Vapaa kuvaus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

1252

Kommenttia

5660

1. Ukonilma ja kaatosade

🤔⚡🌧 ovat mukavia seurattavia lämpöisen peiton alla. Nyt ei naapurin kissojakaan näy pellolla hiirijahdissa. Miten tuo
    Ikävä
    22
    257
  2. Aika hauskoja nuo säätiedotukset

😅🌧🌩 Kun toinen ilmoittaa sadetta 80% todennäköisyydellä ja toinen 1% todennäköisyydellä. Paras ennuste on katsoa ikku
    Ikävä
    31
    257
  3. En ole koskaan kalastellut

🤔🐟🚣 verkolla tai katiskalla. Senverran kuitenkin ymmärrän, ettei niitä upoteta veteen ilman että pinnalle jää jonkinl
    Ikävä
    13
    256
  4. Google löytää hauskasti erilaisia horoskooppeja

🤔♒🏋 jos haluaa niitä ajanvietteeksi lukea. Itse en oikein horoskooppeihin usko. Jos joku ennuste toteutuu, niin se voi
    Ikävä
    5
    256
  5. Okei okei uskotaan

🤗🦦🐈‍⬛ että alkaa tämä erakkoelämä jo kohtapuolin riittää. Täällä minä juttelen jo naapurin kissoillekin. Vahingossa s
    Ikävä
    15
    256
  6. Hyvä ruoka

🥰🧇🥛 parempi mieli. Joskus yksinkertainen on paras 🍅🥬 iltapalaksi perunapiirakoita jääsalaatin ja terttutomaatin kan
    Ikävä
    9
    256
  7. Ensi lumi on taas satanut!

☃️🙄👎 Säilyyköhän hanki vappuun asti? Ihmiset vaihdattavat talvirenkaita takaisin. Mä lainasin omaa autoa kun mökillekä
    Ikävä
    18
    255
  8. Olishan se outoa jos

🥺🕚⏰ kulunut aika ei missään näkyisi! Palstalla sitä ei huomaa. Hetki lyö - Kirka https://youtu.be/WH5QKr-gPJ4
    Ikävä
    12
    255
  9. Älkää kävelkö heikoilla jäillä

🤔☃️🚑 taas on jotakuta pelastettu jäistä isommalla porukalla. Aina saa olla vähän huolissaan ettei yhdelle tärkeälle t
    Ikävä
    13
    255
  10. Hyvää Uutta Vuotta 2025

🎉🎊🥛 Stubbin sanoja lainatakseni kyllä me tästäkin selvitään yhdessä. Bryan Adams - Here I Am https://youtu.be/fIgf
    Ikävä
    8
    254
  11. Marjastajan apuvälineitä

🤔🍓🥼 suojavaatetus ja hyttyskarkotteet. Säätiedotuksissa alkaa kohta olla hyttystiedotuskin. Satokausi appi kännykässä
    Ikävä
    29
    254
  12. Monta kertaa säikähdän

😳📰 🚣‍♂️ nettiuutisten otsikoista. Sitten kun menen katsomaan uutista niin asia on tapahtunut toisessa maassa tai perä
    Ikävä
    2
    254
  13. Aimo muistaa minua kirjeellä

🤔🚗🅿️ kaipausta useammin. Eilen tuli kirje aimoparkilta. Ensin säikähdin, mutta kun avasin sen alkoi naurattaa. Paperi
    Ikävä
    7
    254
  14. Tulitikkulaatikko ikkunan välissä

🤧🪣☕ pitämässä ikkunat kuivina toi mieleeni muitakin vanhempia niksejä . Niinkuin nyt kalossit. Mihin ne ovat hävinneet
    Ikävä
    2
    253
  15. Kyllä se jää sulaa

🤔🧊 🔥 jääkaapista kun vähän lämmitän kuumalla vedellä. Niinkuin miehestäkin kun katson nätisti silmiin👀 ja hymyilen😘
    Ikävä
    14
    252
  16. Taitaa olla jonkun ruokakauppiaan

🍕🌻🤔 väite, että on muotia stailata jääkaappi. Ruoat pitäisi muka ottaa pois myyntipakkauksista ja asetella näteihin k
    Ikävä
    10
    252
  17. Golffi kestää neljä päivää

🏌‍♂️🙄☕ jos harrastettais golffia voisin neuloa miehelle söpöt pussit mailan pään suojukseksi. Tai sit voitas alkaa har
    Ikävä
    19
    251
  18. Koko Suomi leipoo

🥱🍪🥨 on ainoo reality mihin voisin osallistua. Huomenna vaihtuu kesätassut. Hyvää Yötä (jännitän Beckiä)
    Ikävä
    7
    251
  19. Tänään on kaunis syysilta

🥰🍁🌕 Ilta-aurnko valaisee värikkään maiseman. Näyttää siltä, että kuukin näkyy tänään. Saunassa odottaa pesällinen pui
    Ikävä
    5
    251
  20. Facebookissa on feikkiprofiileja

🙄👎⛔ oikeiden ihmisten nimillä. Olishan se kiva, että olisin upea ja hymyni vastustamaton. Kirjoitettuna google kääntäj
    Ikävä
    3
    250