Kuka on levyttänyt uudelleen Tapio Rutavaaran;minun veljeni Jan?
Rautavaara
6
327
Vastaukset
Ainakin Tapani Kansa levytti sen laulun just viimevuonna ! (On sen kyllä varmaan joku muukin levyttänyt)
Se Kulkuriveljeni Jan on mun mielestä yks parhaista lauluista tolla T.Kansan uudella levyllä. Hän laulaa sen tosi vaikuttavasti.- hymy
Taikakuu on myös levyttänyt tuon Kulkuriveljeni Jan -kappaleen ja hyvältä kuulostaa.Kappale löytyy Taikakuun toiselta albumilta "elämä edessä"!
- Amppari
Tapsa Kansa on levyttänyt sen ja komean kuuloisesti onkin. Upea tunnelmapläjäys se biisi!
- Amppari
hymy kirjoitti:
Taikakuu on myös levyttänyt tuon Kulkuriveljeni Jan -kappaleen ja hyvältä kuulostaa.Kappale löytyy Taikakuun toiselta albumilta "elämä edessä"!
Myös joku rock-yhtye/artisti on tuon biisin levyttänyt. Olen kuullut sen joskus... enkä tykännyt. Raiskasivat nätin biisin aika pahasti. Kaikkiin lauluihin ei vaan sellainen räkä-ääni soundi sovi.
- ....................
Amppari kirjoitti:
Myös joku rock-yhtye/artisti on tuon biisin levyttänyt. Olen kuullut sen joskus... enkä tykännyt. Raiskasivat nätin biisin aika pahasti. Kaikkiin lauluihin ei vaan sellainen räkä-ääni soundi sovi.
Kyllä se on Kansa joka on pilannut KAIKKI Rautavaaran upeet kappaleet!
- Tuhatkasvo
Timo Turpeinen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706644
- 594512
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283198- 613017
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161905Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271576- 151574
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381505- 341379
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471303