Vapaa kuvaus

Olen nainen ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

795

Kommenttia

3395

  1. Ihme hyypiöitä liikkeellä

    😕👓👜messengeriin (=yv) tuli facebook tuttavalta viesti: 😀😀tällä videolla olet sinä😀😀 Siinä oli mukana linkki, jota
    Ikävä
    6
    55
  2. Mulla tämä palsta on kuin väentungos tuolla kylillä

    🥰 🌻☕ Vaikka se yksi mies sekoitti mun pään kokonaan, niin mietin tarkkaan mitä kirjoitan täällä. Jotkut sanat on mun m
    Ikävä
    7
    54
  3. Jos olisin tiennyt

    🤗❤🖐 mitä on tulossa niin olisin jättänyt pesemättä käteni, johon t
    Ikävä
    4
    54
  4. Mies ja kaikki muutkin

    😊🚑☕ liukastelijat. Olkaapas varovaisia. Se on perjantai ja 13 päivä.
    Ikävä
    32
    54
  5. En tykkää, EN TYKKÄÄ

    😡👎☕Julkiset palvelut ovat olemassa, mutta eivät oikein toimi. Ensin odotan hoitajan soittoaikaa kolme viikkoa, Nyt si
    Ikävä
    1
    53
  6. Lämmin kesäpäivä tulossa

    😊☀️👍 Aamukahviajatuksena on se, että vaikka ikävä on ikävää niin en nyt yhtäkkiä muista, että olisin siitä palstalla v
    Ikävä
    2
    53
  7. Nyt tuli meidän lounasaikaan

    😄❤☕ tää aloitus. Sitä vaan nyt mietin, kun kulta sanaa käytin miehestä jonkun kerran. Rakas ja ihana ym. ovat kärsinee
    Ikävä
    4
    53
  8. Ystävänpäivä lähestyy

    😍🖍✉ nyt kannattaa miettiä korttien lähettämistä tärkeille ihmisille. Osoitteen puuttuminen ei ole mikään este lähettä
    Ikävä
    13
    52
  9. Kyllähän sitä samaa sisua

    🤔👍☕ ja sitkeyttä löytyy palstalaisistakin mitä leijonista. Pitää vain poistua hetkeksi mukavuusalueelta jos on tahtoti
    Ikävä
    3
    52
  10. Voi hitsin pimpulat

    😍❤⛅ miksei lääkäri voi määrätä lääkkeeksi häntä -miestä pks. Tulisi edullisemmaksi ja olisi luontoystävällisempää. Eile
    Ikävä
    6
    52
  11. Nyt vois vaikka

    😍❤️💐 maalaishäät pitää, kun on niin siistiä tuolla käymäläpuolella. Eilen pesin ulkohuussin sisäpuolelta kokonaan ja v
    Ikävä
    5
    52
  12. Voitinko lotossa

    🤔☕🥪 no en tod. Milloinkaan mitään mistään voita 😷 kunnes voitin kuntokurssin. Keväällä se peruttiin koronan takia. M
    Tunteet
    0
    52
  13. Mites joulu on sujunut?

    😎🌴🌞 Itse olen viettänyt päivän Uudessa Seelannissa. Vaivatonta tämä nojatuolimatkailu. Samalla valmistuu kivasti tila
    Ikävä
    3
    52
  14. Tämä nyt on noloa

    😦👓👜jos mikä -olla tälleen rekisteröityneenä käyttäjänä täällä. Olen kumminkin sama lounas.ajatus joka täällä on kirjo
    Ikävä
    19
    51
  15. Kylläpäs sitä ehtii

    😴 👓 👜 paljon, kun herää tavallista aiemmin. Klo 8 olin jo suu ammollaan mukavassa tuolissa tarjoamassa työmaata asi
    Ikävä
    0
    51
  16. Oops! Messengerin

    😮👓📘 päivitys toi näkyviin muutaman rivin mitä en ole aiemmin nähnyt. Olen voittanut ifin arpajaisissakin 1.12.2017 h
    Ikävä
    1
    51
  17. Hyvää huomenta juhannuspäivänä!

    🙋‍♀️🧇☕ jokos pn kuppi kuumaa kahvia juotu ja paahtoleipä syöty. Sitten onkin aika nousta tuolilta ja tehdä kymmenen mi
    Ikävä
    10
    51
  18. Kauneus on katsojan silmässä

    😟🍮🥨sanotaan kansan viisauksissa. Kuten myös: Ennen olin nuori ja nätti. Nyt vaan nätti. Kovasti olen yrittänyt totut
    Ikävä
    10
    51
  19. Sori, kun olen

    😊🌨️🔨 mun piti vaan katsoa millaisia yöpukuja löytyy halpahalleista. Jääkaappi on ihanan tyhjä niin ajattelin hakea va
    Ikävä
    0
    51
  20. Voi sitä, joka on keksinyt

    🤔 👎 🧶sähköiset palvelut! Miten helppo oli aikaisemmin mennä johonkin ja naamat vastakkain virkamiehen kanssa selvitel
    Ikävä
    6
    51