hamalake
![]()
Aloituksia
475
Kommenttia
256
Paha krapula
Käivn eilen 40 min reippalla lenkillä. En syönyt sen jälkeen mitään vaan aloitin tissutteklun Leijona .viinalla. Varmna2121Minun mielipiteeni
Naiset etsivät eri treffipalstoilta mielestäni jotain prinssiä. Ei kelpaa työssä käyvä, liikuntaa harrastava normaali mi1121- 0121
Miten jaksan?
Olen kuntoillut koko 56 vuoden ikäni. Välillä enemmän, jopa kaksi kertaa päivässä. Kävin tuolloin 1990 -luvulla salilla1120Diapam
Minulle on määrätty Diapamia alkoholin vieroitusoireisiin. Nyt kun sitä olen nauttinut, esiintyy jalkakipija. Polvissa j1119Mitä mieltä
Venäläinen pelletti ja tuotetiedot. Eikö muka kelpaa yksityisasiakkaille? "Käyttötarkoitus Polttoaine, 1 laatu (kulut5118Leposyke korkea
Mitä tehdä ja mistähän voisi johtua minulla kovin korkealla olevasta leposykkeestä. Se liikkuu 95-120 välillä. Käytän un8118Corolla
Etsin autoa n. 5000 €. Tuolla rahala ei Corolaa saa. Lieneekö ylihinnoiteltu. Tiedsän, että vikoja on vähän johon nojata1117Hikoilu
Miksiköhän krapulassa hikoiluttaa kylmää hikeä? Saa käydä useamman kerran suikussa moisen takia. Tietysti ei hikoluttais1116Avioliitto, -ero?
Olemme asuneet kohta kaksi vuotta asumuserossa. Meillä on kaksi alaikäistä lasta, jotka asuvat äitinsä luona. Minä olen1116Tuonti Venäjältä
Olen ajatellut ja keskustellutkin alustavasti yhden venäläisen firman kanssa yhteistyöstä. He valmistavat tuotetta Ve¨nä1115Torrevieja
Onko kenelläkään kokemusta Torreviejasta? Millainen "kylä" se on? Onko viihtyisä ja tarvittaessa rauhallinenkin, jossa v1115AV -vahvistin
Pitäisi ostaa peruskäyttöön AV -vhvistin. Olen ajatellut uusi Denon PMA 520 AE tai Denon PMA 720 AE. Käytettyjä olisi ta0115Voimaa rintaan
Olen 58 -vuotias aktiiviliikkuja. Käyn salilla kolme - neljä kertaa viikossa. Lisäksi hyötypyöräilen päivittäin. Minun1115Mistä etsiä?
Hieman outo kysymys. Jos ulkomaalainen haluaa avioitua suomalaisen miehen kanssa, mikä olisi netin avulla paras kanava?0114Vatsaa turvottaa
Minulla on ollut jo noin vuoden ongelmia vatsani kanssa. Tuntuu kuin vatsani ei sulattaisi ruokaa tms. Jo pienestä määrä0114Mihin?
Olen rak. alan DI. Venäjällä on tullut työskenneltyä vuosia. Nyt se ei vedä. Neukut hoitaa itse hommansa. Kohta ne ostaa0114Maksa-arvot
Missä ajassa maksa-arvot laskevat, jos ne ovat olleet koholla? Kolme-neljä viikkoa vai kuukausia?1114Diapamin lopetus
Läkärini kirjoitti minulle 3x100 tablettia 10 mg Diapamia. Viimeinen paketti on vielä hakematta apteekista. Miten minun4114Pääkaupunkijuoksu 2016
Missä/miten voin ilmoittautua Pääkaupunkijuoksuun? Sivuilta en löytänyt ilmoittautumislomaketta.1114