lounas.ajatus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.
Aloituksia
1100
Kommenttia
4945
Keitin tänään 10 minuuttia
😋🥣☕ hymyillen mannapuuroa. Joissain resepteissä lukee, että keitetään hymyillen. Se tarkoittaa, että keitetään sellais10177Ilmastomuutoksen myötä
🤔☁☕pastan kulutus ja kaamosmasennus lisääntyvät. Mulla vaikuttaa lisäksi muutto tänne, missä taivasta näkyy vain pieni4177Netistä löytyy hyödyllistäkin tietoa
🤔 🛒🎄 Ihmiset ovat alkaneet jouluostokset jo hyvissä ajoin. Nykyisin ei tarvitse änlkeytyä ruuhkaan, kun netistä löyty2177Onhan se sanomattakin selvää
🤗❤☕ että ikävöijällä on krooninen halipula. P.S. Loogista on sekin, että retkisuihku löytyi kotoa koiranruokakassista.7177Aina on joku huonosti!
👀☔💡 Valot taas päällä keskellä päivää. Sade rapistelee ikkunalaudalla ja asteita plus 3,3. En ole kuitenkaan itkenyt,8177ileik asnahat äkim ännääk
🥰📰☕ lapsena iskä levitti sanomalehden lattialle. Hän luki sitä siinä oikeinpäin ja minä istuin häntä vastapäätä lattia8176Tiedemiehet suunnittelevat
🥰🚀🌐 hissiä taivaaseen koska avaruuslennot ovat kalliita. Minä olen muutaman kerran ollut taivaassa ollessani hississä7176Pienillä asioilla ylellisyyttä arkeen
🥰🧊🥤 vesi lounasjuomana maistuu paljon hienostuneemmalta, kun seassa kilisee jääpalaset! Tämän kesän ensimmäinen jääpa10175Onko se nyt niin väärin
🙄🛏🪣 toivoa, että yllätykset olisivat positiivisia edes joskus! Se tunne kun pyykit on kaikki pesty ja narulla ja sit7175Ei kannata tuhlata ruutia variksiin.
🤔🐦⬛🏋 tai aloitukseen, kun en tiedä meneekö läpi vai ei. Kirjautumaan sentään pääsin. Kuntosalin jälkeen maistuu loun14175Nyt se on oikein tieteellisesti
🤔🇸🇪☕ tutkittu, että pakkoruotsista on hyötyä aivoille. Linkki uutiseen: https://www.stara.fi/2025/02/28/tutkimus-kak15175Google löytää hauskasti erilaisia horoskooppeja
🤔♒🏋 jos haluaa niitä ajanvietteeksi lukea. Itse en oikein horoskooppeihin usko. Jos joku ennuste toteutuu, niin se voi5175Valokuvat tuo mulle mieleen tunnelman
😟📸🐶 mikä on ollut silloin kun kuvaa on otettu. Facebook on siitä ikävä, että se ilmoittaa vanhoista julkaisuista mitk4174Koko Suomi leipoo
🥱🍪🥨 on ainoo reality mihin voisin osallistua. Huomenna vaihtuu kesätassut. Hyvää Yötä (jännitän Beckiä)6174Korealaisten miesten aloittaman
💄💋😅 meikkauksen ennustetaan leviävän maailmalla. Aika outoa minusta. Jos kaipauksen kohde innostuu tuosta hömpötykse32174Kivaa sunnuntaita
🥰🛍🕯Vähän aikaa vielä kestettävä, ennenkuin päivät alkavat pidentyä. Lämpimämpi ilma virkisti mieltä niin, että ostin4174Kukkalähetys
😊👓❤ salaiselta ihailijalta on mahdollista, kun kukkien mukana lähettäjästä ilmoitetaan vain korttiin merkitty teksti .29174Hyvää ensimmäistä joulukuun viikkoa!
😩🌞🎄 Joulu tulla jollottaa ... Mutta on se vaan vuosi vuodelta ikävämpää, että päivän pituus lyhenee koko ajan. Nyt se10173Nyt kannattaa olla tarkkana
🤔👐🧼 käsien pesun kanssa. Noro näyttää olevan aika äkäinen tauti. Sitä on nyt paljon liikkeellä. Norovirus voi elää j4173Hyvää Urpon nimipäivää
🥰🧤👔 Urpon päivän mukaan kesäsään ennuste Urpo rukkaset riisuu urpon päivänä talven selkä taittui viimeistään ja väl3173