Kromosomivertailujen suoritusohjeet (kromosomi 2)

Ihmisellä simpanssiserkkuihimme verrattuna fuusioitunut kromosomi numero 2 ahdistaa edelleen kretupellejä ja kretupelle Tomkins on ilmeisesti taas sekoillut lisää aiheesta, josta johtuen PZ Myers on juuri tarjonnut selkeät ohjeet siitä miten ensembl.orgissa voi verrata eri eliöiden kromosomeja ja tehdä noita kretujen kannalta perin kiusallisia havaintoja mm. tuon kromosomin 2 osalta.

Linkit seuraavassa viestissä.

16

249

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jokaisen kannattaa tutkia pakkautuneen kromatiinin yhteyttä viallisiin geeneihin. Kiinnittäkää huomionne telomeereihin ja heterokromatiiniin, jotka ovat voimakkaasti pakkautunutta geeniainesta ja siis sisältävät paljon viallisia geenejä. Kromosomifuusio on täysin pseudotieteellinen termi, samoin kuin kromosomifissio, jota on havaittu ainoastaan laboratorion petrimaljoissa.

      Kromosomaalinen rekombinaatio perustuu sekin RNA-välitteiseen mekanismiin, jonka avulla solu taistelee mutaatioita vastaan. Genominen eheys on solulle äärimmäisen tärkeää, minkä vuoksi se pyrkii ylläpitämään geenikirjastoja ja niiden kopioita. Solu kykenee järjestelemään jopa viallisesta geeniaineksesta toimivia geenejä.

      Evolutionistit kuvittelevat, että kromosomaalinen uudelleenjärjestely tapahtuu satunnaisesti. He oppivat kovin hitaasti, vaikka olen jo kohta puolitoista vuotta tuonut esille solun upeita mekanismeja.

      Hakusanat: telomeres heterochromatin dna damage, telomeres ageing

      • Kerropa, oi viisas pseudotieteilijä, mistä johtuu tuo ihmisen ja simpanssin genomien järjestyksen samankaltaisuus? Vastaavat alueet ovat hyvin pitkälle samassa järjestyksessä. Onko se puhdas sattuma? Erikseen luoduille lajeille siihen ei kai olisi mitään nimenomaista tarvetta.


      • Uusinta ilman linkkejä, koska poistoautomaatti:

        Päätit sitten taas höpistä defenssireaktiona sanapuuroa?

        Edelleenkään et ole kyennyt kertomaan näetkö kromosomifuusion alla jo useampaan kertaan viitatussa ketjussa.

        Ja edelleenkin sekä kromosomifuusiot että -fissiot ovat luonnosta havaittu ilmiö, kuten mustarotan fuusioista ja fissioista kertovassa ketjussa kerron.

        Joten miksi pakoilet ja valehtelet? Jeesusko käski?


      • "Kromosomifuusio on täysin pseudotieteellinen termi, samoin kuin kromosomifissio, jota on havaittu ainoastaan laboratorion petrimaljoissa."

        Haha. Molempia on siis havaittu sekä laboratorioissa että luonnossa.

        "Kromosomaalinen rekombinaatio perustuu sekin RNA-välitteiseen mekanismiin, jonka avulla solu taistelee mutaatioita vastaan."

        Kromosomaalisella rekombinaatiolla tarkoitat kromosomifuusiota. Sellaista käsitettä kuin kromosomaalinen rekombinaatio ei ole olemassakaan ja kromosomien rekombinaatio puolestaan tarkoittaa suvullisen lisääntymisen meioosissa tapahtuvaa ominaisuuksien uudelleenyhdistymistä. Keksit tuon termin, koska jäit kiinni valheestasi, että kromosomeja voitaisiin suvullisessa lisääntymisessä tiputtaa noin vain pois. Tyypilliseen kretionistiseen tapaan jäädessäsi valheesta kiinni valehteletkin lisää sen sijaan että tunnustaisit totuuden. Häpeällistä, että ala-asteen biologian opettajana toimii ihminen, joka määrittelee biologian vakiintuneita termejä uudestaa kyetäkseen tukemaan valheitaan. Ja kromosomifuusiot eivät perustu suinkaan perustu RNA-välitteiseen mekanismiin, vaan ne ovat yksinkertaisesti virheitä meioosissa.

