Vapaa kuvaus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

1101

Kommenttia

4963

1. Aika näppärä tämä rekattu nimimerkki

😊🔔💻 tämä kerää kilikellon alle kaikki mulle tulleet kommentit. Siitä on helppo katsoa pitääkö vastata tei ei. Mahdoll
    Ikävä
    5
    108
  2. Ihanaa helleviikon alkua

😎☀️👙 Nyt kannattaa ulkoilla, ennenkuin lumet taas tulevat. Ulkona on ihana väriloisto kun puutarhan ja niittyjen kukat
    Ikävä
    1
    107
  3. Luonto on täynnä ihmeitä

🥰🍏👍 mulla paleltui valkeakuulas jotain 19 v sitten. Juuripaakusta tuli paljon uusia vesoja. Valitsin niistä isoimman,
    Ikävä
    1
    107
  4. Valoa kansalle joka

🤗🍬👍 pimeydessä vaeltaa. Katuvaloilla ja kausivaloilla alkaa olla suuri merkitys viihtyvyyden kannalta. Yksikseen olis
    Ikävä
    14
    107
  5. Oi ihanaa!

😊☕👍 palsta on täällä, vaikka en illalla käynytkään. Jäin jotenkin jumiin ruudun mysteerilaulajiin ja katsoin niitä m
    Ikävä
    0
    107
  6. Armollista Joulua kaikille

🤶❤🎅 Aina ei tarvitse suorittaa, vaan voi olla itselle armollinen. Joulu on ollut etenkin naisille suorittamisen juhla
    Tunteet
    10
    107
  7. Oksu action

😕👎🐕 ei tarkoita nyt pesuainetta vaikka puhdistustoimenpiteestä onkin kysymys. Yllättäviä asioita voi tapahtua niin la
    Ikävä
    20
    106
  8. Jotenkin sitä toivoo

😷👍🐾 että intuitio toisesta (=minusta) olisi säilynyt sellaisena kuin oli tapaillessamme. Jos hän kävisi täällä niin
    Ikävä
    10
    106
  9. Pitäskö sitä aina olla tip top

💇‍♀️💅👄 kynnet lakattuna ja huulet punattuna? Eikö muka kuntosalille voi kävellä jumppahousuissa? Eihän voi olettaa,
    Ikävä
    1
    106
  10. Tänä vuonna ensilumi satelee usein

🥰🌨🎄 ja tuo mieleen miehen, jonka kohtasin ekan kerran ensi lumen tultua. Hänen lähellään tuntui aina kuin olisi tullu
    Ikävä
    9
    106
  11. Hyvää Merkin ja Merlinin päivää

🤔🐕‍🦺🫖 Yliopiston julkaisemissa nimipäivätiedoissa on koirienkin nimipäivät. Kissoista viettävät tänään nimipäiviään
    Ikävä
    1
    106
  12. Oi Suomi katso sinun päiväs koittaa

🇫🇮❤🫖 Hyvää Sibeliuksen syntymäpäivää. Liputuspäiväksi se on tullut vasta v. 2007 vaikka Finlandia esitettiin ekan ker
    Ikävä
    2
    106
  13. Hyvää naistenpäivää!

🙂🌹☕ YK:n viideskymmenes naistenpäivä. Vieläköhän sitä jenkeissä vietetään vai kieltäkö pressa senkin? Prinssi Harryl
    Ikävä
    2
    105
  14. Yhden hengen siivouspartio

😄🧼🧹 pelasti poikamiehen hädästä!
    Ikävä
    11
    105
  15. Ensimmäinen aamu vuonna 2023

🤗👍☕Hyvää: Eläin oli yöllä ihan ok vaikka oli kova jytinä. Klo 17 lenkki loppui lyhyeen kun pommi paukahti. Kuono käänt
    Ikävä
    8
    104
  16. Täällä jotkut näyttää miettivän

🤔🌞☕ tunteiden kertomista kohteelle. Itse olisin sitä mieltä, että ennen kertomista tulisi ensin tapailla toista treffe
    Ikävä
    44
    103
  17. Hyrr! Ei yhtään tee mieli enää ulos

🙄 🇫🇮 🐾 koiran kanssa paleltiin ulkona, vaikka mullakin oli monta kerrosta vaatetta päällä. Harvemmin on tälläistä k
    Ikävä
    1
    103
  18. Kuka nyt noita hyönteishotelleja tarttee?

🤔🐝🐛 Suuri kontukimalainen pesii mun ikkunan vuorilaudan alla. Sinne se mönkii tärkeänä vaikka mulla on ikkuna auki j
    Ikävä
    5
    103
  19. Hyvää kesäaikaa kaikille

🌞😎👍 Valo voittaa jälleen! Söin tänään aamiaisella pakastemmamsikoita. Siitä muistui mieleeni ehkä parhain kesäbiisi:
    Ikävä
    35
    101
  20. Älä nyt sula tuonne ulos

🥰❤👍 hyvä mies (pks), kun olet niin makea ja ulkona sataa vettä 🤗
    Ikävä
    10
    101