Vapaa kuvaus

Aloituksia

588

Kommenttia

837

1. Jouko Pihon profeetallisia tekstejä videolle luettuna

Markus Pulkkinen teki 3.9.2016 oheisen videon, jossa hän lukee kirjoittamiani profeetallisia tekstejä eläytyvästi ja dra
    Profetiat
    5
    51
  2. Näin unta Kekkosesta

Näin unta Kekkosesta Näin viime yönä unta presidentti Urho Kekkosesta. Kekkonen oli jossain huoneessa tekemässä työtä
    Profetiat
    0
    50
  3. Tuija Suistomaan 4.9.2021 näkemä uninäky luvuista 153 + 1

Tuija Suistomaan 4.9.2021 näkemä uninäky luvuista 153 1 LÄHTÖKOHTA: Olen Jeesuksen oma. Olen myös raamatullisia verta
    Profetiat
    2
    50
  4. Jumala ilmoittaa totuuksia vähitellen

Jumala ilmoittaa totuuksia vähitellen Jumalan ilmoituksissa ihmisille on se hankaluus, että jotkut pitävät jo saatua to
    Profetiat
    3
    50
  5. Mihin Suomi-laiva on menossa?

Kansakuntaa sanotaan välillä laivaksi, mikä on ihan hyvä vertaus eli Suomi-laiva purjehtii maailman merillä. Sekin on o
    Itsenäisyyspuolue
    1
    50
  6. Nimimerkin "Sisar länsirannikolta" uni v. 1986

Nimimerkin "Sisar länsirannikolta" uni v. 1986 Olin nuori uskova vuonna 1986. Näin unen, joka on vieläkin muistissani.
    Profetiat
    0
    50
  7. Juha Gabelin 28.2.2015 kuulemat sanat

Juha Gabelin 28.2.2015 kuulemat sanat Kuulin aamulla 28.02.2015 seuraavat sanat: "Kaksi vuotta tästä päivästä ja rauha
    Profetiat
    8
    49
  8. Palomiehen profetian jatkoa

Palomiehen profetian jatkoa Amerikkalainen eläkkeellä oleva palomies Mark Taylor sai v. 2011 sanan Herralta, että Jumal
    Profetiat
    5
    49
  9. Eduskuntavaalien tärkein teema

Eduskuntavaalien tärkeimmäksi teemaksi ei tullutkaan maahanmuutto, verotus, työllisyys, sukupuolineutraali avioliitto ei
    Itsenäisyyspuolue
    2
    49
  10. Paavi, Dalai Lama ja pahat henget yhteistyössä

Paavi, Dalai Lama ja avaruuden pahat henkiolennot yhteistyössä Maitreyaa maailman opettajaksi ja vääräksi messiaaksi pr
    Profetiat
    1
    48
  11. Lars Enarsonin v. 2006 näkemä näky evankelioinnin virroista

Lars Enarsonin v. 2006 näkemä näky evankelioinnin virroista Näin v. 2006 seuraavan näyn. Seisoin suuren Euroopan kartan
    Profetiat
    1
    48
  12. Tauno Rantalan 20.2.2008 saama sanoma tulevasta herätyksestä

Tauno Rantalan 20.2.2008 saama sanoma tulevasta herätyksestä Rakkaani, Minä joudun teille sanomaan tänään, että se herä
    Profetiat
    3
    48
  13. Karin 26.3.2019 saama sanoma herätyksestä

Karin 26.3.2019 saama sanoma herätyksestä Minun Sanani valo loistaa vielä Suomen kansan keskellä. Minä annan oikean San
    Profetiat
    3
    48
  14. Jouko Pihoon liittyviä ennen julkaisemattomia sanomia 2

Jouko Pihoon liittyviä ennen julkaisemattomia sanomia 2 Matti Tukian viesti, että Jouko Pihosta pitäisi tulla Suomen pr
    Profetiat
    7
    48
  15. Uni Kekkosesta ja Pompidousta

Jouko Pihon 23.5.2021 näkemä uni Kekkosesta ja Pompidousta Näin tänään 23.5.2021 unta ranskalaisesta puutarhasta, jonka
    Profetiat
    9
    48
  16. S.K:n maaliskuussa 2020 näkemä uni venäläisistä sotilaista ja ajoneuvoista Suomessa

S.K:n maaliskuussa 2020 näkemä uni venäläisistä sotilaista ja ajoneuvoista Suomessa Unen alussa sanottiin: liikekannall
    Profetiat
    2
    47
  17. Eiran kaksi unta venäläisten miehityksestä

Eiran kaksi unta venäläisten miehityksestä Olen nähnyt kaksi unta, että venäläiset miehittävät Suomen rauhanomaisesti n
    Profetiat
    0
    47
  18. Kekkonen puhui Pohjois-Suomen miehityksestä

Kekkonen puhui Pohjois-Suomen miehityksestä Olen tuonut vuosien mittaan esille eri foorumeilla niitä monia profetioita,
    Profetiat
    0
    47
  19. Miksi Väyrysen puolue tulee menestymään

Miksi Väyrysen puolue tulee menestymään Toimittaja Marko Junkkari kirjoitti tämän päivän 14.2. Helsingin Sanomissa Paav
    Maailman menoa
    1
    47
  20. Byrokratian hitautta ja tähtäyksiä jo v. 2015 eduskuntavaaleihin

Vuoden 2012 kuntavaalit on nyt käyty tunnetuin tuloksin. Nukkuvien puolueen suuruus oli melkoinen ja kielteinen uutin
    Yhteiskunta
    2
    47