mimosa10

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
116
Kommenttia
3958
Inhotus ällötys !
Mä ihmettelen kuink joku viitsii kuunnella jotain Arttu Wiskaria ? Siis siinä on kyllä sellainen laulaja jonka biisejä j5204Tapsan antifaneille !
Se tai ne Tapsan vihaajat jotka täälä tänään soopakirjotuksineen taas ovat mellastaneet tekiviät palveluksen tälle p17185Tartu mikkiin haastatteluvideo
Tässä videolla on Tapsan ja Einin tunnelmia ja tuntemuksia ennen nauhoitusten aloitusta : http://areena.yle.fi/tv/1845515185Kaarihovissa kajahtaa ! :)
Tänään on Tapsa keikalla Kaarihovissa Teuvalla. Voi että kun olis tehnyt mieli päästä tuonne, mutta erinäiset epäonnise1178- 34174
Keräilettekö..............
Keräättekö lehtileikkeitä Tapsasta talteen ? Mä kerään ja liimaan ne sellaiseen kansioon. Keräilen lehtileikkeitä myös0171Sykkeen faneille...
Nyt kun Syke Esiintyy lauantaina Hattulan satulinnassa 9.1. niin Tapsa Kansa esiintyy siellä Pepito bändinsä kanssa myös0169Euroviisut 2010
Tiedän kyllä ,että täällä on euroviisuille ihan omakin palsta, mut ajattelin ,että olis kiva lukea vähän iskelmäfanien m7168- 4164
Marko Maunuksela
Mä olen alkanut tykkäämään tuosta Marko Maunukselan laulamisesta ja esiintymisestä. Mun mielestä on paras tangokuninka3160Beatfestissä ?
Oliko täältä eilen joku Karjalohjan Beatfest- tapahtumassa ? JOS niin millaista oli meininki ?2154Uusi levy ensivuonna !
Todella innolla ja mielenkiinnolla odotan nyt sitä ensivuoden aikana lmestyvää uutta levyä Tapsalta nyt kun hän siitä vä8143Uudet Iskelmäfinlandia-ehdokkaat
Tänään julkistettiin uudet Iskelmäfinlandia- ehdokkaat. Eipä niistä oo kukaan mun mieleeni, mutta jotain hyvääkin tuli n91412015 tangokuninkaalliset
Mun mielestä tangokuningatar titteli meni oikeaan osoitteeseen mutta tangokuningas meni ihan väärin. Kyllä se Kalle Juss9138Kiva ! :)
Kiva kun kevät etenee ja kohta pääsee Tapsan keikalle/keikoillekkin. Ootan jo kovin niitä. :)2124Epäselvää artikulointia
Ihmetyttää kun erityisesti niin monet nuoremmanpolven artistit ääntää sanoja laulaessaan niin omituisesti. Kummallisia1123