hamalake
Vapaa kuvaus
Aloituksia
475
Kommenttia
256
Puhelinmyynti Espanjassa
Kannattaako lähteä puhelinmyyntityöhön Espanjaan? Jos tarkoituksena on tehdä töitä eikä bilettää. Mikä/mitkä ovat suosit094Huoneistoremontti
Omistamme yksiön, johon myyjä teki kaupantekohetkellä täydellisen pintaremontin. Laitoimme asunnon vuokralle. Tällöin as193Kannettava
Mikä olisi edulinnen hinta/laatusuhteeltaan hyvä laite ihan peruskäyttöön? Hintaluokka alle 400 €. Ja mistä? Verkkokaupp293Pääkaupunkijuoksu 2016
Missä/miten voin ilmoittautua Pääkaupunkijuoksuun? Sivuilta en löytänyt ilmoittautumislomaketta.193Ajokortitta ajo
Mitä seuraa, jos ajaa autoa ilman korttia? Todennäköisesti menetän korttini kuukauden päästä ratin seurannan takia. Maks192Kuka näkee ja mitä
Minua kiinnostaa, että näkeekö yksityinen terveydenhoitopuoli kunnallisen puolen potilaiden tiedot ja päinvastoin? Entä591Käynnistyy hitaasti
Minulla on kolmisen vuotta vanha HP Pavilion g Series. Viikon verran vaivannut ,että käynnistyy pirun hitaasti. Ehtioi v391Mikä konsultti?
Haen töitä etenkin teknisen puolen sellaisia MOL:n, Uranuksen, StudentsWorksin, Erja Raukolan, Manpowerin, Oikotien ym.091Pitääkö saada?
Miten on, jos asuu asumuserossa, niin pitääkö saada? Me olemme asuneeet asumuserossa yli 3 vuotta, emmekä ole olleet sil491Azona 50 mg
Lääkärini määräsi minulle Azoonaa 50 mg. Minulle tuntemeton lääke. Millainen se on? Lähinnä unilääkkeeksi määräsi? Yleen190- 090
Riittääkö aika?
Olen harvakseltaan aloittanut lenkkeilyn kesän aikana. Nyt pari viikkoa tihentänyt. Käyn joka toinen/joka kolmas päivä l489Suuhygienisti
Minulle ensimmäistä kertaa hammaslaakärini ehdotti käynti syyhygienistillä. Mitä hän tekee? Onko hampaani niin huonossa389Sain töitä!
Olen vuodesta 2012 ollut käytännössä työttömänä. Koulutukseltsani olen rak. alan. DI. Oli pieni firma 3 kk v. 2012 ja tä089Diapamin lopetus
Läkärini kirjoitti minulle 3x100 tablettia 10 mg Diapamia. Viimeinen paketti on vielä hakematta apteekista. Miten minun489Nettisivut
Mikän voisi olla syynä, että koke nayttää toiset nettisivut, mutta toista vain numero ja kirjainsekamelskaa, kansankiele088Keskiarvosyke huima
Olen lenkkeillyt tänä keväänä/kesänä keskimäärinkaksi kolme kertaa viikossa. Kilometrit ovat kasvaneet 7 stä 11 toista.088Alkolukko Volvo D5 aut.
Haluan tarjouksia käyteytyistä/uusista alkolukoista asenmnettuna Volvooni. Asun Kouvolassa ja Helsingissä. Pääasiassa Ko488Skoda Fabia bensa vs. diesel
Olen harkitsemassa n. 7000 - 9000 €:n hintaista Fabiaa. Vuosimalli menee 2007-2008. Ajoa ei tule järin kovia kilometrejä387Leposyke korkea
Mitä tehdä ja mistähän voisi johtua minulla kovin korkealla olevasta leposykkeestä. Se liikkuu 95-120 välillä. Käytän un887