Vapaa kuvaus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

1252

Kommenttia

5660

  1. Ei yhtään hullumpi

    😅🍲☕ tuo tekoäly väsäämään runoja. Tässä siitä esimerkki: "Lounasajan iloinen kiiru, vatsa murisee, on nälän hiiru. Ty
    Ikävä
    6
    174
  2. Ihanaa romantiikkaa sadepäivänä

    ❤🥰🌧 Eilen katselin taas Bridgetin ja Markin rakkauselämän kiemuroita. Jonkunlainen korvike tuollainen hömppäleffa 🙄
    Ikävä
    4
    173
  3. Yöt ovat viileitä

    😳🧦🍲 kun kukaan/mikään ei lämmitä. Piti laittaa sukat jalkaan yöksi etten herää siihen kun kylmät varpaat osuvat pohke
    Ikävä
    6
    172
  4. Tuli tuosta mun nimimerkistä mieleen

    😋🫕 🍳 että jos käy ystävän kanssa lounaalla, niin voi syödä enemmän, kuin yksin ollessa. Nimittäin siinä jutellessa eh
    Ikävä
    1
    172
  5. Oi kauheeta mitä kävi

    🙄💤🎶 Illalla aloin katselemaan tanssii tähtien kanssa finaalia. Tänään en kuitenkaan tiennyt kuka pari sen voitti. Ei
    Ikävä
    2
    172
  6. Tuli mieleen

    🙄💻📱 tuosta wifistä. Näen valintalistalla naapurinkin wifit. Olen oman kännykkäwifin nimennyt oman nimeni mukaan. Mitä
    Ikävä
    6
    172
  7. Mielenkiintoisia nuo luontaiskaupan tuotteet

    🤔 🏵 🧪 Tuo kärsimyskukkauute kuulosti lupaavalta jo nimensä perusteella. Sen luvataan vähentävän stressiä, ahdistusta
    Ikävä
    5
    172
  8. Tuli tuossa mieleen

    🤔👖💤 saunan jälkeen pukiessani tummansinisiä yöhousuja, joita somistaa pinkit annansilmät, että olen ollut edellä aika
    Ikävä
    3
    171
  9. Ihana aamu kullan kanssa

    🥰☕🧹 Vanhassa vara parempi. Jo kaksi aamua on mennyt pilalle tarjouskahvin kanssa. Ne porotkin tuoksuivat pahalta. Lu
    Ikävä
    5
    171
  10. Olipas hauskat pikkujoulut eilen!

    🥰🧑‍🎄🎄 En ole ennen nauranut niin paljoa, kuin eilen. Joulukuusi meni nurin ensimmäisillä minuuteilla. Herkkuvettä jä
    Ikävä
    7
    170
  11. Esiliina päällä paistelen

    😋🥞🍯ohukaisia. Näitä voisin paistella hänellekin jälkkäriksi tai välipalaksi. Tai oikeastaan räiskäleitä. Niitä kun la
    Ikävä
    5
    170
  12. Tuleekohan minusta nyt

    🤔📷💻 persu, kun olen harrastanut itsediagnostiikkaa. Apteekin lääkerasva on vaikuttanut vuorokauden, eikä ole vienyt
    Ikävä
    5
    170
  13. Missä vaatteessa reiät vähenee, kun sitä repii?

    😄🫛🥞 Missä maassa on Waterloo, jossa Napoleon kävi kuuluisan taisteunsa? Waterloo ABBA https://youtu.be/mcssw3utx7o
    Ikävä
    6
    170
  14. Kaksi ääntä saa ihon kananlihalle

    🤔🎺☕ erilaisin syin. Toinen on espoolaisen miehen ääni 😍 ja toinen on Nasan julkaisema mustasta aukosta lähtevä ääni �
    Ikävä
    4
    169
  15. Rouva, jonka kanssa käyn kuntosalilla

    🙂🌲🪜 soittelee mulle joka päivä. Epäilen, että hän tarkistaa onko mulle käynyt jotakin. Eien sanoinkin hänelle, että o
    Ikävä
    0
    169
  16. Olipas ulkona raikas keväinen ilma

    😊🌡🛒 täällä pöis 4,6 ja aurinkokin pilkisteli niinkuin eilen. Hain jälkeläiselle putkireiskaa ja mustat nitriilikäsine
    Ikävä
    2
    168
  17. Kivaa sohjopäivää!

    🥰🫶🍫 emojit alkuun, että mun aloitus helpommin erottuu ja turhana pitävät voivat jättää lukematta. Uutiskatsaus: Joit
    Ikävä
    0
    168
  18. Olen nyt vaikutusvaltainen henkilö

    😊⚖👍 Liityin taloustutkimuksen galluppiraatiin jokuaaika sitten. Tänään oli puoluekannatuskysely. Sen täyttämiseen meni
    Ikävä
    4
    168
  19. Pimeimmänkin yön jälkeen

    🤫🌌🌤 valkenee päivä. Aivan ihana aurinkoinen syksyinen poutasää. On ihanaa olla olemassa tänäkin päivänä. Ja se on muk
    Ikävä
    2
    167
  20. Parhaat reseptit syntyvät vahingossa

    🤔🍕☕ nimittän käristin omatekoista pitsaa liian kauan uunissa. Juustosta tuli tummanruskeaa. Reunat niin kovat, että ra
    Ikävä
    5
    167