SaaleminPastori-ko
Vapaa kuvaus
1.Kor
1:26 Sillä katsokaa, veljet, omaa kutsumistanne: ei ole monta inhimillisesti viisasta, ei monta mahtavaa, ei monta jalosukuista,
1:27 vaan sen, mikä on hulluutta maailmalle, sen Jumala valitsi saattaaksensa viisaat häpeään, ja sen, mikä on heikkoa maailmassa, sen Jumala valitsi saattaaksensa sen, mikä väkevää on, häpeään,
1:28 ja sen, mikä maailmassa on halpasukuista ja halveksittua, sen Jumala valitsi, sen, joka ei mitään ole, tehdäksensä mitättömäksi sen, joka jotakin on,
Syön veriruokia!.
Aloituksia
186
Kommenttia
3831
KIROUKSEN päällensä vetänee VANHOILLISLESTADIOLAISET
Luterilaisten tunnuskirjojen mukaan olette kirotut. Turha tulla haukkumaan minua. "Kaanon 5: "Jos joku rohkenee sanoa,2120Rauhanyhdistyksestä rikollisjärjestöksi
Hoitokokousten kautta. Ei ole ihme ettei haluja teosten selvittelyyn löydy. Hoitokokouksissa tehtiin paljon rikoksia suo8019Tuntuuko tutulta?
Kopsasin tekstin iltapäivälehden sivuilta. Etää jos pohjoiskorealaisen tilalle vaihtaisi sanan "vanhoillislestadiolainen119Vesi nyt teifätkin pelastaa kasteena
1.Piet 3:20 jotka muinoin eivät olleet kuuliaiset, kun Jumalan pitkämielisyys odotti Nooan päivinä, silloin kun valmiste119Tuntuuko tutulta?
Kopsasin tekstin iltapäivälehden sivuilta. Etää jos pohjoiskorealaisen tilalle vaihtaisi sanan "vanhoillislestadiolainen017Vellu, tunnustatko olevasi PAKANA?
Ap.t. 9:15 Mutta Herra sanoi hänelle: "Mene; sillä hän on minulle valittu ase, kantamaan minun nimeäni pakanain ja kunin2217