Vapaa kuvaus

Aloituksia

475

Kommenttia

256

1. Puhelinmyynti Espanjassa

Kannattaako lähteä puhelinmyyntityöhön Espanjaan? Jos tarkoituksena on tehdä töitä eikä bilettää. Mikä/mitkä ovat suosit
    Työ ulkomailla
    0
    94
  2. Huoneistoremontti

Omistamme yksiön, johon myyjä teki kaupantekohetkellä täydellisen pintaremontin. Laitoimme asunnon vuokralle. Tällöin as
    1
    93
  3. Kannettava

Mikä olisi edulinnen hinta/laatusuhteeltaan hyvä laite ihan peruskäyttöön? Hintaluokka alle 400 €. Ja mistä? Verkkokaupp
    Kannettavat
    2
    93
  4. Pääkaupunkijuoksu 2016

Missä/miten voin ilmoittautua Pääkaupunkijuoksuun? Sivuilta en löytänyt ilmoittautumislomaketta.
    Juoksu
    1
    93
  5. Ajokortitta ajo

Mitä seuraa, jos ajaa autoa ilman korttia? Todennäköisesti menetän korttini kuukauden päästä ratin seurannan takia. Maks
    Alkoholi
    1
    92
  6. Kuka näkee ja mitä

Minua kiinnostaa, että näkeekö yksityinen terveydenhoitopuoli kunnallisen puolen potilaiden tiedot ja päinvastoin? Entä
    Lääkkeet
    5
    91
  7. Käynnistyy hitaasti

Minulla on kolmisen vuotta vanha HP Pavilion g Series. Viikon verran vaivannut ,että käynnistyy pirun hitaasti. Ehtioi v
    Kannettavat
    3
    91
  8. Mikä konsultti?

Haen töitä etenkin teknisen puolen sellaisia MOL:n, Uranuksen, StudentsWorksin, Erja Raukolan, Manpowerin, Oikotien ym.
    Avoimet työpaikat
    0
    91
  9. Pitääkö saada?

Miten on, jos asuu asumuserossa, niin pitääkö saada? Me olemme asuneeet asumuserossa yli 3 vuotta, emmekä ole olleet sil
    Avioliitto
    4
    91
  10. Azona 50 mg

Lääkärini määräsi minulle Azoonaa 50 mg. Minulle tuntemeton lääke. Millainen se on? Lähinnä unilääkkeeksi määräsi? Yleen
    Uni ja unihairiöt
    1
    90
  11. Mikä yritys?

Mitä puhelinmyyntiyritystä suosittelette? Lähtöä Espanjaan suunnitteleva.
    Työ ulkomailla
    0
    90
  12. Riittääkö aika?

Olen harvakseltaan aloittanut lenkkeilyn kesän aikana. Nyt pari viikkoa tihentänyt. Käyn joka toinen/joka kolmas päivä l
    Juoksu
    4
    89
  13. Suuhygienisti

Minulle ensimmäistä kertaa hammaslaakärini ehdotti käynti syyhygienistillä. Mitä hän tekee? Onko hampaani niin huonossa
    Suun terveys
    3
    89
  14. Sain töitä!

Olen vuodesta 2012 ollut käytännössä työttömänä. Koulutukseltsani olen rak. alan. DI. Oli pieni firma 3 kk v. 2012 ja tä
    Työpaikat
    0
    89
  15. Diapamin lopetus

Läkärini kirjoitti minulle 3x100 tablettia 10 mg Diapamia. Viimeinen paketti on vielä hakematta apteekista. Miten minun
    Lääkkeet
    4
    89
  16. Nettisivut

Mikän voisi olla syynä, että koke nayttää toiset nettisivut, mutta toista vain numero ja kirjainsekamelskaa, kansankiele
    Yleistä tietokoneista
    0
    88
  17. Keskiarvosyke huima

Olen lenkkeillyt tänä keväänä/kesänä keskimäärinkaksi kolme kertaa viikossa. Kilometrit ovat kasvaneet 7 stä 11 toista.
    Juoksu
    0
    88
  18. Alkolukko Volvo D5 aut.

Haluan tarjouksia käyteytyistä/uusista alkolukoista asenmnettuna Volvooni. Asun Kouvolassa ja Helsingissä. Pääasiassa Ko
    Varusteet ja huolto
    4
    88
  19. Skoda Fabia bensa vs. diesel

Olen harkitsemassa n. 7000 - 9000 €:n hintaista Fabiaa. Vuosimalli menee 2007-2008. Ajoa ei tule järin kovia kilometrejä
    Skoda
    3
    87
  20. Leposyke korkea

Mitä tehdä ja mistähän voisi johtua minulla kovin korkealla olevasta leposykkeestä. Se liikkuu 95-120 välillä. Käytän un
    Yleistä terveydestä
    8
    87