Vapaa kuvaus

Pieni taivaankannen maalari.

Aloituksia

121

Kommenttia

16004

1. No.. koska miitti pitää olla päivällä, joku ruokaravintola tulisi kyseeseen. Keskustelua ruokapöydässä ja ne, jotka haluavat aikaisin kotiin, voivat poistua hoitamaan velvoitteitaan hyvillä mielin. Ilman mitään kännäyksiä.

Miitin jatkot .. no ne jotka haluavat lähteä humputtelemaan.. se on sit asia erikseen..
  2. Sanoisin ehkä intohimottomuutta vakaudeksi. Mikä itsessään on hyvin loistava ominaisuus.

Vakaa ja tasainen. Kun intohimo ei ohjaa elämää, se on tyyni, vakaa ja rauhallinen. Ilman höpsötyksiä ja haihattelua, jopa pakkomielteisyyttä, mitä intohimo saattaa aiheuttaa.

Aina pidetään vakaita ja tasaisia ihmisiä harmaina ja intohimoisesti eläviä täysillä eläjinä. Tämä yleistys on puusilmäinen. Vakaat elävät tai jättävät elämättä täysillä ihan yhtä paljon kuin intohimoisetkin. He vain suhtautuvat elämään eri tavoin.

Arvostan suuresti intohimottomuutta juuri siksi kun olen itse niin huithapeli. He ovat kiehtova ihmisryhmä. Ja tosiaan olemme kaikki yksilöitä ja uskon, että tasaisissa ja vakaissa ihmisissä on myös sitä intohimoa.. eivät vain päästä sitä laukalle.

Ymmärrän tuon sinun sisäisen minäsi ja ulkoisen minuutesi. Suurimmalla osalla on noin.
    Sisäinen eriää ulospäin annetusta.

Minulla on toisin. Olen ulkoisesti sama kuin sisäisesti, lähes täysin oma itseni tilanteessa kuin tilanteessa. Mutta persoonallisuuteni on erikoinen. Ja kuten sanoin.. olen kuin pyhä kolminaisuus, kolme erillistä .. kuitenkin vain yksi ja sama.
    Testit aina osoittavat minulle erilaisia persoonia riippuen mielentilasta. En ole kiinteä persoonallisuus vaan minulla on useita persoonallisuustyyppejä omasa persoonassani.

Kyse ei ole kuitenkaan jakautuneesta persoonallisuudesta, sillä olen vain yksi ja sama. Tosin voin olla yhdestä asiasta hyvinkin kahta eriävää mieltä. Ja nähdä useita näkökulmia samanaikaisesti.

Siksipä elämäni olisi kovin vaikeaa jos eläisin järjellä. Olen hyvin voimakkaasti tunneihminen ja tunne päättää. Toisinaan olen hyvin intohimoinen ja toisinaan en. Ymmärrän molemmat aspektit hyvin.
  3. Mä uskon että tarkoituksesi oli sama kun mulla.

Asiat jätetään ja jatketaan elämää. Ruikuttamatta.