SaaleminPastori-ko

![]()
1.Kor
1:26 Sillä katsokaa, veljet, omaa kutsumistanne: ei ole monta inhimillisesti viisasta, ei monta mahtavaa, ei monta jalosukuista,
1:27 vaan sen, mikä on hulluutta maailmalle, sen Jumala valitsi saattaaksensa viisaat häpeään, ja sen, mikä on heikkoa maailmassa, sen Jumala valitsi saattaaksensa sen, mikä väkevää on, häpeään,
1:28 ja sen, mikä maailmassa on halpasukuista ja halveksittua, sen Jumala valitsi, sen, joka ei mitään ole, tehdäksensä mitättömäksi sen, joka jotakin on,
Syön veriruokia!.
Aloituksia
247
Kommenttia
6326
Mitä mieltä olette nimimerkit "r" ja "w"?
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16735510/raamatun-tie-taivaaseen-suomeksi-tekstitetty Vellujen kanta on selvä, sitä ei577Rakkaustarina joka synnytti kultin
Nuori tyttö joka pani vahan ukon pään pyörälle. Ei en kerro Dannystä ja Helmistä vaan LL Lestadiuksesta ja Lapin Mariast2876Sovituksen sana on sinun suussasi, ei vl-ihmisen takataskussa!
Room 10:8 Mutta mitä se sanoo? "Sana on sinua lähellä, sinun suussasi ja sinun sydämessäsi"; se on se uskon sana, jota m1376Vellu-laumasuoja rapautuu, kiitos Herralle!
Jer. 17:5 Näin sanoo Herra: Kirottu on se mies, joka turvaa ihmisiin ja tekee lihan käsivarreksensa ja jonka sydän luopu2075Vellu-laumasuoja rapautuu, kiitos Herralle!
Jer. 17:5 Näin sanoo Herra: Kirottu on se mies, joka turvaa ihmisiin ja tekee lihan käsivarreksensa ja jonka sydän luopu075Melkisedek Saalemin kuningas!
Hebr. 7:1 Sillä tämä Melkisedek, Saalemin kuningas, Jumalan, Korkeimman, pappi, joka meni Aabrahamia vastaan, hänen pala075SRK ja RAHA!!!
On siinä sellainen pari . . . SRK on saanut huomattavia rahalahjoituksia Pari vuosikymmeniä pikku porukoissa ja viime175Pastori-ko: Ei kadotustuomiota, eli helvettiä
Niille jotka Kristuksessa ovat! Vl-puhujat! kun niin nielellään helvettiin ihmiset tuomitsette, samalla luette kadotustu774Vieläkö kirkon yhteisvastuukeräys on kuolemansynti?
70-luvulla tämä oli niin suuri synti että siitä olisi joutunut suoraan hoitokokouksesta noitaroviolle. Onneksi suomen la1473Saarnaa nuhtele VAROITA VELLUJA!
2.Timoteuksen kirje: 4:1 Minä vannotan sinua Jumalan ja Kristuksen Jeesuksen edessä, joka on tuomitseva eläviä ja kuolle173Raamatun totuus raatelee valhelestadiolaisuuden!
KR 1933/-38 Jer. 7:4 Älkää luottako valheen sanoihin, kun sanotaan: 'Tämä on Herran temppeli, Herran temppeli, Herran te1772Vl-liikkeen ongelmana on uushurmahenkisyys
Jo Lutherin aikaan alkoi ilmetä hurmahenkisyyttä Tuomas Munzerin johdolla, kehitys johti talonpoikaiskapinaan jossa Luth3272Minkä vastapalveluksen ainoat oikeat uskovaiset saivat Saatanalta?
Vl-uskovaisia heitettiin parhaimpia hoitokokousvuosina vl-liikkeen johdon palkkaamien hoitomiesten toimesta saatanalle s3872"""Ollaan Jeesuksen aikaisessa uskossa", mutta ette tunnusta uskoanne Jeesukseen.
Te uskotte syntinne muka anteeksi, kun pitäisi uskoa Jeesukseen, muuta tietä ylösnousemukseen ja ikuiseen elämään ei ole1672Vl-puhujaksi ei ikinä voi valitaTotuudenjulistajaa!
2Tim. 4:3 Sillä aika tulee, jolloin he eivät kärsi tervettä oppia, vaan omien himojensa mukaan korvasyyhyynsä haalivat i372Jeesus sanoi: Minä olen Elämän Leipä!
Joh. 6:35 Jeesus sanoi heille: "Minä olen elämän leipä; joka tulee minun tyköni, se ei koskaan isoa, ja joka uskoo minuu071Miksi laki ei suojellut sotaveteraaneja lestadiolaisvainoilta?
Näin itsenäisyyspäivän alla tämä teema on hyvä nostaa esille. Sotaveteraanit taistelivat itsenäisyyden maallemme ja vain4271Jeesus ja apostolit eivät olleet velluja, kun eivät hakeneet turvallisuudentunnetta
Matt 16:24 Silloin Jeesus sanoi opetuslapsillensa: "Jos joku tahtoo minun perässäni kulkea, hän kieltäköön itsensä ja ot771Kuinka moni joutuisi nyt ampumaan itsensä salatelevision vuoksi?
Toisessa aloituksessa oli tämä huomiotta jätetty kysymys. Se oli aloituksessa jossa kerrottiin isän itsensäsurmaamisyrit4070Vellu, tunnustatko olevasi PAKANA?
Ap.t. 9:15 Mutta Herra sanoi hänelle: "Mene; sillä hän on minulle valittu ase, kantamaan minun nimeäni pakanain ja kunin2269