Olen uusikko

olentäydellinen

Olen tehnyt kaikkeni pilatakseni petetyn/jätetyn maineen.
Olen levittänyt valheita lähäristä jota hänelle i kuitenkaan ole koskaan tuomittu.
Olen kertonut valheita hänestä hänen ystävilleen ja ex miehelleen minun nyk.puolisolle.
Olen katkera siitä että hävisimme oikeudessa.
Olen katkera siitä että emme miehen kanssa saaneet häneltä mitään eronsa yhteydessä.
Inhoan sitä että hän kertoo asioista täällä.
Yritän pilata keskustelut joissa huomaan hänen osallistuvan.
OLen katkera siitä että emme miehen kanssa onnistuneet pilaaman hänen mainetta luottamustehtävissään.
Olen kuitenkin onnellinen miehestä jonka voitin itselleni ja joka seisoo aina rinnallani.
Olen myös onnellinen siitä että olen onnistunut pilaamaan muutaman tuon ihmisen ystävyyssuheen.
Tuo ihminen ei ole minkään arvoinen, Hän ei ansaitse onnea ja siksi olenkin paljon parempi nainen hänen exälleen kuin mitä hän on koskaan ollut.

94

1326

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huhhuhuhu

      huh,huh

      • huhuhuhuhuh

        sinun mielestä


    • Paskaasaamitätilaa

      Sinä tuhoat siis ukon ex ää? Miksi? Mitä se on sulle tehnyt? Sait sen mitä hait? Vielä paskaa puhumalla lisäsit sitä paskaa sen niskaan. Toki nyt kaikki teidän yhteiset ystävät ymmärtävät kuinka upea pari olette! Olette ansainneet toisenne. Mahtaa kuule sun ukon kaverit " kehua toisilleen kuinka kulta kimpaleen sai! Arvostaahan ukon kaveritkin sitä kun laitoit paskaa kylillä kiertämään! Vittu minkälaisen ex kanssa oli ennen sinua! Onneksi sinä pelastit miehen ja vielä paskanpuhumisella. Ethän vain sille ukolleni nyt paskaa jauha ethän? Uskoo se sekin että vaihtoi noin upeaan paskanjauhajaan josta muutkin voivat olla ylpeitä. Miksi ihmeessä sinun pitää pilata ex elämä täysin jos kerta miehen voitit kuten kerroit? Uskomatonta taitaa olla asiat toisinpäin kuin kerrot? Mahtavaa vääntöä täytyy myöntää. Miksi sinun pitää yleensäkään tuhota ketään jos olet jutun voittaja? Typerys olet ja kasva joskus aikuiseksi.

      • olentäydellinen

        Kuten kerroin olen paljon parempi nainen kuin tuo ex. Tunnen itseni ja tiedän arvoni ei se sen kummepaa. Kukapa haluaisi olla naimisissa naisen kans joka on niin mitäänsanomattoman näköinenkin että sitä ei peräseinän tapetista erota. Kaikkine sairauksinnekin vielä , hyi. Mies on paremman ja laadukkaamman naisen arvoinen. Piti vain avustaa mies huomaaman tuo. Parempi oli tarjolla ja voitti.


      • Kaunisvairuma
        olentäydellinen kirjoitti:

        Kuten kerroin olen paljon parempi nainen kuin tuo ex. Tunnen itseni ja tiedän arvoni ei se sen kummepaa. Kukapa haluaisi olla naimisissa naisen kans joka on niin mitäänsanomattoman näköinenkin että sitä ei peräseinän tapetista erota. Kaikkine sairauksinnekin vielä , hyi. Mies on paremman ja laadukkaamman naisen arvoinen. Piti vain avustaa mies huomaaman tuo. Parempi oli tarjolla ja voitti.

        Uskot siis ettei mies puhu sulle paskaa? Olet paljon parempi OK hieno homma. Yhtä nyt en sitten käsitä miksi te kiusaatte ex? Siitäkö kun se on niin ruma? Ette saaneet edes oikeudessa korvauksia? Mitä siitä rumuudesta? On teillä kova kohtalo kun joudutte elämään tuon ex varjossa ilman korvauksia. Pahus kun onkin ollut hyvä ex kun ette päässeet niskanpäälle. Sulla itsetunto kohdillaan? Uskot ettei mies nyt tällä kertaa paskaa puhu. No sullekin tulee ikää ja rupsahda vaihtaa se silloin nuorempaan.


      • olentäydellinen
        Kaunisvairuma kirjoitti:

        Uskot siis ettei mies puhu sulle paskaa? Olet paljon parempi OK hieno homma. Yhtä nyt en sitten käsitä miksi te kiusaatte ex? Siitäkö kun se on niin ruma? Ette saaneet edes oikeudessa korvauksia? Mitä siitä rumuudesta? On teillä kova kohtalo kun joudutte elämään tuon ex varjossa ilman korvauksia. Pahus kun onkin ollut hyvä ex kun ette päässeet niskanpäälle. Sulla itsetunto kohdillaan? Uskot ettei mies nyt tällä kertaa paskaa puhu. No sullekin tulee ikää ja rupsahda vaihtaa se silloin nuorempaan.

        Ei vaihda. Olen nuorempi.


      • vanhenet
        olentäydellinen kirjoitti:

        Ei vaihda. Olen nuorempi.

        Aina löytyy vielä nuorempia.


    • Hyväharrastus

      Siinähän sulla on kiva harrastus. Noh, ei ainakaan aika käy pitkäksi. :) Tietysti jos olisit ollut fiksu, olisit käyttänyt ajan johonkin järkevään, kehittänyt itseäsi tms. hankkinut uuden harrastuksen ja uusia ystäviä. Mutta käyhän se noinkin.

      • sekaisinraukka

        Älkää nyt hyvät ihmiset trollia uskoko! Tuo on sen petetyn tekstiä, joka aina valittaa, että uusikko kiusaa ja hän on joutunut oikeuteen ym. Haluaa korostetusti osoittaa uusikon hulluuden esiintymällä itse tänä uusikkona. Hakisi apua itselleen.


      • olentäydellinen
        sekaisinraukka kirjoitti:

        Älkää nyt hyvät ihmiset trollia uskoko! Tuo on sen petetyn tekstiä, joka aina valittaa, että uusikko kiusaa ja hän on joutunut oikeuteen ym. Haluaa korostetusti osoittaa uusikon hulluuden esiintymällä itse tänä uusikkona. Hakisi apua itselleen.

        Haloo pahvi??
        Mistä ihmeestä tuollaista päättelet? Emmekö me voittaneet ole voittomme ansainneet? Miksi vain petetyt saisivat kertoa tarinaansa. Ollaan itsekin rehellisia ja kerrotaan niinkuin asiat ovat ja mitä tehtiin tai ei tehty. Miehellä oli meidänkin tapauksessa valta päättää ja hän päätti minun eduksi koska olen parempi nainen kuin hänen ex. Mikä siinä mättää?


      • olentäydellinen
        sekaisinraukka kirjoitti:

        Älkää nyt hyvät ihmiset trollia uskoko! Tuo on sen petetyn tekstiä, joka aina valittaa, että uusikko kiusaa ja hän on joutunut oikeuteen ym. Haluaa korostetusti osoittaa uusikon hulluuden esiintymällä itse tänä uusikkona. Hakisi apua itselleen.

