeroin.
      On mielestäni aika ikävää käytöstä ja esimerkkiä ottaa tuollaisia aineellisia lahjoituksia vastaan, ja vielä kehua niillä. Polttopuut eivät todellakaan liittyne evankeliumin levittämiseen, kute n rahalahjoituksia pyytävät silmänlumeeksi esittävät!

      Toinen sitten nämä "kannatusten" mouruajat, ollaan lähdössä seikkailumielellä jonnekin itseään kiinnostavaan maahan " evankeliumin" asialle, kannatus tosin puuttuu, ja omin varoinhan ei tietenkään lähdetä vaikka "Jumala kehottaa lähtemään" Sitten mourutaan kannatusta eri tavoin uskovilta, joilla itselläänkin jo taloudellisia vaikeuksia!!!!

      • adsffdsafdsf

        Sanoit hyvän pointin siitä, että polttopuiden lahjoittaminen ei ollut evankeliumin levittämistä.

        Raamatussa kerrotaan, että Paavali ei ottanut opetuslapsiltaan vaan antoi:

        Ap.t. 20:33-36: "Hopeaa tai kultaa tai vaatteita en ole keneltäkään halunnut. Te tiedätte itse, että minä näillä käsilläni olen hankkinut itselleni ja tovereilleni sen, mitä olemme tarvinneet. Kaikin tavoin olen teille osoittanut, että näin, työtä tehden, tulee huolehtia vähäosaisista muistaen Herran Jeesuksen omat sanat: 'Autuaampi on antaa kuin ottaa.'" Näin puhuttuaan Paavali polvistui ja rukoili yhdessä toisten kanssa."


    • Kaksiruokaa

      Luuk.3:11. Biblia. Niin hän vastaten sanoi heille: jolla on kaksi hametta, antakaa sille, jolla ei yhtään ole, ja jolla on ruokaa, hän tehköön myös niin.

    • markku.lievonen

      Yleistäen,- ei henkilöiden ja erikoisesti tänä aikana. Ihminen pitää itsestään selvyytenä kaikenlaisia avustuksia ja avustamista ja siitäkös haloo kun avustamiset heikkenevät kun kyseessä on valtiovalta. Taas ihmisten väliset avustamiset ovat yleisiä kun ihmisen / perheen arki on kohdannut onnettomuuden.

      Niin, kun / jos ihminen on terve, niin jotenkin tuntuu vieraalta ajatukselta tiedostaa avustuksen saamisista tai tiedostaa miten itse avustaa avun tarpeessa olevia ihmisiä,- jos ihminen on täydessä työvireessä. Monasti tiedostaessaan ihminen on tässä tilanteessa laskelmoiva mitä tuo esille.

      Poikkeuksen tehnee esim. tulipalon mentyksen kautta saatu apu tai perhettä / ansiotyössä olevaa ihmistä kohdannut äkillinen sairastuminen tms. Ainakin itse tiedostaisin saamastani avustuksesta ja kiittäisin siitä.

      Niin, soisin kaiken auttamisen kohdistuvan vanhuksiin / sairaisiin ihmisiin, jotka todelllisesti ovat avun tarpeessa. Avun tarpeessa ilman laskelmointia.

    • Herättelevä

      Täällä yksi joka taas on saanut hänen kauttaan avustusta, tekemääni Krist. sanoma ja kansan valistustyön, netin kautta käynnistämiseen. Kävi uskon veljiensä kanssa henkilökohtaisesti tapaamassa / tuttustamussa kotikaupungissani, etelä uusimaa alueella.

    • asfasdfasdfa

      Petri Paavolasta paljastuu kaikenlaista outoa. Hän on itse samanlainen eksyttäjä, joista hän varoittaa.

      • SinäVeljienSyyttäjä

        Paavolan kaikki tekstit perustuvat Raamattuun - mutta sinä käyt päälle kuin yleinen syyttäjä, pääsaatana!


      • PP.on.sairas

        = Pahempikin kuin ne, mistä hän varoittaa...!


      • SinäVeljienSyyttäjä
        PP.on.sairas kirjoitti:

        = Pahempikin kuin ne, mistä hän varoittaa...!

        Jokainen, joka jotain uskosta ja Raamatusta ymmärtää, voi sanoa, että tuo on Saatanan mielipide.


    • näinonniin
    • JumalaTietääTotuuden

      Hui Hai - se olet SINÄ aloittaja, kun toista ihmistä puret ja syöt ja vielä Jumalan miestä!

      Paavola elää ja opettaa Raamatun mukaan, josta sinä et näköjään tiedä mitään!

