Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mimosa10
profiilit
mimosa10
mimosa10
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
116
Kommenttia
3958
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Täälä nyt kuullaan määkimistä ja naukumista milloin missäkin. Ei kannata välittää siitä mitään ,vaan nauttia vaan omasta suosikistaan täysin palkein.
03.11.2005 22:36
Mun mielestä Tulkki oli ihan OK.
Mitässitten jos on mustaa vaatteissa ? Musta on hillitty ja tyylikäs väri.
Esiintyminen on kyllä hieman tönkköä ja jäykähköä, mutta toisaalta ei ne laulut nyt mitään sellaisia ollut ,että niiden aikana esiintyessään voisi kauheesti riekkuakkaan.
Tuhkasen ja Tulkin äänet sopivat ihan nätisti yhteen.
03.11.2005 22:11
Onhan toi ihan kiva...kai? En tiedä sitten ,että kuka noita biisejä kuuntelee ja missä? Ja soitetaanko niitä radiossakaan jos ne on kovin rohkeita ?
Mun mielestä Vexin lahjat menee vähän hukkaan tollasessa ( kuten myös Nykäsen Matin laulujen sanoittamisessa). Kannattais sen keskittyä vaan sellasiin puhuttelevampien ja syvällisempien tekstien tekemiseen. Ja toki kivoja huumoribiisejäkin olis kiva saada Vexin kynästä, mutta sellasia ,ettei ne loukkais ketään.
03.11.2005 20:39
Riippuu varmaan jokaisen artistin kohdalla tietysti siitä, että minkälaisesta jutusta on kyse. Ei kukaan tietenkään haluaisi olla lööpeissä,jotka ovat negatiivisia.
Positiivista julkisuutta vastaan ei kellään sen sijaan varmaan mitään ole.
Useimmiten ostan lehden, jos siinä joku juttu suosikistani on.
03.11.2005 20:35
Kyllä Patrizio laulaa tosi komeesti mm. "Il Mondon", mutta ehkä sillä Helmut Lotilla kieltämättä on jonkin verran parempi ääni. Lotin äänellä pystyy laulamaan ehkä vähän monipuolisempaa ohjelmistoa.
Patriziossa on mielestäni huomattavasti enemmän karismaa, kuin Lotissa ,joka mun mielestäni nyt vaan on sellainen makeilijan oloinen. Lotin olemuksessa on jotain samaa, kuin Jari Sillanpäässä, joten varmaan hän on myös monien Sillanpää- fanien mieleen (muidenkin ,kuin Ritan).
ps. Kaimaar Tapsakin saattaa jonkun/joidenkin mielestä olla imelä, mutta mun mielestä ei.
03.11.2005 20:30
Janne Tulkki on ihan jees, mutta tuo Liisa Tuhkanen on uus tuttavuus mulle. Täytyykin katsella/kuunnella se Leikin varjolla.
03.11.2005 20:21
Kyllä varmasti ainakin kortin lähetän(itse tehdyn kortin).
Lahjaa on vähän vaikea keksiä, kun noilla laulajilla kaikilla on sitä rahaa sen verran ,että varmaan voivat itsekkin ostaa sen mitä tarvitsevat.
Joku itse tehty juttu vois kyllä olla mieleinen. Siinä näkyis,että sen lahjan eteen on nähty vähän vaivaakin.
02.11.2005 21:57
Oleppa hyvä vaan :) Hyvä ,että vastaus tyydytti.
Kaippa mä aina joskus otan nuo Tapsan ilkeimmät mollaamiset vähän liiankin henkilökohtaisesti, vaikak hyvin tiedän ,ettei kukaan voi millään miellyttää kaikkia.
Hyvät jatkot sulle myös.
02.11.2005 21:52
Mukava oli kyllä lukea ,että sä olit kans löytänyt Tapsasta jotain hyvää :)Nyt on kiva mennä nukkuun.
02.11.2005 21:34
Kummisetä-elokuvasta tuttu :"Puhu hiljaa rakkaudesta" on hyvin kaunis laulu mun mielestä.
02.11.2005 19:55
Ketään ei vihata. Vihaminen on tyhmää.
02.11.2005 18:59
Ja sinä se sitten päätit kaivaa meikäläisen kaapista ne ns.luurangot esiin... Ei se mitään.
En ainakaan myönnä,että olisin koskaan ollut mikään varsinainen Kari Tapio-FANI. Siis silleen,että omistaisin sen kaikki levyt ja kävisin monta kertaa vuodessa sen keikalla tms. On mulla kolme Karin levyä ja pari kertaa olen nähnyt sen livenäkin,joten en mä sitä sillee kammoksu, mutta en mitään takkiakaan ole kääntänyt.
Viimeaikoina joku siinä on vaan alkanut tökkiin.Varmaan johtuu osaks näistä pääosin Kari Tapio fanien kirjoittelemista Tapsa Kansa mollaamisista.Kun ne ei pidä Tapsaa minään, niin en minäkään sitten viitsi Karia täälä alkaa kehumaan suu vaahdossa.Hoitakoon hänen faninsa sen homman. Tapsa on mulle kuitenkin laulajista aina se ykkönen,eikä siitä pääse mihinkään,että paska fiilis tulee,kun sitä joku oikein asiattomasti ivaa.
Mä en ainakaan myönnä,että mä olisin alunperin aloittanut sen Kari Tapio vs. Tapani Kansa vastaanasettelun täälä.
