lounas.ajatus

![]()
Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.
Aloituksia
1252
Kommenttia
5660
Ei yhtään hullumpi
😅🍲☕ tuo tekoäly väsäämään runoja. Tässä siitä esimerkki: "Lounasajan iloinen kiiru, vatsa murisee, on nälän hiiru. Ty6174Ihanaa romantiikkaa sadepäivänä
❤🥰🌧 Eilen katselin taas Bridgetin ja Markin rakkauselämän kiemuroita. Jonkunlainen korvike tuollainen hömppäleffa 🙄4173Yöt ovat viileitä
😳🧦🍲 kun kukaan/mikään ei lämmitä. Piti laittaa sukat jalkaan yöksi etten herää siihen kun kylmät varpaat osuvat pohke6172Tuli tuosta mun nimimerkistä mieleen
😋🫕 🍳 että jos käy ystävän kanssa lounaalla, niin voi syödä enemmän, kuin yksin ollessa. Nimittäin siinä jutellessa eh1172Oi kauheeta mitä kävi
🙄💤🎶 Illalla aloin katselemaan tanssii tähtien kanssa finaalia. Tänään en kuitenkaan tiennyt kuka pari sen voitti. Ei2172Tuli mieleen
🙄💻📱 tuosta wifistä. Näen valintalistalla naapurinkin wifit. Olen oman kännykkäwifin nimennyt oman nimeni mukaan. Mitä6172Mielenkiintoisia nuo luontaiskaupan tuotteet
🤔 🏵 🧪 Tuo kärsimyskukkauute kuulosti lupaavalta jo nimensä perusteella. Sen luvataan vähentävän stressiä, ahdistusta5172Tuli tuossa mieleen
🤔👖💤 saunan jälkeen pukiessani tummansinisiä yöhousuja, joita somistaa pinkit annansilmät, että olen ollut edellä aika3171Ihana aamu kullan kanssa
🥰☕🧹 Vanhassa vara parempi. Jo kaksi aamua on mennyt pilalle tarjouskahvin kanssa. Ne porotkin tuoksuivat pahalta. Lu5171Olipas hauskat pikkujoulut eilen!
🥰🧑🎄🎄 En ole ennen nauranut niin paljoa, kuin eilen. Joulukuusi meni nurin ensimmäisillä minuuteilla. Herkkuvettä jä7170Esiliina päällä paistelen
😋🥞🍯ohukaisia. Näitä voisin paistella hänellekin jälkkäriksi tai välipalaksi. Tai oikeastaan räiskäleitä. Niitä kun la5170Tuleekohan minusta nyt
🤔📷💻 persu, kun olen harrastanut itsediagnostiikkaa. Apteekin lääkerasva on vaikuttanut vuorokauden, eikä ole vienyt5170Missä vaatteessa reiät vähenee, kun sitä repii?
😄🫛🥞 Missä maassa on Waterloo, jossa Napoleon kävi kuuluisan taisteunsa? Waterloo ABBA https://youtu.be/mcssw3utx7o6170Kaksi ääntä saa ihon kananlihalle
🤔🎺☕ erilaisin syin. Toinen on espoolaisen miehen ääni 😍 ja toinen on Nasan julkaisema mustasta aukosta lähtevä ääni �4169Rouva, jonka kanssa käyn kuntosalilla
🙂🌲🪜 soittelee mulle joka päivä. Epäilen, että hän tarkistaa onko mulle käynyt jotakin. Eien sanoinkin hänelle, että o0169Olipas ulkona raikas keväinen ilma
😊🌡🛒 täällä pöis 4,6 ja aurinkokin pilkisteli niinkuin eilen. Hain jälkeläiselle putkireiskaa ja mustat nitriilikäsine2168Kivaa sohjopäivää!
🥰🫶🍫 emojit alkuun, että mun aloitus helpommin erottuu ja turhana pitävät voivat jättää lukematta. Uutiskatsaus: Joit0168Olen nyt vaikutusvaltainen henkilö
😊⚖👍 Liityin taloustutkimuksen galluppiraatiin jokuaaika sitten. Tänään oli puoluekannatuskysely. Sen täyttämiseen meni4168Pimeimmänkin yön jälkeen
🤫🌌🌤 valkenee päivä. Aivan ihana aurinkoinen syksyinen poutasää. On ihanaa olla olemassa tänäkin päivänä. Ja se on muk2167Parhaat reseptit syntyvät vahingossa
🤔🍕☕ nimittän käristin omatekoista pitsaa liian kauan uunissa. Juustosta tuli tummanruskeaa. Reunat niin kovat, että ra5167