Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

116

Kommenttia

3958

  1. Tartu mikkiin haastatteluvideo

    Tässä videolla on Tapsan ja Einin tunnelmia ja tuntemuksia ennen nauhoitusten aloitusta : http://areena.yle.fi/tv/18455
    Tapani Kansa
    15
    264
  2. Vai muka kolkkoa laulamista..........

    Ne jotka väittää ,että Tapsa laulaa kolkosti ja ettei äänessä ole sävyjä on syytä kuunnella tästä linkistä vaikkapa t
    Tapani Kansa
    3
    258
  3. 2015 tangokuninkaalliset

    Mun mielestä tangokuningatar titteli meni oikeaan osoitteeseen mutta tangokuningas meni ihan väärin. Kyllä se Kalle Juss
    9
    250
  4. Tasapuolistako.........

    Mikko Leppilampi riehu ja raivosi kapakassa ja öykkäröi huudellen , että " Ettekö tiedä kuka mä olen ?! " Lauri Tähkä h
    Tapani Kansa
    3
    248
  5. Tapsan antifaneille !

    Se tai ne Tapsan vihaajat jotka täälä tänään soopakirjotuksineen taas ovat mellastaneet tekiviät palveluksen tälle p
    Tapani Kansa
    17
    248
  6. Mikä meno Jormualla ?

    Oliko eilen hyvä keikka Jormuan tanssilavalla ?
    Tapani Kansa
    4
    247
  7. Ärsyttää kun..........

    Mä en sais koskaan kirjoittaa enkä sanoo omaa mielipidettäni mistään. Ensin mut ajettiin Tapsan foorumilta pois ja nyt
    7
    245
  8. Kaarihovissa kajahtaa ! :)

    Tänään on Tapsa keikalla Kaarihovissa Teuvalla. Voi että kun olis tehnyt mieli päästä tuonne, mutta erinäiset epäonnise
    Tapani Kansa
    1
    245
  9. Beatfestissä ?

    Oliko täältä eilen joku Karjalohjan Beatfest- tapahtumassa ? JOS niin millaista oli meininki ?
    Tapani Kansa
    2
    233
  10. Emma-gaala

    2005 vuoden Emma ehdokkaat on nimetty ja voitte käydä itse niitä Emma-gaalan sivuilla katsomassa. Iskelmälevy Emmasta k
    0
    231
  11. Uudet Iskelmäfinlandia-ehdokkaat

    Tänään julkistettiin uudet Iskelmäfinlandia- ehdokkaat. Eipä niistä oo kukaan mun mieleeni, mutta jotain hyvääkin tuli n
    9
    227
  12. Kiva ! :)

    Kiva kun kevät etenee ja kohta pääsee Tapsan keikalle/keikoillekkin. Ootan jo kovin niitä. :)
    Tapani Kansa
    2
    207
  13. Sykkeen faneille...

    Nyt kun Syke Esiintyy lauantaina Hattulan satulinnassa 9.1. niin Tapsa Kansa esiintyy siellä Pepito bändinsä kanssa myös
    Tanssi ja iskelmä
    0
    193
  14. Keräilettekö..............

    Keräättekö lehtileikkeitä Tapsasta talteen ? Mä kerään ja liimaan ne sellaiseen kansioon. Keräilen lehtileikkeitä myös
    Tanssi ja iskelmä
    0
    192
  15. Euroviisut 2010

    Tiedän kyllä ,että täällä on euroviisuille ihan omakin palsta, mut ajattelin ,että olis kiva lukea vähän iskelmäfanien m
    7
    192
  16. Epäselvää artikulointia

    Ihmetyttää kun erityisesti niin monet nuoremmanpolven artistit ääntää sanoja laulaessaan niin omituisesti. Kummallisia
    1
    184