antti_kantola

![]()
s-posti [email protected] Olen pienestä pitäen uskonut. Syntynyt hedborgilaiseen evankelisuuteen. Edustan Kristus-keskeistä kristillistä, karismaattista katsantoa sekä olen vapaaehtoistyössä eräissä ns. kolmannen sektorin yhteisöissä . Olen toiminut helluntaissa / baptisteissa / elämänsanassa. Nykyisin uskonliikkeessä Toivonseurakunnassa ja luterilaisessa Kristillisessä Työväenyhdistyksessä. Mielenterveyspuolella suosittelisin jokaiselle ihmiselle ratkaisupainotteista, narratiivista lyhytterapia-ajattelua ja olen ns. psykonomi. A-kiltatoiminnassa myös mukana. Olen ennakkoluuloton ja ennakkoasenteeton kanssaihminen. Mottoni "Ainoa tärkeä on rakkautena vaikuttava usko", Gal 5:6b. Ilman uskoa on muutoskyky mahdoton. Suosikkibändit/artistit: Uudistunut Jukka Tolonen kumppaneineen Suosikkileffat: Ben Hur, Kymmenen Käskyä, Egyptin Prinssi, Sound of the Music, Liekit, Vapaaksi Vihasta, Kujanjuoksu, Risti ja Linkkuveitsi Lempikirjat: Novum, IRT, Anteeksiantamisen Voima by Gene Lilly, Armoherätys by Ch.R.Swindoll Vapaa-aikanani: Livejournalisti, runoniekka, vaimoni kera pienten sukulaislasten kanssa Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: adventismi Katson tv:stä mieluiten: luonto, matkailu, dokumentit, nyyhkyleffat Kotieläimet: Hämähämähäkki En pidä: Teeskentelystä ja siitä että pihdataan rakastaa-sanan käyttöä. Parhaat matkakohteet: Pitcairn, palestiinalaisalueen Betlehem, Pohjolan Lappi, Haifa, Turun seudun saaret, Berlin, Singapore, Biel/Bienne Sveitsissä, Muehlheim Etelä-Saksassa. Ruoka & juoma: Possu, kebab, Kermaperunat, Cokikset, mieto alkoholi vähäisenä seurajuomana Linkit: http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?chp=1&ref=Jes. 53:1&rnd=1205393325280, http://www.evank.org, http://youngrensuomi.net/, http://www.reinosav.net/, http://www.wwnet.fi/users/veijone/ind98c.htm, http://www.123-cams.com/live-webcam.php?var=9080&site=http://www.livekotel.com, http://www.raunohelppi.com/index.php, http://www.irr-tv.fi/, Mobiiliraaamattu, Elävä Uutinen. Koulutus: --- Koulut: Merkonomi Ammatti: Eläkeläinen Työskentelen: Vapaaehtoistyössä Ase tai siviilipalvelus: Talousaliupseeri Yhdistykset/kerhot: Mt-yhd. A-kilta, Kristill.Työväen yhd. Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi
Aloituksia
1311
Kommenttia
18023
Eläköön Adventtikirkko !
=== SUNNUNTAI ON PEDON MERKKI !! -- ylifariseus_1 === Pyhä Henki on aina maltillisuuden tukena, ei ylläilmenevän viha12268Mikäs anne-elinaa jurppii?
MIKÄ NOITA ANNEJA & ELINOITA RIIVAA ? "aivan hirvittävä se lesbo kuva," ("anne&elina", 19.2.09) http://keskustelu9266Jumala: "Käskekää te minua!"
VOIMMEKO KÄSKEÄ JUMALAA ? Mutta sehän on suorastaan elinehto! Sillä ei armo tipu suoraan suuhun tai avoimelle kämmenell6266Liha- vai kasvissäilyke - kumpi on pyhää
Kumpi jalompi tai pyhempi - lihasäilyke vaiko kasvissäilyke? Makuasia vai? Vaiko vatsan asia? Vaiko peräti hengellinen a11265MIKSI ALEX PIINAAT MEITÄ USKOVIA?
"HUOMAATTE" - POISNUKUTTUANNE Hassua että alex ja adventistit alati vetää esiin tuon helvetillisen piinansa ja sillä pe13265AVK palstan luetuin?
> > > viikon luetuin viesti Kirjoittanut: kolme-enkeliä 17.10.2007 klo 09.39 tämä juuri! < < < Heti tuon14265Anno Domini
Joku tekee täällä ahkerasti aloituksia nimetönnä. Minä olen jo kasteessa saanut ikioman nimen Herraltani ja Jumalaltanni16264Lauantailaki viittä vaille valmis ?
Lauantailain voimaantulo on vain ajan kysymys. Ei se ainakaan minua haittaa, sillä minulle kaikki päivät ovat yhtä hyviä9264Paavali ei kelpaa - kelpaako Jaakob?
## Vapauden laki Kirjoittanut: voimistaa 29.7.2008 klo 17.54 Se on alusta asti ollut, ikuinen pyhä ja hyvä asetuskoko22263Kolme kysymystä RIITTÄÄ !!!
Joh. 21:15 Kun he olivat einehtineet, sanoi Jeesus Simon Pietarille: "Simon, Johanneksen poika, rakastatko sinä minu24263Tiedemies löysi uuden OPIN !
## Iäisyys on tapahtuman Kirjoittanut: Aramiz26 5.7.2008 klo 13.09 Kestoaika. ## Tosi tiedemies, uskontotieteen ylit10262Kyllä - on pakko pelastua!
" Antti, - - - mitä minä olen lukenut raamattua niin pelastus on vapaaehtoinen eikä pakollinen " Tuo siteeraus edusta30262Tällä selittyy yx_advarin aggressiivisuus!
Tutkivan Huomion tutkiva huomio: ### Kolmannen enkelin julistus sisälsi Batesin mukaan sapattikäskyn. Se on Ilm. 7. luv11262Minä jos kuka, voin ylpeillä
Palvelen Jumalaa HENGEN OHJAAMANA (en lain). Olen ylpeä JEESUKSESTANI, enkä luota MIHINKÄÄN omaani. Olisi minulla aihe8261Taas yksi hyljätty vaimo !
Ei suinkaan Jumalan hylkäämä, sillä ketäpä Hän hylkäisi, kun Jeesuksen hetkeksi hylkäsi meidän sijastamme. Mutta adventi3261taivaallinen Jerusalem
1.Kor.15:47-49 - Meistä tulee Jeesuksen kaltaisia 47 Ensimmäinen ihminen on maallinen, maasta lähtöisin, toinen ihminen7261Ei armoa lainpitäjille !
Kerrotaan erään äidin pyytäneen armoa pojalleen, Napoleon Bonapartelta. Napoleon oli vastannut, että tiedättehän ... poi15259Kolme_helvetin_enkeliä
KOLME KADOTUKSEN ENKELIÄ ON JO TULLUT 1. LUULOTELTU OMAHYVÄINEN USKO - (1. kadotuksen enkeli) "Jeesuksen usko on y8258Maalaisjärki kunniaan !
SYDÄMEN YKSINKERTAISUUDELLA - Luuk 10:21 Älä katso maahan so. taaksepäin, niinkuin suolapatsaat tekevät! Toki historian8258Tutkiva tuomio seis - ovet jo suljettu !!!
Kiitokset Kuhilaalle aarteista, helmistä - nettilinkeistä! SUURI TAISTELU, 28. - TUTKIVA TUOMIO Olen törmännyt usea15258