Vapaa kuvaus

Moi!
Olin joskus nimimerkki Minea40 - pitkään pois oltuani profiilini pyyhkiytyi pois, enkä silti voi käyttää vanhaa nimimerkkiäni, joka on varattu?!
Transpositio - merkkini viittaa vaikeaan sydänvikaani, jonka yksi diagnoosi on valtasuonten transpositio Q20.5ccTGA. Olen - kumma kyllä vieläkin hengissä - kiitos erinomaisen kardiologini !
Kissat ovat edelleen rakkaat lemmikkini ja kaikki kummallinen kiinnostaa minua. Luonto ja sen ilmiöt erittäin tärkeitä myös.
Isoäiti ja onnellinen vaimo edelleen, joka toivoo avarakatseisuutta ja lämpöistä mieltä kaikille palstalaisille (kin)!
Kuvassa nuorimmaiseni Majk 8 vuotta, n. kuusiviikkoisena metsästä löytynyt hylätty mahdottoman rakas lapseni.

Aloituksia

35

Kommenttia

472

• Uusimmat aloitukset
  • Suosituimmat aloitukset
  • Uusimmat kommentit
  1. Susi luonnossamme vai ihminen - ihmiselle susi ?

Kummasta sinulla ikäviä kokemuksia? Minä olen sivusta seurannut tuota ihmisen pahuutta - kummastakaan ei onneksi henkil
    60 plus
    50
    428
  2. Suku on pahin - Onko? Oma vai toisen?

Minulla ei ole ollut koskaan montaa lähisukulaista - kolme isovanhempaa poissa jo ennen syntymääni ja isäni velipuolet j
    60 plus
    25
    418
  3. Sinun juhlasi - joulu, vappu, juhannus vai...

Onko teillä, hyvät palstalaiset, jokin sellainen aika /tapahtuma vuodessa, mikä lämmittää mieltänne erityisesti? Hääpäiv
    60 plus
    44
    404
  4. Päätös, joka muutti elämäni

Kuulostaa henkilökohtaiselta ja ehkä aralta aiheelta - totta. Nyt useimmilla on kuitenkin päätöksestään (tai useammastak
    60 plus
    44
    399
  5. Entreston käyttäjät

Etsin teitä - kokemuksia? Itselläni yllättävän hyvin toiminut, mutta ei kai kaikilla pelitä samaan tapaan? Miten teill
    0
    335
  6. Pimenevät illat - nautinto vai kauhistus?

Tuli sammuu - sali tummuu, mutta sammuuko sisäinen palosi? Itse olen aina ollut "hämäränhyssy" . Leikilläni aina sanonk
    Ikäryhmät
    18
    305
  7. Perinteinen, hifistelijä vai herkkusuu?

Hei taas! Kaikkea edellämainittua löytynee monista, mutta yleensä jokin on vallitseva mieltymys. Omalla kohdallani yli
    60 plus
    41
    294
  8. Vieläkö mahtuu mukaan?

Aloitin palstalla ollessani 40v ja kirjoittelin kymmenisen vuotta. Sairastamiset itsellä ja perheessä veivät aikani nii
    50 plus
    29
    276
  9. Yksin ilolla itseksesi vai kaiken keskellä yksin?

Olin aikoinani hyvin läheisriippuvainen - syynä väärät valinnat intiimeissä ihmissuhteissa. Asia muuttui kesällä -97, j
    Ikäryhmät
    15
    224
  10. Elokuva - vieläkö viihdyt sen parissa?

Ikäpolvemme huvituksia oli mm elokuvissa käynti. Vieläkö menet "Kinoon" asti, katseletko kotisohvalta, joko se huvi rii
    60 plus
    26
    223
  11. Jere Karalahti

Onkohan ihan täysipäinen - iltapäivälehdissä kehuskelee mokailuillaan - niitä piisaa! Ryyppäämistä, uskottomuutta ja väk
    60 plus
    10
    172
  12. Oletko syntymäsairas vai myöhemmin?

No - itselläni tuo sydän... synnynnäinen vika, jolle itse voin vain nostaa kädet pystyyn. Onko muita kohtalotovereita?
    60 plus
    4
    165
  13. Posti - kulkeeko vai onko Kusti polkenut ojaan?

Postin jakelulla on ollut ongelmia kautta aikojen. Mitä mieltä nykyisestä toiminnasta/toimimattomuudesta. Itselläni ei
    60 plus
    17
    137
  14. Turun puukottaja

Virnuileva ja kahden ihmisen tappamiseen sitoutunut puukottaja, joka aiemmin myönsi tehneensä tekonsa ihailemansa Isisin
    60 plus
    2
    113
  15. Yliluonnollistako - kokemuksia ?!

Uskon itse, että kaikkeen kokemaamme on selitys ja kaikki selitykset ovat luonnollisia - niinhän maailmankaikkeus monimu
    Ikäryhmät
    0
    50