mimosa10

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
116
Kommenttia
3958
Emma-gaala
2005 vuoden Emma ehdokkaat on nimetty ja voitte käydä itse niitä Emma-gaalan sivuilla katsomassa. Iskelmälevy Emmasta k0209Tartu mikkiin haastatteluvideo
Tässä videolla on Tapsan ja Einin tunnelmia ja tuntemuksia ennen nauhoitusten aloitusta : http://areena.yle.fi/tv/1845515201Tapsan antifaneille !
Se tai ne Tapsan vihaajat jotka täälä tänään soopakirjotuksineen taas ovat mellastaneet tekiviät palveluksen tälle p17196Kaarihovissa kajahtaa ! :)
Tänään on Tapsa keikalla Kaarihovissa Teuvalla. Voi että kun olis tehnyt mieli päästä tuonne, mutta erinäiset epäonnise1191- 34187
Uusi levy ensivuonna !
Todella innolla ja mielenkiinnolla odotan nyt sitä ensivuoden aikana lmestyvää uutta levyä Tapsalta nyt kun hän siitä vä8183Keräilettekö..............
Keräättekö lehtileikkeitä Tapsasta talteen ? Mä kerään ja liimaan ne sellaiseen kansioon. Keräilen lehtileikkeitä myös0179Sykkeen faneille...
Nyt kun Syke Esiintyy lauantaina Hattulan satulinnassa 9.1. niin Tapsa Kansa esiintyy siellä Pepito bändinsä kanssa myös0176- 4176
Euroviisut 2010
Tiedän kyllä ,että täällä on euroviisuille ihan omakin palsta, mut ajattelin ,että olis kiva lukea vähän iskelmäfanien m7173Uudet Iskelmäfinlandia-ehdokkaat
Tänään julkistettiin uudet Iskelmäfinlandia- ehdokkaat. Eipä niistä oo kukaan mun mieleeni, mutta jotain hyvääkin tuli n9173Marko Maunuksela
Mä olen alkanut tykkäämään tuosta Marko Maunukselan laulamisesta ja esiintymisestä. Mun mielestä on paras tangokuninka3168Beatfestissä ?
Oliko täältä eilen joku Karjalohjan Beatfest- tapahtumassa ? JOS niin millaista oli meininki ?21682015 tangokuninkaalliset
Mun mielestä tangokuningatar titteli meni oikeaan osoitteeseen mutta tangokuningas meni ihan väärin. Kyllä se Kalle Juss9156Kiva ! :)
Kiva kun kevät etenee ja kohta pääsee Tapsan keikalle/keikoillekkin. Ootan jo kovin niitä. :)2137Epäselvää artikulointia
Ihmetyttää kun erityisesti niin monet nuoremmanpolven artistit ääntää sanoja laulaessaan niin omituisesti. Kummallisia1133