Vapaa kuvaus

Ex-koditon, eronnut psykoosidiagnoosin saanut normijätkä.

Aloituksia

10

Kommenttia

208

1. Jos+olisit+oikeassa+ja+evoluutioon+uskovat+kuten+mä,+väärässä,+niin+mikset+ole+saanut+meitä+uskomaan+evoluutioon?Mä+olen+aika+avoin,+mutta+mulle+ja+aika+monelle+muulle+on+turha+selittää+liian+tieteellisillä+termeillä+sun+juttuja.+Mulla+on+128+ÄO+mutta+muisti+ja+motivaatio+perinteisiin+aineisiin+sen+verta+paska+etten+ole+korkeasti+koulutettu+toisin+kuin+sä+ilmeisesti.+Olen+kyllä+tutkinut+ja+havainnoinut+paljon+elämän+juttuja,+luontoa+ja+ihmisiä.Joten+selitätkö+selkokielellä+mikä+tekee+evoluutioteoriasta+väärän?
  2. Ei+todellakaan+minnekään+muualle+kuin+julkiselle+paikalle.+Eihän+tota+voi+selittää+hyväksyttävästi+muuten+kuin+ihan+helvetin+kovalla+julkisen+paikan+kammolla+tai+että+haluaa+tehdä+sulle+jotain+pahaa.Olisit+kyllä+voinut+kysyä+että+miksei+julkiselle+paikalle+sen+sijaan+että+lopetit+viestittelyn,+en+tiedä+kysyitkö.+Eikä+kannata+syyttää+itseään,+aina+ei+tule+mieleen,+mutta+hyvä+pitää+mielessä+että+jos+joku+lupaava+kumppaniehdokas+sanoo+jotain+mikä+ei+istu+hyvin+sun+mieleen,+niin+kannattaa+kysyä+vähän+mitä+sillä+on+siinä+taustalla.+Sitten+ei+ainakaan+tarvi+jäädä+miettimään+jos+on+jotain+oikeesti+pahaa,+tai+se+voi+ollakin+että+se+tuntee+asian+paremmin+kuin+sä+ja+saat+avartavan+kokemuksen+ja+ootte+yhdessä.
  3. Monta+hyvää+kommenttia+täällä.+En+ole+todennäköisesti+tekemässä+lapsia,+miksi+tehdä+kun+voi+adoptoida?+Onhan+maailmassa+jo+tarpeeksi+ihmisiä+muutenkin,+ja+eikö+se+ole+sama+kenen+siittämän+lapsen+kasvatat+kunhan+kasvatat+hyvin?+Jotkut+puhuu+että+aisuri+tms+mitälie+katsovat+kieroon+ihan+kuin+alentaisi+itsensä+kun+adoptoi,+mutta+ei+haittaa.+Monta+itse+siitettyä+lasta+ihmiset+kasvattavat+miten+sattuu+niin+onko+se+sitten+parempi?Ja+avioliittoon+en+ole+menemässä,+koska+se+on+lupaus+olla+yhdessä+jommankumman+kuolemaan+asti.+Eli+mun+pitäis+joko+rikkoa+se+lupaus+tai+järjestää+puolisolle+kuolema+että+voisin+olla+vapaa+kun+ei+enää+ole+hyvä.+Mitä+järkeä+siinä+on?Okei,+joillekin+ihmisille+avioliitto+sopii+paremmin+ehkä,+mutta+mun+mielestä+rakkaus+on+sitä+että+tahtoo+sekä+itsensä+että+kumppanin+olevan+onnellinen.+Jos+yhdessäolo+haittaa+sitä+onnellisuutta+ja+jompikumpi+löytää+toisen+niin+joka+tapauksessa+käy+usein+niin+ettei+olla+enää+yhdessä.+Mutta+kun+on+ajatus+että+ollaan+yhdessä+ikuisesti+ja+sitten+tulee+bänät+niin+se+vituttaa.+Ei+vituta+niin+paljon+kun+on+jo+valmiiksi+asennoitunut+niin.+Ja+muutenkin,+mun+kumppani+saa+rakastaa+muitakin+miehiä+ja+naisia+ja+harrastaa+seksiä+heidän+kanssaan.+En+välttämättä+halua+kuulla+niistä+kokemuksista+ihan+hirveästi+eikä+hän+varmaan+puhua,+mutta+ei+se+mua+muuten+haittaa.Toisesta+saa+tykätä+ilman+että+ripustautuu+toiseen.+Mulla+kesti+yli+30+vuotta+tajuta+se+mutta+tajusin+kuitenkin.+Voihan+sitä+silti+olla+yhteydessä+aina+välillä+vaikka+ajauduttaisiin+erilleen,+ja+sitten+myöhemmin+jos+tuntuu+siltä+niin+voi+palata+yhteen.Ei+kannata+elää+niinkuin+luulet+että+muut+toivoo+sun+elävän.+Ne+voi+sanoa+että+tee+sitä+tee+tätä+mutta+kun+teet+omia+juttuja+ja+tulet+onneliseksi+siitä+ja+saat+täyttymystä,+muut+tajuaa+että+parempi+näin.