        Mistä päättelet että petetyn kertomus ei olisit totta? Minä en epäile hetkeäkään. En varmaan ole ainoa joka kykenee ratkaisemaan ongelman edukseen. . Kolmiodraamoissa on aina kolme tapaa nähdä asiat. Täällä on monta kertaa huudettu rehellisen keskustelun perään. Oletteko te kanssasisaret tyhmiä vai tosi naiveja yrittäessänne aina vääntää syytä pettylle. Ette hyväksy yhdenkään petturin, ettekä petettyjen kertomuksia vaan ainoastaan sen totuuden jonka (petturi) mies on teille kertonut ja se saattaa olla valetta. Kuinka monella teistä on ihan oikeasti senverran paksu nahka nokkavarressa että uskallatte tehdä jotain asioiden hyväksi? Laittaa mies seinää vasten. Jos todella haluatte miehen niin ottakaa se kyllä te keinot keksitte. Sodassa ja rakkaudessa on kaikki keinot sallittuja.
        Turhaa minua mitätöitte, minä ratkaisin oman tapuksen ja olen siitä ylpeä. Mieshän osoitti päätöksellään kuuluvansa mulle. Säälittää vain tuo ruikuttava exeukko. Eikä sekään mikään surkimus ole sillähän on kaikki ihan hyvin. Pääsi huonosta liitosta, sai pitää omaisuutensa eihän tollanen nainen muuta tarvikaan ku ei enää miestäkään halua tai pikemminkin ei saa.


      • äläihmeessä
        sekaisinraukka kirjoitti:

        Älkää nyt hyvät ihmiset trollia uskoko! Tuo on sen petetyn tekstiä, joka aina valittaa, että uusikko kiusaa ja hän on joutunut oikeuteen ym. Haluaa korostetusti osoittaa uusikon hulluuden esiintymällä itse tänä uusikkona. Hakisi apua itselleen.

        Säkö haluat viedä kysenalaisen kunnian täydelliseltä naiselta.


    • Suosittelenhoitoa

      Kehotan sinua kipinkapin hoitamaan pääsi kuntoon. Provoilet päivästä toiseen milloin missäkin roolissa palstalla. Eikö edes sun läheiset tajua sun tilannetta? Pettäminen satuttaa henkisesti mutta pahaan oloon saa apua. Ei ole mitään hävettävää jos apua itsellesi haet ammattilaisilta. Suosittelen.

      • suosittelujatkuu

        Tänä päivänä apua on tarjolla. Jos ei ystävät jaksa niin hoitoalanihmiset ovat sitä varten ja olisi ehkä parempi purkautua ammattilaiselle.


      • olentäydellinen

        No mutta kanssasisaret, miksi tuomitsette minut? En ole kummempi kuin tuossa toisessa ketjussa kerrotut itseään kakkosiksi kehuvat. Tai moni muukaan joka itse teki kolmiodraamasta lopun. Minulle on aivan sama mitä mieltä olette. Tiedän tämän pelin säännöt. Tiedän miten kolmiodraama käännetään voitoksi. Enkä sitä häpeä. Te toiset täällä tyydytte mollaamaan miestä kuinka se ei uskalla irtautua huonosta liitosta. Minä päätin auttaa tilannetta ratkaisuun ja onnistuin. Voitin ja olen siitä ylpeä. Minusta kaikki miehen perään itkevät ns. petetyt ovat säälittäviä, he tarvitsisivat apua.


      • Salapanojonkatiedän
        olentäydellinen kirjoitti:

        No mutta kanssasisaret, miksi tuomitsette minut? En ole kummempi kuin tuossa toisessa ketjussa kerrotut itseään kakkosiksi kehuvat. Tai moni muukaan joka itse teki kolmiodraamasta lopun. Minulle on aivan sama mitä mieltä olette. Tiedän tämän pelin säännöt. Tiedän miten kolmiodraama käännetään voitoksi. Enkä sitä häpeä. Te toiset täällä tyydytte mollaamaan miestä kuinka se ei uskalla irtautua huonosta liitosta. Minä päätin auttaa tilannetta ratkaisuun ja onnistuin. Voitin ja olen siitä ylpeä. Minusta kaikki miehen perään itkevät ns. petetyt ovat säälittäviä, he tarvitsisivat apua.

        Todella säälittävää. Kolmiotraaman voittaja? Kukahan tuossakin on se todellinen voittaja. Eiköhän nuo salanussijat kanna loppuelämän mainettaan. Ymmärrä nyt että teidän kaverit pitävät hauskaa teidän jutulla. Hävettää ja omatunnon tuskia kannatte loppuun asti yhdessä. Ette voi toisten ihmisten mielipidettä vääntää ja kääntää millään. Sääli teitä useampikin. Vaikka mitä tekisitte mitä ette kykene muuttamaan muiden mielipiteitä teitä kohtaan. Mahtavaa on aloittaa suhde kolmiotraamassa. Sitähän se on kun joutuu kantamaan sen häpeän siitä huolimatta vaikka kuinka näyttelijöiden onnellista ja upeaa. Naurut selän takana taattu. Eiköhän olisi viisasta erota ystävinä ja kunnioittaa toisia. Käytös myös sen mukainen pitäisi olla. Ei tarvitsisi tapella nöyryyttävästi ja hävetä tekemisiään muiden ihmisten edessä. Kanna nyt vaan ylpeästi mainettasi ja elä moraalisesti oikein edes joskus. Tälläisen kolmiotraamaa seuranneena on saanut useammat naurut. Maine toki on mitä on mutta onko tuollaisella käytöksellä muutoinkaan väliä. Olet varmaan maineesi veroinen. Eipähän kylillä ihmiset ihan tuulesta tempaa juttuja teistä. Sääli!


    • piste1

      provo.

      • Täydellinenpaljastuminen

        no älä :) toivotaan että on vain provo eikä sairas...


      • onseDI

        dissosiatiivinen identiteettihäiriö


      • ihmettelen.vaan
        onseDI kirjoitti:

        dissosiatiivinen identiteettihäiriö

        Oho, "onseDI"sinun identiteetinkö täydellinen nainen on kaapannut. Vai onko niin että "täydellinenpaljastuminen" tunnistaa omat tekonsa eikä halua luovuttaa kunniaasa toiselle, vai onko teitä noin täydellisiä olemassa useampia. Ainakin kertomuksia laisistanne on täällä monia. Tai jos provo niin mistä saanut esimerkin? Teistä.
        Miten ihmeessä selitätte mustasukkaisuutenne täydellisen naisen tekstiä kohtaan?


      • nämä.aivot.jotka.sain

        Kyllä tällaisia ykköstyneitä on ihan oikeasti olemassa, tässäkin ketjussa näyttää kolme kilpailevan pahimman nyxän tittelistä. Täällä aikoinaan joku ykköstynyt esiintyi petettynä tunnustaen syyllistyneensä järkyttäviin tekoihin joita oli itse tehnyt. Tuli mieleen että tuo tapaus sopii todella hyvin tämän ketjun aloituksen kans. LIekö sama tapaus.


      • menikörikkasilmään
        nämä.aivot.jotka.sain kirjoitti:

        Kyllä tällaisia ykköstyneitä on ihan oikeasti olemassa, tässäkin ketjussa näyttää kolme kilpailevan pahimman nyxän tittelistä. Täällä aikoinaan joku ykköstynyt esiintyi petettynä tunnustaen syyllistyneensä järkyttäviin tekoihin joita oli itse tehnyt. Tuli mieleen että tuo tapaus sopii todella hyvin tämän ketjun aloituksen kans. LIekö sama tapaus.

