Vapaa kuvaus

Aloituksia

19

Kommenttia

563

1. Naapureitasi et pysty muuttamaan, heillä on omia sisäisiä ongelmia joita he eivät välttämättä näytä ulospäin, mutta purkavat pahaa oloaan tekemällä toisten ihmisten olon hankalaksi. Sinulla on kaksi vaihtoehtoa: nostaa pääsi pystyyn ja olla kuin et heitä huomaisikaan, elää omaa elämääsi heistä välittämättä, tai sitten tosiaan harkita ympäristönvaihdosta, mikä ei sekään välttämättä ole huono vaihtoehto, sinua ei kai sido mikään erityinen juuri tähän paikkaan. Päätös ja etenemistapa on kuitenkin sinun käsissäsi, sanelet siis nyt itse oman tulevaisuutesi.

Näkisin, että kumppanin aika ei ole aivan vielä, mutta ei kovin kaukanakaan. Tulevassa sinua odottaa tumma mies, lämmin, hellä ja rakastava vaikka toisaalta aika voimakastahtoinenkin. Tavannet hänet aikaisintaan parin kuukauden päästä, mutta saattaa mennä ensi kevääseenkin, hieman vaikea arvioida.. Älä kuitenkaan jää kotiin odottamaan häntä vaan liiku ulkona pitäen toivetta hänestä mielessäsi, näin saat energiat liikkeelle kohti tuota päämäärää.

Valoa syksyysi, toivottavasti löydät pian ratkaisun pulmiisi!
  2. Oletkin saanut hienoja vastauksia, joissa on paljon viisautta takana. Kuuntele ehdottomasti näitä ellen ja caracollizin neuvoja, lue ne sydämelläsi :)

Et sinä lopuksi iäksesi yksin jää, sitä sinun on turha pelätä. Rakkaus tulee, kun olet itse sen valmis vastaanottamaan. Älä kiirehdi, tärkeintä on elää tässä ja nyt, ei menneessä eikä tulevassa. Rakkauden aika ei ole vielä - nyt on aika oppia elämään itsesi kanssa, tutustua itseesi ja siihen kuka oikein olet, mitä oikein haluat. Halaa itseäsi joka päivä, ota itsesi kuvaannollisesti syliin ja rakasta itseäsi (huomaan kirjoittavani ihan samoja asioita kuin edellisetkin ;))!!

Parin vuoden sisällä tapaat opiskelukuvioissa melko hiljaisen, ujohkonkin, hoikan, ristiverisen pojan, jonka hiuksissa saattaa olla häivähdys punaistakin. Hämmästyt siitä, kuinka samanlaisia olettekaan ja kuinka samalla tavalla asioista ajattelette. Hän ei etene liian nopeasti, vaan antaa sinulle ja itselleen aikaa totuttautua uuteen tuttavuuteen, ihastua ja rakastua pikkuhiljaa, mutta kuitenkin niin, että sen kyllä tuntee, mistä on kyse..

Olet vielä nuori, ja kaikki mitä olet kuvaillut, kuuluu nuoren normaaliin kehitykseen - toiset käyvät nämä asiat läpi hieman aikaisemmin, toiset myöhemmin. Vielä toistaisin, ettei sinulla ole kiire mihinkään. Älä vertaa itseäsi muihin, jokaisen elämänpolku on niin yksilöllinen ja juuri hänelle tarkoitettu, hänen itsensä jo ennen syntymäänsä valitsema, vaikeuksineen kaikkineen.

Minun luottamukseni sinuun on suuri, olen varma, että tulet löytämään oivan kumppanin ja huomaamaan, kuinka ihanaa elämä onkaan! Luota sinäkin itseesi ja siihen, että elämä kantaa ja tuo eteesi kaiken, mikä on sinulle tarkoitettu. Rakkaudella cherry :)
  3. Voi, ymmärrän tuskasi, tällä hetkellä sinusta -ja etenkin miehestäsi- tuntuu synkältä ja pimeältä, tuntuu ettei ulospääsyä ole. Tiedän miltä se tuntuu, olen itsekin ollut joskus vastaavanlaisessa tilanteessa, en tosin tämän vaivan takia.

Minä en kuitenkaan näe tilannettanne täysin lohduttomana - toivoa on, valoa näkyy tunnelin päässä. En näe miehesi poistuvan keskuudestamme lähivuosien aikana, en siis näe hänen päättävän itse elämäänsä. Hoito löytyy, ovi aukenee edessänne yllättäin. Minäkään en ole lääkäri, mutta tällaiset vaihtoehdot kuin akupunktio ja homeopatia tulivat mieleeni - oletteko kokeilleet? Vaihtoehtohoitoja on nykyään paljon, varmasti apu löytyy jostain.

Muistakaa myös jaksaa rukoilla, yläkerrassa ollaan valmiita auttamaan kun vain pyydätte. Enkelit ovat aina kanssanne näinä vaikeina koetuksen aikoinakin, vaikkei siltä aina tunnukaan. Valoa elämäänne ja jaksamista teille!