hamalake
![]()
Aloituksia
475
Kommenttia
256
Mitä mieltä
Venäläinen pelletti ja tuotetiedot. Eikö muka kelpaa yksityisasiakkaille? "Käyttötarkoitus Polttoaine, 1 laatu (kulut5116ksKunnisanloikkaus
Jos vieras ihminen haukkuu puhröomrssa toista paskaksi, onko kyse kunnianloukkauksesta?2116Miten jaksan?
Olen kuntoillut koko 56 vuoden ikäni. Välillä enemmän, jopa kaksi kertaa päivässä. Kävin tuolloin 1990 -luvulla salilla1115- 0115
Hikoilu
Miksiköhän krapulassa hikoiluttaa kylmää hikeä? Saa käydä useamman kerran suikussa moisen takia. Tietysti ei hikoluttais1114Tuonti Venäjältä
Olen ajatellut ja keskustellutkin alustavasti yhden venäläisen firman kanssa yhteistyöstä. He valmistavat tuotetta Ve¨nä1113Torrevieja
Onko kenelläkään kokemusta Torreviejasta? Millainen "kylä" se on? Onko viihtyisä ja tarvittaessa rauhallinenkin, jossa v1113Avioliitto, -ero?
Olemme asuneet kohta kaksi vuotta asumuserossa. Meillä on kaksi alaikäistä lasta, jotka asuvat äitinsä luona. Minä olen1112Mistä etsiä?
Hieman outo kysymys. Jos ulkomaalainen haluaa avioitua suomalaisen miehen kanssa, mikä olisi netin avulla paras kanava?0111Vatsaa turvottaa
Minulla on ollut jo noin vuoden ongelmia vatsani kanssa. Tuntuu kuin vatsani ei sulattaisi ruokaa tms. Jo pienestä määrä0111Corolla
Etsin autoa n. 5000 €. Tuolla rahala ei Corolaa saa. Lieneekö ylihinnoiteltu. Tiedsän, että vikoja on vähän johon nojata1111Maksa-arvot
Missä ajassa maksa-arvot laskevat, jos ne ovat olleet koholla? Kolme-neljä viikkoa vai kuukausia?1111Voimaa rintaan
Olen 58 -vuotias aktiiviliikkuja. Käyn salilla kolme - neljä kertaa viikossa. Lisäksi hyötypyöräilen päivittäin. Minun1111Pääkaupunkijuoksu 2016
Missä/miten voin ilmoittautua Pääkaupunkijuoksuun? Sivuilta en löytänyt ilmoittautumislomaketta.1109Huoneistoremontti
Omistamme yksiön, johon myyjä teki kaupantekohetkellä täydellisen pintaremontin. Laitoimme asunnon vuokralle. Tällöin as1108Mihin?
Olen rak. alan DI. Venäjällä on tullut työskenneltyä vuosia. Nyt se ei vedä. Neukut hoitaa itse hommansa. Kohta ne ostaa0108Tolvon lääke
Lääkäri määräsi minulle unettomuteen Tolvonia. olen syönyt istä nyt reilut viikon. Se viemtoyaaslisesti yöunet. On ko te0108Leposyke korkea
Mitä tehdä ja mistähän voisi johtua minulla kovin korkealla olevasta leposykkeestä. Se liikkuu 95-120 välillä. Käytän un8108AV -vahvistin
Pitäisi ostaa peruskäyttöön AV -vhvistin. Olen ajatellut uusi Denon PMA 520 AE tai Denon PMA 720 AE. Käytettyjä olisi ta0107Työ mutta ei palkkaa!
Mihin tahoon voi olla yhteydessä, jos tekee työtä työsopimuksella, mutta ei saa kuitenkaan palkkaa. Puhelinmyynnissä on1106