Vapaa kuvaus

Aloituksia

475

Kommenttia

256

1. Tuonti Venäjältä

Olen ajatellut ja keskustellutkin alustavasti yhden venäläisen firman kanssa yhteistyöstä. He valmistavat tuotetta Ve¨nä
    Yrittäjyys
    1
    109
  2. Mistä etsiä?

Hieman outo kysymys. Jos ulkomaalainen haluaa avioitua suomalaisen miehen kanssa, mikä olisi netin avulla paras kanava?
    Ihannemies
    0
    108
  3. Vatsaa turvottaa

Minulla on ollut jo noin vuoden ongelmia vatsani kanssa. Tuntuu kuin vatsani ei sulattaisi ruokaa tms. Jo pienestä määrä
    0
    107
  4. Bruce Willis

Mistä saisin Bruce Willisin Die Hard - koston enkeli - DVD:n?
    Näyttelijät
    0
    105
  5. Tolvon lääke

Lääkäri määräsi minulle unettomuteen Tolvonia. olen syönyt istä nyt reilut viikon. Se viemtoyaaslisesti yöunet. On ko te
    Lääkkeet
    0
    105
  6. Kannettava

Mikä olisi edulinnen hinta/laatusuhteeltaan hyvä laite ihan peruskäyttöön? Hintaluokka alle 400 €. Ja mistä? Verkkokaupp
    Kannettavat
    2
    104
  7. Samsung

Miten saan pari vuotta vanhan Samsungin 37 # TV:n toimimaaan Genen kanssayhdessä? Nyt ei onnistu. Kapula on vähän onneto
    Kotiteatterit
    4
    104
  8. Pääkaupunkijuoksu 2016

Missä/miten voin ilmoittautua Pääkaupunkijuoksuun? Sivuilta en löytänyt ilmoittautumislomaketta.
    Juoksu
    1
    104
  9. Voxra 150 mg-300 mg

Psykiatrini määräsi minulle Voxra mielialaan. Olen syönyt pari viikkoa 150 mg. Viime perjantaista alkaen olo on ollut tu
    Uni ja unihairiöt
    0
    103
  10. Miten jaksan?

Olen kuntoillut koko 56 vuoden ikäni. Välillä enemmän, jopa kaksi kertaa päivässä. Kävin tuolloin 1990 -luvulla salilla
    Yleistä urheilusta
    1
    103
  11. Työ mutta ei palkkaa!

Mihin tahoon voi olla yhteydessä, jos tekee työtä työsopimuksella, mutta ei saa kuitenkaan palkkaa. Puhelinmyynnissä on
    Palkat
    1
    103
  12. Voimaa rintaan

Olen 58 -vuotias aktiiviliikkuja. Käyn salilla kolme - neljä kertaa viikossa. Lisäksi hyötypyöräilen päivittäin. Minun
    Kehonrakennus
    1
    103
  13. Corolla

Etsin autoa n. 5000 €. Tuolla rahala ei Corolaa saa. Lieneekö ylihinnoiteltu. Tiedsän, että vikoja on vähän johon nojata
    Corolla
    1
    102
  14. Kahden päivän krapula

Olen 57 v. mies. Viime vuosina olen onnistunut vähentämään juomistani. Nyt Juhannuksesta olen juonut vajaan viikon putki
    Alkoholi
    3
    102
  15. Pitääkö saada?

Miten on, jos asuu asumuserossa, niin pitääkö saada? Me olemme asuneeet asumuserossa yli 3 vuotta, emmekä ole olleet sil
    Avioliitto
    4
    101
  16. Leposyke korkea

Mitä tehdä ja mistähän voisi johtua minulla kovin korkealla olevasta leposykkeestä. Se liikkuu 95-120 välillä. Käytän un
    Yleistä terveydestä
    8
    101
  17. 3 kk:n Karenssi?

Miten on, jos tulee 3 kk:n karenssi, joka sinänällään on jo mahdoton kestää. Onko pakko myydä vaimoni kanssa yhteistä om
    Yleistä taloudesta
    1
    100
  18. Osastolla uni kuntoon?

Onko kukaan ollut osastolla uniasioissa missä sitten lieneekään? Minulla on tämä edessä. Syystä, että käytän hirvittävän
    Lääkkeet
    0
    99
  19. Käynnistyy hitaasti

Minulla on kolmisen vuotta vanha HP Pavilion g Series. Viikon verran vaivannut ,että käynnistyy pirun hitaasti. Ehtioi v
    Kannettavat
    3
    99
  20. Riittääkö aika?

Olen harvakseltaan aloittanut lenkkeilyn kesän aikana. Nyt pari viikkoa tihentänyt. Käyn joka toinen/joka kolmas päivä l
    Juoksu
    4
    99