Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
janica_näätä
janica_näätä
janica_näätä
Vapaa kuvaus
Janskuksi kutsutaan :))))))))))
Bicky The Kid <3
Mohammed <3
Minttu-Petteri<3
Timppa <3
Liittynyt 9v sitten
7
aloitusta ·
55
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
No+onhan+toi+mun+ex-mieheni+Bicky+aikas+komea,+eipä+siitä+pääse+mihinkään.+Tollanen+kalju,+tatuoitu+ja+öljyttykroppainen+mies+joka+pukeutuu+Tom+of+Finland+henkisesti+🥰🥰🥰
Mut+on+Periskin+omalla+tavallaan+aika+komea,+miehistynyt+viime+vuosina+selvästi+😁+Pitkä+tummapiirteinen+nuori+mies,+niin+kivahan+sen+kuvia+on+Snäpchatissa+katella+ja+livenä+vaihtaa+kuulumiset+jos+satutaan+törmäämään+vaikkapa+Prismassa+😘
15.11.2020 11:07
Hei+kiitti+peris+😘😘😘
Enkä+mä+ole+mikään+mielikuvitusolento,+onhan+tällä+palstallakin+monia+kirjoittajia+ketkä+ovat+todistetusti+nähneet+mut.+Että+höps+tollasille+jutuille+🤫
22.10.2020 17:25
Niin+ja+toi+lehtijuttu+on+näköjään+vain+tilaajille,+mut+sanotaanko+näin+että+oon+nähnyt+hänet+aika+lähietäisyydeltä+yhen+hänen+keikkansa+jatkoilla+🤗+
Upee+mies+kyllä.+Niin+komea+ja+varallisuudestaan+huolimatta+niin+symppis+ja+tavallinen+mies+❤️
05.09.2020 10:00
No+pakko+myöntää+että+mieluummin+mä+näen+Junnun+motivoituneena+uudessa+työssään+perheyrityksessä+kuin+puolivillaisena+opiskelijana+jos+koulun+penkki+ei+vaan+kiinnosta.+Ja+onhan+pojan+ja+hänen+oikean+iskänsä+välit+ja+henkilökemia+paljon+paremmalla+mallilla+kuin+Timpan+kanssa,+vaikka+hänkin+tarjoaa+tukea,+turvaa+ja+luotettavan+aikuisen+neuvoja+muksuilleni+🤗
05.09.2020 09:58
Nam,+Kuukerin+Nelli+😋+Pistäydyin+tänään+moikkaamassa+faijaa+ja+Jessicaa+niin+pitihän+sitä+samalla+käydä+kattomassa+miten+toi+meidän+nuori+mies+on+jo+töissä+perheyrityksessä+🥰+Samalla+sitten+nappasin+ton+ihanan+välipalan+ja+energiajuomaa+että+jaksaa+muksuarkea+🤗
04.09.2020 16:56
Hihih,+mulla+on+toisessa+rinnassa+tatuoituna+koiran+tassunjäljet,+selässäni+on+kuva+Afrikan+kartasta+ja+siinä+yhteydessä+teksti+"once+u+get+black,+there's+no+way+to+go+back",+ja+pohkeessani+on+kaikkien+lasteni+nimet+joista+Mohammedin+nimi+arabiaksi+:))))))))))))))
Ex-miehelläni+Bicky+Royal+miehellä+on+tatuointeja+mm.+käsivarressa,+pakaroissa+ja+kalunvarressa+:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
10.08.2020 12:22
Ottaisin+kaksi+Kuukerin+Nelliä+eli+Double+BBC:n.+Toinen+reilulla+sinapilla+ja+toinen+valkosipulimajoneesilla+😋+Tuun+kohta+käymään+Vakkella+🤩
03.06.2020 17:10
Tuskinpa+periksen+kaltainen+kiltti+&+kunnollinen+mies+nyt+arkena+on+kännissä.
