lounas.ajatus

![]()
Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.
Aloituksia
1252
Kommenttia
5660
Onkohan hänellä mukava sohva?
🤔🛋🖥 Jos aletaan sohvaperunoiksi, niin kummankohan sohvalla oltais. Kivaa lauantaita kaikille.15228Kylläpä on pimeätä *huokaus*
😎🍁🌧 vähän niinkuin olis aurinkolasit päässä koko päivän. Aaurinko laskee jo klo 16:01. Pimeä alkaa klo 16:53. Ei ihme722816 astetta tuntuu kuin 14
🥰👍☕ oi että! Asiasta kolmanteen Bidenin poskessa oleva painauma huolestutti mediaa. Selvisi, että hänellä on uniapnea2227Puoli seitsemältä puoliseitsemän ylellä
🕡📺🐶 tänään pitää katsoa kymmenen koiranpennun sähläämistä, kun areenan pentuliven pennut vierailevat studiossa. Harmi14227AI on hyvä renki mutta huono isäntä
🤔🖥🍲 Aamutv:n jälkidigissä kerrottiin, että parillakympillä kuussa saa käyttöönsä haplaversion AI:sta. Se voi esim ska6227Every cloud has a silver lining
🫓 🥛🤧 tipahti toi näkkäri oikeinpäin lattialle. Muutoin olen ollut sängyssä koko päivän. Olispa edes limua!72263M Postit muistilaput
🤔 📝 ☕ on kyllä näppäriä. Niihin voi kirjoittaa muistettavia asioita, Ainoo vaan, että se lappunen pitäisi pitää muka9226Huomenta Suomi
🥰🇫🇮👍ja hyvää kesäistä sunnuntaita. Huomenta Suomessa haastateltava kehotti seuraamaan uutisia. Nykyisinhän uutisia3226Tänään on sisäpäivä
🥰☔🫶 vettä sataa kaatamalla ja on pimeä. Ei sentään niin paha tilanne ole, kuin Nykissä. Siellä viemäritkin tulvii kadu4226Joko vessapaperit ja makarooni
🤔🍲🛍 ovat loppuneet kaupoista? Kauppiaat väittää että ne eivät lopu ensiviikon logistiikkalakon takia. En oikein usko.8225Hyvää yötä
🙄 🛏 💤 Mulla on joku outo jakso meneillään. Varmaan johtuu siitä kun on niin valoisaa. En nuku tarpeeksi ja se alkaa n6225Se on ikävää kun odottaa
🥶🥶🥶 jotakin positiivista tapahtuvaksi ja saakin kylmää vettä niskaan. Mulle tapahtuu tällaista melkein joka päivä. T5224Pääsiäiseen liittyy moni perinteitä
🥰🐣🌿 yksi on palmusunnuntain virpominen. Tapa on peräisin Karjalasta, josta se on levinnyt ympäri Suomen. Sieltä on pe9224Saat ihan rauhassa mennä yksin venenäyttelyyn
😵💫🛥🚣 kelluvakin vielä. Ei kiinnosta. Ehkä voisin olla soutuveneessä jos se liikkuisi rantavesissä. Ehkä! P.S. Tänä4224Aina on joku huonosti!
👀☔💡 Valot taas päällä keskellä päivää. Sade rapistelee ikkunalaudalla ja asteita plus 3,3. En ole kuitenkaan itkenyt,8224Aivan ihania kuvia pentuliven pennuista
🐶🥰 Ylellä on uutinen ennen joulua seuratuista bordercollien pennuista. Uutisessa kerrotaan, että noita ihania vipeltäj12224Olipa outoa kävellä ulkona
🙄🐕🦺🛒 kädet vapaana, kun kaksikymmentä vuotta kädessä on ollut koira. Äkkiä nappasin ekan vapaan ostoskärryn käsien5223Hän - mies - on elämäni Umami
🥰❤👍 joka saa kaiken tuntumaan paremmalta!❤ Ihanaa, että hän on olemassa💋5223Ostin taannoin krääsäkaupasta
🤔🐶🦶 eurolla puolipyöreän kumipallukan, jossa on nyppylöitä. Olen käyttänyt sitä jalkapohjan hierontaan töllöä katsell12223sleep divorce
😴🛏💡 Kaikkiin asioihin on olemassa sovinnolliset ratkaisut. Nyt, kun oma yöuni on katkeilevaa, niin olen miettinyt mit6223