lounas.ajatus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.
Aloituksia
1101
Kommenttia
4963
Aika näppärä tämä rekattu nimimerkki
😊🔔💻 tämä kerää kilikellon alle kaikki mulle tulleet kommentit. Siitä on helppo katsoa pitääkö vastata tei ei. Mahdoll5108Ihanaa helleviikon alkua
😎☀️👙 Nyt kannattaa ulkoilla, ennenkuin lumet taas tulevat. Ulkona on ihana väriloisto kun puutarhan ja niittyjen kukat1107Luonto on täynnä ihmeitä
🥰🍏👍 mulla paleltui valkeakuulas jotain 19 v sitten. Juuripaakusta tuli paljon uusia vesoja. Valitsin niistä isoimman,1107Valoa kansalle joka
🤗🍬👍 pimeydessä vaeltaa. Katuvaloilla ja kausivaloilla alkaa olla suuri merkitys viihtyvyyden kannalta. Yksikseen olis14107Oi ihanaa!
😊☕👍 palsta on täällä, vaikka en illalla käynytkään. Jäin jotenkin jumiin ruudun mysteerilaulajiin ja katsoin niitä m0107Armollista Joulua kaikille
🤶❤🎅 Aina ei tarvitse suorittaa, vaan voi olla itselle armollinen. Joulu on ollut etenkin naisille suorittamisen juhla10107Oksu action
😕👎🐕 ei tarkoita nyt pesuainetta vaikka puhdistustoimenpiteestä onkin kysymys. Yllättäviä asioita voi tapahtua niin la20106Jotenkin sitä toivoo
😷👍🐾 että intuitio toisesta (=minusta) olisi säilynyt sellaisena kuin oli tapaillessamme. Jos hän kävisi täällä niin10106Pitäskö sitä aina olla tip top
💇♀️💅👄 kynnet lakattuna ja huulet punattuna? Eikö muka kuntosalille voi kävellä jumppahousuissa? Eihän voi olettaa,1106Tänä vuonna ensilumi satelee usein
🥰🌨🎄 ja tuo mieleen miehen, jonka kohtasin ekan kerran ensi lumen tultua. Hänen lähellään tuntui aina kuin olisi tullu9106Hyvää Merkin ja Merlinin päivää
🤔🐕🦺🫖 Yliopiston julkaisemissa nimipäivätiedoissa on koirienkin nimipäivät. Kissoista viettävät tänään nimipäiviään1106Oi Suomi katso sinun päiväs koittaa
🇫🇮❤🫖 Hyvää Sibeliuksen syntymäpäivää. Liputuspäiväksi se on tullut vasta v. 2007 vaikka Finlandia esitettiin ekan ker2106Hyvää naistenpäivää!
🙂🌹☕ YK:n viideskymmenes naistenpäivä. Vieläköhän sitä jenkeissä vietetään vai kieltäkö pressa senkin? Prinssi Harryl2105- 11105
Ensimmäinen aamu vuonna 2023
🤗👍☕Hyvää: Eläin oli yöllä ihan ok vaikka oli kova jytinä. Klo 17 lenkki loppui lyhyeen kun pommi paukahti. Kuono käänt8104Täällä jotkut näyttää miettivän
🤔🌞☕ tunteiden kertomista kohteelle. Itse olisin sitä mieltä, että ennen kertomista tulisi ensin tapailla toista treffe44103Hyrr! Ei yhtään tee mieli enää ulos
🙄 🇫🇮 🐾 koiran kanssa paleltiin ulkona, vaikka mullakin oli monta kerrosta vaatetta päällä. Harvemmin on tälläistä k1103Kuka nyt noita hyönteishotelleja tarttee?
🤔🐝🐛 Suuri kontukimalainen pesii mun ikkunan vuorilaudan alla. Sinne se mönkii tärkeänä vaikka mulla on ikkuna auki j5103Hyvää kesäaikaa kaikille
🌞😎👍 Valo voittaa jälleen! Söin tänään aamiaisella pakastemmamsikoita. Siitä muistui mieleeni ehkä parhain kesäbiisi:35101- 10101