lounas.ajatus

![]()
Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.
Aloituksia
1185
Kommenttia
5386
Ihana aamu kullan kanssa
🥰☕🧹 Vanhassa vara parempi. Jo kaksi aamua on mennyt pilalle tarjouskahvin kanssa. Ne porotkin tuoksuivat pahalta. Lu5153Tuli tuosta mun nimimerkistä mieleen
😋🫕 🍳 että jos käy ystävän kanssa lounaalla, niin voi syödä enemmän, kuin yksin ollessa. Nimittäin siinä jutellessa eh1153Pimeimmänkin yön jälkeen
🤫🌌🌤 valkenee päivä. Aivan ihana aurinkoinen syksyinen poutasää. On ihanaa olla olemassa tänäkin päivänä. Ja se on muk2152Jos ei pysty elämään
☕ ilman toista ihmistä 😍 niin on asuttava yhdessä. Lainaus ohjelmasta Unelmahäät 🤵👰 Harmi, että mulla on vain unelm2152Nurkissa rapisee
🤔🐀🦎 keittiössä kaffeekupposen äärellä hiljaisuuden katkaisee seinäkellon rauhoittava tikutus. Kaapin alta kuuluu epäi5152Hyvää Merkin ja Merlinin päivää
🤔🐕🦺🫖 Yliopiston julkaisemissa nimipäivätiedoissa on koirienkin nimipäivät. Kissoista viettävät tänään nimipäiviään1151Ei yhtään hullumpi
😅🍲☕ tuo tekoäly väsäämään runoja. Tässä siitä esimerkki: "Lounasajan iloinen kiiru, vatsa murisee, on nälän hiiru. Ty5151Twitteriin (jota en käytä)
😷❄👎 tulee mahdollisuus äänestää alapeukulla kirjoituksia. Eikö se lisää mahdollisuutta kiusaamiseen kun laittelee niit4151Oi kauheeta mitä kävi
🙄💤🎶 Illalla aloin katselemaan tanssii tähtien kanssa finaalia. Tänään en kuitenkaan tiennyt kuka pari sen voitti. Ei2150Tuli mieleen
🙄💻📱 tuosta wifistä. Näen valintalistalla naapurinkin wifit. Olen oman kännykkäwifin nimennyt oman nimeni mukaan. Mitä5150Adidas tietoliikenne
🤔🥾💊 taitaa olla nyt tehokkain tapa selvittää onko tarvitsemani lääke jo saatavilla. Apteekki.fi sivusto näyttää, että3149Minulle on tullut paha riippuvuus
🙄🐕🥯 en voi avata facebookkia enkä youtubea muutoin kun silloin kun on aikaa katsella videoita. Komeaa urosta on kiva1149Tässä seison enkä muuta voi
😍❤👍sanoi Lutherkin aikoinaan, kun häneltä kysyttiin haluaisiko hän peruuttaa jotakin kirjoittamastaan. Sama pätee minu2148Kiva kuulua oikean gallupin raatiin!
🥰👍☕ sitä suhtautuu ihan eri tavalla puoluegalluppiinkin kun saa itse äänestää. Hurahti tuo aika vastaillessa niin, e4148Ja mitään nespressoja en juo!
🙄⛅☕ mulla pitää olla kunnollista suodatinkahvia. Tummaa kuktakatriinaa tai juhlamokkaa. Muuten en herää. Vaikka ei silt10147Olipas äkäinen lounas
🙄🌧🌬 tuossa ennen kahdeksaa aamulla. Heräsin kattopeltien ryskeeseen. Pelkäsin jo, että jalaksilla oleva pikkusauna mä2147Mikä on hulluinta mitä olet tehnyt?
🙂 👓 👜 Kyseli radiojuontaja ihmisiltä. Vastauksia oli kaikenlaisia. Oli jopa ensitreffit alttarilla parikin. Jos o3147Kiireet loppui siihen
🚜🤔🌻 kun uutisissa juhannusruuhkaa katsellessani tajusin, ettei mun ole mikään pakko pahimpaan ruuhkaan mennä köröttel3146Olisipa ikävää olla
🤔🦌🍁 peuramamma. Koko kesän se on kuleksinut vasojensa kanssa tuossa yksinään. Uroksen huidellessa ties missä. Tänään7146Olen nyt vaikutusvaltainen henkilö
😊⚖👍 Liityin taloustutkimuksen galluppiraatiin jokuaaika sitten. Tänään oli puoluekannatuskysely. Sen täyttämiseen meni4146