"Mitäs pahaa siinä on että itsepäiset typerien olemattomien ja yleensä niin kovin moraalittomien jumaluuksien kannattajat hävitetään pois vahinkoa aiheittamasta?"
Niin, mitäpä pahaa sitä kansanmurhassa olisi? Pitääkö tämä jyrille ihan oikeasti kertoa? Toisaalta, myös kristinuskoa on kuvattu typeräksi ja moraalittomaksi. kannattaako jyri nyt siis sitäkin että toiset uskovat tappöavat jokaisen kristityn jyrin omien kriteerien mukaan?
Ei eroa jyrin horinat pahemmin vaikkapa sen eräänkin kalifaatin aatteista...
Hulluja nuo uskovaiset...
Jyri kannattaa kansanmurhaa
36
290
Vastaukset
- volvouskon-merkitys
Toisesta ketjusta luin, että uskossa on kyse sellaisista kivoista ja lämpimistä subjektiivista tuntemuksista. Uskonto on vähän niinku oma lempiautomerkki, toiset tykkää Volvoista ja toiset Mersuista. Toiset volvomiehet näköjään lähtisivät innolla tappamaan mesemiehiä, toiset ei. Tavallaan sitä ollaan molemmat volvomiehiä kuitenkin, vai?
Eikä Volvoa pidä kenenkään autottoman tulla arvostelemaan, kun se on kuitenkin niin pyhä asia eikä Volvoa parempaa autoa ole.
Joillain menee volvofanitus ehkä liian pitkälle, mutta on se nyt aina parempaa kuin autottomuus. Volvossa on kuitenkin totuus, kunhan sen vain oikein ymmärtää ja käyttäytyy silleen kivasti ja rauhallisesti.- gfdhomotpois
DrHomoa ottaa pähän se että uskis-kuolematuomioissa homostelevat päästettäisiin ekana päiviltä. Sen takia se tuossa noin kovasti riekkuu.
Sinänsä hänen räyhäämisensä on varsin paljastavaa, sillä Jyrihän on vain sanout että olisihyvä jos pahat hävitettäisiin, Jokainen on tietenkin samaa mieltä. Kuka nyt pahoja haluaisi koko ikänsä riesakseen?
Dr:ää paljasti sen että hän laskee itsensä homona pahoihin kuuluvaksi ja siksi häntä pännii. "Sinänsä hänen räyhäämisensä on varsin paljastavaa, sillä Jyrihän on vain sanout että olisihyvä jos pahat hävitettäisiin"
Jyrbä. Vain häirintyneet ihmiset kirjoittavat itselleen viestejä ja/tai kirjoittavat itsestään kolmannessa persoonassa.
"DrHomoa ottaa pähän se että uskis-kuolematuomioissa homostelevat päästettäisiin ekana päiviltä."
Sen lisäksi että valehtelet DR:n olevan homo, paljastat olevasi henkiseltä tasoltasi ISIS-fanaatikkojen tasolla: vain todella pahasti kajahtaneet hihhulit näkevät homouden niin suurena uhkana että haluavat ensimmäisenä tappaa heidät.
Kerrohan Jyrbä, mikä rangaistus Mooseksen laissa on varattu kaltaisillesi räikeille valehtelijoille?- DRHouse
gfdhomotpois kirjoitti:
DrHomoa ottaa pähän se että uskis-kuolematuomioissa homostelevat päästettäisiin ekana päiviltä. Sen takia se tuossa noin kovasti riekkuu.
Sinänsä hänen räyhäämisensä on varsin paljastavaa, sillä Jyrihän on vain sanout että olisihyvä jos pahat hävitettäisiin, Jokainen on tietenkin samaa mieltä. Kuka nyt pahoja haluaisi koko ikänsä riesakseen?
Dr:ää paljasti sen että hän laskee itsensä homona pahoihin kuuluvaksi ja siksi häntä pännii."DrHomoa ottaa pähän se että uskis-kuolematuomioissa homostelevat päästettäisiin ekana päiviltä. Sen takia se tuossa noin kovasti riekkuu."
Olen vieläkin hetero. Ja kyllä, minusta kansanmurha moisesta syystä on väärin.
