saka12
![]()
Maailmankatsomustani voisi kuvata lauseella: "Elämää ei pidä itkeä eikä nauraa, vaan ymmärtää." Itse pyrin elämän ja ihmisen ymmärtämiseen, mutta siinä onnistuminen on vajavaista. Yritystä kuitenkin on. Harrastukseni liittyvät luontoon ja taiteisiin - ja mielestäni ihminen voi tehdä taidetta mistä tahansa itseään kiinnostavasta. - Siis kaikesta. Jos haluat kommentoida tekstejäni tai meilata, osoite on: [email protected] Koulutus: Yliopisto/korkeakoulu Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
43
Kommenttia
13
Lahjoitus
Kirjailijoille, toimittajille ja muille aktiiviseille kielen käyttäjille, aivan tavallisia tallaajiakaan unohtamatta. E1349Näky
Näin puiden jonon hiljaisen, näin jonon vakavan. Näin puiden jonon seisovan luona kentän avaran. Oli lunta hiljan satan4311Johtopäätös
Sinua yhä rakastan, kai enemmän kuin tiedät. Tavan tunnen ainoan ja mitä tuskin siedät. Ja josta siksi tietenkin vain y2310Suru
Valukaa loputtomasti sateen kyyneleet ja pilvet puolestani itkekää! Kun oma sydämeni tuskan kouristama mykkänä vain koko0309Yesterday
You dearest of all, I stretched my hand to you to hear your words to fall like an axe is due, and cut so deep and smart3293Roskia
Minulla oli sinulle, sinua varten, tuhat suudelmaa, tuhat syleilyä sinua odottamassa. Mutta ei ole paikkaa mihin ne pa3291Kirje
Sinun kirjeeesi sai liikkeelle kaikki jäät ja omani irrotti ne rannasta. Nyt olen kuin jäälautalla, keskellä virtaa, od1267Ylistys homejuustolle
Se vaalea ja ihana, se vihreä suolainen - ja yltäpäältä kuolainen on suu, kun sitä muistelen. Ja siksi sitä rakastan ja4260Night
So happy is night and yet so sore. Just a candlelight, no need for more. And you so near as a hand can touch. - It´s al4253Punatukka
Me kuljimme Euroopan reunaa niin kaukana - yksinään. Me olimme matkojen päässä - miten satuimme löytämään sen varmuuden0252Night
So happy a night and yet so sore. Just a candle light - no need for more. And you so near as a hand can touch. It´s all2241Vastaus
Sain sinulta pienen kirjeen. Kysyit, onko minulla vain toivo vai jotain varmempaa. Olen miettinyt päiväkausia ja minun1211Rikkinäinen
Rikkinäinen ihminen on säröinen ruukku, josta vesi vuotaa suoraan maahan. Kaikki luovuus, inhimillinen rikkaus, kasvaa0172Ajasta
Mietiskelin tässä oman aikani vähyyttä ja kiirettä ja tulin siihen tulokseen, että menossa on niin minun kuin lukemattom3171Lahjahevonen
Rakkaus on kuin hevonen, jos se ei saa heiniä, se kuolee. - Niin ei ollut meidän kohdallamme. Rakkautemme oli lahjahev0169Mitä se on
Avoimuutta kipuun asti, avautumisen iloa. Totuutta salatuimpaan saakka, vereslihalle asti. Mutta totuus vapauttaa, avo6138Täydellinen mies
Näin otsikon: täydellinen mies. Televisiomainos luultavasti. Kuitenkin se pani ajattelemaan, täydellisyyttä. Mitä sellai0103Ass yw braw gewer!
Ass yw braw gewer! Mikä kaunis sää! Se kuulostaa hienolta ja sitä hienommalta, että se on kuollutta kieltä. Törmäsin y496Rusakot ja myyrät
Kun kävin mökillä tarkastamassa tilannetta lumitalven jälkeen, totesin sen vaikuttaneen tuhoisasti myös omenapuutarhass090Linnut
Monien luonnonvaraisten lintujen kannat ovat viime vuosina nopeasti supistuneet, melkein romahtaneet. Yhtenä esimer483