lounas.ajatus

![]()
Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.
Aloituksia
1184
Kommenttia
5378
Joko vessapaperit ja makarooni
🤔🍲🛍 ovat loppuneet kaupoista? Kauppiaat väittää että ne eivät lopu ensiviikon logistiikkalakon takia. En oikein usko.8211Tuli tuosta tunnistamisaloituksesta mieleen
🙄📣🕶 Olishan se kiva, jos voisi miehelle kertoa omasta kasvojen tunnistusongelmasta. Olisi heti alussa pitänyt kert2210Huomenta Suomi
🥰🇫🇮👍ja hyvää kesäistä sunnuntaita. Huomenta Suomessa haastateltava kehotti seuraamaan uutisia. Nykyisinhän uutisia3210Saat ihan rauhassa mennä yksin venenäyttelyyn
😵💫🛥🚣 kelluvakin vielä. Ei kiinnosta. Ehkä voisin olla soutuveneessä jos se liikkuisi rantavesissä. Ehkä! P.S. Tänä4210Älytön määrä vettä
😳🌧🪣 on tullut yön aikana. Heräsin aamulla rantatontin omistajana, kun vesi lainehti pelon päässä. Tyhjään saaviin on11210Syyspuuhia
🤔🐭🍁 Lehtiä en ala haravoimaan. Riittää että ajan ne ruohonleikkurilla silpuksi. Hiirenloukkuja pitää ostaa, kun heiti13210Nyt menee jo liian pitkälle
🤔🎄🧑🎄 tuo joulumainonta. Joulun taika - mikä se nyt on? Minusta joulu on tunnelmaa, eikä mitään taikaa. Eikä suklaap18210Ajatella,että joku ihminen työkseen
🤔 🏙 🫖 suunnittelee katujen nimiä. Kuninkaantie on hieno nimi, mutta se on aika vanha. Ajelin sielläpäin tänään ja löy7210Sano se sävelin
😎🌞👍taisi joskus olla jonkun ohjelman nimi. Olen usein muistanut tämän siltalaulun kun mietin yhtä tyyppiä Espoosta ❤11209Se on ikävää kun odottaa
🥶🥶🥶 jotakin positiivista tapahtuvaksi ja saakin kylmää vettä niskaan. Mulle tapahtuu tällaista melkein joka päivä. T5209Kalevalanpäivän tietopläjäys!
🇫🇮😢😡 Sipulikyyneleet ovat erilaisia, kuin itkun kyyneleet. Jälkimmäisissä on enemmän proteiineja. Tutkimusten mukaan11208Every cloud has a silver lining
🫓 🥛🤧 tipahti toi näkkäri oikeinpäin lattialle. Muutoin olen ollut sängyssä koko päivän. Olispa edes limua!7208Tulispa aurinkoa ja lämmintä
🤔🥨☕ vois joskus ottaa eväät mukaan ja mennä puistonpenkille piknikille🥰13208Aivan ihania kuvia pentuliven pennuista
🐶🥰 Ylellä on uutinen ennen joulua seuratuista bordercollien pennuista. Uutisessa kerrotaan, että noita ihania vipeltäj12208Puoli seitsemältä puoliseitsemän ylellä
🕡📺🐶 tänään pitää katsoa kymmenen koiranpennun sähläämistä, kun areenan pentuliven pennut vierailevat studiossa. Harmi14207Jäähdytinnestettä kuluu
🥰🧊🥤 Mulla on kannellinen jääpalarasia, josta ei tule huurua pakastimeen. Huurretta tulee siitä, kun ahkeraan avaan pa9206Kaakonkulman agentit
🤔🍓☕ kertovat amerikkalaisten kaunottarien metelöivän ja sekoittavan ilmaa (chinook helikopterit). Toivottavasti kai0206Tulitikkulaatikko ikkunan välissä
🤧🪣☕ pitämässä ikkunat kuivina toi mieleeni muitakin vanhempia niksejä . Niinkuin nyt kalossit. Mihin ne ovat hävinneet2206Aamun uutisista
🙄🔥🌲 minusta on hyvä siirtää ajatuksia aamulla muualle kuin siihen, että on ikävä herätä kun käsi onkin vain tyynyn ym7205Se on syksy tulossa taas
🥰🍁🍄 Tienvierusta on täynnä sieniä. Pelloilla voi nyt kävellä kun vehnä on korjattu. Tämä kesä on mennyt enimmäkseen k10205