Vapaa kuvaus

Olen nainen ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

795

Kommenttia

3395

  1. Taas on perjantai

    🙂 🕶 👜 vaikka vasta oli! Jokapuolella kohistaan pelkästään koronasta. Pääministerin tiedotustilaisuus on klo 14. Täyt
    Ikävä
    1
    42
  2. Aina on sanomista

    🤗☀️👩‍🦰 olisi pitänyt jättää lukematta vanhat aloitukset, ettei sanomista ole liikaa! Tuli vaan mieleen, että pitäisi
    Ikävä
    2
    42
  3. Lauantain toivotut

    😍 👌 ❤️ Telkkarista tulee juuri aivan ihania Lasse Mårtensonin biisejä. Joistakin sanoituksista tulee mieleen palst
    Ikävä
    0
    42
  4. Mikä on teidän

    😊🚙👍 autosuosikki. Itse olen nainen ja autosuosikki on BMW isetta. Siellä kivan miehen kanssa istuttaisiin lähekkäin �
    Ikävä
    57
    42
  5. Mulle aina sattuu ja tapahtuu

    🙂 👓 👜 onneksi kaikki nolot tilanteet eivät ole julkisia. Ja onneksi minulla on siivousapua omasta takaa. Mutta että
    Ikävä
    3
    41
  6. Varotteko vielä ihmisiä

    😷👓👜koronan takia? Näin jossakin väitteen, että seniorikansalaiset ja milleniaalit eivät enää välitä rajoituksista vaa
    Ikävä
    2
    41
  7. Nyt taas kävi niin

    😷 👓 ☕️ että se on ostettava se kulta itselleni, kun näin helluntaina olisin muuten yksikseni. Edullinenkin näyttää ole
    Ikävä
    2
    41
  8. Kotieläin väsähti lääkärireissulla

    😷 🐶 🩺 Nyt on pillereitä ja tippoja korviin. Muut vaivat eivät olleetkaan niin huolestuttavia, kuin olin luullut. Oliv
    Ikävä
    6
    41
  9. Hyvää naistenpäivää tänne

    😊🌹👍tuli tässä mieleen, että on ollut onni syntyä Suomeen. Täältä läheltä on löytynyt mies, jonka lähellä sukat pyöri
    Tunteet
    1
    41
  10. Palohälytys

    🔥🧯😍 Tähän palstan kohtaan tulee reikä, jos alan tähän ajatuksia latelemaan.🤗 Kivaa 2. pääsiäispäivää🌞
    Ikävä
    3
    41
  11. Hyvää Juhannusta kaikille

    🙋‍♀️🔥🇫🇮 täällä alkaa juhannussaunan lämmityspuuhat! Tuli yhtäkkiä mieleen, että olisi kiva Hänen kanssaan joskus sau
    Ikävä
    26
    40
  12. Nyt jos olisi joku edustustilaisuus edessä

    🥰💍❤ vaikkapa häät, niin pitäisi pukeutua pitkähihaiseen leninkiin. Käsivarret ovat ihan verillä. Miksiköhän kaikkein h
    Ikävä
    7
    40
  13. Olipa ihana seurata

    🥰🦆🫶 hanhilauman syysmuuttoa. Kiva kalkatus kuului koko ajan, kun nuo siivekkäät lensivät aura muodostelmassa. Pieniss
    Ikävä
    26
    40
  14. Valo voittaa jälleen

    🥰🌞 ☕ Helsingissä päivän pituus huomenna on vain 5 tuntia, 49 minuuttia ja 4 sekuntia. Jo seuraavana päivänä päivänvalo
    Ikävä
    17
    40
  15. Älä nyt sula tuonne ulos

    🥰❤👍 hyvä mies (pks), kun olet niin makea ja ulkona sataa vettä 🤗
    Ikävä
    10
    40
  16. Tällä kertaa en

    🙂 👓 👜 ollut mökillä kun kylmät ilmat palasivat. Tälläisenä kylmänä päivänä olisi ihana illalla käpertyä mukavaan k
    Ikävä
    36
    40
  17. Metsässä ei liikahda

    😀👓🍃lehtikään! Ihana hiljaisuus eilisen metelin jälkeen. Kumma miten paljon talostakin löytyy äänilähteitä kun on tarp
    Ikävä
    3
    40
  18. Pitäisiköhän kokeilla

    😷🦈☀️ kun tutkitusti liiallinen netin käyttö köyhdyttää tunne-elämää. Joskus tuntuu, että niitä tunteita on ihan liikaa
    Ikävä
    6
    40
  19. Minä olen sellainen

    🤩🌻👍 romanttisesti ajatteleva optimisti. Yleensä kuvittelen asioiden olevan helpompia, kuin mitä ne ovatkaan. Päätökse
    Ikävä
    8
    40
  20. Söpöysvaroitus -ei tosikoille!

    😍❤️💍 Lounasseuraksi tänään elämäni biisi areenalta. Mietin tässä, että minkähän itselleni valitsisin elämäni biisiksi.
    Ikävä
    0
    40