Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
HulluUkkoMetsästä
profiilit
HulluUkkoMetsästä
HulluUkkoMetsästä
Vapaa kuvaus
Ex-koditon, eronnut psykoosidiagnoosin saanut normijätkä.
Aloituksia
10
Kommenttia
208
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Jos+olisit+oikeassa+ja+evoluutioon+uskovat+kuten+mä,+väärässä,+niin+mikset+ole+saanut+meitä+uskomaan+evoluutioon?
Mä+olen+aika+avoin,+mutta+mulle+ja+aika+monelle+muulle+on+turha+selittää+liian+tieteellisillä+termeillä+sun+juttuja.+Mulla+on+128+ÄO+mutta+muisti+ja+motivaatio+perinteisiin+aineisiin+sen+verta+paska+etten+ole+korkeasti+koulutettu+toisin+kuin+sä+ilmeisesti.+Olen+kyllä+tutkinut+ja+havainnoinut+paljon+elämän+juttuja,+luontoa+ja+ihmisiä.
Joten+selitätkö+selkokielellä+mikä+tekee+evoluutioteoriasta+väärän?
08.07.2019 14:31
Rikkaruohot+on+hyväksi+luonnolle+ja+ihmiselle+joten+joo...
08.07.2019 14:25
Mä+kävin+protuleirin+n.+20v+sitten,+oli+tosi+hyvä+kokemus.+En+silloin+oikein+tiennyt+mikä+olin+henkisesti+ja+oli+tosi+hyvä+että+mun+annettiin+olla+rauhassa+ja+tuomitsematta+sen+suhteen,+eikä+se+oma+henkisyys+siellä+selvinnyt,+myöhemmin+kyllä.
Kristityt+on+erkaantuneet+todellisuudesta.+Kristinusko+itessään+on+hyvä,+rakkauden+uskonto,+mutta+siellä+on+paljon+mikä+sotii+luonnonjärjestystä+ja+todellisuutta+vastaan.+Kiitos+internetin+ihmiset+tietävät+ettei+henkisyyden+kehittämisestä+seuraa+riivatuksi+tulemista,+toisin+kuin+kristityt+tykkäävät+väittää.+Ja+väittävät+myös+että+kun+rakastaa+montaa+ihmistä+romanttisesti+tekee+syntiä,+vaikka+sehän+on+aitoa+kristinuskoa+jakaa+rakkautta+tarvitseville.+Jeesus+paransi+rakkaudella+ja+oli+prostituoitujen+ystävä,+miettikää+sitä.
07.07.2019 19:26
Joopajoo...+jotkut+hakee+totuutta+mielummin+kirjasta+kuin+oikeasta+elämästä.+Se+on+vaan+sitä+kun+pelkää+elää.
Et+taida+tietää+että+kristityissäkin+on+"henkimaailman"+kanssa+toimivia+ryhmiä.+Mä+tiedän.+Ota+pää+perseestä.
07.07.2019 19:14
Me+ollaan+vaan+käymässä+täällä,+ja+tarkoitus+on+rakastaa,+ei+kahlita.+En+usko+että+Jeesus+tykkäisi+avioliiton+ideasta,+siinä+kun+estetään+ihmistä+levittämästä+rakkautta+toisille.+Eihän+romanttinen+rakkaus+ole+ainoaa+rakkautta.+Ja+kristinusko+on+rakkauden+usko.+Siitä+vaan+koitetaan+aina+tehdä+sääntöjen+uskontoa.
07.07.2019 19:05
Karisma+ei+ole+niin+tärkeää+kuin+oma+kyky+rakastaa+toisia.+Se+on+osa+karismaa+tietty,+mutta+karismaksi+mielletään+paljon+muutakin,+ja+mun+mielestä+on+usein+hedelmällisempää+mennä+syvälle+itseensä+ja+kuunnella+mikä+estää+sua+rakastamasta+enemmän+ja+vapaammin.
07.07.2019 08:01
Olen+elänyt+semmoista+elämää+että+jos+kuolen,+niin+ei+harmita+niin+paljon+kun+jäi+tekemättä+asioita.+Vieläkin+on+tekemättä+asioita,+mutta+ne+on+lähinnä+jotain+että+antais+takas+tälle+maailmalle+eikä+että+tarvisin+lisää+kokemuksia.+Parisuhde+ois+kiva+kokea+kerran+elämässä+ehkä,+mutta+se+on+aika+turha+jos+oma+kyky+rakastaa+on+vaillinainen+jollain+tavalla...
