SaaleminPastori-ko
Vapaa kuvaus
1.Kor
1:26 Sillä katsokaa, veljet, omaa kutsumistanne: ei ole monta inhimillisesti viisasta, ei monta mahtavaa, ei monta jalosukuista,
1:27 vaan sen, mikä on hulluutta maailmalle, sen Jumala valitsi saattaaksensa viisaat häpeään, ja sen, mikä on heikkoa maailmassa, sen Jumala valitsi saattaaksensa sen, mikä väkevää on, häpeään,
1:28 ja sen, mikä maailmassa on halpasukuista ja halveksittua, sen Jumala valitsi, sen, joka ei mitään ole, tehdäksensä mitättömäksi sen, joka jotakin on,
Syön veriruokia!.
Aloituksia
186
Kommenttia
3831
KuuluukoTÄHTIRYHMÄ Pietarin trollitehtaaseen?
Veikkaan että ei kuulu, mutta tyhmyyttään levittää samaa propagandaa. Nuo Saksinliike/linge-jutut ovat juuri sitä.034Raamatun sanaa vl-puhujalle
apt.13:10 ja sanoi: "Voi sinua, joka olet kaikkea vilppiä ja kavaluutta täynnä, sinä perkeleen sikiö, kaiken vanhurskaud1333Jokainen vl on kieltänyt uskonsa 70-luvun säännön mukaan
"Jokainen joka hankkii televisiolaitteen on kieltänyt uskonsa" Kuului ankara sääntö. Televisioksi kutsuttava ominaisuus233Itse olette maineenne hankkineet vellut, - ei Kaleva
Toimintanne on kuin suoraan Haren oppikirjasta. Terveet ihmiset alkaisivat kysellä miten muutamme toimintatapaamme. Ve733Vellut, elätte täydellisesti vanhan testamentin uskossa vielä!!!!
Jeesus on teille uhrieläin muiden joukossa, vaikka hän on verellään meidät itSelleen ansainnut. JEESUS ON HERRA NYT! Ap733Miksi laki ei suojellut sotaveteraaneja lestadiolaisvainoilta?
Näin itsenäisyyspäivän alla tämä teema on hyvä nostaa esille. Sotaveteraanit taistelivat itsenäisyyden maallemme ja vain4232Luuletko YLOSNOUSEMUKSEN-JA ELÄMÄN olevan vl-ihmisessä? Se on kadottava valhe!
Joh 11:25 Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen ylösnousemus ja elämä; joka uskoo minuun, se elää, vaikka olisi kuollut. 11:1032ETTE SAA SYNTEJÄNNE ANTEEKSI kun ette tunnusta uskoanne JEESUKSEEN!
ap.t. 10:43 Hänestä kaikki profeetat todistavat, että jokainen, joka uskoo häneen, saa synnit anteeksi hänen nimensä kau5831Sovituksen sana on sinun suussasi, ei vl-ihmisen takataskussa!
Room 10:8 Mutta mitä se sanoo? "Sana on sinua lähellä, sinun suussasi ja sinun sydämessäsi"; se on se uskon sana, jota m1331Raamattu sen sanoo:Jeesus on Herra!
Fil. 2:10 niin että kaikkien polvien pitää Jeesuksen nimeen notkistuman, sekä niitten, jotka taivaissa ovat, että niitte930Vellu-laumasuoja rapautuu, kiitos Herralle!
Jer. 17:5 Näin sanoo Herra: Kirottu on se mies, joka turvaa ihmisiin ja tekee lihan käsivarreksensa ja jonka sydän luopu2030Oletko USKOMASSA kadotustuomiota itsellesi VELMU?
Room. 8:1 Niin ei nyt siis ole mitään kadotustuomiota niille, jotka Kristuksessa Jeesuksessa ovat. Rinnakkaisviitteet (2130Hän on hyvä mies joka vastustaa pahuutta
Teitäkin onneksi on. https://www.is.fi/oulun-seutu/art-2000007675404.html130Voi minua ellen evankeliumia julista näille eksytetyille velluille.
1kor9:16 Sillä siitä, että julistan evankeliumia, ei minulla ole kerskaamista; minun täytyy se tehdä. Voi minua, ellen e930Ei väkivaltalahkon olemassaolo voi olla itsetarkoitus!
Ps. 127:1 Matkalaulu; Salomon virsi. Jos Herra ei huonetta rakenna, niin sen rakentajat turhaan vaivaa näkevät. Jos Herr230SRK tarvitsee puheiden koordinaattorin
Joku suorapuheisempi kuin minä sanoisi:" valheiden koordinaattorin". Minua on alkanut jo ihan oikeasti nolottaa vellujen2930Raamatun totuus raatelee valhelestadiolaisuuden!
KR 1933/-38 Jer. 7:4 Älkää luottako valheen sanoihin, kun sanotaan: 'Tämä on Herran temppeli, Herran temppeli, Herran te1729Voitte pidättää synnit omaksi tuomioksenne vellut!
Matt 6:14 Sillä jos te annatte anteeksi ihmisille heidän rikkomuksensa, niin teidän taivaallinen Isänne myös antaa teill1029Tavallaan kunnioitankin hullurohkeuttanne vellut
Vain tyhmä tai hullunrohkea uskaltaa uhmata Raamatun totuutta ja vetää päällensä KIROUKSEN. En pidä teitä kuitenkaan tyh029Vellu testaa itsesi oletko JUMALAN KIROAMA
Vellu, onko sinulle uskon sana toisen vellun julistama synninpäästö jnjv-mantra vai tämä apostoli Paavalin antama? Room028