Vapaa kuvaus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

1184

Kommenttia

5378

1. Jokos olette käyneet vaalikoneessa

😡💻🫖 kukahan sen ylen vaalikoneenkin on tehnyt. Se käski mun muuttaa johonkin Karijoelle. Kartasta katsoin sen sijaits
    Ikävä
    21
    227
  2. Monta kertaa säikähdän

😳📰 🚣‍♂️ nettiuutisten otsikoista. Sitten kun menen katsomaan uutista niin asia on tapahtunut toisessa maassa tai perä
    Ikävä
    2
    227
  3. Hyvä ruoka

🥰🧇🥛 parempi mieli. Joskus yksinkertainen on paras 🍅🥬 iltapalaksi perunapiirakoita jääsalaatin ja terttutomaatin kan
    Ikävä
    9
    226
  4. Toi golffi on mielenkiintoista

Varsinkin kun Sami Välimäki on kakkosena tällä hetkellä. Kaksi lyöntiä kärjestä. 🏌‍♂️ Golffissa on noita baarejakin!
    Ikävä
    8
    225
  5. Hyvää ystävänpäivää

❤🥰🌹 Hän ei tarvi lahjaa 🎁 Ei mitään kukkaa 🌹 Ei makeata pullaa 🧁 Vaan kun kääntyy hymyyn suu 😊 Ystävän päivä kirk
    Ikävä
    7
    225
  6. Ihana tunne kun paleltaa

🥶🪣🚽 18 astetta, pilvistä, vilpoinen tuuli ja sadetta luvassa. Tää on mulle sopivaa säätä. Tänään lähden käymään koto
    Ikävä
    6
    224
  7. Hyötyliikuntaa puutarhassa

🥵🍄💅 Syyspuuhista saa tarpeeksi liikuntaa, ei tarvitse kuntosalia täällä. Jumppaan vielä tämän päivän ennen pyykille l
    Ikävä
    18
    224
  8. Nukkumiset meni taas sekaisin

🤔🕚🫖 kun kelloja käännettiin. Toivottavasti hän ei ala tiistaina ehdottelemaan mitään kun on aprillipäivä.
    Ikävä
    17
    224
  9. Nyt alkaa olla niin lämmin

🤗🌟⛺ että vois iltasella pötkötellä retkipatjalla taivaan alla hänen kanssaan tähtiä katsellen! Stevie Wonder /Just ca
    Ikävä
    3
    224
  10. Hyvää Urpon nimipäivää

🥰🧤👔 Urpon päivän mukaan kesäsään ennuste Urpo rukkaset riisuu urpon päivänä talven selkä taittui viimeistään ja väl
    Ikävä
    3
    224
  11. Onni onnettomuudessa

🤗🌞🕶 joskus sattuu kivoja asioita, niin ettei koko ajan ole kaikki huonosti. Perjantaina kolahti pankkikortit postiluu
    Ikävä
    1
    224
  12. Hyvää yötä

🙄 🛏 💤 Mulla on joku outo jakso meneillään. Varmaan johtuu siitä kun on niin valoisaa. En nuku tarpeeksi ja se alkaa n
    Ikävä
    6
    224
  13. Peräkärrysaunan saa vietyä paikkaan kuin paikkaan!

😊🏕🌞 sanoo tuo mainos joka tuohon eteen pölähtää. Siellähän voisi sitten nukkuakin. Peräkärry puuttuu ja vetokoukku😅
    Ikävä
    20
    223
  14. Olen nauttinut alkoholia!

🥳🥂🍪 älyttömän hyvää tuo kotitekoinen sima jääkylmänä. Netti väittää siinä olevan 0,5-0,8% alkoholia. Ohjelmassa on ol
    Ikävä
    10
    222
  15. Obama pysyy pirteänä

🥰🥜☕ kun syö manteleita joka päivä. Saksanpähkinät ovat EU:n probioottien listoilla. 7 mantelia tai saksanpähkinää on
    Ikävä
    8
    221
  16. Unet ovat outoja

🥱💤☕ aika todellisen tuntuisia, varsinkin kun värit ovat mukana. Näin unta, että selitin kaivatulle nukkuneeni liian v
    Ikävä
    0
    221
  17. Kaatosade lakkaa puoliltaöin

🥰🌧☔ ihan kiva. Asioista perillä olevat lähteet kertovat, että käsivarressa on jännetuppitulehdus 😳 paranee kuulemma l
    Ikävä
    9
    220
  18. Nyt mennään terveys edellä

🤔💊🌡 muistuu mieleen, kun pääministeri Marin sanoi noin pahimman koronan aikana. Mulla ei kyllä ole mitään ylimääräisi
    Ikävä
    7
    220
  19. Jos käyttää hajustettuja pesuaineita

🙄🧺🧼 voi jäädä huomaamatta, että pyykinpesukone on likainen. Huuhteluaineissakin on niin vahva tuoksu, että mun piti l
    Ikävä
    9
    219
  20. Hyvää juhannusta kaikille!

🚣🏊🤔 Muistakaa, että uimaan ei mennä yksin, eikä veneessä nousta seisomaan. virtkistävien juomien vaikutuksen alaisena
    Ikävä
    16
    216