Uskon+että+jokainen+löytää+kumppanin+kun+on+valmis+tekemään+asioita+ulkoisen+olemuksensa+sekä+rakastamiskapasiteettinsa+kasvattamisen+eteen,+ja+tekee+niitä+tarpeeksi.+Siinä+vaiheessa+kumppani+löytyy+luonnollisesti,+paikoista+joista+et+häntä+etsinyt.
07.07.2019 07:59
Hanki+jotain+muuta+mielekästä+tekemistä+tissuttelun+tilalle.+Usein+ongelma+on,+ettei+ole+muita+mielekkäitä+tapoja+kuluttaa+aikaa.+Ja+jos+se+ei+ole+ongelma,+niin+vähennä+stressiä.
Voisit+mun+mielestä+ihan+hyvin+kertoa+siitä+pomollesi+ja+miehellesi.+Läheisten+tuki+tekee+aina+hyvää+näissä+asioissa.
06.07.2019 14:05
Narsismi+kuulostaa+siltä+että+voitaisiin+parantaa.+On+olemassa+BDSM-terapiaa+jossa+voi+olla+sekä+alistettu+että+alistaja+ja+roolien+ottamisen+ja+tuskan+ja+avuttomuuden+kautta+purkaa+omia+patoumia.+Ja+jos+aloittajaa+on+uskominen,+niin+narsistilla+on+aivan+helvetilliset+patoumat.
Synnyinsairauksia+tuskin+pystyy+kokonaan+hoitamaan,+tiedä+sitten,+mutta+kannattaisi+varmaan+kokeilla.
06.07.2019 13:50
Ja+unohtu+lol,+mutta+alistaminenkin+ym+sadismi+on+tervettä+jos+on+toisen+suostumus.+Kannattaa+etsiä+sopiva+partneri+tai+partnereita+hommaan,+on+varmasti+parempi+vaihtoehto+kuin+jonkun+työntäminen+junan+alle.+Ja+tutkimuksissa+on+todettu+BDSM-dominoijien+olevan+mieleltään+paljon+terveempiä+kuin+"normaalien"+ihmisten,+poikkeuksetta.
06.07.2019 13:42
Sori+oli+tyhmä+kysymys+multa,+kun+tiedän+että+ihmisen+pitää+kokea+tuskaa+että+voi+kokea+mielihyvää.
Rupea+harrastamaan+kylmiä+kylpyjä+ja+ala+ruoskimaan+itseäsi,+kaalimadolta+saa+hyviä+BDSM-ruoskia.+Mäkin+teen+niin,+se+lisää+nautintoa+huomattavasti.+Googleta+vaikka+jos+et+usko,+on+ihan+tiedettä+siinä.
06.07.2019 13:40
Jos+sinulla+ei+ole+tiettyjä+psykopaattisia+piirteitä,+niin+elät+henkisessä+helvetissä+koko+loppuelämäsi+kun+teet+sen.+Voisit+yhtä+hyvin+maksaa+kaverille+tonnin+että+leikkaisi+kätesi+poikki+kirveellä+ja+poraisi+polvesi+paskaksi,+about+sama+vaikutus,+mutta+vain+suhun+sattuu+eikä+muihin.
Miksi+ajattelet+satuttaa+muita+kun+selvästi+haluat+satuttaa+itseäsi?
06.07.2019 13:38
Ei+se+mitään+vaikkei+ole+kokemusta.+Ei+kokemus+takaa+että+on+hyvä+sängyssä.+Ja+hyvä+sängyssä+on+se+että+olet+tutustunut+omaan+seksuaalisuuteesi+ja+osaat+elää+sen+verta+hetkessä+että+pystyt+lukemaan+kumppaniasi+eläimen+vaistolla+ja+tuomaan+hänelle+nautinnon+ilman+mitään+niitä+näitä+kikkoja.+Olen+ollut+yhdynnässä+kolmen+naisen+kanssa+ja+olin+aika...+hukassa?+ennenkuin+tuli+tämä+viime+leidi,+sai+olla+hänen+kanssaan+oma+itsensä.
Irtaudu+häpeästä,+et+tarvi+sitä.+Seksi+itsensä+ja+muiden+kanssa+on+luonnollinen+ja+terveellinen+asia.+Hoida+homma+vaan+eettisesti+ja+aidosti+kun+hoidat.
06.07.2019 13:33
Ja+lisätään+vielä+että+ainakin+mun+kohalla,+mulla+on+ollut+vientiä,+mutta+mitä+iloa+siitä+on+jos+ei+ole+sopivia+ja+jos+ite+ei+ole+tarpeeksi+jalostunut?+Huomiolla+ei+tee+mitään,+aidoilla+kohtaamisilla+kyllä.
