Miten luulet ihanneartisti suhtautuvan?

Pike

a mediaan,onko paljon julkisuudessa?Millaisissa jutuissa,lööpeissä?

b ostatko lehden ,jos HÄnen juttu on siellä?

7

718

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rita

Jari on kyllä ollut julkisuudessa ainakin viimeaikoina,kun on ollut noita merkkitapauksia.Muut ei kovin paljon ole lehdissä poseeranneet,siis mun suosikeista.

Ostan kyllä lehden joskus kun tiedän siellä olevan juttua mun suosikeista.Mut Iltasanomissa ja Iltalehdessä on aina niin vähän itse asiasta,sensijaan lööppi saattaa olla isokin,joten jää yleensä ostamatta.

• Riippuu varmaan jokaisen artistin kohdalla tietysti siitä, että minkälaisesta jutusta on kyse. Ei kukaan tietenkään haluaisi olla lööpeissä,jotka ovat negatiivisia.
      Positiivista julkisuutta vastaan ei kellään sen sijaan varmaan mitään ole.

Useimmiten ostan lehden, jos siinä joku juttu suosikistani on.

• anna.h

...ostan lehden, jos siinä on suosikkini haastattelu. Viimeksi tänään ostin Viva! -lehden, jossa on upea artikkeli Kari Tapiosta.

• Kari fani

Niin oli Karista tosi upee kirjoitus.
        Muuten 16.11.05 tulee myyntiin tuo Karin uusi PAALUPAIKKA. Ainakin Tretalossa pitäisi JOONA olla myymässä uutta cdtä.
        Oletko jo anna.h käynyt kuuntelemassa Karia jossain????Mitä pidit?Kari lauloi?Oliko mitään erikoista kun on Karin 60v kiertue??

• anna.h
        Kari fani kirjoitti:

Niin oli Karista tosi upee kirjoitus.
        Muuten 16.11.05 tulee myyntiin tuo Karin uusi PAALUPAIKKA. Ainakin Tretalossa pitäisi JOONA olla myymässä uutta cdtä.
        Oletko jo anna.h käynyt kuuntelemassa Karia jossain????Mitä pidit?Kari lauloi?Oliko mitään erikoista kun on Karin 60v kiertue??

Kuopiossa kuuntelemassa Karia. Upea konsertti oli. Kari lauloi mm. Il mondo, Talven yli, Milloinkaan en löydä samanlaista, Yesterday, Tulivuori, Everybody's Talking, Muisto vain jää, Olen kuullut on kaupunki tuolla. Jani lauloi Varjo seuraa kappaleen.

Paalupaikka-levyä odotan innolla!

• Kari fani
        anna.h kirjoitti:

Kuopiossa kuuntelemassa Karia. Upea konsertti oli. Kari lauloi mm. Il mondo, Talven yli, Milloinkaan en löydä samanlaista, Yesterday, Tulivuori, Everybody's Talking, Muisto vain jää, Olen kuullut on kaupunki tuolla. Jani lauloi Varjo seuraa kappaleen.

Paalupaikka-levyä odotan innolla!

Millainen kappale on Talven yli? En ole koskaan kuullut sitä.

• Saapas

Lempiartistni on silloin tällöin esillä lööpeissäkin. Riippuu lehdestä mitä kirjoittavat - juorulehdet suurimalta osin valheita. Niihin ei anna haastatteluja! Mediassa esiintyy aika usein. On hyvin haluttu erilaisiin radio-ohjelmiin ja myös TV:hen.

Juorulehtiä en osta, mutta muita kyllä silloin, jos on juttua hänestä.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      170
      6644
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4512
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      3198
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      61
      3017
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1905
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1576
    7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1574
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      38
      1505
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1379
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      47
      1303
    Aihe