Vapaa kuvaus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

1100

Kommenttia

4945

1. Keitin tänään 10 minuuttia

😋🥣☕ hymyillen mannapuuroa. Joissain resepteissä lukee, että keitetään hymyillen. Se tarkoittaa, että keitetään sellais
    Ikävä
    10
    177
  2. Ilmastomuutoksen myötä

🤔☁☕pastan kulutus ja kaamosmasennus lisääntyvät. Mulla vaikuttaa lisäksi muutto tänne, missä taivasta näkyy vain pieni
    Ikävä
    4
    177
  3. Netistä löytyy hyödyllistäkin tietoa

🤔 🛒🎄 Ihmiset ovat alkaneet jouluostokset jo hyvissä ajoin. Nykyisin ei tarvitse änlkeytyä ruuhkaan, kun netistä löyty
    Ikävä
    2
    177
  4. Onhan se sanomattakin selvää

🤗❤☕ että ikävöijällä on krooninen halipula. P.S. Loogista on sekin, että retkisuihku löytyi kotoa koiranruokakassista.
    Ikävä
    7
    177
  5. Aina on joku huonosti!

👀☔💡 Valot taas päällä keskellä päivää. Sade rapistelee ikkunalaudalla ja asteita plus 3,3. En ole kuitenkaan itkenyt,
    Ikävä
    8
    177
  6. ileik asnahat äkim ännääk

🥰📰☕ lapsena iskä levitti sanomalehden lattialle. Hän luki sitä siinä oikeinpäin ja minä istuin häntä vastapäätä lattia
    Ikävä
    8
    176
  7. Tiedemiehet suunnittelevat

🥰🚀🌐 hissiä taivaaseen koska avaruuslennot ovat kalliita. Minä olen muutaman kerran ollut taivaassa ollessani hississä
    Ikävä
    7
    176
  8. Pienillä asioilla ylellisyyttä arkeen

🥰🧊🥤 vesi lounasjuomana maistuu paljon hienostuneemmalta, kun seassa kilisee jääpalaset! Tämän kesän ensimmäinen jääpa
    Ikävä
    10
    175
  9. Onko se nyt niin väärin

🙄🛏🪣 toivoa, että yllätykset olisivat positiivisia edes joskus! Se tunne kun pyykit on kaikki pesty ja narulla ja sit
    Ikävä
    7
    175
  10. Ei kannata tuhlata ruutia variksiin.

🤔🐦‍⬛🏋 tai aloitukseen, kun en tiedä meneekö läpi vai ei. Kirjautumaan sentään pääsin. Kuntosalin jälkeen maistuu loun
    Ikävä
    14
    175
  11. Nyt se on oikein tieteellisesti

🤔🇸🇪☕ tutkittu, että pakkoruotsista on hyötyä aivoille. Linkki uutiseen: https://www.stara.fi/2025/02/28/tutkimus-kak
    Ikävä
    15
    175
  12. Google löytää hauskasti erilaisia horoskooppeja

🤔♒🏋 jos haluaa niitä ajanvietteeksi lukea. Itse en oikein horoskooppeihin usko. Jos joku ennuste toteutuu, niin se voi
    Ikävä
    5
    175
  13. Valokuvat tuo mulle mieleen tunnelman

😟📸🐶 mikä on ollut silloin kun kuvaa on otettu. Facebook on siitä ikävä, että se ilmoittaa vanhoista julkaisuista mitk
    Ikävä
    4
    174
  14. Koko Suomi leipoo

🥱🍪🥨 on ainoo reality mihin voisin osallistua. Huomenna vaihtuu kesätassut. Hyvää Yötä (jännitän Beckiä)
    Ikävä
    6
    174
  15. Korealaisten miesten aloittaman

💄💋😅 meikkauksen ennustetaan leviävän maailmalla. Aika outoa minusta. Jos kaipauksen kohde innostuu tuosta hömpötykse
    Ikävä
    32
    174
  16. Kivaa sunnuntaita

🥰🛍🕯Vähän aikaa vielä kestettävä, ennenkuin päivät alkavat pidentyä. Lämpimämpi ilma virkisti mieltä niin, että ostin
    Ikävä
    4
    174
  17. Kukkalähetys

😊👓❤ salaiselta ihailijalta on mahdollista, kun kukkien mukana lähettäjästä ilmoitetaan vain korttiin merkitty teksti .
    Ikävä
    29
    174
  18. Hyvää ensimmäistä joulukuun viikkoa!

😩🌞🎄 Joulu tulla jollottaa ... Mutta on se vaan vuosi vuodelta ikävämpää, että päivän pituus lyhenee koko ajan. Nyt se
    Ikävä
    10
    173
  19. Nyt kannattaa olla tarkkana

🤔👐🧼 käsien pesun kanssa. Noro näyttää olevan aika äkäinen tauti. Sitä on nyt paljon liikkeellä. Norovirus voi elää j
    Ikävä
    4
    173
  20. Hyvää Urpon nimipäivää

🥰🧤👔 Urpon päivän mukaan kesäsään ennuste Urpo rukkaset riisuu urpon päivänä talven selkä taittui viimeistään ja väl
    Ikävä
    3
    173