Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
cherrykirsikka
profiilit
cherrykirsikka
cherrykirsikka
Vapaa kuvaus
Aloituksia
18
Kommenttia
563
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mieheni vatsakipu meni jo ohi, ja jotenkin minulle jäi sellainen tunne, ettei uni viitannut ehkä siihen vaan johonkin muuhun tulevaan. Miten Sinä tulkitsisit untani, mitä mummoni halusi minulle kertoa? Olisin kovasti kiitollinen jos saisin tähän selvyyttä..
27.02.2008 19:52
Jotain samansuuntaista itsekin ajattelin, vaistomaisesti ensimmäinen ajatukseni oli, onko jollain sukulaisellani asiat huonosti. Edesmenneen mummoni 'pääosassa' olo kuitenkin hämmensi ja halusin saada selkeyttä ajatuksilleni. Kiitos Sinulle, että autoit minua ymmärtämään uneni viestiä!
Mieheni juuri sanoi, että hänellä on ollut maha kipeä koko päivän ja oksettaa - olisikohan uni kertonut tästä vai onko jotain muuta vielä tulossa - toivottavasti ei ainakaan mitään kauhean pahaa! Hieman huolestutti tuo unen voimakas tunnelma. Jäädään seuraamaan tilannetta.. Kiitos Sinulle vielä kerran!
26.02.2008 17:06
Suora käännös: Enää vain rajoitettu kappalemäärä varastossa, mutta yleisin vastine suomenkielisissä mainoksissa ym. lienee tuo 'rajoitettu erä'... :)
02.12.2007 21:20
Rakas Taivaallinen Isämme, auta tätä lähimmäistämme, joka kamppailee juuri nyt hankalan asian kanssa. Johdata asiat kaikkien osapuolten kannalta parhaaseen mahdolliseen lopputulokseen, kulje Hänen ja meidän kaikkien kanssa tänäänkin. Sinun apuusi aina luottaen ja turvautuen Aamen.
Herran rauha olkoon kanssasi nyt ja aina. Amen.
27.11.2007 11:41
Muistelet nyt raamatunkohtaa jossa puhutaan siitä, että kun kaksikin uskovaa on koolla, muodostavat he jo seurakunnan ja voivat rukoilla yhdessä. Mutta kyllä Jumala kuulee yksinäisenkin rukouksen, pienen huokauksenkin. Hän kuulee Sinunkin rukouksesi vaikket kokisikaan itseäsi 'uskovaksi'.
Rukoilen edelleen puolestasi, keskittyen nyt ennen kaikkea terveydellisiin vaivoihisi. Jos haluat, voit laittaa rukouspyyntösi myös tälle sivustolle, jossa tavoitat lisää uskovia ystäviä:
http://www.kotisatama.net/fi/rukous/
Herran rauhaa ja siunausta Sinulle tänäänkin, toivottavasti huominen päivä tuntuu jo paremmalta!
24.11.2007 21:28
Pitkästä aikaa palstalla käydessäni huomasin ikävät uutisesi. Toivottavasti sisar voi jo paremmin ja säikähdyksestä selvittiin kunnialla.
Ympäröiköön Jeesuksen Kristuksen armo ja rakkaus Sinut ja kärsivän sisaremme ja saattakoon paranemisen hyvään alkuun. Ei auta kuin uskoa parempaan tulevaisuuteen ja turvata kaikessa edelleen Jumalaan. Siunausta teille molemmille, voimia ja jaksamista!
16.11.2007 12:59
Seisahdun Jumalamme eteen muistamaan sinua rukouksessa. Jumala korjaa särkyneet saviruukut ja löytää kadonneet, heiveröisetkin lampaansa takaisin laumaansa. Ei hän Sinua unohda vaikka itse joskus yrittäisitkin unohtaa hänet. Hänen voimansa on muita väkevämpi ja hän tulee Sinut ajallaan parantamaan. Jaksa sinäkin uskoa ja toivoa, niin päiväsi on kirkkaampi. Lämmöllä Sinua siunaten cherry.
26.10.2007 20:07
Haluan viedä kanssasi Sinun ja äitisi terveyden Herramme eteen. Hän pitää lapsistaan huolen, enkelit ovat saattojoukkonanne ja ympärillänne sairaalassa. On suuri Jumalan lahja, että terveyden todella niin vaatiessa tuollainen siirtoleikkaus voidaan nykypäivänä tehdä, näin itse uskon.
Ole rauhassa ystävä, pilvien takana on aina valoa. Jeesus kulkekoon kanssamme t. sisaresi uskossa.
