m.u-u

![]()
Savuavan symbiootin neuroleptiset istukkeet. Suosikkibändit/artistit: Westbam nyt, ennen ja aina Lempikirjat: Kaikki Philip K. Dickin tuotokset. Iaian M. Banks, Arthur C. Clarke, Isaac Asimov, William Gibson, Stanislaw Lem, Arkadi ja Boris Strugatski. Siinä muutama suosikki kirjailijoista. Yksittäistä Vapaa-aikanani: Mökki, olut Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Kaikki käy kunhan pääsee pois. Katson tv:stä mieluiten: En oikeastaan katso televisiota ollenkaan. Kotieläimet: Koira ihminen. En pidä: Fanaatikoista - iteki oon Ruoka & juoma: Menee Linkit: http://www.torvi.com, http://www.vapaa-ajattelijat.fi/, http://www.eroakirkosta.fi/, http://www.nasa.gov/, http://www.ursa.fi/ Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: Sinkku Lapset: --- Messenger: [email protected]
Aloituksia
49
Kommenttia
330
Uskonnollisen kokemuksen aivoituksia ohimolohkoissa
Helsingin sanomien tiedesivulla oli lauantaina 19. huhtikuuta 2003 juttu: "Uskonnollisen kokemuksen aivoituksia ohimolo261056Uskonnon varjolla "terve"
Onko muilla käynnyt mielessä minkälaisia mielenterveysongelmaisia ihmisiä uskovaisten piireissä hyväksytään. Osa kuule7986Kysymys historiallisista henkilöistä?
Keksiikö kukaan palstalaisista yhtäkään kovan luokan fundamentalistia, joka olisi ikinä saavuttanut minkäänlaista yhteis15972Hyökkäys Taido sivuille
Suomen Taidoliiton sivulle hyökätty http://www.taido.fi/dojo/index.php PELKÄÄMMEKÖ !!?? Kirjoittanut: JuudasPastori13966Lessut ja Hellarit
Olen seurannut palstalla muutamia kirjoituksia, jotka ilmeisesti ovat karismaattisiin kristillisiin yhteisöihin kuuluvie17904Ihmisen kromosomeista
Itseäni askarruttanut kysymys, johon en ole saanut selkeätä vastausta. Ihmisen evoluutio. Nimittäin nykyihmisellä on 44887- 20798
Vaalikone 2007
Vapaa-ajattelijoiden ylläpitämä vaalikone eduskuntavaaleihin 2007 on avattu. http://www.uskonnonvapaus.fi/vaalit/edusk6760Pieni visailu kysymys
Minkä takia vietämme loppiaista, mikä on loppiainen? Kumpi joukkue voittaa atet vai hihhulit. Vastaus on looginen.4753Jumalan TÖRKEÄ kiristys!
Argumentum ad baculum (lat. "argumentti kepillä") Sinun olisi parempi uskoa Jumalaan. Jos et usko, Jumala rankaisee sin7738PALSTAN USKOVAISET
Ateismi palstan keskusteluihin osallistuvien uskovaisten ajatusmaailmasta löytyviä piirteitä. Tähän ryhmään kuuluvat u9677Teistien suhde ateismiin
Teistit ja ateistit ovat yhdessä asiassa samaa mieltä. Yliluonnollisiin mielikuvitusolentoihin uskominen on naurettavaa.9655Uskovaiset ovat lapsia
Evoluution tuloksena luonnon valinta on suosinut niitä lapsia, jotka tiettyyn ikään asti uskovat kaiken mitä vanhemmat s16620Uskonto verenperintönä
Olla uskovainen ei synnytä perusteltua kantaa. Kulttuurissamme ihmiset kastetaan, koulut opettaa, mutta VALINTAA ei ole.4617Voi Voi
Jos alamme tuomitsemaan ihmisiä pelkkien puheiden EMME todisteiden valossa olisi meistä jokainen lusimassa. Ärsyttää tur8587Tosi uskovainen ei tarvi viinaa
Antaa todisteiden puhua http://youtube.com/watch?v=uA_i3ZVDeMk&mode=related&search=9560Nappiin meni
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=2000000000000020&conference=609&posting=22000000013860441#220000000138608547PÖYRISTYTTÄVÄ PÄÄTÖS FIILIS POHJALTA
Uskonnollisista syistä tehty pojan ympärileikkaus ei ole rangaistava teko, jos se tehdään asianmukaisesti. Näin päätti k8503MLL uskonto kysely
” Uskonto osana lapsen hyvinvointia” Jälleenkerran kysely, jossa on jo etukäteen päätetty vastaukset näihin kysymyksiin5501Diakonia = Lobotomia
Toisinaan ihmettelen sitä kaikkea lapsekkaan harmaan massan ajatuskehitelmää missä puolustellaan hyväntekeväisyyttä, jot9493