"Sinänsä hänen räyhäämisensä on varsin paljastavaa, sillä Jyrihän on vain sanout että olisihyvä jos pahat hävitettäisiin, Jokainen on tietenkin samaa mieltä. Kuka nyt pahoja haluaisi koko ikänsä riesakseen?"
Mikset sitten tee itsemurhaa?
"Dr:ää paljasti sen että hän laskee itsensä homona pahoihin kuuluvaksi ja siksi häntä pännii. "
Olen edelleen hetero. Sinusta en voi sanoa samaa... - DRHouse
gfdhomotpois kirjoitti:
Dr:ää paljasti sen että hän laskee itsensä homona pahoihin kuuluvaksi ja siksi häntä pännii."DrHomoa ottaa pähän se että uskis-kuolematuomioissa homostelevat päästettäisiin ekana päiviltä. Sen takia se tuossa noin kovasti riekkuu."
Olen edelleen hetero. Ja kyllä, minusta kansanmurha moisesta syystä olisi väärin.
"Sinänsä hänen räyhäämisensä on varsin paljastavaa, sillä Jyrihän on vain sanout että olisihyvä jos pahat hävitettäisiin, Jokainen on tietenkin samaa mieltä. Kuka nyt pahoja haluaisi koko ikänsä riesakseen?"
Eli olisi hyvä että sinut hävitettäisiin?
"Dr:ää paljasti sen että hän laskee itsensä homona pahoihin kuuluvaksi ja siksi häntä pännii. "
Olen edelleen hetero... - Korvissasoi
DRHouse kirjoitti:
"DrHomoa ottaa pähän se että uskis-kuolematuomioissa homostelevat päästettäisiin ekana päiviltä. Sen takia se tuossa noin kovasti riekkuu."
Olen edelleen hetero. Ja kyllä, minusta kansanmurha moisesta syystä olisi väärin.
Eli olisi hyvä että sinut hävitettäisiin?
Olen edelleen hetero...Valehteleva kaappihomo sinä olet, sillä eihän täällä kukaan muu jauha noin raivoisasti homopropagandaa kuin sinä.
Korvissasoi kirjoitti:
Valehteleva kaappihomo sinä olet, sillä eihän täällä kukaan muu jauha noin raivoisasti homopropagandaa kuin sinä.
Mikä on sinun henkinen ikäsi, kun kuvittelet että ihmistä loukataan haukkumalla häntä homoksi? Ala-asteikäiset homottelevat toisia. Mitä kauempana ajallisesti olet noista ala-asteikäisistä, sen taantuneempi henkisesti olet.
- saiskostietoo
bg-ope kirjoitti:
"Sinänsä hänen räyhäämisensä on varsin paljastavaa, sillä Jyrihän on vain sanout että olisihyvä jos pahat hävitettäisiin"
Jyrbä. Vain häirintyneet ihmiset kirjoittavat itselleen viestejä ja/tai kirjoittavat itsestään kolmannessa persoonassa.
"DrHomoa ottaa pähän se että uskis-kuolematuomioissa homostelevat päästettäisiin ekana päiviltä."
Sen lisäksi että valehtelet DR:n olevan homo, paljastat olevasi henkiseltä tasoltasi ISIS-fanaatikkojen tasolla: vain todella pahasti kajahtaneet hihhulit näkevät homouden niin suurena uhkana että haluavat ensimmäisenä tappaa heidät.
Kerrohan Jyrbä, mikä rangaistus Mooseksen laissa on varattu kaltaisillesi räikeille valehtelijoille?Asiasta toiseen.
Onko teiltä järjenkäyttö kielletty? - Etsivälöytääkin
DRHouse kirjoitti:
"DrHomoa ottaa pähän se että uskis-kuolematuomioissa homostelevat päästettäisiin ekana päiviltä. Sen takia se tuossa noin kovasti riekkuu."
Olen vieläkin hetero. Ja kyllä, minusta kansanmurha moisesta syystä on väärin.
Mikset sitten tee itsemurhaa?
Olen edelleen hetero. Sinusta en voi sanoa samaa...Minä olen vain sekä tieteiden että uskontojen perusteiden asiantuntija ja tarkastelen molempia asioita uskomusvapaasti ja lisäksi olen saanut vahvan kansainvälisen psykoalan koulutuksen jonka perusteella oli aika helppoa päätellä että kyllä sinä homo olet, tunnusta se nyt vaan reilusti itsellesi.
