Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Pikku-pirpana
profiilit
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Vapaa kuvaus
Pieni taivaankannen maalari.
Aloituksia
100
Kommenttia
14111
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Niin+ne+huhut+meistä....+mun+tapauksessa+ne+huhut+eivät+ole+kovin+mairittelevia...
25.04.2020 17:45
Ihan+paras.++Mä+tykkään+sun+tyylistä....
25.04.2020 17:43
Kiva+kun+rekisteröidyit.+Pari+vinkkiä...+kohta+saattaa+alkaa+höykytys..+älä+lähde+siihen+mukaan.+Rekattuja+joskus+kiusataan.+
Henkilökohtaisesti+koen,+että+olen+iloinen+ettet+jättänyt+palstaa.+
Ja+ne+vinkit.+Voit+valita+näkyykö+kirjoittamasi+viestit+muille+käyttäjille+täpillä+ja+voit+kirjoitella+edelleen+anonyyminä++täppäämällä+viestin+alla+anonyymi+täpin.+
Nämä+siksi+että+höykytys+voi+olla+joskus+aika+karvasta...
25.04.2020 16:07
Noista+sivuseurauksista+olet+ihan+oikeassa.+Ne+jallittaa+välillä+minuakin+yhä+vain.+Todellisuudentaju+kuitenkin+voittaa+yhä,+sillä+sain+"+häneltä"+sen+verran+kylmää+kyytiä+irl.+En+enää+haaveile+"+meistä"+jos+koskaan+olen+sitä+tehnytkään.+
Palsta+on+jalostanut-+tällä+tarkoitan,+että+minä+itse+olen+jäsennellyt+asioita+palstan+avulla+-+tunteeni+hyvin+epäitsekkääseen++muotoon.+Olen+sinut+sen+kanssa+että+minulla+on+rakkaudellisia+tunteita+henkilöön+jolla+ei+ole+niitä+minuun.+
Toi+sun+kommenttisi;+oppinut+tunnistamaan+omien+tunteidensa+eroa,+oli+todella+osuvasti+ja+hienosti+sanottu.+Juur+noin+minullekin+palstalla+jäsentely+on+käynyt.+Tosin+se+vei+vuosia...+olen+kai+vähän+hitaanlainen..+heh.
Ei+mielestäni+tunteiden+käsitteleminen+kuulu+mitenkään+sukupuoleen+-+muistetaans+ny+kuitenkin+että+ihmisiä+tässä+vaan+ollaan.+
Harvat+naisetkaan+käsittelevät+tunteitaan,+purkavat+niitä+"akkamaisesti"+sen+kummemmin+käsittelemättä+niitä.+Helpottaa+oloa,+mutta+ei+lopulta+johda+mihinkään.
Minun+mielipiteelläni+kai+kummemmin+väliä,+mutta+sinä+vaikutat+juttujesi+perusteella+mukavalta+ja+ajattelevaiselta+ihmiseltä.+Tässä+pieni+ajatus+sinun+kaivatustasi,+toivottavasti+en+mene+liian+pitkälle..+onko+hän+sinun+arvoisesi?+Vai+joku+tyhjäpää+joka+ei+koskaan+tule+arvostamaan+sinua+sellaisena+kuin+olet+?
25.04.2020 15:53
Jaksan+jos+aihe+tai+aloitus+on+mielenkiintoinen.+Suosin+kyll+max+30+-+40.++Siinäkin+liikaa+jos+viestien+laatu+on+jäänyt+murkkutasolle.+Enkä+viittaa+kielioppiin+tai+muutoinkaan+kirjoitustyyliä.
Negaatiot+lupsauttaa+kiinnostukseni+aikalailla+alkuunsa.+Jää+lukematta.+Ja+kommentoimatta.
Jos+ei+ole+mitään+hyvää+sanottavaa+-+voipi+pitää+suunsa+soukemmalla.
Toki+vastiksia+pitää+olla,+täydentävät+keskustelua.+Resonoivat+eri+taajuudella+niimpä+keskustelusta+tulee+täydellisempää.+Antoisia+keskusteluhetkiä+siis.
24.04.2020 23:28
Eipä+ole+jutut+samanlaisia,+niinkuin+ei+me+ihmisetkään+olla+samanlaisia.+Jokaisella+on+rakkaudesta+omanlaisensa+tarina+ja+hyvä+niin.
Ei+ole+parempaa+tai+huonompaa+tarinaa+rakkaudesta.+Ne+ovat+keskenänsä+eriarvoisia+mutta+yhdenveroisia.+Rakkaus+on+ihana+asia+ja+sitä+ei+voi+olla+koskaan+liikaa.
24.04.2020 23:11
Kandee+kasvotusten+kertoo.+Ite+mokasin+ku+laitoin+viestiä+sopimatomaan+aikaan.
Face+to+face.
