Vapaa kuvaus

Music is everything..... Linkit: http://murobbs.muropaketti.com/index.jsp, http://www.darkthrone.com/, http://www.hockeyarena.net/hokej.php Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

14

Kommenttia

1129

  1. vuosi oli...?
    Itselläni tais olla -94 ja koneena 486dx2-66 (80MHz kellooskillaattoria vaihtamalla)...
    Meni muuten tunti jos toinen kun oli valmis ja sit jännättiin toimiiko, vai meneekö uudelleen conffiksi JA kääntämiseksi! ;-)
    Oli muuten slackkiwaari silloin ja korpuilta asennettuna...
  2. se tais olla! :-P