Tästä olisi se hyöty sinulle että voisit alkaa etsiä lähimmästä homobaarista poikaystävää ettei tervitsisi ihan yksin yöllä purkaa kiukkua niihin joilla menee paremmin. - Juomarituomarikoolet
marathustra kirjoitti:
Mikä on sinun henkinen ikäsi, kun kuvittelet että ihmistä loukataan haukkumalla häntä homoksi? Ala-asteikäiset homottelevat toisia. Mitä kauempana ajallisesti olet noista ala-asteikäisistä, sen taantuneempi henkisesti olet.
Niiettäkö DrHullu tekee paremmin kuin minä kun tuo haukkuu minua pedariksi? Miksi et moiti häntäkin?
Olisit nyt tasapuolinen tuomari kun kerran tuomariksi rupesit! - TiuTauTulkku
Etsivälöytääkin kirjoitti:
Minä olen vain sekä tieteiden että uskontojen perusteiden asiantuntija ja tarkastelen molempia asioita uskomusvapaasti ja lisäksi olen saanut vahvan kansainvälisen psykoalan koulutuksen jonka perusteella oli aika helppoa päätellä että kyllä sinä homo olet, tunnusta se nyt vaan reilusti itsellesi.
Tästä olisi se hyöty sinulle että voisit alkaa etsiä lähimmästä homobaarista poikaystävää ettei tervitsisi ihan yksin yöllä purkaa kiukkua niihin joilla menee paremmin."lisäksi olen saanut vahvan kansainvälisen psykoalan koulutuksen "
Yksikään ammattipsykologi ei kirjoittaisi tuollaista tekstiä. En tiedä, onko kuuppasi niin sekaisin, että uskot itsekin juttujasi, vai oletko niin lapsellinen, että uskot valehtelusi menevän läpi.
Niin tai näin. Säälittävä laarinpohjimmainen kreationisti, jolla ei järki päätä pakota. saiskostietoo kirjoitti:
Asiasta toiseen.
Onko teiltä järjenkäyttö kielletty?"Asiasta toiseen.
Onko teiltä järjenkäyttö kielletty?"
Ei tietenkään. Varsinkaan kun ateistia eivät sido esim. Lutherin opit, joiden mukaan järki on uskon pahin vihollinen. Kreationionistien typeriä valheita ja tietämättömyyttä viliseviä viestejä lukiessa voi huomata Lutherin olleen tässä asiassa oikeassa.- oletristiriitanenki
bg-ope kirjoitti:
"Sinänsä hänen räyhäämisensä on varsin paljastavaa, sillä Jyrihän on vain sanout että olisihyvä jos pahat hävitettäisiin"
Kerrohan Jyrbä, mikä rangaistus Mooseksen laissa on varattu kaltaisillesi räikeille valehtelijoille?Käskyissä ei puhuta valehtelemisesta mitään.
Mikset sinä noudata noita käskyjä joihin itse vetoat?
Vetoaisitko kumipamppuunkin jos se olisi jyrkillä lain sijasta ja sinulla sitä ei luonnollisesti olis? - oliksmuuta
marathustra kirjoitti:
Miten on? Jos homous olisi kunnioitettava asia sitä ei pidettäisi haukkumisena eikä silloin homoksi sanomisesta haastettaisi oikeuteen. Mietippä vähän jos asia käännetään toisinpäin.
Heterohan ei loukkaannu eikä haasta ketään oikeuteen ja homokin haluaa hetroiden joukkoon koska saa siten omanarvontuntoa lisää. Mutta homojen seurassakin on häpeällistä olla. Tämähän on tosi.
Homoutta kannattavat ovat korkeassa asemassa olevat jotka voivat vaikuttaa lainsäätöön. Kuten B.Obama esim. Lisäksi hän on salaa muslimi jonka asema on perustuslain vastainen. Kennedy oli ensimmäinen katolinen presidentti Usassa sillä jopa se pidettiin aiemmin esteenä.