        Täällä on monia ketjuja joissa ykköstynyt/ykköstyneet kertoo kuinka puolison ex tehnyt sitä ja puolison ex tehnyt tätä.
        Ei tämän ketjun aloittaja ole poikkeus vaikka harvinaisen suorasanainen, tai vain rehellinen, onkin. Osoittaa vain että petetyn/petettyjen kertomukset ovat totta.


      • piste1
        menikörikkasilmään kirjoitti:

        Täällä on monia ketjuja joissa ykköstynyt/ykköstyneet kertoo kuinka puolison ex tehnyt sitä ja puolison ex tehnyt tätä.
        Ei tämän ketjun aloittaja ole poikkeus vaikka harvinaisen suorasanainen, tai vain rehellinen, onkin. Osoittaa vain että petetyn/petettyjen kertomukset ovat totta.

        Provosointimielessä kirjoitettu vaikka olisi totta.


    • pyrfh

      Oletpa tyhmä ihminen ..puolisosi exän haukkuja
      Tosi tyhmä
      Ei sinusta mihinkään ole

    • Sinunmaineonjapysyy

      No nythän sitten tuolla jätetyllä on vielä hyvä maine kun olet huolehtinut siitä! Mahtaa mies olla ylpeä sinusta kun kuulee ne jutut. Eiköhän sille miehelle joku kerro mitä puuhannut ja kertonut. Kuinka nyt kaverit ihailee" miehen uusikkoa. Mikä nainen! Pitää se olla miehellä nainen joka taistelee miehen maineen puolesta! Jatka kuule ihmeessä pilataksesi tuon jätetyn mainetta lisää jotta kaikki kaverit uskoo sen joohan? Onko omantunnon tuskia? Taitaa olla ja olet epävarma miehen haluamisista ja uskollisuudesta sinua kohtaan kun keskityt tuon petetyn elämän pilaamiseen. Selkeästi näen syyn tekemisiisi. Täytyy myöntää oliko viisas teko mieheltä? Ei se kadu uskotaan niin.

      • Sitäodotellessa

        Aloituksen on tehnyt sama hlö joka on aloittanut monta ketjua ja joissa vihan kohteena on aina se vieras. Esiintyy milloin petettynä, milloin kolmiodraamaa sivusta seuraavana. Nyt sitten ollaan jo uuden puolison nahoissa. Tarkoituksena saada palstalla kävijät haukkumaan sitä uutta niinkuin muissakin ketjuissa. Hyvä mielikuvitus hänellä on, ajattelee asioita monelta kantilta. Milloin saamme lukea hänen kertomuksensa pettäjänä olemisesta?
        Hyvä että pahan mielensä saa purettua kirjoittelemaan. Ehkä kuitenkin kannattaisi hakea asiantuntija apua itselleen, saisi päänsä kuntoon.


      • olentäydellinen

        No ei kadu ollaan yhdessä onnellisempia kuin koskaan ennen kenenkään muun kanssa. Minua hän ei petä, ei mitään syytä. Miksi minun pitäisi piiloutua tai salata ajatukseni siksi että voitin. Kuten tuolla jossain kirjoitin sodassa ja rakkaudessa ovat kaikki keinot sallittuja. Mies ei välitä puheistani hän arvostaa minua, minuna itsenäni, ei puheiden vuoksi, ja onhan hällä omat kokemuksensa exästään.


      • olentäydellinen
        Sitäodotellessa kirjoitti:

        Aloituksen on tehnyt sama hlö joka on aloittanut monta ketjua ja joissa vihan kohteena on aina se vieras. Esiintyy milloin petettynä, milloin kolmiodraamaa sivusta seuraavana. Nyt sitten ollaan jo uuden puolison nahoissa. Tarkoituksena saada palstalla kävijät haukkumaan sitä uutta niinkuin muissakin ketjuissa. Hyvä mielikuvitus hänellä on, ajattelee asioita monelta kantilta. Milloin saamme lukea hänen kertomuksensa pettäjänä olemisesta?
        Hyvä että pahan mielensä saa purettua kirjoittelemaan. Ehkä kuitenkin kannattaisi hakea asiantuntija apua itselleen, saisi päänsä kuntoon.

        Voi, voi saathan sä kuvitella. Vaihtaisit aihetta.


      • Heddas
        Sitäodotellessa kirjoitti:

        Aloituksen on tehnyt sama hlö joka on aloittanut monta ketjua ja joissa vihan kohteena on aina se vieras. Esiintyy milloin petettynä, milloin kolmiodraamaa sivusta seuraavana. Nyt sitten ollaan jo uuden puolison nahoissa. Tarkoituksena saada palstalla kävijät haukkumaan sitä uutta niinkuin muissakin ketjuissa. Hyvä mielikuvitus hänellä on, ajattelee asioita monelta kantilta. Milloin saamme lukea hänen kertomuksensa pettäjänä olemisesta?
        Hyvä että pahan mielensä saa purettua kirjoittelemaan. Ehkä kuitenkin kannattaisi hakea asiantuntija apua itselleen, saisi päänsä kuntoon.

        Tämä on jo todettu aikaisemmin, se sama kirjoittaja. Hänelle on tuolla aikaisemmin ja ilmoitettu että aivan turhaan kirjoittaa koska kaikki täällä palstalla kävijät tunnistavat hänet samaksi petetyksi joka käyttää noita samoja fraaseja kun haukkuu ykköstynyttä. Nyt hän sitten kirjoittaa uusikkona ja käyttää taas nuita samoja sanoja, kertoo samalla tavalla asiat kuin on haukkunut ykköstynyttä. Mitä hän tällä taas saa itselleen, sitä ei kukaan ymmärrä. Mutta jos jotenkin helpottaa aivan sama vaikka jatkaa. Olen varma että vielä tänne ilmestyy se petturikin koska tuo petetty haluaa pukeutua vielä petturinkin nahkoihin. Olisi kiva tietää mitä tuolla päässä oikein liikkuu.. totta kai tiedämme että suuri viha uusikkoa kohtaan on nyt saanut vallan mutta kuinka pitkälle hän menee tässä itsensä nolaamisessa.


      • mikänimmari
        Heddas kirjoitti:

        Tämä on jo todettu aikaisemmin, se sama kirjoittaja. Hänelle on tuolla aikaisemmin ja ilmoitettu että aivan turhaan kirjoittaa koska kaikki täällä palstalla kävijät tunnistavat hänet samaksi petetyksi joka käyttää noita samoja fraaseja kun haukkuu ykköstynyttä. Nyt hän sitten kirjoittaa uusikkona ja käyttää taas nuita samoja sanoja, kertoo samalla tavalla asiat kuin on haukkunut ykköstynyttä. Mitä hän tällä taas saa itselleen, sitä ei kukaan ymmärrä. Mutta jos jotenkin helpottaa aivan sama vaikka jatkaa. Olen varma että vielä tänne ilmestyy se petturikin koska tuo petetty haluaa pukeutua vielä petturinkin nahkoihin. Olisi kiva tietää mitä tuolla päässä oikein liikkuu.. totta kai tiedämme että suuri viha uusikkoa kohtaan on nyt saanut vallan mutta kuinka pitkälle hän menee tässä itsensä nolaamisessa.

        No ei näytä turhaan kirjoittavan koska saa sinut moneen kertaan reagoimaan. OLetko itse uusikko joka pelkää itsestään kirjoitettavan?


