lounas.ajatus

![]()
Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.
Aloituksia
1185
Kommenttia
5386
Kyllästyttää tuo taianomaisen joulun mainostus!
🤔🍫🎄 Mitäs taikaa siinä on, jos ostaa tietynmerkkisen suklaan tai käy ihmistungoksessa joulunavajaisissa. Ilmaiset jou5138Olipas hauskat pikkujoulut eilen!
🥰🧑🎄🎄 En ole ennen nauranut niin paljoa, kuin eilen. Joulukuusi meni nurin ensimmäisillä minuuteilla. Herkkuvettä jä6137Elämäni biisi
😍📻🎶 Monta vaihtoehtoa, mutta kyllä Hän (=mies pks) on niin merkityksellinen että One in a million: https://youtu.be/h13137Huomenna alkaa helmikuu
😊🧣❄️ joka on saanut nimensä jäähelmistä, joita suojasään jälkeen muodostuu puiden oksille. Kaunis on tämä yhtäkkinen l1136Olisinpa minä tuollainen
🥰🦟🐝 tahmainen, johon ohikulkija tarttuu kiinni, niinkuin tuo kärpäspaperi. Voisin kaupungissa ollessani kävellä hänen6136Sunnuntai 4.9.2022
😷🍁☕ taisin olla eilen ainoa kaupassa maskin kanssa käsidesiä lotraamassa. Yhtenä päivänä kun kävin kaupassa tervehdin20136Ilma on kuin morsian
🥰🌞🪰 (tosin jotkut morsiamet -itseni mukaan lukien- tarttee vähän enemmän aikaa kaunistautumiseen) Nyt on melkein kesä7136Ei ole mikään pakko tunkea
🥶🧣☕ ulos yhdentoista asteen pakkasella kun muutaman tunnin päästä tarkenee paremmin. Muutama päivä plussaakin tulossa.1136Jos satun heräämään yöllä kesken unien
🥰 🐶🦴 avaan TV2:n. Sieltä tulee rentouttavaa ohjelmaa koko yön 6 viikkoa. Vieressä kun on vain tyhjä tyyny.4136Toisenlaiset tomaatit
😃👓👜ja käyrät kurkut poikkeavat ulkonäöltään standardista. Sisus on kumminkin samaa hyvää kotimaista vihannesta kuin m1136Arjesta selviää hymyllä
😀👍🌞sanotaan tuossa yhdessä mainoksessa. Se on totta, että hymyily saa ihmisen paremnalke tuulelle. Elimistöä voi hui33135Kauhea miten naisia
🤔👙☕ vieläkin aliarvostetaan. Olen harmistunut tuosta yhdestä maaseudun lehdestä. Se mainostaa digilehteään ilmaisena31134Sain tehtyä pääsiäistervehdykset
🥰🐥🐣 valmiiksi. En kuitenkaan vienyt niitä kauppareissulla postilaatikkoon. Pelkäsin, että paikalliset jyrsijät syövät4134Hitchcockin Linnut
🤔🦅🌱 on tullut parina aamuna mieleen, kun naakkalauma suhahtelee mökin ympärillä ja pellolla. Pellolla ne nokkivat ahk4134Tänäänkin olis ollut
🔥⛑📣 vaikka mitä asiaa. Varsinkin kun aamupäivällä kesken palsun syöksyttiin ulos palohälytyksen takia.🥰 Hyvää yötä5132Just kun luulee
🙄🔥☄että kaikki onnettomuudet on koettu niin tulee jotakin uutta mitä ei ole osannut kuvitella pahimmissa painajaisunis6132Parhaat reseptit syntyvät vahingossa
🤔🍕☕ nimittän käristin omatekoista pitsaa liian kauan uunissa. Juustosta tuli tummanruskeaa. Reunat niin kovat, että ra4131Aamutv:ssä toimittaja kertoi
🤔☕🥧 tehneensä kokeilun olemalla netin keskusteluryhmissä kolme vuorokautta. Hänen pulssinsa oli noussut välillä nopeak3129Miehen ääni puhelimessa
😍🎶❤ oli kuin musiikkia korvissani. Eipä kuitenkaan sydänraukka etukäteen arvannut mitä oli edessä iltahämärässä työpai3129Saksalaisessa sarjassa
🤗❤👍syyttäjä oli sitä mieltä, että haaveilu on sallittua koska siinä ei tarvita moraalia😊. Mitään ennakko-odotuksia e3129