Suomessa kielletään uusnatsismi joka on ollut paljon vaarattomampaa kuin muslimit terrorismineen.Kummallista kaksoisstandardia. Te hoopot haluatte uskontoa pois ja tuotte umpikiihkoisia tänne tilalle! Logiikkanne on älytöntä. oliksmuuta kirjoitti:
Miten on? Jos homous olisi kunnioitettava asia sitä ei pidettäisi haukkumisena eikä silloin homoksi sanomisesta haastettaisi oikeuteen. Mietippä vähän jos asia käännetään toisinpäin.
Heterohan ei loukkaannu eikä haasta ketään oikeuteen ja homokin haluaa hetroiden joukkoon koska saa siten omanarvontuntoa lisää. Mutta homojen seurassakin on häpeällistä olla. Tämähän on tosi.
Homoutta kannattavat ovat korkeassa asemassa olevat jotka voivat vaikuttaa lainsäätöön. Kuten B.Obama esim. Lisäksi hän on salaa muslimi jonka asema on perustuslain vastainen. Kennedy oli ensimmäinen katolinen presidentti Usassa sillä jopa se pidettiin aiemmin esteenä.
Suomessa kielletään uusnatsismi joka on ollut paljon vaarattomampaa kuin muslimit terrorismineen.Kummallista kaksoisstandardia. Te hoopot haluatte uskontoa pois ja tuotte umpikiihkoisia tänne tilalle! Logiikkanne on älytöntä."Kuten B.Obama esim. Lisäksi hän on salaa muslimi jonka asema on perustuslain vastainen."
Parodiahorisontti ylittyy viestissäsi monta kertaa, mutta tuollaiset uskomukset vaativat jo todella syvällistä kajahtaneisuutta. Onkohan montakaan salaliittoa johon sinä poloinen et uskoisi?oletristiriitanenki kirjoitti:
Käskyissä ei puhuta valehtelemisesta mitään.
Vetoaisitko kumipamppuunkin jos se olisi jyrkillä lain sijasta ja sinulla sitä ei luonnollisesti olis?"Käskyissä ei puhuta valehtelemisesta mitään."
Jaa ei vai?
"16 "Älä todista valheellisesti toista ihmistä vastaan."
http://raamattu.fi/1992/2Moos.20.html
Vuoden 1933/38 käännös, vanha kirkkoraamattu, 2. Moos. 20:1-17:
"20:16 Älä sano väärää todistusta lähimmäisestäsi."
https://fi.wikipedia.org/wiki/Kymmenen_käskyä
"8. Älä lausu väärää todistusta lähimmäisestäsi."
http://katekismus.fi/10kaskya/10kaskya.html
Valehtelusta muualla Raamatussa:
Joh. 8:44
"Te olette lähtöisin Saatanasta. Hän on teidän isänne, ja hänen halunsa te tahdotte tyydyttää. Saatana on ollut murhaaja alusta asti. Hän on kaukana totuudesta, se on hänelle vieras. Kun hän valehtelee, hän todella puhuu omiaan, sillä hän on valehtelija ja valheen isä. [1. Joh. 3:8]"
Joh. 8:55
"Te ette ole oppineet tuntemaan häntä, mutta minä tunnen hänet. Jos sanoisin, etten tunne, olisin valehtelija niin kuin te. Mutta minä tunnen hänet ja pidän kiinni hänen sanastaan."
1. Joh. 2:4
"Joka sanoo tuntevansa hänet mutta ei pidä hänen käskyjään, on valehtelija, eikä totuus ole hänessä. "
2 Moos 23:1
"Älä levitä perättömiä huhuja äläkä suostu auttamaan väärintekijää todistamalla vilpillisesti hänen hyväkseen. "
Kol 3:9
"Älä levitä perättömiä huhuja äläkä suostu auttamaan väärintekijää todistamalla vilpillisesti hänen hyväkseen."
Niin että jos on Raamattua uskominen, sekä Jehova-Jyrbä että Perähikiä ovat syntisiä valehtelijoita ja perättömien huhujen levittelijöitä.
"Mikset sinä noudata noita käskyjä joihin itse vetoat?"
Noudatan 8. käskyä siinä mielessä että en valehtele toisista ihmisistä, toisin kuin sinä.
Minua eivät sido uskontojen dogmit. Olen silti sitä mieltä että valehteleminen on väärin.
Onko valehteleminen sinun mielestäsi väärin?
