KasvatusVastattu 3 v

Tapaaminen lastensuojelutoimistossa

Näin unta, että istuin lastensuojelutoimistossa lattialla ja Toivo leikki edessäni. Näin johtavan sosiaalityöntekijän kasvot, joka istui tuolilla. Puhuin siitä, miten heidän pitää lopettaa sijaishoito. "Meidät laitetaan…
Laki ja rikosVastattu 4 v

Huostaanotto on syrjintärikos

Huostaanotto on vanhemman syrjintää ja äärimmäistä henkistä väkivaltaa. Sitä ajatusta tukee sosiaalityöntekijöiden käytös, jossa yhteydenpitoa lapseen estetään ja keskustelupyyntöihin ei vastata. Sosiaalityöntekijän teh…
PerussuomalaisetVastattu 3 v

Lastensuojeluiltanne

Perussuomalaiset Lastensuojeluilta 2 24.1.2023 klo 17.30 Pikkuparlamentti keskustelua pitää käydä netissä. En nyt ole mikään rivijäsen ps:ssä, mutta olen tehnyt valmiiksi koko puolifilosofisen analyysin lastensuojelun o…
SuhteetEi vastauksia

Huomasin tunnevammani

Olen 41 ja ollut yksin vuosikymmeniä. Minä yritän kuunnella sitä, että milloin minusta tulee liikaa keskustelukumppanille, vaimolle, veljelle tai tutuille. Silloin lopetan puhumisen ja sanon vain "se on okei, ei mitään"…
SinkutVastattu 4 v

Lapsien tekijät -ryhmä

1. Kuvallisen seuranhakuilmoituksen tehneet 2. Et voi käyttää julkaise nimettömänä -vaihtoehtoa, koska silloin et voi saada mese-viestejä 3. Lapsien tekijät on yksityinen 29.8.2022 alkaen, eikä sitä voi lukea muut kuin …
PolitiikkaEi vastauksia

Miksi lastensuojelu valehtelee?

Koska sosiaalityöntekijän on pakko voittaa lapsi pois vanhemmalta, jonka hän ja lautakunta on päättänyt olevan sopimaton lapsenkasvatukseen. Lapsen tilanne tai laki ei vaadi sitä. Vanhemman teot eivät merkkaa. Siksi he …