Vapaa kuvaus

Olen dekkareita lukeva, käsitöitä ja liikuntaa harrastava viisvitonen. Toivoisin maailmaan enemmän suvaitsevaisuutta. Ja että ihmiset oikeasti välittäisivät toisistaan. "Iloitse tästä päivästä sillä se on elämä itse" Eläkäämme elämämme niin että jokainen eilenen olisi ihana muisto ja jokainen huominen uusi toivo! Mutta tärkeintä on tämä päivä, juuri tämä päivä! Suosikkibändit/artistit: Yö, Popeda;Leevi, and, the, Leewinks Suosikkileffat: Badding, Kymmenen, pientä, neekeripoikaa Lempikirjat: Dekkarit Vapaa-aikanani: Teen, teen, pihatöitä, käsitäitä Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Virrat, Koli, Imatra Katson tv:stä mieluiten: Salkkarit, kotikatu, emmerdale, urheilua En pidä: kiireestä Ruoka & juoma: kaalikääryleet, makaroonilaatikko, maito Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

25

Kommenttia

526

1. Aina siivotessa soi musa. Suosikkini on Yö
    ja Leevi and the Leevings.

Mutta jos soitan Popedaa niin silloin
    SOI KOVAA!!!
    "Me kodittomat synnyimme lähtemään!"
  2. Muistan oikein hyvin lapsuuden kulta-aikoja ja nuoruusvuosien huumaa! Ihanaa aikaa!
    Pihalla seisottiin ja tuijotettiin taivaalle, siellä kiersi maata Sputnik!
    Radiosta kuunneeltiin Kalle Kustaa Korkkia ja Pool Koksia. Ja tietenkin lauantain toivottuja levyjä!
    Nuorisomusiikki oli harvinaista herkkua, kyllä. Ja vasta nuorten sävellajha oli eka meidän oma ohjelma.
    Tansseihin ei ollut asiaa ennenkuin rippikoulu oli käyty.
    Ekat meikit ostin vasta seitsemäntoista vuotiaana ja silloin uskalsin ensimmäistä kertaa tansseihin.
    Kaikkia vanhempia ihmisiä teititeltiin ja teitittelen vielä edelleenkin, siis itseäni reilusti vanhempia.
    Meille tuli Seura ja parhaalle ystävälleni tuli Apu ja voi että olin kateellinen niistä paperinukeista joita siellä oli! Mutta sitten minulle tilattiin Suosikki ja se oli niin mahtava juttu että sen rinnalla kalpeni moni asia! Näin pienestä se oli silloin kiinni!

Haluaisinko elää jotain uudelleen? En tiedä, en ehkä oikeasti. Mukavahan niitä on muistella mutta parempi näin. Aika on kullannut muistot, nyt ei enää muista esim. sitä ettei siihen aikaan ollut paljoa rahaa. Eikä mitään muutakaan, vaatteitakaan. Jos sai yhdet farkut niin niitä pidettiin ainakin vuosi ennenkuin sai ostaa uusia. Ja kasettinauhuri oli kova juttu, jos sellainen oli. Radiosta nauhoitettiin kappaleita kasetille.
    Onhan ihmiset siitä muuttuneet, tottakai. Nyt on kaikkea enemmän kuin silloin. Nyt ei enää välitetä toisista niinkuin ennen tehtiin, käytiin sukulaisissa jne.

Mutta kaikki muuttu ja aika kultaa muistot. Hyvä niihin muistoihin on aina välillä palata ja niistä kertoilla toisillekin.
  3. Ennen tosiaan väitettiin että kivitalon saa jos lopettaa tupakoinnin.
    Nyt tiedän ettei niin ole enkä kivitaloa edes halua.
    Itse lopetin kolmetoista vuotta sitten. Rahaa on ihan yhtä vähän, painoa paljon enemmän. Painon nousuun on toki monia syitä.
    Mutta vaikka en enää polta niin ottaa kyllä pattiin että tupakoitsia on kaikkien hampaissa. Saat ihan rauhassa ryystää kaljaa julkisella paikalla. Riehua ja rettelöidä ja aiheuttaa vahinkoa, saat rikkoa pulloja minne haluat. Mutta auta armias jos POLTAT TUPAKKAA!!! Hyi hyi se on paha. Siitä kirjoitellaan yleisönosastoissa.
    Järki käteen nyt ihmiset! Tupakoivasta ihmisestä on tehty lainsuojaton, syntipukki kaikkeen pahaan.
    On jokaisen oma asia polttaako tupakkaa vai ei. Voi olla huomaavainen tupakoija, ja niin suurin osa onkin ja joutuu olemaan.
    Niin että eiköhän meillä ole suurempiakin rikollisia tässä maassa. Vai mitä?