Vapaa kuvaus

linkit: http://freemasonry.bcy.ca/texts/gardeners.html

lainauksia:
- Force and might make right
- Mutta se portti on ahdas ja tie kaita, joka vie elämään, ja harvat ovat ne, jotka sen löytävät.
- Mikä Mariana maloilla, se vappuna vaoilla

Aloituksia

289

Kommenttia

3199

1. Selkäänammutun minkin seisominen

Ja sää oot kuin mä kun tanssitaan Harmi vaan ettei täällä oo Tunnistan askeleesi ensilumessa Voi miten liukasta onni on
    Rakkausrunot
    1
    424
  2. Pojista tyttömäisiä

https://yle.fi/uutiset/3-10391891 "Ottamaan haltuun", mitä vittua?!?! Sanosvat suoraan, että poikien pitäisi olla enemm
    Sinkut
    17
    414
  3. Sebastian on ainut, joka pystyy pysäyttämää Aaron!

Sebastiani o pakko palata Pihlajakadulle! Avain Aaron taltuttamiseen o se psykiatri ämmä. Vaikka ei Aaro siitä välitä tu
    Salatut elämät
    16
    402
  4. Hehheh, raiskaus on hauska,

kun se tapahtuu miehelle. Viittaan tässä nyt Kupla-ohjelman Aku Hirviniemen vitsiin Riihimäen vankilasta, että siellä on
    Sinkut
    14
    396
  5. Rullautukaa hyvät ihmiset mattoon!

Mänkee mattorullan sisäle! Sieltä käsin ku ruppee rullailemmaan asioita ni jopas vuan!?!
    Masennus
    6
    396
  6. Aaro-rappi

Aarolla on katolisen vakaumusta Mut Eva sevaa kattoo sen takamusta Mitäs sille psykiatrin plantulle kävi? Kun Aaro suut
    Salatut elämät
    8
    376
  7. Jumala olemassa vain ideamaailmassa

Mitä mieltä olette sellaisesta jumalkuvasta, että Jumala on olemassa samalla tavalla kuin esim. luvut ovat olemassa: vai
    Jumaluus
    26
    376
  8. Mitäköhän Kalle siihen sanoo kun

tämä Camillan mies onkin hänen entinen raiskaajansa Waltteri? Taitaa heilua Kososella kalteri. On se Camilla melkonen pa
    Salatut elämät
    7
    359
  9. Bipoille ahdistelut anteeksi

Biseksuaalisille bipolaari-ihmisille annettava kaikki ahdistelujutut anteeksi.
    5
    357
  10. Hiiren rulla vs. kosketusnäyttö

Hei taas! Kuinka voisi kosketusnäytöllä tehdä semmosen homman mikä onnistuu helpoiten hiiren rullalla? Mulla se homma o
    Ohjelmointi
    12
    352
  11. Jos haluutte "hylätyt" herrat ABC ja neidit ABC lä

hteä keskenänne sinne matkalle, niin laittakaa mun gmail-sähköpostiin viestiä. Mä kustannan matkanne sinne mitä laukussa
    Napakymppi
    0
    348
  12. Miksi Gunnar meni taas Herukkaan?

a) On jäänyt koukkuun Tamaran sylitansseihin b) Menee tapaamaan Lolaa, joka on tämän salainen tytär c) Menee sopimaan Al
    Salatut elämät
    4
    338
  13. Ikävää sunnuntaipohdintaa

Musta ei tuu kukaan koskaan tykkäämään. Mä oon semmonen jonka viereltä pitää lähtee pois. Ois mukava, jos joutus pidätet
    Tunteet
    11
    331
  14. Valokuvaus ja tekoäly

Onko olemassa tekoälyjuttuja valokuvauksen saralla? Ns robotti-valokuvaaja. Jos se nyt ei ihan itse liikkuisi oikeaan pa
    Valokuvaus
    6
    324
  15. Math.atan2 vs. (cos, sin)

Onko seuraava funktio "identtinen" function id(p) { var ang = Math.atan2(p.x, p.y); var r = Math.sqrt( p.x**2 p.y**2
    JavaScript ja VBScript
    10
    323
  16. Oodeja henkilöille

Kirjoitellaan tähän ketjuun oodeja julkkiksille (tai ihan kelle vaan, ei tarvitse edes kertoa kelle).
    Runot
    10
    315
  17. Nyt se Gunnarin käppänä on mennyt liian pitkälle!!

Minkä kaikessa mahdollisessa syyn vierittämiseltä toisten niskoille ja risupartansa kasvattamiselta ehtii, niin maanitte
    Salatut elämät
    10
    311
  18. Tuleeko kakkoskautta...

...jossa murhajuttukin on mukana?
    Keisari Aarnio
    2
    309
  19. Hinttilöihii kaverloitte julmat kohtalot

Vähäse taitaa olla tekijöillä ees omantunnontuskia jäljellä. Ei kai sitä kukkaa oikeesti aavistellukkaa ton toimivan muu
    Salatut elämät
    4
    303
  20. Kouluturvaa, pikemminkin "varo kuultua"

https://yle.fi/uutiset/3-10387073 Eihän tuo mitenkään mitään kiusaamista estä, ennemminkin tuo myyminen ja huijaaminen
    Maailman menoa
    11
    296