      • toistanitseäni
        Heddas kirjoitti:

        Tämä on jo todettu aikaisemmin, se sama kirjoittaja. Hänelle on tuolla aikaisemmin ja ilmoitettu että aivan turhaan kirjoittaa koska kaikki täällä palstalla kävijät tunnistavat hänet samaksi petetyksi joka käyttää noita samoja fraaseja kun haukkuu ykköstynyttä. Nyt hän sitten kirjoittaa uusikkona ja käyttää taas nuita samoja sanoja, kertoo samalla tavalla asiat kuin on haukkunut ykköstynyttä. Mitä hän tällä taas saa itselleen, sitä ei kukaan ymmärrä. Mutta jos jotenkin helpottaa aivan sama vaikka jatkaa. Olen varma että vielä tänne ilmestyy se petturikin koska tuo petetty haluaa pukeutua vielä petturinkin nahkoihin. Olisi kiva tietää mitä tuolla päässä oikein liikkuu.. totta kai tiedämme että suuri viha uusikkoa kohtaan on nyt saanut vallan mutta kuinka pitkälle hän menee tässä itsensä nolaamisessa.

        nämä.aivot.jotka.sain
        4.1.2017 15:05
        Kyllä tällaisia ykköstyneitä on ihan oikeasti olemassa, tässäkin ketjussa näyttää kolme kilpailevan pahimman nyxän tittelistä. Täällä aikoinaan joku ykköstynyt esiintyi petettynä tunnustaen syyllistyneensä järkyttäviin tekoihin joita oli itse tehnyt. Tuli mieleen että tuo tapaus sopii todella hyvin tämän ketjun aloituksen kans. LIekö sama tapaus.


      • Totuustuleeeteen
        olentäydellinen kirjoitti:

        No ei kadu ollaan yhdessä onnellisempia kuin koskaan ennen kenenkään muun kanssa. Minua hän ei petä, ei mitään syytä. Miksi minun pitäisi piiloutua tai salata ajatukseni siksi että voitin. Kuten tuolla jossain kirjoitin sodassa ja rakkaudessa ovat kaikki keinot sallittuja. Mies ei välitä puheistani hän arvostaa minua, minuna itsenäni, ei puheiden vuoksi, ja onhan hällä omat kokemuksensa exästään.

        Uskotaan miehen sanaan sitten tällä kertaa! Eiköhän elämän realiteetit tule teillekin eteen joskus. Elämä joskus on vaan niin vaikeaa. Uskotaan hyvään ja pelätään pahinta tuosta miehestä.


      • ajattelen.näin

        Jospa minäki sanasen sanon tähän. Olen yhden tuollaisen ykk.kakkosen kiusaama. Onko sitten aloittaja tai ei, ei merkkaa mitään .
        Ajattelen että kyllä on ihan asiallista tuoda tuonkin puoli asiasta esiin. Sillä saattaahan se olla niin että petturi on saanut manipuloitua ykk.kakkosensa niin pauloihin että tämä tekee mitä vain saadakseen ukon pysymään kanssaan. Saattaapa olla jopa niin että petetyn panettelu on yhdessä suuniteltua, sillä yrittävät pyhittää järkyttävät tekonsa.
        Saattaahan myös olla että petturilla on jotkut erityiset syyt expuolisonsa panetteluun ja on löytänyt tehtävään sopivan henkilön, ja käyttää tätä vain hyväkseen.

        Miksi pitää kokoajan aivankuin kisata siitä että kenen kertomus on uskottavin. Kerran tällaisia keskustelupalstoja on olemassa niin kyllä täällä täytyy jokaisen pystyä osallistuun niistä lähtökohdista lähtien joita kullakin on.
        Minusta "olentäydellinen" naisen kertomus saattaa olla täyttä totta, inhottavaa vain jos hänet on manipuloitu toimiin noin.
        Enkä ole lukenut yhtään kertomusta jossa ykspuolisesti halutaan haukkua jotain" uusikkoa" Väite on suuresti liioteltu.


      • tottaon

      • historiauudestaan

        Olen täysin samaa mieltä, annetaan kaikkien kirjoittaa, täällä ollaan kaikki toisillemme tuntemattomia. Jos jollakin on petetyllä on noin pahasti slipannut päästä niin toivotaan hänen näiden kirjoitusten avulla saavan tuohon apua ja löytävänsä taas oikeille urille elämässään.


      • tottaon
        historiauudestaan kirjoitti:

        Olen täysin samaa mieltä, annetaan kaikkien kirjoittaa, täällä ollaan kaikki toisillemme tuntemattomia. Jos jollakin on petetyllä on noin pahasti slipannut päästä niin toivotaan hänen näiden kirjoitusten avulla saavan tuohon apua ja löytävänsä taas oikeille urille elämässään.

        Totta.


      • tottaon
        tottaon kirjoitti:

        Totta.

        Tai jos joku ihka oikeesti on noin dorka mitä aloittaja tuossa väittää niin annetaan hänenkin kirjoittaa. Ehkäpä hänkin näiden keskustelujen kautta ymmärtää kuinka hukassa tai hyväksikäytetty/manipuloitu hän on.


      • selvisinpettämisestä

        Petetyn olisi nopeaan etsittävä sisältö elämäänsä. Nyt aloittaja rooleilee uusikkona. Surullista.


      • minäkinselvisin
        selvisinpettämisestä kirjoitti:

        Petetyn olisi nopeaan etsittävä sisältö elämäänsä. Nyt aloittaja rooleilee uusikkona. Surullista.

        Ketä petettyä tarkoitat, itseäsikö? Tuossa toisessa ketjussa on taas yksi esimerkki yhdestä kakkosesta joka käyttäytyy aloittajan kertomalla tavalla. Miksi sen petetyn sillon pitää etsiä sisältö elämäänsä jos joku toinen väkisin työntyy ja työntää sisältöä jota ei ole haettu eikä pyydetty? Johon joudutaan hakemaan lääkärien ja poliisienkin apua päästääkseen siitä irti. Sisältöjen tuojien pitäisi mennä itseensä eikä petetyn.
        Teidän jorinoista näyttää puuttuva kokonaan johdonmukaisuus. Tärkeintä näyttää olevan että joku petetty pitää syyllistää tämänkin ketjun aloittajaksi vaikka aloittaja on suoraan sanonut olevansa uusikko.
        Nostan hattua aloittajalle hänen rehellisyydestä vaikka melko pakkaus onkin. En tahtoisi olla ystävänsä.


      • pahapahapaha

        Narsistit, psykopaatit ja terroristit kehuvat aikaansaannoksillaan ja jokaista lajia löytyy yhteiskunnastamme.


    • pihbkhkknknn

      voi apeetä.sinut on jätetty.rakenna itsellesi hyvä elämä.unohda ex.jätä nämä ykköstyneen vihaamiset menneisyyteen.nyt olet eksynyt elämässäsi.yrität nyt pyyhkiä vastauksilla pois tuon aloituksellasi aiheuttaman häpeän.et uskonut että me huomaamne sinun olevan SE petetty jolla ei ole kaikki muumit laaksossa.hyvää loppiaista.

      • olentäydellinen

        voi pihbkhkknknn. onko sinut ohitettu. onko täällä pahempia ykköstyneitä kuin sinä. Meissä on suuri ero, minä tunnustin tekemiseni,siihen et sinä pysty. itse monella nimerkillä yrität vääntää minusta SEN petetyn jota sinä inhoat ja jonka piikkiin olet jokaisen sinun mielestä väärän kommentin laittanut, tottakai sinulla pitää olla selitys kaikkeen ja tuo nyt on sinulle käyvä syy, sinun totuus Voi, voi ja todella voi, en yritä millään vastauksillani pyyhkiä pois häpeää.koska en häpeä enkä kadu. elämä nyt on vain elämää. sinä/te olet siis yks ja sama olet todella hukassa. myönnä jo itekki omat tekos niin on paljon helpompaa. minulla on kanttia myöntää ainakin osan teoistani sinä et pysty myöntään yhtäkään. et edes sitä että kokoajan mollaat jotain petettyä. tietääköhän se petetty millaisen arvon on silmissäsi saanut.
        hyvää ja rehellisempää loppiaista sinulle ja kaikkille muilleki ulkokullatuille mutta sisältä mädille. omien tekojen kieltäjille.
        En enää tuhlaa aikaani teihin. rehellisyys, vaikka pahaki, maan perii.


