a mediaan,onko paljon julkisuudessa?Millaisissa jutuissa,lööpeissä?
b ostatko lehden ,jos HÄnen juttu on siellä?
Miten luulet ihanneartisti suhtautuvan?
7
718
Vastaukset
- rita
Jari on kyllä ollut julkisuudessa ainakin viimeaikoina,kun on ollut noita merkkitapauksia.Muut ei kovin paljon ole lehdissä poseeranneet,siis mun suosikeista.
Ostan kyllä lehden joskus kun tiedän siellä olevan juttua mun suosikeista.Mut Iltasanomissa ja Iltalehdessä on aina niin vähän itse asiasta,sensijaan lööppi saattaa olla isokin,joten jää yleensä ostamatta. Riippuu varmaan jokaisen artistin kohdalla tietysti siitä, että minkälaisesta jutusta on kyse. Ei kukaan tietenkään haluaisi olla lööpeissä,jotka ovat negatiivisia.
Positiivista julkisuutta vastaan ei kellään sen sijaan varmaan mitään ole.
Useimmiten ostan lehden, jos siinä joku juttu suosikistani on.- anna.h
...ostan lehden, jos siinä on suosikkini haastattelu. Viimeksi tänään ostin Viva! -lehden, jossa on upea artikkeli Kari Tapiosta.
- Kari fani
Niin oli Karista tosi upee kirjoitus.
Muuten 16.11.05 tulee myyntiin tuo Karin uusi PAALUPAIKKA. Ainakin Tretalossa pitäisi JOONA olla myymässä uutta cdtä.
Oletko jo anna.h käynyt kuuntelemassa Karia jossain????Mitä pidit?Kari lauloi?Oliko mitään erikoista kun on Karin 60v kiertue?? - anna.h
Kari fani kirjoitti:
Niin oli Karista tosi upee kirjoitus.
Muuten 16.11.05 tulee myyntiin tuo Karin uusi PAALUPAIKKA. Ainakin Tretalossa pitäisi JOONA olla myymässä uutta cdtä.
Oletko jo anna.h käynyt kuuntelemassa Karia jossain????Mitä pidit?Kari lauloi?Oliko mitään erikoista kun on Karin 60v kiertue??Kuopiossa kuuntelemassa Karia. Upea konsertti oli. Kari lauloi mm. Il mondo, Talven yli, Milloinkaan en löydä samanlaista, Yesterday, Tulivuori, Everybody's Talking, Muisto vain jää, Olen kuullut on kaupunki tuolla. Jani lauloi Varjo seuraa kappaleen.
Paalupaikka-levyä odotan innolla! - Kari fani
anna.h kirjoitti:
Kuopiossa kuuntelemassa Karia. Upea konsertti oli. Kari lauloi mm. Il mondo, Talven yli, Milloinkaan en löydä samanlaista, Yesterday, Tulivuori, Everybody's Talking, Muisto vain jää, Olen kuullut on kaupunki tuolla. Jani lauloi Varjo seuraa kappaleen.
Paalupaikka-levyä odotan innolla!Millainen kappale on Talven yli? En ole koskaan kuullut sitä.
- Saapas
Lempiartistni on silloin tällöin esillä lööpeissäkin. Riippuu lehdestä mitä kirjoittavat - juorulehdet suurimalta osin valheita. Niihin ei anna haastatteluja! Mediassa esiintyy aika usein. On hyvin haluttu erilaisiin radio-ohjelmiin ja myös TV:hen.
Juorulehtiä en osta, mutta muita kyllä silloin, jos on juttua hänestä.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706644
- 594512
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283198- 613017
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161905Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271576- 151574
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381505- 341379
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471303