Vapaa kuvaus

It-tradenomi vuosimallia 2017.

Aloituksia

165

Kommenttia

283

  1. Tuo 920 on 200 euroa kalliimpi, kuin 720, ja häviää reilusti virta -ominaisuuksillaan 720:lle. Lisäksi se painaa paljon verrattain 520, ja 720 -malleihin. Kuitenkin hankin puhelimen ihan ydintarkoituksena puhelut,sekä soitto, että vastaanotto, ja olisi mukavaa, jos akku kestäisi pidempään, ja vielä kun puhelimen paino on alhainen, käyttömukavuutta se voisi lisätä, joten Nokia Lumia 720 voisi olla seuraava puhelimeni?
  2. En lukenut aiempia vastauksia, mutta otan kantaa tähän, koska itse etsin parhaillaan ohjelmointi - työtehtåviå.

    Ohjelmointi on lopulta yksi niistä järkevimmistä toiminnoista, joita voi tietokoneella tehdä edellyttäen tietenkin, että homman osaa. Itse olen opiskellut ohjelmointia ensin AMK:ssa ja sitten yliopistossa, ja mielestäni se tarjoaa ihan mielenkiintoisen maailman tutkittavaksi.

    Oma harmin aiheeni on se, että en ole ainakaan toistaiseksi löytänyt alan töitä. Huiput voi tienata alalla ihan hyvin, ts. saada hyvää palkkaa. Joskus AMK:ssa joku ohjaaja sanoi, että Helsingissä huiput tienaa liki kymppitonnia kuussa, en sitten tiedä, paljonko siinä oli innostuksen heittoa ja todellisuuspohjaa, mutta kyllähän ohjelmointi on ammatti siinä missä muutkin. Ja itse olisin valmis alkamaan ihan vaikka töihin, jos joku suostuu palkan maksamaan.

    Ja se, että ketjun aloittaja ilmoitti olevansa Vantaalta, ei ole este missään nimessä opiskelujen aloittamiselle :) Helsingissäkin on monta tasokasta oppilaitosta, joissa voi opiskella tietokoneistusta.