Vapaa kuvaus

Olen kuulemma jääkaappipakastimen kokoinen harrastelijakokki jota ei saa päästää viittä metriä lähemmäs lihatiskiä. Harrastelen myös suustaladattavilla mustaruutipistooleilla ampumista maajoukkuetasolla.Kesäisin moottoripyöräilen ja liikun luonnossa sieniä etsimässä ,loppu vapaa-aika meneekin autoja ropatessa. Motto: Kyllä se siitä. Linkit: http://www.motopalsta.com, http://mustaruuti.sporttisaitti.com Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

9

Kommenttia

663

  1. Minä opetin viimekesänä plikkani ajamaan,ei ole edes mopolla ajanu.
    Lainattin pappan (78v) 250 viagraa ja eikun meitin pikkutielle opetteleen.
    Minä vieressä reippaillen ja neuvoja huudellen ja kyllähän se siitä pikkuhiljaa enstex kävelyvauhdilla ja siitä sitten tunnin päästä jo kakkosvaihteella.
    Seuraavana päivänä otin oman pyörän mukaan ja vähän pitemmälle tuota pikkutietä, on umpikuja että uskalsi mennä ilman pelkoa vastaantulijoista.
    Ajelin vieressä ja huutelin neuvoja, ei kuitenkaan liikaa,meinaan kun plikka on äiteensä luonteinen.
    Ehtoomalla sitten uskallettiin mennä jo isommalle tielle kiertelemään paikkakuntaa.
    Kuukauden verran siinä meni että plikalla oli välikoon kortti taskussa ja viissatanen Suitsa alla.
    Vaimon opetin joskus vuonna papu samaan tapaan ajamaan, mutta palautetta tuli huomattavasti enemmän kuin nyt.
    Rohkeutta opetus vaatii,siinä ei kovin hättänen pärjää,voi joutua ulkoruokintaan,että siitä sitten vaan kunhan lumet ensin on sulaneet.
    Onnea yrityksellesi.