mdk.mdk

Aloituksia
162
Kommenttia
2982
- MdK - pieni viesti voi merkitä paljonLaitan aivan oman ketjun Kommentteja katoaa-ketjun jälki- maininkeihin, koska useissa ketjuissa virnuillaan edelleen n34661
- Omat kustantamot vs perinteiset kustantamotTuo Paloman jahtaaminen täällä palstoilla on niin traagista. Täällä halveksitaan sitä, että hän kirjoittaa kirjoja omak92670
- Kiusaaja keskellämmeAjat ovat muuttuneet niistä ajoista, kun 2000-luvun alussa iloiteltiin Suomi24:llä Ellinpoksissa. Kun nyt pitkän poissa2932083
- Avoin kirje YlläpidolleMillä oikeudella Tellukka saa piilottaa asiallisen viestin, ja käyttää sitä omiin tarkoituksiinsa lietsoessaan vihaa pol6452
- Työttömyys 20 v sitten - Onko käsitykset muuttuneet?Täällä Suomi24:llä tapahtuu outoja asioita. Kirjoitin viestin ylläolevan otsikon alle. Se katosi. Mutta kas kummaa, se1127
- Kyseenalaiset itsevaltiaat viestien poistattajat ja dataturvallisuusPalstalla 80 + on itsevaltiaana viestien poistattajana nimimerkki Tellukka. On osoittautunut, että vaikka viesti ei ol4449
- Suomen suurin verbaalinen kaatopaikka - sotatraumojen perintöä?Avasin ylläolevan keskusteluketjun 31.8 ja siihen tuppautui heti trollausporukka, joka alkoivat vääristellä, keksiä su2434
- Suomen suurin verbaalinen kaatopaikka - sotatraumojen perintöä?Avasin ylläolevan keskusteluketjun 31.8 ja siihen tuppautui heti trollausporukka, joka alkoivat vääristellä, keksiä su4422
- Liian paksut hiuksetUseammin kuulee, että ikäihmisten hiukset ohenee, mutta harvinaisempaa taitaa olla että hiukset sen kun vahvenevat ja19324
- Pultti poisOlin työmatkalla Suomessa ja yövyin motelli Joronjäljellä. Katselin illalla tv:stä uutta ajanviete-ohjelmaa Pultti pois,18345
- Miksi minulle sattuu kaikkea hassua?Olen monta kertaa ajatellut, että Herra Bean on takuulla saanut tietää kaikista hassuista jutuista, mitä elämäni varrell54776
- AamulenkilläTapanani on aloittaa päivä aamulenkillä. Siihen saattaa mennä aikaa, kun varustautuu ikäänkuin sotaan lähdössä. Polvisu19313
- Entisajan erikoiset ihmiset. ns. originalitTämän kertaisena aiheena on erikoislaatuiset ihmiset, joita silloin tällöin olen elämäni varrella tavannut. 50-luvun l21406
- Muistatteko netin "lapsuuden"?Joskus 90-luvun alussa voitiin ruveta surfailemaan netillä. Siinä oli alkuun pieni "mutta": nettiyhteydet kulkivat puhe68747
- Herra Bean, juokse seinään! :)Olen monta kertaa ajatellut, onko tuo Herra Bean nähnyt, kun olen koheltanut nuoruusvuosinani, jotka kohdentuvat tuonne4290
- Nimi ei miestä pahenna, jos ei mies nimeänsäOlen ollut poissa palstalta monen monta vuotta. Olen tottunut käyttämään rekisteröityä nimimerkkiä, koska se on mielestä691173
- "Arvoperusteinen terveydenhoito"Arvoperusteinen terveydenhoito. Oletteko kuulleet nämä kaksi sanaa aikaisemmin? Ettei vaan olisi ollut Sote-uudistuksen1162
- Toisinajatteleva suurkapitalistiSuomessakin on Nordic Choice-hotelliketju, jonka omistaja, norjalainen Petter Stordalen (multimiljonääri) on harvinainen5143
- Toisinajatteleva suurkapitalistiSuomessakin on Nordic Choice-hotelliketju, jonka omistaja, norjalainen Petter Stordalen (multimiljonääri) on harvinainen086
- Kapinavirsien aikaKun virsikirjaa uusittiin, niin uudesta 1987 virsikirjasta poistettiin yhteiskuntakriittiset, köyhän kansan avunhuutovir6239