Vapaa kuvaus

Aloituksia

162

Kommenttia

2982

1. Ahdistelijat

Maahantulleitten miesten vaarallisuus on ollut kovasti tapetilla. Ahdistelevat suomalaisia naisia ja sitä varten on nass
    70 plus
    45
    319
  2. Hätkähdyttävä tulevaisuus

Muistatteko tai oletteko lukeneet Alvin Tofflerin kirjan Hätkähdyttävä tulevaisuus, joka ilmestyi yli 30 v sitten? Sillo
    60 plus
    3
    314
  3. Aamulenkillä

Tapanani on aloittaa päivä aamulenkillä. Siihen saattaa mennä aikaa, kun varustautuu ikäänkuin sotaan lähdössä. Polvisu
    80 plus
    19
    313
  4. Kansalaisaloite sinuttelusta

Kun muutin Ruotsiin 50 v sitten niin siellä sinuttelu oli jo tavallista, mutta eräs tv-uutinen sai todella koko kansan s
    70 plus
    14
    304
  5. Herra Bean, juokse seinään! :)

Olen monta kertaa ajatellut, onko tuo Herra Bean nähnyt, kun olen koheltanut nuoruusvuosinani, jotka kohdentuvat tuonne
    80 plus
    4
    290
  6. Palkkojen dumppaus EU:ssa

Suomi 24:n etusivulla on keskustelun aiheeksi ehdotettu mm "Mitä potkujen jälkeen". Tuli mieleeni se aikaisemmin avaaman
    60 plus
    3
    271
  7. Traktorikonsertti 2002

Tämä konsertti sai alkunsa kun Berliinissä asuva ruotsalaissäveltäjä Sven-Åke Johansson heräsi eräänä kesäaamuna traktor
    60 plus
    3
    243
  8. Kapinavirsien aika

Kun virsikirjaa uusittiin, niin uudesta 1987 virsikirjasta poistettiin yhteiskuntakriittiset, köyhän kansan avunhuutovir
    70 plus
    6
    239
  9. Elintensiirto

Ei voi olla totta! - Katsoin aamulla Studio55-ohjelmaa, missä vieraana oli henkilö jolle oli tehty munuaisensiirto parik
    70 plus
    11
    216
  10. Separation

De osynliga banden klipper vi av ett efter ett Det gör ont när våra drömmar gått i kras gråter vid varje klipp,
    Rakkausrunot
    2
    208
  11. Ajattelen srilankalaisia

Huomenna olisi minun oikeastaan pitänyt olla matkalla SriLankalle. Samaan aikaan kuin viime vuonna. Kotiintulo myöhään j
    60 plus
    1
    205
  12. Lähitapiola ongelmayhtiö?

Olen muuttanut Ruotsista Suomeen 50 vuoden jälkeen. Muuttokiireessä en ehtinyt myydä autoani vaan otin sen mukaan ja aja
    Autoverot ja vakuutukset
    8
    198
  13. Arpapeliä sairaanhoidolla

Satuitteko katsomaan eilen TV1:llä ohjelman Arpapeliä sairaanhoidolla? Jos ette niin sen voi katsoa YLE Areenan kautta v
    70 plus
    6
    196
  14. Nukutteko hyvin?

Minä saatan herätä pikkutunneilla ja uni ei tule ennenkuin parin, kolmen tunnin päästä, mutta tapanani on nousta ylös ja
    70 plus
    18
    178
  15. "Arvoperusteinen terveydenhoito"

Arvoperusteinen terveydenhoito. Oletteko kuulleet nämä kaksi sanaa aikaisemmin? Ettei vaan olisi ollut Sote-uudistuksen
    Terveys
    1
    163
  16. Tarvitaanko lisää taxeja ja mihin hintaan?

Mitä mahtaa tapahtua Suomessa jos taxiliikenne vapautuu ja lisääntyy? Naapurimaassa porvarihallitus teki tämän ja seur
    70 plus
    1
    146
  17. Toisinajatteleva suurkapitalisti

Suomessakin on Nordic Choice-hotelliketju, jonka omistaja, norjalainen Petter Stordalen (multimiljonääri) on harvinainen
    70 plus
    5
    143
  18. Asuntopolitiikkaa

Asuntohuolia on monenlaisia. Meillä vanhoilla saattaa olla oman talon pitäminen raskasta, jos sellaisen omistaa ja talo
    70 plus
    1
    131
  19. Työttömyys 20 v sitten - Onko käsitykset muuttuneet?

Täällä Suomi24:llä tapahtuu outoja asioita. Kirjoitin viestin ylläolevan otsikon alle. Se katosi. Mutta kas kummaa, se
    Maailman menoa
    1
    128
  20. Terveelliset margariinit ja luonnontuote voi

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article15684616.ab Siirryin syömään voita, kun näin kuinka margariinia valmistetaan.
    70 plus
    0
    122