Vapaa kuvaus

1.Kor
1:26 Sillä katsokaa, veljet, omaa kutsumistanne: ei ole monta inhimillisesti viisasta, ei monta mahtavaa, ei monta jalosukuista,

1:27 vaan sen, mikä on hulluutta maailmalle, sen Jumala valitsi saattaaksensa viisaat häpeään, ja sen, mikä on heikkoa maailmassa, sen Jumala valitsi saattaaksensa sen, mikä väkevää on, häpeään,

1:28 ja sen, mikä maailmassa on halpasukuista ja halveksittua, sen Jumala valitsi, sen, joka ei mitään ole, tehdäksensä mitättömäksi sen, joka jotakin on,

Syön veriruokia!.

Aloituksia

247

Kommenttia

6326

  1. SaaleminPastori-ko: ÄÄNESTIN HAAVISTOA! !!!

    Yleensä vältän politiikkaa ja poliittisia kannanottoja, mutta nyt katson tarpeelliseksi ilmaista kantani. Teille jotka
    99
    804
  2. Pastorin Pulinat: KRITIIKKI ON HYVÄ ASIA!!!!!

    Korostan, että minä en ole "PastorinPulinat" videoblogin tekijä. Mutta oletettavasti luterilaisen pastorin puheiden luul
    3
    769
  3. Onko Kristus kuollut turhaan edestänne vellut?

    Gal. 5:4 Te olette joutuneet pois Kristuksesta, te, jotka tahdotte lain kautta tulla vanhurskaiksi; te olette langenneet
    60
    767
  4. TV-Jumalanpalvelus Lopelta on potku hoitokokousuhrien munille!

    Television omistamisen, tai katsomisen takia heitettiin hoitokokouksissa tuhansia ihmisiä saatanalle sidottuna syntiinsä
    Lestadiolaisuus
    34
    759
  5. Miksi Jeesus ei antanut täysipäisyyttä avaintenvallan mukana?

    Jos ihmiselle annetaan jumalallinen valta toisten ihmisten iäisyyskohtalon suhteen, voisi olettaa että hänelle annettais
    93
    726
  6. Tässä on teille ihme!

    https://yle.fi/uutiset/74-20000323 Lauri Johansson
    32
    710
  7. Hellarit eivät vihaa Vanhoillislestadiolaisia!

    Tämä vl-pakanalähetystyö on aivan oma yksityinen missioni ja tehtäväni olen saanut yksin Kristukselta! Olenhan yksi teis
    79
    707
  8. Uskosta uskoon valhe, jonka jokainen vl-teologi tekee tiettensä!

    Room. 1:17 Sillä siinä Jumalan vanhurskaus ilmestyy uskosta uskoon, niinkuin kirjoitettu on: "Vanhurskas on elävä uskost
    74
    705
  9. Hävittikö hoitokokoukset KOMMUNISMIN suomesta/koko maailmasta

    Minua on syytetty siitä että näen ja kirjoitan vain kielteisiä asioita vanhoillislestadiolaisuudesta, -enkä haluakaan nä
    68
    678
  10. Olette PAKANOITA vellut, ette mitään Jumalan lapsia, ettekä Jumalan valtakunta

    Ja Jumala ei todellakaan ole puhunut teille yhtään sanaa, eikä tule puhumaankaan! En ole pinnasänky, vaikka puolustanki
    40
    644
  11. Voiko palvelija olla Herraansa suurempi? Herraa, joka on Jeesus!

    Ei voi, vaikka vellut julkeudessaan niin uskottelevatkin olevansa! Joh. 13:16 Totisesti, totisesti minä sanon teille: ei
    36
    632
  12. Vl-opetus:"uskon päämääränä on taivas", näin syrjäyttäen uskon Jeesukseen!

    Raamattu sanoo näin: Uskon päämääränä on sielujen pelastuminen ja Raamattu tarkoittaa uskoa, joka kohdistuu Jeesukseen,
    61
    589
  13. Osoitus täydellisestä vl-pimeydestä!

    ######Usko Jeesukseen ilman uskoa omien syntien anteeksiantamiseen on kieltämättä pahojen henkien uskon kanssa identtine
    70
    582
  14. Usko Jeesukseen vai Jeesuksen sovitustyöhön?

    Kun vellun laittaa ahtaalle hän voi tunnustaa uskonsa Jeesuksen sovitustyöhon, MUTTA EI USKOAAN JEESUKSEEN! Usko Jeesu
    51
    549
  15. Hyvää Armorikasta Vapahtajamme Jeeuksen Kristuksen Syntymäjuhlaa palstalaiset!

    Luukkaan evankeliumi: 2:1 Ja tapahtui niinä päivinä, että keisari Augustukselta kävi käsky, että kaikki maailma oli vero
    103
    544
  16. P.SILLANPÄÄ: : Vuonna 1971 SRK korotti itsensä Jumalan yläpuolelle Ruukin suviseuroissa!

    Tämän on nimimerkki x-vl tuonut palstalle! #Paavo.Sillanpää. tahtoo tutustuttaa lukijat perusteisiin ja pyrkimyksiin, j
    16
    532
  17. 35
    526
  18. Olipa kerran eräs PAHA VL-JUORUAKKA!

    Vaikka aloitin näin, niin kysymyksessä on tosi asia,-eikä satu! Tämä mainitsemani vl-juoruakka omisti television, joka
    69
    526
  19. Miksi vellut pelkäävät aloituksiani niin paljon?

    Aloitukseni " kaikkia syntejä eri voi anteeksi antaa' on poiststettu jo ainakin 30 kertaa! Sanotte minua ei-vakavasti o
    31
    525
  20. NeuvostoPunapartisaanit ja SRK, Kuin kaksoset!

    Olen kohtalaisen varma siitä, että tämän aloituksen ikä mitataan sekunneissa-ei almanakalla. Siksi en ryhdy vielä avaama
    65
    503