lounas.ajatus

![]()
Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.
Aloituksia
1252
Kommenttia
5660
- 25244
En kyllä tajua
🤔 🛵 🥣 miten jotkut tilaa ruokia kotiin tässäkin talossa. Tai että ostellaan jotain puuroa muovipakkauksissa. Jos n11244Tuoksukki tulee
🙄🌼☕ en siis ole itse menossa mihinkään hajuvesineni vaan tuoksukki kukka. Sen siitepölyä on tulossa Suomeen. En tiedä13243Herkkuruoista
🤔🐸🍲 kerran erehdyin maistamaan simpukoita. Se kokemus teki minusta epäluuloisen kaikkia vierasmaalaisia herkkuja koht3243Broidi sanoi aina, että
🤔🪛☕ miehet on syntyneet ruuvimeisseli käsissä. No kaikkien ei tarvitse olla mäkkaivereita, mutta paljon helpotti kun o14242Ihana toi 6 kerroksen koira
🥰🐶❤ se ei yhtään häpeile näyttää rakastumistaan tähän mun neitiin. Hissikuilu kaikui sen innostuneesta vikinästä, kun4242Se on syksy tulossa taas
🥰🍁🍄 Tienvierusta on täynnä sieniä. Pelloilla voi nyt kävellä kun vehnä on korjattu. Tämä kesä on mennyt enimmäkseen k10241Nyt mennään terveys edellä
🤔💊🌡 muistuu mieleen, kun pääministeri Marin sanoi noin pahimman koronan aikana. Mulla ei kyllä ole mitään ylimääräisi7241Mistähän sitä kirjoittaisi
🤔🧽🪣 ettei osu vahingossa salaliittoteorioihin? 😅 Tänään pesen ikkunoita. Pakkasella niitä ei voi pestä. Nollakelil17241Nyt menee jo liian pitkälle
🤔🎄🧑🎄 tuo joulumainonta. Joulun taika - mikä se nyt on? Minusta joulu on tunnelmaa, eikä mitään taikaa. Eikä suklaap18240Alppiruusu kukkii hepolannan avulla runsaasti
🥰🌺🌼 Kaivoin maksaruohon vuohenputkien ja voikukan alta näkyviin, joten eiköhän sekin kuki tänä vuonna. Sää on ollut n4240Minusta on kätevää kun mulla on tämä nimimerkki
🤔🐺🪰 Jos olisi joku tärkeä tiedonanto, niin voin sen ilmoittaa näin. Tein nimimerkin kohteliaisuuttani, kun kaipaaman14240Sano se sävelin
😎🌞👍taisi joskus olla jonkun ohjelman nimi. Olen usein muistanut tämän siltalaulun kun mietin yhtä tyyppiä Espoosta ❤12239Hyvää Yötä!
😉🏨🐶 piti toivottaa ensimmäiseksi hyvää yötä siltä varalta, että sivut taas jumiutuvat. Talviolympialaisissa suomala16239Leipäänsähän nuo puhelinmyyjät
🤔☎👎 yrittää tienata myymällä puoliväkisin tuotteitaan. Eivät millään meinaa uskoa, että ei on ei. Operaattorilta tuli6239Nyt alkaa olla niin lämmin
🤗🌟⛺ että vois iltasella pötkötellä retkipatjalla taivaan alla hänen kanssaan tähtiä katsellen! Stevie Wonder /Just ca3238Ei minusta koskaan maisteria tullut!
🏊🩱👀 kandin papereihin piti tyytyä. Uin monta kertaa päivässä kun asuimme Kymijoen vierellä Mutta en vain kyennyt hyp6238Muuttolintujen mukana munkin pitäisi
🤔 🍂 🧳 muuttaa etelään. Täytyy pitää viikon parin palstataukoa, että ehdin tehdä lähtöhommat ennen teiden jäätymistä.12238Onni onnettomuudessa
🤗🌞🕶 joskus sattuu kivoja asioita, niin ettei koko ajan ole kaikki huonosti. Perjantaina kolahti pankkikortit postiluu1237Usein katson facebookissa tiktok pätkistä koiria
🥰🥂🍋 ym. eläimiä. Tänään piti tiktokin takia käydä taas kaupassa vaikka eilenkin kirjaston jälkeen kävin. Nimittäin ti8236