Vapaa kuvaus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

1099

Kommenttia

4943

1. Every cloud has a silver lining

🫓 🥛🤧 tipahti toi näkkäri oikeinpäin lattialle. Muutoin olen ollut sängyssä koko päivän. Olispa edes limua!
    Ikävä
    7
    192
  2. Älytön määrä vettä

😳🌧🪣 on tullut yön aikana. Heräsin aamulla rantatontin omistajana, kun vesi lainehti pelon päässä. Tyhjään saaviin on
    Ikävä
    11
    191
  3. Ai pitiks tässä sanoa jotain?

🤔🧯🔥 Mainoskanavia katsellessä jää jotkut mainoslauseet ikävästi pyörimään mielessä. Samoin tuntuu, että kaikkein ärsy
    Ikävä
    4
    191
  4. Aika hauskoja nuo säätiedotukset

😅🌧🌩 Kun toinen ilmoittaa sadetta 80% todennäköisyydellä ja toinen 1% todennäköisyydellä. Paras ennuste on katsoa ikku
    Ikävä
    30
    191
  5. Toi golffi on mielenkiintoista

Varsinkin kun Sami Välimäki on kakkosena tällä hetkellä. Kaksi lyöntiä kärjestä. 🏌‍♂️ Golffissa on noita baarejakin!
    Ikävä
    8
    190
  6. Mulla on pyykkilauta täällä

🥰🪣🧺 mutta ajattelin viikolla käydä kotona pyykillä. Vois sitten ajella metrollakin niin olisin metrotyttö. Luulin ain
    Ikävä
    10
    190
  7. Nyt menee jo liian pitkälle

🤔🎄🧑‍🎄 tuo joulumainonta. Joulun taika - mikä se nyt on? Minusta joulu on tunnelmaa, eikä mitään taikaa. Eikä suklaap
    Ikävä
    18
    190
  8. Marjastajan apuvälineitä

🤔🍓🥼 suojavaatetus ja hyttyskarkotteet. Säätiedotuksissa alkaa kohta olla hyttystiedotuskin. Satokausi appi kännykässä
    Ikävä
    28
    190
  9. Tänään ulkopenkeillä

😷☀️👍istuin katselemassa ostarilta ulos valuvia ihmisiä. Kävellessä ei oikein ehdi kuin katsella jalkoihin ettei talla
    Ikävä
    4
    190
  10. 16 astetta tuntuu kuin 14

🥰👍☕ oi että! Asiasta kolmanteen Bidenin poskessa oleva painauma huolestutti mediaa. Selvisi, että hänellä on uniapnea
    Ikävä
    2
    190
  11. Hyvää Lucian päivää

🥰🕯☕ Kaikkien muualta omittujen myyntiä edistävien hömppäpäivien sijasta voitaisiin enemmän juhlistaa kaunista sanomaa
    Ikävä
    4
    190
  12. Se on ikävää kun odottaa

🥶🥶🥶 jotakin positiivista tapahtuvaksi ja saakin kylmää vettä niskaan. Mulle tapahtuu tällaista melkein joka päivä. T
    Ikävä
    5
    190
  13. Joko vessapaperit ja makarooni

🤔🍲🛍 ovat loppuneet kaupoista? Kauppiaat väittää että ne eivät lopu ensiviikon logistiikkalakon takia. En oikein usko.
    Ikävä
    10
    190
  14. Kalevalanpäivän tietopläjäys!

🇫🇮😢😡 Sipulikyyneleet ovat erilaisia, kuin itkun kyyneleet. Jälkimmäisissä on enemmän proteiineja. Tutkimusten mukaan
    Ikävä
    11
    189
  15. Usein katson facebookissa tiktok pätkistä koiria

🥰🥂🍋 ym. eläimiä. Tänään piti tiktokin takia käydä taas kaupassa vaikka eilenkin kirjaston jälkeen kävin. Nimittäin ti
    Ikävä
    8
    188
  16. Kaunis ilma kaipailuun

🙄👎👙 menee ihan hukkaan, kun pitää pestä pyykkiä. Kun ei ole kuivauskonetta niin pyykit pitää pestä poutasäällä. Kari
    Ikävä
    17
    187
  17. Onkohan hänellä mukava sohva?

🤔🛋🖥 Jos aletaan sohvaperunoiksi, niin kummankohan sohvalla oltais. Kivaa lauantaita kaikille.
    Ikävä
    15
    187
  18. Rohkeana tyttönä

🥰💉🩹 kävin leikkimässä neulatyynyä labrassa. Epä tarvitse sitten maalta tulla tänne sitä varten. En uskaltanut jättää
    Ikävä
    5
    187
  19. Se on syksy tulossa taas

🥰🍁🍄 Tienvierusta on täynnä sieniä. Pelloilla voi nyt kävellä kun vehnä on korjattu. Tämä kesä on mennyt enimmäkseen k
    Ikävä
    10
    187
  20. Kaakonkulman agentit

🤔🍓☕ kertovat amerikkalaisten kaunottarien metelöivän ja sekoittavan ilmaa (chinook helikopterit). Toivottavasti kai
    Ikävä
    0
    186