      HÄPEÄPAALUUN jalkapuihin joutaisit valerotta!

      • PP.on.sairas

        Joo. PP "elää ja opettaa Raamatun mukaan" kuten muutkin jehovat. Kolminaisuudenkieltäjät ovat Perkeleen lapsia eivätkä pelastu, elleivät saa parannuksen armoa!


      • zxvzxcvzxvczxvcxc

        Vai Jumala opettaa Raamatun mukaan? Ei todellakaan.

        Paavolan harhaopeista on tällä palstalla ollut lukuisia keskusteluja ja eräät kommentit ovat pystyneet todistamaan Paavolan opetuksen sisältävän harhaoppeja.

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/14132055/onko-petri-paavola-todella-ovela-eksyttaja

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/14216244/petri-paavola-antoi-vaaran-profeetan-merkin

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/14217300/petri-paavolan-harhaoppi-taivaskaynneista

        Seuraa sinä siten sun Paavolaasi, kun haluat elää valheessa ja olet siihen mielistynyt. Minä en seuraa häntä.


    • Isoopoika

      Mitä ihmeen väkeä täällä oikein on, kun aina on joku uskova toisten hampaissa?
      Paavola on tavallinen uskovainen eikä ole täällä ketään parjannu eikä mitään väärää
      opettanu, lopettakaa jo! Yks klapikuormako sai kaikkki pirut liikkeelle, hyi teitä,
      mitä kateellista sakkia! Siksiköhän Jeesuskin kielsi kertomast niistä ihmeistä jotka
      hän jonku kohdalla teki? Paavola on tavallinen köyhä Jumalan Palvelija ja varmaan ilostui tosissaan kun sai apua, ja sitten Jumalan kunniaksi kertoi saamastaan avusta
      täälä !

      Täällä on haukuttu yhtä sun toista näitten muutamien vuosien aikana, kun olen tätä suomi24:ää seurannut. Moni asiallinen kirjoittaja on täältä häipynyt ja kaikki
      tappelijat ovat jääneet tänne metelöimään ja kyttäämään kenet saisi taas haukkua.
      No, siinäpähän haukutte, jos se teidät pelastaa helvetin portilta viimeisenä päivänä.

      • Ja.Piste

        Meidän pitää koetella kaikki. Paavola koko ajan toitottaa, että koetelkaa. Paavola on nyt koeteltu ja vääräksi profeetaksi havaittu.


      • isoopoika
        Ja.Piste kirjoitti:

        Meidän pitää koetella kaikki. Paavola koko ajan toitottaa, että koetelkaa. Paavola on nyt koeteltu ja vääräksi profeetaksi havaittu.

        Joo, koetelkaa ittenne myös!


      • mielenkiintoistaseon
        Ja.Piste kirjoitti:

        Meidän pitää koetella kaikki. Paavola koko ajan toitottaa, että koetelkaa. Paavola on nyt koeteltu ja vääräksi profeetaksi havaittu.

        millä koettelit, pitkällä kepilläkä vai oliko jotain älykkäämpääkin mittaria esillä?


      • Ja.Piste

      • suunsoittajal

        Jos et osaa Raamatun Sanalla koetella kirjoituksia, teet hyvin kun et sano mitään, koska et näytä ymmärtävän mistä täällä on kysymys.


      • ällöttää
        Ja.Piste kirjoitti:

        Meidän pitää koetella kaikki. Paavola koko ajan toitottaa, että koetelkaa. Paavola on nyt koeteltu ja vääräksi profeetaksi havaittu.

        Hah hah ai että vääräksi on havaittu kun otti vastaan jonkun hyväntahtoisen ihmisen lahjoittamat halkopuut jonka teon PP tahtoi tuoda julki. Kylläpä pienestä se harhaoppisuus tulee voi voi sentään. Jo se näyttää meille muille kenen asialla täällä ollaan pahaa toisista ihmisistä huutelemassa.


      • taitaa.olla

        Oiskos nyt ne todelliset harhaoppiset ;)


      • sdfsfsfdsdf
        ällöttää kirjoitti:

        Hah hah ai että vääräksi on havaittu kun otti vastaan jonkun hyväntahtoisen ihmisen lahjoittamat halkopuut jonka teon PP tahtoi tuoda julki. Kylläpä pienestä se harhaoppisuus tulee voi voi sentään. Jo se näyttää meille muille kenen asialla täällä ollaan pahaa toisista ihmisistä huutelemassa.

