minkkilaukku

linkit: http://freemasonry.bcy.ca/texts/gardeners.html
lainauksia:
- Force and might make right
- Mutta se portti on ahdas ja tie kaita, joka vie elämään, ja harvat ovat ne, jotka sen löytävät.
- Mikä Mariana maloilla, se vappuna vaoilla
Aloituksia
289
Kommenttia
3199
Voulez-vous eheytyksestä kertova biisi (?)
Jenni Vartiaisen uusi biisi Voulez-vous kertoo kaiketi eheytyksestä ja on eräänlainen vuoropuhelu Jumalan kanssa. https17440Selkäänammutun minkin seisominen
Ja sää oot kuin mä kun tanssitaan Harmi vaan ettei täällä oo Tunnistan askeleesi ensilumessa Voi miten liukasta onni on1433Pojista tyttömäisiä
https://yle.fi/uutiset/3-10391891 "Ottamaan haltuun", mitä vittua?!?! Sanosvat suoraan, että poikien pitäisi olla enemm17416Sebastian on ainut, joka pystyy pysäyttämää Aaron!
Sebastiani o pakko palata Pihlajakadulle! Avain Aaron taltuttamiseen o se psykiatri ämmä. Vaikka ei Aaro siitä välitä tu16408Rullautukaa hyvät ihmiset mattoon!
Mänkee mattorullan sisäle! Sieltä käsin ku ruppee rullailemmaan asioita ni jopas vuan!?!6408- 2407
Bipoille ahdistelut anteeksi
Biseksuaalisille bipolaari-ihmisille annettava kaikki ahdistelujutut anteeksi.5405Hehheh, raiskaus on hauska,
kun se tapahtuu miehelle. Viittaan tässä nyt Kupla-ohjelman Aku Hirviniemen vitsiin Riihimäen vankilasta, että siellä on14399Jumala olemassa vain ideamaailmassa
Mitä mieltä olette sellaisesta jumalkuvasta, että Jumala on olemassa samalla tavalla kuin esim. luvut ovat olemassa: vai26386Aaro-rappi
Aarolla on katolisen vakaumusta Mut Eva sevaa kattoo sen takamusta Mitäs sille psykiatrin plantulle kävi? Kun Aaro suut8381Hiiren rulla vs. kosketusnäyttö
Hei taas! Kuinka voisi kosketusnäytöllä tehdä semmosen homman mikä onnistuu helpoiten hiiren rullalla? Mulla se homma o12361Mitäköhän Kalle siihen sanoo kun
tämä Camillan mies onkin hänen entinen raiskaajansa Waltteri? Taitaa heilua Kososella kalteri. On se Camilla melkonen pa7361Mikä on sarjan totuuspohja?
Onko pysytty tositapahtumissa? Mitenkäs kuvauspaikat, onko "on-location"?0357Miksi Gunnar meni taas Herukkaan?
a) On jäänyt koukkuun Tamaran sylitansseihin b) Menee tapaamaan Lolaa, joka on tämän salainen tytär c) Menee sopimaan Al4341Math.atan2 vs. (cos, sin)
Onko seuraava funktio "identtinen" function id(p) { var ang = Math.atan2(p.x, p.y); var r = Math.sqrt( p.x**2 p.y**210340Ikävää sunnuntaipohdintaa
Musta ei tuu kukaan koskaan tykkäämään. Mä oon semmonen jonka viereltä pitää lähtee pois. Ois mukava, jos joutus pidätet11336Valokuvaus ja tekoäly
Onko olemassa tekoälyjuttuja valokuvauksen saralla? Ns robotti-valokuvaaja. Jos se nyt ei ihan itse liikkuisi oikeaan pa6332Nyt se Gunnarin käppänä on mennyt liian pitkälle!!
Minkä kaikessa mahdollisessa syyn vierittämiseltä toisten niskoille ja risupartansa kasvattamiselta ehtii, niin maanitte10329Oodeja henkilöille
Kirjoitellaan tähän ketjuun oodeja julkkiksille (tai ihan kelle vaan, ei tarvitse edes kertoa kelle).10324Tehdään Suomen Seikkailu!
Hei! Alkaaka jo kehitellä erilaisia rasteja. Tässä ketjussa sitten yhdistetään ne kokonaiseksi Suomen Seikkailuksi.3318