Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
lennis_86
profiilit
lennis_86
lennis_86
Vapaa kuvaus
Aloituksia
70
Kommenttia
1299
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mene sinne sieltä saat ohjausta tenniksenpelaamiseen!
01.11.2008 12:51
Mä en ole koskaan pitänyt itseäni satakuntalaisena.Miksi sitten pirkanmaalla asuvia kutsutaan hämäläisiksi kerran,jos emme kuuluu Hämeenlääniin?En tajua.Miksi Pirkanmaa ja Häme ovat kaksi eri asiaa?
01.11.2008 12:47
Minäkin ihmettelen näitä operaattorien saldorajoitusjuttuja.Voin vaikka vannoa,että silloin kun liittymäni oli Elisalla niin en edes koskaan saanut sitä viestiä,että saldoni olisi mennyt umpeen tai silloin,kun sen olisi pitänyt mennä kiinni niin näin ei koskaan tapahtunut.
Vaihdoin liittymän dna:lle juuri näiden saldorajoitus/laskutus sekoiluiden takia.Nykyisessä liittymässäni ei ole saldorajoitusta lainkaan.Toivottavasti saitte sekavasta viestistäni selvä..
01.11.2008 12:38
Ostin heinäkuun alussa Ruohonjuuresta tuon kasvoille tarkoitetun matkarasia setin ja täytyy sanoa,että tuote on todella ihana!Mitään allergisia reaktioita ei ole tullut.Harmi vaan,että tuo kasvovesi on rasiassa todella pienessä putkilossa,kun tuntuu,että se ei riitä!Puhdistusvoide ja puhdistuselmusio ja rasvat riittävät,muttei kasvovesi.Juuri tässä etsin paikkaa mistä saisi tätä tuote sarjaa hieman halvemmalla.Ainakin ruohonjuuressa ja sokosella tuote on todella kallis!Saisiko maahantuojalta tilattua halvemmalla?Onko kukaan kokeillut?
28.08.2008 17:54
on tää median touhu menny ihmeelliseksi!miksi mun pitäisi sisustaa netissä holopaisen kämppää?voi vitula...
24.04.2008 11:24
ollaan onnellisia bändin ja turusen puolesta.
24.04.2008 11:22
Huomaa selvästi,että tyypeillä on alkanut karata mopo käsistä tällä palstalla.On erityisen typerää verrata kahta täysin eri koulutuksen saanutta laulajaa keskenään.Olin hakametsän keikalla joulukuussa bändiä katsomassa eikä mulla ainakaan ole mitään valittamista Aneten laulusta tai esiintymistyylistä.En myöskään morkkaa tarjaakaan.
24.04.2008 11:20
Kuulostaa oireiden perusteella siltä,että olisit saanut yliherkkyyden jostain käyttämäsi shamppoon ainesosasta!Yksi yleisimpiä herkistäjiä on silikoni jota lisätään näihin kaikenmaailman pantene,loreal yms marketti tökötteihin.Hauskaa tässä on se,että silikonista on yli 50 eri nimitystä joten välttämättä edes kauppiaatkaan eivät tiedä mikä niistä ainesosista on sitä.Näin kertoi eräs kosmetologi aikoinaan.
Eräs kaverini oli käyttänyt pantenen tuotteita.Kerran hän sitten meni kampaajalle värjäämään hiuksiaan ja kampaaja täti oli ihmetellyt,että "mitä ihmeen tuotteita käytät päänahkaasi kun se on silikonin peitossa!"Ei suostunu värjäämään täti kaverin päätä ja siihen loppu pantenen käyttö.
Toivottavasti syy päänahkasi ongelmiin löytyy!
11.04.2008 23:54
Mullakin on ollut varmaan kahden kuukauden aikana kaksi kertaa herpes huulessa.Mistäköhän johtuu?
11.04.2008 23:36
"Allergian lääkäri jo sulki pois, mutta eipä olekaan itikka-aika vielä. Hyttysen tarvitsee vain istua iholleni ja katsoa rumasti, ja jo turpoaa."