        Näyttö Petri Paavolaa vastaan on massiivista. Kyse ei ole yksittäisestä hairahduksesta, vaan mittavasta määrästä harhaoppeja. Tässä yksi vakavammasta päästä:

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/14404878/petri-paavola-pilkkasi-pyhaa-henkea


    • klapivieno

      Vaikken PPaa ymmärräkään negatiivisuuksineen kai hän vapaassa maassa saa ottaa vastaan mitä tarvitsee.

    • selvätapaus

      noo olihan Paavalikin taivaassa käymässä, mikäs ihme ja väärä se nyt olisi?

    • kateelliseturputtaa

      Mitä se teille kuuluu, jos joku saa sydämelleen lahjoittaa toiselle jotakin. Se on näiden kahden ihmisen välinen asia. Jos minä saan sydämellinen antaa jollekin lahjan, niin en tule pyytämään teiltä siihen lupaa. Saan elää omilla rahoillani ihan niinkuin haluan.

      • sdfgsgfsdf

        Paavola teki virheen, kun meni tekemään kehuartikkelin siitä, että hänelle on uskoveli lahjoittanut suuren summan omaisuutta.


      • sdfgsgfsdf kirjoitti:

        Paavola teki virheen, kun meni tekemään kehuartikkelin siitä, että hänelle on uskoveli lahjoittanut suuren summan omaisuutta.

        Niimpä. Aloituksen otsikko on kyllä harhaanjohtava. Ajatelkaapa rahallista auttamista, jos antaa korjaus apua remontoimisessa , rakentamisessa tai esim. autojen korjaamisessa. Helposti puhutaan 10000€ avusta, jos vertauskohtana on ammatillinen työtunti.

        Niin, itse edelleen kannustan ihmisiä käyttämään lahjojaan olipa lahjat kädentaitoja tms.


      • sdfgsdfsd
        markkulievonen kirjoitti:

        Niimpä. Aloituksen otsikko on kyllä harhaanjohtava. Ajatelkaapa rahallista auttamista, jos antaa korjaus apua remontoimisessa , rakentamisessa tai esim. autojen korjaamisessa. Helposti puhutaan 10000€ avusta, jos vertauskohtana on ammatillinen työtunti.

        Niin, itse edelleen kannustan ihmisiä käyttämään lahjojaan olipa lahjat kädentaitoja tms.

        Minusta 2000 euron arvoinen lahjoitus yksityiselle henkilölle on suuri. Se oli puiden arvo.


      • markku.lievonen
        sdfgsdfsd kirjoitti:

        Minusta 2000 euron arvoinen lahjoitus yksityiselle henkilölle on suuri. Se oli puiden arvo.

        Niimpä. Miten asian ymmärtää. Jos lahjoittaja on raivannut puut omasta metsästä, niin hänelle lahjan arvo on todella pieni. Vain polttoainekulut eli alle 100€.
        Taas, jos olisi myynyt kuitupuut, niin kiito lie hankintana 30€ hujakoilla. Motolla 15€ kiinto.


      • markku.lievonen
        sdfgsgfsdf kirjoitti:

        Paavola teki virheen, kun meni tekemään kehuartikkelin siitä, että hänelle on uskoveli lahjoittanut suuren summan omaisuutta.

        Niin, en kyllä pane pahkaseni, jos joku toisi minulle klapi halkjoja. (Pituus 50cm). Olen kyllä terve ja työkykyinen, mutta jäisihän siten netissäistumiseen enemmän aikaa ja kirjoitella mielipiteitä asioista. Lupaan kirjoittaa aiheesta todella puhuttelevan.
        Kiitos jo etukäteen!


      • ffgsdgsdf
        markku.lievonen kirjoitti:

        Niimpä. Miten asian ymmärtää. Jos lahjoittaja on raivannut puut omasta metsästä, niin hänelle lahjan arvo on todella pieni. Vain polttoainekulut eli alle 100€.
        Taas, jos olisi myynyt kuitupuut, niin kiito lie hankintana 30€ hujakoilla. Motolla 15€ kiinto.

        En viitsisi näistä asioita väitellä ja saivarrella, mutta sanompa muutaman sanan, koska yrität puolustaa Petri Paavolan syntistä toimintaa harhaoppisena evankelistana.

        Lahjoittaja olisi voinut helposti myydä puut 2000 euron hintaan, joten hän mentti tämän summan. Sen lisäksi lahjoittajan tulee ilmoittaa veroilmoituksessa puut omaan käyttöön otetuksi, josta aiheutuu hänelle veroja maksettavaksi.


      • ffgsdgsdf kirjoitti:

        En viitsisi näistä asioita väitellä ja saivarrella, mutta sanompa muutaman sanan, koska yrität puolustaa Petri Paavolan syntistä toimintaa harhaoppisena evankelistana.

