Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

116

Kommenttia

3958

1. Mun mielestä Tulkki oli ihan OK.
    Mitässitten jos on mustaa vaatteissa ? Musta on hillitty ja tyylikäs väri.
    Esiintyminen on kyllä hieman tönkköä ja jäykähköä, mutta toisaalta ei ne laulut nyt mitään sellaisia ollut ,että niiden aikana esiintyessään voisi kauheesti riekkuakkaan.
    Tuhkasen ja Tulkin äänet sopivat ihan nätisti yhteen.
  2. Ja sinä se sitten päätit kaivaa meikäläisen kaapista ne ns.luurangot esiin... Ei se mitään.
    En ainakaan myönnä,että olisin koskaan ollut mikään varsinainen Kari Tapio-FANI. Siis silleen,että omistaisin sen kaikki levyt ja kävisin monta kertaa vuodessa sen keikalla tms. On mulla kolme Karin levyä ja pari kertaa olen nähnyt sen livenäkin,joten en mä sitä sillee kammoksu, mutta en mitään takkiakaan ole kääntänyt.

Viimeaikoina joku siinä on vaan alkanut tökkiin.Varmaan johtuu osaks näistä pääosin Kari Tapio fanien kirjoittelemista Tapsa Kansa mollaamisista.Kun ne ei pidä Tapsaa minään, niin en minäkään sitten viitsi Karia täälä alkaa kehumaan suu vaahdossa.Hoitakoon hänen faninsa sen homman. Tapsa on mulle kuitenkin laulajista aina se ykkönen,eikä siitä pääse mihinkään,että paska fiilis tulee,kun sitä joku oikein asiattomasti ivaa.
    Mä en ainakaan myönnä,että mä olisin alunperin aloittanut sen Kari Tapio vs. Tapani Kansa vastaanasettelun täälä.

Kari Tapiossa on mua alkanut nyt sitten pikkuhiljaa tökkimään on myöskin se ,että se tekee aina ihan samanlaisia lauluja. Niissä on aina kaikissa se sama idea. "Valoon päin" levy oli erillainen. Siitä mä tykkäsin ja tykkään edelleenkin kovasti. Mulle kaikista mieleenpainuvimmat Kari Tapion tulkinnat on just tuolta levyltä ( Valoon päin, Mun sydämeni tänne jää, Olen kuullut on kaupunki tuolla, Syys surumielinen... )Niissä on jotain enemmän, kuin jossain Juna kulkee tai Paalupaikka renkutuksissa.

Kolmas asia mikä on alkanut tökkimään on se ,että Kari Tapio on kokoajan jakelemassa haastatteluja eri lehtiin,vaikka ne kaikki haastattelut on yleensä aina sitä samaa vanhan toistoa. Pitäis keksiä jotain uutta sanottavaakin joskus.
    Ei Kari mun mielestä vielä jokin aika sitten jatkuvasti ollut naama läiskeillään jonkun lehden sivuilla. Kun on liikaa esillä se alkaa ainakin joitakin ärsyttämään ja naama kuluu.

Pakko se on kuitenkin myöntää, että Kari Tapio on yksi maamme parhaista miesartisteista.Hyvin monia ihmisiä hän lauluineen tuntuu koskettavan. Eikä se edes määi ;)