Vapaa kuvaus

Aloituksia

475

Kommenttia

256

1. Mitä mieltä

Venäläinen pelletti ja tuotetiedot. Eikö muka kelpaa yksityisasiakkaille? "Käyttötarkoitus Polttoaine, 1 laatu (kulut
    5
    116
  2. ksKunnisanloikkaus

Jos vieras ihminen haukkuu puhröomrssa toista paskaksi, onko kyse kunnianloukkauksesta?
    Laki
    2
    116
  3. Miten jaksan?

Olen kuntoillut koko 56 vuoden ikäni. Välillä enemmän, jopa kaksi kertaa päivässä. Kävin tuolloin 1990 -luvulla salilla
    Yleistä urheilusta
    1
    115
  4. Bruce Willis

Mistä saisin Bruce Willisin Die Hard - koston enkeli - DVD:n?
    Näyttelijät
    0
    115
  5. Hikoilu

Miksiköhän krapulassa hikoiluttaa kylmää hikeä? Saa käydä useamman kerran suikussa moisen takia. Tietysti ei hikoluttais
    Alkoholi
    1
    114
  6. Tuonti Venäjältä

Olen ajatellut ja keskustellutkin alustavasti yhden venäläisen firman kanssa yhteistyöstä. He valmistavat tuotetta Ve¨nä
    Yrittäjyys
    1
    113
  7. Torrevieja

Onko kenelläkään kokemusta Torreviejasta? Millainen "kylä" se on? Onko viihtyisä ja tarvittaessa rauhallinenkin, jossa v
    Aurinkorannikko
    1
    113
  8. Avioliitto, -ero?

Olemme asuneet kohta kaksi vuotta asumuserossa. Meillä on kaksi alaikäistä lasta, jotka asuvat äitinsä luona. Minä olen
    Avioliitto
    1
    112
  9. Mistä etsiä?

Hieman outo kysymys. Jos ulkomaalainen haluaa avioitua suomalaisen miehen kanssa, mikä olisi netin avulla paras kanava?
    Ihannemies
    0
    111
  10. Vatsaa turvottaa

Minulla on ollut jo noin vuoden ongelmia vatsani kanssa. Tuntuu kuin vatsani ei sulattaisi ruokaa tms. Jo pienestä määrä
    0
    111
  11. Corolla

Etsin autoa n. 5000 €. Tuolla rahala ei Corolaa saa. Lieneekö ylihinnoiteltu. Tiedsän, että vikoja on vähän johon nojata
    Corolla
    1
    111
  12. Maksa-arvot

Missä ajassa maksa-arvot laskevat, jos ne ovat olleet koholla? Kolme-neljä viikkoa vai kuukausia?
    Alkoholi
    1
    111
  13. Voimaa rintaan

Olen 58 -vuotias aktiiviliikkuja. Käyn salilla kolme - neljä kertaa viikossa. Lisäksi hyötypyöräilen päivittäin. Minun
    Kehonrakennus
    1
    111
  14. Pääkaupunkijuoksu 2016

Missä/miten voin ilmoittautua Pääkaupunkijuoksuun? Sivuilta en löytänyt ilmoittautumislomaketta.
    Juoksu
    1
    109
  15. Huoneistoremontti

Omistamme yksiön, johon myyjä teki kaupantekohetkellä täydellisen pintaremontin. Laitoimme asunnon vuokralle. Tällöin as
    1
    108
  16. Mihin?

Olen rak. alan DI. Venäjällä on tullut työskenneltyä vuosia. Nyt se ei vedä. Neukut hoitaa itse hommansa. Kohta ne ostaa
    Työ ulkomailla
    0
    108
  17. Tolvon lääke

Lääkäri määräsi minulle unettomuteen Tolvonia. olen syönyt istä nyt reilut viikon. Se viemtoyaaslisesti yöunet. On ko te
    Lääkkeet
    0
    108
  18. Leposyke korkea

Mitä tehdä ja mistähän voisi johtua minulla kovin korkealla olevasta leposykkeestä. Se liikkuu 95-120 välillä. Käytän un
    Yleistä terveydestä
    8
    108
  19. AV -vahvistin

Pitäisi ostaa peruskäyttöön AV -vhvistin. Olen ajatellut uusi Denon PMA 520 AE tai Denon PMA 720 AE. Käytettyjä olisi ta
    Vahvistimet
    0
    107
  20. Työ mutta ei palkkaa!

Mihin tahoon voi olla yhteydessä, jos tekee työtä työsopimuksella, mutta ei saa kuitenkaan palkkaa. Puhelinmyynnissä on
    Palkat
    1
    106