      • Minäkinselvisin

        Näyttää olevan niin että petetyt tunnustaa tekonsa ja heidän päähän saa ykköstyneiden mielestä laittaa jos jonkinlaista tekoa, mutta auta armias jos joku ykköstynyt kuten aloittaja onkin päättänyt paljastaa mihin kaikkeen on syyllsitynyt saadakseen petturin itselleen niin ei kyllä kunniankukko laula. KAikki ykköstyneet kuorossa haluavat tuonkin vääntää petetyn teoksi. Tekopyhää sakkia. Miksi ei voida hyväksyä jokista ihmistä yksilöinä omine taustoineen ja kertomuksineen.


      • näitäriittää
        Minäkinselvisin kirjoitti:

        Näyttää olevan niin että petetyt tunnustaa tekonsa ja heidän päähän saa ykköstyneiden mielestä laittaa jos jonkinlaista tekoa, mutta auta armias jos joku ykköstynyt kuten aloittaja onkin päättänyt paljastaa mihin kaikkeen on syyllsitynyt saadakseen petturin itselleen niin ei kyllä kunniankukko laula. KAikki ykköstyneet kuorossa haluavat tuonkin vääntää petetyn teoksi. Tekopyhää sakkia. Miksi ei voida hyväksyä jokista ihmistä yksilöinä omine taustoineen ja kertomuksineen.

        Samaa mieltä kanssasi. Onhan se nyt jo jotain, että edes yks ykköstynyt/uusikko kertoo kuinka on kultakimpaleensa saanut. Luulee itse olevansa se tasokas täydellinen joka osaa vietellä ja viedä.
        Kyllähän se on niin että petturi ukon päässä ei kaikki kunnossa. Normaalilla järjellä varustettu ihminen/mies ei lankea munahaukkojen konsteihin. Mutta jos taso kummallakin sama niin kyllä pitää petetyn olla onnellinen että pääsi irti. Munahaukka on teoillaan osoittanut mikä on eikä ukonkaan pisteet nollasta nouse.
        Jos olisin tuo petetty niin häpeäisin, että edes olen ollut tuollaisen ukon kans avioliitossa.
        Jospa siinä syy munahaukan raakuntaan. Sitä raivostuttaa että petetty elää omillaan ja on mahdollisesti onnellinen päästyään irti 0 luokan ukosta.


    • turhaanprovoilet

      Mä en usko juttuihis! EN usko että juttuja kirjoittaa uusikko vaaan ihan oikeasti aloituksen takana on hyvin pettynyt ja katkera ex. Ota ittes niskasta kiinni hyvä nainen ja ala elämään, jätä huonot exät ja uusikot taaksesi ja elä omaa elämääsi!

      • jointoClub

        Sinun kommentilla ei ole uutuusarvoa :) Mutta kiva kun huomasit sen jonka monet muutkin jo huomanneet.


      • uskovain

        Siinä taas kaksi todella tyhmää mielipidettä. Taustalla ehdottomasti joku nyxä joka samaistu aloituksen tunnustuksiin, mutta häpeissään hyökkää jot. tuntematonta petettyä kohti. Kaikenlaisia tapauksia on ihan varmasti. Asiahan on totta niinkauan kuin toisin todistetaan eikä meistä kukaan pysty toisin todistamaan.


      • whatthef..ck
        jointoClub kirjoitti:

        Sinun kommentilla ei ole uutuusarvoa :) Mutta kiva kun huomasit sen jonka monet muutkin jo huomanneet.

        Olet oikeassa ap tuli heti kuittaileen. Hän ei usko että historiaa ei voi kirjoittaa uudestaan ja jos niin tekee tulos on romaani.


      • uskovain
        whatthef..ck kirjoitti:

        Olet oikeassa ap tuli heti kuittaileen. Hän ei usko että historiaa ei voi kirjoittaa uudestaan ja jos niin tekee tulos on romaani.

        Jaa.aa kuinkahan tyhmä voi olla tyhmä? Sillä sitä sinä olet. Näytä toteen väitteesi niin ehkä mäkin uskon, mutta en missään tapauksessa ennen sitä.


      • kirjoitahistoriauusiksi
        whatthef..ck kirjoitti:

        Olet oikeassa ap tuli heti kuittaileen. Hän ei usko että historiaa ei voi kirjoittaa uudestaan ja jos niin tekee tulos on romaani.

        Lopeta tyhmä jankuttaminen ja ala keskustelle kuten ihmiset. Monen nikin takaa nimittelet ja herjaat ihmisiä netissä ihan omien harhojesi perusteella. Heijastat oman luonteesi johonkin vihaamaasi ihmiseen koska et tajua, että kaikki eivät ole niin kuin sinä.


    • Salasuhdejonkatiedän

      Selkeästi omantunnon tuska jota ei jaksa yksinään kantaa. Kohdistaa kaiken pelon ja katkeruuden tuohon ex. Onhan kamalaa olla nyt suhteessa petturin kanssa joka nyt ex petti. Pitäähän se varmistaa ettei vaan palaa tuon ex luokse. Yrittää mustamaalata toisen jotta tuo petturi käsittää että kannatti vaihtaa. Ja minkä upean ja paremman sai. Koska onhan se kylmä rinki perseen alla että ukko tulee katumaan ja palaakin takaisin. Riskihän se on.

      • kukaaneiotatakaisin

        Ei kai kukaan petetty ja jätetty ole niin tyhmä, että ottaa sen pettäjän takaisin? Vaikka miten ruikuttaisi niin uskooko joku oikeasti pettäjän parantavan tapansa ja rakastavan jatkossa vain sitä petettyä?
        Luulen että kylmä rinki perseen alla on vain pettäjällä. Petetyn luo ei ole enää asiaa ja uusi saattaa pistää pihalle milloin vaan. Mutta oma valinta. Kukaan ei käskenyt pettämään.


      • petturilleoikein
        kukaaneiotatakaisin kirjoitti:

        Ei kai kukaan petetty ja jätetty ole niin tyhmä, että ottaa sen pettäjän takaisin? Vaikka miten ruikuttaisi niin uskooko joku oikeasti pettäjän parantavan tapansa ja rakastavan jatkossa vain sitä petettyä?
        Luulen että kylmä rinki perseen alla on vain pettäjällä. Petetyn luo ei ole enää asiaa ja uusi saattaa pistää pihalle milloin vaan. Mutta oma valinta. Kukaan ei käskenyt pettämään.

        Totta. Aloituksen uusikosta ymmärtää, että ei välttämättä, kattele petturia koko loppuelämäänsä. Petturi saattaa tulla itse petetyksi.


      • whattfe..ck..jointclub

        Tuossa ylepänä näyttää myös joku ykk.kakkonen, uusikko mikä lie hermostuneen. Pelkää oman tapauksensa petetyn paljastavan hänet.
        Pitäs jokasen ymmärtää että jos kohtelee toista väärin niin se kostautuu ennemmin tai myöhemmin. Tehdää toiselle niinkuin toivomme itelle tehtävän niin ei tarvi pelätä ikäviä paljastuksia. Turhaanprovoilet monella muullakin nmimerkillä osoittaa pilkkaansa petetylle naiselle. Siis oman tapauksensa petetylle. Mitä tuolla pilkalla yrittää saada aikaan, jää nähtäväksi.