"Vetoaisitko kumipamppuunkin jos se olisi jyrkillä lain sijasta ja sinulla sitä ei luonnollisesti olis?"
Nyt taitaa Perähikiän iso hihna luistaa vielä tavallista enemmän.oletristiriitanenki kirjoitti:
Käskyissä ei puhuta valehtelemisesta mitään.
Vetoaisitko kumipamppuunkin jos se olisi jyrkillä lain sijasta ja sinulla sitä ei luonnollisesti olis?Löytyipä vanhemmasta raamatunkäännöksestä vielä tuomiokin kaltaisillenne valehtelijoille:
Ilm.21:8
"Mutta pelkurien ja epäuskoisten ja saastaisten ja murhaajien ja huorintekijäin ja velhojen ja epäjumalanpalvelijain ja kaikkien valhettelijain osa on oleva siinä järvessä, joka tulta ja tulikiveä palaa; tämä on toinen kuolema."
Korostus sanoihin "kaikkien valhettelijain". Että semmoista. Valehtelette ja levitätte perättömiä kilpaa perättömiä huhuja "evokeista" ja homoista. Olette siis syntisiä paskoja, joita odottaa Raamattu-nimisen lorukirjan mukaan tulinen järvi.oliksmuuta kirjoitti:
Suomessa kielletään uusnatsismi joka on ollut paljon vaarattomampaa kuin muslimit terrorismineen.Kummallista kaksoisstandardia. Te hoopot haluatte uskontoa pois ja tuotte umpikiihkoisia tänne tilalle! Logiikkanne on älytöntä.Hyvä että avaudut, niin pääsee vähän näkemään sinunkaltaisen ajattelijan ajatuksiin.
Myönnät solvaavasi ihmistä ja ilmeisesti ilkeilytarkoituksessa:
"Jos homous olisi kunnioitettava asia sitä ei pidettäisi haukkumisena eikä silloin homoksi sanomisesta haastettaisi oikeuteen."
Sinunkaltaisille netti ja netin anonyymit keskustelupalstat ovat varmasti tuoneet tarkoitusta elämään, kun voi nimettömänä huudella puskista ja solvata toisia ihmisiä - sekä tietysti valehdella ummet ja lammet. Ehkä täällä voit kostaa ne kolhut, mitä olet elämässäsi saanut?- DRHouse
Korvissasoi kirjoitti:
Valehteleva kaappihomo sinä olet, sillä eihän täällä kukaan muu jauha noin raivoisasti homopropagandaa kuin sinä.
"Valehteleva kaappihomo sinä olet, sillä eihän täällä kukaan muu jauha noin raivoisasti homopropagandaa kuin sinä. "
Jaa, että on homopropagandaa kun sanoo että homojen kansanmurha olisi paha asia? Olet sinä vaan psykopaatti... - DRHouse
Etsivälöytääkin kirjoitti:
Minä olen vain sekä tieteiden että uskontojen perusteiden asiantuntija ja tarkastelen molempia asioita uskomusvapaasti ja lisäksi olen saanut vahvan kansainvälisen psykoalan koulutuksen jonka perusteella oli aika helppoa päätellä että kyllä sinä homo olet, tunnusta se nyt vaan reilusti itsellesi.
Tästä olisi se hyöty sinulle että voisit alkaa etsiä lähimmästä homobaarista poikaystävää ettei tervitsisi ihan yksin yöllä purkaa kiukkua niihin joilla menee paremmin." Minä olen vain sekä tieteiden että uskontojen perusteiden asiantuntija ja tarkastelen molempia asioita uskomusvapaasti"
Juu, et
" ja lisäksi olen saanut vahvan kansainvälisen psykoalan koulutuksen "
Juu, et
"jonka perusteella oli aika helppoa päätellä että kyllä sinä homo olet, tunnusta se nyt vaan reilusti itsellesi."
Homo joka on kiinnostunut naisesta seksipartnerina? Siis olen määritelmäsi mukaan miespuolinen lesbo...
"Tästä olisi se hyöty sinulle että voisit alkaa etsiä lähimmästä homobaarista poikaystävää ettei tervitsisi ihan yksin yöllä purkaa kiukkua niihin joilla menee paremmin."