06.07.2019 13:17
Todellisuus+on+erilainen+kuin+mitä+tuo+tutkimus+antaa+ymmärtää.+Joo,+komeilla+miehillä+on+etulyöntiasema+aina,+mutta+se+on+paljon+pienempi+kuin+monet+luulee.
On+eri+asia+lukea+paperilta+että+"sosiaalinen"+tai+"hyvä+keskustelija"+kuin+puhua+sellaisen+kanssa+joka+osaa+rytmittää+keskustelun+oikein+ja+olla+läsnä,+eläimen+vaistolla+ja+hyvällä+tahdolla.+Hyvässä+keskustelussa+ei+välttämättä+sanota+juuri+mitään,+mutta+kun+sanotaan,+se+tuntuu+oikealta.
06.07.2019 12:33
Jaa+mää+vai?+No+en+:D+Hullu-ukko+oli+varattu+niin+piti+lisätä+metsästä+kun+oon+hengannut+siellä.+Puhelinmyyntiä+tein+joskus+päin+tai+2,+ja+tuntu+että+oli+henkisesti+ihan+helvetin+pahalta.+Ja+mä+sentään+oon+kokenu+psykoosin+jossa+on+viikko+sitä+että+sut+tapetaan+koska+tahansa+ja+kaikkea+muuta+tommosta.+Ja+paksu+en+oo,+lääkityksen+aikana+oli+8kk+raskausmaha+mut+sitä+ei+oo+ny.
06.07.2019 11:51
Joojoo,+et+taida+tietää+mitä+nettideittailu+nykyään+on.+Mulla+on+vielä+pahempi+kokemus+kuin+alottajalla,+naiset+ei+vaivaudu+ikinä+vastaamaan+miksei+kiinnosta,+ei+vaan+kiinnosta.+1+kymmenestä+vastasi+mulle.+Ja+niistä+70%+oli+valmis+lähtemään+mun+kanssa+treffeille,+yksi+lähtikin,+muut+vitkutteli+ja+jänisti.
Kyllä+mä+ymmärrän+näin+jälkeenpäin+etten+ollut+tarpeeksi+rento+ja+huumorintajuinen,+ja+pidin+naisia+liian+suuressa+arvossa+ja+itseäni+liian+pienessä.+Jokaisella+on+omat+syynsä,+eikä+naisia+voi+syyttää+siitä.+Vaikka+mitä+neuvoja+voi+jakaa+toisille+mutta+se+on+aina+yksilöllistä+missä+mättää.+Sitä+pitää+itse+miettiä+ja+kerätä+kokemuksia+ja+tutkia+asioita.+Nyt+kun+on+juutuuba+niin+voi+kattella+kaikkia+itsensäkehittämisvideoita,+TED+talkkeja+ym.,+niitä+kyllä+löytyy.+Ja+googletella+vaikka+naisten+oraalityydytyksestä+ym,+voi+löytyä+deittivinkkejäkin.+Ei+keskity+liikaa+yhteen+juttuun+vaan+tutkii+monia+asioita+tähän+liittyen+ja+niitäkin+mitkä+ei+hirveän+suoranaisesti+liity+tähän,+ja+tekee+niitä+juttuja+elämässään+niin+voi+tulla+hyviä+tuloksia.
Se+on+jännä+että+nettideittisivuilla+naiset+ei+oo+kiinnostunu+musta+paitti+ne+jotka+ei+saa+muita+miehiä,+mutta+sit+vaikka+bussissa+on,+nuoret+hottiksetki.+Enkä+oo+mikään+tyhjäpää+tai+tunteeton+ym.+Joku+siellä+vaan+mättää.
06.07.2019 11:20
Ei+todellakaan+minnekään+muualle+kuin+julkiselle+paikalle.+Eihän+tota+voi+selittää+hyväksyttävästi+muuten+kuin+ihan+helvetin+kovalla+julkisen+paikan+kammolla+tai+että+haluaa+tehdä+sulle+jotain+pahaa.
Olisit+kyllä+voinut+kysyä+että+miksei+julkiselle+paikalle+sen+sijaan+että+lopetit+viestittelyn,+en+tiedä+kysyitkö.+Eikä+kannata+syyttää+itseään,+aina+ei+tule+mieleen,+mutta+hyvä+pitää+mielessä+että+jos+joku+lupaava+kumppaniehdokas+sanoo+jotain+mikä+ei+istu+hyvin+sun+mieleen,+niin+kannattaa+kysyä+vähän+mitä+sillä+on+siinä+taustalla.+Sitten+ei+ainakaan+tarvi+jäädä+miettimään+jos+on+jotain+oikeesti+pahaa,+tai+se+voi+ollakin+että+se+tuntee+asian+paremmin+kuin+sä+ja+saat+avartavan+kokemuksen+ja+ootte+yhdessä.