Tuo kuulostaa siltä,että sinulla olisi herkkyys hyttysen pistosta!eli olet allerginen jollekin.Mitä sinulla on testattu niissä allergia testeissä?
No mun mielestäni atopia=yliherkkä iho.Itse kuulun niihin atopiaa sairastaviin joilla ei ole mitään allergioita.
Ihoni on ollut todella hyvässä kunnossa kun lopetin turhan rasvaamisen. Näköjään myös säännöllisellä pesemisellä ja koko vartalokuorinnalla on ollut vaikutusta siihen,että ihoni on nyt ollut hyvässä kondiksessa.Lehtosuon suoturve on ollut mahtava tuote suosittelen!
11.04.2008 23:32
hittolainen kun haluaisi ottaa semmoisen pienen tatuoinnin olkapäähän,mutta enpä taida uskaltaa kun en tiedä miten herkkä ihoni tatuointiaineisiin suhtautuu.Hennakin kuulostaisi kivalta,mutta taidan jättää välistä.Täytynee varmaankin pysytellä noissa purkkapakkausten tatuoineissa.
11.04.2008 23:00
En minäkään haluaisi mollata kuollutta ihmistä,mutta sen pojan on täytynyt tehdä jotain sellaista joka on pistänyt koirat suunniltaan!
31.03.2008 17:30
hyvät puolet:
-Hyvät kulkuyhteydet busseilla
-Paljon erilaisia harrastus mahdollisuuksia
-Loistavat maisemat
Huonot puolet:
-Kallis paikka asua
Jos sää meinaat sitä kämppää ittelles hankkia niin ite suosittelisin sen hankkimista yksityisen firman kautta.Ainakin Jankassa(kaupunginosa siis) on opiskelija asuntoja,mutta en saa nyt just mieleeni,että mikä firma niitä vuokraa.
On hiukkasen paha sanoa,että mikä paikka olisi paras asua manselassa kun itse tunnen itä-tampereen paremmin kuin länsi-tampereen.Ainakin olen kuullut,että keskusta ja pyynikki ovat todella kalliita paikkoja asua.Sinähän sen loppupeleissä päätät minnepäin haluat asettua asumaan.
On hiukkasen omituista yleistää,että esim.hesalaiset olisivat ylimielisempiä kuin tamperelaiset ja toisinpäin.Jos mun pitäisi valita,että kumpaan kaupunkiin muuttaisin Hesaan vai Tampereelle niin kyllä se olisi Tampere.Syy on ihan yksinkertainen:Helsinki on kalliimpi paikka asua kuin Tampere eikä tämä päätös perustu siihen,että millaisia ihmisiä pääkaupunkiseudulla asuu...piste.
P.s Oulu on muuten kaunis kaupunki ihan näin offarina tätäkin..
24.03.2008 01:34
on ainakin yksi luontaistuote kauppa mistä löytyy noita aasialaisia yms.mausteita.Nyt kun vain saisin sen liikkeen nimen mieleeni...
22.02.2008 13:51
yksi frendi asuu tammelassa ja muistaakseni yksiön vuokra oli 500€ hujakoilla...
22.02.2008 13:48
että minne päin Tamperetta olet muuttamassa?sitten osaisi sanoa ne bussitkin.
22.02.2008 13:47
sitä voi tietysti olla juomatta niin ei oo aamulla krapulaa...alkoholin myymisen voisi samantien lopettaa.
22.02.2008 13:46
no jo on erikoinen viesti...
22.02.2008 13:43
Olisi hauskaa jos pysäkeille laitettaisiin ne paperiset aikataulut takaisin.On tosi ärsyttävää kun ne hienot taulut ovat aina huollossa!
22.02.2008 13:42
että kuinka monelta tyypiltä tätä on kysytty?Hiukkasen epäilyttää tuon kyselyn tulos...
22.02.2008 13:38
2 / 65