SaaleminPastori-ko

![]()
1.Kor
1:26 Sillä katsokaa, veljet, omaa kutsumistanne: ei ole monta inhimillisesti viisasta, ei monta mahtavaa, ei monta jalosukuista,
1:27 vaan sen, mikä on hulluutta maailmalle, sen Jumala valitsi saattaaksensa viisaat häpeään, ja sen, mikä on heikkoa maailmassa, sen Jumala valitsi saattaaksensa sen, mikä väkevää on, häpeään,
1:28 ja sen, mikä maailmassa on halpasukuista ja halveksittua, sen Jumala valitsi, sen, joka ei mitään ole, tehdäksensä mitättömäksi sen, joka jotakin on,
Syön veriruokia!.
Aloituksia
229
Kommenttia
5559
Älkää tuomitko Maria vellut!
Luukkaan evankeliumi: 6:37 Älkääkä tuomitko, niin ei teitäkään tuomita; älkää kadotustuomiota lausuko, niin ei teillekää452Tunnustatko olevasi ilotalon pianisti mieluummin kuin velluutesi?
Olen tänään sovinnollisella päällä ja en nimeä aloitustani yhtä raflaavasti kuin tavallisesti. Tai sovinnollisemmalla pä352Hän on hyvä mies joka vastustaa pahuutta
Teitäkin onneksi on. https://www.is.fi/oulun-seutu/art-2000007675404.html151Mihin tyssäsi hanke Raamatun lisälehdistä vl-tyyliin?
Taas saan parkujien kuoron niskaani väittämään että valehtelen. Palstalla on varmasti ihmisiä jotka muistavat tuon vl-ha351Järki vangiksi ottakaat
Tämä on yksi niitä niitä vanhoillislestadiolaisuuden kantavia fraaseja, suorastaan mantra jolla vaiennetaan miksi/miten6150Raamatun sanaa vl-puhujalle
apt.13:10 ja sanoi: "Voi sinua, joka olet kaikkea vilppiä ja kavaluutta täynnä, sinä perkeleen sikiö, kaiken vanhurskaud1350Raamattu sen sanoo:Jeesus on Herra!
Fil. 2:10 niin että kaikkien polvien pitää Jeesuksen nimeen notkistuman, sekä niitten, jotka taivaissa ovat, että niitte949Onko vl-ihminen SYNNINTEKOAUTOMAATTI?
Hebr. 6:4 Sillä mahdotonta on niitä, jotka kerran ovat valistetut ja taivaallista lahjaa maistaneet ja Pyhästä Hengestä1549KuuluukoTÄHTIRYHMÄ Pietarin trollitehtaaseen?
Veikkaan että ei kuulu, mutta tyhmyyttään levittää samaa propagandaa. Nuo Saksinliike/linge-jutut ovat juuri sitä.049Jesaja kirjoitti vl-uskontunnustuksen!
Jes. 28:15 Koska te sanotte: "Me olemme tehneet liiton kuoleman kanssa ja tuonelan kanssa sopimuksen; tulkoon vitsaus ku349Itse olette maineenne hankkineet vellut, - ei Kaleva
Toimintanne on kuin suoraan Haren oppikirjasta. Terveet ihmiset alkaisivat kysellä miten muutamme toimintatapaamme. Ve748Teidän tähtenne Jumalan nimi tulee pilkatuksi pakanain seassa
Roomalaiskirje: 2:1 Sentähden sinä, oi ihminen, et voi millään itseäsi puolustaa, olitpa kuka hyvänsä, joka tuomitset. S2948Joudut erotetuksi SRK-synagogasta Jeesuksen vuoksi
Velluissakin on Jeesukseen uskovia, mutta he joutuvat tekemään sen salaa, niin kuin Jeesuksen maan päällä olonkin aikaan848Rauhanyhdistyksestä rikollisjärjestöksi
Hoitokokousten kautta. Ei ole ihme ettei haluja teosten selvittelyyn löydy. Hoitokokouksissa tehtiin paljon rikoksia suo8047Voitte pidättää synnit omaksi tuomioksenne vellut!
Matt 6:14 Sillä jos te annatte anteeksi ihmisille heidän rikkomuksensa, niin teidän taivaallinen Isänne myös antaa teill1047Miksi laki ei suojellut sotaveteraaneja lestadiolaisvainoilta?
Näin itsenäisyyspäivän alla tämä teema on hyvä nostaa esille. Sotaveteraanit taistelivat itsenäisyyden maallemme ja vain4247ETTE SAA SYNTEJÄNNE ANTEEKSI kun ette tunnusta uskoanne JEESUKSEEN!
ap.t. 10:43 Hänestä kaikki profeetat todistavat, että jokainen, joka uskoo häneen, saa synnit anteeksi hänen nimensä kau5847Varoitan teitä Pyhän Hengen pilkasta Lestadiolaiset!
Matt. 12:31 Sentähden minä sanon teille: jokainen synti ja pilkka annetaan ihmisille anteeksi, mutta Hengen pilkkaamista5846Rooman Paaviko onkin VELLU?!
Vellut ja Rooman paavi väittävät heillä olevan pietarilta perityt taivastenvaltakunnan avaimet. Siitä ei voi tulla kuin4146Vellu, tunnustatko olevasi PAKANA?
Ap.t. 9:15 Mutta Herra sanoi hänelle: "Mene; sillä hän on minulle valittu ase, kantamaan minun nimeäni pakanain ja kunin2245