Pikku-pirpana

![]()
Pieni taivaankannen maalari.
Aloituksia
124
Kommenttia
16084
Mikä tuo sinulle hyvän mielen?
Siis tähän kysymykseen ei ole oikeaa tai väärää vastausta olemassakaan. Jokaisella on omat jutut, jotka antavat hyvää m52273No voi sun perk...
Palsta tosiaankin on korjaantumaan päin.. ainakin osittain. Siis mulla ollut vellikellossa kaksi viestiä ikuisuuden ro13132Mitähän sitä kuuntelisi?
Laitoin pihan valmiiksi itseni grillaamista varten, taivas tosin on vielä pilvessä, niin mietinkin, mitähän sitä kuuntel30180Maskaatko?
Niih.. tässä naurin kivasta ja aurinkoisesta kesäpäivästä pihalla ja kuuntelen Ellinooraa.. aikasta paljon hänen tuotann93687Eriparisuudet
Tuumailin tässä noita eripareja. Jännä, kuinka kaksinaismoralistiseksi huomasin omankin ajattelutapani. Esmes pitkä mie67491Palstaparit
Tämähän nyt on täysin fiktiivinen ajatus .. mutta kenet palstalaisista parittaisit keskenään..? Minä aloitan.. Paritt1471329Miten vietit ystävänpäivää eilen?
Minä nukuin lähes koko päivän. Pujikselle toki toivotin hyvää ystävänpäivää, ehkäpä siksi, kun niin kuuluu tehdä. Muut88760Rakkaat palstasisaret ja -veljet
Meillä on oikein kiva pienehkö yhteisö täällä sinkkulassa. Emme ole velkaa mitään toisillemme, siis jos emme halua .. mu57634Tarinaniskijä hakusessaan
Täällä oli jokunen aika sitten hyviä tarinoitsijoita kuten Harmis ja Disse. Molemmat olivat lahjakkaita tarinoitsijoita52690Liian helppo Aku-testi
Tästä pitää kaikkien saada täydet pojot. Niin helppo. Testaa, miten hyvin tunnet Aku Ankan! Kovimmat ankallistietäjät s81602Juomisesta..
Luin tuossa jutun alkon myynnin laskusta ja siitä mitkä olivat myydyimpiä tuotteita. Kysmys tai minimuotoinen galluppi1251000- 58491
- 53378
Joko joulu olisi paketissa?
Tässä kuuntelen musaa ja ryyppään itekseni. Naapurit on ruokittu ja juotettu.. ei mitään vastuita .. eikä mitään tekemis64497Olen tässä miettinyt..
ihmisten erilaisuutta ja siihen suhtautumista. Pohdiskelin sitä jo aiemmin ja tuo Palstiksen kanssa käymäni yöllinen jut51614Joululahjatoiveesi?
Joulu on taas, joulu on taas ja lahjoja ostetaan ja tehdään kohta niin maan perkelee... Mutta mitä toivoisit joululahja59549Musiikin kuuntelu
Niih, itse olen aika nuubi mitä musiikkiin tulee. Useimmilla on jo musiikki kulkenut mukana varhaisesta lapsuudesta tai1571399Kuvitelmieni rikkomiseksi
Noh niin. Aika moni kuvittelee itsestään hieman enemmän kuin on. Minä myös. Se on eräänlainen itsesuojelukeino. Tunnis80746Mukava. Siis mukava?!?
Ja mitä hittoa se oikeastaan tarkoittaa. Siis oikeasti ..? Oltiin työporukalla liikenteessä ja sain kuulla olevani mukav91786Nyt kiinnostaa murkut
sillä täällä sokerimuurahaiset ovat saaneet siivet.. Pitääkö paikkansa minun uskomukseni siitä, että kaikki lentomurkut26345