minkkilaukku

linkit: http://freemasonry.bcy.ca/texts/gardeners.html
lainauksia:
- Force and might make right
- Mutta se portti on ahdas ja tie kaita, joka vie elämään, ja harvat ovat ne, jotka sen löytävät.
- Mikä Mariana maloilla, se vappuna vaoilla
Aloituksia
289
Kommenttia
3199
Selkäänammutun minkin seisominen
Ja sää oot kuin mä kun tanssitaan Harmi vaan ettei täällä oo Tunnistan askeleesi ensilumessa Voi miten liukasta onni on1424Pojista tyttömäisiä
https://yle.fi/uutiset/3-10391891 "Ottamaan haltuun", mitä vittua?!?! Sanosvat suoraan, että poikien pitäisi olla enemm17414Sebastian on ainut, joka pystyy pysäyttämää Aaron!
Sebastiani o pakko palata Pihlajakadulle! Avain Aaron taltuttamiseen o se psykiatri ämmä. Vaikka ei Aaro siitä välitä tu16402Hehheh, raiskaus on hauska,
kun se tapahtuu miehelle. Viittaan tässä nyt Kupla-ohjelman Aku Hirviniemen vitsiin Riihimäen vankilasta, että siellä on14396Rullautukaa hyvät ihmiset mattoon!
Mänkee mattorullan sisäle! Sieltä käsin ku ruppee rullailemmaan asioita ni jopas vuan!?!6396Aaro-rappi
Aarolla on katolisen vakaumusta Mut Eva sevaa kattoo sen takamusta Mitäs sille psykiatrin plantulle kävi? Kun Aaro suut8376Jumala olemassa vain ideamaailmassa
Mitä mieltä olette sellaisesta jumalkuvasta, että Jumala on olemassa samalla tavalla kuin esim. luvut ovat olemassa: vai26376Mitäköhän Kalle siihen sanoo kun
tämä Camillan mies onkin hänen entinen raiskaajansa Waltteri? Taitaa heilua Kososella kalteri. On se Camilla melkonen pa7359Bipoille ahdistelut anteeksi
Biseksuaalisille bipolaari-ihmisille annettava kaikki ahdistelujutut anteeksi.5357Hiiren rulla vs. kosketusnäyttö
Hei taas! Kuinka voisi kosketusnäytöllä tehdä semmosen homman mikä onnistuu helpoiten hiiren rullalla? Mulla se homma o12352Jos haluutte "hylätyt" herrat ABC ja neidit ABC lä
hteä keskenänne sinne matkalle, niin laittakaa mun gmail-sähköpostiin viestiä. Mä kustannan matkanne sinne mitä laukussa0348Miksi Gunnar meni taas Herukkaan?
a) On jäänyt koukkuun Tamaran sylitansseihin b) Menee tapaamaan Lolaa, joka on tämän salainen tytär c) Menee sopimaan Al4338Ikävää sunnuntaipohdintaa
Musta ei tuu kukaan koskaan tykkäämään. Mä oon semmonen jonka viereltä pitää lähtee pois. Ois mukava, jos joutus pidätet11331Valokuvaus ja tekoäly
Onko olemassa tekoälyjuttuja valokuvauksen saralla? Ns robotti-valokuvaaja. Jos se nyt ei ihan itse liikkuisi oikeaan pa6324Math.atan2 vs. (cos, sin)
Onko seuraava funktio "identtinen" function id(p) { var ang = Math.atan2(p.x, p.y); var r = Math.sqrt( p.x**2 p.y**210323Oodeja henkilöille
Kirjoitellaan tähän ketjuun oodeja julkkiksille (tai ihan kelle vaan, ei tarvitse edes kertoa kelle).10315Nyt se Gunnarin käppänä on mennyt liian pitkälle!!
Minkä kaikessa mahdollisessa syyn vierittämiseltä toisten niskoille ja risupartansa kasvattamiselta ehtii, niin maanitte10311- 2309
Hinttilöihii kaverloitte julmat kohtalot
Vähäse taitaa olla tekijöillä ees omantunnontuskia jäljellä. Ei kai sitä kukkaa oikeesti aavistellukkaa ton toimivan muu4303Kouluturvaa, pikemminkin "varo kuultua"
https://yle.fi/uutiset/3-10387073 Eihän tuo mitenkään mitään kiusaamista estä, ennemminkin tuo myyminen ja huijaaminen11296