Vapaa kuvaus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

1252

Kommenttia

5660

  1. Onkohan hänellä mukava sohva?

    🤔🛋🖥 Jos aletaan sohvaperunoiksi, niin kummankohan sohvalla oltais. Kivaa lauantaita kaikille.
    Ikävä
    15
    228
  2. Kylläpä on pimeätä *huokaus*

    😎🍁🌧 vähän niinkuin olis aurinkolasit päässä koko päivän. Aaurinko laskee jo klo 16:01. Pimeä alkaa klo 16:53. Ei ihme
    Ikävä
    7
    228
  3. 16 astetta tuntuu kuin 14

    🥰👍☕ oi että! Asiasta kolmanteen Bidenin poskessa oleva painauma huolestutti mediaa. Selvisi, että hänellä on uniapnea
    Ikävä
    2
    227
  4. Puoli seitsemältä puoliseitsemän ylellä

    🕡📺🐶 tänään pitää katsoa kymmenen koiranpennun sähläämistä, kun areenan pentuliven pennut vierailevat studiossa. Harmi
    Ikävä
    14
    227
  5. AI on hyvä renki mutta huono isäntä

    🤔🖥🍲 Aamutv:n jälkidigissä kerrottiin, että parillakympillä kuussa saa käyttöönsä haplaversion AI:sta. Se voi esim ska
    Ikävä
    6
    227
  6. Every cloud has a silver lining

    🫓 🥛🤧 tipahti toi näkkäri oikeinpäin lattialle. Muutoin olen ollut sängyssä koko päivän. Olispa edes limua!
    Ikävä
    7
    226
  7. 3M Postit muistilaput

    🤔 📝 ☕ on kyllä näppäriä. Niihin voi kirjoittaa muistettavia asioita, Ainoo vaan, että se lappunen pitäisi pitää muka
    Ikävä
    9
    226
  8. Huomenta Suomi

    🥰🇫🇮👍ja hyvää kesäistä sunnuntaita. Huomenta Suomessa haastateltava kehotti seuraamaan uutisia. Nykyisinhän uutisia
    Ikävä
    3
    226
  9. Tänään on sisäpäivä

    🥰☔🫶 vettä sataa kaatamalla ja on pimeä. Ei sentään niin paha tilanne ole, kuin Nykissä. Siellä viemäritkin tulvii kadu
    Ikävä
    4
    226
  10. Joko vessapaperit ja makarooni

    🤔🍲🛍 ovat loppuneet kaupoista? Kauppiaat väittää että ne eivät lopu ensiviikon logistiikkalakon takia. En oikein usko.
    Ikävä
    8
    225
  11. Hyvää yötä

    🙄 🛏 💤 Mulla on joku outo jakso meneillään. Varmaan johtuu siitä kun on niin valoisaa. En nuku tarpeeksi ja se alkaa n
    Ikävä
    6
    225
  12. Se on ikävää kun odottaa

    🥶🥶🥶 jotakin positiivista tapahtuvaksi ja saakin kylmää vettä niskaan. Mulle tapahtuu tällaista melkein joka päivä. T
    Ikävä
    5
    224
  13. Pääsiäiseen liittyy moni perinteitä

    🥰🐣🌿 yksi on palmusunnuntain virpominen. Tapa on peräisin Karjalasta, josta se on levinnyt ympäri Suomen. Sieltä on pe
    Ikävä
    9
    224
  14. Saat ihan rauhassa mennä yksin venenäyttelyyn

    😵‍💫🛥🚣 kelluvakin vielä. Ei kiinnosta. Ehkä voisin olla soutuveneessä jos se liikkuisi rantavesissä. Ehkä! P.S. Tänä
    Ikävä
    4
    224
  15. Aina on joku huonosti!

    👀☔💡 Valot taas päällä keskellä päivää. Sade rapistelee ikkunalaudalla ja asteita plus 3,3. En ole kuitenkaan itkenyt,
    Ikävä
    8
    224
  16. Aivan ihania kuvia pentuliven pennuista

    🐶🥰 Ylellä on uutinen ennen joulua seuratuista bordercollien pennuista. Uutisessa kerrotaan, että noita ihania vipeltäj
    Ikävä
    12
    224
  17. Olipa outoa kävellä ulkona

    🙄🐕‍🦺🛒 kädet vapaana, kun kaksikymmentä vuotta kädessä on ollut koira. Äkkiä nappasin ekan vapaan ostoskärryn käsien
    Ikävä
    5
    223
  18. Hän - mies - on elämäni Umami

    🥰❤👍 joka saa kaiken tuntumaan paremmalta!❤ Ihanaa, että hän on olemassa💋
    Ikävä
    5
    223
  19. Ostin taannoin krääsäkaupasta

    🤔🐶🦶 eurolla puolipyöreän kumipallukan, jossa on nyppylöitä. Olen käyttänyt sitä jalkapohjan hierontaan töllöä katsell
    Ikävä
    12
    223
  20. sleep divorce

    😴🛏💡 Kaikkiin asioihin on olemassa sovinnolliset ratkaisut. Nyt, kun oma yöuni on katkeilevaa, niin olen miettinyt mit
    Ikävä
    6
    223