transpositio
Vapaa kuvaus
Moi!
Olin joskus nimimerkki Minea40 - pitkään pois oltuani profiilini pyyhkiytyi pois, enkä silti voi käyttää vanhaa nimimerkkiäni, joka on varattu?!
Transpositio - merkkini viittaa vaikeaan sydänvikaani, jonka yksi diagnoosi on valtasuonten transpositio Q20.5ccTGA. Olen - kumma kyllä vieläkin hengissä - kiitos erinomaisen kardiologini !
Kissat ovat edelleen rakkaat lemmikkini ja kaikki kummallinen kiinnostaa minua. Luonto ja sen ilmiöt erittäin tärkeitä myös.
Isoäiti ja onnellinen vaimo edelleen, joka toivoo avarakatseisuutta ja lämpöistä mieltä kaikille palstalaisille (kin)!
Kuvassa nuorimmaiseni Majk 8 vuotta, n. kuusiviikkoisena metsästä löytynyt hylätty mahdottoman rakas lapseni.
Aloituksia
35
Kommenttia
472
Susi luonnossamme vai ihminen - ihmiselle susi ?
Kummasta sinulla ikäviä kokemuksia? Minä olen sivusta seurannut tuota ihmisen pahuutta - kummastakaan ei onneksi henkil50428Suku on pahin - Onko? Oma vai toisen?
Minulla ei ole ollut koskaan montaa lähisukulaista - kolme isovanhempaa poissa jo ennen syntymääni ja isäni velipuolet j25418Sinun juhlasi - joulu, vappu, juhannus vai...
Onko teillä, hyvät palstalaiset, jokin sellainen aika /tapahtuma vuodessa, mikä lämmittää mieltänne erityisesti? Hääpäiv44404Päätös, joka muutti elämäni
Kuulostaa henkilökohtaiselta ja ehkä aralta aiheelta - totta. Nyt useimmilla on kuitenkin päätöksestään (tai useammastak44399Entreston käyttäjät
Etsin teitä - kokemuksia? Itselläni yllättävän hyvin toiminut, mutta ei kai kaikilla pelitä samaan tapaan? Miten teill0335Pimenevät illat - nautinto vai kauhistus?
Tuli sammuu - sali tummuu, mutta sammuuko sisäinen palosi? Itse olen aina ollut "hämäränhyssy" . Leikilläni aina sanonk18305Perinteinen, hifistelijä vai herkkusuu?
Hei taas! Kaikkea edellämainittua löytynee monista, mutta yleensä jokin on vallitseva mieltymys. Omalla kohdallani yli41294Vieläkö mahtuu mukaan?
Aloitin palstalla ollessani 40v ja kirjoittelin kymmenisen vuotta. Sairastamiset itsellä ja perheessä veivät aikani nii29276Yksin ilolla itseksesi vai kaiken keskellä yksin?
Olin aikoinani hyvin läheisriippuvainen - syynä väärät valinnat intiimeissä ihmissuhteissa. Asia muuttui kesällä -97, j15224Elokuva - vieläkö viihdyt sen parissa?
Ikäpolvemme huvituksia oli mm elokuvissa käynti. Vieläkö menet "Kinoon" asti, katseletko kotisohvalta, joko se huvi rii26223Jere Karalahti
Onkohan ihan täysipäinen - iltapäivälehdissä kehuskelee mokailuillaan - niitä piisaa! Ryyppäämistä, uskottomuutta ja väk10172Oletko syntymäsairas vai myöhemmin?
No - itselläni tuo sydän... synnynnäinen vika, jolle itse voin vain nostaa kädet pystyyn. Onko muita kohtalotovereita?4165Posti - kulkeeko vai onko Kusti polkenut ojaan?
Postin jakelulla on ollut ongelmia kautta aikojen. Mitä mieltä nykyisestä toiminnasta/toimimattomuudesta. Itselläni ei17137Turun puukottaja
Virnuileva ja kahden ihmisen tappamiseen sitoutunut puukottaja, joka aiemmin myönsi tehneensä tekonsa ihailemansa Isisin2113Yliluonnollistako - kokemuksia ?!
Uskon itse, että kaikkeen kokemaamme on selitys ja kaikki selitykset ovat luonnollisia - niinhän maailmankaikkeus monimu050