    • jkuio

      Joskus voi olla niinkin, että pitää ottaa huomioon jotain muutakin kuin eli katsoa asiaa laajemmin.
      Jos pettää hetken mielijohteesta, sen tekee varmasti uudelleenkin, jos tekee sen juovuksissa sama toistuu, eli parasta unohtaa tällaiset . Jos joku tekee kostaakseen seksin puutetta, ei nöyryyttääkseen, silloin on syytä laittaa sille koston tielleen, sillä kukaan ei tieten tahtoen pihtaa seksiä puolisoltaan, siihen on perimmäinen syy.

      Eli oikein pätevää syytä ottaa tällaista takaisin ei ole. Mutta kyllä laskisin päätöksen ennen muuta lapset ja heidän hyvinvointinsa ja selvityksen juurta jaksain miksi pitää hajottaa perhe, joskus vain on niin että se toinen hyväksikäyttänyt niin pahoin, että on tapahtunut pettäminen. Näitä naisia ja miehiä nimittäin riekkuu tuolla iltamaailmassa vaikka kuinka paljon, siinä saatetaan todella käyttää jopa jotain huumausta mukana. Tietenkin tämäkin kertoo jotain siitä, että ihminen ei pidä huolta itsestään uskoo ja luulee liian hyvää näistä kapakoista ja baareista. Tämä on varsinkin nuorille ihmisille vaikeaa uskoa, että heitä pystyttäisiin niin käyttämään, kosto oikein asuu näissä paikoissa. Eivät nämä ihmiset välitä kenestäkään. Heillä ainut tarkoitus rikkoa vain toisten koteja ja viedä varoja, elätyttää itseään.

      Minusta on perin juurin väärin, että työporukat lähtevät työn jälkeen vielä pienille. Osa työporukasta kun saattaa olla juuri näitä kusettajia. Kyllä perheellisen ihmisen tien pitää viedä työstä suotaan kotiin.
      Juuri työpaikoilla on alkanut moni pettäminen ja kertoo karua kieltään, että suuri erojen joukko on aiheuttanut tämän, että työpaikoilla on näitä ihmisiä, jotka elävät koston kierteessä. Ovat ehkä tulleet petetyiksi ja alkavat nyt sitten satuttaa toisia.

      Työnantajan suuri velvollisuus turvata työntekijänsä ja työntekijänsä yksityiselämä, siten tämä työntekijä pystyy antamaan myös paremman panoksen työntekijälle työstään.
      Itse pidin aina työn ja vapaa-ajan hyvin erillään toisistaan. Vapaa-aikana minulla oli vain perheen ja ystävien kanssa vietettävää aikaa, jonne eivät työtoverit kuuluneet. He olivat ihan hyviä ihmisiä, mutta en halunnut koskaan työasioita kotiini tai vapaa-aikaani. Eikä asiaan kuulu pelehtiminen työtoverin kanssa milloinkaan.

      • luulojaeitietoja

        Jaa että kodinrikkojia oikein riekkuu iltamaailmassa. Ja uskollisten? aviopuolisoiden huumaamista jopa harrastetaan. No jo on meininki hurjaa :( . Mutta mites ne kunnon puolisot siellä baareissa ja ravintoloissa tekevät, jos usein käyvät? Muuten työnantajan velvollisuuksiin eikä edes oikeuksiin kuulu kontrolloida työntekijän yksityiselämää. Toimiko sulla hyvä jkuio se, että että olit vain töissä tekemisissä työkaverien kanssa? Katsos, mikä sopi sulle, ei sovi kaikille. No, tiesi miehesi ainakin mihinaikaan kotiudut, jos oli petturi. Ja vielä, on monia aviopuolisoita, jotka todellakin pihtaavat ilman, että syy on toisessa.


      • munmielestä
        luulojaeitietoja kirjoitti:

        Jaa että kodinrikkojia oikein riekkuu iltamaailmassa. Ja uskollisten? aviopuolisoiden huumaamista jopa harrastetaan. No jo on meininki hurjaa :( . Mutta mites ne kunnon puolisot siellä baareissa ja ravintoloissa tekevät, jos usein käyvät? Muuten työnantajan velvollisuuksiin eikä edes oikeuksiin kuulu kontrolloida työntekijän yksityiselämää. Toimiko sulla hyvä jkuio se, että että olit vain töissä tekemisissä työkaverien kanssa? Katsos, mikä sopi sulle, ei sovi kaikille. No, tiesi miehesi ainakin mihinaikaan kotiudut, jos oli petturi. Ja vielä, on monia aviopuolisoita, jotka todellakin pihtaavat ilman, että syy on toisessa.

        Eihän pihtauksen syy toisessa ole vaan pihtaajassa itsessään. Jos seksi ei kiinnosta, ei siitä toista voi syyttää. Se on hlökohtainen asia huvittaako seksi vai ei. Jos ei huvita, syytä on miettiä miksi ei. Katsoa peiliin ennenkuin toista syyttää.


      • eräsex
        munmielestä kirjoitti:

        Eihän pihtauksen syy toisessa ole vaan pihtaajassa itsessään. Jos seksi ei kiinnosta, ei siitä toista voi syyttää. Se on hlökohtainen asia huvittaako seksi vai ei. Jos ei huvita, syytä on miettiä miksi ei. Katsoa peiliin ennenkuin toista syyttää.

        Ruma sanoa että pihtaa. Kykenemöttämyys seksiin voi johtua niin monesta asiasta, se voi olla ohimenevä tai pysyvää. Syy pitää selvitää ja siihen pitää hakea apua YHDESSÄ eikä alkaa syytellä ja jopa pettää.


    • sitäsaamittilaa

      Kiitollinen voi olla ex vaimo kun kakkonen vei ukon eli siitä se katkeruus on kakkosella ja koettaa pilata ukon ex vaimon elämää. On kateellinen selvästi, kun huomaa mihin itse astu.

      • sanopamuuta

        sanopa muuta, sitäsaamitätilaa


      • touusmikäsotuus

        Ketjun uusikkoja on ihan oikeasti olemassa. Käy ilmi monessakin ketjussa ja tuolla uusioperhejutuissa.


    • Minuaeilortothauku

      Niin yritti minunkin maineen tuhota ukon kakkonen. Ei onnistunut annoin potut lanttuina takaisin. Tuskin enään pilaa elämääni koska tiedän siitä todella paljon ja vielä kun ukko sen petti. Uskomatonta miten oli sinisilmäinen pölvästi oka uskoi ukon tarinaa. Vielä yritti syyttää minua niistä mitä ukko oli kertonut! Eihän se tollo tajunnut olevansa siinä asemassa että olisi ollut hiljaa ja piilossa kuten oli kuulemma pitkään suhteessa ollut. Itse ei nähnyt sitä ristiriitaa kun antoi tulla. No tiedän sen nyt olevan hiljaa eikä enää törmäilyä tapahdu. Kannattiko uskoa? Aina se kuulkaa riski mitä varattu suhteellaan haluaa toisesta.

