Vapaa kuvaus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

1100

Kommenttia

4945

1. Olishan se outoa jos

🥺🕚⏰ kulunut aika ei missään näkyisi! Palstalla sitä ei huomaa. Hetki lyö - Kirka https://youtu.be/WH5QKr-gPJ4
    Ikävä
    10
    167
  2. Perjantai ja 13 päivä

🙄🪜🪓 tänään kannattaa olla varovainen. Täällä maalla ikävöin lämmintä hanavettä, pesukonetta ja ennenkaikkea isoja ka
    Ikävä
    8
    167
  3. Rotat pakenee koloistaan

🙄🐀🔨 pääkaupunkiseudulla rakennusmelun johdosta. Ne lähtevät etsimään rauhallisempia asuinalueita. Onhan sillä jatkuva
    Ikävä
    7
    167
  4. Sattuu sitä virheitä paremmissakin piireissä

🤔❄🍲 itse Pekka Pouta sanoo, että hävettää se ennuste, jossa hän sanoi paukkupakkasten palaavan tällä viikolla. Vaikka
    Ikävä
    3
    166
  5. Nykyisin syyllistetään ihmisiä liikaa terveysasioilla

🤔 🛏 🍲 milloin syöt väärin tai liikut liian vähän. Nyt on nukkuminen kovasti tapetilla. Joku on mitannut kuinka paljon
    Ikävä
    10
    166
  6. Olipas kauheata

🥶🚿🧼 kun pesuvesi olikin ehtinyt jäähtyä iltaan mennessä vaikka yöpaitaa pestessä se tuntui lämpöiseltä. En kehdannut
    Ikävä
    13
    166
  7. Halpahallin euron ulkomittarit

🥵🌡👙 ovat hävinneet ties milloin. Olen seurannut lämpötiloja digimittarista niin ei ole mitään mielikuvaa ikkunamittar
    Ikävä
    7
    165
  8. Tuolijumppaa netistä eilen

😅🤸🪑 nykyaika on outoa. Kotoa ei tartte mihinkään lähteä, jos haluaa ohjattua liikuntaa. Youtube on täynnä kaikkia pil
    Ikävä
    7
    165
  9. Lueskelin lahjaehdotuksista

👰💍🌷 häiden merkkipäivinä. Kaikkien lahjojen ei tarvitse olla kalliita. Parhaimmat lahjat ovat ilmaisia. Tämä oli minu
    Ikävä
    10
    165
  10. Naapurin auto ja räkättirastas

🤔🐦🚘 kohtasivat tuossa tiellä mun kohdalla kohtalokkain seurauksin. Kun olin menossa kauppaan, siirsin vain pienen ruu
    Ikävä
    41
    165
  11. On se vaikeaa välillä tämä elämä

🤔🫂💥 etenkin nuorisolle. Alle kolmekymppiset ovat nyt ymmällään, kun eivät tiedä milloin kumppani on suostuvainen lähe
    Ikävä
    24
    165
  12. Kivaa lauantaita kaikille

🥱🕶👍 näyttää palsta toimivan satunnaisesti tänäänkin! Toimii yhtä hyvin kuin jonkun ministeripesti 😅
    Ikävä
    3
    165
  13. Liput liehuu tänään

🥰🇫🇮👌 liputuksen aihe on sekin, että mulla on illalla talvirenkaat autossa. Ei pääse talvi yllättämään autoilijaa. Ä
    Ikävä
    2
    165
  14. Tonttuhousut pois ja kauppaan

🤶🛍🍬 joulunvietto loppuu vasta loppiaisena. Sitten voikin lenkilke mennä tavallisissa verkkareissa. Huomisen raketti
    Ikävä
    8
    165
  15. Päivä on lyhyt mutta aurinkoinen

🥰🌞🕞 Sentään 10 minuuttia tullut päivään lisää pituutta tänä vuonna. Enää yksi kylmä päivä ja sitten helpottaa pakkase
    Ikävä
    8
    165
  16. Jumppailu on vaarallista

🙄 🏋🤸 Yleensähän en tänne valittele kolotuksia. Nyt en kehtaa muualle valittaa. Tilasin netistä kuntoilukurssin. Oon n
    Ikävä
    0
    164
  17. Rustailin eilen

🙄🍬🕯ihan hyvä liike jos tarvitsee karkkia, joulukoristeita tai kynttilöitä. Oli siellä sentään sopiva pyörällinen osto
    Ikävä
    6
    164
  18. Hyvää Pääsiäistä

🥰🐣❤ Pääsiäisaskartelua musiikin kera. https://youtu.be/M66r0Ndqra8
    Ikävä
    4
    164
  19. Palstaa kun silmäilee

🤔💻👀 niin olen mielissäni siitä, että mulla on tämä nimimerkki käytössä. Täällä ei yhtään näe kuka kirjoittaa kenelle,
    Ikävä
    6
    164
  20. AI on hyvä renki mutta huono isäntä

🤔🖥🍲 Aamutv:n jälkidigissä kerrottiin, että parillakympillä kuussa saa käyttöönsä haplaversion AI:sta. Se voi esim ska
    Ikävä
    6
    164