        Lahjoittaja olisi voinut helposti myydä puut 2000 euron hintaan, joten hän mentti tämän summan. Sen lisäksi lahjoittajan tulee ilmoittaa veroilmoituksessa puut omaan käyttöön otetuksi, josta aiheutuu hänelle veroja maksettavaksi.

        Käsität poinnttini hieman väärin. En puolustele tai tue Petrin opetusta, joka ilmentää tämän päivän uskonnollista oppia ihmisen pelastuksesta Raamatun ilmoituksia sensuroiden, mutta ei siitä sen enempää.

        Punainen lanka on. Tänä aikana ihmistä orjuuttaa netti, jota moni ei tidosta. Tällä orjuuudella on kammottavat vaikutukset omaan elämään ja myös seuraavaan sukupolveen. Tämä näkyy selkeästi lasten kehityksessä/kin,- koska vanhempien aika menee netissä ja on siten pois lapsilta läsnäolevana aikana.
        Niin, ja me aikuiset emme saa edes talouttamme hoidetuksi ilman avustamista.
        Puhumattakaan yritysten kilpailukyvyn alentumisesta ulkomaan yrityksiin verraten.

        Siis tämä netti orjuus ohjaa jo ihmisen käyttäytymistä erittäin laajasti. Mielihyvän tuottamosesta orjuuden muodossa on siis kysymys.

        Mutta,.- nyt töihin,- ettei arki mene ulkopuolisten avustamisen tasolle.


      • seinähullua
        ffgsdgsdf kirjoitti:

        En viitsisi näistä asioita väitellä ja saivarrella, mutta sanompa muutaman sanan, koska yrität puolustaa Petri Paavolan syntistä toimintaa harhaoppisena evankelistana.

        Lahjoittaja olisi voinut helposti myydä puut 2000 euron hintaan, joten hän mentti tämän summan. Sen lisäksi lahjoittajan tulee ilmoittaa veroilmoituksessa puut omaan käyttöön otetuksi, josta aiheutuu hänelle veroja maksettavaksi.

        Siis mitä hittoa se sun elämää häiritsee jos joku antaa toiselle jotain. Ihanko tosissasi teet jostain ihmisestä harhaoppisen tuollaisesta syystä. Oletko ihan terve, epäilen!!


    • savumerkkhitaivahalla

      Voi teitä inttäjiä?

      Menkhää nuotiotulille istuksimhan, siinä rauhotutta.

      Hohhoijaa,..

    • kesäajassa

      Room. 12:13 Pitäkää pyhien tarpeet ominanne; harrastakaa vieraanvaraisuutta.

      Hyvä että Petri Paavolalle jää aikaa ja voimia enemmän hoitaa opetustehtävää ja syventyä siihen kun häntä autetaan maallisissa asioissa ja hänen ei tarvitse maallisten asioiden hoitamiseen käyttää niin paljon aikaa ja voimia vaan voimia jää enemmän Jumalan valtakunnan asioiden hoitamiseen.

    • VarokaaPaavolaa

      Paavola kertoo, että eräät suomalaiset seurakuntien johtajat saavat kuolemantuomion. Syntiin langenneet seurakuntien johtajat surmataan. Tämän asian Petri Paavola kertoo uusimmassa artikkelissaan 'Ajatuksia Raamatullisesta paimenuudesta'.

      Petri Paavola sanoo seuraavaa: "Tulevina päivinä jotkut kehnot paimenet tullaan tuomitsemaan sellaisella tavalla, että Herra ottaa heidät pois tästä ajasta kuoleman kautta, koska he eivät halunneet tehdä parannusta pahoista teoistaan." Paavola uhkaa seurakuntien johtajia myös sillä, että he sairastuvat.

      Kun lukee Paavolan artikkelin kokonaan, niin siitä saa sellaisen kokonaiskäsityksen, että iso osa suomalaisista seurakunnista on langennut sellaiseen syntiin, että niiden paimenet surmataan syntien takia.

      Oli Petri Paavolan puhe oikeaa tai väärää, niin herää kysymys, millä valtuuksilla Petri Paavola moista puhuu? Millä valtuuksilla Petri Paavola jatkaa ankaraa muiden arvostelua, vaikka Petri Paavola on todistettu olevan itse väärä profeetta? Mitäs jos Petri Paavola itse kuolee muiden syntisten pappien joukossa?

