Vapaa kuvaus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

1185

Kommenttia

5386

1. Ihana aamu kullan kanssa

🥰☕🧹 Vanhassa vara parempi. Jo kaksi aamua on mennyt pilalle tarjouskahvin kanssa. Ne porotkin tuoksuivat pahalta. Lu
    Ikävä
    5
    153
  2. Tuli tuosta mun nimimerkistä mieleen

😋🫕 🍳 että jos käy ystävän kanssa lounaalla, niin voi syödä enemmän, kuin yksin ollessa. Nimittäin siinä jutellessa eh
    Ikävä
    1
    153
  3. Pimeimmänkin yön jälkeen

🤫🌌🌤 valkenee päivä. Aivan ihana aurinkoinen syksyinen poutasää. On ihanaa olla olemassa tänäkin päivänä. Ja se on muk
    Ikävä
    2
    152
  4. Jos ei pysty elämään

☕ ilman toista ihmistä 😍 niin on asuttava yhdessä. Lainaus ohjelmasta Unelmahäät 🤵👰 Harmi, että mulla on vain unelm
    Ikävä
    2
    152
  5. Nurkissa rapisee

🤔🐀🦎 keittiössä kaffeekupposen äärellä hiljaisuuden katkaisee seinäkellon rauhoittava tikutus. Kaapin alta kuuluu epäi
    Ikävä
    5
    152
  6. Hyvää Merkin ja Merlinin päivää

🤔🐕‍🦺🫖 Yliopiston julkaisemissa nimipäivätiedoissa on koirienkin nimipäivät. Kissoista viettävät tänään nimipäiviään
    Ikävä
    1
    151
  7. Ei yhtään hullumpi

😅🍲☕ tuo tekoäly väsäämään runoja. Tässä siitä esimerkki: "Lounasajan iloinen kiiru, vatsa murisee, on nälän hiiru. Ty
    Ikävä
    5
    151
  8. Twitteriin (jota en käytä)

😷❄👎 tulee mahdollisuus äänestää alapeukulla kirjoituksia. Eikö se lisää mahdollisuutta kiusaamiseen kun laittelee niit
    Ikävä
    4
    151
  9. Oi kauheeta mitä kävi

🙄💤🎶 Illalla aloin katselemaan tanssii tähtien kanssa finaalia. Tänään en kuitenkaan tiennyt kuka pari sen voitti. Ei
    Ikävä
    2
    150
  10. Tuli mieleen

🙄💻📱 tuosta wifistä. Näen valintalistalla naapurinkin wifit. Olen oman kännykkäwifin nimennyt oman nimeni mukaan. Mitä
    Ikävä
    5
    150
  11. Adidas tietoliikenne

🤔🥾💊 taitaa olla nyt tehokkain tapa selvittää onko tarvitsemani lääke jo saatavilla. Apteekki.fi sivusto näyttää, että
    Ikävä
    3
    149
  12. Minulle on tullut paha riippuvuus

🙄🐕🥯 en voi avata facebookkia enkä youtubea muutoin kun silloin kun on aikaa katsella videoita. Komeaa urosta on kiva
    Ikävä
    1
    149
  13. Tässä seison enkä muuta voi

😍❤👍sanoi Lutherkin aikoinaan, kun häneltä kysyttiin haluaisiko hän peruuttaa jotakin kirjoittamastaan. Sama pätee minu
    Ikävä
    2
    148
  14. Kiva kuulua oikean gallupin raatiin!

🥰👍☕ sitä suhtautuu ihan eri tavalla puoluegalluppiinkin kun saa itse äänestää. Hurahti tuo aika vastaillessa niin, e
    Ikävä
    4
    148
  15. Ja mitään nespressoja en juo!

🙄⛅☕ mulla pitää olla kunnollista suodatinkahvia. Tummaa kuktakatriinaa tai juhlamokkaa. Muuten en herää. Vaikka ei silt
    Ikävä
    10
    147
  16. Olipas äkäinen lounas

🙄🌧🌬 tuossa ennen kahdeksaa aamulla. Heräsin kattopeltien ryskeeseen. Pelkäsin jo, että jalaksilla oleva pikkusauna mä
    Ikävä
    2
    147
  17. Mikä on hulluinta mitä olet tehnyt?

🙂 👓 👜 Kyseli radiojuontaja ihmisiltä. Vastauksia oli kaikenlaisia. Oli jopa ensitreffit alttarilla parikin. Jos o
    Ikävä
    3
    147
  18. Kiireet loppui siihen

🚜🤔🌻 kun uutisissa juhannusruuhkaa katsellessani tajusin, ettei mun ole mikään pakko pahimpaan ruuhkaan mennä köröttel
    Ikävä
    3
    146
  19. Olisipa ikävää olla

🤔🦌🍁 peuramamma. Koko kesän se on kuleksinut vasojensa kanssa tuossa yksinään. Uroksen huidellessa ties missä. Tänään
    Ikävä
    7
    146
  20. Olen nyt vaikutusvaltainen henkilö

😊⚖👍 Liityin taloustutkimuksen galluppiraatiin jokuaaika sitten. Tänään oli puoluekannatuskysely. Sen täyttämiseen meni
    Ikävä
    4
    146