Sinullako muka sitten menee? - DRHouse
Juomarituomarikoolet kirjoitti:
Niiettäkö DrHullu tekee paremmin kuin minä kun tuo haukkuu minua pedariksi? Miksi et moiti häntäkin?
Olisit nyt tasapuolinen tuomari kun kerran tuomariksi rupesit!Sinähän OLET pedari.
- Kukaaneiitkisiperään
Ei se nyt kovin suuri kansanmurha olisi jos Mooses tulisi ja kivittäisi homot pois.
Silloin tulisi kaikille seväksi se ettei homoja ole väestöstä 7-10 %; vaan ma× 1 promille kuten tilastotiede ihanasti todistaa, joten ei siis pahakaan kansanmurha, varsinkin jos ensin noille annettaisiin mahdollisuus valita heterous joka olisi heille luonnollinen valinta.
Lopulta Mooses ei tarvitsisi kuin yhden kiven tuota jääräpää-umpifanaatikkohomoa DrHousea varten.Kuulostat eräältä hellarilta, jonka mielestä homot voisi laittaa leireihin ja evoluutio hoitaisi loput. Yhtä idiootilta ainakin.
Onko sinulla muuta elämää kuin netissä ihmisten solvaaminen?- OnkoMuillaHavaintoa
marathustra kirjoitti:
Kuulostat eräältä hellarilta, jonka mielestä homot voisi laittaa leireihin ja evoluutio hoitaisi loput. Yhtä idiootilta ainakin.
Onko sinulla muuta elämää kuin netissä ihmisten solvaaminen?Nuo jutut kuulostavat todella sairailta. Tuollaisesta aiheesta kukaan normaali ihminen ei laskisi edes leikkiä.
Onko kukaan muu huomannut, että Jyrbän jutut ovat viimeaikoina entisestäänkin taantuneet? Valehtelu on tullut yhä ilmeisemmäksi, homofobia hallitsevammaksi ja mässäily kivityskuolema mielikuvilla yhä yleisemmäksi. Vielä "Sanghain kirkkoyliopiston" juttujen aikana Jyrbällä oli jonkinlaista älyllistä yrittämistä valehtelussaan, mutta nyt jutut alkavat taantua jo lapsen tasolle. Taitaa dementia nakertaa aivoja rotan lailla. Ei tuollaista oikein muuten osaa selittää. OnkoMuillaHavaintoa kirjoitti:
Nuo jutut kuulostavat todella sairailta. Tuollaisesta aiheesta kukaan normaali ihminen ei laskisi edes leikkiä.
Onko kukaan muu huomannut, että Jyrbän jutut ovat viimeaikoina entisestäänkin taantuneet? Valehtelu on tullut yhä ilmeisemmäksi, homofobia hallitsevammaksi ja mässäily kivityskuolema mielikuvilla yhä yleisemmäksi. Vielä "Sanghain kirkkoyliopiston" juttujen aikana Jyrbällä oli jonkinlaista älyllistä yrittämistä valehtelussaan, mutta nyt jutut alkavat taantua jo lapsen tasolle. Taitaa dementia nakertaa aivoja rotan lailla. Ei tuollaista oikein muuten osaa selittää."Onko kukaan muu huomannut, että Jyrbän jutut ovat viimeaikoina entisestäänkin taantuneet?"
Osaako joku nimetä kretua, jolla jutut eivät olisi viimeaikoina(kin) taantuneet?
Tuo on ihan yleinen ja jokseenkin väistämätön trendi denialisteilla, kun ikävä todellisuus puristaa vannetta pään ympärillä joka suunnasta päivä päivältä pahemmin. Denialisti voi joko tulla järkiinsä tai taantua yhä syvempään denialismiin, muita vaihtoehtoja ei oikein ole.- Kreikkaolifiksu
marathustra kirjoitti:
Kuulostat eräältä hellarilta, jonka mielestä homot voisi laittaa leireihin ja evoluutio hoitaisi loput. Yhtä idiootilta ainakin.
Onko sinulla muuta elämää kuin netissä ihmisten solvaaminen?Upea idea tuolta hellarilta.
Perustetaan toki homoille oma valtio ja lisääntyköön siellä niinkuin parhaaksi näkevät, hehe,
Toisaalta, sellainen valtio on jo olemassa. Olen sen jopa nähnytkin.se on Athos niemen kärjessä Kreikan Halkidikilla.
