Vapaa kuvaus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

1252

Kommenttia

5660

  1. On se kauheata

    🥵🧊🫖 kun ilmasto vain kylmenee. Pellossakin tänään vain +6 .
    Ikävä
    25
    244
  2. En kyllä tajua

    🤔 🛵 🥣 miten jotkut tilaa ruokia kotiin tässäkin talossa. Tai että ostellaan jotain puuroa muovipakkauksissa. Jos n
    Ikävä
    11
    244
  3. Tuoksukki tulee

    🙄🌼☕ en siis ole itse menossa mihinkään hajuvesineni vaan tuoksukki kukka. Sen siitepölyä on tulossa Suomeen. En tiedä
    Ikävä
    13
    243
  4. Herkkuruoista

    🤔🐸🍲 kerran erehdyin maistamaan simpukoita. Se kokemus teki minusta epäluuloisen kaikkia vierasmaalaisia herkkuja koht
    Ikävä
    3
    243
  5. Broidi sanoi aina, että

    🤔🪛☕ miehet on syntyneet ruuvimeisseli käsissä. No kaikkien ei tarvitse olla mäkkaivereita, mutta paljon helpotti kun o
    Ikävä
    14
    242
  6. Ihana toi 6 kerroksen koira

    🥰🐶❤ se ei yhtään häpeile näyttää rakastumistaan tähän mun neitiin. Hissikuilu kaikui sen innostuneesta vikinästä, kun
    Ikävä
    4
    242
  7. Se on syksy tulossa taas

    🥰🍁🍄 Tienvierusta on täynnä sieniä. Pelloilla voi nyt kävellä kun vehnä on korjattu. Tämä kesä on mennyt enimmäkseen k
    Ikävä
    10
    241
  8. Nyt mennään terveys edellä

    🤔💊🌡 muistuu mieleen, kun pääministeri Marin sanoi noin pahimman koronan aikana. Mulla ei kyllä ole mitään ylimääräisi
    Ikävä
    7
    241
  9. Mistähän sitä kirjoittaisi

    🤔🧽🪣 ettei osu vahingossa salaliittoteorioihin? 😅 Tänään pesen ikkunoita. Pakkasella niitä ei voi pestä. Nollakelil
    Ikävä
    17
    241
  10. Nyt menee jo liian pitkälle

    🤔🎄🧑‍🎄 tuo joulumainonta. Joulun taika - mikä se nyt on? Minusta joulu on tunnelmaa, eikä mitään taikaa. Eikä suklaap
    Ikävä
    18
    240
  11. Alppiruusu kukkii hepolannan avulla runsaasti

    🥰🌺🌼 Kaivoin maksaruohon vuohenputkien ja voikukan alta näkyviin, joten eiköhän sekin kuki tänä vuonna. Sää on ollut n
    Ikävä
    4
    240
  12. Minusta on kätevää kun mulla on tämä nimimerkki

    🤔🐺🪰 Jos olisi joku tärkeä tiedonanto, niin voin sen ilmoittaa näin. Tein nimimerkin kohteliaisuuttani, kun kaipaaman
    Ikävä
    14
    240
  13. Sano se sävelin

    😎🌞👍taisi joskus olla jonkun ohjelman nimi. Olen usein muistanut tämän siltalaulun kun mietin yhtä tyyppiä Espoosta ❤
    Ikävä
    12
    239
  14. Hyvää Yötä!

    😉🏨🐶 piti toivottaa ensimmäiseksi hyvää yötä siltä varalta, että sivut taas jumiutuvat. Talviolympialaisissa suomala
    Ikävä
    16
    239
  15. Leipäänsähän nuo puhelinmyyjät

    🤔☎👎 yrittää tienata myymällä puoliväkisin tuotteitaan. Eivät millään meinaa uskoa, että ei on ei. Operaattorilta tuli
    Ikävä
    6
    239
  16. Nyt alkaa olla niin lämmin

    🤗🌟⛺ että vois iltasella pötkötellä retkipatjalla taivaan alla hänen kanssaan tähtiä katsellen! Stevie Wonder /Just ca
    Ikävä
    3
    238
  17. Ei minusta koskaan maisteria tullut!

    🏊🩱👀 kandin papereihin piti tyytyä. Uin monta kertaa päivässä kun asuimme Kymijoen vierellä Mutta en vain kyennyt hyp
    Ikävä
    6
    238
  18. Muuttolintujen mukana munkin pitäisi

    🤔 🍂 🧳 muuttaa etelään. Täytyy pitää viikon parin palstataukoa, että ehdin tehdä lähtöhommat ennen teiden jäätymistä.
    Ikävä
    12
    238
  19. Onni onnettomuudessa

    🤗🌞🕶 joskus sattuu kivoja asioita, niin ettei koko ajan ole kaikki huonosti. Perjantaina kolahti pankkikortit postiluu
    Ikävä
    1
    237
  20. Usein katson facebookissa tiktok pätkistä koiria

    🥰🥂🍋 ym. eläimiä. Tänään piti tiktokin takia käydä taas kaupassa vaikka eilenkin kirjaston jälkeen kävin. Nimittäin ti
    Ikävä
    8
    236