Kari Tapiossa on mua alkanut nyt sitten pikkuhiljaa tökkimään on myöskin se ,että se tekee aina ihan samanlaisia lauluja. Niissä on aina kaikissa se sama idea. "Valoon päin" levy oli erillainen. Siitä mä tykkäsin ja tykkään edelleenkin kovasti. Mulle kaikista mieleenpainuvimmat Kari Tapion tulkinnat on just tuolta levyltä ( Valoon päin, Mun sydämeni tänne jää, Olen kuullut on kaupunki tuolla, Syys surumielinen... )Niissä on jotain enemmän, kuin jossain Juna kulkee tai Paalupaikka renkutuksissa.
Kolmas asia mikä on alkanut tökkimään on se ,että Kari Tapio on kokoajan jakelemassa haastatteluja eri lehtiin,vaikka ne kaikki haastattelut on yleensä aina sitä samaa vanhan toistoa. Pitäis keksiä jotain uutta sanottavaakin joskus.
Ei Kari mun mielestä vielä jokin aika sitten jatkuvasti ollut naama läiskeillään jonkun lehden sivuilla. Kun on liikaa esillä se alkaa ainakin joitakin ärsyttämään ja naama kuluu.
Pakko se on kuitenkin myöntää, että Kari Tapio on yksi maamme parhaista miesartisteista.Hyvin monia ihmisiä hän lauluineen tuntuu koskettavan. Eikä se edes määi ;)
02.11.2005 18:49
Tapsalla on kaunis äänenväri. Ei liian korkea eikä liian matala. Kyllä sitä on hyvin miellyttävä kuunnella.
02.11.2005 15:10
Sinähän pienestä kimmastut. Miks sä tuosta alat noin kovasti mesoomaan? Eihän tuo nyt mitenkään kauhee juttu ollut.Vitsinähän se Kari Tapio sen korvan rei´ittämisen varmasti heitti.
02.11.2005 15:07
Kyllä kysyntää riittää muillakin ja muusikoita "elätettäväksi" mutta keikkoja voi silti karsia.Ei ole pakko puskea silmät sumeena sitä 15 keikkaa kuukaudessa.
Tapani Kansa sanoi yhdessä haastattelussa keväällä ,että hän on nyt lopettanut ns. "pakkotyöt". Häntä stressasi se, että kalenteri oli buukattu täyteen keikkoja jo puolitoista vuotta eteenpäin. Ja paljon mielenkiintoisia työtilaisuuksia jäi tekemättä ja kokematta, kun kalenterissa ei ollut tilaa.
Nyt Tapsa sanoi ,että hän valkkaa ITSE ne kaikista mielenkiintoisimmat työtarjoukset.
02.11.2005 15:03
Riutanharjulla tuli kans sähkökatkos n. kolmisen vuotta sitten, kun siellä oli Eija Kantola ja Tapani Kansa esiintymässä.
Se katkos tuli Eijan toisen setin loppuvaiheessa, jolloin Eija jätti sen settinsä kesken, mutta Tapsan toinen setti oli vielä kokonaan vetämättä.
Jonkun aikaa siinä odotettiin ja yritettiin saada sähköjä takaisin kuitenkaan onnistumatta.
Osa porukasta oletti ,että tanssit päättyi siihen ja he poistuivat jo paikalta, mutta sitten Tapsa tuli lavalle kitaristin ja Eijan bändistä lainatun haitaristin kanssa.
Upeasti Tapsa lauloi ja muusikot säestivät akustisesti. Oli aivan upea ja unohtumattoman mieleenpainuva tunnelma :)
Tapsaa ei tuntunut sähköjen puuttuminen haittaavan yhtään. Päinvastoin näytti nauttivan kun sai laulaa ilman mikrofonia ja äänenvahvistimia.
Suosionosoitukset oli lopussa huimat ja syystäkin.
01.11.2005 18:39
Toivonmukaan ensvuonna Tapalta ilmestyy uus levy.
Yleensähän siltä joka toinenvuosi tulee uus albumi, joten ensvuonan olis taas sen aika :)
Suurella innolla odotan! Olis tosi mahtavaa jos Tapsalta ilmestyis kans joku DVD.
(Olen kans kuullut juttua ,etä Tapsalla olis toinen Rautavaara-levy tekeillä. Hieno homma! :D )
01.11.2005 15:50
Ainakin Tapani Kansa levytti sen laulun just viimevuonna ! (On sen kyllä varmaan joku muukin levyttänyt)
Se Kulkuriveljeni Jan on mun mielestä yks parhaista lauluista tolla T.Kansan uudella levyllä. Hän laulaa sen tosi vaikuttavasti.
01.11.2005 15:46
Siis se suomalainen neljän miehen kokoonpano ("Virtuooso" tms.) on kaikessa mauttomuudessaan aivan omaaluokkaansa. Järkyttävän kamala ja epäonnistunut kopio Il Divosta.
Just se niiden laulama " En sanonut niin" ja sitten se heidän suomeksi laulama Il Divon biisi on aivan kaameeta kuultavaa. Voittaa kyllä huonoudessa sen Anne Mattilan "Perutaan häät"- biisinkin.
31.10.2005 16:23
Tapani Kansan uutta levyä odotan. Toivottavasti ensvuonna ilmestyy.
31.10.2005 16:16
160 / 198