lounas.ajatus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.
Aloituksia
1100
Kommenttia
4945
Olishan se outoa jos
🥺🕚⏰ kulunut aika ei missään näkyisi! Palstalla sitä ei huomaa. Hetki lyö - Kirka https://youtu.be/WH5QKr-gPJ410167Perjantai ja 13 päivä
🙄🪜🪓 tänään kannattaa olla varovainen. Täällä maalla ikävöin lämmintä hanavettä, pesukonetta ja ennenkaikkea isoja ka8167Rotat pakenee koloistaan
🙄🐀🔨 pääkaupunkiseudulla rakennusmelun johdosta. Ne lähtevät etsimään rauhallisempia asuinalueita. Onhan sillä jatkuva7167Sattuu sitä virheitä paremmissakin piireissä
🤔❄🍲 itse Pekka Pouta sanoo, että hävettää se ennuste, jossa hän sanoi paukkupakkasten palaavan tällä viikolla. Vaikka3166Nykyisin syyllistetään ihmisiä liikaa terveysasioilla
🤔 🛏 🍲 milloin syöt väärin tai liikut liian vähän. Nyt on nukkuminen kovasti tapetilla. Joku on mitannut kuinka paljon10166Olipas kauheata
🥶🚿🧼 kun pesuvesi olikin ehtinyt jäähtyä iltaan mennessä vaikka yöpaitaa pestessä se tuntui lämpöiseltä. En kehdannut13166Halpahallin euron ulkomittarit
🥵🌡👙 ovat hävinneet ties milloin. Olen seurannut lämpötiloja digimittarista niin ei ole mitään mielikuvaa ikkunamittar7165Tuolijumppaa netistä eilen
😅🤸🪑 nykyaika on outoa. Kotoa ei tartte mihinkään lähteä, jos haluaa ohjattua liikuntaa. Youtube on täynnä kaikkia pil7165Lueskelin lahjaehdotuksista
👰💍🌷 häiden merkkipäivinä. Kaikkien lahjojen ei tarvitse olla kalliita. Parhaimmat lahjat ovat ilmaisia. Tämä oli minu10165Naapurin auto ja räkättirastas
🤔🐦🚘 kohtasivat tuossa tiellä mun kohdalla kohtalokkain seurauksin. Kun olin menossa kauppaan, siirsin vain pienen ruu41165On se vaikeaa välillä tämä elämä
🤔🫂💥 etenkin nuorisolle. Alle kolmekymppiset ovat nyt ymmällään, kun eivät tiedä milloin kumppani on suostuvainen lähe24165Kivaa lauantaita kaikille
🥱🕶👍 näyttää palsta toimivan satunnaisesti tänäänkin! Toimii yhtä hyvin kuin jonkun ministeripesti 😅3165Liput liehuu tänään
🥰🇫🇮👌 liputuksen aihe on sekin, että mulla on illalla talvirenkaat autossa. Ei pääse talvi yllättämään autoilijaa. Ä2165Tonttuhousut pois ja kauppaan
🤶🛍🍬 joulunvietto loppuu vasta loppiaisena. Sitten voikin lenkilke mennä tavallisissa verkkareissa. Huomisen raketti8165Päivä on lyhyt mutta aurinkoinen
🥰🌞🕞 Sentään 10 minuuttia tullut päivään lisää pituutta tänä vuonna. Enää yksi kylmä päivä ja sitten helpottaa pakkase8165Jumppailu on vaarallista
🙄 🏋🤸 Yleensähän en tänne valittele kolotuksia. Nyt en kehtaa muualle valittaa. Tilasin netistä kuntoilukurssin. Oon n0164Rustailin eilen
🙄🍬🕯ihan hyvä liike jos tarvitsee karkkia, joulukoristeita tai kynttilöitä. Oli siellä sentään sopiva pyörällinen osto6164- 4164
Palstaa kun silmäilee
🤔💻👀 niin olen mielissäni siitä, että mulla on tämä nimimerkki käytössä. Täällä ei yhtään näe kuka kirjoittaa kenelle,6164AI on hyvä renki mutta huono isäntä
🤔🖥🍲 Aamutv:n jälkidigissä kerrottiin, että parillakympillä kuussa saa käyttöönsä haplaversion AI:sta. Se voi esim ska6164