lounas.ajatus

![]()
Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.
Aloituksia
1252
Kommenttia
5660
Ukonilma ja kaatosade
🤔⚡🌧 ovat mukavia seurattavia lämpöisen peiton alla. Nyt ei naapurin kissojakaan näy pellolla hiirijahdissa. Miten tuo22257Aika hauskoja nuo säätiedotukset
😅🌧🌩 Kun toinen ilmoittaa sadetta 80% todennäköisyydellä ja toinen 1% todennäköisyydellä. Paras ennuste on katsoa ikku31257En ole koskaan kalastellut
🤔🐟🚣 verkolla tai katiskalla. Senverran kuitenkin ymmärrän, ettei niitä upoteta veteen ilman että pinnalle jää jonkinl13256Google löytää hauskasti erilaisia horoskooppeja
🤔♒🏋 jos haluaa niitä ajanvietteeksi lukea. Itse en oikein horoskooppeihin usko. Jos joku ennuste toteutuu, niin se voi5256Okei okei uskotaan
🤗🦦🐈⬛ että alkaa tämä erakkoelämä jo kohtapuolin riittää. Täällä minä juttelen jo naapurin kissoillekin. Vahingossa s15256Hyvä ruoka
🥰🧇🥛 parempi mieli. Joskus yksinkertainen on paras 🍅🥬 iltapalaksi perunapiirakoita jääsalaatin ja terttutomaatin kan9256Ensi lumi on taas satanut!
☃️🙄👎 Säilyyköhän hanki vappuun asti? Ihmiset vaihdattavat talvirenkaita takaisin. Mä lainasin omaa autoa kun mökillekä18255Olishan se outoa jos
🥺🕚⏰ kulunut aika ei missään näkyisi! Palstalla sitä ei huomaa. Hetki lyö - Kirka https://youtu.be/WH5QKr-gPJ412255Älkää kävelkö heikoilla jäillä
🤔☃️🚑 taas on jotakuta pelastettu jäistä isommalla porukalla. Aina saa olla vähän huolissaan ettei yhdelle tärkeälle t13255Hyvää Uutta Vuotta 2025
🎉🎊🥛 Stubbin sanoja lainatakseni kyllä me tästäkin selvitään yhdessä. Bryan Adams - Here I Am https://youtu.be/fIgf8254Marjastajan apuvälineitä
🤔🍓🥼 suojavaatetus ja hyttyskarkotteet. Säätiedotuksissa alkaa kohta olla hyttystiedotuskin. Satokausi appi kännykässä29254Monta kertaa säikähdän
😳📰 🚣♂️ nettiuutisten otsikoista. Sitten kun menen katsomaan uutista niin asia on tapahtunut toisessa maassa tai perä2254Aimo muistaa minua kirjeellä
🤔🚗🅿️ kaipausta useammin. Eilen tuli kirje aimoparkilta. Ensin säikähdin, mutta kun avasin sen alkoi naurattaa. Paperi7254Tulitikkulaatikko ikkunan välissä
🤧🪣☕ pitämässä ikkunat kuivina toi mieleeni muitakin vanhempia niksejä . Niinkuin nyt kalossit. Mihin ne ovat hävinneet2253Kyllä se jää sulaa
🤔🧊 🔥 jääkaapista kun vähän lämmitän kuumalla vedellä. Niinkuin miehestäkin kun katson nätisti silmiin👀 ja hymyilen😘14252Taitaa olla jonkun ruokakauppiaan
🍕🌻🤔 väite, että on muotia stailata jääkaappi. Ruoat pitäisi muka ottaa pois myyntipakkauksista ja asetella näteihin k10252Golffi kestää neljä päivää
🏌♂️🙄☕ jos harrastettais golffia voisin neuloa miehelle söpöt pussit mailan pään suojukseksi. Tai sit voitas alkaa har19251Koko Suomi leipoo
🥱🍪🥨 on ainoo reality mihin voisin osallistua. Huomenna vaihtuu kesätassut. Hyvää Yötä (jännitän Beckiä)7251Tänään on kaunis syysilta
🥰🍁🌕 Ilta-aurnko valaisee värikkään maiseman. Näyttää siltä, että kuukin näkyy tänään. Saunassa odottaa pesällinen pui5251Facebookissa on feikkiprofiileja
🙄👎⛔ oikeiden ihmisten nimillä. Olishan se kiva, että olisin upea ja hymyni vastustamaton. Kirjoitettuna google kääntäj3250