Vapaa kuvaus

1.Kor
1:26 Sillä katsokaa, veljet, omaa kutsumistanne: ei ole monta inhimillisesti viisasta, ei monta mahtavaa, ei monta jalosukuista,

1:27 vaan sen, mikä on hulluutta maailmalle, sen Jumala valitsi saattaaksensa viisaat häpeään, ja sen, mikä on heikkoa maailmassa, sen Jumala valitsi saattaaksensa sen, mikä väkevää on, häpeään,

1:28 ja sen, mikä maailmassa on halpasukuista ja halveksittua, sen Jumala valitsi, sen, joka ei mitään ole, tehdäksensä mitättömäksi sen, joka jotakin on,

Syön veriruokia!.

Aloituksia

186

Kommenttia

3831

1. Vl-ei tunnusta uskoaan Jeesukseen,! Vaikuttaako liikkeessä antikristuksen henki?

1Joh. 4:3 ja yksikään henki, joka ei tunnusta Jeesusta, ei ole Jumalasta; se on antikristuksen henki, jonka olette kuull
    0
    108
  2. Onko vl-puhuja profeetta pöytänsä takana.?

Vellut sanovat menevänsä seuroihin kuulemaan "Jumalan sanaa", kuitenkin pöydän takana on syntinen ihminen, itsensä ylent
    Lestadiolaisuus
    44
    106
  3. Miksi häpäisette Jeesusta naulitsemalla hänet ristille uudelleen jaa uudelleen?

Synnit annettiin ristillä anteeksi Jeesuksen veriuhrilla, Siinä on sovitus ja lunastus. Synnit saadaan anteeksi uskomal
    40
    103
  4. Tunnista riivaajahenki sydämessäsi! Tee testi itsellesi!

Kysy itseltäsi: Voinko tunnustaa Jeesuksen Herrakseni? Ja voinko tunnustaa uskoni Jeesukseen,-valhemantrojen sijaan, jo
    5
    103
  5. Nämä vl- riettaatkin joutuvat vielä notkistamaan polvensa ja suullansa tunnustamaann Jeesuk

Mutta silloin se on myöhäistä! Fil. 2:10 niin että kaikkien polvien pitää Jeesuksen nimeen notkistuman, sekä niitten,
    60
    102
  6. Saanko esittäytyä?

Nyt velluille tuli uusi kusitolppa kempelaisen tilalle. Toivottavasti saamme asiallisia keskusteluja aikaiseksi mottona
    Uskonnot ja uskomukset
    35
    100
  7. Onko tähtiryhmä trollitehdas???

Järjestölle jolla on kolmikirjaiminen tunnus, jonka ensimmäinen kirjain on S. He tehtailevat palstalle säännöllisesti a
    Lestadiolaisuus
    0
    100
  8. Lukekaa nyt Raamattua!

KR 1933/-38 Matt. 18:20 Sillä missä kaksi tahi kolme on kokoontunut minun nimeeni, siinä minä olen heidän keskellänsä.
    45
    99
  9. Oulun Ry,n logo muistuttaa paljon vapaamuurarien merkkiä!

Liekö sattumaa? https://www.google.com/search?q=vapaamuurarien sormus&oq=vapaamuurarien&aqs=chrome.1.69i57j0i51
    31
    99
  10. Jeesus sanoi: Minä olen Elämän Leipä!

Joh. 6:35 Jeesus sanoi heille: "Minä olen elämän leipä; joka tulee minun tyköni, se ei koskaan isoa, ja joka uskoo minuu
    28
    98
  11. Sanan Saalem taustaa

Salem tai Saalem on heprean kielen rauhaa takoittavan sanan Šalom (Shalom) variantti, jota Vanhassa testamentissa käytet
    2
    97
  12. Syy miksi Togon vl-lähetystyö meni munilleen!

Togolaisille Raamattu ja Raamatun totuus ovat ehdottomasti ylin auktoriteetti. Rakkaus totuuteen pelasti heidät petolli
    7
    97
  13. V-lestadiolaisuus palautti pimeän taikauskon ja syrjäytti kristillisyyden!

Taikauskoon kuuluu aina pelko ja pakko-oireiset rituaalit, joita vl-taikauskossakin riittää. Esim Kristusta rienaava syn
    30
    96
  14. Missä Demonitytöt? DEMONIRYHMÄ!.

Olen kirjoitellut paljon tälle aamulle, eikä teitä näy 😢
    4
    94
  15. Täyttääkö vl-mantra loitsimisen tuntomerkit? Aiheellinen varoitus!

Apt.19:13 Myöskin muutamat kuljeksivat juutalaiset loitsijat rupesivat lausumaan Herran Jeesuksen nimeä niiden ylitse, j
    48
    92
  16. TÄHTIRYHMÄ vaarallisilla teillä!

Tällaista ilmoitteli tädit. ""Meidän ryhmässä jotkut saavat Pyhän Hengen ilmoituksia. On saatu ilmoitus, että uskovaise
    51
    88
  17. Tunnustatko olevasi ilotalon pianisti mieluummin kuin velluutesi?

Olen tänään sovinnollisella päällä ja en nimeä aloitustani yhtä raflaavasti kuin tavallisesti. Tai sovinnollisemmalla pä
    35
    87
  18. Emme julista itseämme kuten vellut, vaan julistamme JEESUSTA!

2Kor. 4:5 Sillä me emme julista itseämme, vaan Kristusta Jeesusta, että hän on Herra ja me teidän palvelijanne Jeesuksen
    14
    86
  19. Hän uskoi meille sovituksen sanan!

2Kor. 5:19 Sillä Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa eikä lukenut heille heidän rikkomuksiaan, ja
    32
    82
  20. Rauhanyhdistykset ovat oikeasti juorutaloja!

Paikkakunnan juorut vetivät ihmiset rauhanrynnistyksille vaikka he menivät sinne muka sanankuuloon. Toinen syy menemisel
    14
    82