Vapaa kuvaus

Olen dekkareita lukeva, käsitöitä ja liikuntaa harrastava viisvitonen. Toivoisin maailmaan enemmän suvaitsevaisuutta. Ja että ihmiset oikeasti välittäisivät toisistaan. "Iloitse tästä päivästä sillä se on elämä itse" Eläkäämme elämämme niin että jokainen eilenen olisi ihana muisto ja jokainen huominen uusi toivo! Mutta tärkeintä on tämä päivä, juuri tämä päivä! Suosikkibändit/artistit: Yö, Popeda;Leevi, and, the, Leewinks Suosikkileffat: Badding, Kymmenen, pientä, neekeripoikaa Lempikirjat: Dekkarit Vapaa-aikanani: Teen, teen, pihatöitä, käsitäitä Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Virrat, Koli, Imatra Katson tv:stä mieluiten: Salkkarit, kotikatu, emmerdale, urheilua En pidä: kiireestä Ruoka & juoma: kaalikääryleet, makaroonilaatikko, maito Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

25

Kommenttia

526

1. Aikuiset tyttäreni minulle kaverikutsun laittoivat ja syksyllä liityin mukaan. Nyt käyn siellä päivittäin. Ja juuri näin, siitä voi seurata mitä lapseni milloinkin touhuavat tai mikä heitä potuttaa.

En ole liittynyt mihinkään ryhmään, taidot ei riitä ihan kaikkeen.
    Mutta ystäviä olen saanut. Läysin eräänkin jonka kanssa yhteys on ollut poikki yli kakskyt vuotta.

Ihan kiva juttu tuo FB on. Kyllä siihen kanattaa lähteä mukaan.
  2. Kuinka kauan jaksamme venyä ja venyä?
    Meillä myös saa olla sen kolme päivää pois ilman sairauslomalappua. Lyhyitä saurauslomia on ollut jo kauan ja nyt alkaa olla niitä pitkijäkin. Sijaisen ottamista venytetään mahdollisimman pitkään. Jos vaan nyt pärjäätte muutaman päivän, katsotaan sitten.

Miten se vuosilomalaissa sanotaan, onhan työntekijällä oikeus päättää ainakin osasta lomaa koska pitää. Mutta minkäs teet jos ei ole väkeä töihin. Jääppä siinä sitten lomalle, ei onnistu.
    Tilanne on huono ja aina vaan huonommaksi menee.