60 plusVastattu 8 v

Suku on pahin - Onko? Oma vai toisen?

Minulla ei ole ollut koskaan montaa lähisukulaista - kolme isovanhempaa poissa jo ennen syntymääni ja isäni velipuolet jo aikaa menehtyneitä - setäpuolieni lapsiin ei koskaan yhteyksiä. Äidilläni yksi ihana velipuoli, j…
60 plusVastattu 8 v

Päätös, joka muutti elämäni

Kuulostaa henkilökohtaiselta ja ehkä aralta aiheelta - totta. Nyt useimmilla on kuitenkin päätöksestään (tai useammastakin) kulunut jo aikaa, joten ehkä asian voisi jakaa meille muillekin. Itse "hyppäsin tuntemattomaan"…
60 plusVastattu 8 v

Sinun juhlasi - joulu, vappu, juhannus vai...

Onko teillä, hyvät palstalaiset, jokin sellainen aika /tapahtuma vuodessa, mikä lämmittää mieltänne erityisesti? Hääpäivät ym toki virallisten juhlapäivien lisäksi ovat "mukana". Itselleni joulu on se paras. Muut juhlap…
60 plusVastattu 8 v

Perinteinen, hifistelijä vai herkkusuu?

Hei taas! Kaikkea edellämainittua löytynee monista, mutta yleensä jokin on vallitseva mieltymys. Omalla kohdallani yliherkkyys monelle mausteelle jne rajoittaa sapuskointiani. Se hyvä puoli on, että lähes kaikki ruoka t…
50 plusVastattu 8 v

Vieläkö mahtuu mukaan?

Aloitin palstalla ollessani 40v ja kirjoittelin kymmenisen vuotta. Sairastamiset itsellä ja perheessä veivät aikani niin, että jäin pois vuosiksi - nyt siis 60v. Olen kirjoitellut muutaman kerran 60 palstalle, mutta pel…
60 plusVastattu 8 v

Oletko syntymäsairas vai myöhemmin?

No - itselläni tuo sydän... synnynnäinen vika, jolle itse voin vain nostaa kädet pystyyn. Onko muita kohtalotovereita? Kaikki vaivat ovat yhtä tärkeitä!!! Kuinka olette selvinneet /kuinka sairaus on rajoittanut /olettek…
60 plusVastattu 8 v

Elokuva - vieläkö viihdyt sen parissa?

Ikäpolvemme huvituksia oli mm elokuvissa käynti. Vieläkö menet "Kinoon" asti, katseletko kotisohvalta, joko se huvi riitti vai onko se koskaan sinulle mieluista ollutkaan? Lisäksi: mikä/mitkä elokuvat ovat lemppareitasi…
60 plusVastattu 8 v

Turun puukottaja

Virnuileva ja kahden ihmisen tappamiseen sitoutunut puukottaja, joka aiemmin myönsi tehneensä tekonsa ihailemansa Isisin nimiin käänsikin kelkkansa. Suomalainen miespuolinen puolustus asianajansa keksi Suomen laissa muk…
60 plusVastattu 8 v

Jere Karalahti

Onkohan ihan täysipäinen - iltapäivälehdissä kehuskelee mokailuillaan - niitä piisaa! Ryyppäämistä, uskottomuutta ja väkivaltaista uhoa. Totuuden torvi vai julkisuuden kipeä elähtänyt ukko?
60 plusVastattu 8 v

Posti - kulkeeko vai onko Kusti polkenut ojaan?

Postin jakelulla on ollut ongelmia kautta aikojen. Mitä mieltä nykyisestä toiminnasta/toimimattomuudesta. Itselläni ei sen ihmeempää , kuin , että meillä päin ei jaeta postia lainkaan tiistaisin - yrityspostikin jää sil…
IkäryhmätEi vastauksia

Yliluonnollistako - kokemuksia ?!

Uskon itse, että kaikkeen kokemaamme on selitys ja kaikki selitykset ovat luonnollisia - niinhän maailmankaikkeus monimuotoisuuksineen, sielun olemassaolo ja hallusinaatiot esimerkkeinä...vai onko näin? Omista kummallis…