06.07.2019 11:08
Monta+hyvää+kommenttia+täällä.+En+ole+todennäköisesti+tekemässä+lapsia,+miksi+tehdä+kun+voi+adoptoida?+Onhan+maailmassa+jo+tarpeeksi+ihmisiä+muutenkin,+ja+eikö+se+ole+sama+kenen+siittämän+lapsen+kasvatat+kunhan+kasvatat+hyvin?+Jotkut+puhuu+että+aisuri+tms+mitälie+katsovat+kieroon+ihan+kuin+alentaisi+itsensä+kun+adoptoi,+mutta+ei+haittaa.+Monta+itse+siitettyä+lasta+ihmiset+kasvattavat+miten+sattuu+niin+onko+se+sitten+parempi?
Ja+avioliittoon+en+ole+menemässä,+koska+se+on+lupaus+olla+yhdessä+jommankumman+kuolemaan+asti.+Eli+mun+pitäis+joko+rikkoa+se+lupaus+tai+järjestää+puolisolle+kuolema+että+voisin+olla+vapaa+kun+ei+enää+ole+hyvä.+Mitä+järkeä+siinä+on?
Okei,+joillekin+ihmisille+avioliitto+sopii+paremmin+ehkä,+mutta+mun+mielestä+rakkaus+on+sitä+että+tahtoo+sekä+itsensä+että+kumppanin+olevan+onnellinen.+Jos+yhdessäolo+haittaa+sitä+onnellisuutta+ja+jompikumpi+löytää+toisen+niin+joka+tapauksessa+käy+usein+niin+ettei+olla+enää+yhdessä.+Mutta+kun+on+ajatus+että+ollaan+yhdessä+ikuisesti+ja+sitten+tulee+bänät+niin+se+vituttaa.+Ei+vituta+niin+paljon+kun+on+jo+valmiiksi+asennoitunut+niin.+Ja+muutenkin,+mun+kumppani+saa+rakastaa+muitakin+miehiä+ja+naisia+ja+harrastaa+seksiä+heidän+kanssaan.+En+välttämättä+halua+kuulla+niistä+kokemuksista+ihan+hirveästi+eikä+hän+varmaan+puhua,+mutta+ei+se+mua+muuten+haittaa.
Toisesta+saa+tykätä+ilman+että+ripustautuu+toiseen.+Mulla+kesti+yli+30+vuotta+tajuta+se+mutta+tajusin+kuitenkin.+Voihan+sitä+silti+olla+yhteydessä+aina+välillä+vaikka+ajauduttaisiin+erilleen,+ja+sitten+myöhemmin+jos+tuntuu+siltä+niin+voi+palata+yhteen.
Ei+kannata+elää+niinkuin+luulet+että+muut+toivoo+sun+elävän.+Ne+voi+sanoa+että+tee+sitä+tee+tätä+mutta+kun+teet+omia+juttuja+ja+tulet+onneliseksi+siitä+ja+saat+täyttymystä,+muut+tajuaa+että+parempi+näin.
06.07.2019 11:01
35+ja+elämäni+parhain+vuosi.+On+ollut+vähän+rankka+elämä+takana,+työttömyyttä+kodittomuutta+velkoja+kipeitä+ihmissuhteita,+lemmikkien+kuolema,+kuoleman+uhkaa,+itsariyritys...+mutta+olen+myös+viettänyt+Laatuaikaa+todella+hyvän+naisen+kanssa+ja+nyt+tuntuu+siltä+ettei+ole+enää+mitään+mitä+olisi+jäänyt+kokematta+mutta+pitäisi.+Talous+on+kunnossa,+henkisesti+oon+vahvempi+kuin+koskaan,+itsetuntemus+on+parantunut+rytinällä+vaikka+vielä+on+paljon+tehtävää+sillä+saralla,+aika+vähän+sosiaalista+kanssakäymistä+vapaa-ajalla+muttei+se+häiritse.
Koen+olevani+tosi+onnekas+vaikka+olenkin+korkeintaan+alempaa+keskiluokkaa+tulotasoltani,+ja+varmaan+myös+ikisinkku.
02.07.2019 10:25
8 / 11