Teidätte kelle:
Missä teemalevyssä tapsa laulaa jotensaki "metri maata rinnan päällä ja toiset selän alla"?
Tapsatietäjälle
9
299
Vastaukset
- Ansku
Mä en tiedä millä levyllä tuo laulu on ,mutta olen kuullut kun Tapsa on laulanut sen jossain konserteissa aina välillä. Hyvä biisi ( sellanen kansanlaulu- tyyppinen) ja Tapsa laulaa sen komeesti.
Joo, biisi on kyllä tuttu : "Matkako mutka on mutkako matka loppusuoran päässä. Heikunkeikun nuoran päässä näitä häitä jatka..." :)
Livenä olen kuullut Tapsan tuota laulavan, mutta sitä levyä mulla ei ole missä tuo laulu on. Mä veikkaisin kuitenkin ,että se on joko Tapsan "Betonimylläri"-levyllä. Nuo sanat nimittäin kuulostaisi Lauri Viidalta.- Rautavaara
EiköT Kansalla ole mitään omaa?Lauri Viitaa ja Oskar Merikantoa ja Tapio Rautavaaraa????
- Ansku
Rautavaara kirjoitti:
EiköT Kansalla ole mitään omaa?Lauri Viitaa ja Oskar Merikantoa ja Tapio Rautavaaraa????
Kyllähän Tapsalla omiakin lauluja on. Esim. R.A.K.A.S, Äidin pikkupoika, Veikko Nieminen, Paista päivä, yms...
- plääh!
Ansku kirjoitti:
Kyllähän Tapsalla omiakin lauluja on. Esim. R.A.K.A.S, Äidin pikkupoika, Veikko Nieminen, Paista päivä, yms...
Ettei noi mitään kummoisia taidepläjäyksiä ole. Huttua.
plääh! kirjoitti:
Ettei noi mitään kummoisia taidepläjäyksiä ole. Huttua.
Tapsalla on paljon muitakin omia biisejä. Sellaisia joita hän on itse sanoittanut ja säveltänytkin tai sitten tehnyt suomennoksia.
Ei ne kaikki tietystikkään välttämättä niin hyviä ole ( esim. Rocka-billy paukkuu ja Kuntoihme gimmakaveri ), mutta suurin osa on kyllä hienoja biisejä.
- Jamppa
Betonimylläristä on. Kappale nimeltään Balladi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925278
- 564121
- 252229
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282068Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161805- 151464
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281270Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201066- 211000
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43991