Kaikki homot ovat sinne tervetulleita mutta narttukissaakaan ei sinne päästetä.
Tuo Athoksen homojen itsehallintoalue syntyi typerien pappeja koskevien selibaattisäädösten vuoksi joka sai pappiskokelaat pökkimään toisiaan persauksiin kaiken päivää niin että siitä alkoi tulla julkinen ongelma ja siksi kreikka siirsi homopapit munkeiksi tuonne syrjäiseen niemenkärkeen asumaan itsekseen. - noeinytnoinkaan
marathustra kirjoitti:
Onko sinulla muuta elämää kuin netissä ihmisten solvaaminen?Itse solvaat määrällisesti paljon enemmän. Homona et vain tunnista sitä.
- luonnollisest
utti kirjoitti:
"Onko kukaan muu huomannut, että Jyrbän jutut ovat viimeaikoina entisestäänkin taantuneet?"
Osaako joku nimetä kretua, jolla jutut eivät olisi viimeaikoina(kin) taantuneet?
Tuo on ihan yleinen ja jokseenkin väistämätön trendi denialisteilla, kun ikävä todellisuus puristaa vannetta pään ympärillä joka suunnasta päivä päivältä pahemmin. Denialisti voi joko tulla järkiinsä tai taantua yhä syvempään denialismiin, muita vaihtoehtoja ei oikein ole.Sinun on paha taantua kun on jo perälauta vastassa.
Olisi tosiaankin hyvä ajatus jos homoille olisi oma reservaatti.
Eihän heterotkaan heidän seurassaan halua olla.
Sinähän homona tiedät onko tämä molempien kannalta hyvä ajatus .
Vuohetkaan eivät käy sopuisasti samalle laitumelle lampaiden kanssa. luonnollisest kirjoitti:
Sinun on paha taantua kun on jo perälauta vastassa.
Vuohetkaan eivät käy sopuisasti samalle laitumelle lampaiden kanssa.Näille homoseksuaalisuudesta kaikkialla pakkomielteisesti höpiseville uskoville on näemmä lanseerattu nyt uusi termi: genitaalikristitty
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14656837/genitaalikristillisyyden-maarittely
Joten hyppelehdis genitaalikristitty nyt jonnekin toisaalle höpisemään pakkomielteistäsi, koska ne eivät ole tämän palstan aiheena.- kaikkianiitälöytyykin
marathustra kirjoitti:
Onko sinulla muuta elämää kuin netissä ihmisten solvaaminen?Hanki työ niin et olisi jatkuvasti netissä.
Outoa kun evokit ovat sekä evokkeja ja työttömiä enimmäkseen. Ja nykyisiä ja entisiä koulukiusaajiakin myös. - toppuutjyrellaasvähä
utti kirjoitti:
Näille homoseksuaalisuudesta kaikkialla pakkomielteisesti höpiseville uskoville on näemmä lanseerattu nyt uusi termi: genitaalikristitty
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14656837/genitaalikristillisyyden-maarittely
Joten hyppelehdis genitaalikristitty nyt jonnekin toisaalle höpisemään pakkomielteistäsi, koska ne eivät ole tämän palstan aiheena.Vastaa suoraan kysymykseen niinkuin kuuluu äläkä aina väistele.
On se kummallista että erilaiset vaativat päästä sellaisten joukkoon jotka kaipaavat yhtäläisten seuraa. Kovin ristiriitaista. Minulle ei tulisi mieleenkään vaatia homojen hyväksyntää omaan seuraansa. Päinvastoin olisin hyvilläni jos he muuttaisivat valtamerten keskelle autiolle saarelle pois näkyviltä.
Eihän heidän kanssaan ole edes mitään yhteistä puhumisen aihettakaan. Ei yhtäkään. toppuutjyrellaasvähä kirjoitti:
Vastaa suoraan kysymykseen niinkuin kuuluu äläkä aina väistele.
On se kummallista että erilaiset vaativat päästä sellaisten joukkoon jotka kaipaavat yhtäläisten seuraa. Kovin ristiriitaista. Minulle ei tulisi mieleenkään vaatia homojen hyväksyntää omaan seuraansa. Päinvastoin olisin hyvilläni jos he muuttaisivat valtamerten keskelle autiolle saarelle pois näkyviltä.
