Vapaa kuvaus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

1252

Kommenttia

5660

  1. Hyvää Runebergin päivää

    🤔📝☕Paitsi runojen kirjoittajana Runeberg kunnostautui myös naisten liehittelijänä. Ehkäpä siitä on peräisin sanonsta "
    Ikävä
    5
    189
  2. Minä olen nyt vähän hiljainen

    🙄🏋️‍♀️💤 nukkunut huonosti ja touhunnut liikaa taas. Toivottavasti en nukahda kesken kirjoituksen 🥱 Hyvää yötä👍 päi
    Ikävä
    3
    189
  3. Näppärä toi suomi.fi

    kun sinne menee kaikki viranomaisviestit. EI tule enää mitään tärkeätä kotiin mökkikauden aikana. Onneksi uusi verottaja
    Ikävä
    4
    188
  4. Ukonilmalla jumituin koirauutisiin

    🙄⛈🐕‍🦺 Koira oli onnistunut sytyttämään tulipalon jenkeissä. Hellalla oli ollut mielenkiintoista haisteltavaa ja sitä
    Ikävä
    2
    188
  5. Mulla on logistisia ongelmia

    🙄🏚🚜 mökin piha om yhtä kuravelliä. Eilen en meinannut päästä pihalta pois kun käväisin kaupassa. Vielä ei sentään tar
    Ikävä
    6
    188
  6. Jos seurusteltaisiin niin ei haittaisi

    🤔❤☕ jos toinen rakastuisi uudelleen. Kunhan se kohde olisin minä🤩
    Ikävä
    3
    187
  7. Kolmen päivän kotivara

    🤔📢🪣 välillä on kotivara ja välillä ei. Juomavettä mulla ei vielä ole ollut varastossa, niinkuin yhdellä tuttavalla.
    Yhteiskunta
    5
    187
  8. Pinkit päivät

    😂👚👛 housut ne on pinkitkin housut. Paremmat ne on kuin yöhousut joissa kerran jouduin saapumaan kun muita ei ollut pu
    Ikävä
    4
    187
  9. Kivaa lauantaita kaikille

    🥱🕶👍 näyttää palsta toimivan satunnaisesti tänäänkin! Toimii yhtä hyvin kuin jonkun ministeripesti 😅
    Ikävä
    2
    186
  10. Lapsena meilläpäin tytöillä

    🥰📓✒ oli muistovihkot. Niihin piti kavereiden kirjoittaa joku muistolause. Jotkut liimasivat kaverin vihkoon hienon kii
    Ikävä
    9
    186
  11. Nyt ei jaksa

    🤧👎☕ kauheasti miettiä mitään romantiikkaa. Onpas äkäinen flunssa! Hyvä kun pakolliset jaksaa tehdä.
    Ikävä
    36
    185
  12. Pitkästä aikaa kuuntelin radiota läppäristä

    🙂💻☕ Yleensä mulla on radio päällä vain autossa. Radio Vega laittoi heti ekalla biisillä ajatukset sekaisin. Mahtaisi y
    Ikävä
    2
    184
  13. Eläimet on ihania

    🥰🐶❤ koiran puutetta lievittää pentulive 24/7 ohjelma. Ajatella, että bortskut oppii jopa 1000 sanaa. Jollakin oli ollu
    Ikävä
    9
    184
  14. Hyvää helmikuuta

    🤔❄🐦 paukkupakkasista huolimatta. Paukkupakkasten nimitys tuli siitä, kun kovalla pakkasella puutalojen nurkat napsuiva
    Ikävä
    9
    183
  15. Öitä pöitä

    🥵 👙 🛀🏼 kylläpä nyt on kuumaa. Onneksi täällä maalla on sisällä vähän viileämpää. Kotona sisällä oli kuumempi kuin ul
    Ikävä
    8
    183
  16. Eipä tässä mikään ole muuttunut

    🥰🥪☕ vaikka käyn vähemmän täällä. Yritän vain keräillä itseäni pimeyden jäljiltä. Bobby McFerrin - Don't Worry Be Hap
    Ikävä
    4
    182
  17. pörkölt maistuu tomaattisen ja paprikaisen padan ystäville

    🤔🍲🫖 kännykkä kaupassa on kiva juttu, kun voi tarkastaa ruoan valmistusreseptin, että saa kaikki mukaan. Ainoo vaan, e
    Ikävä
    7
    182
  18. Luonto lohduttaa lämmöllään

    😎🌞🧣Ei tarvitse palella, vaikka nukkuukin yksin. Pattereitakaan ei ole tarvinnut laittaa päälle. Aamu-usvan häivyttyä
    Ikävä
    5
    181
  19. Onpas pimeä päivä!

    🥰❤🍫 Just sopiva soffannurkassa lojumiseen ja haaveiluun konvehtien kanssa. Vai mitä? I'm a Believer - The Monkees http
    Ikävä
    7
    181
  20. Kaupassa oli herttainen

    🥰🥔❤ vanhempi pariskunta. Rouva jätti monien ohjeiden jälkeen miehen keräämään perunoita pussiin koska "niissä likaantu
    Ikävä
    4
    180