saka12

Maailmankatsomustani voisi kuvata lauseella: "Elämää ei pidä itkeä eikä nauraa, vaan ymmärtää." Itse pyrin elämän ja ihmisen ymmärtämiseen, mutta siinä onnistuminen on vajavaista. Yritystä kuitenkin on. Harrastukseni liittyvät luontoon ja taiteisiin - ja mielestäni ihminen voi tehdä taidetta mistä tahansa itseään kiinnostavasta. - Siis kaikesta. Jos haluat kommentoida tekstejäni tai meilata, osoite on: [email protected] Koulutus: Yliopisto/korkeakoulu Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
43
Kommenttia
13
- Sinun jälkeesiSinun jälkeesi, eilisen jälkeen, olen mykkä ja kuollut kuin kuu. Sinun jälkeesi, itkusi jälkeen, ei silmäni itke ja vait0337
- NäkyNäin puiden jonon hiljaisen, näin jonon vakavan. Näin puiden jonon seisovan luona kentän avaran. Oli lunta hiljan satan4310
- JohtopäätösSinua yhä rakastan, kai enemmän kuin tiedät. Tavan tunnen ainoan ja mitä tuskin siedät. Ja josta siksi tietenkin vain y2309
- SuruValukaa loputtomasti sateen kyyneleet ja pilvet puolestani itkekää! Kun oma sydämeni tuskan kouristama mykkänä vain koko0308
- YesterdayYou dearest of all, I stretched my hand to you to hear your words to fall like an axe is due, and cut so deep and smart3292
- RoskiaMinulla oli sinulle, sinua varten, tuhat suudelmaa, tuhat syleilyä sinua odottamassa. Mutta ei ole paikkaa mihin ne pa3290
- KirjeSinun kirjeeesi sai liikkeelle kaikki jäät ja omani irrotti ne rannasta. Nyt olen kuin jäälautalla, keskellä virtaa, od1266
- Ylistys homejuustolleSe vaalea ja ihana, se vihreä suolainen - ja yltäpäältä kuolainen on suu, kun sitä muistelen. Ja siksi sitä rakastan ja4259
- PunatukkaMe kuljimme Euroopan reunaa niin kaukana - yksinään. Me olimme matkojen päässä - miten satuimme löytämään sen varmuuden0251
- NightSo happy is night and yet so sore. Just a candlelight, no need for more. And you so near as a hand can touch. - It´s al4250
- NightSo happy a night and yet so sore. Just a candle light - no need for more. And you so near as a hand can touch. It´s all2239
- VastausSain sinulta pienen kirjeen. Kysyit, onko minulla vain toivo vai jotain varmempaa. Olen miettinyt päiväkausia ja minun1210
- RikkinäinenRikkinäinen ihminen on säröinen ruukku, josta vesi vuotaa suoraan maahan. Kaikki luovuus, inhimillinen rikkaus, kasvaa0171
- AjastaMietiskelin tässä oman aikani vähyyttä ja kiirettä ja tulin siihen tulokseen, että menossa on niin minun kuin lukemattom3170
- LahjahevonenRakkaus on kuin hevonen, jos se ei saa heiniä, se kuolee. - Niin ei ollut meidän kohdallamme. Rakkautemme oli lahjahev0168
- Mitä se onAvoimuutta kipuun asti, avautumisen iloa. Totuutta salatuimpaan saakka, vereslihalle asti. Mutta totuus vapauttaa, avo6132
- Täydellinen miesNäin otsikon: täydellinen mies. Televisiomainos luultavasti. Kuitenkin se pani ajattelemaan, täydellisyyttä. Mitä sellai0100
- Ass yw braw gewer!Ass yw braw gewer! Mikä kaunis sää! Se kuulostaa hienolta ja sitä hienommalta, että se on kuollutta kieltä. Törmäsin y490
- Rusakot ja myyrätKun kävin mökillä tarkastamassa tilannetta lumitalven jälkeen, totesin sen vaikuttaneen tuhoisasti myös omenapuutarhass085
- LinnutMonien luonnonvaraisten lintujen kannat ovat viime vuosina nopeasti supistuneet, melkein romahtaneet. Yhtenä esimer483