    • Samallamitalla

      Samoin täällä tuo nyxä yrittää pilata maineeni. En ole syyllistynyt muuhun kuin totuuden kertomiseen. Toki kaikille kerroin eron syyt. Ymmärrän että purkaa exään pahaaoloaan. Näkee kuinka mies kärsii ja ahdistaa. En kanna vastuuta siitä mitä muut tuomitsevat. Tiedän ex kärsivän koska kuulen itsekin ne jutut uusikosta ja kuinka yhteiset ystävät nauravat tuolle nyxälle. Nyt nyxä näkee kuinka toinen kärsii arvostuksesta" en ole peitellyt mitään vaan kertonut eron syyn totuudella. Jos mies olisi eron ottanut itse eikä tuon nyxän manipuloinnin johdosta niin ehkä olisin kertonut sievemmän version ystävillemme eron syystä. Näin sen näen miksi pilaa mainettani kun pahaolo on ja siitä häpeän tunteesta ei tahdo päästä irti. Niin kaiku vastaa kun sinne huudetaan!

      • eräsex

        Täällä myös sameaa kauraa, olen jo vuosia saanut kuulla kuinka minusta levittelee väärää tietoa ympäriinsä. Olen joutunut niin valtavan vainon kohteeksi että sitä on vaikea edes uskoa todeksi henkilöllä joka ei sitä ole itse kokenut.
        Kiitos kanssasisaret että kerroitte, en siis ole yksin.


      • eräsex
        eräsex kirjoitti:

        Täällä myös sameaa kauraa, olen jo vuosia saanut kuulla kuinka minusta levittelee väärää tietoa ympäriinsä. Olen joutunut niin valtavan vainon kohteeksi että sitä on vaikea edes uskoa todeksi henkilöllä joka ei sitä ole itse kokenut.
        Kiitos kanssasisaret että kerroitte, en siis ole yksin.

        samaa kauraa


      • haenesimerkin

        Oho, täällä on kolme petettyä ilmoittautuneet olevansa nyxän vainon kohteita. Miksiköhän tällä palstlla olevissa ketjuissa haukutaan vain yhden petetyn olevan kaikkien petturien ja nyxien vainoaja?


      • enhaeenempää
        haenesimerkin kirjoitti:

        Oho, täällä on kolme petettyä ilmoittautuneet olevansa nyxän vainon kohteita. Miksiköhän tällä palstlla olevissa ketjuissa haukutaan vain yhden petetyn olevan kaikkien petturien ja nyxien vainoaja?

        "Kulissivaimo. Tulet selviämään hyvin koska et keskity exäsi kumppaniin ja hänen haukkumiseen. Käyt syvällä mutta nouset ja jatkat elämää. Olet aikuinen ja järkevä. Älä lue täältä nuita "ykköstynyttä kakkosta " haukkuvan juttuja. Hän on huonoin esimerkki mitä voi olla".

        Ketähän teistä edellä kirjoittaneista petetetyistä tuossa tarkoitetaan?
        Esimerkkejä on useita mutta en taida hakea lisää.
        On totta, että on olemassa ykk.kakkosia jotka pitävät itseään parempina kuin se petetty ja senvuoksi vainoavat, vai saako pelko siitä, että petturi voisi jättää ykk. kakkosensa, vainoamaan petettyä? Tiedä häntä. Yksikään ei taida motiivejaan paljastaa missään, ei live elämässä eikä täällä.


      • triviaalia

        Tässähän on jo todettu tämän ketjun olevan provo. Petetty kirjoittanut aloituksen. Mihin kaikkeen muuhun hän on kykeneväinen voin vain kuvitella. Kovasti rummuttaa totuudesta ja rehellisyydestä. Tästähän olisi nyt hyvä aloittaa.


      • triviaalille
        triviaalia kirjoitti:

        Tässähän on jo todettu tämän ketjun olevan provo. Petetty kirjoittanut aloituksen. Mihin kaikkeen muuhun hän on kykeneväinen voin vain kuvitella. Kovasti rummuttaa totuudesta ja rehellisyydestä. Tästähän olisi nyt hyvä aloittaa.

        Kuka todennut että on provo? Ei riitä että sinä olet sitä mieltä jos totuus kuitenkin on aivan toista.


      • eräsx
        triviaalille kirjoitti:

        Kuka todennut että on provo? Ei riitä että sinä olet sitä mieltä jos totuus kuitenkin on aivan toista.

        triviaalilla vaikuttaa olevan iso ongelma, ongelman nimi en petetty


      • Ykkönenkakkoselle
        enhaeenempää kirjoitti:

        "Kulissivaimo. Tulet selviämään hyvin koska et keskity exäsi kumppaniin ja hänen haukkumiseen. Käyt syvällä mutta nouset ja jatkat elämää. Olet aikuinen ja järkevä. Älä lue täältä nuita "ykköstynyttä kakkosta " haukkuvan juttuja. Hän on huonoin esimerkki mitä voi olla".

        Ketähän teistä edellä kirjoittaneista petetetyistä tuossa tarkoitetaan?
        Esimerkkejä on useita mutta en taida hakea lisää.
        On totta, että on olemassa ykk.kakkosia jotka pitävät itseään parempina kuin se petetty ja senvuoksi vainoavat, vai saako pelko siitä, että petturi voisi jättää ykk. kakkosensa, vainoamaan petettyä? Tiedä häntä. Yksikään ei taida motiivejaan paljastaa missään, ei live elämässä eikä täällä.

        Niin kuka selviää näistä? Kuka sen komeimman kruunun saa? Kuka voittaa kuka häviää? Pus vaan kaikille ja koittakaa elää siivosti.


      • alivantaalta
        eräsx kirjoitti:

        triviaalilla vaikuttaa olevan iso ongelma, ongelman nimi en petetty

        Triviaali kommentoi siinä missä muutkin. Sinulta lupaa kysymättä. Et ole ylläpitäjä vaikka täällä *asutkin* Siitä putkahti mieleeni että ootsä töissä?


      • eräsx
        alivantaalta kirjoitti:

        Triviaali kommentoi siinä missä muutkin. Sinulta lupaa kysymättä. Et ole ylläpitäjä vaikka täällä *asutkin* Siitä putkahti mieleeni että ootsä töissä?

        Olen töissä, oletko sä, ku täällähän säkin oot. Kukaan ei kiellä trivaalia kirjoittamasta, vaikka kommenttinsa keskittyvätkin tuomitsemaan jotain petettyä. Tässä asiasssa on paljon muutakin keskusteltavaa. Miksi tyytyä jonkun petetyn mollaamiseen. Antakaa petettyjen olla ja eläkää itse esimerkkinä parempaa elämää.


      • missätotuus
        triviaalia kirjoitti:

        Tässähän on jo todettu tämän ketjun olevan provo. Petetty kirjoittanut aloituksen. Mihin kaikkeen muuhun hän on kykeneväinen voin vain kuvitella. Kovasti rummuttaa totuudesta ja rehellisyydestä. Tästähän olisi nyt hyvä aloittaa.

        Sanopa muuta. Totuuden perään huuteleminen. Sä voit aloittaa.


    • Ensinexsittennyx

      Turhaan mietittävä onko Provo. Täällä myös yksi joka sekoili tuollaisessa kolmiotraamassa aikanaan. Ensin minua petettiin sitten kostin ja sain takaisin petturin. Kunnon tappelut ja mikä ihana tunne sen koston jälkeen. Kyllä kävi kimppuun kun ilmi tuli. Hakkasi miehen ja sekoili kovasti. Haukkui ja painosti. Puhuu paskaa ja yritti kerran tulla iholle. Oli se aikaa! Nyt jo naurattaa. Mitähän sillekin kuuluu? Muistaako taistelumme petturista? Kuinka upeaa oli esittää ex ää jolla nyt oli pakottavia yhteisiä asioita hoidettavana. Kun muistelen niitä " asioiden hoitoja" . Uskomatonta kuinka ihmiset ovat kummallisia. Kun itse aloittaa salapanolla ja uskoo tuon petturin suureen rakkauteen sokeasti ei se petä ex kanssa. Ei tietenkään mutta oli se kiihkeää. Huh lämmöllä muistelen. Turha täällä itkeä kuka pettää ja ketä. Ei tosiaan suhteelle ja tunteille voi mitään. Heikkoja olemme ja nautintoon taipuvaisia. Ikävä tosiasia ihmisistä. Näin vain voi on.