26.10.2007 20:01
Erittäin hyvä ja tärkeä muistutus meille kaikille. Itselleni tuli pienten lasten äitinä mieleen myös lastemme koulut ja hoitopaikat ja niiden henkilökunta, joka varmasti on myös esirukouksen tarpeessa. Pieniä asioita, jotka voivat saada aikaan suuria. Pienistä puroista kasvavat suuret virrat.
11.10.2007 18:54
Hienoa nähdä hyvän energian lopulta voittavan, ainahan niitä vastavoimiakin on liikkeellä, ei kai sille mitään voi.. Jaksetaan kuitenkin uskoa, toivoa ja rakastaa niin kaikki kääntyy hyväksi!
Ilahduttavaa nähdä kuinka monen sydän on heltynyt suuren äidinrakkautesi ja hätäsi edessä. Meitä on nyt liikkeellä monta rukoilijaa, kukin omalla tavallaan liikauttamassa universumin energioita ja koskettamassa tyttäresi elämää. Löytäköön se oikean uomansa Jumalamme ja enkeleiden avulla. Rukoilen edelleen kaikkien Teidän puolesta. Siunaavin ajatuksin cherry :)
11.10.2007 17:46
Älä menetä toivoasi, sillä et ole missään nimessä yksin. Minäkin olen rukoillut puolestasi enkä varmaan ole ainoa. Jumala on Sinuakin jo auttanut ja auttaa joka päivä vaikket aina sitä huomaa. Olet enkelten ja hyvän energian ympäröimä tälläkin hetkellä.
Kiinnitä katseesi syksyn kauneuteen ja väriloistoon, aurinkoisiin hetkiin - sivuuta harmaat äläkä jää rypemään itsesääliin. Monella on asiat vielä paljon huonommin kuin Sinulla, usko pois! Älä vaadi itseltäsi liikaa äläkä syyllistä itseäsi - salli itsellesi tämä heikompi, voimattomampi aika johon sinulla on täysi oikeus. Vahvempien päivien aika tulee vielä, olen siitä täysin varma.
Lämpimiä ajatuksia enkelten siivin lähettelee sinulle cherry :)
11.10.2007 17:37
Usko voi siirtää vuoria ja tehdä ihmeitä. Olen mukana rukoilemassa parantumisesi puolesta. Yhdyn edellisen kirjoittajan kauniiseen ja puhuttelevaan rukoukseen. Amen, tapahtukoon niin.
11.10.2007 17:27
Rakas Jeesus, kulje tämän sairastuneen lähimmäisemme kanssa ja auta häntä voittamaan sairautensa. Sinun mahtisi on suurempi muita, anna armosi toteutua tämän pariskunnan kohdalla. Kuule rukouksemme, laupias Herra Jumala. Amen.
Kaikkea hyvää Sinulle ja rakkaallesi, toivon mahdollisimman pikaista paranemista Hänelle! Lämmöllä cherry :)
11.10.2007 17:23
Olen edelleen Sinun ja perheesi tukena rukouksissani. Uskon vahvasti rukouksen voimaan ja siihen, että se vaikuttaa ajallaan Sinun ja läheistesikin elämässä.
Samastun tyttäresi tilanteeseen ja ymmärrän tuskasi ja hätäsi. Aikoinaan oma äitini rukoili, että jos se on Jumalan tahto, löytäisin itselleni sopivamman kumppanin - ja niin tapahtui! (hän tunnusti rukoilleensa sitä vasta myöhemmin) Nyt minulla on asiat hyvin, olen naimisissa hyvän miehen kanssa ja kahden lapsen äiti, esikoinen muuten juuri kahdeksanvuotias..
Tärkeää rukouksessa on aina muistaa tuo 'Tapahtukoon Sinun (Jumalan) tahtosi, ei minun', sillä aina emme itse näe mikä on meille parhaaksi. Luoja auttaa silmiämme avautumaan, niin auttoi minuakin.. siitä Hänelle kiitos! Lämpimin halauksin cherry :)
27.09.2007 16:42
Liityn mukaan rukousrintamaan palstan puolesta ja rukoilen Sinullekin Herran kosketusta elämääsi, Olli L. Siunausta kaikille avun tarvitsijoille!
19.09.2007 10:22
'Jumala on rakastanut maailmaa niin paljon, että antoi ainoan Poikansa, jottei yksikään, joka häneen uskoo, joutuisi kadotukseen, vaan saisi iankaikkisen elämän.'
