Vapaa kuvaus

Olen nainen ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

795

Kommenttia

3395

  1. Olen nyt mukavuusalueen ulkopuolella!

    🥶👻☕ On pimeää ja kylmää. Vessareissu 6 asteen lämmössä ei ole mun juttu, eikä tiskiveden kantaminen saunasta sisälle.
    Ikävä
    18
    31
  2. Kiitos mies Espoosta

    🤗👍☕ siitä, että olet olemassa, ja annat joka päivä elämälleni sen (toiseksi) syvimmän merkityksen. Jenni Haukion tämä
    Ikävä
    4
    31
  3. Nainen tarvitsee apumiestä

    🥰☕💪 raskaimpiin hommiin jos nyt ei ihan punttisalilla ole itseään lihaksikkaaksi treenannut. Mulla on apureita liikut
    Ikävä
    19
    30
  4. Unohtakaa hyvät kanssasisaret

    🤔☀️👙 miesten keksimät ikähömpötykset, biologiset kellot sun muut. Nainen ei ole koskaan liian vanha mihinkään. Gina L
    Ikävä
    0
    30
  5. Luminen talvi tiedossa

    🤔🌨☕ mikäli pihlajanmarjoihin on luottamista. Tai pikemminkin niiden puuttumiseen. Sitähän sanotaan, ettei pihlaja kann
    Ikävä
    14
    30
  6. Täällä olisi kiva olla riistakamera

    🥰🦌🐗 niinkuin tuolla yhdellä naapurilla. Vaikka eihän se olisi auttanut kun äsken kaupasta tullessani näin peuran kah
    Ikävä
    2
    30
  7. Nukun öisin kukkaniityillä

    😍🌻🌼 jostain syystä tulee aina vaihdettua kukalliset tyynyliinat. On kiva laittaa pää illalla kukkakedon keskelle. Yk
    Ikävä
    4
    30
  8. Valon määrä vaikuttaa

    😕🔦🌞kummasti mielialaankin. Mulla ei ole kevätväsymystä vaan kaamosmasennus. Päivät ovat liian pimeitä nyt kun kattova
    Ikävä
    2
    30
  9. Oi kun on kaunis päivä

    😷 👓 🌞 ja aurinko paistaa kauniisti pimeän talven jälkeen. Kaipauksen keskellä valoisuus piristää. Auringolle on teht
    Ikävä
    8
    30
  10. Kun ajasta alkaa olla tiukkaa

    😷👓👜 niin kirjoittaako tänne vai valmisteleeko jälkeläiselle synttäriyllätystä? Lukemiseen ei ainakaan aika riitä 😕
    Ikävä
    0
    30
  11. Mun ei ole mikään pakko

    😷 🐣 🐰 hävittää aamun hyvää tuulta avaamalla palsta. Täällä voi olla väärällä jalalla nousseita ihmisiä ym. Vaikken p
    Ikävä
    2
    30
  12. Aurinko paistaa

    kutsuen ulos ulkoiluun. Aamu alkoi kivasti uuden hammasharjan käyttöönotolla. Pienistäkin asioista voi tulla hyvä mieli.
    Ikävä
    7
    30
  13. Perunat itää huimaa

    😷🌱🌽vauhtia. Popcorneista tulee tänä vuonna ruukkukasvi jaa herneistä salaattia. Pientä puuhaa riittää ennen mökkikaut
    Ikävä
    8
    30
  14. Hyvää vapunpäivää

    🤗🎈👍 tänään on lupa laiskotella varsinkin kun aamu on lähtenyt huonosti käyntiin. Nyt kiristää vielä papiljotit päänah
    Ikävä
    0
    30
  15. Veneily mun kanssa

    ⛵🚤🤔 ei ole mitenkään romanttista. Jonkun saaristovenematkan hyvällä säällä kestän. Muutoin roikkuisin naama vihreenä
    Ikävä
    2
    30
  16. Tuli mieleen, että

    🤔🚗🚦apukuskille olisi tarvetta. Eräskin mies osasi hyvin neuvoa vieressä niin ettei alkanut harmittaa niinkuin yleensä
    Ikävä
    2
    30
  17. Ei saisi nauraa toiselle

    😂🐕⚡mutta välillä tuon koiran touhut naurattavat. Aamulenkillä se ei mitenkään suvainnut kulkea siihen suuntaan missä l
    Ikävä
    4
    30
  18. Uusi normaali

    😷🔨🪣 nauratti vähän, kun ihmisiä oli haastateltu koronan jälkeisestä uudesta normaalista ja joku vastasi voivansa pitä
    Ikävä
    70
    30
  19. Lahjabuumin lähestyessä

    tuli mieleen , että olen aika nirso lahjojen suhteen. meillä onkin päätetty, ettei aikuisille mitään lahjoja jouluna. Pa
    Ikävä
    0
    30
  20. Olishan se helppoo

    😀 👓 👜 jos kaivattu mies kuuluisi palokuntaan. Sytyttäisi vaan pikkuisen nuotion rappukäytävään. Mielellään sinne yl
    Ikävä
    20
    29