hamalake

Aloituksia
475
Kommenttia
256
Tuonti Venäjältä
Olen ajatellut ja keskustellutkin alustavasti yhden venäläisen firman kanssa yhteistyöstä. He valmistavat tuotetta Ve¨nä1109Mistä etsiä?
Hieman outo kysymys. Jos ulkomaalainen haluaa avioitua suomalaisen miehen kanssa, mikä olisi netin avulla paras kanava?0108Vatsaa turvottaa
Minulla on ollut jo noin vuoden ongelmia vatsani kanssa. Tuntuu kuin vatsani ei sulattaisi ruokaa tms. Jo pienestä määrä0107- 0105
Tolvon lääke
Lääkäri määräsi minulle unettomuteen Tolvonia. olen syönyt istä nyt reilut viikon. Se viemtoyaaslisesti yöunet. On ko te0105Kannettava
Mikä olisi edulinnen hinta/laatusuhteeltaan hyvä laite ihan peruskäyttöön? Hintaluokka alle 400 €. Ja mistä? Verkkokaupp2104Samsung
Miten saan pari vuotta vanhan Samsungin 37 # TV:n toimimaaan Genen kanssayhdessä? Nyt ei onnistu. Kapula on vähän onneto4104Pääkaupunkijuoksu 2016
Missä/miten voin ilmoittautua Pääkaupunkijuoksuun? Sivuilta en löytänyt ilmoittautumislomaketta.1104Voxra 150 mg-300 mg
Psykiatrini määräsi minulle Voxra mielialaan. Olen syönyt pari viikkoa 150 mg. Viime perjantaista alkaen olo on ollut tu0103Miten jaksan?
Olen kuntoillut koko 56 vuoden ikäni. Välillä enemmän, jopa kaksi kertaa päivässä. Kävin tuolloin 1990 -luvulla salilla1103Työ mutta ei palkkaa!
Mihin tahoon voi olla yhteydessä, jos tekee työtä työsopimuksella, mutta ei saa kuitenkaan palkkaa. Puhelinmyynnissä on1103Voimaa rintaan
Olen 58 -vuotias aktiiviliikkuja. Käyn salilla kolme - neljä kertaa viikossa. Lisäksi hyötypyöräilen päivittäin. Minun1103Corolla
Etsin autoa n. 5000 €. Tuolla rahala ei Corolaa saa. Lieneekö ylihinnoiteltu. Tiedsän, että vikoja on vähän johon nojata1102Kahden päivän krapula
Olen 57 v. mies. Viime vuosina olen onnistunut vähentämään juomistani. Nyt Juhannuksesta olen juonut vajaan viikon putki3102Pitääkö saada?
Miten on, jos asuu asumuserossa, niin pitääkö saada? Me olemme asuneeet asumuserossa yli 3 vuotta, emmekä ole olleet sil4101Leposyke korkea
Mitä tehdä ja mistähän voisi johtua minulla kovin korkealla olevasta leposykkeestä. Se liikkuu 95-120 välillä. Käytän un81013 kk:n Karenssi?
Miten on, jos tulee 3 kk:n karenssi, joka sinänällään on jo mahdoton kestää. Onko pakko myydä vaimoni kanssa yhteistä om1100Osastolla uni kuntoon?
Onko kukaan ollut osastolla uniasioissa missä sitten lieneekään? Minulla on tämä edessä. Syystä, että käytän hirvittävän099Käynnistyy hitaasti
Minulla on kolmisen vuotta vanha HP Pavilion g Series. Viikon verran vaivannut ,että käynnistyy pirun hitaasti. Ehtioi v399Riittääkö aika?
Olen harvakseltaan aloittanut lenkkeilyn kesän aikana. Nyt pari viikkoa tihentänyt. Käyn joka toinen/joka kolmas päivä l499