      • hauskakertomus

        MIten loppupeleissä kävi?


    • Tohtorille

      Kun luin aloituksesi tuli vain yksi ajatus. Olet sairas!

      • griippiä

        Aivan niin sairas. Joku sanoo et paha ei sairas. Mutta kyllä sairasta esiintyä uusikkona kun kuitenkin kutsuu itseään myös petetyksi.


      • sittenhänteitäonkaksi
        griippiä kirjoitti:

        Aivan niin sairas. Joku sanoo et paha ei sairas. Mutta kyllä sairasta esiintyä uusikkona kun kuitenkin kutsuu itseään myös petetyksi.

        griippiä Ai, sä haluut kunnian etkä kestä että joku toinenkin toimii kuten sä. Todella sairasta vääntää noin kysenalaisesta kunniasta.


      • griippille
        sittenhänteitäonkaksi kirjoitti:

        griippiä Ai, sä haluut kunnian etkä kestä että joku toinenkin toimii kuten sä. Todella sairasta vääntää noin kysenalaisesta kunniasta.

        Täytyy sillä petetyllä olla hyvä mielikuvitus.


      • sinäSenSanoit

        Nimenomaan.


      • griipille
        sinäSenSanoit kirjoitti:

        Nimenomaan.

        Miksi keksii jotain noin kornia, ,ja mistä sä tiedät että alku on mielikuvituksen tuote?


      • griippiä

        Miksi esiintyä toisena ? Kateuttako mitä muuta. Vain sairas mieli kirjoittaa näitä.


      • griippille
        griippiä kirjoitti:

        Miksi esiintyä toisena ? Kateuttako mitä muuta. Vain sairas mieli kirjoittaa näitä.

        Mistä sä voi tietää että esiintyy toisena? Minua ihan hitusen ihmetyttää järkkymätön mielipiteesi, miten voit olle niin varma. Kerro. Niinkauan kun vain väität tuota on sinua vaike uskoa. Mä ainaski olen erittäin epäileväinen, vaikka aloitus kornilta vaikuttaaki.


      • mikänimi
        griippiä kirjoitti:

        Miksi esiintyä toisena ? Kateuttako mitä muuta. Vain sairas mieli kirjoittaa näitä.

        Jos esiintyy toisena niin se toinen on siis oikeesti olemassa.


    • jokatoisellekuoppaakai

      Lukaisin ketjun. Olisiko haettu ap -tekstissä parodiaa. Mieleen tuli että käy läpi vaikeaa tilannettaan. Teille jotka kyyläätte, että tämä on se ja se ja yritätte muka analysoida, nimittelette sairaaksi, kannattaisi puntaroida enemmin sitä omaa psyykkeä.

      • samaa-mieltä

        jokatoisellekuoppakaivaa. olen samaa mieltä kansssasi. OLen huomannut monta kertaa että jos joku uskaltautuu rehellisesti kertoon tekemisistään, jotka ehkä ovat ristiriidassa njokun toisen ymmärryksen kanssa, niin heti aletaan syyttään sairaaksi tai jopa väittään että kukaan muu kuin juuri se yksi, tässä tapauksessa joku petetty, ei kirjoittaisi tuollaista tai esiintyisi toisena ihmisenä. Siis summasumarumma kakkoset nyxät kuten tässäkin ketjussa kerrottu kyllä syyllistyvät jos jonkinlaiseen ilkeyteen, mutta jos joku heistä kertoo mitä tuli tehtyä niin sitä ei hyväksytä tai sille halutaan syyttelyn kautta etsiä muita selityksiä.

        Olen kanssasi täysin samaa mieltä siitä että kaikkien syyttäjien kannattaisi todellakin miettiä sitä omaa psyykettään.


      • olentäydellinen

        Täytyy nyt myöntää että yritin salasuhdeaikana kiristää miestä eroamaan takaamalla tälle lainan uutta asuntoa varten ja väittämällä olevani hänelle raskaana. Mies kyllä vaati tekeen abortin. Osti testinkin joka näytti että väärä hälytys. Ainakaan sillä tavalla en olisi miestä saanut. Tietenkin valistin petettyä kummastakin tapauksesta, aiheuttamalla heille riitaa. Se ei silloin auttanut. Sain miehen itselleni syyttämällä puolisoaan asioista joita olin vähän väritellyt oamksi edukseni.
        Huvittaa nämä väitteet kuinka olisin se petetty. Kaikkea te kanssasisaret viitsittekin. Oletteko monikin tehnyt samoja asioita kuin mä, koska niin ahkeraan syytätte SITÄ PETETTYÄ minun kirjoituksen vuoksi. Eikö meille itselle olisi parhaaksi myöntää tekomme eikä yrittää sysätä niitä viattomien niskaan. Nukummekin paremmin kun olemme rehellisiä. Minä myönnän tekoni, mutta sanon myös että mies teki päätöksensä, hän olisi voinut pysä vaimonsa kanssa, mutta valitsi minut kaikesta huolimatta. Ehkäpä heidän liitto oli tylsä ja mies kaipasi vipinää jota tottatosiaan kanssani saa.
        MInun täytyy aina välillä muistuttaa miestä siitä mihin on sitoutunut lupautuessaan elämään rinnallani.


      • Hkkkkkmmömn

        Niin ja nyt vouhkaat tuossa toisessa ketjussa petturia kannustaen? Tai sun psyykke olla tärähtänyt ja muutenkin mielesi on kiero kuin korkkiruuvi


      • olentäydellinen
        Hkkkkkmmömn kirjoitti:

        Niin ja nyt vouhkaat tuossa toisessa ketjussa petturia kannustaen? Tai sun psyykke olla tärähtänyt ja muutenkin mielesi on kiero kuin korkkiruuvi

        Enpä ole huomannut vouhkaavani missään ketjussa.


      • olentäydellinen
        olentäydellinen kirjoitti:

        Enpä ole huomannut vouhkaavani missään ketjussa.

        Olen nyt lueskellut useita ketjuja joissa petetyt kertoo kuinka kakkoset ovat empaattisena ihmisenä yrittäneet valistaa heitä pettäjäpuolisoidensa narsismista. Totta, tein sen itsekin, mutta en sen vuoksi että olisin auttanut sitä, hmm akkaa, vaan siksi että halusin saada heidät eroon. MIksi jatkaisivat yhdessä jos miehellä mieli muualle. Tyhmiä akkoja riittä jotka yrittävät ripustutua pettävään puolisoonsa. Antaisivat mennä niin pääsisivät vähemmällä eikä meidän kekenkään toisen tarvitsisi tehdä mitään avittaakseemme eropäätöstä.
        Pitäs itseään petetyiksi kutsuvien mennä itseensä.


      • rehellinen-nyxä

        googlasin ja tämä löytyi


    • kjdgsdfg

      Olet mielikuvitushahmo.

      • rehellinen-nyxä

        Kuka niin?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6153
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3916
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      255
      2299
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1910
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1353
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1296
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1030
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      976
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      37
      915
    Aihe