24.04.2020 22:46
Minä+kohtasin+omani+kans+irl.+Tunteemme+eivät+kohtaa,+tunteeni+silti+jäi.+Tämä+on+väärä+paikka+hakea+yhteyttä,+mutta+niin+säälittävää+kuin+se+onkin,+tämä+on+minulle+ainoa+paikka+jossa+purkaa+tunteitani+häntä+kohtaan.+
++Olen+pahoillani+että+sun+kävi+noin.+Palsta+voi+sekoittaa+pään+pahanpäiväisesti.+Todella+pahasti.+Silloin+täytyy+tajuta+irroittautua.+
Itse+aina+vaan+palailen,+jopa+vuosien+tauon+jälkeen.+Tunteeni+minun+häntä+kohtaan+jalostuu+ja+pehmenee+tässä+vuosien+saatossa,+mutta+ei+ota+kadotakseen.+Johtunee+jatkuvista+irl+kohtaamisista.
Palsta+on+hyvä+jäsentelyyn+mutta+mitään+hyvää+siitä+ei+saa+irti+jos+ottaa+itselleen+viestejä.+Jos+uskoo+viestin+olevan+itselle+tarkoitettu+-+kannattaa+ottaa+etäisyyttä.+Oman+mielenterveyden+kannalta.+Mutta+hyvää+jatkoa+sulle+valitsemallasi+tiellä.
24.04.2020 22:40
Niin+käy+kuin+on+käydäkseen.+Näin+minäkin+ajattelen+hänestä.
24.04.2020 22:04
Juu+tossa+samaa+mieltä+että+hörhöt+yöllä,+mutta+häröilijät+eivät+jaksa+yöllä.+Itse+olen+myös+jossainmäärin+hörhö+-+ei+siinä+mitään+vikaa+että+on+aina+välillä.+Kunhan+tajuaa+itse+rajansa.+Alkuillasta+vaan+se+paha,+että+"+lapsukaiset+"+koettelevat+rajojaan.+Kaikenmoista+huorittelua+sun+muuta.+Turhanpäivästä+kakkaa.
24.04.2020 21:54
Olen+itkupilli.+Itken+lähes+joka+päivä.+Yleensä+ilosta.+Surusta+itken+ja+tuskasta+ja+kaipauksesta.+Minulla+itkeminen+auttaa.+Se+puhdistaa+ja+helpottaa+oloa.+
Itkeminen+on+ihan+normaalia,+enkä+ymmärrä+miksi+sitä+ei+saisi+tehdä.+
Ja+se+vitun+sanonta+että+miehet+ei+itke!+Sanon+että+sukupuolisyrjintää,+vaikka+nainen+olenkin.+Miehellä+ihan+yhtälailla+oikeus+itkeä+kuin+naisellakin.+Ihmisiähän+tässä+vaan+ollaan.
24.04.2020 21:46
Tämän+pitäisi+olla+keskustelupalsta,+mutta+ilmeisesti+vain+tunneköyhät,+pahoitteluni+ilmaisusta,+trollit+kommentoivat.+
Itse+olen+sinun+kirjoituksistasi+nauttinut+-+ota+nyt+hyvällä+-+ja+ikävää+jos+kuittaat.+Mutta+itse+tiedät+parhaiten+mikä+sinulle+on+hyväksi.+
En+ole+aiemmin+kommentoinut+sinulle,+koska+en+ole+hän+jota+kaipailet.+Jäsentelen+täällä+"kiellettyjä"+tunteitani.
Halusin+kiittää+sinua+ennenkuin+poistut.
Kiitos+että+olet+ollut+omanlainen+sinä.
Kiitos+asiallisista+ja+kivoista+viesteistäsi.+
Tämä+sillä+perusteella+mitä+olen+sinulta+lukenut,++kattaa+vain+pari,+kolme+viestiä.+Silti.
Hyvää+jatkoa+ja+kannustan+ottamaan+yhteyttä+irl+mieluummin+kuin+palstalla.
24.04.2020 21:27
Kiitos+siitä.
24.04.2020 20:45
Tai+juuri+noina+aikoina+ollaan+eniten+sekaisin+unenpuutteesta,+vastaa+muuten+aikamoista+humalatilaa...
+On+tosiasia+että+vähiten+on+häröjä+öisin,+mutta+johtunee+ilmeisemmin+kuitenkin+tuosta+että+nukkuvat+silloin+ja+suurimmalla+osalla+häröistä+on+vanhempien+osoittama+nukkumaanmenoaika.
Tällä+viittaan+viestien+laadun+paranemiseen+öiseen+aikaan.+
Noin+mielipiteenä.+
En+usko+että+rakkauden+määrällä+on+mitään+tekemistä+asian+kanssa.
24.04.2020 20:43
☯️+se+olisi.+Tyhjä+ja+täysi+saman+aikaisesti.+
Alku+ja+loppu.+
Tai+sitten+koptilainen+risti.
Tai+gnostilainen+symboli.
Tai+pelkkä+sydän.
Eli+paree+etten+mene+ottamaan+tatuointia+kun+en+kerran+pääse+konsensukseen+itseni+kanssa.
24.04.2020 20:34
Elämä+ei+mene+aina+haluamaasi+kaavaa.+Kumppanit+paljastuvat+muuksi+mitä+alunperin+luulit.
Se+nuoruuden+sielunkumppani+ku+näyttää+tosellisen+luontonsa+niin+siitä+on+usein+oksat+pois.
Kumppani+joka+käykin+vieraissa+voi+olla+kauhistus+toiselle+ja+toiselle+armahdus.++Se+paras+kumppani+on+se+jonka+kanssa+pystyy+elämään+arjen.+Niin+hyvässä+kuin+pahassakin.++Ei+ehkä+se+unelmien+prinssi+tai+prinsessa,+mutta+aina+voi+vaihtaa+jos+yhdessä+olette+samaa+mieltä.
Kumppani+itsessään+ei+pitäisi+olla+päämäärä+vaan+sd+yhdessä+eletty+elämä+ja+sen+laatu.
23.04.2020 21:52
Ei+voi+koskaan+varmaksi+sanoa.++Eikä+sillä+väliä.+Ei+olla+treffipalstalla.+Tai+kokoonnuta+yhteen+terapiaistuntoon.
Ollaan+keskustelupalstalla+ja+kukaan+ei+tiedä+kuka+sinä+tai+semminkään+minä+olen.+
Keskustelua+voidaan+käydä+uniseksinä+tai+täysin+sukupuolettomana.+Itse+olen+valinnut+nicin+joka+kuvaa+minua+aidosti+ja+luo+keskustelukumppanista+jonkinlaisen+kuvan.+Mutta+se+on+minun+valintani.+Eikä+ole+helppo+valinta+-+anonyymit+hyökänneet+kimppuni+haukkuen+lihavaksi,+isoperseiseksi,+lutkaksi,+horoksi,+mieheksi+ja+jopa+valtakunnaksi.+Noin+muutaman+palsta-arvonimen+saaneena.
Varovaisuuteen+suositan+palstalla+jos+itsetunto+ei+ole+kohdallaan.++Tai+jos+hermostuu/ahdistuu+palstalaisten+kirjoituksista.
23.04.2020 21:36
Joo+ihan+samaa+mieltä.+Tosin+joskus+meni+maku+kun+nimimerkki+oli+jo+varattu.+Piti+äkkiseltään+uus.+
Ei+mullakaan+anonyymejä+vastaan+ole+mitään.+
Olisivat+vaan+siivosti+-+edes+jollakin+tasolla.
Ei+toki+kaikki+mutta+osa+ihan+vajakkeja.
Rekkauksen+jälkeen+minua+pantu+taasen+ihan+halvalla.+Jopa+törkeänpuoleisesti.+Mutta+palstalla+sana+lähes+vapaa..
Ja+pitäähän+jonnekin+purkaa+epävakaata+tai+häiriintynyttä+olotilaa+ja+sitä+ne+trollit+tekee.++Osa+niistä+tyntuu+nauttivan+ilkeilystä+ja+luulevat+vissiin+olevansa+jotenkin+hauskoja.+Tai+mitäpä+minä+heistä+tietäisin.+Ovat+anonyymejä+muumipalstalla.
Minä+tehnyt+periaatteelisen+valinnan+-+rohkeasti+rekattuna+vaikka+olisikin+mahdollisuus+piiloutua+anonyymiteetin+suojiin.
Jos+minusta+tulee+palstan+hylkiö+niin+samapa+tuo.
On+täällä+hyviäkin+keskusteluja+viellä+välillä.
23.04.2020 21:14
Ottaisin+tietty++ilon+irti+noin+vertauskuvallisesti+sanoen.+Olen+naatiskelija.
23.04.2020 20:55
Minullakin+on+ikävä+sitä+toivonpilkahdusta+mikä+minulla+oli+aikanaan+hänen+suhteensa.
Toivoa+siitä+että+tunne+olisi+molemminpuolinen.+Etten+tuntisi+rakkautta+yksin.+Hän+tunsi+kyllä+rakkautta,+mutta+ei+minua+kohtaan.+
Ikävä+sitä+kihelmöintiä+ja+niitä+kylmiä+värveitä+joita+hänen+pelkkä+ajattelemisensa+sai+aikaan.
Se,+että+tuletko+sinä+ap+tai+minä+niitä+vielä+kokemaan+uudelleen+jääpi+nähtäväksi.
Omalta+kohdaltani+luulen+etten+voisi+suurempaa+rakkautta+enää+kohdata.+En+usko+inhimillisesti+olevan+mahdollista,+että+voisin+koskaan+rakastaa+enemmän+tai+paremmin+kuin+jo+rakastan.+Tulevaisuutta+kun+ei+tiedä,+ehkä+olen+väärässä.
23.04.2020 20:49
701 / 706