Vapaa kuvaus

Tulen aina toimeen kaikkien vähänkään järkevien ihmisten kanssa, eikä mulla tossa järkevyysvaatimuksessa ole kovinkaan tiukat kriteerit.
Ikää on 52 ja profiilikuva on vuodelta 2021, tarkkaaottaen syyskuussa.

Aloituksia

43

Kommenttia

4390

  1. Luottomies

    Missä toi on kuvattu? Onko tuo jossain Espoossa ta Kirkkonummella?
    Tv-sarjat
    4
    11749
  2. Outo txt. Joku huijaus, ei liity sinkkuuteen

    "Toimituksenne pidetään varastossamme maksamattomien postitusten takia. Tietoja täältä: 3ik.me/WTdzY" Sieltä löytyy se
    Sinkut
    79
    1319
  3. Taulu ilman triploja

    Mua on ihmetyttänyt Sydämen asialla -sarjassa se, ettei heidän taulussa ole ollenkaan triploja. Sarja sijoittuu 1960-luv
    Darts
    1
    1263
  4. Misten partamuoti

    Mä oon tätä ennenkin ihmetellyt, mut kun katotaan menneitä muoti-ilmiöitä, niin eiks tää oo aika ihmeellistä. Partamuot
    Sinkut
    102
    1246
  5. Sinkkupastalla ihmetyttää yks asia yli muiden

    Täällä on joku/jotkut aloittajat, jotka niputtaa miesten tekemät raiskaukset siihen, miten kamalia sateenkaariperheet ov
    Sinkut
    116
    608
  6. Luokkakokous

    Nyt en puhu siitä elokuvasta. Yritin sitä katsoa, mutta en kestänyt edes puoleen väliin. Oletteko olleet luokkakokoukse
    Sinkut
    27
    125
  7. Miksi tämä jatkuva pop-up?

    "Haluatko tietää, mistä Suomi puhuu? Tilaa ilmoitukset suosituimmista keskusteluista - ajoittain saat myös mainoksia yht
    Suomi24 Blogi ★
    0
    87
  8. Voiko käydä niin

    että järkevin mitä keksit kysyä, on "voiko käydä niin"? Voi käydä. Ei helvetti. Hyvää yötä.
    Sinkut
    0
    78
  9. Facebook salasana

    Nyt ihan vitun tyhmä kysymys wanhalta papalta. Mun läppärini on ihan paska ja levytila täytty. Kone ehdotti poistamaan
    Tietotekniikka
    17
    77
  10. PUNK on parasta musiikkia mitä ikinä on tehty!

    Tässä siitä hyvä taidonnäyte https://www.youtube.com/watch?v=HRijU9ucnJI
    Sinkut
    34
    60
  11. Dosentti: Päivi Räsänen (Alfa-TV)

    https://www.permanto.fi/fi/web/alfatv/player/vod?assetId=82783401 Yllättävää, etten huomannut tästä mitään keskustelua.
    Abortti
    0
    58
  12. 73
    58
  13. Areenan katominen ulkomaiLTA?

    Ulkomailla asuva ystäväni haluaisi katsoa yle.areenassa olevan ohjelman, jonka tiedoissa lukee "Katsottavissa vain Suome
    Verkot
    11
    54
  14. Miksei abortinvastustaja ei kehtaa kertoa nimeään?

    Häpeääkö hän jotain? Vai eikö uskalla tunnustaa uskoaan? Miksi hän pelkää?
    Abortti
    29
    50
  15. Kumpi on tärkeempi...

    ...tissit vai naama?
    Sinkut
    50
    42
  16. Vieras kieli ja äidinkieli kouluopetuksessa

    Onko kukaan muu ollut havaitsevinaan, että vieraiden kielten opetusta vastustavat ovat yllättäin samoja henkilöitä, jotk
    Kielipolitiikka
    57
    40
  17. Persjalkaiset naiset ja miehet

    Koska Perseilijöiden mielestä on ihan ok kommentoida erimielisten ulkonäköä, niin kai se on sallittua. Kysyisinkin onko
    Perussuomalaiset
    1
    39
  18. Mistä johtuu?

    Miksei yhdelläkään ehdokkaalla ollut edes mainintaa "valtaväestön" kaupaamasta aborttikiellosta?
    Perhe
    0
    38
  19. Kauniit viulistit

    Miks kaikki viulisti(naiset) on aina kauniita? Kaunistaako soitin soittajaa, vai onko se vaan niin ettei muunaliset na
    Soittimet ja laitteet
    0
    38
  20. Jos alkio olisi tietoinen toimija

    se varmasti tekisi itselleen keskenmenon jos ymmärtäisi joutuvansa syntymään tämän palstan pää-äänen perheeseen. Vai pi
    Abortti
    3
    37