lounas.ajatus

![]()
Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.
Aloituksia
1252
Kommenttia
5660
Hyvää Runebergin päivää
🤔📝☕Paitsi runojen kirjoittajana Runeberg kunnostautui myös naisten liehittelijänä. Ehkäpä siitä on peräisin sanonsta "5189Minä olen nyt vähän hiljainen
🙄🏋️♀️💤 nukkunut huonosti ja touhunnut liikaa taas. Toivottavasti en nukahda kesken kirjoituksen 🥱 Hyvää yötä👍 päi3189Näppärä toi suomi.fi
kun sinne menee kaikki viranomaisviestit. EI tule enää mitään tärkeätä kotiin mökkikauden aikana. Onneksi uusi verottaja4188Ukonilmalla jumituin koirauutisiin
🙄⛈🐕🦺 Koira oli onnistunut sytyttämään tulipalon jenkeissä. Hellalla oli ollut mielenkiintoista haisteltavaa ja sitä2188Mulla on logistisia ongelmia
🙄🏚🚜 mökin piha om yhtä kuravelliä. Eilen en meinannut päästä pihalta pois kun käväisin kaupassa. Vielä ei sentään tar6188Jos seurusteltaisiin niin ei haittaisi
🤔❤☕ jos toinen rakastuisi uudelleen. Kunhan se kohde olisin minä🤩3187Kolmen päivän kotivara
🤔📢🪣 välillä on kotivara ja välillä ei. Juomavettä mulla ei vielä ole ollut varastossa, niinkuin yhdellä tuttavalla.5187Pinkit päivät
😂👚👛 housut ne on pinkitkin housut. Paremmat ne on kuin yöhousut joissa kerran jouduin saapumaan kun muita ei ollut pu4187Kivaa lauantaita kaikille
🥱🕶👍 näyttää palsta toimivan satunnaisesti tänäänkin! Toimii yhtä hyvin kuin jonkun ministeripesti 😅2186Lapsena meilläpäin tytöillä
🥰📓✒ oli muistovihkot. Niihin piti kavereiden kirjoittaa joku muistolause. Jotkut liimasivat kaverin vihkoon hienon kii9186Nyt ei jaksa
🤧👎☕ kauheasti miettiä mitään romantiikkaa. Onpas äkäinen flunssa! Hyvä kun pakolliset jaksaa tehdä.36185Pitkästä aikaa kuuntelin radiota läppäristä
🙂💻☕ Yleensä mulla on radio päällä vain autossa. Radio Vega laittoi heti ekalla biisillä ajatukset sekaisin. Mahtaisi y2184Eläimet on ihania
🥰🐶❤ koiran puutetta lievittää pentulive 24/7 ohjelma. Ajatella, että bortskut oppii jopa 1000 sanaa. Jollakin oli ollu9184Hyvää helmikuuta
🤔❄🐦 paukkupakkasista huolimatta. Paukkupakkasten nimitys tuli siitä, kun kovalla pakkasella puutalojen nurkat napsuiva9183Öitä pöitä
🥵 👙 🛀🏼 kylläpä nyt on kuumaa. Onneksi täällä maalla on sisällä vähän viileämpää. Kotona sisällä oli kuumempi kuin ul8183Eipä tässä mikään ole muuttunut
🥰🥪☕ vaikka käyn vähemmän täällä. Yritän vain keräillä itseäni pimeyden jäljiltä. Bobby McFerrin - Don't Worry Be Hap4182pörkölt maistuu tomaattisen ja paprikaisen padan ystäville
🤔🍲🫖 kännykkä kaupassa on kiva juttu, kun voi tarkastaa ruoan valmistusreseptin, että saa kaikki mukaan. Ainoo vaan, e7182Luonto lohduttaa lämmöllään
😎🌞🧣Ei tarvitse palella, vaikka nukkuukin yksin. Pattereitakaan ei ole tarvinnut laittaa päälle. Aamu-usvan häivyttyä5181Onpas pimeä päivä!
🥰❤🍫 Just sopiva soffannurkassa lojumiseen ja haaveiluun konvehtien kanssa. Vai mitä? I'm a Believer - The Monkees http7181Kaupassa oli herttainen
🥰🥔❤ vanhempi pariskunta. Rouva jätti monien ohjeiden jälkeen miehen keräämään perunoita pussiin koska "niissä likaantu4180