        "Genominen eheys on solulle äärimmäisen tärkeää, minkä vuoksi se pyrkii ylläpitämään geenikirjastoja ja niiden kopioita. Solu kykenee järjestelemään jopa viallisesta geeniaineksesta toimivia geenejä."

        Eli mutaatiot voivat tuottaa toimimattomista geeneistä uutta toimivaa geneettistä aineista,

        "Evolutionistit kuvittelevat, että kromosomaalinen uudelleenjärjestely tapahtuu satunnaisesti. He oppivat kovin hitaasti, vaikka olen jo kohta puolitoista vuotta tuonut esille solun upeita mekanismeja."

        Muistettakooon, että tarkoitat kromosomaalisella uudelleenjärjestelyllä kromosomifuusioita. Ne todellakin tapahtuvat satunnaisesti ja useimmiten ne ovat haitallisia.


      • Mihin uskontokuntaan kuulut?


      • Totta se on kun tomi niin sanoo, ROT.n ikiomassa harhassa...



      • Valehtelit taas. Lähteesi oli tyhjänpäiväinen lehtiartikkeli, jossa lainattu osa ei sanonut mitään tuonnepäinkään. Miksi valehtelet aina ja kaikesta, kuten esimerkiksi siitä miten olit muka käyttänyt googlaamallesi virheelliselle ja lisäksi itse lisää vääristellylle tiedolle lähteenä T. Yosidan kirjaa Cytogenetics of the Black Rat, jota et ole koskaan lukenut? Mieti sitä. Mitähän Hollolan kappeliseurakunnassakin sanottaisiin tuommoisesta kasvattajasta?


      • Nimi_Ja_Merkki kirjoitti:

        Valehtelit taas. Lähteesi oli tyhjänpäiväinen lehtiartikkeli, jossa lainattu osa ei sanonut mitään tuonnepäinkään. Miksi valehtelet aina ja kaikesta, kuten esimerkiksi siitä miten olit muka käyttänyt googlaamallesi virheelliselle ja lisäksi itse lisää vääristellylle tiedolle lähteenä T. Yosidan kirjaa Cytogenetics of the Black Rat, jota et ole koskaan lukenut? Mieti sitä. Mitähän Hollolan kappeliseurakunnassakin sanottaisiin tuommoisesta kasvattajasta?

        "Mitähän Hollolan kappeliseurakunnassakin sanottaisiin tuommoisesta kasvattajasta?"

        Sitä voisi kysyä täältä:
        http://www.hollolanseurakunta.fi/yleistietoa_ja_lomakkeet/palaute



      • Yksimahaisia kaikkiruokaisia istukallisia nisäkkäitä. Genetiikassa yhteneväisyyksiä. Kuka muu yllättyi kuin tomi?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Merikarvian nuoriso

      taitaa olla persukasvatuksen tuotosta kun jopa kirkkoherralla palaa käämit näihin paskahousuihin :D
      Yleistä Satakunnasta
      20
      3596
    2. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      69
      3139
    3. Naiselle, rakkaalle!

      Pitäiskö nyt vähän jutella, on se sitten mitä tahansa. Mä oon sun puolella, hiljaisuutes aion rikkoa. Tulen vaikka karmi
      Tunteet
      41
      2597
    4. Antaisitko mies minulle jonkun vinkin

      Että tietäisin, että minun kannattaa uskoa vielä meihin. Nyt just heikko hetki ja usko meinaa loppua. Pelkään, että tila
      Ikävä
      94
      2527
    5. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      153
      1995
    6. Aitolais-kirkkoherran rippileirille tyly loppu

      Merikarvian rippileiriä vetänyt kirkkoherra Tom Broberg ajautui törmäyskurssille rippileiriläisten kanssa ja ylempi taho
      Luterilaisuus
      105
      1687
    7. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      140
      1554
    8. Morning has broken

      Simmut aukaistaan. Ja noustaan päivään valkeaan. Hyvää huomenta. 😊☀️🍳☕❤️
      Ikävä
      149
      1530
    9. Tästä tiedämme että raamattu ON muutettu

      https://rivalnations.org/censored-bible/ Raamattusi on sensuroitu Raamattu, joka sinulla on kotonasi tai taskussasi, on
      Hindulaisuus
      553
      1490
    10. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      18
      1264
    Aihe