Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mimosa10
profiilit
mimosa10
mimosa10
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
116
Kommenttia
3958
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kiitti vaan :) Vastaan mielelläni . On vaan kiva jos voi olla avuksi.
Sitä Anu ja Mikko-leffaa mä en ole koskaan nähnyt:( Kurjaa kun sitä ei ole kai pitkään aikaan tullut telkkarista. Olisi kiva nähdä se.
Kyllä mä olen henkeen ja vereen Tapsa - fani ,kuten monet täälä varmaan tietää ;)
24.10.2005 19:44
Viimesyksynä Tapsalta ilmestyi albumi : " Tapsa ja Rautavaara, lauluja elämän poluilta".
Aivan upea levy! Kannattaa kuunnella.
Käsittääkseni Tapsa on joskus pitänyt konserttikiertueen, jossa on laulanut elokuvamusiikkia, mutta en tiedä onko levyttänyt elokuvamusaa . Se olisi kyllä hyvä idea.
24.10.2005 19:31
Topi Sorsakoskikin lauloi aika monta vuotta sen Agents yhtyeen säestyksellä.
24.10.2005 18:58
Kyllä mun mielestä aivan hyvin voi nousta ylös taputtamaan jos konsertti on ollut tosi hyvä. Onhan se mukava kiitos ja huomionosoitus artistille ja bändille.
Tapsa Kansan konserteissa joissa olen ollut on monasti lopussa noustu osoittamaan seisaaltaan suosiota.
kerran kirkossakin jotku ihmiset nousivat lopussa seisomaan ja taputtamaan, mutta Tapsa näytti niille, että he istuisivat alas.
24.10.2005 18:55
Jep. Sieltä tuli oikea vastaus. Mä en muistanut sen laulun nimeä.
24.10.2005 18:49
Tapsalla on paljon muitakin omia biisejä. Sellaisia joita hän on itse sanoittanut ja säveltänytkin tai sitten tehnyt suomennoksia.
Ei ne kaikki tietystikkään välttämättä niin hyviä ole ( esim. Rocka-billy paukkuu ja Kuntoihme gimmakaveri ), mutta suurin osa on kyllä hienoja biisejä.
24.10.2005 18:48
Tapsan Oskar Merikanto- levy olisi se toinen vaihtoehto jota ajattelin.
24.10.2005 00:44
Joo, biisi on kyllä tuttu : "Matkako mutka on mutkako matka loppusuoran päässä. Heikunkeikun nuoran päässä näitä häitä jatka..." :)
Livenä olen kuullut Tapsan tuota laulavan, mutta sitä levyä mulla ei ole missä tuo laulu on. Mä veikkaisin kuitenkin ,että se on joko Tapsan "Betonimylläri"-levyllä. Nuo sanat nimittäin kuulostaisi Lauri Viidalta.
24.10.2005 00:41
Tapani Kansalla on kyllä aina joka konsertissa ja tanssikeikalla jotain uutta jutskaa.Esim. ei juuri koskaan juttele samoja välispiikkejä eri keikoillaan kahteenkertaan, vaan keksii aina jotain uutta.
Toissakesänä olin kahtena peräkkäisenä viikonloppuna Tapsan tanssikeikalla ja välispiikit olivat keskenään aivan erillaisia ja monta sellaista biisiä oli ohjelmistossa, jota hän ei silloin edellisviikonloppuna laulanut. Tuntuu siltä ,että hän yleisön, tunnelman ja paikan mukaan aikalailla vaihtelee niitä juttuja ja biisejä ( esim. jos esiintyy Somerolla ,niin saattaa laulaa useamankin Unto Monosen tangon, joita taas ei esim. jossain muualla paikkakunnalla välttämättä laula.En tiedä kuinka moni muu laulaja vaihtelee biisejä ohjelmistoonsa lähes joka keikalle ja kuinka moni laulaa vaan samoja biisejään koko vuoden tai useampia vuosia, ohjelmistoaan uusimatta ).
Konserteissa esiintyessäänkin Tapsalla on aina sellaista pilkettä silmäkulmassa ja esiintymisessä on aina jotain vähän erillaista "kujeilua".
Luulen ,ettei hän paljoa etukäteen suunnittele, että miten esiintyy, vaan ne kaikki jutut tulee ihan luonnostaan. Ainakin hyvin luontevan tapaista on hänen esiintymisensä.
Kari Tapion esiintymistyyli on sellaista aika ilmeetöntä ja vähäeleistä. Ei kauhean paljon laulujensalomassa juttele ja vitsaile. Ei ainakaan siinä konsertissa jossa oli n. kolmisen vuotta sitten ( ulkoilmakonsertti kotipaikkakuntani torilla ).
20.10.2005 21:11
Ainakin niissä konserteissa ,joissa olen ollut niin Tapsa Kansan konserteissa on ollut hienosti porukkaa. Joulukonserteissa on salit/kirkot lähes poikkeuksetta täynnä ja viimesyksynä Turun konserttisalissa oli runsaasti porukkaa ( ei aivan täynnä ,mutta melkein) ! :)
20.10.2005 20:44
Näistä kahdesta Kari on parempi. Jos Topia ja Kari Tapiota vertaa keskenään, niin kyllä Kari Tapiolla on monta kertaa parempi ääni, kuin Sorsakoskella. Sanoistakin saa sentään selvää ,kun hän laulaa.
17.10.2005 17:49
Jaa Topi Sorsakoski ??? Sehän kuulostaa (ja näyttää) siltä, kun alkaisi oksentamaan kesken laulun. Sanoistakaan ei saa mitään selvää, kun se mölisee siihen mikkiin jotain.
Tosi epäsiistin ja likaisen näköinen ulkomuoto ei myöskään ihastuta ja melkein pahinta kaikista on se ,että esiintyy usein kännissä.
16.10.2005 20:41
Kaikkien kanssa tulee ihan kohtuullisesti juttuun. Toisten kanssa paremmin ja toisten huonommin.
12.10.2005 17:33
Mä en ite kyllä yhtään muista ,että olisin joskus jotain tollasta kirkkokonserteista täälä kysellyt...HMM... Vaikka en mä kyllä kaikkia vanhoja kirjoituksiani muista. Aikapaljon on tänne nimittäin tullut vuodenaikana kirjoiteltua.
Tämä kysymys ei kylläkään ole mun tekemä, koska en ole käynyt ,muiden kuin Tapsa Kansan kirkkokonserteissa, joten en osaa sanoa , että kuka laulaa kirkossa mikrofoniin ja kuka ei.
12.10.2005 17:26
Hampailla nyt ei ole mitään tekemistä karisman kanssa.
11.10.2005 20:09
Jotkut kun ovat täälä sanoneet sitä ,että Tapsalla on muka liian lötköttävät farkut, niin oisko tälläset sitten muka paremmat ?
http://www.iskelma.net/galleria/280705_tori_050q.jpg
Eikös noin tiukkojen farkkujen luulis olevan epämukavat ? Miehet osaa varmaan vastata? Ajattelin vaan ,että ne puristaa SIELTÄ ilkeesti.
10.10.2005 21:04
No osta sä sille sitten farkut jos osaat muka paremmin.
10.10.2005 20:57
Selvä juttu, mutta kyllä Tapsa osaa kans pitää sellasta showta lavalla .
10.10.2005 19:46
Kiitti ihanista kuvista !!!
10.10.2005 19:43
Saattaa olla, mutta Tapsa ei tarvitsekkaan paalupaikkaa. Hän pyyhältää voittajana RUUTUlipulle kaikesta huolimatta ( vähän niinkuin Räikkönen ;) )
10.10.2005 19:42
162 / 198