Voit rukoilla ihan miltä sinusta tuntuu, mitään tiettyä, määrättyä tapaa ei ole. Jumala kyllä kuulee rukouksesi vaikka se olisi vain huokaus. Sano vaikka: Kiitos rakas Jeesus, kun aina olet kanssani ja autat minua. Auta minua tänäänkin, anna minulle sitä, mitä juuri nyt eniten tarvitsen. Ole kanssani joka päivä. Aamen.
19.09.2007 10:08
Minulle profetoitiin kauan sitten (eli Jeesus puhui minulle papin kautta), profetia oli pitkä mutten muista siitä muuta kuin nämä kolme lausetta: "Sinä olet minulle hyvin rakas lapsi. Minä näytän Sinulle tien. Menneisyyden vammat on unohdettu." Ne sanat lohduttivat minua ja kantoivat minua eteenpäin.
Raamattua tutkimalla löydät, mitä Jeesus haluaa Sinulle sanoa. Aloita vaikka Joh. 3:16. Toki kanavointikin on ok, mutta kyllä Jumala toivoisi Sinulta ihan päivittäistäkin rukousyhteyttä ja tutustumista lähemmin hänen sanaansa. Voimia Sinulle!
18.09.2007 18:47
Luin viestisi jo sen kirjoituspäivänä, vaikken aiemmin ole sitä kommentoinutkaan. Olen siitä asti rukoillut tyttäresi ja hänen lapsensa puolesta, sekä jatkanut edelleen Sinun puolestasi rukoilemista.
Olette kaikki hyvissä käsissä, Herran hengen ympäröiminä. En ole ainoa, joka puolestanne rukoilee/on rukoillut. Teitä koetellaan kovasti, voi minkä osan sielunne onkaan tänne syntyessään valinnut! Koettelee, vaan ei hylkää Herra.
Kaikkea hyvää teille kaikille. Rukousten virta ei katkea vaan toimii Teidänkin kohdallanne pikkuhiljaa, pienin askelin. Aurinkoa syksyynne t. cherry :)
18.09.2007 18:27
Kyllä varmasti olet oikein päätellyt, että jännityksestä tuo johtuu. Et ole ollenkaan ainoa vatsallaan jännittävä, tuo on tosi yleistä, ja hyvin monet reagoivat kropallaan jännitykseen - toisille voi tulla migreeni tai muu päänsärky, joillekin nousta jopa kuume.. Jos kyse olisi umpilisäkkeestä, et olisi kipua kestänyt kolmea päivää lääkäriin menemättä.. :P
Kun oireilua on jatkunut jo noinkin monta päivää, voi vatsa oireilla jo ihan siksi, että happotasapaino on poskellaan, etenkin kun olet syönyt noin vähän.. Kipaisepas hakemasta kaupasta Gefilus-, Rela- tai muita vastaavia maitohappobakteereja sisältäviä tuotteita, tai sitten apteekista maitohappobakteereita pillerimuodossa. Ne tasapainottavat vatsaasi - ja toinen mitä suosittelisin on vanha kunnon kaurapuuro, sillä on myös ihmeen rauhoittava vaikutus mahavaivoihin!
Jännitystä saat ehkä lievennettyä ulkoilemalla paljon ja rauhallisesti kauniissa loppukesän säässä - ja antamalla itsellesi luvan jännittää, kyllä se siitä häipyy itsestään kunhan fyyse ja psyyke taas tottuu uusiin kuvioihin.. Tsemppiä sulle sinne koulunpenkille!
17.08.2007 18:34
Olen välittänyt avunpyyntösi yhteisölleni, ehkä muistat Soneralta (en tiedä vieläkö siellä käyt, itse en ole käynyt kolmeen vuoteen niin pyhästi luvattuani) esim. Pian ja Maruzellan.. hekin ovat hengessä mukana ja ovat pyytäneet universumilta saada välittää sinulle sitä mitä eniten nyt tarvitset. Rukoilemme Sinulle apua, voimaa, rakkautta, rauhaa, valoa ja iloa, ylhäältä armon lain kautta.
Muistan Sinua lämmöllä, iloiset jutustelusi Kristallipallolla ja kauniitkin, rouva Koivun ja muut.. Ja Pia lupasi aikanaan syödä hattunsakin ellet sinä ole mies, vieläkö muistat? Jokohan olisi lupauksen lunastamisen aika, hih...?! ;)
Että silleen, kuten Sinä aina lopetit.. Siunausta ja enkeleitä tiellesi ja PALJON VOIMAA!!!!! T. Cherry ja ystävät :)
09.08.2007 20:35
15 / 29