Eikä+hän+muutenkaan+liity+mitenkään+aiheeseen,+paitsi+että+Bicky+on+kai+joskus+ostanut+häneltä+Volvo+850:n+osia,+mutta+ei+sen+enempää+:)
11.06.2019 00:22
Niinpä,+grauh!+😉+Ja+liekkitatuoinnit+pakaroissa+kruunaavat+kokonaisuuden+👌
10.04.2019 18:13
Se+oli+rakkautta+ensisilmäyksellä+kun+tapasin+Timpan+lavatansseissa+ja+siellä+soi+Anna+Abreun+Kylmästä+Lämpimään+😊+Myöhemmin+samana+iltana+lauleskelin+suihkussa+Nylon+Beatin+biisiä+"tänä+yönä+viimeinkin,+rakastuin+mä+luuseriin+joka+aito+on+ja+vielä+enemmän..."+😊
10.04.2019 18:11
Kuulostaa+kyllä+kovin+kaukaa+haetulta+että+periksellä+olisi+täällä+mitään+trolliprofiileja.🤔+Onhan+hänellä+kuitenkin+niitä+yritystoiminnan+juttuja,+normaaleja+nuoren+sinkkumiehen+harrastuksia+ja+varmasti+paljon+muutakin+tekemistä+niin+tuskinpa+hänelle+jää+aikaa+mihinkään+trollaamiseen.+
Aina+välillä+joku+kehtaa+kirjoitella+puskista+mun+isän+nimellä,+joten+sitä+sanoisin+trollaamiseksi.+Onneksi+iskällä+on+kuitenkin+ihan+rekattu+profiili+täällä+ja+hän+kirjoittaa+aina+kirjautuneena+ja+omalla+kuvallaan+kuten+mäkin.
10.04.2019 18:08
Eipä+me+mitään+olla+erottu+eikä+peris+liity+tähän+viestiketjuun+mitenkään.+Tuon+aloituksenhan+on+sepustanut+joku+Totuus2015+nimimerkillä+kirjoitellut+trolli+joka+ei+tiedä+meidän+elämästä+mitään.
16.02.2019 18:57
Ei+kai+tässä+kenenkään+tarvii+minnekään+osastolle+mennä+kun+ihan+oikeat+henkilöt+kirjoittelee+muista+oikeista+tyypeistä
Eikä+peris+oo+mikään+aikamiespoika+vaan+komea+nuori+sinkkumies+joka+komistuu+vuosi+vuodelta+enemmän+😘
27.09.2018 11:43
Hihih,+tuun+aina+muistamaan+sen+tunteen+kun+kutittelit+mun+vatsalaukkua+😘
24.08.2018 11:28
Hihi,+mun+nimihän+tää+on+:)+Mut+en+ole+enää+mikään+syrjäytynyt+siiderivalas+Varissuolta+vaan+perheenäiti+kenellä+on+omakotitalo+ja+punainen+Polo+Liljalaaksossa+:)))))
11.08.2018 10:06
Kiitti+faija,+mäkin+oon+ylpeä+että+mulla+on+hieno+perhe+ja+mahdollisuus+asua+omakotitalossa+:))))+Oot+tärkee+aina+😘
Niin+kyllähän+juniori+on+ottanut+paljon+mallia+Bickyn+määrätietoisuudesta+ja+heillä+on+tosi+hyvin+toimiva+isä-poika+suhde+😍+Ja+Timppa+on+maailman+paras+aviomies+sillä+hän+näkee+mun+sisäisen+kauneuden+ja+hyväksyy+sen+että+kaikilla+meillä+on+historiamme+eikä+toista+voi+omistaa+:))))
31.07.2018 10:31
Hihih,+sulla+se+mielikuvitus+taitaa+vähän+laukata+:)))))
Timppa+on+mun+mieheni+ja+ylempänä+kirjoittanut+SUOMI-Make+mun+iskä.+Eikä+nimimerkki+peris+liity+mun+perheeseen+tai+sukulaisiin+mitenkään,+mitä+nyt+joskus+ollaan+törmätty+Prismassa+tai+Tokmannilla+ja+moikattu.
31.07.2018 10:23
On+mulla+ollut+Giedonkin+kanssa,+sanotaanko,+historiaa...+Hihihii+😊
Mutta+Mohammedin+isä+on+Old+Spice+tuotteita+myyvä+basaarikauppias,+jonka+mainoksia+on+katsottavissa+esim.+tässä+videossa+https://www.youtube.com/watch?v=dTvtFp_iPKc
15.05.2018 20:07
Kyllä+mun+historiaan+sellanenkin+mahtuu,+mut+onneksi+antibiootit+ja+muut+lääkkeet+auttoivat+sen+nujertamisessa.+Nyt+Timpalla+ei+ole+mitään+riskiä+saada+tartuntaa+kuukauden+saantilauantaisin+:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
10.04.2018 20:33
Hihiih+olen+mä+käynyt+Mäntyharjulla,+siellähän+kun+asuu+sellanen+tosi+jännä+mies+:)))))))))))+
Mutta+ne+ajat+on+takanapäin+ja+olen+ylpeä+perheestäni+ihan+kuten+Timppakin+😊+<3
11.03.2018 22:21
2 / 3