Vapaa kuvaus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

1184

Kommenttia

5378

1. Äkkiä tipahti lämpötilat

🥶🧣🧤 mittari näyttää vain 1,3 astetta. Nenä valuu ja aivastuttaa kun eilen ei ollut pipoa päässä kauppareissulla. Jää
    Ikävä
    14
    198
  2. Hyvää ensimmäistä joulukuun viikkoa!

😩🌞🎄 Joulu tulla jollottaa ... Mutta on se vaan vuosi vuodelta ikävämpää, että päivän pituus lyhenee koko ajan. Nyt se
    Ikävä
    10
    198
  3. Kaunis ilma kaipailuun

🙄👎👙 menee ihan hukkaan, kun pitää pestä pyykkiä. Kun ei ole kuivauskonetta niin pyykit pitää pestä poutasäällä. Kari
    Ikävä
    17
    198
  4. Naapurin kissalaumasta neljä on vähän niinkuin mun

🥰🐈🥩 kun ne on duunattu mun ulkorakennuksen vintillä saunan savupiipun vieressä. Se vanhin emokissa on kivan näköinen,
    Ikävä
    3
    198
  5. Ostin taannoin krääsäkaupasta

🤔🐶🦶 eurolla puolipyöreän kumipallukan, jossa on nyppylöitä. Olen käyttänyt sitä jalkapohjan hierontaan töllöä katsell
    Ikävä
    12
    197
  6. Tuotteiden takaisinvedot

🤔🍳🐔 vaikka katson aina vähintäin pääuutiset telkkarista, niin on jäänyt huomaamatta tuotteiden takaisinvedot. Kanamu
    Ikävä
    8
    197
  7. Nyt ei ole kysymys lounaasta

🙄🦞🫖 vaan illallisesta. Jenkeissä eräs sinkkunainen osti 12 dollarilla lipun sinkkujen illalliselle. Lippuun sisältyi
    Ikävä
    5
    197
  8. Aina on joku huonosti!

👀☔💡 Valot taas päällä keskellä päivää. Sade rapistelee ikkunalaudalla ja asteita plus 3,3. En ole kuitenkaan itkenyt,
    Ikävä
    8
    196
  9. Tuli mieleen saunalla roskia polttaessani

🤔🔥🪣 että tulinkohan laittaneeksi tarpeeksi tunnisteita silloin kun valitsin tämän tunnuksen. Vaikka ei silti onhan tu
    Ikävä
    11
    196
  10. Onkohan hänellä mukava sohva?

🤔🛋🖥 Jos aletaan sohvaperunoiksi, niin kummankohan sohvalla oltais. Kivaa lauantaita kaikille.
    Ikävä
    15
    196
  11. Rohkeana tyttönä

🥰💉🩹 kävin leikkimässä neulatyynyä labrassa. Epä tarvitse sitten maalta tulla tänne sitä varten. En uskaltanut jättää
    Ikävä
    5
    196
  12. Hyvää Pääsiäistä

🥰🐣❤ Pääsiäisaskartelua musiikin kera. https://youtu.be/M66r0Ndqra8
    Ikävä
    4
    196
  13. Tänään on sisäpäivä

🥰☔🫶 vettä sataa kaatamalla ja on pimeä. Ei sentään niin paha tilanne ole, kuin Nykissä. Siellä viemäritkin tulvii kadu
    Ikävä
    4
    195
  14. Valokuvat tuo mulle mieleen tunnelman

😟📸🐶 mikä on ollut silloin kun kuvaa on otettu. Facebook on siitä ikävä, että se ilmoittaa vanhoista julkaisuista mitk
    Ikävä
    4
    194
  15. Netistä löytyy hyödyllistäkin tietoa

🤔 🛒🎄 Ihmiset ovat alkaneet jouluostokset jo hyvissä ajoin. Nykyisin ei tarvitse änlkeytyä ruuhkaan, kun netistä löyty
    Ikävä
    1
    193
  16. Kivaa sunnuntaita

🥰🛍🕯Vähän aikaa vielä kestettävä, ennenkuin päivät alkavat pidentyä. Lämpimämpi ilma virkisti mieltä niin, että ostin
    Ikävä
    4
    193
  17. Helpomman vai vaikeemman kautta

🥰🥛👎 joskus se helpompi voi yhtäkkiä muuttua vaikeemmaksi. Kaikkeen olisi hyvä varautua. Kertakäyttöastiat ovat näppär
    Ikävä
    4
    192
  18. Onhan se sanomattakin selvää

🤗❤☕ että ikävöijällä on krooninen halipula. P.S. Loogista on sekin, että retkisuihku löytyi kotoa koiranruokakassista.
    Ikävä
    7
    192
  19. Toivottavasti pojalle ei koitunut harmia

🤔👗🧹 tyttöystävän taholta, kun multa jäi siivousmekko ja t-paita hänen sohvannurkalleen. Olis pitänyt syödä ne eväät s
    Ikävä
    8
    192
  20. AI on hyvä renki mutta huono isäntä

🤔🖥🍲 Aamutv:n jälkidigissä kerrottiin, että parillakympillä kuussa saa käyttöönsä haplaversion AI:sta. Se voi esim ska
    Ikävä
    6
    192