Vapaa kuvaus

Olen nainen ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

795

Kommenttia

3395

  1. Täällä on jalat maassa

    😊👓👜ja järki päässä, eikä mikään ole muuttunut vaikka korona myllää sekä 9.3 täsikuun vaikutus vaivaa vieläkin palsta
    Ikävä
    1
    28
  2. Jo alkoi Lyyti kirjoittamaan

    👧👓👜totesi muinoin amerikkasn muuttanut Lyytin aviomies, joka vaimolleen osoitteensa lähetettyään alkoi saamaan kirjei
    Ikävä
    1
    28
  3. Apua nyt tätä uutta!

    😨👓👜ilmankos aiheet tuntuivat omituisilta. Kerkesin jo vastaamaan kysymykseen kumpi päättää jääkaapin järjestyksestä e
    Ikävä
    0
    28
  4. Kämppätarkastus nuoren miehen toimesta

    😂🚽📱eilen tuotti whatsuppiin poikkeuksellisesti tekstiä, josta tuli mieleen jotkut palstakirjoitukset. Häntä jäi asia
    Ikävä
    0
    28
  5. Napattavia matoja ei näkyvillä

    😊🪶🐓 vaikka kukkokaan ei ole vielä laulanut. Yksi söpö karvamato löytyisi kyllä saunalta. Voittaa söpöydellään jopa Ta
    Ikävä
    4
    28
  6. Luomua sen olla pitää

    🤔🧣❄ sanoi yksi kampaaja kevään trendeistä. Sillä vähennetään kemikaslien luontoon kohdistuvaa rasitusta. Viemäreiden k
    Suhteet
    1
    28
  7. Miten voittaa ikävän tunne?

    😎 👓 👜 Tänään ilahduttaa kävely kauniissa kaväisessä luonnossa. Kun tarkkaan katsoo saattaa nähdä kevään ensimmäisiä
    Ikävä
    5
    27
  8. Liian hyvin pidetty

    😊👓👜kännykkäni 📱tarvitsi uudet kuoret. Eilen löysin uudemman mallin suojakuoret kahdella eurolla. Takakannen mikki ja
    Ikävä
    7
    27
  9. Mulla ei ole mitään

    😍👓👜tarvetta käydä millään treffipalstalla saati jossain ihmeen tinderissä. Mähän olen jo aikoja sitten löytänyt hänet
    Ikävä
    3
    27
  10. Tämmöinen etäkaipaus

    😍👓👜 on nyt trendikästä. Vaikka olishan se skypettäminen hiukka läheisempää kuin palstailu. Sitä vaan on tultava toime
    Ikävä
    7
    27
  11. Ylihuomenna on jo vappu!

    😷 👓👜 Manta onkin jo aidattu, siltä varalta, että jotkut yltiöpäiset nuoret kokoontuisivat sen ympärille vapputouhuiss
    Ikävä
    27
    27
  12. En nyt viitti

    🙂 👓👜 kirjoittaa mihinkään, että "tämä ei ole minulta". Niinpä vaivauduin kirjautumaan palstalle. "Nyt ei kyllä mitään
    Ikävä
    0
    27
  13. Mikäs kiire tässä

    😊👌🏃on valmiissa maailmassa. Tuo sanonta kannattaa välillä muistaa ja yrittää levätä tarpeeksi. Se koskee myös ihmissu
    Ikävä
    24
    27
  14. Saunavahasta

    😊👓👌no ei todellakaan ole siihen tarkoitukseen mitä peukalo keskellä kämmentä ihmiset luulevat. Vaan sillä suojataan s
    Ikävä
    10
    27
  15. Onkohan hän kovin mustasukkainen

    😷 👓 👜 nyt pureskelee nimittäin toinen herra poskipäitä. Nimittäin pakkasherra.❄️ ⛄️
    Ikävä
    17
    27
  16. Uskaltaako tässä kohta

    😷👓👜 enää kaupassakaan käydä. Kassalla nuori mies alkoi huutaa mulle vihaisena kun kysyin että pitääkö noin lähelle tu
    Ikävä
    14
    27
  17. Elämä on arkipäiväistynyt

    😷👓👜kun pyhäpäiviä ei enää vietetä niinkuin ennen. Kaupatkin ovat aina auki. Päivien rytmittäminen on tärkeää, että t
    Ikävä
    6
    27
  18. Huh hellettä!

    😷 🕶 🌞 Lämmintä on heti aamusta. Etätyöläisten kannattaa siirtää toimistonsa parvekkeelle tai terassille. Kunhan vaan
    Ikävä
    2
    27
  19. Säät suosivat lomalaisia/senttiasiaa

    😎 👍 🌞 Lämmintä riittää nyt päivästä päivään. Ilmaston lämpenemistä ihmetteleville täytyy huomauttaa, että viime kesän
    Tunteet
    4
    27
  20. Päivän pläjäys

    😊🌻👍Mulla on jo ollut muutamana yönä sähköpatterit lämmittämässä. Perustelen sitä sillä, että lemmikkini ei tykkää kyl
    Ikävä
    10
    27