      Jumalan oikea profeetta Elia voitti ja jäi itse henkiin sekä nousi taivaaseen näkemättä kuolemaa. Karmel-vuori oli paikka, jossa selvisi, kuka on oikea ja kuka väärä profeetta. Petri Paavolan ankara arvostelun linja on koventunut. Petri Paavola on kutsunut seurakuntien johtajat kamppailuun Karmel-vuorelle.

    • UskotaanSana

      Lue sanaa!

      1 Kor 11 luku jakeet
      23. Sillä minä olen saanut Herralta sen, minkä myös olen teille tiedoksi antanut, että Herra Jeesus sinä yönä, jona hänet kavallettiin, otti leivän,
      24. kiitti, mursi ja sanoi: "Tämä on minun ruumiini, joka teidän edestänne annetaan; tehkää tämä minun muistokseni".
      25. Samoin hän otti myös maljan aterian jälkeen ja sanoi: "Tämä malja on uusi liitto minun veressäni; niin usein kuin te juotte, tehkää se minun muistokseni".
      26. Sillä niin usein kuin te syötte tätä leipää ja juotte tämän maljan, te julistatte Herran kuolemaa, siihen asti kuin hän tulee.
      27. Sentähden, joka kelvottomasti syö tätä leipää tai juo Herran maljan, hän on oleva vikapää Herran ruumiiseen ja vereen.
      28. Koetelkoon siis ihminen itseänsä, ja niin syököön tätä leipää ja juokoon tästä maljasta;

      *29. sillä joka syö ja juo erottamatta Herran ruumista muusta, syö ja juo tuomioksensa.*

      30. Sentähden onkin teidän joukossanne paljon heikkoja ja sairaita, ja moni on nukkunut pois.
      31. Mutta jos me tutkisimme itseämme, ei meitä tuomittaisi;

      *32. mutta kun meitä tuomitaan, niin se on meille Herran kuritusta, ettei meitä maailman kanssa kadotukseen tuomittaisi. *

    • Ulkosuomalainen1

      Olen ulkosuomalaisena nauranut vatsani kipeäksi monta kertaa näiden Petri Paavolan, ja monen muun suomalaisen touhuista olla sanan-julistaja.

      In ole Petrin kannattaja, vaikka uskon hänen olevan uskovainen.

      Että Suomessa nousee kaikenlaisia fanatikkoja, ei oleminulle mikään yllätys.

      On helppo puhua uusia asioita ilmapiirissä, missä Suomen kirkosta on tullut huorakirkko.
      Tälläinen maaperä on helppo paikka aloittaa oma putiikkinsa, ja alkaa kerätä kolehtia, luvata hyvää yms.

      Kuitenkaan nämä fanaatikot eivät ratkaise mitään raamatun asioita, tai ihmisten ongelmia.
      Olenhan sen nähnyt jo yle 40 vuotta täällä Amerikassa, ja Kanadassa.

      Useimmat tälläisistä fanatikoista ovat vain mielikuvituksellia oppimestareita.

      Heiltä puuttuu jämerä pohja täysin.

    • Minua ihmetyttää lähinnä se, että Paavola tuntuu olevan vähän joka alan asiantuntija. Mistähän tuo lähes yli-inhimillinen tieto kumpuaa? Siitäkö, että hän on uskovainen?

      • hgfhfghfghffjghjg

        Hän luulee olevansa ylipappi, koska hänelle puhuu paholainen, joka on tekeytynyt valheellisesti Jumalaksi. Asian todistaa lukuisat vääräksi koetellut sanomat, mitä Paavola on saanut. Tässä yksi esimerkki: http://keskustelu.suomi24.fi/t/14216244/petri-paavola-antoi-vaaran-profeetan-merkin

        Paavola on innokas kirjoittamaa loputtomia valitusvirsiä EU:sta, Natosta, roomalaiskatolisesta kirkosta, Patrick Tiaisesta jne. Paavolan sivuston vähän niin kuin juorulehti. Minusta on oli pohjanoteeraus kirjoitella CERN:in lavastetusta rituaalimurhasta. Petri Paavolalla on oudot kiinnostuksen kohteet. Olen päätellyt tästä, että Paavola on kirjanoppinut fariseus, josta paholainen on saanut yliotteen.

        Ovelimmista paholaisen juonista on samalla hyökätä harhaoppia vastaan, kun levittää itse toista harhaoppia. Sen Paavola osaa. Sen takia Petri Paavola on todella vaarallinen eksyttäjä.


    • Ei.pummilla.elävä

      Onko hän ollut koskaan rehellisessä työssä? Vai onko hän sosiaalipummi? Tai kerääkö rahaa uskovaisilta?

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      3839
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2298
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2121
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2015
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      93
      1694
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1301
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      301
      1228
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe