ajatuksetovatilmaisia
Vapaa kuvaus
Aloituksia
290
Kommenttia
1065
Sosiaalilautakunta tekaisee valheet
Tajusin sen, että vanhempaa herjaava pari, sosiaalityöntekijä ja tämän pari, eivät ole se porukka, joka keksii valheita068Lastensuojelu pitää pysäyttää
Sosiaalityöntekijä muuttaa totuutta taustaoletuksien mukaan ja tekaisee väitteitä. Näitä väitteitä ei koskaan arvioida k1067Lastensuojelun idealistiset huolet
Näillä syillä sosiaalityöntekijä pakottaa perheen joko avohuoltoon tai huostaanottoon, jos mikä tahansa näistä näyttää t167Tapaaminen lastensuojelutoimistossa
Näin unta, että istuin lastensuojelutoimistossa lattialla ja Toivo leikki edessäni. Näin johtavan sosiaalityöntekijän ka267Lastensuojelun kyseenalaistaja on mielisairas
Valhe 11. Kyseenalaistin sossun arvovallan selittämällä huostaanoton lapselleni sossun virheeksi. Sossu väitti, että min167Lastensuojelu ja mielenterveysvanhemmat
9.4. keksityt mielenterveysongelmat 1. kotipsykoterapeutti ja päiväkoti väittää, että en osaa pitää erillään aikuisen, v066Lopettakaa Lastemme Sieppaaminen Suomi
Lastensuojelu tekaisee sairauksia pakottaakseen lastensuojeluvanhemmat tottelemaan heidän komennustaan. Lastensuojelun v065Huostaanotto on syrjintärikos
Huostaanotto on vanhemman syrjintää ja äärimmäistä henkistä väkivaltaa. Sitä ajatusta tukee sosiaalityöntekijöiden käytö865Asia pähkinänkuoressa (huostaanotto on kiellettävä)
Vialla on vain paikallisen sosiaalityön naiset, joille on annettu valta tehdä isoja syntejä. Pakkohoitoperinne ja oletus1065Poljin hiertää kytkinvaijerin poikki
Poljin hiertää kytkinvaijerin poikki Painaessa kuuluu rahinaa. Vaijeri kestää noin 30 tuntia kaupungissa. Kolmas vaijer1164Lastensuojelu jakaa yhteiskuntaa ja lisää vastakkainasettelua
Virallisen valtion kannan täytyy edustaa rationaalisuutta ja tasavertaisuutta, jossa mikään erityisintressi tai ryhmä ei264Eduskunnan väärä kuva lastensuojelusta
2.4. Päättäjien väärä kuva ongelmasta Joku kirjoitti: "Eduskunnan päättäjät ei ikinä ota puheeksi lasten huostaanottoja"164Lastensuojelun saavutukset pähkinänkuoressa
Lastensuojelu pähkinänkuoressa 1. Sossu tekee yhteenvedon muiden arvioista. He eivät pysty itse arvioimaan, tapaa perhe164Mikä lastensuojelulain virhe aiheuttaa sortoa?
Oikeus päättää, kuka heidän mielestään tuntuu sopimattomalta vanhemmuuteen. Siksi he tekaisevat näennäishuolia. Sosia263Sosiaalityöntekijät eivät ymmärrä tekevänsä väärin
Se on ideologia. Töissä käyvät kouluja käyneet ylempään keskiluokkaan kuuluvat keski-ikäiset sosiaalityöntekijät tunteva163Suojelun vääryys ei haittaa
Suojelun vääryys ei haittaa Lastensuojelun tarkoitus on suojella lasta sinulta, ei auttaa, olettaen että meitä ei voi a262Oletteko tämän kauhun syypäät?
Suojjelun vääryys ei haittaa Lastensuojelu on todellisuudessa tällaista: Lastensuojelun tarkoitus on suojella lasta sin362Olen pohjalla lastensuojelussa
Olen pohjalla lastensuojelun mielestä Minulle ei anneta tapaamisaikoja, koska sössötyöntekijöiden mielestä vaarannan la2162Mennyt ja tuleva sossun kaa
Mennyt Sosiaalityöntekijä huomaa -isän pitkään jatkuneet mielenterveyshuolet, vaikka he pitivät minua persoonana, jos362Rakas poikani
Meillä oli kivaa. Niin turvallista. Minä olin aina läsnä ja ymmärsin sinua. Sinä luotit isään ja koit niin, että sinä sa161