Eihän heidän kanssaan ole edes mitään yhteistä puhumisen aihettakaan. Ei yhtäkään."Vastaa suoraan kysymykseen niinkuin kuuluu äläkä aina väistele."
Voi genitaalikristitty poloinen, kun olet niin sekaisin, ettet nähtävästi edes tajua, ettet ole edes esittänyt kysymystä.
Mitäs jos menisit vaikka johonkin homobaariin etsimään itsellesi seuraa, kun tarinoit täällä nyt ihan väärässä paikassa väärästä aiheesta.luonnollisest kirjoitti:
Sinun on paha taantua kun on jo perälauta vastassa.
Vuohetkaan eivät käy sopuisasti samalle laitumelle lampaiden kanssa."Olisi tosiaankin hyvä ajatus jos homoille olisi oma reservaatti."
Sivistymättömyys, laaja-alainen tietämättömyys ja alhainen älykkyys johtaa helposti pelkoon, pelko vihaan, viha väkivaltaan.
Jehova-Jyrbä on tästä esimerkki: hän on homoasenteissaan samalla viivalla ISIS-fundamentalistien kanssa. Tätä tietenkään itse ymmärtämättä.
Kyllä se silti yllättää kuinka paljon täällä Suomessakin jotkut pahiten kajahtaneet uskovaiset hörhöt homoja pelkäävät ja vihaavat.kaikkianiitälöytyykin kirjoitti:
Hanki työ niin et olisi jatkuvasti netissä.
Outoa kun evokit ovat sekä evokkeja ja työttömiä enimmäkseen. Ja nykyisiä ja entisiä koulukiusaajiakin myös."Hanki työ niin et olisi jatkuvasti netissä."
Olen palkallisella lomalla lehtorin virastani. Mikäs sinun ammatti on, ja mikset ole töissä, uskovainen vaihtonilkki?
"Outoa kun evokit ovat sekä evokkeja ja työttömiä enimmäkseen."
Niinhän sinä uskovainen vaihtonilkki luulet, kun et tiedä. Tuollekaan paskaväitteellesi et tapasi mukaan esittänyt todisteita, koska niitä ei ole.
"Ja nykyisiä ja entisiä koulukiusaajiakin myös."
Ja tuo väite perustuu tarkalleen mihin tietoon?toppuutjyrellaasvähä kirjoitti:
Vastaa suoraan kysymykseen niinkuin kuuluu äläkä aina väistele.
Eihän heidän kanssaan ole edes mitään yhteistä puhumisen aihettakaan. Ei yhtäkään."On se kummallista että erilaiset vaativat päästä sellaisten joukkoon jotka kaipaavat yhtäläisten seuraa. Kovin ristiriitaista. Minulle ei tulisi mieleenkään vaatia homojen hyväksyntää omaan seuraansa. Päinvastoin olisin hyvilläni jos he muuttaisivat valtamerten keskelle autiolle saarelle pois näkyviltä.
Eihän heidän kanssaan ole edes mitään yhteistä puhumisen aihettakaan. Ei yhtäkään."
Noin. Perähikiää ei tarvitse erikseen pyytää paljastamaan ällistyttävän tietämättömyytensä ja sivistymättömyytensä, hän tekee sen itse.- DRHouse
"Ei se nyt kovin suuri kansanmurha olisi jos Mooses tulisi ja kivittäisi homot pois.
Silloin tulisi kaikille seväksi se ettei homoja ole väestöstä 7-10 %; vaan ma× 1 promille kuten tilastotiede ihanasti todistaa, joten ei siis pahakaan kansanmurha,"
Niin, siis 7 miljoonan tappaminen ei olisi paha kansanmurha?
" varsinkin jos ensin noille annettaisiin mahdollisuus valita heterous joka olisi heille luonnollinen valinta."
Siis valitse tai kuole... Olet sinä sairas...
"Lopulta Mooses ei tarvitsisi kuin yhden kiven tuota jääräpää-umpifanaatikkohomoa DrHousea varten. "
Vieläkin hetero...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1636512
- 531903
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes441630- 541142
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3271069Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se491019Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13980Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384918Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79908Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14897