Vapaa kuvaus

Olen nainen ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

795

Kommenttia

3395

  1. Onhan mullakin huonoja päiviä

    🤔☕🍫 elämä kulkee eteenpäin ja kaikenlaista tapahtuu. Eikä ole enää kuin muistoissa hänen antamaansa fasun suklaata ja
    Ikävä
    2
    46
  2. Tuli tässä jostakin syystä mieleen

    🤔🐕💩 kun mulla on tuo kotieläin. Loppuisiko kiinnostus siihen kun aamulla herättäisiin ja olohuoneen valkoisella nukka
    Ikävä
    12
    46
  3. Tämä on sellaista aikaa

    🙄🐕👎 jolloin täytyy silmä tarkkana vahtia ulkona koiran kuonoa ettei sinne sujahda mitään ylimääräistä. Koiriin hermos
    Ikävä
    14
    46
  4. Mikäs kiire on tässä

    🤔💍☕ valmiissa maailmassa -sanotaan. Tuo antiikkialan asiantuntija (82v) puoli seiskassa on ollut 5v naimisissa. Toivo
    Ikävä
    19
    46
  5. Eilen huomasin

    😕👓👜yhtäkkiä olevani ilman meikkiä ja hiukset kampaamatta paikassa, jossa ikävän kohde saattaisi liikkua asioimassa. S
    Ikävä
    0
    46
  6. Miksi vaihtaa

    😍👓👜jos on löytänyt hyvän? Kolmea en vaihtaisi 1) Hän 2) Silmänympärysvoide 3) Hammaslääkäri Nyt kun tuosta viimeises
    Ikävä
    3
    46
  7. Olen taas huolissani hänestä (miehestä)

    😷 🥾 🩲 Kunpa hän ei liukastuisi ja satuttaisi itseään. Suutarilla voi teettää bootseihin kitkapohjat, jotka pitävät l
    Ikävä
    4
    46
  8. Hyvä ruoka. parempi mieli

    😷 👓 👜 Tein kukkakaaligratiinia lounaaksi. Valmiiksi pakatussa kukkakaalissa oli mukana vihreät suojuslehdet. Pilkoin
    Ikävä
    12
    46
  9. Älämölöä vastarannalta

    🤩🐮🐄 Illalla kun avasin ikkunat tuuletusta/viilennystä varten, niin ulkoa kuului jatkuvaa mölinää. Lihalehmät joen toi
    Ikävä
    7
    46
  10. Onkohan hän

    😷👓🐕 Marokossa nyt, kun sieltä tuli soitto (suunta 212). Puhelin soi kolme kertaa niin etten ehtinyt vastata. Mulla ei
    Ikävä
    0
    45
  11. Leipää ja sirkushuveja

    🤔☕🥪 jotenkin tulee mieleen tuo lausahdus Rooman vallan ajalta. Kansa pidettiin tyytyväisenä tarjoamalla ilmaisia sirku
    Ikävä
    0
    45
  12. Ihanan romanttista

    😍💌👍 Kun prinsessa Victoria lähti seurusteluaikana kuukaudeksi matkalle Kiinaan, hän jätti sulhaselleen Danielille laa
    Ikävä
    4
    45
  13. Kevät tuli

    😍🌞🧹 lumet suli. Postipoika veessä muli 😂 "Kevät toi, kevät toi muurarin, kevät toi, kevät toi maalarin, kevät toi,
    Ikävä
    0
    44
  14. Jokaisen villasukan

    🧦🦶🔥 sisältä löytyy lämpimät varpaat. Jokaisen hymyn 💋 takaa löytyy lämmin sydän ❤ - lounas.ajatus
    Ikävä
    9
    44
  15. Päivän liikuntatavoite

    🔥🍦😎 on suoritettu jo siinä kun nousee sängystä ylös. Nimittäin heti tulee hikinen olo. Paitsi että sama epämukava nih
    Ikävä
    6
    44
  16. Tuli aukaistua netti näin aikaisin

    😋🥘❤ kun etsin keäskurpitsaa uunissa texmex reseptiä. Kun saan vuoan uuniin, onkin ulkohommat edessä. Valmis ruoka odot
    Ikävä
    4
    44
  17. Lunta tulvillaan on raikas talvisää

    🎶🥰☕nyt varovasti siellä, kun on liukasta. Iltalenkillä satoi vettä ja lumi siinä jäätyneen veden päällä tekee kelin ar
    Ikävä
    3
    44
  18. Hyvää Naistenpäivän iltaa hyvät naiset!

    🤩🍫🌹 Piristystä kaipaavat sinkut voivat hakea fasun levyjä tarjouksesta. Niistä jää vielä 4 levyä joululahjaksi. Näkyi
    Ikävä
    4
    44
  19. Koskaan ei tiedä

    🤔🔥🦽 mitä yllättävää tapahtuu. Voi kaatua parvekkeen kynnykseen kompastuessaan tai liukastuessaan ja kuolla. Tai voi
    Ikävä
    14
    44
  20. Hyvää Yötä

    😪👎🥛muuta ei oikeastaan nyt jaksa sanoa tänne. Rakas ihminen hävisi tänään facesta ja se raporttikin tuli tänään.
    Ikävä
    3
    44