lounas.ajatus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.
Aloituksia
1101
Kommenttia
4963
Hyvää Pitkäperjantaita!
😷👓👜Uskomatonta miten äkkiä on mennyt tämä loppukevät! Ihan kiva jos liikkumisrajoitukset poistuisivat ensi viikolla,1095Kävipäs minulla tuuri
😊👓👜säiden suhteen. Luvassa on liuta sateisia päiviä. Ei tartte olla huolissaan puutarhan kastelusta. Ajomatkat ovat m1094Ihana lämpö on tullut
😕👓👜 takaisin. Eilen voi jo kävellä lenkkareissa. Puutarhahommat on vasta suunnitelmien asteella. Perunoita on jo pa294Voi hitsin pimpulat
😍❤⛅ miksei lääkäri voi määrätä lääkkeeksi häntä -miestä pks. Tulisi edullisemmaksi ja olisi luontoystävällisempää. Eile694Se olis sitten 105.s juhlapäivä
🇫🇮🏅❄ Hyvää itsenäisyyspäivää! Suomalainen on suomalainen vaikka voissa paistaisi. Veteraaneja ja Lottia muistetaan ta3794Kierrätyskelpoinen yksilö
😳🛒⛑ ei vielä romutettavaksi haluava täällä! Vaikka tuo popup mainos väittää ostavansa kaiken romun romutettavaksi kier294Persuille tiedoksi
rahaministerin tekosiin ei selittelyt auta. Pienituloisilla on niin pieni lompakko, että pohja jo näkyy kun rahaminister093Sydämellistä ystävänpäivää
❤❤❤ Voisin sulle (miehelle pks) toivotella Jos ei pitäisi taas voivotella Sinä siellä minä täällä Saman kauniin taiva293Onkohan mies huomannut, että olen
🤔🏂☕ aika itsepäinen. Mun päätä ei helpolla saa käännettyä, jos olen jotakin päättänyt. Muutenkin olen vanhanaikkaisen993Outoja ongelmia
🤔🐕👅 neidin suussa on paljon tikkejä. Yleensä koiralle laitetaan kauluri, ettei se saa nuoltua haavojaan. Suujuttuihi592Mitenkähän ihmiset
🤔☕🍬 45 vuoden päästä ikävöi. Se nyt ainakin on selvä, että 45 vuotta sitten kun Voyager 1 lähti matkaan, niin ikäväpal1492Päivää että pätkähti!
🙄🪰☕ Karhut ovat kömpimässä talviunilleen ja siilitkin vaipuvat talvihorrokseen. Kärpäset ovat jo kuivettuneet talvitil691Meinasin kirjoittaa
🤔🌕☕ mielen päällä olevia asioita. Tulin sitten järkiini, ķun muistin että on täysikuu. Ne ovat liian arvokkaita tänne1291En ole juhlinut eilen
🍅🙄☕ tomaattisilmät on ihan muusta syystä. Meikkasin näet eilen kauppareissua varten. Pitkästä aikaa laitoin jopa ailai1791Mökkikausi lähestyy
🤔🔨🪓 Aamun uutiset kertoo, että viime kesänä on ollut enemmän sormien kiinnityksiä kuin tavallisesti lisääntyneen mökk1291Säätiedotus
😊👓☔elokuun puolivälin jälkeen sää ehkä muuttuu kuivemmaksi! Joskus elokuun puolella ennen sitä käyn kotona pikaisesti1190Mikäs kriisi nyt on tulossa?
🤔🧻🚽 kaupasta oli loppu nalle vessapaperi. Siis se missä on ulkohuussin ja nallen kuva. Se on ainoa paperi talouspaper4890Mulla tämä palsta on kuin väentungos tuolla kylillä
🥰 🌻☕ Vaikka se yksi mies sekoitti mun pään kokonaan, niin mietin tarkkaan mitä kirjoitan täällä. Jotkut sanat on mun m790Huomio (mies pks) kaupoista loppuu
🙄🧻🐟 kohta vessapaperi, tonnikala, nuudeli ja pasta. Sen verran isot lakot tulossa 16.2, että ihmiset varautuvat! Kai5490Mulla on muutamia asioita
🤔👔🩲 mistä en oikein pidä. Yksi on marimekon miesten paita. Toinen on marimekon kalsarit. Ja saako lempinimen itse v290