Vapaa kuvaus

1.Kor
1:26 Sillä katsokaa, veljet, omaa kutsumistanne: ei ole monta inhimillisesti viisasta, ei monta mahtavaa, ei monta jalosukuista,

1:27 vaan sen, mikä on hulluutta maailmalle, sen Jumala valitsi saattaaksensa viisaat häpeään, ja sen, mikä on heikkoa maailmassa, sen Jumala valitsi saattaaksensa sen, mikä väkevää on, häpeään,

1:28 ja sen, mikä maailmassa on halpasukuista ja halveksittua, sen Jumala valitsi, sen, joka ei mitään ole, tehdäksensä mitättömäksi sen, joka jotakin on,

Syön veriruokia!.

Aloituksia

229

Kommenttia

5559

1. Herra ei ole puolueellinen!

2Aikak. 19:7 Hallitkoon siis teitä Herran pelko. Ottakaa vaari siitä, mitä teette, sillä Herrassa, meidän Jumalassamme,
    6
    71
  2. Annetaan myötätuntoa ns rivivelluille

Jopa tähtiryhmälle, siitä huolimatta että he haukkuvat minua lakkaamatta. Mutta rakkaudesta se hevonenkin pohtii. Kukaa
    41
    70
  3. Olisiko Lestadius sanonut Jeesukseen uskovia epäuskovaisiksi?

Riettaat tähtitytöt voisivat vastata tuohon kysymykseeni.
    36
    70
  4. Koetellaan itsenne oletteko USKOSSA

2.Kor13:5 Koetelkaa itseänne, oletteko uskossa; tutkikaa itseänne. Vai ettekö tunne itseänne, että Jeesus Kristus on tei
    13
    69
  5. Miksi Paavali ei pannut syntejään pois?

1.Tim. 1:15 Varma on se sana ja kaikin puolin vastaanottamisen arvoinen, että Kristus Jeesus on tullut maailmaan syntisi
    Yhteiskunta
    67
    67
  6. Tilasin Kalevan, suosittelen muillekin

Kaleva ei ole enää vuosiin kyyristellyt ja kumartanut epäjumala mammonaa vaan on uskaltanut tarttua maakuntaa vaivaavaan
    8
    66
  7. Jo syntilistanne takiakin olette hankkineet KIROUKSEN PÄÄLLENNE vellut!

Gal.3:10 Sillä kaikki, jotka perustautuvat lain tekoihin, ovat kirouksen alaisia; sillä kirjoitettu on: "Kirottu olkoon
    Lestadiolaisuus
    3
    66
  8. Koukirjaesimerkki siitä miten Jumalan asettama peite ilmenee vellun silmillä!

Poimin tämän vastauksesta, joka oli nimimerkki pinnasängylle osoitettu. """""""""""""""Älä viitsi kehua itseäsi. Säälin
    21
    66
  9. Muistatko pyytää myös uhriltasi anteeksi Vellu?

Matt. 5:24 niin jätä lahjasi siihen alttarin eteen, ja käy ensin sopimassa veljesi kanssa, ja tule sitten uhraamaan lahj
    38
    65
  10. SRK-vellut tuomitsevat itsensä HELVETTIIN!

Se on hyvin selvästi Raamatussa. Opetatte jo lapsenne tuomitsemaan. Minä en tuomitse, eikä tarvitsekaan, eikä minulla ol
    25
    64
  11. Kiitos CIA ja SYT vl-liikkeen alasajosta

On arvioitu jopa 30 % suomalaisista olleen parhaillaan jonkin lestadiolaissuunnan jäsen Suomessa. Nyt vanhoillislestadi
    4
    64
  12. Pastori-ko: Ei kadotustuomiota, eli helvettiä

Niille jotka Kristuksessa ovat! Vl-puhujat! kun niin nielellään helvettiin ihmiset tuomitsette, samalla luette kadotustu
    7
    63
  13. Melkisedek Saalemin kuningas!

Hebr. 7:1 Sillä tämä Melkisedek, Saalemin kuningas, Jumalan, Korkeimman, pappi, joka meni Aabrahamia vastaan, hänen pala
    0
    63
  14. En ole lukenut Raamattua sanoo vellu aina aluksi!

Mutta jo kolmannesta virkkeestä eteenpäin hän sanoo "Raamatussa on sanottu niin ja näin." Tämä on sääntö jokaisen tapaam
    35
    63
  15. Mitä mieltä olette nimimerkit "r" ja "w"?

https://keskustelu.suomi24.fi/t/16735510/raamatun-tie-taivaaseen-suomeksi-tekstitetty Vellujen kanta on selvä, sitä ei
    5
    63
  16. Jeesus olkoon Herra! Voitko sanoa sen?

Voit testata oman hengellisen tilasi kysymällä itseltäsi: ONKO JEESUS MINULLE HERRA? Jos oikein rohkea olet niin voit
    18
    62
  17. MC RAUHANYHDISTYS

Hoitokokoukset ovat ainoa järjestäytyneen rikollisuuden muoto rakkaassa isänmaassamme joka saa toimia vuosikymmenestä t
    29
    62
  18. Jeesus ja apostolit eivät olleet velluja, kun eivät hakeneet turvallisuudentunnetta

Matt 16:24 Silloin Jeesus sanoi opetuslapsillensa: "Jos joku tahtoo minun perässäni kulkea, hän kieltäköön itsensä ja ot
    7
    62
  19. Pyhä Henki on havaittavissa siinä kuka pystyy tunnustamaan Jeesuksen Herraksi!

1.Kor.12:3 Sentähden minä teen teille tiettäväksi, ettei kukaan, joka puhuu Jumalan Hengessä, sano: "Jeesus olkoon kirot
    11
    62
  20. Vellu-laumasuoja rapautuu, kiitos Herralle!

Jer. 17:5 Näin sanoo Herra: Kirottu on se mies, joka turvaa ihmisiin ja tekee lihan käsivarreksensa ja jonka sydän luopu
    0
    61