Vapaa kuvaus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

1101

Kommenttia

4963

1. Hyvää Pitkäperjantaita!

😷👓👜Uskomatonta miten äkkiä on mennyt tämä loppukevät! Ihan kiva jos liikkumisrajoitukset poistuisivat ensi viikolla,
    Ikävä
    10
    95
  2. Kävipäs minulla tuuri

😊👓👜säiden suhteen. Luvassa on liuta sateisia päiviä. Ei tartte olla huolissaan puutarhan kastelusta. Ajomatkat ovat m
    Ikävä
    10
    94
  3. Ihana lämpö on tullut

😕👓👜 takaisin. Eilen voi jo kävellä lenkkareissa. Puutarhahommat on vasta suunnitelmien asteella. Perunoita on jo pa
    Ikävä
    2
    94
  4. Voi hitsin pimpulat

😍❤⛅ miksei lääkäri voi määrätä lääkkeeksi häntä -miestä pks. Tulisi edullisemmaksi ja olisi luontoystävällisempää. Eile
    Ikävä
    6
    94
  5. Se olis sitten 105.s juhlapäivä

🇫🇮🏅❄ Hyvää itsenäisyyspäivää! Suomalainen on suomalainen vaikka voissa paistaisi. Veteraaneja ja Lottia muistetaan ta
    Ikävä
    37
    94
  6. Kierrätyskelpoinen yksilö

😳🛒⛑ ei vielä romutettavaksi haluava täällä! Vaikka tuo popup mainos väittää ostavansa kaiken romun romutettavaksi kier
    Ikävä
    2
    94
  7. Persuille tiedoksi

rahaministerin tekosiin ei selittelyt auta. Pienituloisilla on niin pieni lompakko, että pohja jo näkyy kun rahaminister
    Maailman menoa
    0
    93
  8. Sydämellistä ystävänpäivää

❤❤❤ Voisin sulle (miehelle pks) toivotella Jos ei pitäisi taas voivotella Sinä siellä minä täällä Saman kauniin taiva
    Ikävä
    2
    93
  9. Onkohan mies huomannut, että olen

🤔🏂☕ aika itsepäinen. Mun päätä ei helpolla saa käännettyä, jos olen jotakin päättänyt. Muutenkin olen vanhanaikkaisen
    Ikävä
    9
    93
  10. Outoja ongelmia

🤔🐕👅 neidin suussa on paljon tikkejä. Yleensä koiralle laitetaan kauluri, ettei se saa nuoltua haavojaan. Suujuttuihi
    Ikävä
    5
    92
  11. Mitenkähän ihmiset

🤔☕🍬 45 vuoden päästä ikävöi. Se nyt ainakin on selvä, että 45 vuotta sitten kun Voyager 1 lähti matkaan, niin ikäväpal
    Ikävä
    14
    92
  12. Päivää että pätkähti!

🙄🪰☕ Karhut ovat kömpimässä talviunilleen ja siilitkin vaipuvat talvihorrokseen. Kärpäset ovat jo kuivettuneet talvitil
    Ikävä
    6
    91
  13. Meinasin kirjoittaa

🤔🌕☕ mielen päällä olevia asioita. Tulin sitten järkiini, ķun muistin että on täysikuu. Ne ovat liian arvokkaita tänne
    Ikävä
    12
    91
  14. En ole juhlinut eilen

🍅🙄☕ tomaattisilmät on ihan muusta syystä. Meikkasin näet eilen kauppareissua varten. Pitkästä aikaa laitoin jopa ailai
    Ikävä
    17
    91
  15. Mökkikausi lähestyy

🤔🔨🪓 Aamun uutiset kertoo, että viime kesänä on ollut enemmän sormien kiinnityksiä kuin tavallisesti lisääntyneen mökk
    Ikävä
    12
    91
  16. Säätiedotus

😊👓☔elokuun puolivälin jälkeen sää ehkä muuttuu kuivemmaksi! Joskus elokuun puolella ennen sitä käyn kotona pikaisesti
    Ikävä
    11
    90
  17. Mikäs kriisi nyt on tulossa?

🤔🧻🚽 kaupasta oli loppu nalle vessapaperi. Siis se missä on ulkohuussin ja nallen kuva. Se on ainoa paperi talouspaper
    Ikävä
    48
    90
  18. Mulla tämä palsta on kuin väentungos tuolla kylillä

🥰 🌻☕ Vaikka se yksi mies sekoitti mun pään kokonaan, niin mietin tarkkaan mitä kirjoitan täällä. Jotkut sanat on mun m
    Ikävä
    7
    90
  19. Huomio (mies pks) kaupoista loppuu

🙄🧻🐟 kohta vessapaperi, tonnikala, nuudeli ja pasta. Sen verran isot lakot tulossa 16.2, että ihmiset varautuvat! Kai
    Ikävä
    54
    90
  20. Mulla on muutamia asioita

🤔👔🩲 mistä en oikein pidä. Yksi on marimekon miesten paita. Toinen on marimekon kalsarit. Ja saako lempinimen itse v
    Ikävä
    2
    90