Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

116

Kommenttia

3958

1. Inhotus ällötys !

Mä ihmettelen kuink joku viitsii kuunnella jotain Arttu Wiskaria ? Siis siinä on kyllä sellainen laulaja jonka biisejä j
    5
    204
  2. Tapsan antifaneille !

Se tai ne Tapsan vihaajat jotka täälä tänään soopakirjotuksineen taas ovat mellastaneet tekiviät palveluksen tälle p
    Tapani Kansa
    17
    185
  3. Tartu mikkiin haastatteluvideo

Tässä videolla on Tapsan ja Einin tunnelmia ja tuntemuksia ennen nauhoitusten aloitusta : http://areena.yle.fi/tv/18455
    Tapani Kansa
    15
    185
  4. Kaarihovissa kajahtaa ! :)

Tänään on Tapsa keikalla Kaarihovissa Teuvalla. Voi että kun olis tehnyt mieli päästä tuonne, mutta erinäiset epäonnise
    Tapani Kansa
    1
    178
  5. Tapsa Aamutv:ssä Huomenna !

Tapsaa hastatellaan huomenna TV1:n Aamu-TV:ssä klo 7.49 !!!
    Tapani Kansa
    34
    174
  6. Keräilettekö..............

Keräättekö lehtileikkeitä Tapsasta talteen ? Mä kerään ja liimaan ne sellaiseen kansioon. Keräilen lehtileikkeitä myös
    Tanssi ja iskelmä
    0
    171
  7. Sykkeen faneille...

Nyt kun Syke Esiintyy lauantaina Hattulan satulinnassa 9.1. niin Tapsa Kansa esiintyy siellä Pepito bändinsä kanssa myös
    Tanssi ja iskelmä
    0
    169
  8. Euroviisut 2010

Tiedän kyllä ,että täällä on euroviisuille ihan omakin palsta, mut ajattelin ,että olis kiva lukea vähän iskelmäfanien m
    7
    168
  9. Mikä meno Jormualla ?

Oliko eilen hyvä keikka Jormuan tanssilavalla ?
    Tapani Kansa
    4
    164
  10. Marko Maunuksela

Mä olen alkanut tykkäämään tuosta Marko Maunukselan laulamisesta ja esiintymisestä. Mun mielestä on paras tangokuninka
    3
    160
  11. Beatfestissä ?

Oliko täältä eilen joku Karjalohjan Beatfest- tapahtumassa ? JOS niin millaista oli meininki ?
    Tapani Kansa
    2
    154
  12. Uusi levy ensivuonna !

Todella innolla ja mielenkiinnolla odotan nyt sitä ensivuoden aikana lmestyvää uutta levyä Tapsalta nyt kun hän siitä vä
    Tapani Kansa
    8
    143
  13. Uudet Iskelmäfinlandia-ehdokkaat

Tänään julkistettiin uudet Iskelmäfinlandia- ehdokkaat. Eipä niistä oo kukaan mun mieleeni, mutta jotain hyvääkin tuli n
    9
    141
  14. 2015 tangokuninkaalliset

Mun mielestä tangokuningatar titteli meni oikeaan osoitteeseen mutta tangokuningas meni ihan väärin. Kyllä se Kalle Juss
    9
    138
  15. Kiva ! :)

Kiva kun kevät etenee ja kohta pääsee Tapsan keikalle/keikoillekkin. Ootan jo kovin niitä. :)
    Tapani Kansa
    2
    124
  16. Epäselvää artikulointia

Ihmetyttää kun erityisesti niin monet nuoremmanpolven artistit ääntää sanoja laulaessaan niin omituisesti. Kummallisia
    1
    123